1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Αδίδακτο κείμενο
« στις: Οκτωβρίου 08, 2016, 01:06:06 pm »Καλημέρα! Μόλις ανέλαβα μαθήτρια Γ Λυκείου στο Αγνωστο. Με δεδομένο ότι στη
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Αδίδακτο κείμενο« στις: Οκτωβρίου 08, 2016, 01:06:06 pm »Καλημέρα! Μόλις ανέλαβα μαθήτρια Γ Λυκείου στο Αγνωστο. Με δεδομένο ότι στη 2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)« στις: Οκτωβρίου 03, 2016, 01:31:08 am »
Νομίζω πως το καλύτερο που έχω να κάνω σε πρώτη φάση είναι να ενημερώσω την μητέρα και από κει και πέρα βλέπουμε...
![]() 3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)« στις: Οκτωβρίου 01, 2016, 08:19:34 pm »
Καλησπέρα και πάλι. Σας ευχαριστώ για την απάντηση!
Όσον αφορά το 3, μάλλον δε το εξήγησα όπως θα έπρεπε, συγχωρέστε με. Δεν έχω σκοπό να κάνω κάποιο θέμα στο σχολείο, ούτε να κινήσω τα νήματα έτσι ώστε να αλλάξει πορεία η φιλόλογος του σχολείου. Αναρωτιέμαι εγώ τι να κάνω, στο ιδιαίτερο. Να κάνω ό,τι κάνουν στο σχολείο; Να συνεχίσω με βάση την επίσημη ύλη, δεδομένου ότι τα παιδιά δε θα εξεταστούν στο κείμενο από πρωτότυπο; ![]() 4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)« στις: Οκτωβρίου 01, 2016, 03:08:46 pm »
Καλησπέρα. Μια απορία συνάδελφοι για τα αρχαία ελληνικά Α' Λυκείου.
Κάνω ιδιαίτερα σε μια κοπέλα και φρόντισα να ενημερωθώ για τις αλλαγές που έχει εισάγει το Υπουργείο στην ύλη του μαθήματος (από εισαγωγή τα βασικά και σε συνδυασμό με το κείμενο, ενότητες από μετάφραση -π.χ. 16-32 του Ξενοφώντα κ.ο.κ.). Ωστόσο, το κορίτσι με ενημέρωσε ότι στο σχολείο τους έβαλαν να μάθουν απέξω (!) την εισαγωγή και τα αποσπάσματα που από φέτος διδάσκονται από μετάφραση τα διδάσκουν κανονικά από πρωτότυπο με γραμματική-συντακτικό κ.λπ. Οπότε, 1) Μη με γελάσαν τα μάτια μου και αυτές οι αλλαγές δεν ισχύουν; ![]() 2) Εάν οι αλλαγές ισχύουν, είναι δυνατόν να μπαίνει εκπαιδευτικός μέσα σε σχολική τάξη χωρίς να έχει φροντίσει να ενημερωθεί για την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος; ![]() 3) Πώς θα χειριζόσασταν στο ιδιαίτερο μια τέτοια ασυμφωνία ανάμεσα στην επίσημη ύλη και σε αυτή που διδάσκονται στο σχολείο; Προσωπικά, αρχικά είχα προετοιμάσει το μάθημά μου βασιζόμενη στην επίσημη ύλη του Υπουργείου, αλλά μετά τα τελευταία νέα έχω προβληματιστεί. ![]() Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας! ![]() 5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα« στις: Σεπτεμβρίου 17, 2015, 03:12:37 pm »
Κι εγώ αυτό λέω να κάνω, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!
6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα« στις: Σεπτεμβρίου 17, 2015, 01:58:49 pm »
κυνηγώ* σόρρυ για το ορθογραφικό, κεκτημένη ταχύτητα!
![]() 7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα« στις: Σεπτεμβρίου 17, 2015, 01:56:25 pm »
Καλησπέρα, είμαι νέα στο χώρο (σχετικά) και από φέτος έχω αρχίσει να κηνυγώ το επάγγελμα λίγο περισσότερο, γιατί τα πράγματα είναι δύσκολα... Λοιπόν με απασχολεί και εμένα αυτό το ζήτημα, αν δηλαδή είναι αποδεκτό να παίρνω τους γονείς να τους ρωτάω αν θα συνεχίσουμε.
Σελίδες: 1
|