Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Serraios

Σελίδες: 123 ... 119
1
Η προτροπή Μητσοτάκη αυτή είναι. Βρίστε τους εκπαιδευτικούς. Ταπεινώστε τους. Προσβάλλετε τους δασκάλους των παιδιών σας. Άφοβα. Θα σας καλύψουμε. Βγάλτε από μέσα σας κι απάνω τους ό,τι πιο σιχαμερό έχετε. Πετάξτε τους έξω απ' το σπίτι που νοικιάζουν και μπάστε τουρίστες να τα κονομήσετε. Συμπεριφερθείτε τους σα σκουπίδια. Αυτό λέει ο Μητσοτάκης εμφατικά και καθημερινά.

Εχεις δικιο και σκεφτομαι θα το εκαναν ποτε αυτο σε ενα αστυνομικο; Σε εναν εφοριακο;

2
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Μαΐου 26, 2025, 01:13:20 pm »
Scout τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Έτσι όπως είμαστε τουλάχιστο να μη βρει τ ώ ρ α τους 180. Και θα δούμε στις επόμενες εκλογές τους συσχετισμούς. Αν τους βρει τώρα χαθήκαμε... Από τώρα...

Σίγουρα θα βρούν 180 υπάρχουν 155 βουλευτές της ΝΔ και 28 ανεξάρτητοι.
Όλοι θα ψηφίσουν υπέρ.
Για αυτό είπα και θα το ξαναπώ οποίος δηλώσει για διορισμό να το κάνει δίπλα στο σπίτι του γιατί θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο αυτοί έχουν σκοπό να κλενει σχολείο και να σε διώχνουν ή αν είσαι υπεράριθμος να σε απολύουν. Εγώ ήδη ξεκινάω να βλέπω ξανά για δουλειές στον ιδιωτικό τομέα να δω τι προσόντα πρέπει να ξαναθυμηθω

3
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Μαΐου 25, 2025, 06:47:05 pm »
Ισχύει αυτό που έγραψε ο "Κυκλοθυμικός" στο facebook;

"Περί άρσης της μονιμότητα των Δημοσίων Υπαλλήλων… Η μονιμότητα προβλέπεται στο άρθρο 103 του Συντάγματος. Άρα για να αρθεί θα πρέπει να ψηφιστεί από 2 διαφορετικές Βουλές. Στην μια πρέπει να πάρει 180 ψήφους (πράγμα αδύνατον με τα σημερινά δεδομένα) και στην άλλη 151 ψήφους. Άρα πρακτικά, με τους συσχετισμούς που υπάρχουν ΔΕΝ μπορει να αρθεί. Η κυβέρνηση το γνωρίζει και πολύ απλά επιλέγει να θέτει αυτά τα θέματα στην ατζέντα και όχι τα σοβαρά επειδή την βολεύει να συζητάμε μεταξύ μας τα αυτονόητα."


Εκτός κι αν το αναπαράγουν από την κυβέρνηση για να συνδέσουν τις απολύσεις-άρση μονιμότητας με την αξιολόγηση.

Ναι και έτσι όπως ψηφίζουν οι εκπαιδευτικοί δλδ ΝΔ δαγκωτο θα βρεθούν άνεργοι.
Επίσης όχι αύξηση μισθού αλλά σύνδεση αξιολόγησης με οργανική θα γίνει πχ έχεις οργανική δίπλα στο σπίτι σου δεν σε έβαλαν καλή αξιολόγηση έφυγες στο διπλανό νομό.

5
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Επιτήρηση Πανελληνίων
« στις: Μαΐου 23, 2025, 09:36:05 pm »
Γιατί να μην πας;
Αν δεν θες πάρε μια αναρρωτική και θα καλέσουν αναπληρωματικό

6
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Μαΐου 22, 2025, 04:55:08 pm »
Αυτό μάλλον. Θέλει να χαΐδέψει το μαλακό υπογάστριο των κυρ-Παντελήδων και να ικανοποιήσει τα απύθμενα κόμπλεξ που κουβαλάνε, επειδή αυτοί δεν μπόρεσαν να μπουν στο δημόσιο. Άλλωστε, το "επιχείρημα" ότι "όλους τους τεμπέληδες ΔΥ τους διόρισε αθρόα ο Ανδρέας στα '80s" είναι έωλο και ξέρουν ότι δεν μπορούν καν να το επικαλεστούν, αφού από το 1994 έχουμε ΑΣΕΠ στην Ελλάδα. Είναι ζήτημα να έχουν μείνει ελάχιστες χιλιάδες στο δημόσιο, που να έχουν διοριστεί πριν από το 1994 (και να μην έχουν συνταξιοδοτηθεί).

