Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Διαπλεκόμενος

Σελίδες: 1234
1
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 25, 2022, 04:57:58 μμ »
Τις αλλαγές και αναβαθμίσεις στο webex τις κάνει η εταιρία Cisco και όχι το Υπουργείο...

 ??? Και οι τεχνικοί για την υποστήριξη του webex στο υπουργείο γιατί πληρώνονται? Για να περνάει η ώρα?

2
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 25, 2022, 12:01:27 μμ »
 8) Διαβάζω παραπάνω κάποια σχόλια τύπου: "Τα σχολεία έκλεισαν λόγω κακοκαιρίας, επειδή υπήρχε δυσκολία στη μετακίνηση" και άλλα τέτοια. Λοιπόν τα σχολεία έκλεισαν λόγω του ότι δεν μπορούσε να εφαρμοστεί το πρωτόκολλο για τον κορονοϊό (ανοιχτά παράθυρα την ώρα του μαθήματος και άλλα τέτοια) εξαιτίας των υπερβολικά χαμηλών θερμοκρασιών σε πολλές περιοχές. Η Κεραμέως ασφαλώς και ήξερε από την προηγούμενη βδομάδα για την κακοκαιρία όπως ξέρει ότι όλη αυτή την εβδομάδα η θερμοκρασία θα είναι χαμηλή. Ωστόσο, δεν ανακοινώνει από την αρχή ότι θα είμαστε κλειστά μέχρι Πέμπτη ή Παρασκευή κλειστά για να γίνει τηλεκπαίδευση, γιατί τότε θα έπρεπε να δώσει άδειες ειδικού σκοπού κτλ.
Γενικά είχα γράψει και σε προηγούμενο σχόλιο ότι το Υπουργείο είχε προγραμματίσει τηλεκπαίδευση για φέτος. Οι τεχνικοί δούλευαν από τον Αύγουστο για να αναβαθμίσουν την πλατφόρμα και όσοι χρησιμοποιήσατε ήδη το webex θα είδατε ότι το περιβάλλον εργασίας έχει αλλαγές. Ωστόσο, τα δεδομένα άλλαξαν γιατί το Υπουργείο δεν ήθελε να δώσει λεφτά για άδειες στους γονείς... και τώρα για να το πετύχει αυτό βγάζει ανακοίνωση ανά διήμερο ή ανά ημέρα. Με λίγα λόγια είναι πολύ πονηρή η κυρία υπουργός.
Αυτά! Καλημέρα και καλή ξεκούραση!
Καλή δύναμη σε όσους είναι στην Αθήνα ή σε άλλες περιοχές με παγωνιά!

4
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Νοέμβριος 06, 2021, 04:28:47 μμ »
 8) Αφενός οι οριακές ΜΕΘ κι αφετέρου είναι και ο παράγοντας webex, από τον οποίο πρέπει να γίνει η απόσβεση των 2.000.000 ευρώ που στοίχισε. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιείται για ένα διάστημα. Φέτος και το webex και οι λοιπές πλατφόρμες αναβαθμίζονται από Αύγουστο και οι τεχνικοί του υπουργείου δουλεύουν πυρετωδώς. Είναι κανονισμένο να κλείσουν τα σχολεία. Απλά πρέπει να κρυώσει λίγο ο καιρός. Γενικά η πρόβλεψη είναι όλον τον χειμώνα να είναι κλειστά. Τώρα αν θα τραβήξει μέχρι Πάσχα όπως πέρυσι εξαρτάται και από άλλους παράγοντες.

5
Αναπληρωτές / Απ: Α φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Αύγουστος 28, 2020, 12:28:34 πμ »
lzdg η πράξη ανάληψης κ το πρωτόκολλο ορκωμοσίας δίνονται από τις διευθύνσεις.

6
Αναπληρωτές / Απ: Α φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Αύγουστος 28, 2020, 12:19:11 πμ »
Καλή ερώτηση!
Μήπως μας δίνουν κάποια χαρτιά όταν θα πάμε στα σχολεία;

Ελπίδα έντυπο απογραφής ποιο εννοείς;

7
Αναπληρωτές / Απ: Α φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Αύγουστος 27, 2020, 11:43:57 μμ »
 8) Α! Επιπλέον καταθέτεις κ πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για να φαίνεται πόσα ανήλικα τέκνα έχεις και να πάρεις το επίδομα για κάθε παιδί.

