Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - MATH

Σελίδες: 123 ... 11
1
Γενικό Λύκειο / Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« στις: Νοεμβρίου 21, 2017, 01:00:44 pm »

Καλημέρα !!!

Μήπως γνωρίζει κανένας, αν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που να ορίζει τι γίνεται με τα ΓΕΛ αν κάποιος μαθητής  ''χάσει'' το προγραμματισμένο διαγώνισμα του Α' τετραμήνου, είτε λόγω ασθένειας είτε γιατί  έτσι του ήρθε ;

Με ρωτάνε στο σχολείο οι συνάδελφοι, γιατί έχουν πολλές απουσίες μαθητών  και πρέπει να βγάζουν συνέχεια θέματα,πέραν των υπόλοιπων δυσκολιών.

Μερικοί μαθητές δεν θέλουν να γράψουν και απουσιάζουν, άλλοι κάθονται σπίτι, άλλοι έξω κλπ. 

Το ερώτημα λοιπόν είναι αν ο καθηγητής Υποχρεούται να τον εξετάσει άλλη φορά ή είναι στην ευχέρειά του να αποφασίσει αυτός.
ΣΑς ευχαριστώ !!!

2
Συνάδελφοι, στο Λύκειό μας δε γίνεται ποτέ αλλαγή του προγράμματος σε μέρες απεργίας. Δεν ξέρω αν είναι νόμος, ή  ...ανθρώπινος νόμος , αλλά αυτό γίνεται και συμφωνώ.

Συμφωνώ επίσης ότι οι μη απεργούντες πρέπει να είναι στο Σχολείο 8-2, μέχρι τέλος πάντων να φύγει και ο τελευταίος μαθητής. Σήμερα δεν απήργησα(λυπάμαι :(, αλλά μπορεί να απεργήσω ξανά τις άλλες μέρες, αν δω ότι η κατάσταση αγριεύει ), αλλά είμαι εδώ από τις 7 και αυτή τη στιγμή που σας γράφω από το Σχολείο έχουν φύγει όλοι, μαθητές, καθηγητές, Διευθυντής. Όταν γίνεται αγώνας , όλοι συμμετέχουν με όποιο τρόπο μπορούν. Δεν θα πάθει κανένας τίποτα αν μια δυο μέρες το χρόνο που είναι απεργία πάει στο σχολείο του από τις 8. Ο άλλος συνάδελφος που απεργεί θυσιάζει το μισθό του και αυτός αρνείται να κάνει το στοιχειώδες που είναι και αυτονόητο ;

Είναι τουλάχιστον ανήθικο να διαμαρτυρηθεί κάποιος γιατί κάθησε δυο ώρες παραπάνω στο σχολείο και να ρίξει την ευθύνη στο συνάδελφο που απεργεί. Λες και αυτός που απεργεί έχει άλλα συμεφέροντα από αυτόν που δεν απεργεί.Τι να πω, έχει χαθεί σε αυτό τον τόπο κάθε μέτρο, κάθε ίχνος αλληλεγγύης και ανθρωπισμού.

Αν κάποιος βιάζεται συνέχεια να φεύγει από το Σχολείο του στις 10 ή στις 12, δίκαιο θα είναι κάποια στιγμή να του πούνε :

'' ωραία, αφού συνεχώς βιάζεσαι , φύγε για πάντα στη διαθεσιμότητα , για να μην σου είναι άγχος το σχολείο και άσε να έρθει κάποιος άλλος που δε βιάζεται !!!'.

Το ξέρω , ακούγεται σκληρό, αλλά συνάδελφοι, είναι τρομερό να έρχονται οι μισοί στο Σχολείο το πρωί πέντε λεπτά μετά το χτύπημα του κουδουνιού και να φεύγουν το μεσημέρι δυο λεπτά  πριν χτυπήσει για λήξη.
 Αναρωτιώμαστε μετά γιατί η κοινή γνώμη είναι εναντίον μας και για τόσα άλλα !

Με θλίψη για όσα συμβαίνουν  και κυρίως για τον εαυτό μου που δεν μπορώ να αποφασίσω πια τι είναι το καλύτερο.

