Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - animanim

Σελίδες: 123 ... 9
1
Ποιος καλος συναδελφος εχει κρατησει στοιχεια απο διορισμους εκτος ασεπ απο τον ασεπ του 04 και μετα?βασικα 04 κ 06...οποιος εχει την ευγενη καλοσυνη να μου τα στειλει θα ημουν υποχρεη...
υγ.ενδιαφερομαι για 02

σιγά τα αίματα  ;D
μετά συγχωρήσεως...

2
Δεν συμφωνώ και θα πω γιατί: αν κάποιος θέλει να σπουδάσει δάσκαλος,θεολόγος, φιλόλογος γιατί έχει έφεση αλλά δεν θέλει να γίνει καθηγητής; θα τον αφήσει απ' έξω; νομίζω πως αυτό πρέπει να γίνει από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με ένα σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό: ο μελλοντικός σπουδαστής να ξέρει ό, τι αν γίνει φιλόλογος δεν θα διοριστεί αλλά αν θέλει να βρει δουλειά να σπουδασει κάτι άλλο. Εκτος ανα θέλει να σπουδάσει έτσι γιατί του αρέσει η φιλολογία, τα μαθηματικά κλπ. Το κράτος δεν υπογράφει συμβόλαιο με κανένα για την επαγγελματική του αποκατάσταση.

Μην κοροϊδευόμαστε... ποιος σπουδάζει για να μορφωθεί κι όχι για να βρει δουλειά; Είναι τόσο ακριβό σπορ οι σπουδές και η μόρφωση δεν είναι πατέντα των αει.... ποιος φιλόλογος ή δάσκαλος ή μαθηματικός σπουδάζει για την... μόρφωση; Αν έδινε προσανατολισμό εκπαίδευσης στις σπουδές θα βλέπαμε αμέσως αμέσως ότι το 90% θα τις επέλεγε... αφού δεν υπάρχουν εναλλακτικές... ποιος σπουδάζει για να είναι άνεργος + μορφωμένος;

3
Έχεις απόλυτο δίκιο! Πρέπει να περιοριστούν οι εισακτέοι για να σταματήσει να τροφοδοτείται η κάνουλα με άνεργους. Όλοι θεωρούν ότι μπορούν να γίνουν δάσκαλοι και καθηγητές... πόσοι πια; Είναι υπερπλήρεις όλες οι λίστες για τα επόμενα 10 χρόνια... Δεν αρκεί να τροφοδοτείς το σύστημα πρέπει και να λειτουργεί, να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας. Αυτό είναι το δύσκολο στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί...

4
Πάντως, αυτό που συμβαίνει στο Ελλάντα, να ψάχνονται να ακυρώσουν προυπηρεσίες που αποκήθηκαν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ αναδρομικά, με νομικίστικες εξυπνάδες, προκειμένου να βάλλουν ανθρώπους χρόνια στο χώρο, ένα πράγμα δείχνει: μεγάλος φθόνος και ακόμη μεγαλύτερη αλητεία παιδιά...
Είχε πολύ πλάκα όταν το έκανε κι ο ίδιος ο υπουργάρας μας καμάρι ο Λοβέρδος που εν μια νυκτί ακύρωσε τις προυπηρεσίες 2 ετών των αναπληρωτών (κάποιους είχε κατά νου να ευνοήσει προφανώς)
Τότε όλα τα τζιμάνια είχαν ξεσηκωθεί διότι αναγνώρισαν τη μέθοδο, ήταν όμως εναντίον τους!
Κανένα πρόβλημα όμως, και καθόλου μυαλό δεν βάζουν! Ακόμη δεν έφυγαν οι προηγούμενοι, αλλά οι μέθοδοι και οι αρχές τους ζουν και βασιλεύουν!! Ψηφίσατε (αν) μόνο και μόνο γιατί σας τάξανε διορισμό; Τώρα θέλετε να το φέρετε στα μέτρα σας να διοριστείτε συγκεκριμένοι (ως συνήθως) με "αξιοκρατικές" αναδρομικές διατάξεις εξολοθρεύοντας τους "αντιπάλους"; Εύχομαι κάτι τέτοιοι να μη διοριστούν ποτέ...

5
Θέλω να κάνω μια ερώτηση : ας πούμε είμαι επιτυχών στον κλάδο μου αλλά διορίζει τόσους που δεν με φτάνουν εμένα...τι γίνεται ; παρατείνεται ο πίνακας μέχρις εξαντλήσεώς του ή ξαναδίνουμε ασεπ;

1.

