Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Serraios

Σελίδες: 123 ... 118
1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απριλίου 15, 2025, 01:55:33 pm »
Τι πρέπει να περιέχει ο ηλ. φακελος και η έκθεση αυτοαξιολόγησης συνοπτικά.

Ηλεκτρονικός Φάκελος – Καταχώριση στοιχείων
Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του
Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) δύναται να καταχωρίζει σε ηλεκτρονικό
φάκελο, στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), τις
ακόλουθες, μεταξύ άλλων, πληροφορίες:

α) Σπουδές, γνώσεις ξένων γλωσσών και Τεχνολογιών Πληροφορικής και
Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.):
αα) πτυχίο διορισμού, δεύτερο ή περισσότερα πτυχία
αβ) μεταπτυχιακό δίπλωμα, δεύτερο ή περισσότερα μεταπτυχιακά διπλώματα
αγ) διδακτορικό δίπλωμα, δεύτερο ή περισσότερα διδακτορικά διπλώματα
αδ) τίτλους γνώσης ξένων γλωσσών ή επίπεδο γνώσης γλωσσομάθειας
αε) επίπεδο γνώσεων στην Τ.Π.Ε..

β) Συγγραφικό έργο στην παιδαγωγική ή διδακτική:
βα) βιβλία, τίτλος και Διεθνής Μοναδικός Αριθμός Βιβλίου (International Standard
Book Number – ISBN),
ββ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους ή πρακτικά συνεδρίων, τίτλοι και ISBN,
βγ) βιβλία χωρίς ISBN.
βδ) άρθρα σε περιοδικά με κριτές,
βε)άρθρα σε περιοδικά χωρίς κριτές ή σε ιστοσελίδες,
βστ) λειτουργία ιστοσελίδας σχετικής με τη διδασκαλία και σχετικά με αυτή θέματα.

γ) Σχετικά με την επιμορφωτική εμπειρία:
γα) ως επιμορφωτής,
γβ) ως επιμορφούμενος.

δ) Σχετικά με το παιδαγωγικό, διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του.

ε) Σχετικά με τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά και ερευνητικά προγράμματα.

στ) Σχετικά με ποικίλες δράσεις που συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση του
επιτελούμενου έργου και κάθε είδους δράσεις που συμβάλλουν στην ποιοτική
αναβάθμιση του ρόλου του στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία, όπως
αναφέρονται ιδίως στο άρθρο 47 του ν. 4547/2019 (Α’ 102) και τα άρθρα 92 και 93
του ν. 4823/2021.

ζ) Πρόσθετες πληροφορίες βιογραφικού σημειώματος.
Η καταχώριση γίνεται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του
Ε.Β.Π. και με ευθύνη τους. Η ακρίβειά τους πιστοποιείται κατά τον χρόνο αξιολόγησης
από τους αξιολογητές ή, ανεξάρτητα από τον χρόνο της αξιολόγησης, από τους
υπαλλήλους που έχουν πιστοποιηθεί αρμοδίως για την τήρηση των προσωπικών
μητρώων των αξιολογουμένων.
Στο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού φακέλου της παρ. 1 δύνανται να έχουν πρόσβαση
οι αξιολογητές των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική
Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 79 του ν. 4823/2021, ο Επόπτης Ποιότητας της
Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης
Εκπαίδευσης ή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή
ευθύνης της οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική
υπηρεσία ή δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του
Ε.Β.Π., καθώς και ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2.