 Μπάμπης

3
Με αφορμή μια συζήτηση που είχαμε στη μαθηματική μας ιστοσελίδα mathematica και αφορά τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση  θέλω  και εδώ να τονίσω ότι ο τρόπος που αποφασίζονται οι απεργίες στον κλάδο μας  είναι τελείως αναχρονιστικός και τελικά μόνο κακό κάνει.

Λοιπόν, για να προσθέσω την άποψή μου για τον τρόπο της δημοκρατικής έκφρασης των μελών της ΟΛΜΕ:

- Η Ιστοσελίδα της ΟΛΜΕ πρέπει να αναμορφωθεί να γίνει τελείως από την αρχή με άλλο σκεπτικό , όπως γενικά άλλο νόημα πρέπει να αποκτήσει αυτό που τόσα χρόνια αποκαλούσαμε συνδικαλισμό .

- Ανοίγει μεταξύ άλλων  ένα υπομενού με τίτλο : ΑΠΕΡΓΙΕΣ- ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ

- Κάθε διορισμένος καθηγητής και κάθε αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εγγράφεται στη σελίδα με βάση τον αριθμό διορισμού του και η ιδιότητά του επικαιροποιείται κάθε χρόνο από το σχολείο που υπηρετεί με έναν κωδικό που γνωρίζει μόνο το σχολείο.

- Σε περίπτωση που επίκειται απεργία, η ΟΛΜΕ αναγράφει ψηλά στη σελίδα την πρότασή της και στη συνέχεια κάθε εκπαιδευτικός συμπληρώνει στον προσωπικό του χώρο υποχρεωτικά ένα ερωτηματολόγιο-ψηφοδέλτιο που απαντά (με επιλογή σε κουτάκια)στα ερωτήματα :

   α) Εγκρίνετε την πρόταση της ΟΛΜΕ(ΝΑΙ-ΟΧΙ-ΜΕΡΙΚΩΣ);

  β)  Πόσες μέρες απεργίας προτείνετε και στις οποίες θα συμμετάσχετε ; ( 0-1-2-3-4-5 κλπ) ;

Στα ερωτήματα αυτά  μπορεί(αν βοηθάει) να φαίνεται στο πλάι τι ποσοστό επί του συνόλου των εκ/κών έχει ήδη απαντήσει και το ποσοστό συμμετοχής στην κάθε απάντηση.Είναι αυτονόητο ότι σε αυτή τη διαδικασία δεν θα μπορεί να παρέμβει κανένας, κάτι που γίνεται και στις διαδικασίες για την εκλογή των συντονιστών του Μathematica.

Στη συνέχεια, με την οριστική αποστολή της απάντησης, το ερωτηματολόγιο θα κλειδώνει για το συγκεκριμένο καθηγητή . Μόλις λήξει η προθεσμία που έχει οριστεί και είναι εμφανής , ανακοινώνεται και επίσημα στον κλάδο από την ΟΛΜΕ(Αντίστοιχα και από τη ΔΟΕ)  το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και από εκεί και μετά το ΔΣ παίρνει την οριστική απόφαση.

Με αυτόν τον τρόπο, ερωτώνται και ψηφίζουν ΟΛΟΙ για την απεργία. Να πω επίσης ότι υπάρχει τρόπος ώστε έμμεσα κάθε εκπαιδευτικός να συμμετέχει σε αυτή τη δραστηριότητα(η ενημέρωση θα γίνεται και με αποστολή ατομικών e mail) και μάλιστα οι μη συμμετέχοντες για περισσότερες από μία ψηφοφορία, να διαγράφονται από το όργανο και να χάνουν κάθε δικαίωμα υποστήριξης του κλάδου, σε περίπτωση που υποστούν κάποια βλάβη από αυθαιρεσίες της διοίκησης κλπ.

