Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mac190604

Σελίδες: 123 ... 20
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιουλίου 20, 2014, 11:59:06 pm »
Παιδιά διασταυρώνω τις πληροφορίες μου και σας λέω ότι Μαθηματικοί δεν ικανοποιήθηκαν... πολύ λιγότεροι και από πέρυσι.

Τα έχω γράψει και στο blog μου... καλύτερα όμως να τα δούμε αύριο για να έχουμε καλύτερο, ενιαίο και δυνατό λόγο.


Με εκτίμηση,
Μάκης Χατζόπουλος

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Μαΐου 30, 2012, 08:13:42 pm »
Αστιεύεσαι;; Μια χαρά είναι και έτσι σε ευχαριστούμε... αναμένουμε οπότε τις κρίσεις σας για τις βάσεις απόσπασης, αν και ο κάθε κλάδος έχει διαφορετική τύχη.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2011
« στις: Μαΐου 29, 2012, 03:32:28 pm »
Γνωρίζουμε ποιες ήταν περσινές βάσεις αποσπάσεων (σχολική χρονιά 2011 - 12) για την Α και

4


Λοιπόν δεν φταίνε αυτοί. ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ αφου βρίσκουν και τα κάνουν.

Πουθενά δεν λέει πως θα γίνει η διανομή των τμημάτων. Αν μιλάμε για πρώτη ανάθεση φυσικά.
Πρέπει να κάτσετε και να συμφωνήσετε μεταξύ σας. Αν τώρα κάποιοι ήρθαν στο σχολείο αφού ξεκίνησαν τα μαθήματα λογικό είναι να πάρετε ότι βρείτε.

Αν πήγατε πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα έστω και 1 μέρα ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ. Αυτό είναι το ΗΘΙΚΟ.

Αν δεν το δεχτουν αυτό που με τόσο ευγένεια προτείνεται. Τότε πατίστε πόδι και πείτε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ΤΙΠΟΤΑ. Καλέστε τον Δ/ντη, ανδ δεν βοηθήσει καλέστε τον σύμβουλο. Αν δεν βάλουν ΟΛΟΙ νερό στο κρασί τους πρόγραμμα δεν βγαίνει. Έτσι απλά.

Το θέμα συνάδελφοι είναι ΠΟΣΟ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ. Α ναι και να μην ΜΑΣΑΤΕ !

Δεν έχεις άδικο, αλλά πρέπει να το δεις και από την δική μας πλευρά, δεν καιγόμαστε όπως λες, να κάνουμε μάθημα σε αυτά που οι άλλοι απορρίπτουν, δηλώνουν αδυναμία που αυτό και μόνο τους  υποβιβάζει, σωστά;

Είμαστε καθηγητές για όλα τα μαθήματα και όλες τις τάξεις, είμαστε καθηγητές για ΕΠΑΛ αλλά και για Γυμνάσιο.

Φυσικά έχεις δίκιο να λες, "πόσο το θέλουμε τόσο να διεκδικήσουμε", αλλά η εμπειρία που απέκτησα αυτές τις ημέρες είναι η ένταση και αναστάτωση που αποκτάς από την μάχη που επικρατεί, αφού δεν λείπουν οι φωνές, οι υψηλοί τόνοι και διαξιφισμοί και ας είναι και του "συναδέλφου", με αποτέλεσμα να δείχνουμε κακή εικόνα στους μαθητές μας που πιθανόν να ακούσουν κάτι από μέσα  τον σύλλογο διδασκόντων.

Εγώ πάντως νιώθω πολύ άβολα και φοβάμαι μήπως ακούσουν ή αντιληφθούν κάτι οι μαθητές, δεν θα έχω μούτρα να μπω στην τάξη.  Επομένως να το διεκδικείς είναι σωστό, αλλά στον χώρο που βρίσκεσαι υπάρχουν και κάποια όρια, που αν τα ξεπεράσεις θα δημιουργήσεις πρόβλημα. Αυτοί που τα κάνουν αυτά, αντέχουν σε αυτή την πίεση ή ρεζιλίκι, εμείς όχι. 

Για μένα πάντως η διεκδίκηση και η σύγκρουση υπήρχε και θα υπάρχει λογικά στην ψυχοσύνθεσή μου, δεν θέλω να με θεωρούν κορόιδο, αλλά από την  άλλη με μέτρο, όριο και σύνεση γιατί γίνονται μέσα σε σχολείο.

Υ.Γ: Εκεί που όντως γίνεται ξεκατίνιασμα είναι με τους Φιλολόγους, δεν το έχω δει αλλά μου το λένε όλοι οι Φιλόλογοι λέγοντας δεν έχεις δει τίποτα όταν τους περιγράφω τα δικά μου!!