Έκθεση αυτοαξιολόγησης
Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του
Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) καταχωρίζει στην ειδική ψηφιακή
εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), το αργότερο μέχρι την
οργανωμένη συνάντησή του με τον αξιολογητή για συζήτηση σχετικά με τη διδασκαλία
ή το υποστηρικτικό έργο που καθίσταται αντικείμενο παρακολούθησης και
αξιολόγησης, έκθεση αυτοαξιολόγησης, η οποία δύναται να παραπέμπει σε τεκμήρια
που έχει καταχωρίσει στον ηλεκτρονικό φάκελό του που αφορούν στο παιδαγωγικό,
διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του, προς τεκμηρίωση των απόψεων και ισχυρισμών
του. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης δύναται να επικαιροποιηθεί ή συμπληρωθεί με την
έγγραφη έκθεση παρατηρήσεων του πέμπτου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 11, την
οποία συντάσσει για τον σκοπό αυτό ο αξιολογούμενος, ακόμη και αν δεν διαφωνεί με
την αξιολογική κρίση του αξιολογητή.

Η έκθεση αυτοαξιολόγησης περιλαμβάνει τουλάχιστον:
α) σύντομη περιγραφή μαθησιακού και κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου εντός του
οποίου λαμβάνει χώρα το διδακτικό, παιδαγωγικό, συμβουλευτικό ή υποστηρικτικό
έργο ή πρόγραμμα,
β) στόχους που τέθηκαν, αντίστοιχες δράσεις που προγραμματίστηκαν και διδακτικά
μέσα που προετοιμάστηκαν, καθώς και χρήση σύγχρονων τεχνικών και μεθοδολογιών,
γ) ροή και σύνδεση διδακτικών, μαθησιακών και αξιολογικών δράσεων,
δ) προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου
εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου,
ε) αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων,
στ) εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες,
ζ) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση τάξης,
η) συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων,
θ) συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και στην εν γένει λειτουργία της σχολικής
μονάδας,
ι) συνεργασία με συναδέλφους,
ια) επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες και φορείς και
ιβ) σχόλια ή αναστοχασμοί, εκτιμήσεις και προτάσεις.

Στην έκθεση αυτοαξιολόγησης δύνανται να έχουν πρόσβαση οι αξιολογητές των
εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
του άρθρου 79 του ν. 4823/2021 και ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο
Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή
της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή ευθύνης της
οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική υπηρεσία ή
δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ……………  ΠΕ 82
(βάσει της ΥΑ ΦΕΚ Β’ 388/27-1-23 ,άρθρο 10)

Είμαι απόφοιτος πχ από την ΑΣΠΑΙΤΕ από το 20... Από το 2012 έως το 2013
εργάστηκα ως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός μηχανολόγος στο…….. Από το 2014 και
μετά ,εργαζόμουν ως αναπληρωτής  εκπαιδευτικός μηχανολόγος στη Σιβιτανίδειο  ,στη
ΔΔΕ Α Άθήνας , στη ΔΔΕ Βοιωτίας, στη ΔΔΕ Ζακύνθου, στη ΔΔΕ Κυκλάδων, και στη
ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής  έως ότου διορίστηκα μόνιμη στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής
(2021) .