Επιτέλους και σε αυτό τον τόπο πρέπει να σταματήσουμε να δεχόμαστε να αποφασίζουν άλλοι για μας, χωρίς εμάς .Συγχρόνως όμως, είναι η ώρα να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας, να αφήσουμε την αδράνεια και τις ψεύτικες αιτιολογίες ότι διαφωνούμε στα πάντα και ότι κανένας δεν μας εκφράζει ή ότι είναι όλοι ίδιοι και αυτές τις ανοησίες.Σε περίπτωση λοιπόν απεργίας που είναι το έσχατο μέσο διεκδίκησης και όχι αυτό που κατάντησε  σήμερα, θα ερωτώνται όλοι και θα απαντάνε υπεύθυνα όλοι, γρήγορα, ήρεμα, συνετά. Και όχι μόνο αυτό : Η ΟΛΜΕ μπορεί από τις καταστάσεις μισθοδοσίας δειγματοληπτικά να ελέγξει  αν αυτός που δήλωσε δυο μέρες απεργίες, έκανε όντως δύο μέρες.
Δεν δικαιούται κανείς να εμπαίζει την ΟΛΜΕ, διότι είναι να σαν να εμπαίζει το συνάδελφο που είναι καθημερινά μαζί και αυτό θα είναι λόγος διαγραφής .

 Στην ίδια σελίδα και στον προσωπικό χώρο του καθενός, μπορεί θα δίνεται η δυνατότητα καταγγελιών ή διαμαρτυριών για κάποιο θέμα. Τα μηνύματα αυτά θα βλέπει μόνο το ΔΣ της ΟΛΜΕ και έτσι θα ελέγχονται οι ΕΛΜΕ και οι σχέσεις που πολλές από αυτές δημιουργούν με τις Διευν/σεις εκπαίδευσης και τα τοπικά κομματικά ή άλλα όργανα.Με άλλα λόγια, είναι καιρός να δώσουμε στον κάθε συνάδελφο την ευκαιρία και τη δυνατότητα  να νοιώσει ότι τον σέβονται και τον αντιμετωπίζουν ισότιμα στις συλλογικές αποφάσεις, από την άλλη όμως να τον αναγκάσουμε να κατανοήσει και να συμμορφωθεί με την αληθινή έννοια της δημοκρατίας που είναι η έκφραση και η συμμετοχή.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να γίνονται σε αντίστοιχο forum και ανταλλαγές απόψεων για ευνόητους λόγους. Τεχνικά , τα παραπάνω,  μπορεί πολύ εύκολα να γίνουν και να περάσουμε έτσι σε μια νέα σελίδα στον τομέα Συνδικαλισμός.Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που θα βοηθήσουν ώστε όλα αυτά να γίνουν γρήγορα, αξιόπιστα και έμπιστα .

 Οι σκέψεις αυτές αποτελούν ένα απλό περίγραμμα μιας νέας αρχής που επεξεργάζομαι στο μυαλό μου και σκόπιμα δεν γράφω όλες τις λεπτομέρειες. Δεν σας κρύβω ότι το πρωί άκουγα με λύπη  το δημοσιογράφο μεγάλου καναλιού να κάνει σε μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ την ερώτηαη πόσα άτομα συμμετείχαν και τι ποσοστό καθηγητών πήρε σε μια Συνέλευση την απόφαση για πενθήμερες απεργίες. Κι επειδή η  απάντηση ήταν πως παρόντες ήταν 200 από 1000 και πάνω  εγγεγραμμένα μέλη, καταλαβαίνετε τι εντύπωση σχημάτισαν όσοι άκουγαν την εκπομπή  για τον κλάδο μας και για το ενδιαφέρον που δείχνουμε για τη δουλειά και  την τύχη μας .
 
Τι νόημα έχει λοιπόν η έναρξη μιας κινητοποίησης (δεν εννοώ αυτή, μια και τέτοια δυνατότητα δεν έχουμε ακόμα) όταν η συμμετοχή δεν είναι αποδεδειγμένα σε ποσοστό πάνω από 75 % ; Τέτοια ζητήματα δεν θα υπάρξουν , αν αρχίσει ο κλάδος να αποφασίζει για τις απεργίες του επώνυμα  και ηλεκτρονικά από το σπίτι ή το γραφείο του. Οι μαζικές συνελεύσεις μπορεί να γίνονται για διάφορους λόγους, αλλά η εκδήλωση άποψης για απεργία θα γίνεται μόνο με ατομική ψήφο από όλους και με όλες τις λεπτομέρειες.

