*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 101920 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #70 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 09:37:07 πμ »
Δεν μπορω να επιχειρηματολογησω για το επιπεδο άγνωστων μαθημάτων σε μένα. Σε ολοκληρο αυτο το φορουμ δεν εχω συναντησει αλλους επιστημονες να υποτιμουν αλλο μάθημα που δεν γνωριζουν η δεν εχουν διδαχτει εστω λιγο, με εξαιρεση τα θρησκευτικά (ενοχος), την ανάπτυξη εφαρμογων σε υπολογιστές απο χημικους και την βιολογια απο φυσικους. Δεν αναφερω την ιστορια, γιατι απο τις αλλες ειδικότητες έχουν κάνει εστω κατι στο πανεπιστημιο.
Επειτα οι πλεονάζοντες δεν προσεληφθησαν με το μνημονιο, αλλα πριν.
Και τα κενά βιολόγων δεν δημιουργηθηκαν απο το μνημονιο. Δεν διοριζονταν απο πριν βιολόγοι για να διοριζονται σε μεγαλυτερη αναλογια φυ και χη, που δεν αντιστοιχουσαν στις ωρες τους. Και ετσι φτασαμε εδω.
Πάντως, χαιρομαι που δεν επιμενεις για το Λυκειο και ειμαι ικανοποιημένος απο την τελική σου δηλωση. Και τα υπόλοιπα ειναι σεβαστά σαν άποψή σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:13:35 »

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #71 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 09:56:57 πμ »
αν ξερετε στη γεωλογια υπαρχει τομεας παλαιοντολογιας ο οποιος ειναι επι της ουσιας βιολογια!.οποτε στις αναθεσεις των μαθηματων μετα τον βιολογο διδασκει ο γεωλογος βιολογια.
επισης οι γεωλογοι τα 2/4 της σχολης τους ειναι χημειες  (κρυσταλλογραφιες, φυσικοι ποροι, απε, ορυκτολογιες, καθαρες χημειες, γεωχημειες κ.α). οσο για τη φυσικη εμεις εχουμε τομεα γεφυσικης-σεισμολογιας οπως εσεις τη φυσικη στερεας καταστασης.
μπειτε λιγο στο προγραμμα σπουδων κ θα δειτε.
η γεωλογια ειναι μιξη ολων των θετικων επιστημων με εξαιρεση στην ελλαδα τα μαθηματικα που ειναι πολυ λιγο. πιο διεπιστημονικη επιστημη δεν υπαρχει!.  στα σχολεια που εχω παει οι παλιοι παιρνουν τις γεω της α ολες!! γιατι διδασκεται κ απο τις καθαριστριες κ αραζουν!! εγω προτιμω φυσικοχημειες..κ ας μην εχω κριση οπως ειπε καποιος...αλλωστε γι αυ το κανω phd στο εμπ!!!!

ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ!ΜΑΣ ΔΙΕΣΠΑΣΑΝ Κ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ!!!Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥ Κ ΟΧΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!!

καλημερα κ καλη εβδομαδα!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #72 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 10:05:01 πμ »
Και πως θα ήταν αν δεν κοιτούσε ο καθένας το τομάρι του;
Δεν θα ήταν μια όσο το δυνατόν δίκαιη κατανομή των μαθημάτων ανάλογα με την εξειδίκευση του καθενός όπως περιγράφεις; (εκτός από απομακρυσμένες περιοχές)
Μπορεί κανείς να κατηγορεί τους γεωλόγους και τους βιολόγους που "έπεσαν στη παγίδα" και αντέδρασαν μετά από χρόνια αυθαιρεσίας?

