Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Jordan_

Σελίδες: 1
1
...
Εν τέλει τη λύση έδωσε η πολιτική ηγεσία αφού και η κα Γκοντίνου και η Γ.Γ.Δ.

2
Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη και για τους ιδιώτες ελεύθερους επαγγελματίες ή εισοδηματίες, ανάλογα με τα εισοδήματά τους; Υπάρχουν εκπαιδευτές με πολύ υψηλά άλλα εισοδήματα που παίρνουν ώρες στα ΙΕΚ για να κάνουν δημόσιες σχέσεις και να αυξήσουν την πελατεία τους (βλ.: γιατροί, δικηγόροι, λογιστές κ.α.)

LiK

Έκανες μια πολύ σωστή επισήμανση. Να μπει ΚΑΙ κριτήριο μοριοδότησης ανάλογα με το ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ. Συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω.

Υπάρχουν περιπτώσεις οικογενειών όπου ο σύζυγος έχει μαγαζί στο όνομα της συζύγου κι ενώ κονομάνε χρήμα από το μαγαζί ο ίδιος εμφανίζεται ιδιωτικός υπάλληλος ή ημιαπασχολούμενος στο μαγαζί που είναι στο όνομα της συζύγου είτε εμφανίζεται ακόμη και άνεργος και παράλληλα τσιμπαει μόρια και ωρες στα ΙΕΚ.

Και από την άλλη υπάρχουν περιπτώσεις μονόμισθων οικογενειών όπου εργάζεται μονο ο σύζυγος ως Δημόσιος υπάλληλος των 1000+ ευρώ καθαρά, ενώ η σύζυγος δεν εργάζεται ασχολείται με οικιακά  μεγαλώνοντας 1, 2 ή 3 παιδιά με το ζορι τα βγάζουν περά κι επειδή ο σύζυγος είναι Δημόσιος υπάλληλος κατατάσσεται τελευταίος χωρις ωρες στα ΙΕΚ που τα έχει αναγκη για να τα βγαλει περα οικογενειακα.

Σίγουρα υπάρχουν και πολλές άλλες ενδιάμεσες περιπτώσεις.

Κοντολογίς ο διαχωρισμός δημοσίων και μη δημοσίων υπαλλήλων είναι λάθος κι άδικος.

Το σωστό θα ήταν να μπουν οικογενειακά εισοδηματικά κριτήρια μοριοδότησης με βάση το εκκαθαριστικό της εφορίας του τελευταίου οικονομικού έτους.


3
Νομίζω ότι είναι καλύτερα να ρωτήσετε τις Διευθύνσεις των οικείων  ΔΙΕΚ στα οποία εργάζεστε σχετικά με την διεξαγωγή εξετάσεων Προόδου και των Τελικών Εξετάσεων, βαθμολογική κλίμακα και λοιπές απορίες να σας τις λύσουν.

4
Αμπελοφιλοσοφίας και ασυναρτησίας συνέχεια. Ταιριάζει σίγουρα και ο Παρέτο, αλλά ο Φρόυντ θα ταίριαζε ακόμη καλύτερα  :o

Εμείς-εσείς-αυτοί-εκείνοι και οι άλλοι.
Μόνιμο αλληλομαχαίρωμα και ξεκατίνιασμα και επικοί αγώνες από το ... πληκτρολόγιο.
Μιζέρια. Χάσιμο χρόνου.

Πολύ σωστά τα λες niteulf.
Συμφωνώ και επαυξάνω. ;)

5
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσικά αφιερώματα
« στις: Οκτωβρίου 19, 2015, 01:27:55 am »

"Ο μπούσουλας είναι που στρέφει ή το καράβι;"
Κουροσίβο*

https://www.youtube.com/watch?v=Elh5kvX3agM



Στίχοι: Νίκος Καββαδίας
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κούτρας


Πρώτο ταξίδι έτυχε ναύλος για το Νότο,
δύσκολες βάρδιες, κακός ύπνος και μαλάρια.
Είναι παράξενα της Ίντιας τα φανάρια
και δεν τα βλέπεις, καθώς λένε με το πρώτο.

Πέρ' απ' τη γέφυρα του Αδάμ, στη Νότιο Κίνα,
χιλιάδες παραλάβαινες τσουβάλια σόγια.
Μα ούτε στιγμή δεν ελησμόνησες τα λόγια
που σου 'πανε μια κούφια ώρα στην Αθήνα

Στα νύχια μπαίνει το κατράμι και τ' ανάβει,
χρόνια στα ρούχα το ψαρόλαδο μυρίζει,
κι ο λόγος της μες' το μυαλό σου να σφυρίζει,
"ο μπούσουλας είναι που στρέφει ή το καράβι; "

Νωρίς μπατάρισε ο καιρός κ' έχει χαλάσει.
Σκατζάρισες, μα σε κρατά λύπη μεγάλη.
Απόψε ψόφησαν οι δυο μου παπαγάλοι
κι ο πίθηκος που 'χα με κούραση γυμνάσει.

Η λαμαρίνα! ...η λαμαρίνα όλα τα σβήνει.
Μας έσφιξε το kuro siwo σαν μια ζώνη
κ' συ κοιτάς ακόμη πάνω απ΄το τιμόνι,
πως παίζει ο μπούσουλας καρτίνι με καρτίνι.