Εκτός των παραπάνω, μια απεργία θέλει συμμαχίες, θέλει στρατηγική. Αυτοί που κρατάνε τα ηνία του κόσμου και που λίγοι διαισθάνονται ότι υπάρχουν, ξοδεύουν εκατομμύρια για να συντηρούν τα συμφέροντά τους και να κατευθύνουν τις μάζες.Η καλύτερη συμμαχία που έρχεται στο νου είναι η ΔΟΕ και ένας καλά σχεδιασμένος αγώνας με τη ΔΟΕ θα φέρει ίσως πιο καλά αποτελέσματα. Αλλά μήπως και η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχει προβλήματα ; Γιατί όχι και με αυτούς συμμαχία και κοινή δράση. Ο καιρός που μια μικρή ομάδα συνδικαλιστών έπαιρνε απόφαση για απεργία και ο Υπουργός έδινε 50 ευρώ αύξηση,έτσι για να μην χάσει ψήφους,  πέρασε χωρίς επιστροφή.

 Ως προς τα άλλα ζητήματα, είναι πολύ σοβαρές οι απόψεις που εξέφρασαν οι συνάδελφοι σε προηγούμενα μηνύματα. Οι εποχές είναι δύσκολες και καθένας μας οφείλει να είναι πολύ προσεκτικός, ώστε να μην πάρει τη σφαίρα που πονηρά του βάζει στο χέρι ή το όπλο  κάθε μορφής εξουσία για να τη στείλλει ...δώρο στο διπλανό του, γιατί αυτός δεν είναι πάντα ο άλλος,ο ξένος, ο μακρινός, ο αντίπαλος   αλλά ο αδερφός, το παιδί  , ο εαυτός του. Η αλληλεγγύη είναι η πρώτη προϋπόθεση σε κάθε διεκδίκηση.

Μπάμπης


4
Για το μόνο που ενδιαφέρεται το σάπιο πολιτικό μας σύστημα της κομματοκρατίας είναι η επικοινωνία και η κοινή γνώμη,κοινώς,οι ψήφοι (Γι΄αυτό ,και να μου το θυμηθείτε,οι αποσπάσεις θα συνεχίσουν να δίνονται...)
Σε ποιόν άλλο κλάδο έγινε τόση χυδαία επίδειξη δύναμης σε βαθμό που να σου απαγορεύει εκ των προτέρων να απεργήσεις;Θα το έκαναν τόσο βάρβαρα,εάν δεν ήταν  100% σίγουροι ότι η κοινή γνώμη είναι εναντίον των εκπ/κών;Νομίζετε ότι δεν έχουν μυστικές δημοσκοπήσεις στα χέρια τους ή φταίνε μόνο οι δημοσιοκάφροι;

Κι εμείς τί κάνουμε;Πέφτουμε στην παγίδα και πάμε να αντιδράσουμε στη δύναμη με δύναμη υπακούοντας σε παρωχημένα συνθήματα.Καλα είναι όλα αυτά,συμμετέχω κι εγώ περισσότερο συμβολικά,αλλά ειχαν αποτέλεσμα τέτοιες τακτικές,όταν είχες αυξημένο κύρος στην κοινωνία.Σήμερα,που έχουμε ταυτιστεί ως κλάδος με όλους τους υπόλοιπους κλάδους εργαζομένων και δεν αναγνωρίζουμε ούτε οι ίδιοι τους εαυτούς μας ως λειτουργούς,τί αποτέλεσμα περιμέναμε;Χρειάζεται προετοιμασία και,όπως παραδέχτηκε συνδικαλιστής,η ΟΛΜΕ αναγκάστηκε να αντιδράσει τώρα.Ας αποδεχθούμε τώρα κατάμουτρα το πως βλέπει η υπόλοιπη κοινωνία εμάς και το έργο που παρέχουμε,μήπως και ξυπνήσουμε:ως απλούς εξεταστές-επιτηρητές τους της

5
Δε θυμάμαι με ποια χώρα είμασταν σε ...εμπόλεμη πάνω - κάτω κατάσταση ή κάτι τέτοιο μέχρι πρόσφατα , διότι κανένας πριν δεν είχε κάνει άρση της αρχικής διαταγής !