8
Αναπληρωτές / Απ: Α φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Αύγουστος 27, 2020, 11:41:39 μμ »
 8) Καταθέτεις:
1. Το τυπικό προσόν ένταξης (πτυχίο)
2. Το μεταπτυχιακό (αν έχεις για να ανέβεις μισθολογικό κλιμάκιο κ να πάρεις τα παραπάνω χρήματα)
3. Τα στοιχεία ταυτοποίησης σου (δηλ. φωτοτυπία ταυτότητας, χαρτί που έχει ΑΜΚΑ κτλ.)
4. Χαρτιά παθολόγου κ ψυχιατρου
Το πιστοποιητικό στρατολογίας δεν το προσκομίζεις από φέτος κ στο εξής, γιατί άλλαξε ο νόμος κ είναι υποχρεωμένη η υπηρεσία να το αναζητήσει αν το κρίνει.
Τώρα για επιπλέον χαρτιά (ότι δε διώκεται ποινικά, δεν ασκείς εμπορία κατ' επάγγελμα κτλ.) Απ' ότι κατάλαβα ή θα τα ανεβάσει η διεύθυνση κ θα τα συμπληρώνουν οι αναπληρωτές ή θα τους τα δώσουν στο σχολείο να τα συμπληρώσουν.
Ξέρει κάποιος κάτι άλλο?
Εσένα τι χαρτιά σου ζήτησαν?

9
 8) Σου απάντησα και στην προηγούμενη σελίδα. Αναγνωρίζεται! Σου ανέφερα ήδη και το νόμο και το άρθρο κι εγώ και άλλοι εδώ μέσα. Βρες το ΦΕΚ στο ίντερνετ και δες το στο άρθρο 50 με τα μάτια σου.
Όσον αφορά την επαγγελματική και ακαδημαϊκή ισοδυναμία η διαφορά είναι η εξής:
Όταν ένα μεταπτυχιακό σου δίνει επαγγελματική ισοδυναμία σημαίνει ότι αναγνωρίζεται για να μπεις στην αγορά εργασίας (εν προκειμένω και στους πίνακες των εκπαιδευτικών), ενώ όταν το μεταπτυχιακό σου δίνει ακαδημαϊκή ισοδυναμία σημαίνει ότι μπορείς επιπλέον να συνεχίσεις για διδακτορικό.

10
 8) Ναι. Είναι ο νόμος 4653 του 2020 στο άρθρο 50.

11
Λίγη ανθρωπιά δεν βλάπτει ειδικά όσον αφορά ανθρώπους με ανίατες ασθένειες που έχουν την ανάγκη ιατρικής φροντίδας eleos-noroula. Εννοείται πως έπρεπε να υπάρχει μέριμνα και να μη τους παιρνει η μπάλα μαζι με τους τριτεκνους. Είσαι ελεεινή και όλα γυρνάνε πίσω να το ξέρεις!! H ζωή είναι ρόδα που γυρνα....Αν και δεν ξέρω την ειδικότητα σου αλλά μακάρι να βρεθούμε να υπηρετούμε μαζί σε μια Διεύθυνση και να είσαι από κάτω μου στον πίνακα κ να περνάς 3 βουνά για να κάνεις μάθημα σε σχολείο...πολυ θα το χαιρο.ουν..Αναρωτιέμαι αν μαθαίνεις στους μαθητές σου σου την έννοια της αλληλεγγύης και της αλληλοβοήθειας. Άνοιξε κανένα Μπαμπινιώτη να ξεστραβωθεις eleos-noroula
Nick1981 θα πρέπει να είσαι πιο ευγενικός με τους συναδέλφους. Άκου είσαι ελεεινή... να περνάς 3 βουνά πολύ θα το χαιρομουν... Δηλαδή δεν μπορούμε να γράφουμε τη γνώμη μας εδώ μέσα; Η κοπέλα δεν προσέβαλε κανέναν. Είπε αυτό που πιστεύει άσχετα με το αν δε βολεύει κάποιους.
Η ουσία δεν είναι το αν θα πρέπει να προηγούνται με τη θέση στον πίνακα ή με την πολυτεκνια, αναπηρία.
Το θέμα είναι ότι για να είναι όσο γίνεται πιο δίκαιος ο νόμος αυτός θα πρέπει να παίρνει όλους τους αναπληρωτές από την α φάση. Δε γίνεται να παίρνει στην α φάση 300 μαθηματικούς, στη β φάση άλλους 300 και στην γ φάση 120 και κατά τα άλλα να θεωρείται ότι εφαρμόζεται ο νόμος!!!??? Γιατί τότε οι τελευταίοι της α και β φάσης θα βρεθούν Δωδεκάνησα και οι πρώτοι της γ φάσης θα βρεθούν Αθήνα. Ε, τότε τι νόημα έχει αυτή η νομοθετική ρύθμιση; Αυτόματα η τοποθέτηση γίνεται με βάση την τύχη στην ουσία και όχι με βάση τη θέση του πίνακα!