Υ.Γ 2: Σίγουρα δεν υπάρχει νόμος; Μου είπαν ότι σε κάποιο σχολείο έφερες ένας διευθυντής μια παράγραφο ενός νόμου που έλεγε ότι στον διαχωρισμό τμημάτων όταν δεν υπάρχει συνένωση,  αποφασίζει ο παλιότερος εκπαιδευτικός ή ο Διευθυντής. Υπάρχει κάτι τέτοιο; Έψαξα παντού και δεν βρήκα τίποτα...

5
Και κυρίως να νοιάζεσαι τους νεότερους, όταν αποκτήσεις και συ πολλά χρόνια υπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο! Αυτό θα σε διαφοροποιεί ως άνθρωπο προς το καλύτερο...

Φίλε μου θέλω να πιστεύω ότι δεν κάνω τα ίδια, πάντως σίγουρα θα φέρομαι καλύτερα, με σεβασμό και θα τους δείχνω ότι τους υπολογίζω... θα το συζητάω μαζί τους και θα τους εξηγώ γιατί θέλω τόσο πολύ αυτά τα τμήματα, νομίζω ότι λίγοι νέοι συνάδελφοι θα μπορούν να διαφωνήσουν, αν τους φερθούμε έτσι, τρόπο θέλει, όχι αποφασίζομεν και διατάζομεν!!

Και μετά λέμε γιατί μας κατηγορούν γονείς και Πολιτεία, γιατί μας έχουν στην ανυποληψία και και και και .... αν δεν καθαρίσουμε-αγωνιστούμε και εμείς για τον κλάδο μας, θα μας επιστρέψει σαν μπούμερανγκ που χτυπάει το χέρι που το εκσφενδόνισε. Μας συμφέρει να έχουμε ένα καλύτερο κλάδο, θα έχουμε περισσότερες απαιτήσεις και θα μπορούμε να σηκώνουμε πιο εύκολα το ανάστημα, δεν θα μας υποβιβάζουν λέγοντας τεμπέληδες, κακούς παιδαγωγούς, κακούς δάσκαλους κτλ.

6
Έτσι συμβαίνει συνήθως, πολλοί παλιοί συνάδερφοι καθιστούν το σχολείο "τσιφλίκι τους" και το κυριότερο, δεν βρίσκουν τίποτα μεμπτό σ' αυτό. Μάλλον θεωρούν πως είναι η σειρά τους να πάρουν τη ρεβάνς, αν υποθέσουμε πως και οι ίδιοι υπέστησαν τα ίδια από τους παλαιότερούς τους.

Πόσο δίκιο έχεις!! Αυτά ισχυρίζεται! Και του λέω, θέλεις να γίνεις σαν και αυτούς που κατηγορείς;


7
Είμαι Μαθηματικός, μόνιμος και ένα θέμα που αντιμετωπίζω αυτό τον καιρό είναι το εξής:

Πήγα σ' ένα σχολείο στον αγιασμό και οι Μαθηματικοί είχαν χωρίσει ήδη τα τμήματα! Μας έδωσαν, μαζί με ένα νέο συνάδελφο που παρουσιαστήκαμε για πρώτη φορά στο σχολείο, ότι τους είχαν ξεμείνει... δηλαδή τα γνωστά όπως συνήθως. Για να καταλάβετε τον άνισο χωρισμό, σας λέω ότι στην Ά Λυκείου είχε πάρει ο ένας Μαθηματικός όλη την Άλγεβρα και μας είχαν αφήσει σε εμάς την Γεωμετρία, που στο δεύτερο εξάμηνο μειώνεται μια ώρα και κάνουμε σε Αστρονομία.

Τελοσπάντων ενώ συγκρουστήκαμε (η πρώτη μάχη), το δεχτήκαμε (τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε) και προχωρήσαμε. Τώρα στην Α΄ Λυκείου δημιουργείται ένα νέο τμήμα, το Α5, όλοι οι συνάδελφοι Μαθηματικοί έχουν καλύψει ωράριο, ενώ ργώ όχι, έχω 17 ώρες, άρα μου περισσεύουν 4 ώρες, σωστά;

Το λογικό δεν είναι να το πάρω εγώ (θα έχω και μια ώρα υπερωρία); Εεεε; Έρχεται πάλι ο "συνάδελφος" και λέει ότι θα το πάρει αυτός και θα μου δώσει ένα άλλο τμήμα δικό του, όποιο θέλει αυτός!! Με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μπλέξιμο με όλους και να έχω περισσότερα τμήματα από αυτά που θα είχα αν έπαιρνα μόνο το εξτρά τμήμα...

