*

Αποστολέας Θέμα: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 165359 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kathigitis1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #476 στις: Μάρτιος 26, 2020, 06:02:19 μμ »
Απλά παραπληροφορείς ....και απαξιώνεις συναδέλφους σου. Εσυ μην συμμετέχεις καθόλου αν το θεωρείς αυτό δίκαιο και σωστό. Πες ότι εχεις παιδιά και δεν προλαβαίνεις σαν δικαιολογία, όπως έγραψες σε παλαιότερο σχόλιο.
Αυτό το έγραψες εδώ μέσα, αγαπητέ καθηγητά, στις 24/3, στις 11:54 π.μ. απαντώντας σε εμένα.

Με τις λέξεις & τη σημασία τους δε θα παίξω.
Δεν έχω καμία ανάγκη να παραπληροφορήσω, γιατί τα γεγονότα επιβεβαιώνουν όσα γράφω.
Εξάλλου, για το επίμαχο θέμα της υποχρεωτικότητας της τηλεκπαίδευσης, έχει δοθεί απάντηση κι από υπεύθυνα άτομα!
Αυτό τίνος είναι gia 96;

Το ότι είναι προαιρετική η όλη διαδικασία των τηλεμαθημάτων μάς το είπε η Δ/ντρια του σχολείου.
Και δεν πιστεύω ότι θα ακουστεί περίεργα αν δηλώσει κάποιος συνάδελφος ότι δεν έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία, ούτε αν πει ότι έχει στο σπίτι του τα δυο του μικρά παιδιά, που του "κλέβουν" τον περισσότερο χρόνο του.
Πέρα απ'αυτά, πάντως, θεωρώ πως αρκετοί εκπαιδευτικοί θα κάνουν μια προσπάθεια, κυρίως με την ασύγχρονη διδασκαλία, ώστε οι μαθητές τους να διατηρήσουν μια επαφή με το σχολείο.


Πότε έγραψα ότι το σύστημα είναι επαρκές; Απάντησε μου. Μου επιτίθεσαι και αρνείσαι να παραθέσεις αποδείξεις.

Όσο για τα υπόλοιπα η εκπαίδευση δεν γίνεται αποκλειστικά μόνο στις αίθουσες. Οι μαθητές  παρατηρούν τα πάντα αυτές τις στιγμές, τις δηλώσεις μας, τις αντιδράσεις μας και τις συζητήσεις στο οικογενειακό περιβάλλον. Είναι και αυτό ένα μεγάλο μάθημα ζωής.
Τα σχολεία  δεν έκλεισαν,τα μαθήματα σταμάτησαν για συγκεκριμένους λόγους όσο και αν κάνουμε ότι δεν το καταλαβαίνουμε.
Και αντί να κοιτάξουμε πως μπορούμε να συνεχίσουμε το εκπαιδευτικό μας έργο και να δικαιολογήσουμε την ιδιότητα μας τον μισθό μας αναζητώντας άλλες πρόσφορες μεθόδους για τις οποίες συζητάμε (και καλώς το κάνουμε) αρκετοί από εμάς δείχνουμε τον έντονο αρνητισμό μας.
Όταν χτυπήσει η καμπάνα ας μην κάνουμε το κόπο να ρωτήσουμε για ποιον ή γιατί κτυπά.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 07:11:14 μμ από kathigitis1 »
Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:17:53 »

Αποσυνδεδεμένος kathigitis1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #477 στις: Μάρτιος 26, 2020, 06:07:39 μμ »
@Kathigitis 1
Σκέψου μόνο τους γιατρούς ειδικά του ΕΣΥ (παθολόγους, πνευμονολόγους, εντατικολόγους) τον αγώνα τις αγωνίες, και τους φόβους τους.

Ακριβώς η ίδια περίπτωση: γιατρούς και νοσηλευτές τώρα τους θυμήθηκαν οι πολιτικοί, όπως και τους εκπαιδευτικούς.

Αυτό κατάλαβες, ότι μιλώ σαν πολιτικός; Το ζω κυρία μου, το ζω κάθε μέρα...κάθε μέρα και κάθε λεπτό στο σπίτι μου. Κρίμα που δεν μπορείς να αποκρυπτογραφήσεις ενα απλό κείμενο. Και κάτι τελευταίο δεν εχω σχέση με πολιτικούς σχηματισμούς, ως εκπαιδευτικος γράφω.

