Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - panos2

Σελίδες: 123 ... 179
1
Συγγνώμη, εσύ που έχεις τόση εμπειρία από το εξωτερικό, τι "βαθμό" θα πάρει στην αξιολόγηση ένα μάθημα στο οποίο ακούγεται κατά κύριο λόγο η φωνή του καθηγητή;

Όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες -και κυριολεκτώ, δεν υπερβάλλω με το όλες- θεωρούν τη μετωπική διδασκαλία αναποτελεσματική και αντιπαιδαγωγική. Δουλεύουμε -ή οφείλουμε να δουλεύουμε με βάση τις οδηγίες του υπουργείου- πλέον ομαδοσυνεργατικά, με ανακαλυπτική μάθηση και πολλά άλλασουν" υπέροχα πράγματα που συμβαίνουν μέσα στην τάξη. Ο ρόλος του καθηγητή στη σύγχρονη παιδαγωγική είναι υποστηρικτικός-καθοδηγητικός. Δεν πρέπει να ακούγεται συχνά η φωνή του. Πώς ακριβώς θα δουλέψει η κάμερα;

Αλήθεια, με μετωπική διδασκαλία δουλεύει η Αμερική και ο Καναδάς; Από απν να δέιξουορία ρωτάω.

Αυτό το είδος μαθήματος  κάνουν  τελικά και τα ιδιωτικά σχολεία, αφού αυτό θέλουν να "πουλήσουν", αυτό το είδος μαθήματος χρυσοπληρώνουν κάποια χάπατα -γονείς, ενώ παράλληλα χρυσοπληρώνουν και ιδιαίτερα για τα καμάρια τους και εν τέλει με αυτό το είδος μαθήματος παραμορφώθηκε και η  υπουργός μας. Αν αρχίσει  να της μιλά κάποιος περί διδακτικής και μάλιστα σύγχρονης, σίγουρα δεν θα γίνει κατανοητός, όπως βέβαια όλα αυτά δεν είναι κατανοητά και σε συναδέλφους που από σπόντα βρέθηκαν στο σχολείο με μόνη   γνώση την "φροντιστηριακή διδακτική' -παραμορφωτική...   

2
Μια λίγο διαφορετική προσέγγιση.
Η ιστορία με την αναμετάδοση του μαθήματος σε πραγματικό χρόνο είναι ένα πυροτέχνημα χωρίς ουσία, μιας και το όλο είναι ανέφικτο για πολλούς λόγους. Η εκπαιδευτική κοινότητα αντιδρά έντονα, το υπουργείο υποχωρεί ή ανασκευάζει..., και στο τέλος το νομοσχέδιο για την παιδεία ψηφίζεται χωρίς πολλά πολλά...    ;)

3
Τι λέτε, ρε; εμείς δεν πληρώνουμε φόρους; Που δεν μπορούμε να κρύψουμε και τίποτα! Άντε με αυτήν την καραμελίτσα. Έλεος με τους πορτοσαλτηδες εδώ μέσα!

 Η "καραμέλα" λέει πως τους ΔΥ τους πληρώνει μόνο ο ιδιώτης με τους φόρους του...

Μια κάποια δική μου απλοική προσέγγιση: Το χρήμα το "δημιουργεί" κάποια κεντρική τράπεζα (το λεφτόδεντρο) με όρους που είναι δυσδιάκριτοι και όχι  σαφείς.  Μετά ο κάθε πολίτης αμείβεται για την εργασία του. Ο ιδιωτικός υπάλληλος πληρώνει έμμεσα τον ΔΥ μέσω των φόρων, αλλά και ΔΥ πληρώνει άμεσα τον ιδιώτη για κάποια εργασία. Το χρήμα κάνει κύκλους και στο σύστημα που ζούμε συσσωρεύεται στους λίγους Ιδιώτες. Η δύναμη που τους δίνει ο τεράστιος πλούτος του κάνει αλαζόνες και θέλουν να τον κρατούν μόνο για τις οικογένειες τους και τα χιλιάκιςεγγόνια τους, που κατ' εμέ είναι τα παράσιτα του συστήματος και όχι ο ΔΥ των 800 ευρώ
Ο ΔΥ έχει κατά κανόνα κάποια σίγουρη αμοιβή, χωρίς να έχει την δυνατότητα (πλην λαμογιάς...) να γίνει πλούσιος και ο ιδιώτης έχει αβέβαιη αμοιβή, αλλά την δυνατότητα μέσω του επιχειρήν να γίνει πλούσιος.

