Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - despinoula4

Σελίδες: 123 ... 9
1
Και από άλλο συνάδελφο κατάλαβα ότι στους εκπαιδευτικούς Ειδικής έχει ξεκινήσει κάτι να κινείται. Εσύ despinoula4 είσαι ΠΕ02 Ειδικής όπως γράφεις στα στοιχεία του λογαριασμού σου; Και μία ακόμη ερώτηση: Το μήνυμα που έλαβες είναι από τον επιμορφωτή ή γενικά από το πρόγραμμα; Καθορίζει και ημερομηνίες που θα γίνουν οι εξ αποστάσεως σύγχρονες συναντήσεις σας;

Εσύ, harac ανήκεις στην Ειδική ή τη Γενική Εκπαίδευση και σε ποια ειδικότητα αν επιτρέπεται;
Καλημέρα thriskeftika, από την πλατφόρμα μου ήρθαν 2 μηνύματα και ρώρα περιμένω από τον επιμορφωτή για ημερομηνία έναρξης.

2
Συνάδελφοι καλησπέρα και Χρόνια μας Πολλά (και ελεύθερα...!)! Στο webmail του sch.gr σήμερα παρέλαβα μήνυμα από τον διαχειριστή της επιμόρφωσης: Τ4Ε, ότι μπορώ να μπω στην πλατφόρμα και να αρχίσω να μελετάω το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος. Είναι αρκετά πλούσιο, λίγο που το είδα οφείλω να ομολογήσω. Καλή μας αρχή επομένως και ελέγξτε το webmail σας για να δείτε εάν σας ήρθε παρόμοιο μήνυμα!

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: SOS Ερωτήσεις-Αναπληρωτές
« στις: Μάρτιος 07, 2021, 05:21:37 μμ »
Καλησπέρα στην παρέα,

Γνωρίζουμε περίπου πότε περιμένουμε να ανοίξουν οι πίνακες της ειδικής αγωγής;

Ενα σεμινάριο που ξεκινάει 10/5/20 και τελειώνει 10/2/20, το βλέπετε χλωμό να προλαβαίνει να προσμετρηθεί;
Καλησπέρα! Κανονικά και βάσει του νόμου οι οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής ισχύουν για το τρέχον έτος 2020-21 και για το 2021-22. Για να καταρτιστούν καινούργιοι πίνακες θα πρέπει να εκδοθεί προκήρυξη γύρω στον ενάμιση χρόνο νωρίτερα από αυτήν την προθεσμία για να μπορέσουν να δημιουργήσουν καινούργιους οριστικούς... Οι συνθήκες κατ'εμέ είναι ολίγον θολές, γιατί κανονικά θα έπρεπε μέσα στην άνοιξη φέτος να βγει η καινούργια προκήρυξη. Επομένως, προσωπική μου άποψη είναι να το τολμήσεις και να το κάνεις το σεμινάριο, κατά πάσα πιθανότητα θα προλάβεις! ΥΓ.: και εγώ θα κάνω ένα με την ίδια διάρκεια και με μικρό ποσό από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: SOS Ερωτήσεις-Αναπληρωτές
« στις: Μάρτιος 07, 2021, 05:15:33 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,

Πάνω στην ερώτηση του/της συναδέλφου, ποιος πίνακας "τρέχει" πρώτος; Για παράδειγμα ΠΕ11 ή ΠΕ11.ΕΑΕ;
Καλησπέρα, από το 2016 και μετά "τρέχει" πρώτα ο πίνακας της ειδικής τουλάχιστον στις πρώτες φάσεις. Το εάν θα αλλάξει αυτό ουδείς ξέρει. Η λογική λέει ότι δε θα αλλάξει!

5
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 03:59:09 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Καταλαβαίνω τις δυσκολίες στη συνεργασία, εμείς δεν είχαμε ποτέ τέτοιο θέμα, αλλά έχω ακούσει διαφορα. Γι αυτό δεν θέλω να φανεί σαν να «διώχνω». Θα κάνω άλλη μια νύξη σε λίγες μέρες, πέρα απ αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Από όσα έχεις αναλύσει τείνω να πιστέψω ότι η συνάδελφος της ΠΣ το πιο πιθανόν είναι να είναι σχετικά άπειρη και απλά να μη γνωρίζει επακριβώς το πλαίσιο λειτουργίας της ΠΣ και το πόσο "ευέλικτοι" πρέπει να είμαστε όλοι μέσα σε αυτό. Εσύ κάνε την προσπάθειά σου, προσπάθησε να της εξηγήσεις και νομίζω πως θα λυθεί το θέμα.
Σε σχέση με τη συνεργασία που λέμε, πραγματικά θα σου πω ότι είναι σπανιότατη δυστυχώς... Εάν υπήρχε πραγματικά ένας κοινός τόπος ανάμεσα στους συναδέλφους τουλάχιστον Γενικής και Ειδικής πίστεψέ με ειδικά για τα παιδάκια θα ήταν πολύ πολύ καλύτερα τα πράγματα.