Bρισκόμασταν σε εμπόλεμη κατάσταση με την Αλβανία από το 1946, οπότε είχε κηρυχθεί μερική επιστράτευση που μετετράπη σε γενική κατά την εισβολή στην Κύπρο το 1974.
Η επιστράτευση ήρθη το 2002, δηλ. 56 χρόνια μετά ( !!!! ).

Ευχαριστώ πολύ !

 Εύχομαι το ''νεοτέρας '' που αναφέρει το έντυπο της επίταξης να μην το ξεχάσει ούτε η ....μεθεπόμενη Κυβέρνηση !

   Μπάμπης

6
Και σ'άλλα με υγεία !

Μόλις ήρθαν από το Σχολείο και δώσανε σε έναν συνάδελφο και σε μένα το φύλλο

7
Σχολική ζώνη / Απ: Κλείσιμο βιβλίων ύλης
« στις: Απριλίου 27, 2013, 08:12:59 am »
H εξεταστέα ύλη δηλώνεται τουλάχιστον 5 μέρες πριν το κλείσιμο των σχολείων.Μετά τις γιορτές θα γίνουν 2 μέρες το πολύ μάθημα, ειδικά στα Λύκεια. Αν λοιπόν η ύλη έχει δοθεί, δεν βλέπω εμπόδιο στο κλείσιμο των βιβλίων ύλης, ειδικά αν ο καθητής υπογράψει ίσως από τώρα και τις ώρες των τελευταίων μαθημάτων.

 Να σημειώσω όμως ότι το '' ....για να μην καθόμαστε μετά  ''  δεν είναι σοβαρός λόγος. Ο εκπαιδευτικός πρέπει πάντα να κάθεται ,οποιαδήποτε ώρα, και ποτέ να μη βιάζεται, όταν είναι να κάνει σωστά τη δουλειά του.

Προσωπικά έχω δώσει την ύλη,αλλά τα βιβλία θα τα κλείσω τη βδομάδα μετά το Πάσχα.Είναι 10 λεπτών δουλειά !

Καλό Σαβ/κο !
Μπάμπης


8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απριλίου 27, 2013, 12:46:57 am »
Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι γεια σας  !

Μετά από αρκετό καιρό , χρόνια δηλαδή ,μπόρεσα και ξαναβρήκα τους κωδικούς για νας πω μια καλησπέρα ή έστω καλημέρα, μια και πέρασε από 12μμ.
 Από την τελευταία φορά που επικοινώνησα μαζί σας , έχουν μπει στην παρέα εκατοντάδες νέοι συνάδελφοι, όλων των βαθμίδων.Τους καλωσορίζω, έστω και τώρα .
 
    Το παρακάτω μήνυμα το είχα στείλει το 2008. Ούτε καν το θυμόμουνα.Το βρήκα τυχαία και είπα να το ρίξω μια ματιά.Δεν σας κρύβω, νοιώθω  κάποια ντροπή, διότι νόμιζα ότι τότε δεν ήξερα πολλά για την εκπαίδευση, αν και δεν ήμουνα νέος.Με την ψυχή στο στόμα διάβαζα το μήνυμα για να δωπόσες ανοησίες έγραφα, πόσο ονειροβατούσα.Φαίνεται όμως πως όσο νεότερος είναι ο άνθρωπος, τόσο πιο καλά σκέφτεται !

Στα χρόνια που μεσολάβησαν ήρθαν Μνημόνια, φτώχια, η πατρίδα πέρασε σε δύσκολες μέρες, ο κλάδος το ίδιο.

 Δυστυχώς , βλέπω ότι στο θέμα που συζητάμε τίποτα δεν προχώρησε προς το καλύτερο !
 
Αλλά ας μείνω εδώ !