sorry για το εκτός θέματος...

 

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Μάιος 04, 2020, 09:59:51 μμ »
Σ' ευχαριστώ.

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Μάιος 04, 2020, 07:53:17 μμ »
Μια ερώτηση για κάποιον που μπορει να γνωρίζει:
Η απόσπαση προς Α' Πειραιά δεν υπάρχει σαν επιλογή στην αίτηση απόσπασης. Αντ' αυτού δίνει την επιλογή γενικά προς Πειραιά. Σαν φυσικός με οικογένεια και παιδιά, ποια είναι η πιθανότητα να βρεθώ στην Β' Πειραιά και στην Ύδρα ή τα Κύθηρα;

6
Για την Γερμανία ισχύει πως στα μισά κρατίδια έχουν ανοίξει ήδη οι τάξεις που έχουν τελικές εξετάσεις και από Δευτέρα οι τάξεις θα γίνουν περισσότερες. Επίσης, η σχολική χρονιά τελειώνει σε διαφορετικές ημερομηνίες από κρατίδιο σε κρατίδιο. Η συζήτηση στην Γερμανία δε γίνεται για το αν πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία, αλλά για το αν ήταν λίγο νωρίς...
Εμείς που έχουμε πολύ λιγότερη διασπορά του ιού και παράλληλα έφθασε και το ευεργετικό καλοκαιράκι με την όποια επιδραση στην επιβράδυνση του ιού -μικρή ή μεγάλη- είμαστε σε πολύ πλεονεκτικότερη θέση από τους γερμανούς και παρ' ολα αυτά σχεδιάζουμε να ανοίξουμε με μια χρονική καθυστέρηση δύο εβδομάδων από αυτούς για να δούμε πρώτα πως θα τα πάνε. Και καλά κάνουμε, μιας και το σύστημα υγείας που έχουμε δεν έχει  βελτιωθεί καθόλου.  Ο κυριότερος λόγος που πρέπει να ανοίξουμε τα σχολεία κατ' εμέ είναι για να κάνουμε μια μεγάλη πρόβα για ότι θα συναντήσουμε τον Σεπτέμβρη. Αν με την όποια τουριστική κίνηση ο ιός έχει αρκετές εστίες αναζωπύρωσης τον Σεπτέμβρη, πιστεύετε πως σε μια έκρυθμη κατάσταση τον Οκτώβρη θα τα ξανακλείσουμε τα σχολεία; Ας δουμε από τώρα εκ' του ασφαλούς -σε υψηλό βαθμό- πως πρακτικά θα επιβραδύνουμε την εξάπλωση του ιού το Φθινόπωρο.
Ίσως τώρα θα δούμε πως οι ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών, ειδικά στην Β'θμια, αποτελούν ένα μεγάλο ποσοστό, για να σχεδιαστεί  πως θα αναπληρωθούν την επόμενη χρονιά, αν πρέπει να μείνουν σπίτι. Μάλλον θα εκπλαγούμε από τον αριθμό.


