Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Refuse/Resist

Σελίδες: 1
1
Δε κατάλαβα γιατί δε θες να αναλάβεις το τμήμα.Σε φοβίζει κάτι?Μου φαίνεται ότι εσείς του Τ.Ε . η της παράλληλης φοβάστε λίγο να αναλαβετε ακόμη και μια ώρα ένα τμήμα, για ποιο λόγο ποτέ δε κατάλαβα.

Μάλλον θες κι εσύ παράλληλη στήριξη αν διάβασες όλο αυτό το θέμα και δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί. Και το αυτοκίνητο δε φοβάμαι να του πλύνω, να το κάνω αν μου το ζητήσει; Πάντως όχι δε φοβάμαι, έχω ήδη αρκετή εμπειρία απο φροντιστήρια, ένα χαμηλού επιπέδου τμήμα όπως αυτό δεν είναι τίποτα.

ή δε θες να φανεί ότι το σχολείο σου έχει κενά από καθηγητές και δε θες να απαιτήσεις από τη δδε σου για καθηγητές καθώς κοστίζει, δηλαδή είσαι νεοδημοκρατης και σε νοιάζει το κόμμα και η θεσουλα σου. Απλά είναι τα πράγματα.

Εδώ είμαστε 100%

2
Δεν είναι παραξενιά του διευθυντή σου. Η ίδια εγκύκλιος έχει πάει σε όλα τα σχολεία. Δεν πρόκειται για προφορική εντολή. Η απαίτηση να υποστηρίζει το τμήμα, ο εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής, όταν απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής υπάρχει ήδη εγγράφως. Δεν μπορείς να αρνηθείς.

Δεν έχω αυτή την αντίδραση επειδή είμαι ας πούμε πνεύμα αντιλογίας, αντικειμενικά πιστεύω ότι ερμηνεύουν την οδηγία όπως θέλουν για να γίνει αυτό που τους βολεύει, δηλαδή να φαίνεται προς τα έξω ότι το σχολείο λειτουργεί.

Να σου ξανατονίσω ότι δεν το λέω μόνο εγώ αυτό, πέρα από τον συγκεκριμένο διευθυντή και εσένα τώρα, κανείς άλλος συνάδελφος με τον οποίο το έχω συζητήσει in real life δε συμφωνεί με αυτό και αυτό περιλαμβάνει δύο διευθυντές/προϊσταμένους.

Κάτι που ξέχασα να αναφέρω πριν, η κοπέλα μου είναι μόνιμη σε άλλο νομό από εμένα, δημιουργήθηκε επίσης παρόμοιο θέμα εκεί και η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας βγήκε και είπε ξεκάθαρα ότι αυτό είναι παράνομο και αν γίνει καμιά καταγγελία θα μπλέξουν.

Ένα πράγμα θα ισχύει, δε γίνεται κάθε διεύθυνση να λέει τα δικά της.

"Συνεχίζει να παρέχει υποστήριξη" δε σημαίνει κρατάει το τμήμα. Δεν υπάρχει καθηγητής "προχωρήματος ύλης", επανάληψης ή παρακολούθησης ταινίας.

3
Καλημέρα συνάδελφοι, είμαι παράλληλη στήριξη braille σε λύκειο με μεγάλες ελλείψεις σε καθηγητές γενικής παιδείας.

Ο διευθυντής του σχολείου από αυτήν την εβδομάδα (δεν είχε αυτή την απαίτηση από την αρχή της χρονιάς), ζήτησε από τις παράλληλες να "κρατάνε" το τμήμα γενικής παιδείας τις ώρες που κανονικά θα έκαναν μάθημα αν υπήρχε καθηγητής γενικής. Το πάτημά του είναι η τελευταία εγκύκλιος που έχει σταλλεί και συγκεκριμένα η παράγραφος που λέει:

"Σε περίπτωση όπου απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής/επαγγελματικής εκπαίδευσης, ο/η εκπαιδευτικός ΕΑΕ (τμήματος ένταξης ή παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης) συνεχίζει να παρέχει κανονικά τις υπηρεσίες υποστήριξης στο τμήμα, για τις συγκεκριμένες ώρες που προβλέπονται ήδη στο πρόγραμμά του. Σε καμία περίπτωση δεν «αναπληρώνει» τον/την εκπαιδευτικό γενικής/ επαγγελματικής εκπαίδευσης στα διδακτικά του/της καθήκοντα. "

Γι' αυτό και όπως μας έχει πει δε ζητάει από εμάς να προχωρήσουμε την ύλη, αλλά να κάνουμε κάποια επανάληψη ή κάτι τέτοιο. Εδώ να πω ότι το ίδιο ποίημα λέει και η αντίστοιχη δευτεροβάθμια (προφορικά πάντα), δεν είναι ότι ενεργεί μόνος του.