Πάντως οποίος συνάδελφος είναι να διοριστεί φέτος θα πρότεινα να βάλει περιοχές είτε στο σπίτι τού ή δίπλα σε αυτό. Δεν είναι εποχές για ρίσκα.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Μαΐου 22, 2025, 02:53:25 pm »
Αρχίζω να πιστεύω ότι ο Κούλης έχει κόμπλεξ με τους δημοσίους υπαλλήλους. Επειδή κρίθηκαν από ΑΣΕΠ άξιοι κι ο ίδιος έπρεπε να βάλει βύσμα το μπαμπά του για να διοριστεί στην Εθνική Τράπεζα, εκτός ΑΣΕΠ επειδή δεν του 'κοβε, νιώθει συμπλεγματικά κατώτερος και βλαξ.

χαχα να σου πω την αληθεια απλα ξερει τι ειναι οι ψηφοφοροι του, επειδη δεν μπορούν να βολευτουν τωρα, θέλουν να καταργηθεί η μονομότητα.

8
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Μαΐου 22, 2025, 02:06:51 pm »
Η άρση της μονιμότητας είναι ιδεολογικό φετίχ. Όπως και η αξιολόγηση. Δεν είναι το θέμα αν θα τα εφαρμόσουν, αν θέλουν να τα εφαρμόσουν, αν σκοπεύουν να τα εφαρμόσουν. Το θέμα είναι να πουν ότι τα επέβαλαν. Ο Μητσοτάκης έχει απολύσει και χωρίς αξιολόγηση και χωρις συνταγματική αναθεώρηση, και εμείς ειδικά αυτό πρέπει να το θυμόμαστε. Δεν είναι το θέμα τους αν μπορούν να απολύσουν κάποιον. Μια χαρά μπορούν και τώρα, αν υπάρχουν σοβαροί λογοι, πχ πειθαρχικά. Απολύεται κανεις που να πρέπει να απολυθεί; Όχι βέβαια. Αξιολογείται κανεις που να πρέπει να αξιολογηθεί; Όχι βέβαια. Είναι απλα το φετίχ - και το επικοινωνιακό κομμάτι, αλλά η… αυτοϊκανοποίηση τους (και των ψηφοφόρων τους), ότι χτύπησαν ένα κομμάτι που τους ενοχλεί ιδεολογικά, μαζί με όλα όσα γκρεμίζουν συνολικά στον δημόσιο τομέα.

Καλα τα λες αλλα οποιος ψηφισει ξανα Μητσοτάκη να παει να κοψει το χέρι του για ΔΥ λέω! Πάντως οι ΙΥ νομίζουν οτι ετσι θα γουστάρουν τρελά, κάτσε να αρχίσουν να βγαίνουν στην αγορά εργασίας άτομα με προσόντα και να δεις πως θα πέσουν οι μισθοί και η ανασφάλεια θα γινει ακόμα μεγαλύτερη και εκει

9
Το δεύτερο. Δεν σε τοποθετούν αναγκαστικά κάπου.
Δεν είναι βέβαια δεδομένο ότι θα είσαι και λειτουργικά υπεράριθμος.
Θα εξαρτηθεί από πιθανές αποσπάσεις, βελτιώσεις και ίσως Β αναθέσεις.

Μπορεί να είσαι οργανικά υπεράριθμος  και όχι λειτουργικά. Πχ ο διευθυντής άλλου σχολείου με ίδια ειδικότητα με σένα έχει οργανική στο σχολείο σου. Εσύ έχεις 8 ώρες διαθέσιμες α' ανάθεσης και μόλις φύγει ο διευθυντής να βρεθούν 23+8 = 31 διαθέσιμες ώρες α' ανάθεσης. Μέχρι και αναπληρωτή παίρνουν.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, άρα τι προτείνεται; Να διαλέξω μόνο τα 4/11 σχολεία και να περιμένω του χρόνου; Γιατί πραγματικά ο Διευθυντής στο σχολείο είναι μαθηματικό ο οποίος θα φύγει φέτος και του χρόνου μια συνάδελφος μαθηματικός.