7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« στις: Απρίλιος 03, 2020, 08:51:30 μμ »
Προσωπική εμπειρία: Στο σχολείο μου στα νότια προάστια της Αθήνας λειτουργεί καθημερινό πρόγραμμα σύγχρονης εκπαίδευσης. Οι πληροφορικοί από την ομάδα υποστήριξης και η Διεύθυνση έκαναν εξαιρετική δουλειά και σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν με αρκετό ενθουσιασμό. Και μιλάμε για μεγάλο ηλικιακό μέσο όρο. Αρκετοί από τους συναδέλφους μάλιστα βγαίνουν στη  σύνταξη του χρόνου... Εγώ είχα πρόβλημα με τον υπολογιστή μου και η ομάδα υποστήριξης μου βρήκε αμέσως υπολογιστή! Και όλα αυτά χωρίς πιέσεις, αλλά με ωραίο και ευγενικό τρόπο.
Γράφτηκα και στο e-me για να λειτουργήσει επικουρικά στη σύγχρονή, αλλά σπάστηκα με τα κρεμάσματα και αποφάσισα να ανταλλάσσουμε αρχεία μέσω  Email. Θα δω το e-class.

Τα προβλήματα μπορεί για αρκετούς να είναι πολλά. Όσοι όμως έχουν τον τεχνικό εξοπλισμό και λίγη όρεξη, ας προσπαθήσουν να δράσουν μέσα από αυτόν τον τρόπο εκπαίδευσης. Όλοι κάτι θα κερδίσουμε. Όταν θα επιστρέψουμε στο δια ζώσης μάθημα, η ασύγχρονη εκπαίδευση τουλάχιστον μπορεί να γίνει ένα χρήσιμο συμπληρωματικό εργαλείο. Ευκαιρία να το μάθουμε.

 


8
Και εγώ πιστεύω πως κάπου τέλη Μάη θα ανοίξουν τα σχολεία για να οργανωθούν οι Πανελλήνιες τον Ιούνη. Μια εναλλακτική σκέψη θα ήταν τα μαθήματα να ξεκινήσουν πάλι μετά τις 15 Αυγούστου, δηλαδή περίπου ένα μήνα πιο νωρίς. Έτσι θα μπορούσαμε να καλύψουμε κενά από την προηγούμενη τάξη και επιπλέον θα μπορούσαμε ενδεχομένως να μετριάσουμε την ισχύ ενός νέου κύματος Κορονοιου με νέο κλείσιμο για λίγες εβδομάδες γύρω στον Νοέμβρη...

9
Σχολική ζώνη / Απ: Μείωση του 7ωρου στη Γ λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 09:40:50 μμ »
Στην περίπτωση που δεν υπήρχαν οι πανελλήνιες εξετάσεις που επισκιάζουν τα πάντα στο Λύκειο, θα είχε νόημα η κατάργηση του μέτρου του 7ώρου στην Γ' Λυκείου. Όσο όμως υπάρχουν αυτές οι εξετάσεις και ο τρόπος που γίνονται δίνεται η δυνατότητα μέσω του 7ώρου να μην νιώθουν τα παιδιά πως χάνουν την ώρα τους το πρωί στο σχολείο και όντως αναβαθμίζεται το Λύκειο. Ας τελειώνει η γενική παιδεία στην Β' Λυκείου.
Σε ένα διαφορετικό και πιο όρθο πλαίσιο, όπου οι εισαγωγικές εξετάσεις δεν θα ήταν υπόθεση του Λυκείου, έχει νόημα η διατήρηση της γενικής παιδείας και στην Γ' Λυκείου.

Μια μικρή επισήμανση ακόμη: Αν τύχει και υπάρξει ένα  ποσοστό άνω των 40% των μαθητών που θα νιώσει με την πάροδο του χρόνου πως μέσω του 7ώρου καλύπτεται μεγάλο μέρος της προετοιμασίας τους για τις εισαγωγικές εξετάσεις, τότε οι πιέσεις της οργανωμένης παραπαιδείας προς το υπουργείο θα είναι τόσο μεγάλες, που το 7ωρο θα καταργηθεί άμεσα με θεωρητικά επιχειρήματα περί της αξίας της γενικής παιδείας  και άλλα ωραία...

