Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - IoannisDr

Σελίδες: 123 ... 96
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Ιουνίου 26, 2025, 05:37:42 pm »
Μόλις ανοίξει το σύστημα να κάνεις αίτηση επανεξέτασης ως προς το ΠΥΣΔΕ απόσπασης , ζητώντας να αποσπαστείς στην 1η σου επιλογή . Σίγουρα θα βγει β φάση αποσπάσεων μέσα στο καλοκαίρι.
Δεν χάνεις τίποτα να κάνεις αίτηση επανεξέτασης. Υπήρξαν χρονιές στο παρελθόν που αν είχες πάρει απόσπαση σε οποιαδήποτε από τις επιλογές σου, δεν σου επέτρεπαν να κάνεις αίτηση επανεξέτασης. Άλλες χρονιές επιτρεπόταν - τότε το λέγαμε "τροποποίηση απόσπασης". Τώρα  κάνεις αίτηση επανεξέτασης και τελειώνεις. Το αν θα ικανοποιηθεί ή όχι είναι άλλο θέμα. Αλλά όπως είπα δεν χάνεις τίποτα.

Ισχύει αυτό για τις συμπληρωματικές; Τα τελευταία 5-6 χρόνια που παρακολουθώ δε θυμάμαι αλλες αποσπάσεις (β,γ φάση κλπ) πέραν των αρχικών-μοναδικων!
Αναμένουμε της ειδικής και στα μουσικά σχολεία;

2
@IoannisDr τα μαθήματα με πιο συμμετοχικό και βιωματικό τρόπο σίγουρα είναι αναγκαία, όμως από το Γυμνάσιο και μετά θα πρέπει να αναμένουμε και άλλες δεξιότητες. Αυτά είναι ωραία για να κρατήσουν τα παιδιά σε επαφή με το σχολείο στο δημοτικό, στην Α Γυμνασίου, ώς εκεί. Μετά πρέπει να δοθεί έμφαση και στην παραδοσιακή μελέτη, γραφή, ανάλυση, ώστε όποιος κινηθεί μετά σε πιο ακαδημαϊκο επίπεδο, να έχει τα απαιτούμενα εφόδια. Ειδικά οι μαθητες που είναι υψηλού επιπέδου πρέπει να αντιλαμβάνονται ότι το 20 δεν είναι δεδομένο, ότι δεν αρκεί η παπαγαλία κλπ.

Την έλλειψη κινήτρων μπορώ να την κατανόηση στον βαθμό που κάποιος είναι ευχαριστημένος με αυτό που πετυχαίνει με υποτυπώδη πρισπαθεια και με αξιοπρεπή στάση. Δηλαδή, το να θυμάται την παράδοση και να μπορεί με μια ανάγνωση να γράψει 15 στην Ιστορία και 16 στα Κείμενα. Και δεν θέλει παραπάνω. Δεν κατανοώ όμως το να μην έχει ασκηθεί ένα ανήλικο παιδί στο να εινσι συνεπής σε κάποιες υποχρεώσεις. Δεν μπορεί να χρειάζεσαι κίνητρο για να φτιάχνεις την τσάντα σου και να κανεις έστω στο πόδι τις ασκήσεις. Είναι υποχρέωση σου, είσαι μαθητής, αυτόν τον καιρό αυτή είναι η δουλειά σου.


Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, η διαπίστωση μου δεν αποτελεί εναντίωση στην εμβάθυνση και την καλλιέργεια ανώτερων δεξιοτήτων. Απλά είναι δύσκολο να τα πετύχεις όταν συνήθως το προαπαιτούμενο είναι το κίνητρο και η διάθεση. Επιπλέον, στις θετικές επιστήμες η λέξη "παράδοση"  κάνει τζιζ.

Για το δεύτερο σκέλος, δεν διαφωνώ με το παράδειγμά σου αλλά κι εγώ αυτή την πραγματικότητα βλέπω και οι παραινέσεις όπως αυτή που διατυπώνεις, δεν έχουν αποτέλεσμα.