Ως επίλογος.

Μη ρωτάς τι μπορεί να κάνει η χώρα σου για σένα, αλλά τι μπορείς να κάνεις εσύ για τη χώρα σου.(John Kennedy)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 06:14:57 μμ από kathigitis1 »
Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #478 στις: Μάρτιος 26, 2020, 06:13:01 μμ »
Αυτό κατάλαβες, ότι μιλώ σαν πολιτικός; Το ζω κυρία μου, το ζω κάθε μέρα...κάθε μέρα και κάθε λεπτό στο σπίτι μου. Κρίμα που δεν μπορείς να αποκρυπτογραφήσεις ενα απλό κείμενο. Και κάτι τελευταίο δεν εχω σχέση με πολιτικούς σχηματισμούς, ως εκπαιδευτικος γράφω.

Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες το μήνυμα μου. Δεν αναφερομουν σε σένα, αφού ΔΕΝ είσαι πολιτικός! Απορώ με τη... μετάφραση που έκανες.
Αντιθέτως αναφέρομαι στη μετάθεση των ευθυνών από τους πολιτικούς στους πολίτες μέσω των γνωστών "παπαγάλων" του συστήματος.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/316621_otan-stohopoioyntai-oi-ekpaideytikoi-epeidi-de-leitoyrgei-sosta-i-tilekpaideysi?amp
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 06:41:43 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος kathigitis1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό.
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #479 στις: Μάρτιος 26, 2020, 06:53:28 μμ »
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες το μήνυμα μου. Δεν αναφερομουν σε σένα, αφού ΔΕΝ είσαι πολιτικός! Απορώ με τη... μετάφραση που έκανες.
Αντιθέτως αναφέρομαι στη μετάθεση των ευθυνών από τους πολιτικούς στους πολίτες.
Γιατί οι πολίτες είναι άμοιροι ευθυνών; Τι ισχυρίζεσαι τώρα; Έκλεισαν τα σχολεία και οι μαθητές γέμισαν παραλίες και καφενεία. Έκλεισαν τα καφενεία συνέχισαν στις παραλίες...μεχρι που κλειστήκαμε όλοι μέσα μηπως και καταλάβουμε τι μας γίνεται.
Η υφυπουργός παιδείας σε τηλεοπτική συνέντευξη κάλεσε τους γονείς να προτρέψουν τα παιδιά τους και μαθητές μας να κανουν μερικές επαναλήψεις αυτό το διάστημα.. για να λάβει την απάντηση από την δημοσιογράφο: Δηλαδή οι γονείς θα διαβάζουν τους μαθητές;
Φυσικά ξέχασε ότι γονείς και κηδεμόνες έχουν λάβει άδεια ειδικού σκοπού για να προσέχουν τα παιδιά τους.
Από την υπευθυνότητα ή μη όλων μας θα εξαπατηθεί η πορεία και η έξοδος από αυτή τη περιπέτεια.
Ο πολιτικός έχει τις δικές του ευθύνες και ο πολίτης τις δικές του. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.
Δεν φταίνε μόνο οι άλλοι φταίμε και εμεις. Μην το κάνουμε σαν τους ζητιάνους που βλέπουν το σακούλι του άλλου ζητιάνου και όχι το δικό τους.
Στο τέλος αυτής της περιπέτειας όλοι θα κριθούμε για όλα και και ανάλογα με τα έργα μας θα είναι και η θεση μας στην κοινωνία και στη χώρα.

