Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gia 96

Σελίδες: 123 ... 361
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Αύγουστος 19, 2024, 09:35:11 πμ »
Χωρίς συμβόλαιο είναι η λύση. Η λύση δεν είναι να μη δηλώσουν Αττική και Πειραιά που αποτελούν το  45%  του συνόλου των θέσεων προς διορισμό ΠΕ02. Χωρίς συμβόλαιο, Κουκάκι στην πηγή του airbnb  κοντά στην Ακρόπολη, 350€ το δυαρι.
Συγγνώμη, την Ακρόπολη θα πάει να δει ο νεοδιοριζόμενος;;; Ή θαρρείς πως όσοι διαχειρίζονται airbnb θα του δώσουν δυάρι με 350 ευρώ για 10 μήνες;;; Τέλος, το Κουκάκι κ γεμάτο αλλοοδαπούς είναι κ δεν συμφέρει στις μετακινήσεις προς Ανατολική ή Δυτική Αττική, που είναι κ οι περισσότερες θέσεις διορισμού...!

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Ιούλιος 23, 2024, 09:32:49 μμ »
Σας παραθέτω, μετά από προσωπική έρευνα, τα εναπομείναντα λειτουργικά κενά μετά τις αποσπάσεις, στις περιοχές που βρίσκονται στον πίνακα των μετατάξεων, καθώς και σε εκείνες που δεν υπάρχουν πλεονάσματα:

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 127
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ 49
ΕΒΡΟΥ 19
ΕΥΒΟΙΑΣ 48
ΚΑΒΑΛΑΣ 7
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 26
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 14
ΚΥΚΛΑΔΩΝ 50
ΛΕΣΒΟΥ 19
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 8
ΠΕΙΡΑΙΑ 105
ΣΑΜΟΥ 2
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 10
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 14
ΒΟΙΩΤΙΑΣ 21'
Γ ΑΘΗΝΑΣ 55
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 103
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 7
ΖΑΚΥΝΘΟΥ 15
ΗΛΕΙΑΣ 28
ΗΜΑΘΙΑΣ 21
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 56
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 37
ΛΑΚΩΝΙΑΣ 23
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 27
ΛΕΥΚΑΔΑΣ 9
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 17
ΞΑΝΘΗΣ 20
ΡΕΘΥΜΝΟΥ 37
ΦΛΩΡΙΝΑΣ 3
ΦΩΚΙΔΑΣ 14
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 25
ΧΑΝΙΩΝ 1

ΣΥΝΟΛΟ 1.017
Προφανώς κι έχετε κάνει λάθος στις εκτιμήσεις σας...
Και εξηγούμαι, για να καταλάβετε: σε αρκετές από τις παραπάνω ΔΔΕ που γράφετε δεν υπάρχουν καθόλου οργανικά κενά φιλολόγων, με αποτέλεσμα να είναι αβέβαιο αν θα το Υπουργείο θα διορίσει εκεί ή αν θα συγκεντρώσει τους φετινούς νεοδιορισθέντες στα νησιά, ώστε να περικόψει σημαντικό αριθμό αναπληρωτών εκεί.
Επίσης, τα λειτουργικά κενά που παρουσιάζετε δεν ισχύουν - δεν είναι τόσα δηλ., μιας και έχουν τοποθετηθεί ήδη σ' αυτά όσοι φιλόλογοι ήταν υπεράριθμοι ή βρίσκονταν στη διάθεση. Δεν χρειάζεται να δώσω συγκεκριμένα παραδείγματα - αν έχετε το κουράγιο να ψάξετε στις ιστοσελίδες των ΔΔΕ, θα τα βρείτε όλα στις τοποθετήσεις των μονίμων.
Αυτό εν ολίγοις που θέλω να πω είναι ότι τα όποια λειτουργικά κενά έχουν απομείνει σε ΔΔΕ, είναι σπαστά, ωρών δηλ. από 'δω κι από 'κει και χρειάζεται προσοχή στο τι θα δηλώσετε και τι θα επιλέξετε στο θέμα του διορισμού σας.
Τέλος, με τόσους παραπάνω από τα οργανικά κενά διορισμούς στους ΠΕ02, είναι πιθανό να "μπουκώσουν" για χρόνια μερικές περιοχές, να δυσκολέψουν οι μεταθέσεις κι οι αποσπάσεις κι οι φετινοί νεοδιορισθέντες να απαιτηθεί να μείνουν εκεί που θα πάνε όχι μόνο για 2 χρόνια, αλλά για περισσότερα.
Καλή συνέχεια!