• Απόφοιτος Μεταπτυχιακών Σπουδών 
• Απέκτησα Πιστοποιητικό Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π) (2009-2010)
• Συμμετοχή στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του  ΙΕΠ.
Επίσης συμμετείχα στο:
Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε π.χ το Athens College με τίτλο:
Interpersonal and Pedagogical Skill Building (10-11 Iaνουαρίου 2020).
Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε …..
Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε το …….
Επιμορφωτική συνάντηση ……… Ειδικά Θέματα στη Συμβουλευτική και τον
Επαγγελματικό προσανατολισμό του Γενικού Τμήματος Παιδαγωγικών
Μαθημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ (23 Μαρτίου 2010).
Παρακολούθηση συνεδρίου ………
 Ημερίδα ………………………….. (6 Απριλίου 2022). 
Ερευνητική Εργασία Α΄Λυκείου (PROJECTS) που πραγματοποιήθηκε στο 1ο
ΕΠΑΛ …. Ή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ που πραγματοποιηθηκε στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ….. με
έγκριση του Περιφερειακού Διευθυντή…… (2 Δεκεμβρίου 2015).
Ημερίδα που διοργάνωσε το ……………με θέμα <<………..>> (7 Δεκεμβρίου 2019).
Ημερίδα που διοργάνωσε το …………………………με θέμα << ………. >> (19 Νοεμβρίου 2012).
Επιμορφωτικό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών ……………………………….. Βεβαίωση
συμμετοχής στο συντονισμό του Περιβαλλοντικού Προγράμματος κατά το σχολικό
έτος 2012-2013 με τίτλο: <<'Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα...'
[Αναδιαμορφώνοντας τους σχολικούς χώρους]>>. 
Βεβαίωση συμμετοχής π.χ στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση του
Περιβαλλοντικού Προγράμματος κατά το σχολικό έτος 2014-2015 με τίτλο:
<<Διάσωση και Διάδοση παραδοσιακών σπόρων και ποικιλιών - Σχολικός
βιολογικός λαχανόκηπος με παραδοσιακούς σπόρους>>. 
Βεβαίωση συμμετοχής π.χ στην υλοποίηση του Προγράμματος Αγωγής Υγείας
κατά το σχολικό έτος 2014-2015 με τίτλο: <<Είμαστε ό,τι τρώμε...Μεσογειακή
διατροφή, παραδοσιακά προϊόντα και υγεία>>. 
Βεβαίωση παρακολούθησης π.χ σεμιναρίου στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε <<ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ>>
στις 22 και 23 Φεβρουαρίου 2014 με τίτλο: Εισαγωγή στον Επαγγελματικό
Προσανατολισμό με Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε)
Μαθητών Ειδικής και Γενικής Αγωγής.

Τα μαθήματα που έχω διδάξει :
Τα μαθήματα του Τομέα Μηχανολογίας στη Β΄ Τάξη και τα μαθήματα στις ειδικότητες
Μηχανολογίας στη Γ΄ Τάξη. Στόχος των μαθημάτων είναι οι μαθητές να αποκτήσουν
κριτική ικανότητα, να γνωρίσουν τα εργαλεία και να μάθουν να τα χειρίζονται. Να
αποκτήσουν ευχέρεια στις μετρήσεις μεγεθών με τη χρήση μετρητικών οργάνων. Να
κατανοήσουν σημαντικές έννοιες όπως πίεση, θερμοκρασία, όγκος. Να κατανοήσουν
την έννοια της ενέργειας, τη χρήση της και τη μετατροπή της σε άλλες μορφές, να
αναγνωρίζουν τα μορφολογικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά των υλικών που
χρησιμοποιούνται στα στοιχεία μηχανών, να σχεδιάζουν τα στοιχεία μηχανών με
ελεύθερο χέρι (σκαρίφημα και με όργανα) και να περιγράφουν τη συνεργασία τους.
Τέλος, να κατανοήσουν τον ψυκτικό κύκλο και τη χρησιμότητα του. να εφαρμόζουν
τους νόμους της φυσικής και αντοχής και να γνωρίζουν τα συστήματα θέρμανσης και
τη λειτουργία τους.
Τεχνολογία  της Α’ , Β’ , Γ ΄ γυμνασίου. Στόχος  της Τεχνολογίας της Α’ γυμνασίου
είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τεχνολογικά θέματα ακλουθώντας την
θεωρητική μελέτη, την πραγματοποίηση κατασκευής ,την δημιουργία της γραπτής
εργασίας και την παρουσίαση. Η τεχνολογία της Β’ γυμνασίου έχει στόχο  να
προσφέρει στους  μαθητές την ευκαιρία να εξοικειωθούν  με τις πρακτικές και
θεωρητικές γνώσεις που απαιτούνται την λειτουργία των παραγωγικών μονάδων Τους
βοηθάει να οργανώσουν τις ομαδικές γραπτές εργασίες και κατασκευές. Η Τεχνολογία
της 
Γ’ γυμνασίου έχει στόχο να προσφέρει στους μαθητές να αντιληφθούν τις
διαδικασίες με τις οποίες διαμορφώθηκε το τεχνικό περιβάλλον στο οποίο ζει και να
εξοικειωθεί με την έρευνα.
Από το 2021 είμαι διορισμένη στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής  και με οργανική θέση
στο 1ο ΕΠΑΛ Κορωπίου. Στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα  οι μαθητές προέρχονται
πολλά γεωγραφικά διαμερίσματα ευθύνης της ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής όπως: Γλυκά
Νερά, Παλλήνη, Παιανία, Μαρκόπουλο, Κορωπί, Καλύβια Θορικού, Σπάτα,
Αρτέμιδα, Ανάβυσσος, Κερατέα, Πόρτο Ράφτη. Πρόκειται για μαθητικό δυναμικό 
προερχόμενο από ποικίλες ,ανομοιογενείς περιοχές  και για μαθητές διαφόρων
εθνικοτήτων (Έλληνες ,Αλβανικής καταγωγής ,Ρομά, Άγγλοι  κά) καθώς και για
μαθητές που διαφέρουν τόσο ως προς το γνωστικό υπόβαθρο όσο και ως προς την
κοινωνική διαστρωμάτωση.