6
Πολύ φιλόδοξα κάποια παιδάκια εδώ μέσα! Φαίνεται πως δεν ενδιαφέρονται (και τόσο) να γίνουν εκπαιδευτικοί αλλά να γίνουν τάχαμου κατευθείαν πολιτικοί!
Φαλακρός πράκτωρ Θ

7
Αφήστε και άλλους να πάνε... γιατί δεν τους αφήνετε αφού εσάς σας έπεσε βαρύ; Γιατι;;;;;;;;;

Ποιος δε σ αφήνει; Στην ειδικότητα μου πήρε 50 άτομα από Γ πίνακα φέτος με 0 μόρια...  Όχι άλλο κάρβουνο  :P

8
και για όλους εμάς που δεν δώσαμε ποτέ ασεπ και είμαστε στους πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας τι θα γίνει;;πουθενά δεν βλέπω καμία αναφορά στις δηλώσεις που κάνουν. Ας βγουν επιτέλους να πουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα και όχι αερολογίες.


Πάτε 4-5 χρονάκια στα δυσπρόσιτα πρώτα και μετά ξαναπεράστε! Τόσος κόσμος έχει φτύσει το γάλα της μάνας του εδώ μέσα... θα του μπείτε μπροστά άντε έτσι; με το τπτ;

9
Αααχ πώς θα διοριστούνε   χωθούνε τα βυσματάκια της νομοθεσίας τις οσίας Διαμαντοπούλου αν δεν μας τρομοκρατήσουνε   ζαλίσουνε πρότερα με φληναφήματα και λασπολαγνεία;

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« στις: Φεβρουαρίου 16, 2015, 06:24:57 pm »
Eίπα ότι το σχολείο ασκεί έναν πολύ πιο πολύπλευρο ρόλο από αυτόν του φροντιστηρίου, που ασχολείται μόνο με την παροχή γνώσεων. Και ένας από τους στόχους της εκπαίδευσης που υπηρετεί το σχολείο είναι και η ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης. Διαβάζεις επιλεκτικά.

Δεν διαβάζω επιλεκτικά, προσπαθώ να βγάλω άκρη ποια η υποτιθέμενη στοχοθεσία που θα αποτρέψει την αποστειρωμένη γνώση. Ως τέτοια βέβαια εγώ μπορεί να εννοώ την Αντιγόνη, ο φιλόλογος μπορεί να θεωρεί τέτοια τη θεωρία της σχετικότητας. Τη μόνη στο στοχοθεσία που υποστήριξες ήταν η "συναισθηματική νοημοσύνη". Ενδιαφέρον! Ειδικά αν σκοπεύουμε να εισάγουμε πολλούς στις ιερατικές σχολές, κατά την άποψή μου.


Λέω ότι ούτε εμένα γνωρίζεις για να ξέρεις τι έχω πετύχει στη ζωή μου ούτε αυτούς για τους οποίους μίλησα, για να ξέρεις αν έχουν πετύχει κάτι παραπάνω από εμένα. Επιδίδεσαι σε λογικά άλματα και επιχειρήματα ad hominem, μόνο και μόνο για να στηρίξεις την αντίθετη άποψη.

Όσο για την παιδεία, ελπίζω να εδράζεται πάντα σε βάσεις που προσεγγίζουν τον άνθρωπο ως πολυδιάστατο ον που σέβεται τους διπλανούς του και όχι ως μονοδιάστατο πρωταθλητή που ενίοτε του λείπουν οι στοιχειώδεις τρόποι ευγενείας.

Α, και η προσωπική μου κρίση να ξέρεις, δεν εντυπωσιάζεται από τους ανθρώπους που βάζουν θαυμαστικά στις απόψεις τους, αλλά από αυτούς που βάζουν αποσιωπητικά, αφήνοντας σε εμένα το δικαίωμα να βγάλω τα συμπεράσματά μου.

Ακριβώς επειδή δεν γνωριζόμαστε δεν έχει νόημα να επιχειρηματολογείς για την στοχοθεσία της εκπαίδευσης με βάση προσωπικά απωθημένα απέναντι σε ανθρώπους που είχαν άλλες ευκαιρίες στη ζωή τους σε σχέση με εσένα. Χαίρομαι που το κατάλαβες διότι δεν είχα πρόθεση να σε θίξω ούτε και φαντάζομαι είχε κάποιος άλλος τέτοια πρόθεση.