Πείτε μου βρε παιδιά, είμαι παράλογος; Μήπως κάτι δεν έχω καταλάβει; Το σχολείο είναι το τσιφλίκι των παλιών συναδέλφων; Εσείς πως χωρίσατε τα τμήματα; Με τσακωμούς και φωνές;;;

Ααα υπόψην, ο εν λόγω "συνάδελφος" δεν είναι καθόλου συζητήσιμος, λέει αυτά θα πάρω και τελείωσε!!! Τι μου προτείνεται;


8
Μεταθέσεις / Απ: Απορίες για μεταθέσεις (varia)
« στις: Μαΐου 26, 2010, 06:51:55 pm »
Νέα ανακοίνωση, νομίζω ότι λύνει κάποιες απορίες για τους νεοδιόριστους αλλά με μπέρδεψε στο σημείο της Θεμελίωσης Δικαιώματος Μετάθεσης (με κόκκινα γράμματα) (αλλά αν κατάλαβα καλά δεν άλλαξε τίποτα, απλά έβαλε την περίπτωση των νεοδιόριστων ότι έχουν θητεία όχι 1 χρόνο αλλά δύο ή τρία, σωστά;;)

  ΘΕΜΑ:  Διευκρινίσεις σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών και την αντιμετώπιση των υπεραριθμιών

 

 

            Μετά την ψήφιση και τη δημοσίευση του νέου Νόμου με αριθμ. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19-5-2010 τ. Α΄), «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» και ύστερα από σειρά τηλεφωνημάτων ως προς την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών και την αντιμετώπιση των υπεραριθμιών σας γνωρίζουμε:

 

1. Στις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 1 εδάφιο πρώτο και δεύτερο του νέου νόμου ορίζεται ότι «Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 4 του άρθρου 4 για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, προϋπόθεση για τη μετάθεση εκπαιδευτικών είναι η πραγματική υπηρεσία δύο ετών στην κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι την 31η Αυγούστου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις. Κάθε διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά το θέμα αυτό καταργείται.»

Επομένως για να έχει κανείς δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης απαιτείται πλέον διετία πραγματικής υπηρεσίας στην νέα οργανική θέση, πλην της περιπτώσεως των νεοδιόριστων για τους οποίους ο «χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στη σχολική μονάδα της πρώτης τοποθέτησης μετά το διορισμό δεν μπορεί να είναι μικρότερος των τριών ετών». Κάθε άλλη ρύθμιση στο θέμα αυτό δεν ισχύει.

Διευκρινίζεται ότι στη συμπλήρωση του χρόνου της διετίας ή τριετίας αντίστοιχα  συμπεριλαμβάνονται οι περιπτώσεις των παραγράφων 2, 3 και 4 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 καθώς σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις αυτές διατηρούνται σε ισχύ.

Οι περιπτώσεις προσμέτρησης χρόνου στη διετία ή τριετία για τους νεοδιοριζόμενους περιλαμβάνουν:

·        Το χρόνο υπηρεσίας σε θέσεις προσωρινής τοποθέτησης των νεοδιοριζομένων και των μετατασσομένων εκπαιδευτικών, καθώς και το χρόνο παραμονής των εκπαιδευτικών στη διάθεση της οικείας Διεύθυνσης, για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα (παρ. 2 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του Π.Δ. 100/97).

·        Το χρόνο που προσμετράται από 1η Σεπτεμβρίου για όσους εκπαιδευτικούς διορίζονται και αναλαμβάνουν υπηρεσία το μήνα Σεπτέμβριο καθώς και το χρόνο που προκύπτει από συνυπολογισμό σωρευτικά υπηρεσίας που έχει διανυθεί τμηματικά κατά τη διάρκεια διδακτικού έτους. (παρ. 3 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του Π.Δ. 100/97). Δεν προσμετράται ο χρόνος που προκύπτει από το άθροισμα των καλοκαιρινών διμήνων κατά τα οποία οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί επανέρχονται στο σχολείο της οργανικής τους θέσης (Γνωμοδότηση 864/1989).

·        Για τις περιπτώσεις μετάθεσης ειδικών κατηγοριών και σε ΣΜΕΑΕ δεν απαιτείται η παραμονή στην οργανική θέση (παρ. 4 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του Π.Δ. 100/97).