6
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 06:18:26 μμ »
Έσπερος καλησπέρα! Έχουμε ξαναμιλήσει μαζί, οπότε παίρνω το θάρρος να αου πω κάποια πρακτικά πράγματα περί Παράλληλης. Η συνάδελφος προφανώς από αυτά που γράφεις κάνει ουσιαστικά τη δουλειά της και προσπαθεί πολύ. Αναφορικά με την αμυντική της στάση (και επειδή έχω δουλέψει σε όλες τις δομές της Ειδικής Αγωγής μέχρι τώρα) έχε υπόψη σου ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι της Γενικής δε γνωρίζουν επακριβώς τι κάνει η Παράλληλη στήριξη... Το πως και το γιατί συμβαίνει αυτό, ενώ είναι ένας θεσμός χρόνων, δε γνωρίζω πραγματικά...
Πρακτικά τώρα: Κανονικά η ΠΣ πρέπει να είναι εντός τάξης δίπλα στον μαθητή/τρια της και να τον υποστηρίζει με εξατομικευμένες οδηγίες, επεξηγήσεις, ενθαρρύνσεις, θετικές ενισχύσεις, κλπ. κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Αυτό φυσικά πρέπει να γίνεται όσο πιο χαμηλόφωνα είναι εφικτό και λέω εφικτό γιατί το κάθε παιδάκι που έχει δίπλα του μια ΠΣ είναι και μια ιδιαίτερη περίπτωση (πχ., από τα 4 παιδάκια που έχω φέτος όλα με ΔΑΦ-Αυτισμό, το ένα δεν μπορεί να μιλήσει χαμηλόφωνα, παρά μόνο αφού τον πιέσω πολύ γλυκά για πολλή ώρα και δεδομένου ότι με συμπαθεί πάρα πολύ... στις άλλες συναδέλφισσες όμως των Μαθηματικών και της Φυσικής δεν κάθεται καθόλου ήρεμος...). Σε ό,τι αφορά στο παιδάκι που αναφέρεις, που σας είπαν ότι κανονικά θα έπρεπε να είναι σε Ειδικό σχολείο τα πράγματα είναι περίπλοκα, τι εννοώ; Ουσιαστικά ισχύουν όλα αυτά που σου έγραψαν οι συνάδελφοι παραπάνω για εγκρίσεις, ΚΕΣΥ, Συμβούλους, Διευθυντή και Εκπαιδευτικούς Γενικής Παιδείας. Πρακτικά όμως, και εφόσον υπάρχει καλή θέληση και κατανόηση από όλες τις πλευρές, είναι εύκολο και εφικτό και πιο αποδοτικό για το παιδάκι θα τολμούσα να πω, να το έπαιρνε η συνάδελφος κάποιες ώρες σε άλλον χώρο και να του κάνει εκεί τα εξατομικευμένα σχέδια δράσης πάνω στα φιλολογικά μαθήματα. ΑΛΛΑ, θα πρέπει τουλάχιστον οι γονείς να είναι ενήμεροι και να συναινέσουν ώστε να γίνει αυτό απρόσκοπτα και ανεμπόδιστα. Συνήθως συμφωνούν αλλά μπορεί και όχι.
Η συνάδελφος εκεί μπορεί ίσως να μη γνωρίζει ότι αυτό γίνεται πολλές φορές άτυπα, και ενδεχομένως γιαυτό και βλέπεις ότι οι παραινέσεις σου έχουν πέσει στο κενό. Ή μπορεί απλά να μη θέλει να το κάνει αυτό, μιας και δικαιούται να είναι εντός τάξης μαζί σου και δίπλα στο παιδάκι της. Την αμυντική στάση που βλέπεις είναι γιατί οι εκπαιδευτικοί της ΠΣ δυστυχώς αντιμετωπίζονται τις περισσότερες φορές ως εκπαιδευτικοί κατώτερης κατηγορίας... ενώ ουσιαστικά για να βρισκόμαστε εκεί που βρισκόμαστε τα τυπικά μας προσόντα είναι πάρα πολλά και αξιόλογα... Επίσης και το πιο σημαντικό είναι ότι πλέον δεν επιλέγουμε σε ποια δομή θα μας προσλάβουν (Ειδικό σχολείο, ΤΕ, ή ΠΣ) εξαρτάται από τη ροή του συστήματος που θα μας απορροφήσει...
Ελπίζω κάπως να βοήθησα! ;)

7
Νηπιαγωγείο / Απ: Τηλεκπαιδευση
« στις: Φεβρουάριος 11, 2021, 07:13:38 μμ »
Ναι ναι, πρέπει να δημιουργήσεις τη δική σου τάξη μέσα στο eclass. Είναι εύκολο μη σε ανησυχεί! Αν χρειαστείς βοήθεια εδώ είμαστε!

