Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - astro

Σελίδες: 123 ... 12
1
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Αύγουστος 18, 2022, 02:54:01 μμ »
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα
Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών διάρκειας
ενός (1) διδακτικού έτους, για το έτος 2022-2023

file:///C:/Users/user/Downloads/_%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A0%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D_%CE%A3%CE%95_%CE%A0%CE%A3_%CE%9A%CE%91%CE%99_%CE%A0%CE%95%CE%99%CE%A3_2022_%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%A646%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%99%CE%94%CE%A3_-signed.pdf

στις αποσπάσεις δεν έχει συνέντευξη αν κατάλαβα καλά

ναι, δεν έχει...μετρά μόνο η μοριοδότηση

2
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Συνάφεια διδακτορικού
« στις: Αύγουστος 14, 2022, 09:08:31 μμ »
Πολύ ωραία και σωστά τα λες. Το διδακτορικό όμως τώρα πια ούτε για ακαδημαϊκη καριέρα - έρευνα ανοίγει πόρτες. Αφού έχει καταλήξει προσόν πρόσληψης στην εκπαίδευση…. Οπότε, ή το κάνει κάποιος ελπίζοντας ότι θα συνεχίσει να διευκολύνει την πρόσληψη (με ρίσκο να αλλάξει ο νόμος), ή το κάνει απλώς γιατί του αρέσει. Κατά τ άλλα, σαν προσόν έχει χάσει την αξία του ακόμη και στη εκπαίδευση, αφού άλλοι έχουν και δυο μεταπτυχιακά ή και σεμινάρια ή και συνέδρια ή και δημοσιεύσεις κλπ, δεν άου εγγυάται κανεις ότι με διδακτορικό και στην αστροφυσική που λέει ο λόγος, θα θεωρείσαι επαρκής για διευθυντής σχολείου!


Ας αναφέρουμε και κάποια άλλη παράμετρο για όσους είναι ήδη δημόσιοι υπάλληλοι ή πρόκειται να γίνουν..αν σου αρέσει το διδακτορικό και το κάνεις τελικά έχεις και εξέλιξη 6 ΜΚ (νομίζω) στο μισθό σου. Με το 2ο πτυχίο δεν υπάρχουν οικονομικές απολαβές..

3

Επαιρνα 1350 ως εκπαιδευτικος
Παιρνω 1200 ως εδιπ

  μου είναι δύσκολο να το πιστέψω..Μήπως υπάρχουν επιπλέον επιδόματα ή απολαβές από ερευνητικά προγράμματα? Γιατί τότε οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί με υψηλά προσόντα μετατάσσονται σε θέσεις ΕΔΙΠ;

4
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 20, 2022, 12:54:06 πμ »
δεν ανοίγουν όλα τα αρχεία

Δες στην  ιστοσελίδα της ΠΔΕ της επιλογής σου..εγώ από εκεί το άνοιξα

5
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 20, 2022, 12:52:55 πμ »

Μπορεί κάποιος να παραθέσει συνοπτικά τη νομοθεσία για να ετοιμαστούμε λίγο για τη συνέντευξη? Έχουμε μπερδευτεί με τις εγκυκλίους..τι περίπου ρωτάνε?
 Επίσης αν έχω οργανική σε άλλο σχολείο τη διατηρώ ακόμα κι αν παρατείνω τη θητεία μου πέραν του έτους ή υπάρχει καποιο χρονικό περιθώριο?

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά..

6
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 12, 2022, 05:45:43 μμ »
Ναι και μόνο στην περιοχής διορισμού τους στην περίπτωση που έχουν διοριστεί κατά το σχολ. έτος 2021-2022,

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

7
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 11, 2022, 09:09:34 μμ »
Να ρωτήσω κάτι κι εγώ: Οι νεοδιόριστοι για να τοποθετηθούν σε πειραματικό θα πρέπει να έχουν 5ετή διδακτική υπηρεσία σωστά?

8
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 20, 2020, 09:25:41 μμ »
προς killbill..
αν δεις ότι δουλεύε ιαυτός ο τρόπος γιατί όχι? οι μαθητές σου βασικά θα σου πουν...

9
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 20, 2020, 09:14:48 μμ »
φάινεται μικρή αλλά είναι μια χαρά ..όπως γράφω πιάνει σχεδόν όλη την οθόνη του laptop..και άλλοι που είχαν παραγγείλει τη μεγάλη μου είπαν ότι δεν χρειάζεται- η medium είναι μια χαρά ...οδηγίες εγκατάστασης θα βρεις σε video στο γοογλε. Στον πίνακα της microsoft πατώντας στις 4 γραμμές πάνω δεξιά, αν ενεργοποιήσεις τη 2η επιλογή, μπορείς να φτιαχνεις τρίγωνα, κύκλους κλπ..