3
Δεν έχω διαβάσει όλες τις απόψεις εδώ, θα πω όμως ότι αυτή είναι και η δική μου η εκτίμηση. Σε γυμνάσια που είμαι συνήθως τα τελευταία χρόνια διαπιστώνω κι εγώ φθίνον επίπεδο.
Εκείνο που με προβληματίζει περισσότερο είναι η απίστευτη έλλειψη ενδιαφέροντος, ανυπαρξία κινήτρων, μηδέν διάθεση.
Έμπαινα φέτος σε ορισμένες τάξεις και με έπιανε απελπισία. Ούτε πρώτη ώρα ήταν, ούτε τελευταία. Έκανες διερευνητικές ερωτήσεις, σύνδεση με προηγούμενη γνώση, τι brainstorming και αποπροσανατολιστικά διλήμματα. Με διαδραστικό πινακα κι αντίστοιχο υλικό, βιντεομαθήματα, quiz κ.α. Ζήτημα ήταν να είχες συμμετοχή από 2-3 άτομα. Έχανες τη διάθεση για ζωή!

Δεν ξέρω που οφείλεται ή πως μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Σίγουρα όμως δεν αντιμετωπίζεται με έντονα δασκαλοκεντρικό μάθημα.
Κάναμε συνδιδασκαλία φέτος και πρότεινα στον συνάδελφο να διαμορφώσουμε κάπως τα τελευταία μαθήματα, μετά το Πάσχα.
Έλεγα μήπως κάναμε τουλάχιστον επιδείξεις πειραμάτων, κάποια ομαδική εργασία, κάτι να εμπλακούν πιο ενεργά, να δραστηριοποιηθούν, να καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα.
Τζίφος. 
Μέναν γύρω στις 8 διδακτικές ώρες μέχρι τη λήξη, ξεκινήσαμε επαναλήψεις για τις εξετάσεις κι έβλεπα τους λεγόμενους "κακούς", αδιάφορους μαθητές και τους λυπόμουν. Ελάχιστοι ενεπλάκησαν κι ακόμα λιγότεροι -εκτιμώ- πως ωφελήθηκαν από τα επαναληπτικά μαθήματα.
Ούτως ή άλλως η επιείκια είναι δεδομένη και το ενδεχόμενο να παραπεμφθούν δεν είναι μεγάλο.
Άρα για ποιό λόγο τόση πίεση, άγχος και ένταση να ξανακάνουμε τα ίδια πράγματα με τον ίδιο τρόπο;
Για να γράψει ο μαθητής του 18, 20;
Αυτός δεν χρειάζεται βοήθεια, κι αν χρειαστεί επιπλέον ώθηση τότε πιθανότατα θα την πάρει από το περιβάλλον του.
Τέλος πάντων, εγώ έτσι το βλέπω. Ενώ γενικά η χρονιά μάλλον είχε θετικό πρόσημο, το κλείσιμο μου έβγαλε μεγάλη απογοήτευση.

Υ.γ. Βέβαια, και η πρότασή μου δεν ήταν ανέξοδη. Ήθελε δουλειά, κόπο, συντονισμό, πρόγραμμα κι εργατοώρες, δεν ξέρω κι εγώ αν θα τα κατάφερνα, επομένως δεν κατηγορώ τον συνάδελφο αν αυτή ήταν η ένστασή του, ιδίως όταν έχει κανείς πολλά διδακτικά αντικείμενα.


4
Παντως παρ ολα τα αυτονοητα που προανεφερα, παρατηρω οτι ακομα οι υποψηφιοι εκπαιδευτικοι δηλωνουν μαζικα τετοιου ειδους μερη. Αυτο, δειχνει οτι ακομα θεωρουν ελκυστικη αυτου του ειδους την εργασια (εννοειται οτι υπαρχουν πολλες παραμετροι που διαμορφωνουν αυτη τη σταση).

Φαίνεται ότι ακόμα είναι ελκυστική, αν και οι κυβερνήσεις διαχρονικά κάνουν ότι μπορούν για να το αλλάξουν.
Μπορεί οι υποψήφιοι να είναι περισσότερο σκεπτικιστές με τις περιοχές που δηλώνουν σε σχέση με το παρελθόν αλλά όταν μόνο οι φιλόλογοι είναι πάνω από 20.000, πάντα θα βρίσκονται κάποιοι, συνήθως νεαροί, χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, να πηγαίνουν σε αφιλόξενα μέρη, ίσως και από τα πέριξ.
Δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των εκπαιδευτικών πάντως. Απλά εμείς έχουμε τη χειρότερη αντιμετώπιση σε σχέση με άλλους κλάδους.
Από κει και πέρα αρκετοί που αναγκάζονται να πάνε είναι αυτό ακριβώς, αναγκασμένοι, γιατί ήδη έχουν ξεκινήσει να γράφουν προϋπηρεσία και πλέον είναι πέρα από το σημείο γυρισμού. Δε τους παίρνει να κάνουν εκπτώσεις για να μη μείνουν πίσω. 