 Αλήθεια αυτοί οι μαθητές που γράφουν στο διαγώνισμα 03, κι όταν έρχεται η ώρα να πάρουν βαθμολογία τετραμήνου "προσβάλλονται" με το 12 πώς ονομάζονται; Εγώ αυτό το ονομάζω προσωποποίηση του θράσους!

11

δεν νομίζω δυστυχώς ότι αναφέρεται στους αδικημένους που βασίστηκαν στον νόμο...αναφέρεται σε όλους οι οποίοι ξεκίνησαν ως αναπληρωτές πριν τη διαμαντοπούλου και αιφνιδιάστηκαν από τις αλλαγές που έκανε...

Τι κρίμα το ξεκινάει από νωρίτερα ε; Όχι από εκεί που σας συμφέρει;
Θα βάλω το σκύλο μου να κλάψει  :P

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« στις: Φεβρουαρίου 16, 2015, 03:25:20 pm »
H αποστειρωμένη γνώση δεν έχει να κάνει με το μη ελεγχόμενο περιβάλλον, αλλά με τη στοχοθεσία της εκπαίδευσης και τα πρότυπα της κοινωνίας.

Μα εσύ δεν είπες μισή σελίδα πριν ότι η στοχοθεσία είναι η... συναισθηματική νοημοσύνη μέχρι το... λύκειο; Έλεος δηλαδή με τέτοια στοχοθεσία όλοι θα γίνουν καλόγεροι στο Σινά!!!!


Έχω γνωρίσει αρκετά άτομα που διαμόρφωσαν την προσωπικότητά τους απερίσπαστοι, όπως λες, σε τέτοια σχολεία πριν από αρκετά χρόνια. Στην πορεία πράγματι μεγαλούργησαν στους τομείς που είχαν επιλέξει, όμως όλοι τους έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό το οποίο γίνεται λιγότερο ή περισσότερο έντονο ανάλογα με το χαρακτήρα και τις λοιπές εμπειρίες τους: εμφανίζουν έναν ελιτισμό, την πεποίθηση ότι "εγώ πήγα στο καλύτερο σχολείο", "εγώ τελείωσα την καλύτερη σχολή", "μόνο εγώ ξέρω ποιο είναι το σωστό", "όλοι εσείς οι υπόλοιποι μάλλον είστε υποδεέστεροι".
Το μόνο που αλλάζει είναι η ευγένεια με την οποία σου το λένε και ο βαθμός αμεσότητας.
Αλλά η ουσία παραμένει η ίδια. Μοιάζουν σαν να έχουν υποστεί χρόνια πλύση εγκεφάλου.
Εγώ αυτό το αποτέλεσμα δεν το θεωρώ "μεγαλούργημα". :P

Η προσωπική σου κρίση για όσους σε άφησαν τόσο πίσω ώστε να τρως τη σκόνη τους έχει μια αξία για σένα αλλά δεν είναι μια πανανθρώπινη αξία πάνω στην οποία πρέπει να χτίσουμε τις βάσεις της παιδείας... Τι λες;

13
Το παίζουν ακόμα αντιπολίτευση... βολικό δε λέω!
Οσι αυτό, όσι εκείνο, όσι το άλλο.
Για τα υπόλοιπα... έχει ο θεός!

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« στις: Φεβρουαρίου 15, 2015, 03:47:38 pm »
Α, δεν διαφωνώ καθόλου σ' αυτό.
Άρα, συμφωνούμε ότι η μάθηση είναι μια δια βίου διαδικασία και ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα ότι αν η διαδικασία εκμάθησης είναι λίγο πιο δύσκολη στο σχολείο (επειδή οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές), ένας φιλομαθής άνθρωπος καταδικάζεται δια παντός στην αμάθεια.

Όχι, δεν είπα καθόλου αυτό! Αντίθετα, είπα ότι αν το σχολείο δεν προσφέρει ένα ελεγχόμενο περιβάλλον στο οποίο να μπορείς να καλλιεργήσεις (από κοινού με άλλους "εκλεκτούς") δεξιότητες, ταλέντα, να εμβαθύνεις στα ενδιαφέροντα σου καταλήγει ένας αποστειρωμένος χώρος όπου απλά υποχρεώνεσαι να βρίσκεσαι παρακαλώντας πότε θα τελειώσει "να ησυχάσεις" (κάτι σαν το στρατό). Η αμάθεια δεν είναι κακή είναι ok, ο ημιμαθής είναι ο επικίνδυνος, αυτός που έπαιρνε πάντα 16 (για "παιδαγωγικούς λόγους") ενώ στην πραγματικότητα άξιζε 03.


