Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kathigitis1

Σελίδες: 123 ... 5
1
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες το μήνυμα μου. Δεν αναφερομουν σε σένα, αφού ΔΕΝ είσαι πολιτικός! Απορώ με τη... μετάφραση που έκανες.
Αντιθέτως αναφέρομαι στη μετάθεση των ευθυνών από τους πολιτικούς στους πολίτες.
Γιατί οι πολίτες είναι άμοιροι ευθυνών; Τι ισχυρίζεσαι τώρα; Έκλεισαν τα σχολεία και οι μαθητές γέμισαν παραλίες και καφενεία. Έκλεισαν τα καφενεία συνέχισαν στις παραλίες...μεχρι που κλειστήκαμε όλοι μέσα μηπως και καταλάβουμε τι μας γίνεται.
Η υφυπουργός παιδείας σε τηλεοπτική συνέντευξη κάλεσε τους γονείς να προτρέψουν τα παιδιά τους και μαθητές μας να κανουν μερικές επαναλήψεις αυτό το διάστημα.. για να λάβει την απάντηση από την δημοσιογράφο: Δηλαδή οι γονείς θα διαβάζουν τους μαθητές;
Φυσικά ξέχασε ότι γονείς και κηδεμόνες έχουν λάβει άδεια ειδικού σκοπού για να προσέχουν τα παιδιά τους.
Από την υπευθυνότητα ή μη όλων μας θα εξαπατηθεί η πορεία και η έξοδος από αυτή τη περιπέτεια.
Ο πολιτικός έχει τις δικές του ευθύνες και ο πολίτης τις δικές του. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.
Δεν φταίνε μόνο οι άλλοι φταίμε και εμεις. Μην το κάνουμε σαν τους ζητιάνους που βλέπουν το σακούλι του άλλου ζητιάνου και όχι το δικό τους.
Στο τέλος αυτής της περιπέτειας όλοι θα κριθούμε για όλα και και ανάλογα με τα έργα μας θα είναι και η θεση μας στην κοινωνία και στη χώρα.

ΥΓ. Δεν μπορώ να σου /σας μεταφέρω εδώ με λόγια τα συναισθήματα του γιατρού που παραλαμβάνει από το εργαστήριο αρνητικά αποτελέσματα για το τεστ και όταν παραλαμβάνει θετικά. Σκέψου /σκεφθείτε μόνη /μόνοι σας.

2
@Kathigitis 1
Σκέψου μόνο τους γιατρούς ειδικά του ΕΣΥ (παθολόγους, πνευμονολόγους, εντατικολόγους) τον αγώνα τις αγωνίες, και τους φόβους τους.

Ακριβώς η ίδια περίπτωση: γιατρούς και νοσηλευτές τώρα τους θυμήθηκαν οι πολιτικοί, όπως και τους εκπαιδευτικούς.

Αυτό κατάλαβες, ότι μιλώ σαν πολιτικός; Το ζω κυρία μου, το ζω κάθε μέρα...κάθε μέρα και κάθε λεπτό στο σπίτι μου. Κρίμα που δεν μπορείς να αποκρυπτογραφήσεις ενα απλό κείμενο. Και κάτι τελευταίο δεν εχω σχέση με πολιτικούς σχηματισμούς, ως εκπαιδευτικος γράφω.

Ως επίλογος.

Μη ρωτάς τι μπορεί να κάνει η χώρα σου για σένα, αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη χώρα σου.(John Kennedy)

3
Απλά παραπληροφορείς ....και απαξιώνεις συναδέλφους σου. Εσυ μην συμμετέχεις καθόλου αν το θεωρείς αυτό δίκαιο και σωστό. Πες ότι εχεις παιδιά και δεν προλαβαίνεις σαν δικαιολογία, όπως έγραψες σε παλαιότερο σχόλιο.
Αυτό το έγραψες εδώ μέσα, αγαπητέ καθηγητά, στις 24/3, στις 11:54 π.μ. απαντώντας σε εμένα.

Με τις λέξεις & τη σημασία τους δε θα παίξω.
Δεν έχω καμία ανάγκη να παραπληροφορήσω, γιατί τα γεγονότα επιβεβαιώνουν όσα γράφω.
Εξάλλου, για το επίμαχο θέμα της υποχρεωτικότητας της τηλεκπαίδευσης, έχει δοθεί απάντηση κι από υπεύθυνα άτομα!
Αυτό τίνος είναι gia 96;

Το ότι είναι προαιρετική η όλη διαδικασία των τηλεμαθημάτων μάς το είπε η Δ/ντρια του σχολείου.
Και δεν πιστεύω ότι θα ακουστεί περίεργα αν δηλώσει κάποιος συνάδελφος ότι δεν έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία, ούτε αν πει ότι έχει στο σπίτι του τα δυο του μικρά παιδιά, που του "κλέβουν" τον περισσότερο χρόνο του.
Πέρα απ'αυτά, πάντως, θεωρώ πως αρκετοί εκπαιδευτικοί θα κάνουν μια προσπάθεια, κυρίως με την ασύγχρονη διδασκαλία, ώστε οι μαθητές τους να διατηρήσουν μια επαφή με το σχολείο.