 Θα διαβάσω όσα περισσότερα από τα νέα μηνύματα προστέθηκαν για να γνωρίσω τα νέα μας μέλη και τα ξαναλέμε.Νοσταλγώ να ξαναβρώ τους φίλους  που συνομιλούσαμε τότε και να γνωρίσω τα νέα παιδιά , το νέο αίμα. !


Μέρες που έρχονται, δε μπορώ παρά να σας στείλω την αγάπη μου και να σας ευχηθώ Καλές διακοπές και Καλό Πάσχα.
 
Μπάμπης Στεργίου
( το MATH δεν είναι ...θηλυκό μάτι, αλλά math , δηλαδή όπως καταλάβατε Μαθηματικά, μια και είμαι ΠΕ 03 σε Λύκειο εδώ και 17 χρόνια)

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Το παρακάτω κείμενο το έγραψα χθες , αλλά δεν το έστειλα.Δε μου φάνηκε ότι αποδίδει αυτό που έχω στο νου μου. Τώρα που το ξανακοιτάζω σκέφτομαι ότι είναι καλύτερα να το διαβάσετε , ακόμα και αν σας κουράσει με μερικά ασύνδετα μέρη. Ξεκίνησε ως απάντηση  στο παρακάτω καλό μήνυμα , αλλά εκτός από λίγες γραμμές στην αρχή , το άλλο εκφράζει μερικές σκέψεις  πάνω στο θέμα της αξιολόγησης.Συγχωρέστε με για ορισμένους λαϊκισμούς , αλλά και με το δοκιμιακό ύφος τι έχει βγει τόσα χρόνια ;

@ΜΑΤΗ

...............

9
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθηματικά Α΄Λυκείου (Άλγεβρα)
« στις: Σεπτεμβρίου 25, 2011, 12:30:45 am »
Μέσα στα τόσα περίεργα αυτής της ...Ελληνικής γης και των ανθρώπων της, θα ήταν περίεργο να είναι όλα άψογα !
 Είναι όντως έτσι: δόθηκε λάθος βιβλίο : Η Άλβεβρα είναι η περυσινή !
 
Και να σκεφτείς ότι ακριβώς αυτό το βιβλίο είναι που θέλαμε ! Γεωμετρίες είχαμε πολλές από πέρυσι και δώσαμε σε όλα τα παιδιά !
 Δεν μπορώ όμως άλλο να είμαι ψύχραιμος με αυτά που βλέπω, οπότε σας χαιρετώ !!!

 Καλή σχολική χρονιά σε όλους και ας κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δώσουμε μια νότα αισιοδοξίας και δημιουργικής πνοής στους μαθητές μας ! Γι αυτό δεν είμαστε κυρίως ;


Μπάμπης

10
........................
 αν της ειχα δωσει τα χρηματα που μου τα ζηταγε απο την Πεμπτη, το περιστατικο δεν θα ειχε συμβει!
.................

 Αυτό από μόνο του δε λέει τίποτα !Θα υπάρξουν χιλιάδες φορές που το παιδί θα ζητήσει χρήματα και συ θα  πρέπει να του πεις ΟΧΙ. Και σωστά θα κάνεις να  πεις οχι , με τις απαραίτητες εξηγήσεις δηλαδή, έστω και σύντομες.
           
      Πιστεύω πως είναι καλύτερα που ήρθαν έτσι τα πράγματα και το παιδί πήρε τα σωστά μηνύματα , παρά να έκανε στο μέλλον και σε μεγαλύτερη ηλικία αυτή την πράξη, ίσως από κάποιο λάθος ψυχικό μηχανισμό.
 
   Στο ότι είναι δύσκολο να είσαι γονιός , συμφωνώ απόλυτα. Εδικά για μας που είμαστε κάθε μέρα μέσα στα σχολεία !

 Καλή Ανάσταση !

