Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mihael

Σελίδες: 123
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουλίου 19, 2025, 04:05:58 pm »
Αν ένας διευθυντής εκπαίδευσης έχει τη δυνατότητα να κρατήσει εκτός τάξης εκπαιδευτικό που δεν μπορεί, όχι από πονοψυχία αλλά επειδή έτσι απαλλάσσεται από γκρίνιες, καταγγελίες και τηλέφωνα, μια χαρά θα αναλώσει προσωπικό χρόνο και κεφάλαιο γιατί διευκολύνεται και ο ίδιος.

Κατά τ άλλα είναι δεδομένο ότι πέρα από τις εισηγήσεις των φορέων, οι αποφάσεις κρίνονται σε υψηλότερο επίπεδο, οπότε όσο καλύτερες διασυνδέσεις έχει κανεις με το.., υπερπέραν, τόσο το καλύτερο. Αλλά θα επιμείνω ότι στην περιφέρεια, όπου υπάρχει μικρότερος ανταγωνισμός, έχουν λόγο και τα χαμηλότερα κλιμάκια, ειδικά αν παρεμβαίνει και η Εκκλησία.
Στην περιφέρεια οι φορείς είναι λίγοι και, πλέον, αποσπώνται κατά μέσο όρο 2 άτομα. Αν αναλογιστείτε τον αριθμό των αιτήσεων, πχ. γύρω στις 20 για δυο θέσεις, κατανοείτε πως καθόλου μικρός δεν είναι ο ανταγωνισμός - για δεδομένα περιφέρειας.
Επιπλέον, αυτό που προσπαθώ να σας πω είναι πως, με βάση τα στενά, πλέον, αριθμητικά περιθώρια, κριτήρια του τύπου « να μη γκρινιάζουν οι γονείς» κλπ. δεν υπάρχουν τα περιθώρια να ικανοποιηθούν από μια Υπουργική Απόφαση. Προέχει η ικανοποίηση άλλων ζητημάτων, που, και πάλι λόγω στενότητας, δεν ικανοποιούνται πλήρως.
Όσο για την Εκκλησια, που αναφέρατε, στην ελληνική πραγματικότητα ανήκει στους τοπικούς άρχοντες, δεν είναι απλός υπηρεσιακός παράγοντας όπως ένας ΔΔΕ, που επίσης αναφέρατε ως παράδειγμα  ( ας μη συγχέουμε  και εξομοιώνουμε τον ρόλο και τη δυναμική των δυο).
Τέλος, για τους μη υγιείς εκπαιδευτικους υπάρχουν οι εσωτερικές λύσεις: γραμματειακή υποστηριξη κλπ., όπου, βέβαια, δεν πρόκειται για ΥΑ., άρα είναι η ευκολότερη οδός.
Έχουν στενέψει τα περιθώρια, δεν καλύπτονται αυτές οι λιγεσ θέσεις, των φορέων, τόσο απλά. Πολλές παράμετροι επηρεάζουν το όλο ζήτημα.

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουλίου 19, 2025, 02:03:51 am »
Σε κάποια μερη πιο μικρά κάποιες υπηρεσίες έχουν διασυνδέσεις μεταξύ τους. Έτσι μπορεί η πίεση ενός διευθυντή εκπαίδευσης να βοηθήσει να τοποθετηθεί κάποιος στα τοπικά αρχεία ή σε μια μητρόπολη ή ένα τοπικό τμήμα ΑΕΙ.

Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω, πως και ο εκάστοτε φορέας πχ τοπικό αρχείο η ΑΕΙ το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να συμπεριλάβει έναν εκπαιδευτικό για τον οποίο του μίλησε - κατά τα λεγόμενα σας- ο διευθυντής εκπαίδευσης, για παράδειγμα, στην εισήγηση του. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι η εισήγηση του εκάστοτε φορέα γίνεται αποδεκτή από τον/ την υπουργό.
Και περαιτέρω, τι λόγο έχει ένας διευθυντής εκπαίδευσης ´η τμηματάρχης φορέα να παρέμβει αξιοποιώντας ενέργειες πλην της εισήγησης για έναν οποιονδήποτε εκπαιδευτικό?
Προσωπικά, από την εμπειρία μου, θα προσθέσω πως κ αυτό που αναφέρετε, ότι δηλαδή ένας διευθυντής θα παρέμβει σε τμηματάρχη φορέα, ζητώντας να «εξυπηρετήσει» εκπαιδευτικό, ακόμη και για λόγους υγείας,  δεν το έχω συναντήσει και δε βρίσκω και τον λόγο να το κάνει.
Η πραγματικότητα είναι πως ο καθένας προσπαθεί με τις δικές του δυνάμεις και οι διοικούντες των φορέων  ασχολούνται με τις αποσπασεις αυτών που επιθυμούν να συνεργαστούν, στον βαθμο που τους αναλογεί, δεν αναλώνουν το κεφάλαιο τους κατ` αυτόν τον τρόπο, τέτοιου είδους παρεμβάσεις δε γίνονται τόσο απλά, θεωρώ.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουλίου 18, 2025, 09:54:17 pm »
Αυτό δεν το ξέρω οπότε δεν μπορώ να γενικεύσω. Από την εμπειρία μου μιλάω για περιπτώσεις συναδέλφων που αποδεδειγμένα δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη και ορθώς τοποθετούνται σε θέσεις εκτός. Τώρα αν είναι 10 με σοβαρό πρόβλημα και αποσπώνται οι 4 επειδή έχουν μέσο, μπορεί και να ισχύει. Στη διεύθυνση μου φροντίζουν να τακτοποιούν όσους περισσότερους γίνεται πάντως.

Και κάτι τελευταίο, το οποίο το έχω αναφέρει αρκετές φορές. Αν κάποιος συνάδελφος βρίσκεται σε απομακρυσμένη, δύσκολη περιοχή και δη τουριστική, εγκλωβισμένος, χωρίς να του ικανοποιείται μετάθεση/απόσπαση και δεν τα βγάζει πέρα, τότε καλώς εκμεταλλεύεται κάθε βύσμα για να βρεθεί σε φιλικότερο προς αυτόν τόπο!

Προφανώς δεν δικαιολογώ περιπτώσεις παρταλιώνε που βάζουν μέσο για να πάνε ξέρω γω στο τάδε μέρος που έχει και σαλέ γιατί δε θέλουν να "λερώνονται" στην τάξη και θέλουν και τις εκδρομούλες τους.

Εάν αναφέρεστε σε αποσπασεις σε φορείς, πως η διεύθυνση σας φροντίζει να τακτοποιεί όσους περισσότερους μπορεί?
Οι αποσπασεις σε φορείς είναι Υπουργικές Αποφάσεις και οι διευθύνσεις δεν έχουν ρόλο στη λήψη αποφάσεων, συχνά ούτε καν στους εκπαιδευτικούς που θα αποσπαστούν στις διευθύνσεις.
Ακόμη και  στην περίπτωση  τοποθέτησεων σε σχολικές βιβλιοθηκες για μη υγιείς εκπαιδευτικούς, δεν λαμβάνεται η απόφαση από τη διεύθυνση, αλλά από άλλη αρχή.
 