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #73 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 11:19:01 πμ »
Στην ουσία του πράγματος τώρα. Τα μαθηματικά που έκανα πράγματι (μεταξύ άλλων) μια χρονιά σε Γυμνάσιο δεν ήταν από επιλογή. Από τη στιγμή που υποχρεώθηκα να τα κάνω, τα έκανα με τον καλύτερο τρόπο που μπορούσα. Το γεγονός ότι δέχτηκα τις καλύτερες κριτικές από παιδιά και γονιούς το προσπερνάω , με την έννοια ότι σε αυτά παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο , όπως το ότι ήμουν νεότερος από τους υπόλοιπους που καθηγητές κ.λ.π. Εξάλλου είναι κάτι που το έχω αναφέρει κατ' επανάληψη στο forum και μάλιστα ως επιχείρημα λάθους κατανομής. Α, παρεμπιπτόντος στο συγκεκριμένο Γυμνάσιο τη Βιολογία την έκαναν μόνιμοι φυσικοί!
Πράγματι δείχνω βιντεάκια διάρκειας 2-3 λεπτών το ένα για την αντιγραφή-μεταγραφή-μετάφραση (τα οποία δεν είναι από το youtube) προκειμένου τα παιδιά να κατανοήσουν μια πολύπλοκη διαδικασία που περιλαμβάνει τρισδιάστατα μόρια τα οποία με την πρόσδεσή τους σε άλλα μόρια αλλάζουν διαμόρφωση και όλο αυτό επηρεάζει την πορεία της διαδικασίας. Πώς θα το δείξεις αυτό; Θα το ζωγραφίσεις στον πίνακα; Ή δεν πειράζει, όσοι το κατάλαβαν το κατάλαβαν; Αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό, οι οδηγίες των συμβούλων μεταξύ άλλων μιλούν για επιμονή στην εικόνα. Τώρα αν είσαι φυσικός και θεωρείς ότι όσοι "το ρίχνουν" στο εργαστήριο νομίζουν ότι κάνουν κάτι , δεν έχω να πω πολλά! Μάλλον δεν μιλάμε για εργαστηριακά μαθήματα!
Τέλος , προφανώς στη διάρκεια της ζωής τους όλοι οι μαθητές δε θ' ασχοληθούν με το σώμα τους (για αυτό και η λειτουργία των συστημάτων τους δεν είναι σημαντική), αλλά με τα διανύσματα (που είναι μαθηματική έννοια και όχι φυσική , ασφαλώς πολύ σημαντική , αλλά δυστυχώς δεν θα τη χρησιμοποιήσουν όλοι οι μαθητές).
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 07:40:51 πμ από giokspy »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:13:35 »

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #74 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 12:47:00 μμ »
Συνάδελφοι ,παραθέτω κάποιες σκέψεις μου στο διάλογο αυτό , χωρίς καμιά προκατάληψη και τάση για αντιπαράθεση με κανέναν , παρά μόνο για μια προσπάθεια ορθολογικής προσέγγισης των πραγμάτων και εν τέλει συμφιλίωσης του κλάδου που πρέπει να είναι προτεραιότητα αυτή την κρίσιμη περίοδο .
Παλιοί και νέοι , μόνιμοι και αναπληρωτές , φυσικοχημικοί και Βιολόγοι ,Φιλόλογοι και ξενόγλωσσοι , Διευθυντές και προσωπικό πρέπει να γίνουν ένα , για το καλό της κοινωνίας και το δικό μας .

Αν ρωτήσει κάποιος ,τα παιδιά , τους γονείς , τους καθηγητές , το Υπουργείο  , <<Τις ώρες της βιολογίας ποιος πρέπει να τις διδάσκει στο σχολείο ; >>  , όλοι θα απαντήσουν ,μα φυσικά οι βιολόγοι .
Τι γίνεται όμως στην πράξη ;
Αντιστοιχούν οι συνολικές ώρες τις βιολογίας Πανελλαδικώς  , με τον αντίστοιχο αριθμό Βιολόγων ;
Η απάντηση είναι Όχι .  Γι΄αυτό και στα πραγματικά κενά – πλεονάσματα οι βιολόγοι παρουσιάζουν μεγάλη έλλειψη και οι Φυσικοί – Χημικοί πλεόνασμα .
Υπάρχει επομένως μία στρέβλωση που δεν μπορεί να την αμφισβητήσει κανένας .
Τα προβλήματα της στρέβλωσης :
1)   Παιδαγωγικά προβλήματα  (και απορώ πως κάποιοι δεν μπορούν να τα δουν )