ΥΓ. Δεν μπορώ να σου /σας μεταφέρω εδώ με λόγια τα συναισθήματα του γιατρού που παραλαμβάνει από το εργαστήριο αρνητικά αποτελέσματα για το τεστ και όταν παραλαμβάνει θετικά. Σκέψου /σκεφθείτε μόνη /μόνοι σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 06:55:50 μμ από kathigitis1 »
Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:17:53 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #480 στις: Μάρτιος 26, 2020, 07:51:06 μμ »
Πρέπει να καταλάβουμε ότι εκτός από την ατομική ευθύνη, υπάρχει και η πολιτική ευθύνη. Όλων των παρατάξεων που κυβέρνησαν. Πού είναι οι θέσεις ΜΕΘ; Πού είναι οι αναπνευστήρες; Η 40χρονη που πέθανε είχε ατομική ευθύνη; Εγώ πρώτα βλέπω την πολιτική ευθύνη και μετά την ατομική, ως συνιστώσα της συλλογικής.
Και στο θέμα της τηλεκπαίδευσης, εγώ εντοπίζω την πολιτική ευθύνη. Σκορπάς εκατομμύρια ευρώ για τράπεζες θεμάτων, αντί να κάνεις το αυτονόητο: μια σοβαρή εξ αποστάσεως εκπαίδευση ώστε να καλύπτεις και τα δυσπρόσιτα. Ειδικοί υπήρχαν επί του θέματος, π.χ. ο Λιοναράκης στο ΕΑΠ, τους χρησιμοποίησαν; Και τώρα βγαίνουν και λένε, φταίνε οι καθηγητές;
Παραπέμπεις τους πάντες στο e-class, χωρίς να εξηγήσεις πόσους "σηκώνει" το σύστημα. Και εκεί άρχισε το μπάχαλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 07:54:38 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος ερατοσθένης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #481 στις: Μάρτιος 26, 2020, 08:01:56 μμ »
Ας μην δαιμονοποιουμε λοιπόν την διαδικασία της τηλεκπαιδευσης. Υπο προϋποθέσεις μπορεί να λειτουργήσει ως χρήσιμο εργαλείο της κατεξοχην δια ζώσης εκπαίδευσης που ούτως ή άλλως δεν υποκαθίσταται από τίποτα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 08:10:26 μμ από ερατοσθένης »
Καλότυχοι εκείνοι που δε γνώρισαν τον εαυτό τους, ανδρείοι εκείνοι που αποσιώπησαν την αθωότητα τους, μα ευλογημένοι αυτοί που τα δώσανε όλα κι ύστερα κοίταξαν έν' άστρο.
Τάσος Λειβαδίτης (1922-1988)

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #482 στις: Μάρτιος 26, 2020, 08:23:52 μμ »
Τί είναι η Εποξική Ρητίνη;

Η εποξική ρητίνη είναι ένα υλικό σε μορφή υγρού το οποίο όταν παραχθεί κατάλληλα, διαθέτει σκληρές μηχανικές ιδιότητες, καλή χημική αντοχή και υψηλή κολλητική δύναμη, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα χρήσιμο για διάφορες εφαρμογές.

http://diy-home.gr/epoxiki-ritini/


Το τέλειο κ"ώ"λυ"μ"μα = www.sch.gr

http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%BA%CF%8E%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%B1&dq=

Πιθανή λύση: πολλοί περισσότεροι εξυπηρετητές σε γρήγορο διαδίκτυο...

Εύχομαι στο σύστημα "Καλή Ανάσταση"...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 08:25:55 μμ από cgs »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #483 στις: Μάρτιος 26, 2020, 08:37:43 μμ »
Αν ανεβάζουμε υλικο στην ηλεκτρονική σχολική τάξη πως μπορούμε να δούμε αν μπήκαν μαθητες να τα κατεβάσουν; ή δεν γινεται αυτό;

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #484 στις: Μάρτιος 26, 2020, 09:02:18 μμ »
γίνεται.
Πατάς το κουμπί εγγεγραμμένοι.
Υπάρχουν και στατιστικά...
Διαβάζουμε το FM.....

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #485 στις: Μάρτιος 26, 2020, 09:15:19 μμ »
Αυτό τίνος είναι gia 96;


Πότε έγραψα ότι το σύστημα είναι επαρκές; Απάντησε μου. Μου επιτίθεσαι και αρνείσαι να παραθέσεις αποδείξεις.