Αναρωτιεμαι ποια θα ειναι η εξελιξη επ αυτου, τωρα που θα καταργηθει η μονιμοτητα στο συγκεκριμενο επαγγελμα.

Αν! Και με ποιο τρόπο.
Πάντως σε περίπτωση που είσαι υπέρ, δε λέω ότι είσαι αλλά ο αποστασιοποιημένος τρόπος γραφής σου δεν βοηθά, τότε κατά την ταπεινή μου γνώμη μου, κακώς φιλοξενείσαι εδώ.

5
Φαντάζομαι ότι έχετε ακούσει για την έρευνα σχετικά με τη χρησιμότητα των ΣΔΕ -Λυκείων. Παρουσιάστηκε από τους εκπονητές της σε επιμόρφωση διευθυντών ΣΔΕ στην Αθήνα. Φυσικά δε δόθηκαν εξηγήσεις για το πώς, πού, πότε κτλ

Πέρασε ο υφυπουργός κ. Κων/νος Βλάσης από το τοπικό μας ΣΔΕ και το ξεκαθάρισε, κατόπιν ερωτήματος του δ/ντή. Δεν υπάρχει περίπτωση.

6
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Μαΐου 26, 2025, 01:29:31 pm »
Αν δεν κάνω λάθος, το γεγονός ότι η παρούσα Βουλή είναι αναθεωρητική σημαίνει ότι όσα άρθρα προταθούν προς αναθεώρηση πρέπει να συγκεντρώσουν 180 ψήφους και η επόμενη Βουλή θα μπορεί να αποφασίσει επ’ αυτών των άρθρων μόνο με 151 ψήφους το περιεχόμενό της. Όμως, αν επίσης δεν κάνω λάθος, ισχύει και η αντίστροφη φορά. Δηλαδή ότι μπορούν να προταθούν άρθρα που τώρα θα συγκεντρώσουν 151 ψήφους, και η επόμενη Βουλή θα πρέπει να αποφασίσει επί του περιεχομένου της για αυτά τα άρθρα με τουλάχιστον 180 ψήφους. Αν πράγματι ισχύει αυτό, τότε η κυβέρνηση δεν χρειάζεται τώρα ούτε καν τη συναίνεση άλλων κομμάτων ως προς το αναθεωρητέο ή μη. Δηλαδή, αν αποφασιστεί με απλή πλειοψηφία επί του συνόλου των εδρών ότι θα αναθεωρηθεί το άρθρο 103, πιστεύετε ότι θα είναι δύσκολο να βρεθούν στην επόμενη Βουλή οι 180 που θα αποφασίσουν (ως περιεχόμενο αναθεώρησης) να αρθεί η μονιμότητα; Εγώ πιστεύω ότι θα είναι πιο εύκολο να βρεθούν (από άλλα κόμματα) οι 180 τότε, παρά να βρίσκονταν τώρα.


Φαίνεται εξαιρετική η ανάλυση σου. Ίσως να αποτελεί -ακόμα- ανάχωμα της άρσης ο κομματικός μηχανισμός της ευρύτερης δεξιάς που τρέφεται από το δημόσιο όσο κι αν τα ανώτερα στελέχη έχουν άλλους τρόπους να πλουτίζουν έμμεσα, χωρίς να χρειάζονται τη μονιμότητα.
Αυτό με κάνει να εκτιμώ ότι άμεσα, ο στόχος δεν είναι η ίδια η άρση αλλά να συνδεθεί αυτή με την αξιολόγηση. Το μήνυμα "όσοι αξιολογούνται αρνητικά απολύονται με συνοπτικές διαδικασίες" είναι πολύ πιο εύηχο και θεωρώ ότι έχει μεγαλύτερη απήχηση από το εν λευκώ "καταργείται η μονιμότητα από το δημόσιο". Αν ισχύει αυτό τότε δε χρειάζεται συνταγματική αναθεώρηση νομίζω. Μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα με σχετική νομοθέτηση.

Σαφώς τα πράγματα εξελίσσονται πολύ σοβαρά και οι επόμενες εκλογές ανάλογα με το αποτέλεσμα τους, θα είναι καθοριστικές για το συγκεκριμένο θέμα.