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 14, 2025, 09:58:18 pm »
Πάμε πάλι…. Αφού μας αποδείξατε τις γνώσεις σας (εύχομαι ειλικρινά και πέρα από ειρωνείες να πήρατε την απόσπαση σε θέση ανάλογη)η απορία μου είναι η εξής: γιατί ζωοτεχνες και οδοντοτεχνίτες;;; Δεν έχω αντίρρηση με τους αρχειονομους! Επιπλέον οι καταγραφείς σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα εύχομαι να έχουν ικανότητα κατανόησης κειμένου 5 γραμμών ώστε να αρχειοθετούν όσα διαβάζουν σύμφωνα με τα σωστά πρότυπα και συστήματα αλλά να αντιλαμβάνονται αν αυτό που διαβάζουν είναι διοικητικό έγγραφο ή απλό προικοσύμφωνο. Εχω εργαστεί σε αρχείο και μάλιστα στο πρώτo άνοιγμα. Πριν φτάσει στους αρχειονόμους. Αλλά ξαναλέω το πρόβλημα μας δεν είναι οι αρχειονόμοι.Μακαρι να διόριζε εξ αρχής αρχειονομους. Το πρόβλημα μας είναι οι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο. Μην αποπροσανατολιζόμαστε
1ον: η αναφορά στις αρχειακές εργασίες έγινε επειδή ξεκινήσατε να περιγράφετε πως επιμερίζονται οι εργασίες σε μια αρχειακή μονάδα, θεωρώντας πως αυτό που πιθανόν βιώσατε εσεισ ως επιμερισμό εργασιών ( ποιος κάνει το ιστορικό ξεσκαρτάρισμα, ποιος την αρχειοθέτηση κλπ.) είναι το προβλεπόμενο. Απλά, οι υπεύθυνοι, προφανως, αφού διαθέτουν ιστορικούς, αποσπασμένους ´η μόνιμους, τους αξιοποιούν κατά τον καλύτερο τρόπο - επι του περιεχομένου ορισμένων πεδίων που άπτονται των ιστορικών γνωσεων τους. Δε συνεπάγεται πως αυτό είναι η κανονικότητα ( αυτή την εντύπωση μου δώσατε με τα γραφόμενα σας).
2ον: αυτούς που αναφέρετε ως καταγραφεις με βάση τα διεθνή πρότυπα δεν είναι άλλοι από τους αρχειονομους. Επισημαίνετε, μάλιστα, υπό μορφή ευχής την ικανότητα διάκρισης μεταξύ προικοσύμφωνου και διοικητικού εγγράφου από μερους τους, αφού προηγούμενως δηλώσατε πως δεν έχετε αντίρρηση περι των αρχείονομων. Θεωρώ πως φάσκετε και αντιφάσκετε.
3ον: πέραν των ειδικοτήτων που αναφέρετε, νομίζω πως υπάρχει και κομμωτικής. Αυτό είναι πολύ σοβαρο ζήτημα, αλλά ο κλάδος δεν αντιδρά ούτε στοιχειωδώς, όπως συνέβη και με την απαγόρευση μετατάξεων.


5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 14, 2025, 06:57:39 pm »
Άνθρωπε μου διαβασε τι γράφω! Αναφέρομαι σε ιστορικούς για τα Ιστορικά Αρχεία. Η αρχειοθετηση θελει αρχειονομους αλλά αν εργαστείς εκει θα δεις ότι το ιστορικό ξεσκαταρισμα και τις περιγραφές τις κανουν ιστορικοί. Την αρχειοθετηση μετα την αναλαμβάνουν αρχειονομοΙ. Και συμφωνω μαζι σου να εργαστουν αρχειονομοι.Εφόσον ομως κάνουν αποσπάσεις, οι αποσπάσεις γινονται για να βοηθηθεί ο φορέας ή ο απόσπασμένος? Γιατι με τις ειδικοτητες που παιρνουν, γεωπονους, μαθηματικους, φυσικους κλπ μαλλον δεν βοηθιεται ο φορέας. Και δεν μιλαω για αρχεια που οντως δεχτηκαν αποσπασεις ιστορικων. Μιλαω για αρχεία που δεν δεχτηκαν.
Αρχικά, περιττο το ρήμα σε προστακτική, δεν είναι ευγενικό. Κατά δεύτερο λόγο, έχω γνώση και των δυο επιστημονικών πεδίων. Σε ελλιπή γνώση να αποδώσω το γεγονός πως σας διαφεύγει ότι οι αρχειακές περιγραφές φορέων, μονάδων, τεκμηρίων κλπ. γίνονται κατά διεθνή πρότυπα ( ISAAR, ISAAD κλπ) και με βάση το επίπεδο περιγραφής στο atom, ακολουθώντας συγκεκριμένες οδηγίες για τα πεδία που απαρτίζουν το κάθε πρότυπο και συγκεκριμένα ISO ( πχ. για την περιγραφή γλωσσών)? Με ιδιαίτερη εμβάθυνση διδάσκονται όλα αυτά στα σχετικά Πανεπιστημιακά Τμήματα, όπως και η Ιστορία ως γνωστικό αντικείμενο στον βαθμο που απαιτείται για την εκτέλεση των εργασιών, παράλληλα με πληροφοριακά συστήματά, σχήματα μεταδεδομενων (EAC, EAD, SKOSκλπ) κ.α.
Όσο για τις αρχειακές εργασίες, είναι επτά στον αριθμό, δεν εξαντλούνται σε αυτά που περιγράφετε, και εμπλεκονται άμεσα με την Πληροφορική.
Σαφέστατα, η κάθε μονάδα υλοποιεί τις απαραίτητες εργασίες, αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το προσωπικό που έχει στη διάθεση της. Επίσης σαφέστατα, όπως προανέφερα, στο υπάρχον πλαίσιο εύλογη η απορία σας για μη παρουσία φιλολόγων έναντι άλλων, μη συναφών ειδικοτήτων.
Δεν υποστήριξα κάτι διαφορετικό από αυτό που επισημάνατε. Το ότι αναφέρθηκα στους αρχειονομους, επίσης εύλογο, δεν τους αντικαθιστά κανείς σε επίπεδο εξειδίκευσης και γνωσεων. Αυτό υποστήριξα, διευρύνοντας τη συζήτηση.