Ροή και σύνδεση διδακτικών μαθησιακών αξιολογικών δράσεων
1)Τήρηση του ετήσιου προγράμματος  ύλης με ελάχιστες αποκλίσεις.                                                         
2)Επίτευξη στόχων  σε σχετικά ικανοποιητικό  βαθμό και σε συνδυασμό  με τις
απαιτήσεις κάλυψης της διδακτέας ύλης.
3)Αξιολόγηση δράσεων που αφορούν προφορικές και γραπτές  δοκιμασίες ,όπως τα
διαγωνίσματα τετραμήνων.

Προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου ή υποστηρικτικού έργου.
Στη φετινή χρονιά 2022-2023 δεν χρειάστηκε να γίνει καμιά σημαντική προσαρμογή
σε ότι αφορά την κάλυψη της ύλης.

Αποτίμηση και αντιπροτάσεις  επί στόχων, δράσεων και μέσων.
Σχετική επίτευξη των στόχων που τέθηκαν και δυσκολίας ανταπόκρισης αρκετών
μαθητών λόγω χαμηλού γνωστικού επιπέδου.

Εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες
Εργασίες που  δίνονται στους μαθητές μέσα στη τάξη. Εμπλοκή των μαθητών στα
εργαστήρια.

Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης.
Δημιουργία κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού και αποδοχής της
διαφορετικότητας. Συζήτηση με τους μαθητές  και χρήση πειθούς του διδάσκοντος στο
φιλότιμο των μαθητών με θετικά αποτελέσματα.

Συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων.
Τήρηση του  εργασιακού ωραρίου και προγράμματος εφημεριών. Συμμετοχή  σε όλες
τις συνεδριάσεις της σχολικής μονάδας, ανάθεση όλων των καθηκόντων. Συμμετοχή
στην αξιολόγηση στην εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας. Συμμετοχή  στη
διερεύνηση του 2ου άξονα με θέμα  ‘Σχολική διαρροή μαθητών ‘.

Συνεργασία με τους συναδέλφους της σχολικής μονάδας. 
Εξαιρετική  συνεργασία με τους συναδέλφους της σχολικής μονάδας σε όλα τα πλαίσια
της διδακτικής θητείας.
Άριστη συνεργασία με τον Διευθυντή  και τους Υποδιευθυντές.

Επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες  ή φορείς.
Επικοινωνία με τους γονείς  ή κηδεμόνες  για την πρόοδο των παιδιών τους ,ή αν
διαπιστωθεί  παραβατική συμπεριφορά .