8
Νηπιαγωγείο / Απ: Τηλεκπαιδευση
« στις: Φεβρουάριος 11, 2021, 06:22:26 μμ »
Εφόσον έχεις μόνο ένα παιδάκι (λογικά είσαι σε Δημοτικό) τα πράγματα είναι πολύ απλά! Οπότε μην αγχώνεσαι κάνε εάν θέλεις και αυτά που σου έγραψα και σίγουρα θα βρεθεί ο τρόπος! Θα σου πρότεινα να αποφύγεις εν καιρώ πανδημίας τις συναντήσεις... Προσπάθησε να τους πείσεις να εγγραφούν στο E-class σου, που θα δημιουργήσεις εννοείται, και να τους ανεβάζεις εκεί εύκολα και απλά όλο το υλικό που χρειάζεται. Είναι πολύ εύκολο να το κάνεις και κυρίως δεν ενέχει επιδημιολογικούς κινδύνους... ;)
ΥΓ.: Πες τους ότι δε θα εκτυπώνουν κάτι... Θα τους ανεβάζεις εσύ ένα Word και θα γράφουν πάνω του ό,τι χρειάζεται και θα σου το στέλνουν πίσω, μέσω των μηνυμάτων στο e-class!

9
Νηπιαγωγείο / Απ: Τηλεκπαιδευση
« στις: Φεβρουάριος 11, 2021, 06:03:02 μμ »
Καλησπέρα! Το καθεστώς της παράλληλης σε ό,τι αφορά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι αποσαφηνισμένο... Κοινώς ενεργείς κατά το δοκούν... Καλό είναι να δημιουργήσεις και δικό σου σύνδεσμο στο Webex, προσωπικό δωμάτιο δηλαδή. Επίσης, ενδείκνυται να δημιουργήσεις και τμήματα στο E-class για κάθε παιδάκι που είσαι δίπλα του. Κατά τα άλλα σχετικά με τα παιδάκια που υποστηρίζεις θα πρότεινα: Επικοινώνησε με τους γονείς των παιδιών και δες τι ακριβώς θέλουν αναφορικά με την τηλεκπαίδευση. Μπορεί να σου πούνε ότι θέλουν να μπαίνεις και εσύ τις ώρες που σου αναλογούν και μετά να αναρτάς στο e-class την ύλη που παραδόθηκε και τις εργασίες που δόθηκαν (αυτό εμένα μου συμβαίνει με 2 από τα παιδάκια που υποστηρίζω). Ή μπορεί να σου ζητήσουν να ανεβάζεις στο e-class διαφοροποιημένο και εξατομικευμένο υλικό για το παιδί τους και ότι δε χρειάζεται να παρακολουθείς μαζί με το παιδί τα μαθήματα Γενικής, καθώς βρίσκονται αυτοί δίπλα του. Μπορεί βέβαια και να μην τα καταφέρεις να συνεννοηθείς... Σε κάθε περίπτωση πάντως, θα πρέπει να συζητήσεις με τον Διευθυντή/Διευθυντές σου τι θα ήθελαν και αυτοί από εσένα.
Προσωπικά και μετά από πολλές συζητήσεις κάνω όλα τα παραπάνω που σου είπα και για τα 4 παιδάκια που είμαι δίπλα τους φέτος και αναλόγως της περίπτωσης εξειδικεύω. Πάντα όμως σε συνεννόηση με τα σχολεία στα οποία ανήκω. Μάλιστα έχει συμβεί και σίγουρα θα ξαναγίνει να κάνουμε και εξατομικευμένο μάθημα μέσω του προσωπικού μου συνδέσμου στο Webex με όλα τα παιδάκια, φυσικά όχι την ώρα που διεξάγεται το μάθημα της Γενικής παιδείας, κάποια στιγμή άλλη που θα είναι εφικτό.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως, με το καλό εύχομαι!

10
Η Κοινότητα του PDE / Απ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
« στις: Νοέμβριος 20, 2020, 04:54:46 μμ »
Done from me as well! Λίγο μεγάλο μου φάνηκε είναι η αλήθεια, αλλά καλοφτιαγμένο, μπράβο συνάδελφε/ισσα! Ειδικά το τελευταίο μέρος ήταν υπέροχο!