Και εγώ ( βιολόγος ) μπορώ να διδάξω Φυσική- Χημεία υποβιβάζοντας το μάθημα στο μυαλό το δικό μου και των μαθητών κάνοντας μόνο θεωρία ,μένω στα εύκολα κομμάτια , προσπερνώ τα δυσκολοκατανόητα και φυσικά δεν δουλεύω ασκήσεις  παρά μόνο του βιβλίου και αυτές ενδεικτικά . Δε σημαίνει όμως ότι είναι και παιδαγωγικά σωστό .Το ότι τα βιβλία της βιολογίας δεν έχουν αξιόλογες ασκήσεις και ερωτήσεις κρίσεως ακόμα και στο μάθημα κατεύθυνσης της γ΄ Λυκείου δε σημαίνει ότι μπορεί να τα διδάξει ο καθένας .Επίσης η εμβάθυνση και η αγάπη για το κάθε μάθημα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για το παιδαγωγικό αποτέλεσμα .
Η εκφράσεις <<η ξεφτίλα που νοιώθω όταν μιλάω για το πέος και το αιδοίο μετά από το μάθημα φυσικής >> αποδεικνύει το παιδαγωγικό πρόβλημα , που από μόνο του ήταν αυτονόητο .

2)    Υποβάθμιση του ρόλου του σχολείου και του εκπαιδευτικού έργου .

Απαξιώνουμε το εκπαιδευτικό μας έργο  , αποδυναμώνουμε το ρόλου του σχολείου στην κοινωνία και κατ΄ επέκταση και τον λόγο  ύπαρξής μας .Άρα βοηθάμε με τον τρόπο μας το κλείσιμο σχολείων και τις απολύσεις εκπαιδευτικών .
Με οικονομικούς όρους της εποχής όταν ένα μαγαζί είναι και κακό και ακριβό τότε κλείνει.

3)   Ηθικούς λόγους.

Κάποια άτομα αισθάνονται αδικία και καταπίεση με συνέπεια να μειώνεται η απόδοσή τους στην σχολική μονάδα και να χαλάει και το γενικότερο κλίμα μειώνοντας και την απόδοση και των υπολοίπων .

Αν και προσωπικά δεν συμφωνώ με την ένταση αυτή  , δικαιολογώ εν μέρει την υπερβολή των λόγων του συναδέρφου μου ( Βασίλη) σαν προσπάθεια για την ανάδειξη του προβλήματος και τη μετρίαση της αδικίας  , με μια ίση και αντίθετη δύναμη (όρος φυσικής) .
Δεν υποστηρίζει κανένας βιολόγος  να διωχθούν Φυσικοί- Χημικοί (δεν φταίει κανένας Φυσικός ή Χημικός ή Γυμναστής ή πληροφορικάριος ή ξενόγλωσσος ή…… που προσλήφθηκε για δουλεία αλλά το Υπουργείο  που δεν έκανε ορθολογική κατανομή και υπόκυψε στις συντεχνιακές πιέσεις  ή αδιαφόρησε  , όλα αυτά τα χρόνια .

Μπορούμε όμως:

1)   Να προσλάβουμε αναπληρωτές με βάση τις παιδαγωγικές ανάγκες και τα κενά.
2)   Στις κατευθύνσεις να μπαίνουν μόνο καθηγητές της αντίστοιχης ειδικότητας .
3)   Ας πάω και στο διπλανό σχολείο για να κάνω τα μαθήματά μου .Πολλά σχολεία συστεγάζονται !!!!!
4)   Στις μελλοντικούς διορισμούς …….να μην λάβω υπόψη τις συντεχνιακές πιέσεις αλλά την ορθότητα της κατάστασης .
5)  Στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ας βαθμολογούν τουλάχιστον καθηγητές της ειδικότητας .

Μπορεί η συζήτηση να συνεχίσει στη βάση  ορθολογικών και βιώσιμων προτάσεων .

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #75 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 01:04:33 μμ »
...............................................................................
Μπορούμε όμως:

1)   Να προσλάβουμε αναπληρωτές με βάση τις παιδαγωγικές ανάγκες και τα κενά.
2)   Στις κατευθύνσεις να μπαίνουν μόνο καθηγητές της αντίστοιχης ειδικότητας .
3)   Ας πάω και στο διπλανό σχολείο για να κάνω τα μαθήματά μου .Πολλά σχολεία συστεγάζονται !!!!!
4)   Στις μελλοντικούς διορισμούς …….να μην λάβω υπόψη τις συντεχνιακές πιέσεις αλλά την ορθότητα της κατάστασης .
5)  Στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ας βαθμολογούν τουλάχιστον καθηγητές της ειδικότητας .