Όσο για τα υπόλοιπα η εκπαίδευση δεν γίνεται αποκλειστικά μόνο στις αίθουσες. Οι μαθητές  παρατηρούν τα πάντα αυτές τις στιγμές, τις δηλώσεις μας, τις αντιδράσεις μας και τις συζητήσεις στο οικογενειακό περιβάλλον. Είναι και αυτό ένα μεγάλο μάθημα ζωής.
Τα σχολεία  δεν έκλεισαν,τα μαθήματα σταμάτησαν για συγκεκριμένους λόγους όσο και αν κάνουμε ότι δεν το καταλαβαίνουμε.
Και αντί να κοιτάξουμε πως μπορούμε να συνεχίσουμε το εκπαιδευτικό μας έργο και να δικαιολογήσουμε την ιδιότητα μας τον μισθό μας αναζητώντας άλλες πρόσφορες μεθόδους για τις οποίες συζητάμε (και καλώς το κάνουμε) αρκετοί από εμάς δείχνουμε τον έντονο αρνητισμό μας.
Όταν χτυπήσει η καμπάνα ας μην κάνουμε το κόπο να ρωτήσουμε για ποιον ή γιατί κτυπά.
Δεν ξέρω τι συμπεράσματα μπορείς να βγάλεις από εδώ μέσα για τον κάθε συνάδελφο, αν κάνει ή δεν κάνει καλά τη δουλειά του, αν είναι ή δεν είναι ευσυνείδητος, αν δικαιολογεί ή δεν δικαιολογεί το μισθό που παίρνει κλπ., όμως εγώ δε θα γίνω κριτής κι αξιολογητής των πάντων, τώρα που προέχουν άλλα! Και κυρίως, δε δέχομαι σα σκεπτόμενος άνθρωπος που είμαι, να με επικρίνουν μερικοί, χωρίς να γνωρίζουν τι κάνω καθημερινά για να πάω στο σχολείο, όπου εργάζομαι κι αν αξίζω λιγότερο ή περισσότερο από κάποιους άλλους το μισθό μου! Αφήνω να με κρίνουν άλλοι, που τουλάχιστον με έχουν δει!
Τα σχολεία ανέστειλαν τη λειτουργία τους, σαφώς για συγκεκριμένους λόγους. Τώρα τι εννοείς με το να συνεχίσουμε το έργο μας, δεν το καταλαβαίνω. Αν εσύ μπορείς να προχωρήσεις παρακάτω στην ύλη σου με τα συγκεκριμένα μέσα και να έχεις κι ένα ικανοποιητικό σε αριθμό ακροατήριο, για να σε ακούει, κάνε το και νιώσε και ανετότερα, αφού έτσι θα δικαιολογείς το μισθό σου. Περισσότερο δε θα ασχοληθώ. Τον αρνητισμό μου όμως, πού τον βλέπεις από τη στιγμή που γράφω εδώ ότι συμμετείχα ήδη στην ασύγχρονη διδασκαλία;; Επιφυλακτική είμαι και δεν μπορώ να δεχτώ αυτό με την υποχρεωτικότητα, που τάχα υπάρχει στην τηλεκπαίδευση.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #486 στις: Μάρτιος 26, 2020, 11:44:56 μμ »
Πρέπει να καταλάβουμε ότι εκτός από την ατομική ευθύνη, υπάρχει και η πολιτική ευθύνη. Όλων των παρατάξεων που κυβέρνησαν. Πού είναι οι θέσεις ΜΕΘ; Πού είναι οι αναπνευστήρες; Η 40χρονη που πέθανε είχε ατομική ευθύνη; Εγώ πρώτα βλέπω την πολιτική ευθύνη και μετά την ατομική, ως συνιστώσα της συλλογικής.
Και στο θέμα της τηλεκπαίδευσης, εγώ εντοπίζω την πολιτική ευθύνη. Σκορπάς εκατομμύρια ευρώ για τράπεζες θεμάτων, αντί να κάνεις το αυτονόητο: μια σοβαρή εξ αποστάσεως εκπαίδευση ώστε να καλύπτεις και τα δυσπρόσιτα. Ειδικοί υπήρχαν επί του θέματος, π.χ. ο Λιοναράκης στο ΕΑΠ, τους χρησιμοποίησαν; Και τώρα βγαίνουν και λένε, φταίνε οι καθηγητές;
Παραπέμπεις τους πάντες στο e-class, χωρίς να εξηγήσεις πόσους "σηκώνει" το σύστημα. Και εκεί άρχισε το μπάχαλο.
Άλλο ΕΣΠΑ ήταν η τράπεζα θεμάτων, άλλο ΕΣΠΑ η αείμνηστη κοινωνία της πληροφορίας. Τα χρήματα τα ξοδεύεις για το σκοπό που στα εγκρίνουν.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #487 στις: Μάρτιος 26, 2020, 11:57:30 μμ »
Δεν ξέρω τι γίνεται στα φιλολογικά, αλλ' εξ αποστάσεως δε γίνεται στα φυσικομαθηματικά. Εχτός κι αν κοροϊδευόμεθα. Άλλη σαχλαμάρα η τράπεζα θεμάτων. Όλο ιδέες αυτό το υπουργείο. Τέλος πάντων. Το σχολικό έτος τερμάτισε. Από Σεπτέμβρη βλέπομε. Υγεία να 'χομε, γιατί τα πράγματα δεν παν καλά.