10
Δεν με ενδιαφέρει η ιδιωτικη δεν την πληρωνω με τους φορους μου οπως την δημοσια ...Αλλα εδω τι περιμενεις οταν ακους τον μονιμο να λεει "θα στα μαθει ο φροντιστης σου..." η δεν θιγεστε οταν βλεπετε τις ταξεις αδειες μετα τον Φλεβάρη στην Γ Λυκειου ...δεν ειναι αυτο ενα φτύσιμο στην μάπα ?
Δυστυχως η πλειοψηφία ΛΟΥΦΑΡΕΙ...και το δείχνουν οι μελέτες...για αυτό δεν Θέλουν και την αξιολόγηση....Απλά είναι τα πράγματα...δυστυχως... :(

Επαναλαμβάνεις στερεότυπα.
Το "θα στα μάθει ο φροντιστής σου" μπορεί να έχει πραγματικά ειπωθεί από κάποιους ανεγέφαλους , αλλά μάλλον είναι "αστικός μύθος" σε υψηλό βαθμό. 
Δεν κατάλαβες τι έγραψα. Να διευκρινίσω κάτι: Το σχολείο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των Πανελληνίων γι' αυτούς που θέλουν να γράψουν καλά. Γι αυτό δεν φταίει κανένας εκπαιδευτικός. Το πλαίσιο είναι έτσι. Ο καλύτερος εκπαιδευτικός του δημοσίου μπορεί να αναλάβει μέσω του σχολείου το πολύ το 25% της προετοιμασίας. Οι λόγοι είναι γνωστοί. (Ανομοιογενή τμήματα, μεγαλύτερος αριθμός μαθητών απ' ότι στα φροντιστήρια, Αργό ξεκίνημα, ενώ τα φροντιστήρια ξεκινούν 6 μήνες πριν και χάσιμο πολλών ωρών) Τώρα με τα 7ωρα μπορεί ίσως να μπορεί να αναλάβει το πολύ 50%...

Να πω και εγώ ένα στερεότυπο:
Αν ο μαθητής αποτύχει στις Πανελλήνιες, όλοι βρίζουν το δημόσιο σχολείο. Αν πετύχει τους στόχους του, όλοι θα πουν πως αυτό το πέτυχε το φροντιστήριο.

Κανένας δεν βλέπει την αλήθεια που είναι πως η επιτυχία ή η αποτυχία πηγάζει κυρίως από την προσωπική προσπάθεια.



11
Δυστυχώς οι άσχετοι είναι στην "Δημόσια" εκπαίδευση...όπως δείχνει η έρευνα...Βέβαια όταν είσαι μέρος του προβλήματος δεν μπορείς να δεις την λύση...

Να δούμε και λίγο την ιδιωτική;
Αν σε ένα μάθημα όπως στα μαθηματικά ή στη Φυσική  50% -60%  γράφει στις πανελλήνιες κάτω από τη βάση, ενώ σχεδόν όλοι κάνουν φροντιστήρια, πως κρίνεις την επάρκεια των εκπαιδευτικών της ιδιωτικής εκπαίδευσης; Έχεις δει ποτέ μια μαζική διαμαρτυρία γονέων έξω από τα φροντιστήρια ή έστω μια κάποια δημόσια κριτική;
Δύσκολα βάζω που χαλάνε το αφήγημα που επικρατεί...
Να τα μαζέψω λίγο:
Στη Δημόσια εκπαίδευση η πλειοψηφία παλεύει και προσπαθεί σε ένα αντίξοο περιβάλλον με πολλή απαξίωση.
Ένα ποσοστό διεκπεραιώνει και ένα μικρό ποσοστό θα έπρεπε να απομακρυνθεί από τις αίθουσες διδασκαλίας.
Όσο υπάρχουν οι Πανελλήνιες και η εδραιωμένη άποψη για το Λύκειο, η μάχη είναι χαμένη και αυτοί που κερδίζουν από την αγωνία των γονέων θα παλεύουν να απαξιώσουν τη δημόσια εκπαίδευση.
Επίσης, όσο η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του δημοσίου δεν μετρά για την εξέλιξη του μαθητή,  όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες του κόσμου, οι μαθητές θα απαξιώνουν τη δουλειά του.