12
Ψάξε το ΦΕΚ:   Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.). σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 104627/ΓΔ5/07-08-2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 3344 Β’).
Στο Άρθρο 3 λέει ότι μπορείς να αφαιρέσεις περιοχές από 1 Οκτωβρίου μέχρι τέλος Απριλίου. Αν αφαιρέσεις περιοχές μετά δεν μπορείς να ξαναπροσθεσεις.
Καλή επιτυχία σε όλους!

13
Για να καταλαβω....
Αν δικαιωθουβ οι προσφυγες πχ της προκηρυξης που δεν προβλεπει αυτα που πρεπει ...θα πρεπει να γινει η προκηρυξη ξανα απο την αρχη?
Για τον νομο?θα βγει νεος νομος?

 8) Η προσφυγή έγινε κατά της προκήρυξης του νέου συστήματος.
Επομένως αν δικαιωθούν αυτοί που προσέφυγαν θα πρέπει να βγει νέος νόμος και νέα προκήρυξη... Και φυσικά αν η απόφαση βγει μέσα στο καλοκαίρι, όπως λέγεται, δεν πρόκειται να γίνει κανένας μόνιμος διορισμός. Λογικά θα χρησιμοποιήσει τον πίνακα για να παίρνει αναπληρωτές μέχρι να φτιάξει καινούριους με νέο νόμο.

14
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Ιούλιος 09, 2020, 02:51:33 μμ »
οκ, δώσε μου νόμο που το απαγορεύει, αλλά ξέχασα δεν υπάρχει τέτοιος νόμος!ή εσύ είσαι άσχετος και μια και μιλάμε για τη γραμματεία του μαθηματικού αθήνας που χειρίζεται άπειρες τέτοιες περιπτώσεις μάλλον εσύ δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
Μήπως βλέπεις πολύ netflix?
βλέπω κατέχεις και τη νομική ορολογία, μιλάς με επιστημονικούς όρους.
ωραία, πάρε τώρα τη γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους που λέει ότι επιτρέπεται η παράλληλη φοίτηση σε δυο διδακτορικά για να μάθεις να μη μιλάς για πράγματα που δεν γνωρίζεις και να είσαι πιο προσεκτικός την άλλη φορά ώστε να μην ξαναγίνεις ρεζίλι.
Γνωμοδότηση ΝΣΚ: ΑΕΙ. Διδακτορική διατριβή. Δυνατότητα παράλληλης εκπόνησης σε δύο Πανεπιστήμια.