Αποσυνδεδεμένος joannabear

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #488 στις: Μάρτιος 26, 2020, 11:58:32 μμ »
Καλησπέρα!
Φυσικά και δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ εξ αποστάσεως! Όσες φορές έχει απαντήσει επίσημα το Υπουργείο, ουδέποτε είπε κάτι τέτοιο! Όποιος το επικαλείται, να παραθέτει αποδεικτικά στοιχεία, παρακαλούμε πολύ. Καλό θα είναι να είμαστε συγκεκριμένοι, ακριβείς και αντικειμενικοί. Αρκετά τσατάλια έχουν γίνει τα νεύρα μας αυτές τις μέρες.

Πώς είναι δυνατόν, π.χ. να μου ζητάνε να κάνω μάθημα εξ αποστάσεως, τη στιγμή που ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχω επιμορφωθεί σε ΤΠΕ τα 13 σχολικά έτη που κάνω μάθημα σε σχολεία όλων των βαθμίδων;! Τη μία δεν δικαιούμουν να συμμετάσχω στην Επιμόρφωση Α'επιπέδου γιατί ήταν μόνο για μονίμους, την άλλη ήταν Β'επιπέδου, οπότε τι στο καλό να την κάνω, κάθε χρονιά το έψαχνα και το ζητούσα και ποτέ δεν μου δόθηκε τέτοια ευκαιρία. Δηλαδή, αν για οποιονδήποτε λόγο δεν πληρώσω απέξω, δεν θα επιμορφωθώ; Υποχρεωτική θα έπρεπε να είναι αυτή η επιμόρφωση για ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς εξαρχής!

Ας μη μιλήσουμε για εξοπλισμό, ασύρματη και υπολογιστές, τάμπλετ, κινητά και τα συναφή. Δεν θα έπρεπε ως εκπαιδευτικοί να επιδοτούμαστε για την αγορά όλων αυτών;

Ας μη μιλήσουμε για τους μαθητές, τις ανάγκες και τις προτεραιότητές τους.

Ας μη μιλήσουμε για τόσα και τόσα που έχουν προκύψει και προκύπτουν κάθε μέρα και δεν έχω αυτήν τη στιγμή καθαρό μυαλό για να τα αναφέρω.

Είναι ποτέ δυνατόν κατόπιν όλων αυτών να μας ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΝ να κάνουμε οτιδήποτε εξ αποστάσεως και μάλιστα χωρίς να υπάρχουν οι στοιχειώδεις υποδομές, πράγμα που κάνει το σύστημα να πέφτει διαρκώς; Έτσι, στα καλά καθούμενα και προς το τέλος της χρονιάς; Και καθόμαστε και το συζητάμε κιόλας και το αναπαράγουμε και το δικαιολογούμε και το υποστηρίζουμε κάποιοι; Γι'αυτό προσληφθήκαμε στο κάτω-κάτω; Ή ήταν απαραίτητο προσόν για να προσληφθούμε; Aν το έκαναν αυτό, θα μας έδιναν το δικαίωμα να κινήσουμε ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, νομικές προσφυγές και τα λοιπά. Γι'αυτό προσέχουν πολύ το τι θα πουν και το πώς θα το διατυπώσουν, ειδικά επίσημα. Τώρα, αν βάλουν και στο στόμα κανενός δημοσιογράφου κάτι τέτοιο ή ξεφύγει τίποτα στο προφορικό από κάποιον αρμόδιο, αυτό γίνεται ίσα-ίσα για να δουν αντιδράσεις και πιθανόν και για να μας ψαρώσουν!

Δεν ξέρω αν θεωρείτε ότι είναι παρατραβηγμένο το σενάριο να στοχεύουν και σε μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών μελλοντικά, όλα παίζουν, δεν αποκλείω τίποτα. Εάν ισχύει πάντως αυτό, μια χαρά θα έχουμε σκάψει τον ίδιο μας τον λάκκο.