10
Θα ήθελα να σας ρωτησω. Είμαι οργανικά υπεράριθμος, ειμαι σε ενα σχολείο και τώρα που βλέπω τα κενά υπάρχουν κάποια σχολεία που δεν θα ήθελα να πάρω οργανική. Μπορώ να δηλώσω μόνο π.χ. τα 4 από τα 11 σχολεία; Αν ναι, αν δεν πάρω οργανική τι θα γινει; Θα μου δώσουν αναγκαστικά μια οργανική θέση ή θα μείνω οργανικά υπεράριθμος και άρα και λειτουργικά;

11
Για τους αναπληρωτές προβλέπεται φέτος το παράβολο για συμμετοχή στους πίνακες να είναι 15€ από 3€ που ήταν μέχρι πρότινος και το παράβολο ένστασης 50€ από 20€.
Πού το πάει το υπουργείο αν ισχύσει; Μέχρι στιγμής όσο έψαξα δεν έχω δει ΦΕΚ ή ΚΥΑ να αναφέρεται στο ποσό, παρά μόνο εκπαιδευτικά σάιτ όπως αυτό:

https://www.esos.gr/arthra/93143/pinakes-ekpaideytikon-eidikis-agogis-ayxisan-parabolo-symmetohis-apo-3-se-15-eyro-kai

Πού το πάει το υπουργείο;
Έχω τέσσερις υποθέσεις εργασίας:
✅ Υπερπλεόνασμα από τους εκπαιδευτικούς που σκόπιμα λάθη θα τους εξαναγκάσουν σε παράβολο ένστασης 
✅ Τιμωρία στον κλάδο για τους μονίμους, που αρνούνται την αξιολόγηση, μέσω των αναπληρωτών
✅ Αποθάρρυνση από τη συμμετοχή για να οδηγηθεί σε κλείσιμο η δημόσια εκπαίδευση
✅ Εισαγωγή νέου συστήματος διορισμών από τις αστοχίες που δρομολογημένως θα προκύψουν από αυτό που αναφέρεται στο πρώτο ✅ και την υπερφόρτωση του συστήματος λόγω του καθυστερημένου ανοίγματος με τον πενιχρό χρόνο μέχρι το Σεπτέμβρη που ο ΑΣΕΠ θα ερμηνεύσει σκόπιμα ως ανεπάρκεια των εκπαιδευτικών και άρα καλώς να γίνονται διαγωνισμοί τους οποίους θα προωθήσει.


Που να το παει ρε συνάδελφε; Απλά τα πραγματα απο τις αιτήσεις θα βγάλει το υπουργειο το λιγότερο 1εκατ και κάτι λίγα ακόμα, με λιγα λογια θα πληρώσει με αυτά τα λεφτά 100 αναπληρωτές το λιγότερο!

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απριλίου 15, 2025, 01:55:33 pm »
Τι πρέπει να περιέχει ο ηλ. φακελος και η έκθεση αυτοαξιολόγησης συνοπτικά.

Ηλεκτρονικός Φάκελος – Καταχώριση στοιχείων
Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του
Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) δύναται να καταχωρίζει σε ηλεκτρονικό
φάκελο, στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), τις
ακόλουθες, μεταξύ άλλων, πληροφορίες:

α) Σπουδές, γνώσεις ξένων γλωσσών και Τεχνολογιών Πληροφορικής και
Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.):
αα) πτυχίο διορισμού, δεύτερο ή περισσότερα πτυχία
αβ) μεταπτυχιακό δίπλωμα, δεύτερο ή περισσότερα μεταπτυχιακά διπλώματα
αγ) διδακτορικό δίπλωμα, δεύτερο ή περισσότερα διδακτορικά διπλώματα
αδ) τίτλους γνώσης ξένων γλωσσών ή επίπεδο γνώσης γλωσσομάθειας
αε) επίπεδο γνώσεων στην Τ.Π.Ε..