Υ.γ. Εκείνο που φοβάμαι είναι τους νέους....φτωχοδιάβολους, χωρίς οικογένεια, τους ανθρώπους που λιώνουν στο μεροκάματο, στις σεζόν, στις βάρδιες και δεν έχουν προλάβει να διαμορφώσουν πολιτική συνείδηση ή την έχουν ήδη απορρίψει απογοητευμένοι (ή ακόμα χειρότερα, έχουν σαγηνευτεί από το αυγό του φιδιού κι ασπάστηκαν το μίσος).
Είναι εύκολο να επαναλάβουν την αποχή με το επιχείρημα "στα @@ μου, προκοπή δε βλέπω από κανέναν τους, μόνο στις δυνάμεις μου ποντάρω οπότε να πάνε να γ@μηθούν όλοι.", αποχή που μας έχει κάψει όλους περισσότερο κι από τους νεοδημοκράτες.

7
συγνώμη, αλλα να μαστε ειλικρινείς, 1) εδω δεν διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία των σχολείων μ τα ανήλικα κ βαράνε ολοι αποσπάσεις/μεταθέσεις, τα παιδάκια εχουν κάθε 3 κ λίγο άλλο δάσκαλο/καθηγητή κ μας κόφτουνε τα ΣΔΕ? π αλλού γίνεται αυτό?=πουθενά?! ελληνικές πατέντες ειναι αυτά.

2) Τα ΣΔΕ ειναι ενα ΕΣΠΑ κ προφανώς κ δεν υπάρχουν οργανικές?!κ προφανώς ΑΝ είχαν θα χε γίνει σκοτωμός καθότι  ;D σ σχέση κ μ Αθμια κ Δθμια είναι ενα προνομιακό περιβάλλον απο ΠΟΛΛΕΣ μεριές-?!  γι αυτό κ σκοτνται να πάρουν αποσπασεις οι μόνιμοι τώρα 20χρόνια. Τα τελευταία 5-6 χρόνια εχουν πλέον διοριστεί κ 1000δες πρωην ωρομίσθιοι π τώρα θέλουν   ΚΑΙ αυτοι εκεί απόσπαση κ έχουν κ 1φορτηγό προσόντα.

1) Το τελευταίο που φταίει για την μη ομαλή λειτουργία των σχολείων είναι οι αποσπάσεις/μεταθέσεις. ΧΩΝΕΨΤΕΤΟ!
Όχι θα κάτσει να σκάσει ο συνάδελφος των 1000€ στην Τήλο να του ζητάνε τα νεφρά του για νοίκια, εισιτήρια και να τον βγάζουν έξω κάθε καλοκαίρι να έρθει ο τουρίστας!

Αν θέλουν να μείνουμε στα νησιά και στην παραμεθόριο, να φροντίσουν για τα αυτονόητα, όχι να πεθαίνει κόσμος στην καρότσα των αγροτικών!
Να φροντίσει το κράτος επιτέλους να αφήσει τις γελοίες δικαιολογίες, τις σπατάλες στο συρφετό των 300 και ΣΙΑ, που πληρώνεται αστυνομικός να φυλάει την όρθια κουρ@δα Πορτοσ@λτε ενώ άλλους μάχιμους δημοσιογράφους τους τρώνε τα σκουλίκια, και να αναλάβει τις ευθύνες του αφουγκραζόμενο τον παντός καιρού και συνθηκών εκπαιδευτικό-πολυεργαλείο (φύλακα, επιστάτη, ψυχολόγο, νοσοκόμο, τεχνικό δικτύων, ψυκτικό κ.α.) αντί να τον αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια σαν κλεφτοκοτά!

2) Συγγνώμη αλλά τι λογική είναι αυτή; Επειδή δεν είναι σταθερό το προσωπικό των σχολείων "στα ανήλικα" όπως υποτιμητικά γράφεις ή επειδή υπάρχει γραφειοκρατικό κώλυμα λόγω ΕΣΠΑ στα ΣΔΕ, δεν πρέπει να υπάρχει ανάλογο αίτημα για σύσταση οργανικών; ή όποτε εκδηλώνεται πρέπει να το ειρωνευόμαστε;
Ζητάμε ως κλάδος δημιουργία οργανικών σε πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια αλλά όχι για τα ΣΔΕ; Ίσα, ίσα αν παραμείνει έτσι το καθεστώς, θα ευνοούνται οι παθογένειες που κατά τα άλλα καταγγέλεις!

3) Πόσο έχει ένα πληκτρολόγιο;; Nα στο κάνω δώρο να μη βγάζω τα μάτια μου κάθε φορά με τα μηνύματά σου!

8
Έχουμε 2025, μπορούμε να μην έχουμε ΚΑΙ αυτή τη χρονιά τις κόντρες καφενειακού επιπέδου μεταξύ διάφορων φραξιών της εκπαίδευσης για την κατανομή;

Συμμορφωθείτε παρακαλώ μην έχουμε κλειδώματα!