Σχόλια ή αναστοχασμοί  εκτιμήσεις και προτάσεις
Αφ’ ενός τα μαθήματα ειδικότητας ως προς την κατανόηση των εννοιών, την
ονοματολογία, και γενικότερα  ως προς την εισαγωγή στις κατασκευές στα εργαστήρια,
ειδικά για τους μαθητές της Β’ λυκείου που έρχονται πρώτη φορά σε επαφή  με τεχνικά
μαθήματα  και αφ’ ετέρου το χαμηλό μαθησιακό υπόβαθρο των μαθητών, καθιστά
δύσκολο την επίτευξη στόχων. Η ενσωμάτωση της  επιτόπιας και βιωματικής
διδασκαλίας θα ήταν χρήσιμη για τους μαθητές στη κατανόηση των εννοιών και την
εφαρμογή τους.

Αν και έχω περάσει την αξιολόγηση μπράβο σου εξαιρετικό και βοηθάει πολύ τους συναδέλφους! Θα το κρατήσω για το μέλλον!

2
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 11:44:19 pm »
"Συνεχίζεται το κύμα αναρτήσεων των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας που ζητούν αυξήσεις και στα λοιπά μισθολόγια για τους ενστόλους εκτός αυτών των Ενόπλων Δυνάμεων.Μέχρι στιγμής 14 βουλευτές το έχουν ζητήσει δημόσια, μεταξύ τους ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, η Ζέττα Μακρη"
Και η Ζεττα που μέχρι χτες ήταν υφυπουργός Παιδείας ζητάει αυξήσεις στους ένστολους και στο υπουργείο της έστελνε τους εκπαιδευτικούς στα πειθαρχικά...

3
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 07:15:22 pm »
Υπάρχει κάποια μελέτη από την οποία προκύπτει το παραπάνω;
Δηλαδή ο λόγος για τον οποίο οι ένστολοι έχουν καλύτερη αντιμετώπιση από μας είναι επειδή "τιμωρούν" την πολιτική ηγεσία ψηφίζοντας μαζικά άλλο κόμμα;

Αυτό αναφέρουν όλοι οι αναλυτές που αρθρογραφούν σχετικά με τις νέες αυξήσεις

4
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 06:34:43 pm »
Μα δεν έγινε καμία αύξηση. Στο άρθρο που παρέθεσα λέει ότι δόθηκε ο 13ος μισθός. Πήρε κάποιος έξτρα 1000€ το χρόνο; Ας αφήσουμε τι κάνουν οι άλλοι.
Ρε δεν καταλαβαίνεις τι κάνει; Βαφτίζει τα μικτά καθαρά! Επίσης αθροίζει αυξήσεις που αφορούν άλλους με τις αυξήσεις σε όλους! Φυσικά το κάνει γιατί μερικοί των πιστεύουν!
Το χειρότερο όμως είναι ότι τον πιστεύουν και συνάδελφοι!

5
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 05:42:36 pm »
Αύριο ανακοινώνονται ίδιες αυξήσεις και στους υπόλοιπους ένστολους. Εμείς ας συνεχίσουμε την αυτοκριτική μας.

Μα δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι ότι δεν λέμε γιατί πήραν αύξηση οι άλλοι άλλο ότι το υπουργείο όχι μόνο αύξηση δεν μας δίνει αλλά μας απειλεί με διώξεις. Ο άλλος σου λέει δεν έχεις κύρος στην κοινωνία! Τους στρατιωτικούς ο κόσμος καραβαναδες τους λέει τους αστυνομικούς μπάτσους και τους πυροσβέστες ταβλαδορους.
Σου λέει ο άλλος υπάρχουν παραιτήσεις στα άλλα σώματα, στα νοσοκομεία το ίδιο αλλά λεφτά δεν παίρνουν παραπάνω και σε εμάς θα υπάρχουν παραιτήσεις γιατί μερικοί νομίζουν ότι το πάρτι των μεταθέσεων θα συνεχιστεί, ούτε μεταθεσεις ούτε αποσπάσεις θα δίνουν και θα συνδεθούν τα μόρια με την αξιολόγηση για να μας έχουν πιο υποταγμένους.
Απλά οι παραπάνω ένστολοι ψηφίζουν μονοκουκι, δεν έδωσες λεφτά αύξηση; Ψηφίζω άλλο κόμμα.
Στις 9 του μήνα που είναι να γίνει απεργία κανείς δεν θα κάνει και το χειρότερο είναι ότι έχουν δεχτεί αρκετοί εδώ μέσα ότι τα λεφτά που παίρνουν είναι καλά και τους αξίζουν και δεν αξίζουν παραπάνω!
Είναι να τρελαίνεσαι με το πόσο μαζοχιστες βρίσκονται στον κλάδο.
Τέλος επειδή βαρέθηκα να το διαβάζω διακοπές Χριστούγεννα Πάσχα καλοκαίρι έχουν και οι Δικαστές αλλά οι συνάδελφοι εδώ μέσα νομίζουν ότι μας χαρίζουν κατι