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 14, 2025, 03:07:22 pm »
Εγώ έχω άλλη απορία. Είναι δυνατόν σε Ιστορικά Αρχεία να παίρνουν άσχετες ειδικότητες και κανέναν ΠΕ02... σε μεγάλα ιστορικά αρχεία ουδείς απόφοιτος Ιστορικού ή Φιλόλογος ή ΠΕ33 (μεθοδολογία ιστορίας). Ας πάρουν ΠΕ86 που μπορούν να προσφέρουν στα νέα συστήματα των αρχειων αλλά βλεπουμε να παίρνουν ειδικότητες εντελώς άσχετες, πχ γεωπόνοι, ζωοτέχνες κλπ....Δηλαδή πρόκειται για ρουσφετολογικές θέσεις αλλά όχι και έτσι.

Να διευκρινίσουμε κάτι εξαρχής: η Αρχειονομια και η Βιβλιοθηκονομία είναι οι επιστήμες που εμπλέκονται στις αρχειακές μονάδες και στις βιβλιοθηκες αντίστοιχα, καθώς η υπηρέτηση σε αυτές σημαίνει οργάνωση του σχετικού υλικού, προβολή κλπ. σύμφωνα με τις αρχές των σχετικών επιστημών. Ο κλάδος των φιλολόγων δεν καλύπτει τις ανάγκες αυτών των υπηρεσιών, παρά μόνο συμπληρωματικά και κατόπιν καθοδηγησης των επιστημόνων της πληροφορησησ. Παρανόηση το να θεωρούνται οι καταλληλότεροι για τον χώρο γενικώς. Για αυτό και οι Ενώσεις των επαγγελματιών του χώρου διαμαρτύρονται, δικαίως κατα τη γνώμη μου.
Όσον αφορά την παρατήρηση σας, σαφως εντος του πλαισίου που λειτουργεί το όλο σύστημα οι άσχετες ειδικότητες δεν έχουν καμία θέση σε αυτούς τους χώρους και απορώ πως προωθούνται.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 11, 2025, 08:25:26 am »
Ειλικρινά δεν κατανοώ την επιθετικότητα κάποιων εδώ μέσα, ούτε χρειάζεται να είμαστε τόσο απόλυτοι. Γνώμη μου είναι ότι ένας εκπαιδευτικός που διορίστηκε πχ στα δημοτικά πριν 20 χρόνια και στο μεταξύ με πολύ κόπο ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ μέσα από μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, θα ήταν πολύ λογικό να του δίνεται η ευκαιρία να μεταπηδήσει σε ανώτερη βαθμίδα και να προσφέρει έργο εκεί ανάλογα με τα προσόντα του. Γιατί να πρέπει να παραιτηθεί; Ας υπάρξουν αυστηρά κριτήρια για αποσπάσεις/μετατάξεις. Να γίνονται με διαφάνεια και με μοριοδοτηση με βάση τα τυπικά τους προσόντα.
Κι εδώ θα ήθελα πολύ ένα αντι-επιχειρημα από εσάς που κουνάτε το δάχτυλο...