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Μάρτιος 29, 2024, 05:14:01 μμ »

4
Θα θέσω κ τη δική μου άποψη γι' αυτό το πολύ σημαντικό θέμα.
Οι γονείς (οι περισσότεροι) σίγουρα θεωρούν το σχολείο parking κι εμάς κακούς παρκαδόρους...! Όταν βγάζουμε έξω με ωραία απομάκρυνση έναν μαθητή - και αφού πρώτα έχει δεχθεί παρατηρήσεις & επιπλήξεις από όλους σχεδόν τους εκπαιδευτικούς του συλλόγου για την απρεπή συμπεριφορά του κ έχουν γίνει συζητήσεις μαζί του (σε άλλες φυσικά ημέρες)-, όταν ενημερώνεται σχετικά ο κηδεμόνας του κ το μόνο που απαντά (και μάλιστα με ύφος) είναι ότι στο γυμναστήριο το ίδιο αυτό παιδί είναι πειθαρχημένο κ δε δημιουργεί πρόβλημα, ενώ στο σχολείο δημιουργούνται προβλήματα από εμάς τους εκπαιδευτικούς που έχουμε απαιτήσεις (ησυχία, ανοιχτό βιβλίο, στοιχειώδη μελέτη κλπ.) και καλύπτει μ' αυτόν τον τρόπο το βλαστάρι του, χωρίς να ζητά ούτε ένα συγγνώμη και χωρίς να μπορεί να αντιληφθεί πως οι εκπαιδευτικοί έχουμε μια ύλη να βγάλουμε, ε, τότε ασφαλώς είναι μακριά νυχτωμένοι & θα έπρατταν άριστα, αν έπαιρναν τα παιδιά τους και τα πήγαιναν σε κανένα ιδιωτικό, να αγοράσουν το απολυτήριο ή ακόμη καλύτερα σε καμία χειρωνακτική εργασία, να φτιάξουν κ το χαρακτήρα τους!

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 17, 2024, 02:46:40 μμ »
Απέναντι σε τι;
Να το θέσω αλλιώς:πιστεύεις ότι θα κρίνονται το ίδιο εύκολα με φέτος που είναι η πρώτη φορά εφαρμογής της αξιολόγησης πολλοί "εξαιρετικοί" ή "πολύ καλοί" σε βάθος χρόνου; μήπως όλως τυχαίως τα κριτήρια γίνουν πιο αυστηρά; Τότε ποιος θα σε/μας διασφαλίζει;

Τώρα λένε "αν δεν αξιολογηθείτε δεν μονιμοποιείστε"
Μήπως σε λίγα χρόνια δεδομένης και της υπογεννητικότητας πουν "δεν μπορούμε να σας πληρώνουμε όλους,όποιος δεν αξιολογηθεί με καλό βαθμό απολύεται;" Τότε ποιος θα μας διασφαλίζει;το χαρτί της μονιμοποίησης;

Κουράστηκα.Νομίζω διατύπωσα τη θέση μου.Ας πράξει ο καθείς κατά συνείδηση.
Και κάθε 4 χρόνια θα περνάει τους ίδιους πάλι τους νεοδιόριστους από αξιολόγηση;;;
Γιατί με τέτοιους ρυθμούς που ακολουθούνται (και εφόσον θα συνεχίζονται οι διορισμοί), δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουν στους παλαιότερους...! Θα ζουν λοιπόν, συνεχώς οι νέοι υπό το καθεστώς του φόβου;;
Νομίζω πως πρέπει να γίνουμε όλοι ρεαλιστικοί!