 

2. Σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις του άρθρου 30 (παρ. 1 εδάφιο τρίτο) του νέου νόμου ορίζεται ότι «η υποχρέωση της διετούς πραγματικής υπηρεσίας που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο αφορά την οργανική θέση στην οποία θα μετατεθούν εκπαιδευτικοί, ύστερα από αίτησή τους, από το σχολικό έτος 2010-2011 και μετά.»

            Η σαφής διατύπωση της διάταξης αυτής θέτει ως έναρξη εφαρμογής της υποχρέωσης διετούς πραγματικής υπηρεσίας στην οργανική θέση στην οποία θα μετατεθούν εκπαιδευτικοί, ύστερα από αίτησή τους, κατά το διαδικασία υποβολής των αιτήσεων το σχολικό έτος 2010-2011, δηλαδή αφορούν στις μεταθέσεις του σχολικού έτους 2011-2012.

Προκύπτει έτσι ότι για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτιώσεις) καθώς και για τις οριστικές τοποθετήσεις εντός των ΠΥΣΠΕ, για τις οποίες οι αιτήσεις έγιναν κατά το σχολικό έτος 2009-10 και οι διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, οι προϋποθέσεις που θα ισχύσουν είναι αυτές που προβλέπονται στο άρθρο 6 του Π.Δ. 50/96 και οι οποίες ίσχυαν κατά την υποβολή της αίτησης. Επομένως για τους τοποθετούμενους κατά την παρούσα διαδικασία θα εφαρμοστούν οι προαναφερθείσες διατάξεις και η παραμονή τους στη σχολική μονάδα μετάθεσης/τοποθέτησης  θα είναι, εφόσον το επιθυμούν, για ένα (1) έτος.

Έτσι, οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης μέσα στην επόμενη σχολική χρονιά με την προϋπόθεση όμως ότι θα έχουν πλέον υπηρετήσει πραγματικά την οργανική τους θέση στο σχολείο στο οποίο θα έχουν μετατεθεί ή θα έχουν τοποθετηθεί.

            Κατ’ αναλογία με τα προαναφερόμενα, οι τοποθετήσεις των πολύτεκνων εκπαιδευτικών θα γίνουν κατά το τρέχον σχολικό έτος με τις ισχύουσες διατάξεις πριν από την ψήφιση του νέου Νόμου. Οι διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 30 θα ισχύσουν από το σχολικό έτος 2010-2011.

Διευκρινίζεται ότι με την κατάργηση της περ. στ΄ της παραγράφου 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (παρ. 2 του άρθρο 31 του Ν. 3848/2010) και κάθε σχετικής διάταξης, οι εκπαιδευτικοί θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης μόνον όταν υπηρετούν την οργανική τους θέση με την επιφύλαξη της παρ. 1 της παρούσης. Τι θέλει να πει; Τελικά αλλάζει κάτι;

 

3. Αποσπάσεις. Οι διατάξεις του άρθρου 31 περί αποσπάσεων του ίδιου ως άνω νόμου ισχύουν από τη δημοσίευσή του, και οι οποίες θα εφαρμοστούν για την πραγματοποίηση των αποσπάσεων. Σε περίπτωση απόσπασης δεν θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης, εάν δεν έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση.

Οι αποσπώμενοι στην Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας, Δια

9
Μεταθέσεις / Απ: Απορίες για μεταθέσεις (varia)
« στις: Μαΐου 23, 2010, 01:12:19 am »
Θα σας πώ εγώ που είμαι και πολύ νούμερο :P, τι πρόκειται να γίνει βάσει του νέου νομοσχεδίου...
Άνθρωποι θα καταλήγουν με διαθέσεις από σχολείο σε γραφεία (χωρίς τη θέλησή τους υποτίθεται) παίρνοντας τα μόρια της οργανικής...
"Προβλέπεται" από το νέο νομοσχέδιο!! Έτσι θα στελεχωθούν και τα γραφεία...
Το "ξέχασαν" αυτό στο νομοσχέδιο του νέου σχολείου...
Όσοι περισσεύουν και οι βυσματίες θα είναι οι φετινοί τυχεροί!!
Είπατε κάτι;;;
Δεν άκουσα...