Σύμφωνοι. Όμως αυτές οι διαφορές, μειούμενες ή αυτούσιες, θα υπάρχουν εντός κι εκτός σχολείου. Δεν θα εξαφανιστούν επειδή για έξι χρόνια, θα κάνεις πως δεν τις βλέπεις.

Άρα:
Δεν έχει νόημα να δοκιμάζεις πειραματικές μεθόδους υπό ιδανικές συνθήκες, εφόσον σκοπεύεις να τις εφαρμόσεις σε όλα τα σχολεία ανεξαιρέτως.
Δεν έχει νόημα να βάζεις ανθρώπους στην κρίσιμη ηλικία της εφηβείας σε προστατευόμενο και ιδανικό περιβάλλον, αφού ούτως ή άλλως θα εκτεθούν σε καταστάσεις "προβληματικές".
Έχει νόημα να προσπαθείς να μειώσεις τα προβλήματα εντός του σχολείου, έχει επίσης νόημα να βοηθήσεις τα παιδιά να τα χειρίζονται.

Έχει μια λογική όλο αυτό αλλά... ξεκινάει ΑΝΑΠΟΔΑ! Δηλαδή, αντί να ξεκινήσει με συγκεκριμένες τολμηρές προτάσεις βελτίωσης ξεκινάει αποδομώντας ότι έκαναν προς κάποια κατεύθυνση οι προηγούμενοι... αυτό δεν είναι πολιτική πρόταση, είναι πολιτική αντιπολίτευσης! Προς την κατεύθυνση της μείωσης των προβλημάτων ή του χειρισμού τους από τα παιδιά... θα μου επιτρέψεις να σου πω αυτό είναι δουλειά του δασκάλου άρα το μόνο που μένει είναι να δώσεις δύναμη στο δάσκαλο, δηλ. τα δικαιώματα του και την επιμόρφωση του. Και γι αυτά δεν έχουμε ακούσει κουβέντα!


Επομένως, συμφωνείς ότι το αν ο άνθρωπος είναι συγκροτημένη προσωπικότητα είναι απόρροια διαφόρων παραγόντων και όχι του αν θα βρεθεί σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον.
Η αγωγή που θα πάρει εξαρτάται από τους ανθρώπους με τους οποίους θα συναναστραφεί και τις εμπειρίες που θα έχει. Και φαντάζομαι ότι δεν πιστεύεις ότι οι εμπνευσμένοι δάσκαλοι κυκλοφορούν μόνο σε ιδιωτικά και πρότυπα σχολεία.

Όσο δε για τη γνώση, εγώ στην πράξη βλέπω ότι τα ανίψια μου δεν πήραν κάτι περισσότερο στο ιδιωτικό (η μόνη αισθητή διαφορά ήταν στις κτιριακές εγκαταστάσεις). Τελικώς, αναγκάστηκαν να μπουν κι αυτά στη διαδικασία του φροντιστηρίου, όχι γιατί δεν ήταν καλοί μαθητές, όχι γιατί οι καθηγητές τους δεν ήταν καλοί, αλλά γιατί τελικά αποδεικνύεται ότι οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων στο Λύκειο δεν είναι επαρκείς για την εμπέδωση των γνώσεων που εξετάζονται στις πανελλήνιες.

Και πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις ότι δεν είναι λογικό να είναι τέτοιο το σύστημα, ώστε να καθίσταται αναγκαία η ενισχυτική διδασκαλία σε καλούς μαθητές ούτε είναι λογικό να αντιμετωπίζουμε το σχολείο σαν να είναι φροντιστήριο που έχει ως μοναδικό σκοπό να περάσει τους καλούς μαθητές στο πανεπιστήμιο.
Ο σκοπός του σχολείου είναι και πρέπει να παραμείνει ευρύτερος.

Όχι είπα ακριβώς το αντίθετο, ότι ένας άνθρωπος που τα χρόνια της ζωής του στα οποία διαμορφώνει την προσωπικότητα του βρεθεί απερίσπαστος σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να μεγαλουργήσει στην ενήλικη ζωή του. Άκουσα σε συνέντευξη του Κουράκη ότι στόχος μας είναι να ξέρει Αντιγόνη ο ... υδραυλικός! Αν αυτό το σχολείο του πειθαναγκασμού και της βαρεμάρας ευαγγελίζεται... λυπάμαι δεν θα πάρω.

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32937
  • Τελευταία: alex06
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1186025
  • Σύνολο θεμάτων: 19500
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 36
Επισκέπτες: 761
Σύνολο: 797

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.51 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.