* Κουροσίβο (Kuroshio, στα ιαπωνικά 黒潮 , που σημαίνει «μαύρη παλίρροια») είναι ένα ισχυρό θερμό θαλάσσιο ρεύμα που διαρρέει τον βορειοδυτικό Ειρηνικό Ωκεανό

6
Όλες οι νόμιμες αποδοχές υπόκεινται σε ποσοστά κρατήσεων φόρου, εισφορών ασφαλισμένου και εισφορών εργοδότη προς τα εκάστοτε ασφαλιστικά ταμεία συν την κράτηση ΑΚΑΓΕ. Τα ποσοστά  κρατήσεων διαφέρουν ανάλογα με το ασφαλιστικό ταμείο και την περίπτωση στην οποία  ανήκει  κάθε εκπαιδευτής  Δημοσίου Ι.Ε.Κ.

Τουτέστιν,
Κάθε εκπαιδευτής πρέπει να λάβει υπόψιν το φόρο 20%, το ασφαλιστικό ταμείο και την περίπτωση στην οποία  ανήκει προκειμένου να υπολογίσει το σύνολο κρατήσεων που του έγιναν ώστε να εξάγει σωστά το καθαρό πληρωτέο ποσό που εισπράττει.

Καλό Πάσχα.

7
Γιατί ασχολείστε και χολοσκάτε τόσο πολύ με τα Δημόσια ΙΕΚ?

Γιατί δεν πηγαίνετε στα Ιδιωτικά ΙΕΚ να διεκδικήσετε και να πάρετε ώρες?

Και Ιδιωτικά ΚΔ

8
Το ξέρω αυτό, αλλά αν θέλεις να κάνεις μια ένσταση με πιθανότητες επιτυχίας, πρέπει να γνωρίζεις από που σου κόψανε μόρια, για  να είσαι όσο το δυνατό πιο συγκεκριμένος. Επίσης η αναλυτική μοριοδότηση είναι απαραίτητη για να διακρίνεις περιπτώσεις όπου είναι επιβεβλημένη η ένσταση κατά άλλου υποψηφίου (ίσως είδατε πρόσφατα επιτυχημένες ενστάσεις-ιεραρχικές προσφυγές κατά υποψηφίων που μοριοδοτήθηκαν για ανεργία, χωρίς να είναι άνεργοι). Γι'  αυτούς τους λόγους σε όλες τις άλλες δομές του ΙΝΕΔΙ

9
Πραγματικά το καλύτερο σχόλιο εδω και χρόνια....

Συμφωνώ με τον rainbowman.
Οντως το σχόλιο του amolla είναι πραγματικά το καλύτερο και το πιο εύστοχο...

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Σεπτεμβρίου 01, 2013, 11:54:04 pm »
Στα ΙΕΚ της Αττικής ποιός θα δουλέψει ρε παιδιά; Μήπως οι Διευθυντές θα γίνουν θεοί; Η θεά Κάλι μάλλον...   ;D Οι άνθρωποι είναι σε ένα παράλληλο σύμπαν!

@marvac

Α γεια σου! Πολύ σωστα εγραψες: "Μήπως οι Διευθυντές θα γίνουν θεοί;"

Απο αυριο σε 6 ΙΕΚ της Αττικης δεν θα υπαρχουν Διευθυντες, θα δουλεψουν μόνοι τους 6 Υποδιευθυντές για ολοκληρα ΙΕΚ με πολυ κοσμο μιλαμε... συνολικά 12 Υποδιευθυντες ανα την επικρατεια αυριο το πρωι πρεπει να γινουν θεοι - ημιθεοι και βαλε... διαβασε εδω:

http://www.gsae.edu.gr/el/toppress/937-paratisi-thiteias-ypodiefthynton-diek-2013-2014

11
Από το Pdf πάντως σαν "Author" εμφανίζεται κάποιος κύριος Αντώνιος Στεφάνου που το έφτιαξε με το Word 2010, όπως είναι και το εγχειρίδιο για τους υποψηφίους στο exams των ΓΕΛ.
Μιλάμε για αυτόν τον κο Στεφάνου? http://users.sch.gr/astef/public_html/joomla_cv/

Ο συγκεκριμένος συνάδελφος κος Στεφάνου δημοσιευει και στοιχεια επικοινωνίας εδώ:
http://users.sch.gr/astef/public_html/joomla_cv/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=166&lang=el

Νομίζω δεν χάνουμε τιποτα να επικοινωνίσουμε με τον συνάδελφο και να τον ρωτήσουμε ευγενικά εαν είναι ή δεν είναι αυτός που συνεταξε το εγχειρίδιο.
Εάν είναι ο συντάξας τότε σίγουρα θα μπορούσε να μας διαφωτίσει  γυρω από το θέμα των μετατάξεων.

12
Συμφωνω με τον qaz. Πολυ σωστή η παρατηρηση που έκανε. Πουθενά δεν αναφερονται τα Σ.Ε.Κ. (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) ως ξεχωριστές σχολικές μονάδες.

Επίσης, αν και δεν εναφέρεται στο ΝΣ, εκτιμώ οτι οι ΕΠΑ.Σ. μετατρεπονται σε Σχολές Επαγγελματικής Καταρτισης (Σ.Ε.Κ.) που θα λειτουργούν (ως ένα βαθμό, όχι πληρως) με βαση τα πρότυπα  των Ινστιτούτων Επαγγελματικης Καταρτισης (Ι.Ε.Κ.).



13


Το ξέσπασμα της Κωνσταντίνας Γ., εκπαιδευτικού στο ΕΠΑΣ Ιλίου, κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης που πραγματοποίησε η ΟΛΜΕ 26/7/13  στο υπ.Οικονομικών ενάντια στις απολύσεις και τα κλεισίματα σχολείων.

http://youtu.be/4dq0plpP9Ug


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.