Πότε έγραψα ότι το σύστημα είναι επαρκές; Απάντησε μου. Μου επιτίθεσαι και αρνείσαι να παραθέσεις αποδείξεις.

Όσο για τα υπόλοιπα η εκπαίδευση δεν γίνεται αποκλειστικά μόνο στις αίθουσες. Οι μαθητές  παρατηρούν τα πάντα αυτές τις στιγμές, τις δηλώσεις μας, τις αντιδράσεις μας και τις συζητήσεις στο οικογενειακό περιβάλλον. Είναι και αυτό ένα μεγάλο μάθημα ζωής.
Τα σχολεία  δεν έκλεισαν,τα μαθήματα σταμάτησαν για συγκεκριμένους λόγους όσο και αν κάνουμε ότι δεν το καταλαβαίνουμε.
Και αντί να κοιτάξουμε πως μπορούμε να συνεχίσουμε το εκπαιδευτικό μας έργο και να δικαιολογήσουμε την ιδιότητα μας τον μισθό μας αναζητώντας άλλες πρόσφορες μεθόδους για τις οποίες συζητάμε (και καλώς το κάνουμε) αρκετοί από εμάς δείχνουμε τον έντονο αρνητισμό μας.
Όταν χτυπήσει η καμπάνα ας μην κάνουμε το κόπο να ρωτήσουμε για ποιον ή γιατί κτυπά.

4
Έχω απαντήσει δημοσίως: στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση συμμετέχει όποιος το επιθυμεί, όσο μπορεί κι όποτε του το επιτρέπει η γενικότερη κατάσταση. Μερικοί, ξέρεις, δεν ζούμε μόνοι μας, αλλά με την οικογένειά μας στο ίδιο σπίτι κι όλο και υπάρχουν ανάγκες και θέματα, που πρέπει να καλυφθούν ή να λυθούν από έναν υπολογιστή!
Προσωπικά, συμμετέχω, γιατί έτσι νιώθω ότι μπορώ να κρατήσω αυτούς τους λίγους μαθητές που ενδιαφέρονται, σε μια επαφή με το σχολείο. Δε θα κάνω "πλάτες", όμως, σε κανένα Δ/ντή, που θέλει να εκμεταλλευτεί την τωρινή δυσκολία, για να κερδίσει "επαίνους"! Επιπλέον, δε, είμαι εξαιρετικά ανήσυχη για το μέλλον μας ως εκπαιδευτικοί, όταν μερικοί πάνε να παρουσιάσουν την τηλεκπαίδευση ως υποχρεωτική!


 Δεν απαντάς στα περί παραπληροφόρησης εκ μέρους μου. Σου δίνω μια ακομα ευκαιρία.
Όλοι έχουμε οικογενειακά προβλήματα κλπ άλλα αυτό δεν αποτελεί την πρώτη δικαιολογία γιατί αυτά μας "συνοδεύουν" αρκετές φορές και στο σχολείο.  θα βρούμε χρόνο και στο σπίτι να ασχοληθούμε με τα της υπηρεσίας μας. Εξ άλλου όπως λες ο άξιος εκπαιδευτικός όλα τα κατορθώνει. Συμμετέχω στη διαδικασία όχι επειδή μου το ζήτησε ή το επέβαλε κάποιος διευθυντής, αλλά επειδη εκτιμώ την κρισιμότητα της κατάστασης και την θεση των μαθητών. Αν τους γυρίσουμε την πλάτη αυτή την περίοδο οι πρώτοι ζημιωμένοι στην συνείδηση τους θα είμαστε εμεις, μετά η πολιτεία και όλοι οι άλλοι. Θα είμαστε εμεις γιατί με διάφορες προφάσεις δεν προσπαθήσαμε, γιατί αποφύγαμε να κάνουμε ο,τι ακριβως ζητάμε από αυτούς.
Δεν κρύβω φυσικα τις σοβαρές επιφυλαξεις μου για το επιθυμητό αποτέλεσμα αυτού του εγχειρήματος, αλλά ας κάνουμε μια προσπάθεια, μια υποθήκη για το μέλλον, όταν φυσικα προσπεράσουμε αυτή την συμφορά και τις συνέπειες της. Συνέπειες που θα πρέπει να μας απασχολήσουν σοβαρά σιγά-σιγά. Δεν μπορείς να ομνύεις στην αξιολόγηση κατηγορώντας την πλειοψηφία των συνάδελφων σου ως ελλείπείς και ταυτόχρονα να επικαλείσαι υποκειμενικά και όχι αντικειμενικά προβλήματα για τη περίοδο αυτή. Σκέψου μόνο τους γιατρούς ειδικά του ΕΣΥ (παθολόγους, πνευμονολόγους, εντατικολόγους) τον αγώνα τις αγωνίες, και τους φόβους τους. Το επισημαίνω επειδη το ζω καθημερινά, το πως δεν είναι της παρούσης.
Το μέλλον μας δεν κινδυνεύει από την τηλεκπαίδευση προαιρετική ή υποχρεωτική, αλλά από την άρνηση μας απέναντι στην πραγματικοτητα. Με μια ΠΝΠ μπορεί κάλλιστα η κυβέρνηση να την ορίσει ως υποχρεωτική για την τρέχουσα περίοδο και μόνο,  ή αν την ορίσει ως προαιρετική να επιβάλει και τις ανάλογες μισθολογικές ρυθμίσεις.