11
Σχολική ζώνη / Απ: Γιορτή Πολυτεχνείου και webex
« στις: Νοέμβριος 16, 2020, 05:48:59 μμ »
Νομίζω ότι αναφέρεται στα ειδικά σχολεία συνάδελφε (εάν το είδα καλά!).

12
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 13, 2020, 06:59:16 μμ »
η αλήθεια είναι ότι δεν έχω χρόνο να το ψάξω αν κ θα το ήθελα. Δεν κατάλαβα αν είναι νομική οδηγία ή οδηγία του συντονιστή. κ επειδή έχω καλή συνεργασία με τις κοπέλες, δεν θέλω να ρωτήσω γιατί θα φανεί σαν να μην τις θέλω. Εμείς έχουμε μαθητή που με δυσκολία διαβάζει κ σχεδον δεν γράφει. ειναο χαζό να παρακολουθεί όλα τα μαθήματα έτσι. οι κοπέλες δεν μπορούν να του προσφέρουν κάτι έτσι, κ δεν είναι κ εύκολο να του στείλουν υλικό γιατί έχει όλη η οικογένεια θέματα...
Ναι κάτι τέτοιο φαντάστηκα και εγώ, ότι πιθανόν να είναι οδηγία από τον Σύμβουλο ίσως... Και, ναι, στις δύσκολες περιπτώσεις δεν έχει νόημα να παρακολουθείς το μάθημα, αφού είναι αδύνατον να βοηθήσεις τα παιδάκια σου... Πες στις συναδέλφους να κάνουν τμήματα στο eclass για τα παιδιά τους και να ανεβάζουν υλικό εκεί (και μακάρι να το αξιοποιήσουν οι ενδιαφερόμενοι). Ας ενημερώσουν τους γονείς με μέηλ (από το μέηλ τους@sch.gr, και όχι από το προσωπικό τους) και ας εύχονται τα καλύτερα δυνατά. Εάν, κατά τύχη πέσει στα "μάτια" σου αυτό που σε ρώτησα, ενημέρωσε σε παρακαλώ! (όσο και αν το έχω ψάξει εδώ και μέρες δεν έχω βρει κάτι σχετικό...)

13
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 13, 2020, 06:19:17 μμ »
Εμάς μας είπαν ότι είναι επίσημη οδηγία να συνδέονται μαζί.

Τα παιδιά σου δλδ παρακολουθούν την κανονική τάξη κ εσείς κάνετε κάτι ανεξάρτητο;
Ναι Έσπερος παρακολουθούν κανονικά την τάξη τους (μπαίνω και εγώ αρκετές φορές-όχι πως νοιάζεται κάποιος...), τους δίνω εξτρά υλικό στο e-class στο γνωστικό αντικείμενο (από τα 3 μόνο το 1 κάνει κάτι και όχι τα πάντα φυσικά...) και επιπρόσθετα υλικό δημιουργικής απασχόλησης συνέχεια (το ζητούνε οι γονείς). Μήπως έχεις κάποιο λινκ ή την οδηγία που φαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης πρέπει να μπαίνουν κανονικά στα μαθήματα της γενικής στο webex; Σε ευχαριστώ!

14
Αν και δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι σκέφτεται ή τι θα σκαρφιστεί ο Θεοδωρικάκος, εκτιμώ ότι:

α) σίγουρα θα αλλάξει το σύστημα διορισμών στο "κλασικό" δημόσιο, μιας και από το link στο πρώτο μήνυμα του παρόντος νήματος φαίνεται ότι υπάρχει κείμενο σε προχωρημένη μορφή, έτοιμο να κατατεθεί για διαβούλευση.

β) από όσα έχουν διαρρεύσει, o γραπτός διαγωνισμός μπορεί να είναι γραπτός και ηλεκτρονικός και να διεξάγεται σε Κέντρα Πιστοποίησης με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, κατόπιν κλήρωσης από Τράπεζα Θε΅άτων, την ευθύνη της οποίας θα έχει το ΑΣΕΠ (για να μπει και η "σφραγίδα" φερεγγυότητας). Φυσικά θα υπάρχει παράβολο για τη συμμετοχή (το οποίο θα καλύπτει το οικονομικό κόστος) και τα αποτελέσματα μπορούν να βγαίνουν ταχύτατα.

Patreas σε ευχαριστώ πολύ για τις επεξηγήσεις. Όταν έρθει η ώρα αυτή θα επανέλθω σίγουρα για να σε ρωτήσω περαιτέρω λεπτομέρειες που πιθανόν να γνωρίζεις τότε!

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30401
  • Τελευταία: Tsoufis1989
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1066441
  • Σύνολο θεμάτων: 18056
  • Σε σύνδεση σήμερα: 611
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.