β) Συγγραφικό έργο στην παιδαγωγική ή διδακτική:
βα) βιβλία, τίτλος και Διεθνής Μοναδικός Αριθμός Βιβλίου (International Standard
Book Number – ISBN),
ββ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους ή πρακτικά συνεδρίων, τίτλοι και ISBN,
βγ) βιβλία χωρίς ISBN.
βδ) άρθρα σε περιοδικά με κριτές,
βε)άρθρα σε περιοδικά χωρίς κριτές ή σε ιστοσελίδες,
βστ) λειτουργία ιστοσελίδας σχετικής με τη διδασκαλία και σχετικά με αυτή θέματα.

γ) Σχετικά με την επιμορφωτική εμπειρία:
γα) ως επιμορφωτής,
γβ) ως επιμορφούμενος.

δ) Σχετικά με το παιδαγωγικό, διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του.

ε) Σχετικά με τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά και ερευνητικά προγράμματα.

στ) Σχετικά με ποικίλες δράσεις που συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση του
επιτελούμενου έργου και κάθε είδους δράσεις που συμβάλλουν στην ποιοτική
αναβάθμιση του ρόλου του στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία, όπως
αναφέρονται ιδίως στο άρθρο 47 του ν. 4547/2019 (Α’ 102) και τα άρθρα 92 και 93
του ν. 4823/2021.

ζ) Πρόσθετες πληροφορίες βιογραφικού σημειώματος.
Η καταχώριση γίνεται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του
Ε.Β.Π. και με ευθύνη τους. Η ακρίβειά τους πιστοποιείται κατά τον χρόνο αξιολόγησης
από τους αξιολογητές ή, ανεξάρτητα από τον χρόνο της αξιολόγησης, από τους
υπαλλήλους που έχουν πιστοποιηθεί αρμοδίως για την τήρηση των προσωπικών
μητρώων των αξιολογουμένων.
Στο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού φακέλου της παρ. 1 δύνανται να έχουν πρόσβαση
οι αξιολογητές των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική
Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 79 του ν. 4823/2021, ο Επόπτης Ποιότητας της
Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης
Εκπαίδευσης ή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή
ευθύνης της οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική
υπηρεσία ή δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του
Ε.Β.Π., καθώς και ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2.

Έκθεση αυτοαξιολόγησης
Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του
Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) καταχωρίζει στην ειδική ψηφιακή
εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), το αργότερο μέχρι την
οργανωμένη συνάντησή του με τον αξιολογητή για συζήτηση σχετικά με τη διδασκαλία
ή το υποστηρικτικό έργο που καθίσταται αντικείμενο παρακολούθησης και
αξιολόγησης, έκθεση αυτοαξιολόγησης, η οποία δύναται να παραπέμπει σε τεκμήρια
που έχει καταχωρίσει στον ηλεκτρονικό φάκελό του που αφορούν στο παιδαγωγικό,
διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του, προς τεκμηρίωση των απόψεων και ισχυρισμών
του. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης δύναται να επικαιροποιηθεί ή συμπληρωθεί με την
έγγραφη έκθεση παρατηρήσεων του πέμπτου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 11, την
οποία συντάσσει για τον σκοπό αυτό ο αξιολογούμενος, ακόμη και αν δεν διαφωνεί με
την αξιολογική κρίση του αξιολογητή.

Η έκθεση αυτοαξιολόγησης περιλαμβάνει τουλάχιστον:
α) σύντομη περιγραφή μαθησιακού και κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου εντός του
οποίου λαμβάνει χώρα το διδακτικό, παιδαγωγικό, συμβουλευτικό ή υποστηρικτικό
έργο ή πρόγραμμα,
β) στόχους που τέθηκαν, αντίστοιχες δράσεις που προγραμματίστηκαν και διδακτικά
μέσα που προετοιμάστηκαν, καθώς και χρήση σύγχρονων τεχνικών και μεθοδολογιών,
γ) ροή και σύνδεση διδακτικών, μαθησιακών και αξιολογικών δράσεων,
δ) προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου
εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου,
ε) αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων,
στ) εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες,
ζ) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση τάξης,
η) συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων,
θ) συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και στην εν γένει λειτουργία της σχολικής
μονάδας,
ι) συνεργασία με συναδέλφους,
ια) επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες και φορείς και
ιβ) σχόλια ή αναστοχασμοί, εκτιμήσεις και προτάσεις.