6
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 04:30:01 pm »
Είδα τους μισθούς των στρατιωτικών και αστυνομικών και τρελάθηκα. Εμείς ζητάμε 13 και 14 μισθό για όλους και οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν μισθάρες. Επίσης να μη ξεχάσουμε ότι διορίζονται με το που τελειώσουν τη σχολή (αστυφυλακων 2 χρόνια μόνο η σχολή), δηλαδή πλέον η διαφορά είναι πάρα πολύ μεγάλη.
Κ δεν τους αγγίζει και τίποτα ενός εμείς αξιολόγηση και γκρίνια κάθε ημέρα από γονείς

7
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 04:14:17 pm »
Προς τι η έκπληξη; Οι ένστολοι αποτελούν τον ισχυρότερο κατασταλτικό μηχανισμό που διαθέτει η κυβέρνηση. Επιπλέον, η πλειοψηφία τους έχει διαποτιστεί με αρχές και ιδανικά που ταιριάζουν απόλυτα στην ΝΔ ενώ πάντα δίνουν βροντερό παρών στις εκλογές. Επόμενο είναι λοιπόν να καρπωθούν και τις μεγαλύτερες μισθολογικές αυξήσεις.
Αυτό λέω και εγώ οι εκπαιδευτικοί δεν συσπειρώνονται!
Ούτε ψηφίζουν σύμφωνα με το συμφέρον τους.
Εδώ ακόμα πάμε πενθήμερες εκδρομές με τα παιδιά και στο νέο νομοσχέδιο που έφεραν δεν αναφέρουν τίποτα για κάποια ανταμοιβή αλλά βάζουν επιπλέον και άλλη γραφειοκρατία για κάτι που είναι εθελοντικό!!
Παρόλα αυτά βρίσκονται θύματα συνάδελφοι (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) που πάνε/πάμε

8
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 03:53:38 pm »
Μπορεί να ακούγεται πολύ απλό ως εξήγηση, αλλά ο πραγματικός λόγος που διαχρονικά οι κυβερνήσεις έχουν τους εκπαιδευτικούς στη χειρότερη μοίρα μισθολογικά είναι το γεγονός ότι έχουμε τρεις μήνες διακοπών. Όλες οι κυβερνήσεις (όπως και όλη η κοινωνία θεωρούν ότι ένα επάγγελμα που κατά το 1/4 του έτους δεν εργάζεται, δεν δικαιούται κάποια ιδιαίτερη μισθολογικών αναβάθμιση ή μεταχείριση. Και φυσικά το γεγονός ότι έχουμε ένα ομολογουμένως ευέλικτο ωράριο καθημερινής εργασίας και όχι ένα τυπικό αυστηρό 8ωρο. Προφανως και δεν μπαίνουν στον κόπο να σκεφτούν πόσο εξαντλητική είναι η δουλειά του εκπαιδευτικού είτε στο σχολείο είτε και μετά το σχολείο,  ακόμη και με αυτά τα κενά χρονικά διαστήματα, και προφανώς δεν υπονοώ ότι θα έπρεπε κάτι να αλλάξει στις διακοπές μας ή στα καθημερινά μας ωράρια. Αν όμως απορείτε γιατί δεν μας δίνουν κάτι παραπάνω και είμαστε η τελευταία τρύπα του ζουρνα, να ξέρετε ότι όλα τα παραπάνω είναι οι πραγματικοί λόγοι. Πολίτες και πολιτικοί θεωρούν ότι είναι αρκετά αυτά που παίρνουμε με βάση τους μήνες ξαι τις ώρες της εργασίας μας. Αυτή είναι η πραγματική εξήγηση. Και είναι κάτι που ποτέ δεν θα το χωνέψει η υπόλοιπη κοινωνία ούτε θα μας το συγχωρήσει.