ΥΓ Μην συμπεριφερόμαστε σαν κάποιους οπαδούς παραθρησκευτικών οργανώσεων που θεωρούν έργο του σατανά τις τραπεζικές κάρτες και εξορκίζουν τον αριθμό  666 !

5
Πάλι καλά που βλέπεις κι εσύ "τα χάλια" του συστήματος, γιατί μέχρι χθες έγραφες πως εδώ μέσα γίνεται παραπληροφόρηση!
Έχεις επιχειρήσει σήμερα να μπεις στην ηλεκτρονική τάξη; Είναι αδύνατο! Και βγαίνει κι ένα μήνυμα ότι η ομάδα διαχείρισης καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια...! Έλεος!

Περιμένω να παραθέσεις τα σχόλιο μου περί παραπληροφόρησης (σχετικά με την κατάσταση του συστήματος).
Σήμερα από τις 10 το πρωί είναι σχεδόν αδύνατη η είσοδος. Υπάρχει φυσικα από 24/3 μια ανακοίνωση περί αναβάθμισης και δυσκολίας εισόδου για 3 ημέρες.
Αλλά δεν μου απάντησες στο βασικό μου ερώτημα από που προκύπτει το υποχρεωτικό ή μη της συμμετοχής μας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Έσπευσες όμως να με βάλεις στην θεση μου ως μαθητούδι. Λοιπόν άλλο συμμετέχω σε κάτι, άλλο αρνούμαι την συμμετοχή και άλλο παραβλέπω τις αντικειμενικές δυσκολίες.

ΥΓ. Αυτή την στιγμή ώρα 16.53 μμ  αναφέρει στην αρχική σελίδα: Συνδεδεμένοι χρήστες: 12528, άλλα στην συνέχεια εμφανίζει το μήνυμα: προσωρινά μη διαθέσιμο 503. Αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με την ερώτηση μου.

6
Συνάδελφοι από που προκύπτει το υποχρεωτικό ή μη. Ας προσέξουμε γενικώς την στάση μας απέναντι στους μαθητές μας. Οι καιροί είναι δύσκολοι και αν τους βοηθήσουμε να κανουν μερικές επαναλήψεις όλοι θα βγούμε κερδισμένοι στο τέλος αυτής της περιπέτειας.
Ναι οι συνθήκες στις πλατφόρμες είναι δύσκολες έως αποκαρδιωτικές ορισμένες φορές άλλα τι θα πει αρνούμαι να συμμετάσχω;

7
Καλημέρα! Λαμβάνει κανείς αυτό το μήνυμα:
Η σύνοδος σας έχει λήξει.
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες.

όταν προσπαθεί να συνδεθεί στο eclass; Δεν έχω καταφέρει ακόμη να συνδεθώ ούτε μία φορά!

Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν συνδεθείς και κατόπιν μείνεις ανενεργός (δεν εκτελείς κάποια εργασία) για αρκετό χρονικό διάστημα.

8
@ Dadi
Δεν ειπα ότι κάνεις διαφήμιση, ούτε ο,τι δεν μπορώ. Απλα δεν εχω αυτά που απαιτούνται για μια συμβατή εργασία από το σπίτι, όπως και πολλοί άλλοι.(όπως τα περιγράφεις) Θα προσπαθήσουμε, άλλα το υπουργείο πρέπει να ενεργήσει γρήγορα. Γιατί δυστυχώς,όπως πάντα,  τρέχει πίσω από τα γεγονότα. Ας κάνει όσα λες, όσα μπορεί τέλος πάντων και εμεις θα κάνουμε ο,τι μπορούμε.