6
Θεωρώ ότι το σχολείο εξακολουθεί να είναι χώρος ασφαλούς "στάθμευσης" των παιδιών, άντε και κάποιας στρεβλής κοινωνικοποίησης, για να πάνε στην δουλειά οι γονείς. Αυτό αναδείχθηκε τον καιρό της πανδημίας. Τότε καταλάβαμε ότι αυτό κάνει το σχολείο...
Σίγουρα, όμως, αναδείχτηκε και το γνωστικό-μαθησιακό σκέλος!
Με κλειστά τα σχολεία κ με τα μαθήματα εξ αποστάσεως, οι μαθητές έχουν σήμερα εξαιρετικά χαμηλό γνωστικό - μαθησιακό επίπεδο! Μαθητές Γυμνασίου κάνουν τρομερά ορθογραφικά λάθη κ δεν ξέρουν να γράψουν μια σωστή δομικά παράγραφο! Μαθητές ΓΕΛ δεν ξέρουν τι τους γίνεται στη γραμματική και στο συντακτικό των Αρχαίων ή στερούνται βασικών γνώσεων Ιστορίας...!
Επομένως, όσο κι αν το Υπουργείο μειώνει το ρόλο του εκπαιδευτικού, αποδείχτηκε περίτρανα ότι η φυσική παρουσία του μέσα στην τάξη, η δουλειά που εκεί έκανε (ακόμη κ με βασικές ελλείψεις) και η δια ζώσης διδασκαλία (χωρίς τη χρήση των ΤΠΑ, για την οποία γίνεται πολύς λόγος τώρα) είναι αυτά που κρατούσαν ένα επίπεδο στο ελληνικό δημόσιο σχολείο! Όταν αυτά δεν υπήρχαν λόγω της πανδημίας, οι μαθητές ξέφυγαν, απέκτησαν κενά, που συχνά δεν μαζεύονται!

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Ιανουάριος 03, 2024, 08:16:18 πμ »
Καλή χρονιά!!! Εύχομαι το 2024 να μας φέρει πάνω από 6000 διορισμούς!!!Ήρθε η ώρα να πιέσουμε όλοι όπως μπορούμε!!!
3.500 - 4.000 θα είναι οι φετινοί διορισμοί, γιατί δεν έχουν προτεραιότητά τους τη δημόσια εκπαίδευση...!

8
Σ' ένα τέτοιο περιστατικό (αν τα πράγματα έγιναν ακριβώς, όπως περιγράφονται από τη συνάδελφο), θα έπρεπε να είχε κληθεί η αστυνομία, να είχε λάβει γνώση η Δ.Δ.Ε. του συγκεκριμένου νομού, να είχε συγκληθεί ο Σύλλογος των εκπαιδευτικών & να είχε δώσει 2μερη στους παραβατικούς μαθητές κ η συνάδελφος να βρισκόταν με αναρρωτική στο σπίτι της.
Σε τέτοια περιστατικά, όπου κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα, τι πάει να πει "είναι καλός άνθρωπος η Δ/ντρια", "υπάρχουν εκπαιδευτικοί ήρεμοι και θρασείς", "δεν θέλω να δώσω έκταση στο περιστατικό" κλπ.;;; Αρκετά υφιστάμεθα & δεν μιλάμε. Θα καταπιούμε κ τη βία σε βάρος μας;; Να βγει κ στα κανάλια, μάλιστα, να δημοσιοποιήσει το βίαιο περιστατικό, ώστε να δει ο κόσμος (που μάς θεωρεί τεμπέληδες) τι περνάμε καθημερινά, ειδικά ύστερα απ' την περίοδο της καραντίνας και κυρίως ο υπουργός κ η Κυβέρνηση, που θεωρούν πως με τα τάμπλετ, τα επιμορφωτικά σεμινάρια & τους διαδραστικούς, έχουν πάει πολύ ... μπροστά το ελληνικό δημόσιο σχολείο...!

9
Σήμερα είδα δύο ειδήσεις για συλλήψεις παιδιών κάτω των 15 ετών. Η μία ήταν για διακίνηση πλαστών γυμνών φωτογραφιών, η άλλη ήταν κορίτσια 12-13 ετών που έδειραν, απείλησαν και βιντεοσκόπησαν το γεγονός.


Τα περισσότερα που διαβάζουμε είναι υποθέσεις παιδιών 12-15, δηλαδή ηλικίας Γυμνασίου.
Κάτι πάει πολύσ τραβά σε αυτή τη φουρνιά παιδιών και οι γονείς πρέπει να θορυβηθούν.