Προφανως ορισμένοι βλέπουν πολύ στενά το ζήτημα «τάξη», όπως λειτούργησε μέχρι τώρα στην ελληνική πραγματικότητα, θεωρώντας πως άπαξ εκπαιδευτικος, ες αει εκπαιδευτικος.  Αγνοοουν  πως η επαγγελματική εξέλιξη και η αλλαγή καριέρας συμβαίνει ανα τον κόσμο εδώ και δεκαετίες και σημαίνει εξέλιξη και του ανθρώπου και της κοινωνίας.
Όσο για τα περι παραίτησης, όταν αναφερόμαστε σευπαλληλους με οικογένειες, ας αναλογιστούν ορισμένοι πως σαφέστατα και θα είχε συμβεί από μέρους όσων διαπίστωσαν πως δεν επιθυμούν να συνεχίσουν στις δυο βαθμίδες - πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια- επειδή δεν τους εκφράζει μια τέτοια υπηρέτηση, εάν ζούσαμε σε χώρα με επαγγελματικές ευκαιρίες και δυνατότητες για υψηλά προσοντούχους και όχι με μόνη δυνατότητα το δίπτυχο εγκλωβισμός - ανεργία.
Το να αναλώνεται κανείς σε προτάσεις του τύπου «παραιτηση» αχαρακτήριστο, πραγματικά. Έτσι δεν κατακτήθηκε τίποτα ποτέ. Ενδιαφέρον θα παρουσίαζαν προτάσεις με ευελιξία, σύγχρονες οπτικές και υπέρ της προόδου και της κινητικοτητας μέσω πολλών δυνατοτήτων, όχι της καθήλωσης.

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 10, 2025, 11:24:31 pm »
Τι απαιτήσεις είναι αυτές να λέμε ότι πρέπει οι διορισμένοι ως δάσκαλοι και φιλόλογοι να είναι βοηθοί στα πανεπιστήμια και στις πρακτικές τους και να μην είναι στην τάξη για την οποία διορίστηκαν;
Τα πανεπιστήμια να βγάλουν προσκλήσεις για διορισμό ή πρόσληψη με σύμβαση ατόμων για τις πρακτικές. Φιλόλογοι κάνουν ουρά ως άνεργοι.. και πολλές άλλες ειδικότητες. Ας δουλέψει και κανένας άνεργος.
Τα ίδια και στις βιβλιοθήκες. Θα δούμε δεκάδες αποσπάσεις και απόφοιτοι βιβλιοθηκονομίας σκοτώνουν μύγες. Θα στείλουμε τον μαθηματικό σε θέση βιβλιοθηκονόμου και μετά θα γράφουμε για το κενό στο τάδε λύκειο και ότι δεν έχει μαθηματικό τον Οκτώβρη..

Κάποιοι τρελάθηκαν που το βύσμα τους δεν ήταν τόσο δυνατό και η Ζαχαράκη κουτσουρεψε τις αποσπάσεις ...