 8) «Η ιδιότητα του φοιτητή αποκτάται με εγγραφή σε ΑΕΙ και αποβάλλεται με τη λήψη πτυχίου» κατά το άρθρο 29 παρ.1 του ν. 1268/1982.
Αρχικά βλέποντας αυτή την πρόταση θα σκεφτεί κανείς ότι αφορά προπτυχιακό. Ωστόσο, πτυχίο είναι και το μεταπτυχιακό και με την εκπόνησή του κατέχεις επίσης φοιτητική ιδιότητα.
Μίλησα για αιτιολογική έκθεση του νόμου, η οποία αφορά το σκοπό του νόμου και λέει ότι: «... σε κάθε φοιτητή ή σπουδαστή αντιστοιχεί μια και μόνο θέση σε σχολή ή τμήμα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αποκλειομένης της παράλληλης φοίτησης ή της διατήρησης της φοιτητικής ιδιότητας σε περισσότερες σχολές ή τμήματα. Η ρύθμιση αυτή εκπορεύεται από την ανάγκη παροχής εκπαίδευσης σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό προσώπων, ο οποίος θα περιοριζόταν δραστικά εάν παρεχόταν η δυνατότητα στο ίδιο πρόσωπο της παράλληλης φοίτησης ή διατήρησης της φοιτητικής ιδιότητας σε περισσότερες σχολές ή τμήματα και συνακόλουθα της κάλυψης περισσότερων θέσεων... Το σύστημα αυτό τελεί σε αρμονία με το άρθρο 16 του Συντάγματος με τις οποίες κατοχυρώνεται η αρχή της προστασίας της παιδείας και της ελεύθερης πρόσβασης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, δοθέντος ότι η εν λόγω συνταγματική αρχή δεν δύναται να νοηθεί χωρίς τη συνεκτίμηση των εκάστοτε κρατουσών αντικειμενικών συνθηκών και δεν αποκλείει, κατά συνέπεια, το νομοθέτη από το να θεσπίζει, ενόψει ακριβώς αυτών, προϋποθέσεις αναφορικά με την εγγραφή και τη διαγραφή των εισαχθέντων στις σχολές και τα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έχει κριθεί ότι η κατά ανωτέρω προβλεπόμενη διαγραφή είναι οριστική και ότι  σχετικές ρυθμίσεις είναι σύμφωνες προς την αρχή της αναλογικότητας διότι δεν υπερακοντίζουν τον επιδιωκόμενο από το νομοθέτη σκοπό αλλά και προς το άρθρο 2 του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προάσπιση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών, το οποίο κυρώθηκε με το ν.δ. 53.1974 (Α΄ 256) στο οποίο ορίζεται «ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή» [ΣτΕ 1309/2008 (επταμελούς), ΔΕΑ 2307/2014, 97/2012, 1932/2009, 621/2006, 2882/ 2005, ΝΣΚ 445/2012, 260/2011, 99/2001]»
Στο έκανα copy paste να το δεις και σε νομικίστικη γλώσσα μιας και είχες παράπονο για την πρόταση: «Τρως τη θέση άλλου»
Το είπα και παραπάνω: παλιά τα μεταπτυχιακά δεν ήταν χαρτί να τυλίγεις σαρδέλες. Δεν τα έκαναν όλοι. Παλιά δεν προκηρυσσόταν θέση για τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά. Έβρισκες τον καθηγητή, τα συμφωνούσατε και ξεκινούσες. Τώρα δεν γίνεται αυτό. Προκηρύσσονται συγκεκριμένες θέσεις για μεταπτυχιακά σε μια σχολή. Οπότε δεν μπορείς να κατέχεις διπλή φοιτητική ιδιότητα, γιατί πολύ απλά η ουσία αυτή είναι: «τρως τη θέση άλλου»!!!
Κι αυτός είναι ο λόγος που υπογράφεις υπεύθυνη δήλωση και στο μεταπτυχιακό ότι δεν φοιτάς και σε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών.

Η γνωμοδότηση του ΝΣΚ είναι του 1988. Από τότε έχουν βγει ένα σωρό νόμοι, αποφάσεις του ΣτΕ, άλλες γνωμοδοτήσεις του ΝΣΚ και προκύπτουν αντιφάσεις!
Ψάξε το!
Φίλε δε σε ξέρω. Αλλά το ύφος σου είναι επιθετικό. Το θέμα είναι να προσβάλεις τον άλλον;;; ή να αντιληφθούμε όλοι ότι η κατάσταση της εκπαίδευσης πάει από το κακό στο χειρότερο και να δούμε τι θα κάνουμε;;;
Στο φινάλε εάν κάποιος κινηθεί νομικά για το αν επιτρέπεται η ταυτόχρονη εκπόνηση 2-3 μεταπτυχιακών ή διδακτορικών και βγει απόφαση ότι επιτρέπεται, τότε ζήτω που καήκαμε, όπως έγραψε και ο yannismath παραπάνω!
Τότε σε μια 5ετία θα έχουν όλοι 2-3 μεταπτυχιακά και διδακτορικά, γιατί θα τα εκπονούν ταυτόχρονα.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 416
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 387
Σύνολο: 393

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.