Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - SUNBIRD

Σελίδες: 123 ... 9
1
Ανήκουμε στις θετικές επιστήμες και επομένως θα πρέπει να τεκμηριώνουμε τις απόψεις μας με στοιχεία και να μην προσπαθούμε να δικαιολογούμε τη θέση μας στο πλαίσιο του  "Δίκαιο του Ισχυρού" ή στις συναισθηματικές προσδοκίες μας. Οι

2
Οι κατανομές πρέπει να γίνουν με βάση τα οργανικά κενά, αναλογικά και με ποσόστωση ανά κλάδο.Αν γίνουν με οποιοδήποτε άλλο τρόπο πρέπει να δικαιολογηθούν από το Υπουργείο.Όποιος πιέζει για άδικες κατανομές τουλάχιστον να μην έχει λόγο για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελληνική εκπαίδευση.Όλα τα προηγούμενα χρόνια οι προσλήψεις σε κάποιους κλάδους ήταν υπερβολικές και περισσότερες από τις εκπαιδευτικές ανάγκες και εξυπηρετούσαν συντεχνιακές και άλλες πιέσεις, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα με τις υπεραριθμίες σε κάποιους κλάδους και τις ελλείψεις σε άλλους.Δε νομίζω ο Ελληνικός λαός να έχει ακόμα την πολυτέλεια να πληρώνει ακόμα, τις παραπάνω δυσλειτουργίες που δημιουργούν οι άνισες κατανομές.

3
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ:
« στις: Οκτωβρίου 02, 2014, 11:53:02 pm »
Συνάδερφοι νομίζω ότι προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα , με βάση το προσωπικό συμφέρον του καθενός .
Τον μαθητή ή τον γονιό τον ρωτήσατε ποιος θα ήθελε να κάνει το μάθημα της

4
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: Πληροφορίες για TOEIC
« στις: Απριλίου 08, 2014, 09:23:29 pm »
Γενικά πάντως είναι στα 1000 και ανάλογα με τα αποτελέσματα βγαίνουν και οι διαβαθμίσεις
Η μέγιστη βαθμολογία είναι 900 με τις παρακάτω διαβαθμίσεις :
405-500 Basic (B1)
505-780 Lower (B2)
785-900 Advanced (Γ1).

5
Συνάδελφοι ,παραθέτω κάποιες σκέψεις μου στο διάλογο αυτό , χωρίς καμιά προκατάληψη και τάση για αντιπαράθεση με κανέναν , παρά μόνο για μια προσπάθεια ορθολογικής προσέγγισης των πραγμάτων και εν τέλει συμφιλίωσης του κλάδου που πρέπει να είναι προτεραιότητα αυτή την κρίσιμη περίοδο .
Παλιοί και νέοι , μόνιμοι και αναπληρωτές , φυσικοχημικοί και

7
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Μαΐου 30, 2012, 01:18:03 pm »
Επίσης η ΚΕΕ πρόσεξε πολύ τη διατύπωση των θεμάτων ,αυτή τη φορά . Δεν υπήρχαν λάθη ,ασάφειες ή διφορούμενα σημεία .
Τα θέματα ακολουθούν τη φιλοσοφία των Πανελληνίων του 2011. Δηλαδή αύξηση της διαβαθμισμένης δυσκολίας και της κριτικής ικανότητας .
Μπράβο επίσης και για την απαγκίστρωση από την πεπατημένη των γνωστών ακήσεων..

8
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Μαΐου 30, 2012, 01:02:16 pm »
Δεν υπάρχει κανένας βιολόγος να μας πει τη γνώμη του για τα θέματα?

Τα θέματα ήταν ωραία για τους καλούς μαθητές . Οι μέτριοι και οι απρόσεκτοι μάλλον θα έχουν πρόβλημα .