11
Συναδελφοι θελω την γνωμη σας! (κυριως απο ψυχολογους)]
Η κορη μου ειναι πρωτη δημοτικου. απο την Παρασκευη με επρηζε ότι την Δευτερα και την Τριτη θα λειτουργει εκθεση βιβλιου στο σχολειο και να της δωσω 5 ευρω να παρει ενα βιβλίο! Εγω της ειπα ότι θα παμε την Τριτη μαζι να παρουμε το απόγευμα που θα ερχοταν και ο συγγραφεας επισκεψη στο σχολειο.
Τελως παντων σημερα ερχεται σπιτι...την βλέπω ότι κατι ειχε αλλα δεν μου λεει. Κατα το απογευματακι που ηταν να ξεκινησουμε για το σχολείο ερχεται και μου λεει μετα απο πολλους προλογους ότι πήρε απο την τσαντα μιας φιλης της τα 5 ευρω που ήθελε για το βιβλίο και το αγορασε. Μετα που το κοριτσι εψαχνε τα χρηματα του και δεν τα εβρισκε, το ειπε ο δασκαλος στο σχολειο και η μικρη πήγε στο γραφειο, του ειπε ότι εκεινη τα πήρε. του εδωσε το βιβλίο. Ο δασκαλος το εδωσε στο παιδι, η κορη μου της εδωσε τα ρεστα ;D και τελειωσε εκει.
Εμεις βεβαια οταν το μαθαμε παθαμε πλακα, διοτι ειναι κλεψια για τα πω όσο πιο κομψα γινεται, και αναρωτιωμαστε τι να κανουμε με το παιδι. Το να της στερησουμε κατι οπως το παιχνιδι που θα της παιρναμε το Πασχα μου φαινεται πολυ λιγο για κατι τοσο σοβαρο.
Ο ανδρας μου σκεφτεται να παω αυριο σχολειο, να μηλησω με τον δασκλαο και να την βαλω να δωσει τα λεφτα στο παιδι και να του ζητησει συγνμωμη!
Εγω ψαχνω να βρω αιτιες αυτης της συμεριφορας... Απο τη  αρχη της χρονιας της εδινα 1 ευρω που και που σχολειο για να παιρνει φαγητο.Η γιαγια της ανοιξε τον κουμπαρα και της τον εδωσε και γενικα παντα στο σπιτι ειχε τα χρηματα του κουμπαρα της να αγοραζει σοκολατες ή χυμους. Καμμια φορα γυρναγε απο το σχολειο με πραγματα που δεν ετρωγε και την μαλωνα...
μηπως φταιω εγω που της εδειξα αυτη την εμπιστοσυνη?

Δεν είμαι ειδικός για αυτή την ηλικία, αλλά θα εκφράσω δυο σκέψεις :

 α) Θεωρώ πως το θέμα δεν πρέπει να πάρει δραματικές διαστάσεις, ούτε να σας πανικοβάλει !
 β) Προφανώς θα κουβεντιάσετε και θα εξηγήσετε στο παιδί σας ότι αυτό που έκανε είναι σοβαρό λάθος κλπ(το έχετε κάνει ήδη!).

 γ) Μια μικρή ποινή δεν είναι λάθος. Πχ να μην πάει σε κάποιο πάρτυ ή κάτι τέτοι, αν και γω δεν το θεωρώ αυτό και τόσο απαραίτητο, διότι δεν έκανε κάτι που του το είχατε ....σαφώς απαγορεύσει την προηγούμενη μέρα.

 δ) Το παιδάκι ίσως να ντράπηκε που δεν είχε λεφτά να πάρει το βιβλίο(τι να έλεγε στο δάσκαλο ; ότι δεν του έδωσαν οι γονείς του ;ίσως να ήθελε να σώσει και την τιμή(!) των γονιών του.Έτσι σκέφτονται τα μικρά παιδιά ) και έκρινε με το μυαλουδάκι του ότι να πάρει τα λεφτά της συμμαθήτριάς του είναι πολύ πιο ανώδυνο. Εκτός αυτού  μπορεί να σκέφτηκε ότι θα δώσει τα λεφτά στη φίλη του την άλλη μέρα.
 