Καλά ναι! Γιατί ως γνωστό στην κοινωνία έξω πιστεύουν ότι οι καραβαναδες δουλεύουν όλη ημέρα!
Είναι θέμα διεκδικήσεων και μονο, όχι ότι έχεις άδικο σε πολλά

9
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 03:38:44 pm »
300 ευρώ αύξηση ο στρατιωτικός

12 ο εκπαιδευτικός.

Επιλογή μας είναι να κάτσουμε σε αυτή τη χώρα και επιλογή του λαού να ψηφίζει αυτόν που θεωρεί ικανό..

Ο λαός αποφάσισε ότι υγεία και παιδεία είναι ήσσονος σημασίας για την ζωή τη δική του και των παιδιών του.

Πάρτε τώρα αύξηση 144 το χρόνο σε αντίθεση με τα 3500-4000 των στρατιωτικών...

Λίγα λες γιατί δεν υπολογίζεις νυχτερινά, οδοιπορικά συμμετοχή σε ασκήσεις.
Με αυτά η διαφορά δασκάλου στρατιωτικού πάει περίπου στο διπλάσιο.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 02:45:18 pm »
Θα μπορούσες να κάνεις μια πρόβλεψη σε νούμερα έστω και παρακινδυνευμένη;
Από τις 10.000, θα πάρει η βθμια γενική 2.500 ας πούμε;

Αν γίνουν 10.000 διορισμοί σίγουρα οι 2500 (με λιγα λόγια διορισμοί διπλάσιοι απο τα οργανικά κενα)θα γίνουν στην Βθμια, απλά η μετάθεση θα γίνει όνειρο θερινής νυκτός. Εχει κοπεί και η κινητικότητα οπότε οποίος διοριστεί οπου διοριστεί θα ξέρει οτι θα κάτσει εκει για χρόνια απλή λογική. Εκτός αν με την αξιολόγηση σκοπεύουν να απολύσουν εκπαιδευτικούς οπότε θα ανοίξουν μερικές θέσεις μαζί με τις συνταξιοδοτήσεις

11
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 02:39:12 pm »
Μην πέφτετε πάλι στον κοινωνικό αυτοματισμό. Οι στρατιωτικοί στη συντριπτική τους πλειοψηφία αγνοούν τι σημαίνει σταθερή βάση. Κάθε 3-4 χρόνια είναι κι αλλού. Εμείς πηγαίνουμε αναπληρωτές άντε λίγο κι ως μόνιμοι μακριά από το σπίτι μας και μετά τέλος. Κι αυτή την περίοδο την αναφέρουμε σε όλη μας τη ζωή.

Δεν είναι θέμα κοινωνικού αυτοματισμού. Δεν είπε κανένας να μην πάρουν οι στρατιωτικοί αλλα λεω ποσό μας υπολογίζουν σαν κλάδο.
Ακόμα και αυξήσεις να μην δούμε μιλάμε για ενα κυνήγι με πειθαρχικά παντού σε όλη την Ελλαδα!
Για να μην μιλήσω για την χαρτούρα για την αξιολόγηση σχολικής μονάδας, προσωπική αξιολόγηση, γραφειοκρατικά θέματα του σχολείου η δουλειά αντι να μειώνεται αυξάνει με γοργούς ρυθμούς. Για αυτο και βλέπω ολο και λιγότερους συναδέλφους να ασχολούνται με το μάθημα τους. Το πολύ σε ολη την χρονια να βάλουν δυο διαγωνίσματα, κανένα τεστ. Το eclass είναι άγνωστη λέξη οπως και το eme για την πλειοψηφία.
Οσο για το λιγα χρόνια μακριά απο το σπιτι τους δεν ειναι ο κανονας αλλα η εξαίρεση, οσο θα διορίζουν σε λειτουργικά κενά και οσο οι μεταθέσεις θα είναι στο 29% το λίγα χρόνια θα γίνει μια ζωή.