Από ότι καταλαβαίνω όμως σε διαθέτει στο γραφείο ή στην Δευτεροβάθμια της περιοχής που ανήκει η οργανική σου, άρα να το πω και με παράδειγμα, αν εγώ έχω οργανική θέση στην Κάλυμνο και περισσεύω, το πολύ πολύ να με βάλουν σε ένα γραφείο της Καλύμνου, σωστά;; Και είμαι προνομιούχος; Πάλι μακριά είμαι από τον τόπο μου!! Θα ήταν σκάνδαλο να σε έστελναν στην Κ.Υ ή σε μια Δ/βαθμια της Αθήνας, τότε μιλάμε όχι για παράθυρο αλλά για καγκελόπορτα!!! Σωστά το καταλαβαίνω;;

10
Μεταθέσεις / Απ: Απορίες για μεταθέσεις (varia)
« στις: Μαΐου 22, 2010, 09:04:37 pm »


Έλλειψη φαντασίας? Εδώ κατάλαβες ότι δεν  θέλουμε να διδάξουμε, αδιόριστος ή εμπαθής;

11
Μεταθέσεις / Απ: Απορίες για μεταθέσεις (varia)
« στις: Μαΐου 22, 2010, 06:43:25 pm »

Δεν καταλαβαίνουν ότι αν μας γυρίσουν με το ζόρι στα σχολεία, μας αναιρεί την όρεξη για εργασία; Ιδίως ετσιθελικά που το κάνει; Με το στανιό μάθηση δεν γίνεται, με παγίδες και όχι ξεκάθαρους όρους πάλι δεν γίνεται, τουλάχιστον να μείνουν αυτοί οι νόμοι για τουλάχιστον 5 έτη για ξέρουμε πως θα κινηθούμε στην ζωή μας... να κάνουμε και εμείς τον προγραμματισμό μας όσο και αν δεν τους απασχολεί.


Έλα ντε τι δουλειά έχουν οι καθηγητές στα σχολεία...
Ειρωνεύσαι νούμερο 0401?

12
Μεταθέσεις / Απ: Απορίες για μεταθέσεις (varia)
« στις: Μαΐου 22, 2010, 06:42:58 pm »
Κγω αυτό καταλαβαίνω ότι όσοι πήραν φέτος μετάθεση και του χρόνου πάρουν απόσπαση σε φορέα, δε θα έχουν του χρόνου το δικαίωμα να κάνουν αίτηση για μετάθεση γιατί θα χρωστούν την οργανική τους. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι από ποιο ακριβώς σημείο του νομοσχεδίου φαίνεται αυτό;


Άρθρο 31 παράγραφος 2. Η τελευταία πρόταση

"Η περίπτωση στ΄ της παραγράφου 8 του άρθρου 16
του π.δ. 50/1996, καθώς και κάθε διάταξη που ρυθμίζει
διαφορετικά το θέμα αυτό καταργείται"

Και τι λέει στο ΠΔ 50/1996 άρθρο 16 παράγραφος 8 περίπτωση στ


"στ) Για τα μέλη των πρωτοβαθμίων εφόσον ανήκουν οργανικά σε Νομό που εκλέγονται, των δευτεροβαθμίων και τριτοβαθμίων συνδικαλιστικών οργανώσεων και τους αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια καθώς και για τους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται και υπηρετούν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στον Πρόεδρο της

13
Μεταθέσεις / Απ: Απορίες για μεταθέσεις (varia)
« στις: Μαΐου 22, 2010, 03:06:07 pm »
Κοινώς μας την φέρανε! Συμφωνώ ότι αυτό είναι το δίκαιο, αλλά έπρεπε να το γνωρίζαμε πριν κάνουμε αίτηση μετάθεσης, αυτό είναι άδικο, καταλύεται η αρχή εμπιστοσύνης του κράτους από τους πολίτες και αν προσθέσουμε την κατάργηση της τριετίας, νομίζω ότι έπαιξαν άσχημο παιχνίδι στις πλάτες μας (όλες οι κυβερνήσεις...)

Δεν καταλαβαίνουν ότι αν μας γυρίσουν με το ζόρι στα σχολεία, μας αναιρεί την όρεξη για εργασία; Ιδίως ετσιθελικά που το κάνει; Με το στανιό μάθηση δεν γίνεται, με παγίδες και όχι ξεκάθαρους όρους πάλι δεν γίνεται, τουλάχιστον να μείνουν αυτοί οι νόμοι για τουλάχιστον 5 έτη για ξέρουμε πως θα κινηθούμε στην ζωή μας... να κάνουμε και εμείς τον προγραμματισμό μας όσο και αν δεν τους απασχολεί.

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Φεύγει?????
« στις: Μαΐου 19, 2010, 01:17:29 pm »
Εγώ πάντως θα ήθελα την Μαριάννα Ντούβλη!!! Έτσι όπως είναι το εκ-παιδευτικό σύστημα μια Μαριάννα είναι ό,τι πρέπει!
Πληθωρικό;;

Σελίδες: 123 ... 20

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.