Στην έκθεση αυτοαξιολόγησης δύνανται να έχουν πρόσβαση οι αξιολογητές των
εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
του άρθρου 79 του ν. 4823/2021 και ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο
Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή
της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή ευθύνης της
οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική υπηρεσία ή
δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ……………  ΠΕ 82
(βάσει της ΥΑ ΦΕΚ Β’ 388/27-1-23 ,άρθρο 10)

Είμαι απόφοιτος πχ από την ΑΣΠΑΙΤΕ από το 20... Από το 2012 έως το 2013
εργάστηκα ως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός μηχανολόγος στο…….. Από το 2014 και
μετά ,εργαζόμουν ως αναπληρωτής  εκπαιδευτικός μηχανολόγος στη Σιβιτανίδειο  ,στη
ΔΔΕ Α Άθήνας , στη ΔΔΕ Βοιωτίας, στη ΔΔΕ Ζακύνθου, στη ΔΔΕ Κυκλάδων, και στη
ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής  έως ότου διορίστηκα μόνιμη στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής
(2021) .

• Απόφοιτος Μεταπτυχιακών Σπουδών 
• Απέκτησα Πιστοποιητικό Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π) (2009-2010)
• Συμμετοχή στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του  ΙΕΠ.
Επίσης συμμετείχα στο:
Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε π.χ το Athens College με τίτλο:
Interpersonal and Pedagogical Skill Building (10-11 Iaνουαρίου 2020).
Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε …..
Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε το …….
Επιμορφωτική συνάντηση ……… Ειδικά Θέματα στη Συμβουλευτική και τον
Επαγγελματικό προσανατολισμό του Γενικού Τμήματος Παιδαγωγικών
Μαθημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ (23 Μαρτίου 2010).
Παρακολούθηση συνεδρίου ………
 Ημερίδα ………………………….. (6 Απριλίου 2022). 
Ερευνητική Εργασία Α΄Λυκείου (PROJECTS) που πραγματοποιήθηκε στο 1ο
ΕΠΑΛ …. Ή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ που πραγματοποιηθηκε στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ….. με
έγκριση του Περιφερειακού Διευθυντή…… (2 Δεκεμβρίου 2015).
Ημερίδα που διοργάνωσε το ……………με θέμα <<………..>> (7 Δεκεμβρίου 2019).
Ημερίδα που διοργάνωσε το …………………………με θέμα << ………. >> (19 Νοεμβρίου 2012).
Επιμορφωτικό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών ……………………………….. Βεβαίωση
συμμετοχής στο συντονισμό του Περιβαλλοντικού Προγράμματος κατά το σχολικό
έτος 2012-2013 με τίτλο: <<'Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα...'
[Αναδιαμορφώνοντας τους σχολικούς χώρους]>>. 
Βεβαίωση συμμετοχής π.χ στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση του
Περιβαλλοντικού Προγράμματος κατά το σχολικό έτος 2014-2015 με τίτλο:
<<Διάσωση και Διάδοση παραδοσιακών σπόρων και ποικιλιών - Σχολικός
βιολογικός λαχανόκηπος με παραδοσιακούς σπόρους>>. 
Βεβαίωση συμμετοχής π.χ στην υλοποίηση του Προγράμματος Αγωγής Υγείας
κατά το σχολικό έτος 2014-2015 με τίτλο: <<Είμαστε ό,τι τρώμε...Μεσογειακή
διατροφή, παραδοσιακά προϊόντα και υγεία>>. 
Βεβαίωση παρακολούθησης π.χ σεμιναρίου στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε <<ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ>>
στις 22 και 23 Φεβρουαρίου 2014 με τίτλο: Εισαγωγή στον Επαγγελματικό
Προσανατολισμό με Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε)
Μαθητών Ειδικής και Γενικής Αγωγής.