Εγώ αντέδρασα έντονα από την πρώτη στιγμή και ήρθα σε ρίξη, οι άλλες παράλληλες διαφώνησαν επίσης αλλά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας πήγαν με τα νερά του. Κάνει ψιλοbullying γενικά, απειλεί πλαγίως με αναφορές στη δευτεροβάθμια.

Τι κάνουμε τώρα; Έχω συζητήσει και με άλλους συναδέλφους και 1-2 προϊσταμένους και μου έχουν δώσει κάποιες κατευθυντήριες γραμμές αλλά θέλω να ακούσω και από εσάς. Δεν έχω πρόβλημα να πάω κόντρα (το έχω κάνει έντονα ήδη) αλλά θέλω να μαι και 100% σίγουρος ότι αν αρνηθώ, τα ζητήσω εγγράφως και όλα τα άλλα που μου λένε, δε θα μπορέσει να μου δημιουργήσει όντως κάποιο πρόβλημα.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

4
Καλησπέρα, θα ήθελα κάποιος που γνωρίζει με 100% σιγουριά να μου απαντήσει σχετικά με το εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό διάρκειας 1 χρόνου από το UniMarconi.

Έχω διαβάσει για διατάξεις που έχουν αλλάξει ανά τα χρόνια, όχι το ΔΟΑΤΑΠ όχι το ΑΤΕΕΝ, το να τ'άλλο, αλλά κάτι ξεκάθαρο όχι.

Δε με πειράζει να χρειαστεί έξτρα χρόνος να αναγνωριστεί, θέλω να ξέρω σίγουρα ότι σου δίνει τα έξτρα μόρια(στην περίπτωσή μου 8 γιατί θα είναι 2ο μεταπτυχιακό).

Κι αν έχετε κάνει αυτό το μεταπτυχιακό και έχετε περισσότερες πληροφορίες από πρώτο χέρι ακόμα καλύτερα! Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

5
Αυτό είναι πολύ σχετικό συνάδελφε.... Αν στην πολη σου δεν έχει κενά , τα μόρια δεν παίζουν ρόλο.Εγώ π.χ έχω δυο ειδικότητες, έναν κλάδο  β/θμιας και έναν α/θμιας,  με 153 και 160 μόρια αντίστοιχα

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση ορμώμενος από αυτό, γίνεται αν έχεις δύο ειδικότητες μια β/θμιας και μια α/θμιας να συμμετέχεις και στους δύο πίνακες ταυτόχρονα και όπου σε πάρουν? Ή αναγκαστικά διαλέγεις και χρησιμοποιείς το άλλο πτυχίο σαν 2ο για τα έξτρα μόρια?

6
/ Απ: ΠΕ04 Ειδικής Αγωγής τα φώτα σας!
« στις: Φεβρουαρίου 07, 2021, 02:10:33 pm »
Kάθε εκτίμηση είναι παρακινδυνευμένη και επομένως δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα για το πότε και το πως. Πρώτον: Σε λίγο καιρό θα έχουμε νέο νόμο προσλήψεων και διορισμών. Να δούμε τι θα αλλάξει σε σχέση με αυτόν που ισχύει τώρα. Αν για παράδειγμα βάλουν ή όχι γραπτό. Δεύτερον: Ο κλάδος των χημικών είναι παλιός και στα επόμενα χρόνια θα έχουμε πολλές συνταξιοδοτήσεις άρα και ευκαιρίες για να εισέλθουν και νεότεροι στο χώρο. Νεότερους εννοώ αυτούς που δεν εργάζονται τώρα! Συμπέρασμα: Ίσως αξίζει να κάνεις δυναμική κίνηση για να εργαστείς ως εκπαιδευτικός στο δημόσιο σχολείο αλλά θα πρέπει να δεις και τις εξελίξεις. Μπορείς να κρατήσεις μία δουλειά, αυτή που σε βολεύει και κάνε παράλληλα αυτά που θα μοριοδοτούνται αρκετά (π.χ. προετοιμασία για γραπτό αν γίνει και ξεκίνα σίγουρα ένα καλό μεταπτυχιακό). Επίσης ρόλο παίζει ο καλός βαθμός στο πτυχίο...

Δηλαδή προτείνεις να προχωρήσω με την ιδιότητα του Χημικού και να μην μπω στον κόπο για Παιδαγωγικό, οπου εκεί πάμε για πρωτοβάθμια εκπαίδευση πια,  χρησιμοποιώντας το πτυχίο Χημείας σαν δεύτερο? Μιλάμε και για απορρόφηση στην ειδική αγωγή πάντα. Μεταπτυχιακό κτλ θα γινόταν και στις δύο περιπτώσεις.