9
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Μαΐου 23, 2012, 10:26:43 pm »
Σε μας τα περισσότερα παιδιά είχαν πρόβλημα με το Δ2 που δεν μπορούσαν να εξηγήσουν τις καμπύλες και η απάντησή τους ήταν αντίστροφη με αυτή του Υπουργείου .
Επίσης πολλά δε μπόρεσαν να διακρίνουν τις διαφορές μεταξύ της ερώτησης Γ1 και Γ2 και απαντούσαν το ίδιο και στις δύο ερωτήσεις .
Γενικό συμπέρασμα ότι στις ερωτήσεις κρίσεως , τα παιδιά της θεωρητικής , που είναι και ο μεγαλύτερος όγκος αυτών που επιλέγουν το μάθημα , συνάντησαν μεγάλες δυσκολίες .
Επίσης η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων θα έπρεπε να ήταν πιο σαφής στις απαντήσεις που έδωσε , για την πιο δίκαιη και ισότιμη αξιολόγηση .

10
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Μαΐου 23, 2012, 10:01:31 pm »
Σε εσάς απάντησε κανένας μαθητής το αντίθετο από το υπουργείο στο Δ1;Σε εμάς ούτε ένας! Όλα τα παιδιά απάντησαν όπως οι υποδείξεις της ΚΕΕ. Και φυσικά το δεχθήκαμε και εμείς!
Άραγε αυτός που έβαλε στο σχήμα τη λέξη απόσταση, τι να σκεφτόταν;

Και σε μας ούτε ένας .
Σκεφτόταν το  χρόνο εξέλιξης του φαινομένου ... , από τη χρονική στιγμή απόρριψης των αστικών λυμάτων !!!!

11
Θετικά μαθήματα / Απ:
« στις: Μαΐου 01, 2012, 11:19:51 pm »
Η πρώτη είναι σίγουρα Δευτερογενής (ξεκινά αμέσως η έκκριση αντισωμάτων και η ποσότητα είναι πολύ μεγάλη ).
Η δεύτερη καμπύλη έχει : α) μικρή παραγωγή αντισωμάτων και β) στην εκφώνηση αναφέρει για λοίμωξη από ιό .Επομένως το Υπουργείο θα περίμενε ως απάντηση την Πρωτογενή ανοσοβιολογική απόκριση .
Υπάρχει βέβαια το λάθος με το δεύτερο βελάκι της μόλυνσης ,που ταυτίζεται με την έναρξη παραγωγής των αντισωμάτων .Θα ήταν όλα καλά αν το βελάκι ήταν στις 40 ημέρες π.χ.
Το θέμα είναι πώς βαθμολογούμε , ώστε να μην αδικήσουμε κανένα μαθητή ; Ας σκεφτούμε εμείς αλλά και το Υπουργείο ,ότι υπάρχει και το κλασσικό ,αν όχι διακοσμητικό , κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.

12
Γενικό Λύκειο / Απ:
« στις: Δεκεμβρίου 10, 2011, 11:42:07 pm »
Καλησπέρα! Ψάχνω για κάποιο βιβλίο - βοήθημα το οποίο να βοηθά τον μαθητή Λυκείου να βελτιώνει τον γραπτό του λόγο κυρίως σε επίπεδο έκφρασης. Έχει κανείς κάτι υπ' όψιν;
Χωρίς να είμαι ειδικός , αλλά γιατί ένα βιβλίο (βλέπε νέες τάσεις Υπουργείου) και όχι πολλά βιβλία ;
Δεν νομίζω ένα βιβλίο με οδηγίες να  μπορεί να βοηθήσει τόσο , αλλά πολλά λογοτεχνικά βιβλία νομίζω πως θα τον βοηθήσουν περισσότερο .

13
Μελετάται η διενέργεια διαγωνισμού περιορισμένης κλίμακας για ειδικότητες στις οποίες παρατηρείται έλλειψη διδακτικού προσωπικού.
Γνωστο και λιγο πολυ γνωστο ποιες ειναι οι ειδικοτητες αυτες...
Το δημοσίευμα αναφέρει συγκεκριμένα ποιες ειδικότητες περιλαμβάνονται: Δάσκαλοι, Θεολόγοι, Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί,

14
Ευχαριστώ πολύ:)αναμονή λοιπόν...
Ξεκίνησαν ποτέ αυτές οι επιμορφώσεις ;

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.