Μπορεί η συζήτηση να συνεχίσει στη βάση  ορθολογικών και βιώσιμων προτάσεων .
Όλα πολύ σωστά! ( αρκεί να τα δουν και οι καθ' ύλην αρμόδιοι! )
  

Αποσυνδεδεμένος tempo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 02:21:39 μμ »
@gvasilis

είμαι υπέρ του διαχωρισμού των κλάδων ΠΕ04 και η κάθε ειδικότητα να αναλαμβάνει τις ώρες της. Διάβασα το post σου και απλά θέλω να σου θυμίσω ότι σε κάποιον διαγωνισμό ΑΣΕΠ τα θέματα των Φυσικών ήταν απο δύσκολα-πολύ δύσκολα και των Βιολόγων απο εύκολα-πολύ εύκολα. Το αποτέλεσμα: επειδή οι θέσεις ήταν κοινές ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποσοστό διοριστέων ήταν Βιολόγοι.....εκεί να δεις πόσο αδικημένος ήμουν εγώ φίλε μου!!!

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 02:28:30 μμ »
@gvasilis

είμαι υπέρ του διαχωρισμού των κλάδων ΠΕ04 και η κάθε ειδικότητα να αναλαμβάνει τις ώρες της. Διάβασα το post σου και απλά θέλω να σου θυμίσω ότι σε κάποιον διαγωνισμό ΑΣΕΠ τα θέματα των Φυσικών ήταν απο δύσκολα-πολύ δύσκολα και των Βιολόγων απο εύκολα-πολύ εύκολα. Το αποτέλεσμα: επειδή οι θέσεις ήταν κοινές ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποσοστό διοριστέων ήταν Βιολόγοι.....εκεί να δεις πόσο αδικημένος ήμουν εγώ φίλε μου!!!
Έτσι θα γίνεται και πολύ καλύτερο μάθημα!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 02:39:15 μμ »
@gvasilis

είμαι υπέρ του διαχωρισμού των κλάδων ΠΕ04 και η κάθε ειδικότητα να αναλαμβάνει τις ώρες της. Διάβασα το post σου και απλά θέλω να σου θυμίσω ότι σε κάποιον διαγωνισμό ΑΣΕΠ τα θέματα των Φυσικών ήταν απο δύσκολα-πολύ δύσκολα και των Βιολόγων απο εύκολα-πολύ εύκολα. Το αποτέλεσμα: επειδή οι θέσεις ήταν κοινές ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποσοστό διοριστέων ήταν Βιολόγοι.....εκεί να δεις πόσο αδικημένος ήμουν εγώ φίλε μου!!!
Ηταν μεγάλη αδικία η ενοποίηση, αλλά εκτιμώ ότι αυτό έγινε από τους κυρίαρχους φυσικούς και κατέληξε σε γκάφα. Πρέπει όμως να σκεφτείς κάποια πράγματα.
Πρώτον που είναι τώρα αυτοί οι βιολόγοι που δεν έπρεπε να διοριστούν τότε και έφαγαν θέσεις φυσικών;
Πήραν σύνταξη σε 10 χρόνια; γιατί υπάρχουν κενά βιολόγων και γεωλόγων και πλεονάζουν οι φυσικοί και οι χημικοί; Μήπως απλώς ενοούσατε ότι τότε δεν έπρεπε να είχαν διοριστεί τόσοι βιολόγοι, όχι επειδή δεν χρειάζονταν, αλλά επειδή θέλατε να συνεχίζουν να διορίζονται παραπάνω φυσικοί από όσοι χρειάζονται; Και αυτό σας προκάλεσε! Μήπως δηλαδή οι διορισμοί βιολόγων το 98 (επειδή χρειάζονταν όπως δείχνουν οι αριθμοί) ήταν μια ασέβεια στο καθεστώς των φυσικών που αδιαφορεί για τα πραγματικά κενά;, αρκεί να είναι αυτοί περισσότεροι;
Δεν συμφέρει εμάς η ενοποίηση. Εμείς την φοβόμαστε. ΚΑι δεν θα την αποφασίσουμε εμείς. Μάντεψε ποιούς συμφέρει και ποιοί θα την αποφασίσουν.
tempo μήπως είσαι αναπληρωτής;
Άρα συμφωνώ με Sunbird, με greedo και ως επι των πλείστων με tempo
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2013, 03:02:29 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 02:55:32 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι κινείστε σε λάθος κατεύθυνση. Κάντε ένα διάλειμμα!