Και είναι και πολύ ενοχλητικό το ότι οι ειδήσεις δεν λένε "σύλληψη ανηλίκων 12 ετών" αλλά "σύλληψη μαθητών 12 ετών". Το να τονίζουμε τη μαθητική ιδιότητα και όχι την ιδιότητα του ανηλίκου που χρήζει επίβλεψης από την οικογένεια, είναι πρώτον ένας έμμεσος τρόπος να εννοούμε ότι ολα αυτά έχουν σχέση με το σχολείο, ενώ πολλά γίνονται στον ελεύθερο χρόνο των παιδιών, και δεύτερον σαν να λέμε ευθέως, ότι τα παιδιά είαι υπό την εποπτεία και την ευθύνη μόνο των εκπαιδευτικών τους, γονείς δεν χρειάζονται, δεν είναι παιδιά κάποιου, είναι μαθητές κάποιου.
Και αυτό ακριβώς, είναι η ρίζα του προβλήματος.
Οι γονείς δεν ενδιαφέρονται, γιατί το παίζουν προχωρημένοι...
Τα παιδιά πιστεύουν πως στο σχολείο τα παίρνει να κάνουν ό,τι κ στα σπίτια τους, με αποτέλεσμα να είναι αδιάφορα για τα μαθήματα, αγενή και πάρα πολύ ζωηρά!
Οι εκπαιδευτικοί επειδή κι αυτοί είναι άνθρωποι, με όρια κ ευαόσθητη υγεία, επιβάλλεται να βάζουν τις σχετικές ποινές για τις περιπτώσεις που ξεφεύγουν, να ενημερώνουν τις οικογένειες κ να μην θεωρούν ταμπού τη χαμηλή βαθμολογία. Αυτή ίσως κάνει κάποιους μαθητές να στραφούν στο μάθημα κ να εγκαταλείψουν τις εξυπνάδες εν ώρα μαθήματος.

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 26, 2023, 03:49:24 μμ »
Του 22 αξιολογούνται ήδη, τι εννοείς;
Συνάδελφε, και διόρθωσε, αν είμαι λάθος, εδώ και τόσους μήνες αξιολογούνται όσοι διορίστηκαν το 2021. Και έχουν περάσει ή περνάνε ακόμη από το στάδιο με τον Σύμβουλο (όχι από Διευθυντή & Σύμβουλο Παιδαγωγικής ευθύνης).
Όσοι διορίστηκαν το 2022;;; Πότε θ' αρχίσει η δική τους αξιολόγηση αν όχι το 2024;;;
Και επιπλέον, έγιναν κ φέτος διορισμοί κ εικάζεται ότι θα γίνουν και το 2024. Άρα, αφού όλοι αυτοί θα είναι δόκιμοι, δεν θα πάει έτσι η σειρά της αξιολόγησης;;;

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 26, 2023, 02:54:44 μμ »
Κάτσε διάβασε τον 4823 και μετά μπες και σχολίασε. Για το μη ικανοποιητικό προβλέπεται σεμινάριο επιμόρφωσης από το ΙΕΠ. Για το ικανοποιητικό όχι μόνο δεν προβλέπεται κάποια "τιμωρία" αλλά μοριοδοτεισαι σαν στέλεχος με χαμηλή μοριοδοτηση σε σχέση με τις άλλες βαθμολογίες. Τυράκι για να συμμετασχει κάποιος. Όσον αφορά για την ολοκλήρωση του Α1 είναι απλά το πρώτο μέρος τίποτα δεν ολοκληρώνεται και μιλάω για την μονιμοποίηση. Πρέπει να ολοκληρώσεις το Α2 και το Β. Του χρόνου ανοίγει και για τους μόνιμους αντίστροφα με το χρόνο παλαιότητας.
Τι είναι το Β;;; Η αξιολόγηση από τον υπεύθυνο παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου;;;
Ποιοι μόνιμοι και χρόνος παλαιότητας;;; Όσοι διορίστηκαν το 2022, δε θα ξεκινήσουν τη δική τους αξιολόγηση μέσα στο 2024;;;