9
Εγώ σήμερα άφησα το Webex και το Υπουργείο και έκανα ωραιότατο μάθημα στο Skype.

Μπήκαν 10 άτομα ( με κλειστές κάμερες και μικρο ) και έβλεπαν live τον πίνακα μου.

Τα περί προσωπικών δεδομένων τα παρέκαμψα ... Όπoioς μαθητής μου έχει πρόβλημα ( κανείς από τους μαθητές μου btw ) μπορεί να βλέπει την ανά δύο λεπτά παγωμένη οθόνη του Webex

Αγαπητέ συνάδελφε δεν έχουμε όλοι τον απαραίτητο εξοπλισμό, όσο για τα προσωπικά δεδομένα η νομοθεσία είναι δεδομένη και αυστηρή. Επίσης υπάρχουν και οι μαθητές της  Πρωτοβάθμιας όπου πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί.

10
Παρέμβαση esos για την τηλεκπαίδευση: Αξιοποίηση των καναλιών της ΕΡΤ και ταυτόχρονα εκσυγχρονισμός του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
Τόσα χρόνια σε κανένα δεν πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να βρεθούμε στη σημερινή κατάσταση;
Δημοσίευση: 24/03/2020


https://www.esos.gr/arthra/66769/paremvasi-esos-gia-tin-tilekpaideysi-axiopoiisi-ton-kanalion-tis-ert-kai-taytohrona

11
Καταρχάς, οι εκπαιδευτικές τάξεις, με (οι) ...
Δεν έχεις δει, συνάδελφε, ότι στην ασύγχρονη εκπαίδευση υπάρχουν σχολεία, Γυμνάσια & ΓΕΛ, με ελάχιστα αρχεία ανεβασμένα, μόλις 7 και 8; Ας μη μιλήσω για τα Δημοτικά, που έχουν ανέβει μόνο κάτι βιντεάκια για τη Φυσική Αγωγή...
Πώς θα λειτουργήσει, λοιπόν, όλο αυτό, έτσι από τη μια στιγμή στην άλλη;
Και τι θα πει "πρέπει"; Όλη η προσπάθεια αυτή δεν είναι υποχρεωτική! Μας το έχουν δηλώσει καθαρά & μας το έχουν γράψει στα μέιλ μας...

Απλά παραπληροφορείς ....και απαξιώνεις συναδέλφους σου.  Εσυ μην συμμετέχεις καθόλου αν το θεωρείς αυτό δίκαιο και σωστό. Πες ότι εχεις παιδιά και δεν προλαβαίνεις σαν δικαιολογία, όπως έγραψες σε παλαιότερο σχόλιο.

12
Ευχαριστώ, άλλα πρόκειται για δημοτικό...δεν ξέρω αν θα τα  καταφέρουν στις εναλλαγές σελίδων.

13
Αν ανοίξουν τα σχολεία στις 27/4 (προσωπικά δεν το θεωρώ πιθανό), σημαίνει ότι θα έχουν ανοίξει και τα υπόλοιπα γραφεία κι οι υπόλοιπες επιχειρήσεις & εταιρίες κι ότι όλα θα έχουν ομαλοποιηθεί στη χώρα μας. Αλλιώς, ποιος ο λόγος να ρισκάρει η Πολιτεία κάτι τέτοιο;
Νομίζω, όμως, πως όπως πάνε τα πράγματα, δεν πρόκειται να επιστρέψουμε στα σχολεία νωρίτερα από τα τέλη Μαίου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Η υπουργός φέρει το βάρος των δηλώσεων της εμεις όμως δεν είμαστε ειδικοί για να κάνουμε προβλέψεις  σύμφωνα με ο,τι νομίζουμε.

14
Ας έχουμε υπόψιν μας ότι το λεγόμενο copyright είναι τεράστιο ζήτημα παγκοσμίως.
Σίγουρα δεν αφορά τη δουλίτσα του 99% μας.....Για το 1% μας όντως είναι...παρότι το 70% μας νομίζει ότι ανήκει σε αυτό.

Τεσπα δε το συνεχίζω.

Δεν αναφέρομαι στο copyright που  είναι τεράστιο ζήτημα παγκοσμίως.
Μην απαξιώνεις τις προσωπικές μας εργασίες ως δουλίτσα....ο καθένας μας κάνει ο,τι είναι δυνατόν αυτά την ώρα.
Δεν δημοσιεύουμε εργασίες που πιθανον να δημιουργήσουν πρόβλημα και τέλος.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.163 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.