 Είμαι σίγουρος ότι το παιδάκι είναι μια χαρά και εκτός από την κουβεντούλα που κάνατε , δεν θέλει καμία άλλη σύσταση ή νουθεσία. Το να ζητήσει συγνώμη από το άλλο παιδάκι, δεν βλάπτει, αρκεί να το θέλει και αυτό, σημάδι πως έχει καταλάβει το λάθος του.Με το δάσκαλο ,μια κουβεντούλα δε βλάπτει, όχι για να του εξηγήσετε την καλή ανατροφή του παιδιού , αλλά για να μην δώσει συνέχεια στο θέμα, κάτι που μπορεί να κάνει κακό στο παιδί. Ο δάσκαλος οφείλει να συμβάλει να ξεχαστεί το θέμα πολύ γρήγορα και να μην το αναφέρει καν στο σύλλογο, μια και αφορά τον ίδιο και την τάξη του.Δίνοντας έκταση, δεν βοηθά ούτε τον ..εαυτό του  .

 Αυτά μου ήρθαν , έτσι πρόχειρα , στο μυαλό .... και κλείνω με το να σε βεβαιώσω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για ανησυχία και στεναχώρια.Όλα θα κυλήσουν τελείως φυσιολογικά , σαν να μην έγινε τίποτα !Αρκεί η σωστή και ήρεμη κουβεντούλα.

                        Μπάμπης
 

12
Λοιπόν, με χαρά να ανακοινώσω ότι η κατάσταση με τα ονόματα είναι ήδη στο βιβλιοπωλείο Σαββάλας (Ζ.Πηγής 18  και Σόλωνος).Να πάτε στον πρώτο όροφο και να ζητήσετε το βιβλίο, όπως σας έγραψα.
   
      Ίσως μέχρι τον Ιούνιο να είναι έτοιμο και το βιβλίο της Ε΄Δημοτικού, αλλά μέχρι τότε καλά να είστε και τα ξαναλέμε !

 Μπάμπης

13
εγώ δεν μπορώ να αφήσω μαθητή στην ίδια τάξη, μου είναι αδύνατον.... τι νομίζετε είναι αδυναμία εκ μέρους μου;;;;;

Αυτό είναι πολύ σοβαρό και κρίσιμο σημείο. Είσαι σε Δημοτικό ή σε Γυμνάσιο ; Εμείς στο Λύκειο δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα, διότι ποτέ δεν μένει μαθητής από ένα μάθημα ή ακόμα και από πέντε ! Αν ένας μαθητής έχει μέσο όρο το Σεπτέμβριο 8, 5 είναι φανερό ότι και 20 να του βάλει ένας καθηγητής(αν σου έχει γράψει 2) πάλι δεν περνάει. Επομένως μαθητής μένει μόνο επειδή το θέλει ο ίδιος και όχι κάποιος καθηγητής.Ο καθηγητής δεν μπορεί να τον περάσει , ακόμα και αν κανονίσει να βγάλει 10 στο μάθημά του . Στην Γ Λυκείου έχουμε πρόβλημα , διότι δεν υπάρχει Σεπτέμβριος.
 Εκεί και μεις στο σύλλογο συχνά κάνουμε μεγάλα μαγειρέματα  που φτάνουν το όριο της βλακείας , ειδικάα αν πρόκειται για παιδιά που είτε άρρώστησαν είτε είχαν προβλήματα οικογενεικά κλπ.
 Όλα θέλουν όμως κάποιο μέτρο!
   Καλό μεσημέρι - Μπάμπης

14
Αφού είδα το θέμα που συζητάτε , ας πω και γω δυο λόγια.

Τα δικά μου σφάλματα  - ουδείς .... άσφαλτος (!!!)  :)που είπε και γνωστή τραγουδίστρια ή παρουσιάστρια , δε θυμάμαι - τα έχω  βέβαια γράψει έμμεσα και σε άλλα μηνύματα, αλλά θα αναφέρω σύντομα μερικά  :

 α) Ξεκινούσα με σχετικά μεγάλη βαθμολογία στο Α΄τετράμηνο και οι μέσοι μαθητές επαναπαύονταν !

 β) Δεν έβαζα ποτέ κάτω από τη βάση , αλλά πέρυσι που έβαλα τέσσερα 8-ρια στην

Σελίδες: 123 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185355
  • Σύνολο θεμάτων: 19494
  • Σε σύνδεση σήμερα: 666
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 569
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.