Η κυβέρνηση ετοιμάζει αυτές τις μέρες νέες συγχωνεύσεις σύμφωνα με πληροφορίες από την ΟΛΜΕ.
Αυτό όμως που είναι σημαντικό και αφορά εμάς τους αναπληρωτές και το μέλλον μας είναι τα σχέδια της κυβέρνησης και τρόικα για τους δημόσιους υπαλλήλους. Θέλει στα επόμενα λίγα χρόνια να μειώσει το προσωπικό στα σχολεία της αθμιας και βθμιας κατά 50 χιλιάδες περίπου. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό για μας;


Σας μεταφέρω λόγια της κύριας ομιλήτριας συναδέλφισσας σήμερα στην κεντρική πλατεία της Λάρισας:

Δεν έχει σημασία ποιος διδάσκει καλύτερα την Ιστορία στους μαθητές τούτην την ώρα. Σημασία έχει ποιος γράφει την Ιστορία σήμερα με την συμμετοχή του στον αγώνα για ανατροπή των μνημονιακών σχεδίων...

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Προς Φυσικούς και Χημικούς
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 21, 2013, 11:57:10 πμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο sikat!
Μας περιμένουν πολύ χειρότερα!

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 21, 2013, 09:30:07 μμ »
κολοκύθια με την ρίγανη λέει ο λαός σοφά. βεβαίως έχουν καλύψει πολλά κενά ( πιο πολλά από ότι αναμενόταν ) με την αύξηση ωραρίου κλπ, αλλά δεν έχουν ζητηθεί από τις δευτεροβάθμιες οι τελικές κενές ώρες ανά ειδικότητα για να γίνει η β φάση. τραγουδάτε τα ίδια και τα ίδια , που έχουν καταντήσει το ΠΕΟ4 περίγελο με την διχόνοια αυτή. και βέβαια υπάρχουν κενές ώρες χημικών ή φυσικών όπως βεβαίως και βιολόγων , ειδικά σε δυσπρόσιτα , αλλά και μέσα στην Αθήνα ακόμα ( δείτε α αθήνας ). αλλά εσείς , μπλα μπλα , τα ξέρετε όλα. μόνο κενά βιολόγων υπάρχουν , οι άλλοι στην πυρά. Η αγωνία όλων , είναι μεγάλη . Μην παίζετε κάτω από το τραπέζι πια , έλεος. Οι ξενόγλωσσοι , όπως και άλλοι πολλοί το ΠΕΟ4 το μπερδεύουν. Δεν  είναι δυνατόν το 0 χημικοί. Αυτό ξεχάστε το. και όταν έγραφα πριν από ένα μήνα να παρακαλάτε το ΠΕΟ4 να βγάλει 100 θέσεις στο σύνολο , πέσατε να με φάτε. τώρα; έχω παρακαλέσει πολλές φορές , προς καλό όλων μας , το ΠΕΟ4 να είναι συμπαγές. στο κενό. καληνύχτα σας.

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 21, 2013, 09:35:43 μμ »
Μακάρι να πάρει χημικούς αλλά προς θεού όχι ενιαίος ο ΠΕ.04. Τρομάξαμε να απαλλαγούμε από αυτήν την αδικία κάποιων πρόσφατων ΑΣΕΠ οι φυσικοί. Ας γίνει πλήρης διαχωρισμός και ο καθένας το μάθημά του.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 21, 2013, 09:45:14 μμ »
Μακάρι να πάρει χημικούς αλλά προς θεού όχι ενιαίος ο ΠΕ.04. Τρομάξαμε να απαλλαγούμε από αυτήν την αδικία κάποιων πρόσφατων ΑΣΕΠ οι φυσικοί. Ας γίνει πλήρης διαχωρισμός και ο καθένας το μάθημά του.
Πλήρης διαχωρισμός θα πρέπει να είναι το αίτημα κάθε βιολόγου. Έτσι τα κενά μας θα ξεπεράσουν μερικές εκατοντάδες.
Από την άλλη θα είναι αχάριστο προς τους αναπληρωτές φυσικούς και χημικούς που θα τους πετάει για 1 τουλάχιστο χρόνο στα σκουπίδια, αφού πρώτα τους έστιψε τόσα χρόνια.
Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε ότι πρακτικά μας έχουν ενοποιήσει εδώ και χρόνια με τις υπερβολικές β αναθέσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2013, 09:47:09 μμ από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 753
Σύνολο: 763

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.