Ας μην αναφερθώ καθόλου για το σοβαρότερο όλων ίσως, τα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ! Ξεχνάμε περί τίνος πρόκειται; Ας μην αναφερθώ περαιτέρω, γιατί θα ξημερωθώ. Από πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις! Το μόνο που θα πω είναι ότι και μόνο που κάνει αναφορά το Υπουργείο σχετικά με τη χρήση προσωπικών δεδομένων σε ένα σχετικό κατεβατό, αυτό από μόνο του είναι αποτρεπτικό για να κάνω κάτι τέτοιο αυτήν τη στιγμή. Έχει κανένας διαβάσει τι λέει; Και στην ασύγχρονη, αλλά ειδικά στη σύγχρονη εκπαίδευση (τρομάρα της) οι της Πληροφορικής ιδιαίτερα ξέρουν τι κίνδυνοι ελλοχεύουν και για εμάς και για τους μαθητές. Οι περισσότεροι τα προσπερνούν βιαστικά όλα αυτά!
 
Ή θέλουν κάποιοι να μας κάνουν να αισθανόμαστε ενοχές που δεν πάμε σχολείο αλλά πληρωνόμαστε, άρα είμαστε κηφήνες, τεμπέληδες και τα γνωστά; Θα πέσουμε σ'αυτήν την παγίδα, συνάδελφοι;

Μπράβο, χίλια ΜΠΡΑΒΟ σ'αυτούς που τα έχουν κάνει όλα αυτά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, δεν έχουν όμως το δικαίωμα να κάνουν όλους τους υπόλοιπους να αισθάνονται μειονεκτικά αν δεν τα έχουν κάνει! Ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί, αναλόγως με τις δυνατότητές του και το τι κρίνει ο ίδιος.

Δυστυχώς πολλοί Διευθυντές θέλουν να φαίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως και πιέζουν να κάνουμε το ένα και το άλλο, ενώ θα έπρεπε να κάνουν ακριβώς το αντίθετο.

Αρχίζει και κυκλοφορεί το ανέκδοτο περί υποχρέωσής μας για να δουν αν το δεχτούμε. Εάν κάνουμε αυτό το λάθος, μια χαρά υποχρεωτικά θα γίνουν όλα και καλά θα πάθουμε!

Να με συγχωρείτε για το έντονο ύφος, δεν απευθύνομαι προσωπικά σε κάποιον, αλλά αυτές τις μέρες έχω πραγματικά αγανακτήσει με όλη αυτήν την παράνοια που επικρατεί.

Υ.Γ.: Όσα γράφω, ουδεμία σχέση έχουν με πολιτική, πολιτικούς, κόμματα και τα σχετικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2020, 01:31:23 πμ από joannabear »
Και ξαφνικά ανοίγουν τα μάτια σου. Και βλέπεις καθαρά. Και είσαι ελεύθερος.

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης
« Απάντηση #489 στις: Μάρτιος 27, 2020, 12:57:38 πμ »
"Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει!"

Μόλις διάβασα ένα άρθρο που μιλά για  μαθήματα μέσω της ερτ2 για μαθητές δημοτικού.Ντράπηκα πραγματικά!Για μένα ,για όλους εκείνους τους συναδέλφους που διαμαρτύρονται για την τηλεκπαίδευση... Α εγώ δεν ξέρω από αυτά,δεν έχω λαπτοπ, ουτε ιντερνετ,δεν έχω ρεύμα, δεν είμαι υποχρεωμένος, προσωπικά δεδομένα, θα μου κλέψουν το υλικό ,θα με κρίνουν οι γονείς...Αποτύχαμε κυρίες και κύριοι να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων βρίσκοντας χίλιες δικαιολογίες για να καλύψουμε τη γύμνια μας. Λες και ζούσαμε σε καμιά σπηλιά και δεν είχαμε ξανακούσει τίποτα από όλα αυτά που καλούμασταν να κάνουμε. Γιατί δεν προσπαθήσαμε να γίνουμε καλύτεροι ή γιατί δεν μας διάλεξαν για το β επίπεδο. Γιατί το λάπτοπ στο σπίτι το χουμε για να σερφάρουμε στο fb και για να δούμε καμιά ταινία. Σίγουρα όχι πάντως για να μάθουμε κάτι παραπάνω για να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας. Και μην ακούσω το κλασικό...Μα καλά πόσα ακόμα θα φορτωθούμε; Είμαστε λειτουργοί, ψυχολόγοι , θηριοδαμαστές...Φταίει το υπουργείο θα πεταχτεί να πει ο άλλος από κάτω τώρα. Στις δικαιολογίες καλοί είμαστε. Καληνύχτα και καλή τύχη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159554
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 295
Σύνολο: 302

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.