9
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαΐου 16, 2025, 09:23:32 pm »
Πριν λίγες ώρες επέστρεψα σπίτι από ημερήσια εκδρομή και 2 σκέψεις μου τριβελίζουν το μυαλό.

Πρώτον, έχουμε χαμηλώσει τόσο τον πήχη, αναγκαστικά ίσως, ψάχνοντας απεγνωσμένα θετικό πρόσημο, που θεωρούμε επιτυχία το γεγονός ότι επιστρέψαμε όσοι πήγαμε, αρτιμελείς.
Για συμπεριφορά ούτε λόγος...ρόδα,τσάντα και κοπάνα (ευτυχώς όχι όλοι, υπήρχαν και παιδιά με υποδειγματική συμπεριφορά)!

Δεύτερον, μου κάνει εντύπωση πως τα παιδιά, στον ελεύθερό τους χρόνο πάνε μαζικά και ψωνίζουν ρούχα!!
Εμένα στην ηλικία των 13, έτσι και με άφηνες να αγοράσω ρούχα μόνος μου, θα γυρνούσα σπίτι σαν καρνάβαλος!

10
Η κόρη μου ήταν γραμμένη στο ολοήμερο του δημοτικού της και πριν μερικούς μήνες μας ρωτησαν αν θα παρακολουθεί γιατί πρέπει να γίνει απεγγραφη της.
Εν τω μεταξύ δεν έχει παρακολουθήσει ποτέ απλά μας ζητήθηκε ως διευκόλυνση στην αρχή της χρονιάς να γραφτεί "και βλέπουμε".
Το μέτρο εκτιμώ πως είναι αποτυχημένο από τη στιγμή που όχι μόνο δεν υπάρχει το δικαίωμα επιλογής αλλά δεν γνωρίζεις καν αν θα σου λάχει δάσκαλος ή κάτι άλλο ώστε να γίνει ένας στοιχειώδης προγραμματισμός. Το κύριο όφελος είναι η διευκόλυνση σε όσους για διάφορους λόγους δεν μπορούν να πάρουν τα παιδιά τους στη 13:15.
Στα νηπιαγωγεία που δεν είναι πολλά χρόνια που έγινε υποχρεωτική η φοίτηση και δεν υπάρχει η πίεση των εξωσχολικών δραστηριοτήτων, ότι κάνουν στο ολοήμερο καλό είναι.

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απριλίου 29, 2025, 12:27:03 pm »
Είχα την εντύπωση πως σε πρότυπα-πειραματικά-ωνάσεια καταργούνται οι οργανικές και οι θέσεις προκηρύσσονται επί θητεία.
Έχει αλλάξει κάτι;

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απριλίου 28, 2025, 12:44:55 pm »
Ευγενική υπενθύμιση να παραμείνουμε εντός θέματος που αφορά την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

Προσωπικά είμαι περίεργος για το τι αλλαγές σκοπεύουν να εφαρμόσουν, κι αν αυτές έχουν να κάνουν με αστοχίες που εντόπισαν ή αν προέρχονται από τις αντιδράσεις (απεργία-αποχή).

Παρεκκλίνω λίγο για να μη ξεχνάμε και την άλλη αξιολόγηση, αυτή της σχολικής μονάδας, εκείνη από ότι διαπιστώνω τουλάχιστον από τα σχολεία στα οποία έχω δουλέψει, έχει καθιερωθεί κανονικά.
Η μόνη αντίδραση πλέον είναι τα λεγόμενα "έτοιμα" κείμενα, τα οποία δε γνωρίζω κατά πόσο υιοθετούνται από τους συλλόγους και κατά πόσο γίνονται δεκτά. 

13
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς
« στις: Απριλίου 28, 2025, 11:44:52 am »
Δεν δικαιούσαι άδεια αφού έδωσες για ασθενή. Μόνο για εθελοντική αιμοδοσία δικαιούσαι άδεια.

Αν σου δώσουν από την αιμοδοσία βεβαίωση ότι έδωσες αίμα εθελοντικά τότε μπορείς να πάρεις την σχετική άδεια. 

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 25, 2025, 02:17:57 pm »
Η εγκύκλιος με τα κενά των μετατάξεων συνήθως βγαίνει Μάη οπότε,επίσημα,όχι.

Σελίδες: 123 ... 96

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32916
  • Τελευταία: Katerina25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185312
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 592
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.