Έχετε κάποια αντιπρόταση για όσους διαπίστωσαν πως δεν τους αρέσει η τάξη και μερίμνησαν, ώστε να σπουδάσουν εκ νέου για να μεταπηδήσουν στον φορέα που τους ενδιαφέρει, διαθέτοντας τα απαιτούμενα προσόντα?
Οι μετάταξεις απαγορεύτηκαν, άρα η μόνη λύση είναι οι αποσπασεις.
Να εγκλωβιστεί ο εκπαιδευτικος στην τάξη που δεν του αρέσει?
Να παραιτηθεί?
Τι άλλες επιλογές έχει, πλέον, στη διάθεση τιυ?
Προσωπικά, θα επέλεγα τον δρόμο της παραίτησης, εάν δεν υπήρχαν οικονομικές υποχρεώσεις.
Ας μην σκεφτόμαστε απόλυτα όταν αναφερόμαστε στο δικαίωμα για επαγγελματική εξέλιξη. Αντιθέτως, οι πολλές επιλογές και δυνατότητες αξίζουν σε υπαλλήλους με υψηλά προσόντα, όπως οι εκπαιδευτικοί.


9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 06, 2025, 10:14:56 am »
Το άρθρο του esos  με αναφορά στον αριθμό των σχετικων αποσπάσεων του προηγούμενου ετους έχει ημερομηνία Μαΐου, εάν το είδα σωστά.
Λαμβάνοντας υπόψη πως πιθανόν να ακολούθησαν και συμπληρωματικές αποσπασεις, ο αριθμός θα τροποποιείται προς τα πάνω λογικά. Εάν κάποιος έχει υπόψη του κάτι διαφορετικό, ας με διορθώσει.

10

καλησπερα, διαβαζα πριν λιγο θα βγουν για  δημοσια προσκληση για τους εκπαιδευτες στα ινεδιβιμ. Ξεκινουν αυριο το μεσημερι στη 1:00μμ οι αιτησεις στο ηλεκτρονικα στο σαιντ.   Επισης στους δημοσιους υπαλληλους αναπληρωτες κλπ δινουν μεχρι 8 διδακτικες ωρες, οι φιλολογοι ποσες ωρες μπορουνε να εχουν;  ευχαριστω κ καλη τυχη σε ολους!!! :)

Αν εννοείται την πρόσκληση για  ένταξη στο μητρώο, είναι διαφορετική διαδικασία από την πρόσκληση ωρομισθίων. Επίσης, η πιο πρόσφατη ανακοίνωση του ΙΝΕΔΙ

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Αυγούστου 05, 2023, 12:03:40 pm »
Το σύστημα με τις αποσπάσεις σε ΑΕΙ έπαιξε περίπου έτσι:  ο πιερ ήθελε να κόψει πολλές και αρχικά «επαιξε» με τον τίτλο «οι φορείς ζητούν 2000 αποσπάσεις!» για να δείξει ότι αυτός ως νοικοκύρης θα κάνει λιγότερες. Αθροιστικά όμως έκανε περισσότερες!
Εφαρμόστηκε το «φύγε εσύ, έλα εσύ». Έκανε λοιπόν την Α φάση και άφησε απ έξω αρκετούς που ήταν σίγουροι ότι θα έπαιρναν απόσπαση. Άρχισαν φαίνεται τα παραπόνα, και στη

12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουλίου 13, 2023, 08:13:35 pm »
Ας μην αποκλείουμε την περίπτωση να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που επιθυμούν και προσπαθούν για τη μεταταξη εδώ και χρόνια, χωρίς να το έχουν καταφέρει. Όποτε, αυτές οι αποσπασεις είναι μια λύση. Σαφέστατα, δεν είναι σωστό  να επικρίνουμε ανθρώπους που δεν τους επιτρεπει το ίδιο το κράτος να μεταπηδήσουν σε κενές διοικητικές θέσεις.

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουλίου 11, 2023, 09:21:19 am »
Νομιζω 5 μέρες μετά την ανακοίνωση -έτσι ορίζει η εγκύκλιος-, αλλά μεσολάβησε ΣΚ και το σύστημα δεν ήταν ενεργοποιημένο.

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουλίου 11, 2023, 08:38:33 am »
Καλημέρα! Έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα αιτησης επανεξέτασης στο ΟΠΣΥΔ, για όσους ενδιαφέρονται.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193406
  • Σύνολο θεμάτων: 19562
  • Σε σύνδεση σήμερα: 967
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 634
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.