7
/ Απ: ΠΕ04 Ειδικής Αγωγής τα φώτα σας!
« στις: Φεβρουαρίου 07, 2021, 01:23:32 pm »
Καλώς ήρθες στο pde.

Στην ελληνική εκπαίδευση τίποτα δεν είναι σταθερό. Άρα κανείς δεν ξέρει τι θα ισχύει μετά από 10 χρόνια. Εδώ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι θα ισχύει για τα κριτήρια των προσλήψεων αναπληρωτών και των μόνιμων διορισμών στην επόμενη προκήρυξη, που αναμένεται τέλος του 2022 με αρχές του 2023. Το ότι θα ασχολείσαι με άλλη δουλειά και δεν θα αποκτάς εκπαιδευτική προϋπηρεσία μέσα στα επόμενα 10-13 χρόνια, κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα για να πραγματοποιήσεις το στόχο σου να γίνει η εκπαίδευση η κύρια απασχόλησή σου.

Καλώς σας βρήκα. Δε θα ασχολούμαι με άλλη δουλειά, εννοείται ότι με το που με πάρουν θα πάω και συνεπώς θα χτίσω προϋπηρεσία, απλά λέω ότι μέχρι να έρθει αυτή η πρώτη φορά και λογικά στη συνέχεια οι επόμενες, έχω μια σίγουρη δουλειά/εισόδημα/ασφάλεια οπότε δεν έχω το άγχος και την άμεση ανάγκη να με πάρουν του χρόνου ή σε 2-3 χρόνια πχ, αρκεί όμως να γίνει μέσα σε ένα εύλογο διάστημα και όχι σε 15χρόνια ας πούμε. Οπότε αν και σίγουρα κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με απόλυτη ακρίβεια, ρωτάω αυτούς που είναι στο χώρο χρόνια κι έχουν κάποια δεδομένα, αν μπορούν να κάνουν μια εκτίμηση για το αν μιλάμε για 5 χρονια, 10, 20 ή ποτέ. Αν ούτε καν αυτό μπορεί να γίνει, καλώς.

Και με την ευκαιρία ας προσθέσω και το εξής ερωτημα, μιας που το ψιλοανέφερα στο τέλος του πρώτου μηνύματος. Ποια η άποψη για δεύτερο πτυχίο στο Παιδαγωγικό το οποίο σαφώς κινείται πολύ καλύτερα? Αν υποθέσουμε ότι περνάω με την πρώτη και κάνω παράλληλα και το μεταπτυχιακό, σε 4 χρόνια έχω τελειώσει και θα έχω 2 πτυχία ΑΕΙ, μεταπτυχιακό, σεμινάριο + όλα τα άλλα που έχω ήδη, γλώσσες, ecdl κτλ. Αξίζει τον κόπο ή να συνεχίσω ως Χημικός έχοντας την άλλη μου δουλειά + ιδιαίτερα για να πορεύομαι μέχρι να έρθει αυτή η πρώτη φορά?

8
/ ΠΕ04 Ειδικής Αγωγής τα φώτα σας!
« στις: Φεβρουαρίου 07, 2021, 12:23:36 pm »
Καλησπέρα σε όλους, είναι το πρώτο μου μήνυμα σε αυτό το forum και σίγουρα όχι το τελευταίο! Είμαι Χημικός, έχω κάνει άλλες δουλειές μέχρι τώρα και αποφάσισα ότι θέλω ασχοληθώ με την εκπαίδευση και ιδιαίτερα με την ειδική αγωγή, κάτι που ίσως να μη μου περνούσε από το μυαλό αν δεν έβλεπα το πολύ ενδιαφέρον υλικό του μεταπτυχιακού που έκανε η κοπέλα μου η οποία είναι νηπιαγωγός ειδικής αγωγής.

Το έχω πάρει πολύ ζεστά το θέμα, έψαχνα τα πάντα σχετικά με αυτό μέχρι που έπεσα σε μια επιστολή του 2019 της Ένωσης Ελλήνων Χημικών προς το Υπουργείο στην οποία αναφέρεται και η εξής πληροφορία: Στα σχολεία δευτεροβάθμιας με λιγότερους από 300 μαθητές παίρνουν έναν ΠΕ02 κι έναν ΠΕ03 ΕΑΕ και μόνο σε αυτά με πάνω από 300 μαθητές παίρνουν κι έναν ΠΕ04, η οποία όμως είναι μια ενοποιημένη κατηγορία Φυσικών, Χημικών,

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33110
  • Τελευταία: Mimao
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193276
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 434
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 315
Σύνολο: 320

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.