12
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 02:07:21 pm »
Δυστυχώς ο κλάδος έχει παραιτηθεί εδώ και χρόνια.Αν ο κλάδος δεν καταλάβει πόσο αδιάφορη είναι η εκπαίδευση για τη ΝΔ, δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε άσπρη μέρα.Μιλαμε για μια κυβέρνηση που δε πιστεύει στην εκπαίδευση, στη μόρφωση μια στη δικαιοσύνη.Ή αλλάζουμε μυαλά, ή ...Και για κατανοήσουμε καλύτερα το εύρος της αδικίας που γίνεται με τις αυξήσεις στους ένστολους, ας δούμε τι συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αφού αυτές θα πρέπει να αποτελούν μέτρο σύγκρισης.Αστυνομικος με 20 χρόνια υπηρεσίας θα παίρνει το χρόνο 5-6000€ παραπάνω από καθηγητή με τα ίδια χρονιά υπηρεσίας.Αδιανοητες καταστάσεις, που παραπέμπουν σε τριτοκοσμικές κοινωνίες.

Και λιγα λες γιατι μεσα στα 5-6000ευρω δεν υπολογιζεις νυχτερινα υπερωριες κλπ.
Με λίγα λόγια ενας στρατιωτικος στοιχιζει στο ελληνικο δημοσιο οσο 1.5 εκπαιδευτικοι!
Ενω εμεις ακόμα και οταν παμε στις εκδρομες τρωμε απο τα λεφτα μας!! Οχι να παρουμε οδοιπορικα..

13
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 12:27:28 pm »
Γενικά μας φτύνουν χρόνια τώρα όλες οι κυβερνήσεις, δεν περιμέναμε τη ν.δ. να έρθει για να το καταλάβουμε... είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης κατά τη γνώμη μου, βλέπουν ότι το επάγγελμα  των στρατιωτικών δεν έχει πέραση πια και προσπαθούν να το βοηθήσουν. Σε μας από την άλλη και 500 ευρώ καθαρά να δώσει, θα βρεθούν πολοί να δουλέψουν ως εκπαιδευτικοί, υπάρχουν χιλιάδες ενδιαφερόμενοι να "ζήσουν το όνειρο της εκπαίδευσης" ...

Είναι θέμα τι ψηφίζεις. Όσο ο κλάδος που τον έχουν όλοι χεσμενοι ψηφίζει Μητσοτάκη τόσο θα τον δουλεύουν όλοι.
20% αύξηση στα σώματα ασφαλείας πειθαρχικά στο κλάδο.
Τουλάχιστον και οι άλλες κυβερνήσεις δεν μας έδωσαν αυξήσεις αλλά δεν μας φόρτωσαν τόση γραφειοκρατία ούτε πειθαρχικά μας έστειλαν κατά χιλιάδες

14
Εργασιακά / Απ: Εργασιακός εκφοβισμός
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 09:16:15 pm »
Μην το ψάχνετε. Όποιος θέλει να κάνει μάθημα ώστε τα παιδιά να εμβαθύνουν στο γνωστικό και δε θέλει να κοροϊδεύει με ανεμομαζώματα κι ανεμοσκορπίσματα ύλης και πασαλείμματα κι άντε πάμε παρακάτω τότε θα βρεθεί υπόλογος ενώπιον γονέων μαθητών συναδέλφων διευθυντών συμβούλων.

Τα είπες όλα! Έχεις δίκιο σε ολσ

Σελίδες: 123 ... 118

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 614

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.