10
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 20, 2020, 08:03:25 μμ »
θα το δοκιμάσω κι εγώ αυτό με τον ήχο ....σ'ευχαριστώ...

11
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 20, 2020, 07:54:00 μμ »
 επίσης σε σεμινάριο που παρακολούθησαοι συντονιστές μας είπαν ότι μπορεί και το σχολείο να διαθέσει ένα ποσό να πάρει 2-3 γραφίδες για μαθηματικούς και φυσικούς να τις δανείζει..Συζήτησέ το και με το διευθυντή σου...

12
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 20, 2020, 07:48:28 μμ »
Οι μαθητές μου παραπονιούνται ότι κάνει πάρα πολλές διακοπές ο ήχος μου όταν μιλάω εγώ.
Εγώ αντίθετα τους ακούω όλους πολύ καλά χωρίς διακοπές όταν μιλάνε. Τι μπορεί να φταίει? μπορώ να κάνω κάτι?
Δεν μπορεί να γίνει μάθημα έτσι και έχω απελπιστεί...

Επίσης η κάμερά μου (υποχρεωτικά πρέπει να βλέπουν τι γράφω αφού κάνω μαθηματικά και δεν γίνεται να γράφω στον υπολογιστή) μου λένε ότι γίνεται όλο pixels και η εικόνα είναι χάλια.

Υπάρχει σωτηρία? τουλάχιστον για τον ήχο

Αν αντί για κάμερα αγοράσω ψηφιακή γραφίδα, μήπως δω διαφορά? Η γραφίδα είναι πιο ελαφριά σαν μετάδοση δεδομένων? ή πάλι θα έχω κολλήματα?


Ευχαριστώ



Συνάδελφε η γραφίδα wacom one medium που αγόρασα κυριολεκτικά με έσωσε...αν μπορείς να διαθέσεις 80 ευρώ σε προτρέπω να το κάνεις..κατέβασα και το microsoft whiteboard αλλά μπορώ και γράφω και στο wordpad στη ζωγραφική με το μολυβάκι ( βάζοντας το μέγεθος στο λίγο πιο χοντρό). Επίσης και στα 2 προγράμματα μπορώ και σώζω αυτά που γράφω και τα στέλνω. Πέρσι ταλαιπωρήθηκα πολύ..κι εγώ έχω πρόβλημα με τον ήχο αλλά βλέπουν αυτά που γράφω.. (είμαι ΠΕ04)




13
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 07, 2020, 05:04:50 μμ »
Πάντως ως φυσικός να επισημάνω ότι το μάθημά μου εξ αποστάσεως δε διδάσκεται. Εξυπακούεται πως ούτε τα μαθηματικά διδάσκονται.
Μια χαρά διδάσκεται συνάδελφε αν προμηθευτείς μια γραφίδα..

14
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2020, 08:07:53 μμ »
Έχει μια σχέση φυσικά και η ευκολία που έχει επικρατήσει ως θέσφατο στο δημόσιο σχολείο με το ότι οι μαθητές θεωρούν πως τα  δικαιούνται όλα. Ότι έχουν μόνο δικαιώματα και μηδέν υποχρεώσεις. Θα έλεγα πάντως σχετικά με το μήνυμα του mit ότι αν διδάσκονταν στην Ιστορία αυτά τα ζητήματα ίσως και να μην είχαμε αυτή την στρεβλή εικόνα για τόσο σοβαρά θέματα. Ίσως να ήμαστε λιγότερο διχασμένοι, περισσότερο υποψιασμένοι και πολύ πιο δημοκρατικοί. Υπάρχει σπουδαία παράδοση αντίστασης στη χώρα, αλλά υπάρχει και ο δωσιλογισμός. Όλα πρέπει να τα μαθαίνει κανείς με έναν επιστημονικό τρόπο και όχι με τις παρωπίδες της ιδεολογίας. Ελεύθερα όντα και όχι ασύδοτα οδηγούν συην πρόοδο.
Ελευθερία μόνο μέσω παιδείας. Διάλογος και δημοκρατικές διαδικασίες Μόνο με ανοικτά σχολεία.

Πόσο δίκιο έχεις συνάδελφε...θα πατούσαν και επί πτωμάτων ακόμα οι σημερινοί μαθητές αρκεί να περάσουν καλά, χαλαρά..Πόσο διαφορετικοί ήμασταν στην ηλικία τους..

Σελίδες: 123 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158561
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 535

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.