Το ουσιαστικά μεμπτό για τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου είναι πως δεν διεκδικούν (και με την αξιολόγησή τους...) την  αναβάθμιση του ρόλου τους στην εκπαίδευση και βολεύονται με το να μην αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Αποδέχονται τους χαμηλούς μισθούς και την ταλαιπωρία για να διοριστούν με την ελπίδα να "ρεφάρουν" και με κάποια ιδιαιτεράκια μετά τον διορισμό. Έτσι, η ιστορία συνεχίζεται και ο καθένας που συμμετέχει στην εκπαίδευση  έχει το αφήγημα που τον συμφέρει.

12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Αύγουστος 21, 2019, 07:14:18 μμ »
Παιδιά μια απλή ερώτηση για να μην ψάχνω:

Αν έχεις πάρει απόσπαση από την Α' φάση σε περιοχή 5ης προτίμησης, μπορείς να ξανακάνεις αίτηση στην Β'φάση για να  βελτιώσες τη θέση σου;

13
@elduderinoxy,

πράγματι μετά την απόφαση του ΣΤΕ το '15 έπρεπε η τότε κυβέρνηση να κάνει ανοιχτή πρόσκληση σε όλους όσους έχασαν θέση διορισμού από τους αντισυνταγματικούς διορισμούς. Δεν το έκανε, επειδή οι πιέσεις όσων δεν είχαν επιτυχία στον ΑΣΕΠ ήταν τεράστιες. Τουλάχιστον στο τέλος ικανοποίησε τους προσφυγέντες.
Η τωρινή κυβέρνηση θα μπορούσε επίσης να κάνει την ανοιχτή πρόσκληση, αλλά δεν θα το κάνει λόγω πιέσεων, αλλά και απροθυμίας να κάνει διορισμούς.
Άλλο είναι να έχεις δίκαιο, και άλλο να λάβεις δίκαιο - να δικαιωθείς. Για να δικαιωθείς πρέπει να κάνεις προσφυγή στη δικαιοσύνη. Αυτό κάναμε και διοριστήκαμε. Εγώ αυτό δεν το λέω "τρίχες", αλλά σωστή εκτίμηση των πραγμάτων ή για μερικούς και τύχη. Για εσένα φυσικά μπορεί να είναι "τρίχες", αν δεν διορίστηκες, ενώ σου έχει κλαπεί η θέση από τους αντισυνταγματικούς διορισμούς. Και εγώ θεωρώ λάθος την θεώρηση από το ΔΕΑ πως αφού δεν έκανες προσφυγή, θεωρήθηκε πως αρνήθηκες τον διορισμό και διορίστηκε ο επόμενος. Τυχερό ήταν έτσι ένα μικρό ποσοστό δικαιωθέντων.
Ανάλογο θυμό μπορεί να είχα και εγώ αν ήμουν στη θέση σου.
Μακάρι να έχεις κάνει προσφυγή στην δικαιοσύνη (πριν την ψήφιση του τελευταίου νόμου καλύτερα) και να έχεις βάσιμες ελπίδες δικαίωσης. Αν δεν το έχει κάνει μετά από όλα αυτά, τι να πω...



 

14
Ο δάσκαλος είναι σαν το κρασί. Ο καλός με τον χρόνο γίνεται καλύτερος σαν το καλό κρασί. Ο κακός με τον χρόνο ξινίζει...

ΥΓ. Θέλει βέβαια και την σωστή "αποθήκευση", με φελό...

Σελίδες: 123 ... 179

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29580
  • Τελευταία: thenikou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1018152
  • Σύνολο θεμάτων: 17527
  • Σε σύνδεση σήμερα: 210
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 102
Σύνολο: 104

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.476 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.