12
Αυτά μπορεί να τα λέμε σ εκείνους, αλλά δεν ισχύουν.
Όταν κάποιοι σε γλεντάνε και οι άλλοι σε λυπούνται, υφίστασαι επαγγελματικό εξευτελισμό.
Σήμερα, όλοι γνωρίζουμε πώς μεγαλώνουν και πώς μάς έρχονται τα παιδιά στα σχολεία...!
Από τη στιγμή που δεν σέβονται τους γονείς τους, τους κανονισμούς του σχολείου κ τους εκπαιδευτικούς, αδικούν οι ίδιοι τους εαυτούς τους! Και πράγματι, κανένας δεν υφίσταται εξευτελισμό, από τη στιγμή που κάνει (παρά τις δυσκολίες) το μάθημα κ τη δουλειά του. Θα μπορούσε ο καθένας μας π.χ. να μην κάνει καθόλου μάθημα, αλλά να κάθεται στην έδρα του και να επιτρέπει στους μαθητές να μιλάνε μεταξύ τους, να αντιγράφουν τις ασκήσεις άλλων μαθημάτων κ στο τέλος να μοιράζει μια φωτοτυπία (ως φύλλο εργασίας) κ να σημειώνει στο βιβλίο ύλης ότι παρέδωσε από τη σελ. Χ έως τη σελίδα Ζ... Τότε, όμως, θα ήταν αξιολύπητος και θα υφίστατο τα υποτιμητικά σχόλια & την απαξίωση, αφού ως γνωστό, τα πάντα διαδίδονται και στο χώρο του σχολείου και στα σπίτια των μαθητών...!

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 25, 2023, 03:53:59 μμ »
Στην περιοχή μου οι νεοδιόριστοι του 2021 έχουν περάσει ή περνούν τώρα από την αξιολόγηση.
Μάλιστα, την εβδομάδα που μάς πέρασε είχε έρθει στο σχολείο που εργάζομαι κι εγώ φέτος ο Σύμβουλος των ΠΕ04 κ παρακολούθησε το μάθημα του νειδιόριστου συναδέλφου, του αντίστοιχου κλάδου.
Τον είχε ενημερώσει από πιο πριν τι ήθελε να δει στο μάθημά του κ πώς περίπου να το έχει οργανώσει. Ο συνάδελφος πρέπει να έκανε φοβερή δουλειά, πάντως, με φύλλα εργασίας, power point και πείραμα (πρόκειται όντως για αξιόλογο αυνάδελφο), γιατί ο Σύμβουλός τού είπε ότι τη 2η φορά που θα έρθει να τον παρακολουθήσει πάλι (μετά τις γιορτές την προσδιόρισε), θα του δώσει του ιδίου του συναδέλφου να γράψει μόνος του την έκθεση, που κανονικά συντάσσει ο Σύμβουλος...
Ο συνάδελφος "έμεινε" που το άκουσε, αλλά έτσι ακριβώς του τόνισε...!Δεν ξέρω αν έχει ξανασυμβεί σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο, όμως έκανε μεγάλη αίσθηση σε όλους μας στο σχολείο.

14
Οι γονείς δεν άντεξαν τα παιδιά τους στο σπίτι με τα λοκνταουν και όταν άνοιξαν ξανα, αποφάσισαν ότι θα τα παρκάρουν σχολείο και την
υπόλοιπη μετά θα τα έχουν έξω αμολυτά για να μην
ασχολούνται. Τους κάνουν όλα τα χατίρια για να μην γκρινιάζουν. Αν το σχολείο με τις απαιτήσεις του «διαταράξει» αυτήν την επίφαση ισορροπίας που έχουν βρει, δείχνουν σαφώς ότι τους ενοχλούμε.

Και μετά υπάρχουν και οι ευαισθητούληδες με τις δηθενιες τις παιδαγωγικές. Όλα είναι καταπίεση, στέρηση δικαιωμάτων, βασανιστήριο. Τα παιδιά πρέπει να ακούνε μόνο ναι, μα μην περιορίζονται, να μην στενοχωριούνται. Ο δάσκαλος τα κάνει όλα λάθος για τη βόλεψη του.
Συμφωνώ απόλυτα!

Σελίδες: 123 ... 361

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32720
  • Τελευταία: Franchesca
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1176440
  • Σύνολο θεμάτων: 19375
  • Σε σύνδεση σήμερα: 445
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 417

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.