Τα μαθήματα που έχω διδάξει :
Τα μαθήματα του Τομέα Μηχανολογίας στη Β΄ Τάξη και τα μαθήματα στις ειδικότητες
Μηχανολογίας στη Γ΄ Τάξη. Στόχος των μαθημάτων είναι οι μαθητές να αποκτήσουν
κριτική ικανότητα, να γνωρίσουν τα εργαλεία και να μάθουν να τα χειρίζονται. Να
αποκτήσουν ευχέρεια στις μετρήσεις μεγεθών με τη χρήση μετρητικών οργάνων. Να
κατανοήσουν σημαντικές έννοιες όπως πίεση, θερμοκρασία, όγκος. Να κατανοήσουν
την έννοια της ενέργειας, τη χρήση της και τη μετατροπή της σε άλλες μορφές, να
αναγνωρίζουν τα μορφολογικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά των υλικών που
χρησιμοποιούνται στα στοιχεία μηχανών, να σχεδιάζουν τα στοιχεία μηχανών με
ελεύθερο χέρι (σκαρίφημα και με όργανα) και να περιγράφουν τη συνεργασία τους.
Τέλος, να κατανοήσουν τον ψυκτικό κύκλο και τη χρησιμότητα του. να εφαρμόζουν
τους νόμους της φυσικής και αντοχής και να γνωρίζουν τα συστήματα θέρμανσης και
τη λειτουργία τους.
Τεχνολογία  της Α’ , Β’ , Γ ΄ γυμνασίου. Στόχος  της Τεχνολογίας της Α’ γυμνασίου
είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τεχνολογικά θέματα ακλουθώντας την
θεωρητική μελέτη, την πραγματοποίηση κατασκευής ,την δημιουργία της γραπτής
εργασίας και την παρουσίαση. Η τεχνολογία της Β’ γυμνασίου έχει στόχο  να
προσφέρει στους  μαθητές την ευκαιρία να εξοικειωθούν  με τις πρακτικές και
θεωρητικές γνώσεις που απαιτούνται την λειτουργία των παραγωγικών μονάδων Τους
βοηθάει να οργανώσουν τις ομαδικές γραπτές εργασίες και κατασκευές. Η Τεχνολογία
της 
Γ’ γυμνασίου έχει στόχο να προσφέρει στους μαθητές να αντιληφθούν τις
διαδικασίες με τις οποίες διαμορφώθηκε το τεχνικό περιβάλλον στο οποίο ζει και να
εξοικειωθεί με την έρευνα.
Από το 2021 είμαι διορισμένη στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής  και με οργανική θέση
στο 1ο ΕΠΑΛ Κορωπίου. Στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα  οι μαθητές προέρχονται
πολλά γεωγραφικά διαμερίσματα ευθύνης της ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής όπως: Γλυκά
Νερά, Παλλήνη, Παιανία, Μαρκόπουλο, Κορωπί, Καλύβια Θορικού, Σπάτα,
Αρτέμιδα, Ανάβυσσος, Κερατέα, Πόρτο Ράφτη. Πρόκειται για μαθητικό δυναμικό 
προερχόμενο από ποικίλες ,ανομοιογενείς περιοχές  και για μαθητές διαφόρων
εθνικοτήτων (Έλληνες ,Αλβανικής καταγωγής ,Ρομά, Άγγλοι  κά) καθώς και για
μαθητές που διαφέρουν τόσο ως προς το γνωστικό υπόβαθρο όσο και ως προς την
κοινωνική διαστρωμάτωση.

Ροή και σύνδεση διδακτικών μαθησιακών αξιολογικών δράσεων
1)Τήρηση του ετήσιου προγράμματος  ύλης με ελάχιστες αποκλίσεις.                                                         
2)Επίτευξη στόχων  σε σχετικά ικανοποιητικό  βαθμό και σε συνδυασμό  με τις
απαιτήσεις κάλυψης της διδακτέας ύλης.
3)Αξιολόγηση δράσεων που αφορούν προφορικές και γραπτές  δοκιμασίες ,όπως τα
διαγωνίσματα τετραμήνων.

Προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου ή υποστηρικτικού έργου.
Στη φετινή χρονιά 2022-2023 δεν χρειάστηκε να γίνει καμιά σημαντική προσαρμογή
σε ότι αφορά την κάλυψη της ύλης.

Αποτίμηση και αντιπροτάσεις  επί στόχων, δράσεων και μέσων.
Σχετική επίτευξη των στόχων που τέθηκαν και δυσκολίας ανταπόκρισης αρκετών
μαθητών λόγω χαμηλού γνωστικού επιπέδου.

Εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες
Εργασίες που  δίνονται στους μαθητές μέσα στη τάξη. Εμπλοκή των μαθητών στα
εργαστήρια.

Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης.
Δημιουργία κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού και αποδοχής της
διαφορετικότητας. Συζήτηση με τους μαθητές  και χρήση πειθούς του διδάσκοντος στο
φιλότιμο των μαθητών με θετικά αποτελέσματα.

Συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων.
Τήρηση του  εργασιακού ωραρίου και προγράμματος εφημεριών. Συμμετοχή  σε όλες
τις συνεδριάσεις της σχολικής μονάδας, ανάθεση όλων των καθηκόντων. Συμμετοχή
στην αξιολόγηση στην εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας. Συμμετοχή  στη
διερεύνηση του 2ου άξονα με θέμα  ‘Σχολική διαρροή μαθητών ‘.

Συνεργασία με τους συναδέλφους της σχολικής μονάδας. 
Εξαιρετική  συνεργασία με τους συναδέλφους της σχολικής μονάδας σε όλα τα πλαίσια
της διδακτικής θητείας.
Άριστη συνεργασία με τον Διευθυντή  και τους Υποδιευθυντές.

Επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες  ή φορείς.
Επικοινωνία με τους γονείς  ή κηδεμόνες  για την πρόοδο των παιδιών τους ,ή αν
διαπιστωθεί  παραβατική συμπεριφορά .

Σχόλια ή αναστοχασμοί  εκτιμήσεις και προτάσεις
Αφ’ ενός τα μαθήματα ειδικότητας ως προς την κατανόηση των εννοιών, την
ονοματολογία, και γενικότερα  ως προς την εισαγωγή στις κατασκευές στα εργαστήρια,
ειδικά για τους μαθητές της Β’ λυκείου που έρχονται πρώτη φορά σε επαφή  με τεχνικά
μαθήματα  και αφ’ ετέρου το χαμηλό μαθησιακό υπόβαθρο των μαθητών, καθιστά
δύσκολο την επίτευξη στόχων. Η ενσωμάτωση της  επιτόπιας και βιωματικής
διδασκαλίας θα ήταν χρήσιμη για τους μαθητές στη κατανόηση των εννοιών και την
εφαρμογή τους.

Αν και έχω περάσει την αξιολόγηση μπράβο σου εξαιρετικό και βοηθάει πολύ τους συναδέλφους! Θα το κρατήσω για το μέλλον!

13
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 11:44:19 pm »
"Συνεχίζεται το κύμα αναρτήσεων των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας που ζητούν αυξήσεις και στα λοιπά μισθολόγια για τους ενστόλους εκτός αυτών των Ενόπλων Δυνάμεων.Μέχρι στιγμής 14 βουλευτές το έχουν ζητήσει δημόσια, μεταξύ τους ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, η Ζέττα Μακρη"
Και η Ζεττα που μέχρι χτες ήταν υφυπουργός Παιδείας ζητάει αυξήσεις στους ένστολους και στο υπουργείο της έστελνε τους εκπαιδευτικούς στα πειθαρχικά...

14
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 07:15:22 pm »
Υπάρχει κάποια μελέτη από την οποία προκύπτει το παραπάνω;
Δηλαδή ο λόγος για τον οποίο οι ένστολοι έχουν καλύτερη αντιμετώπιση από μας είναι επειδή "τιμωρούν" την πολιτική ηγεσία ψηφίζοντας μαζικά άλλο κόμμα;

Αυτό αναφέρουν όλοι οι αναλυτές που αρθρογραφούν σχετικά με τις νέες αυξήσεις

Σελίδες: 123 ... 119

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185363
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 666
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 495

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.