Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - blueswire

Σελίδες: 123 ... 49
1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Εργαστήρια Δεξιοτήτων
« στις: Οκτώβριος 19, 2021, 12:44:34 πμ »
erietta,
Οκ. τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Το να θέλει ο εκπαιδευτικός να συμπληρώσει πρώτα το μάθημα της ειδικότητάς του σε άλλα σχολεία από το να κάνει τα Ε.Δ. στο δικό του με αποτέλεσμα να μένουν τα άλλα σχολεία χωρίς καλλιτεχνικά,  μουσική, κλπ, το βρίσκω απόλυτα λογικό και έτσι θα έπρεπε να γίνεται. Το σωστότερο είναι πρώτα να διδάσκουμε το αντικείμενό μας στα σχολεία και ναι, μετά αν περισσεύουν ώρες, τότε να κάνουμε κάτι ευρύτερο.
Εκεί ταιριάζει και εκείνο που έγραψα πριν, δηλαδή ότι θέλουν να καταργήσουν κάποια διακριτά αντικείμενα, όπως καλλιτεχνικά και μουσική και  να τα εντάξουν στα Ε.Δ., στο βωμό της διαθεματικότητας (στις 4 Cs περιλαμβάνεται και η δημιουργικότητα, εκεί θα το κολλήσουν), που θα τα παίρνει ο κάθε περισσευούμενος, ακόμα και με ένα σεμινάριο.  Αν μπορούσαν να καταργήσουν κάποιες ειδικότητες από τη Β/θμια, εντελώς, σε μία νύχτα, θα το είχαν κάνει, αλλά για να μη δώσουν στόχο, σκέφτηκαν αυτόν τον έμμεσο τρόπο.
Ωραία τα Ε.Δ. και ενδιαφέροντα, αλλά θα έπρεπε να είχαν ενταχθεί σε αντίστοιχα μαθήματα. Δεν μπορεί να τα υποστηρίξει σωστά ο κάθε ένας και μάλιστα τέσσερις διαφορετικές θεματικές σε μία σχολική χρονιά.
Πάντως, για το τελευταίο που γράφεις, σε ένα από τα σχολεία που πηγαίνω, έχουν δώσει τα Ε.Δ. της Γ' Γυμνασίου σε φιλόλογο, που έχει κάνει την επιμόρφωση.
Αυτο που λες βεβαι ανοιγει σλλον ασκο του Αιολου... να μπορεις να συμπληρωσεις με β αναθεση στο σχολειο αλλα να σε στειλουν να διδαξεις καποιες ωρες 40χλμ μακρια το μαθημα της πρωτης σου αναθεσης...ας ειμαστε προσεκτικοι και ας συμπληρωνουμε στο σχολειο μας τις ωρες μας με α ή  β αναθεση οπως προβλεπεται. Ο σκυλος και η πιτα δεν γινεται...

2
Δημοτικό / Απ: Θρησκευτικά
« στις: Οκτώβριος 07, 2021, 04:11:17 μμ »
ουφ..
Θα μπω στον κόπο να απαντήσω μόνο στο σχόλιο που ρώτησε τι περιλαμβάνουν. πχ δραστηριότητα να υποθέσουν τα παιδιά ότι είναι μαθητές του χριστού και να γράψουν γιατί τον ακολούθησαν, ή μάθημα αφιερωμένο στη μετάνοια και πώς η συγχώρεση και η λύτρωση έρχεται μέσα από την εξομολόγηση (και αυτό δεν είναι υπερβολή, έτσι το λέει). επίσης στο εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου της Γ' λέει καλή χρονιά κτλ για να γνωρίσεις τον όμορφο κόσμο που μας χάρισε ο "θεός μας" (sic).
Αν υπάρχει κάποιος ή κάποια ομοιοπαθής εκπαιδευτικός θα χαιρόμουν πολύ να απαντήσει στο θέμα. Οι υπόλοιποι, όσοι έχετε καλές προθέσεις μην αγχώνεστε ότι είμαι κάποιου είδους τέρας, όσοι είστε απλώς κολλημένοι καλή συνέχεια.
1. θα μπορούσες να ξεκινήσεις γενικά από το τί παρακινεί κάποιον να ακολουθήσει  μία προσωπικότητα και γιατί παθιάζεται μαζί της  για να περάσεις έτσι στις πρωτοπόρες ιδέες του Ιησού για την εποχή του (π.χ. μιλάει με γυναίκες, αντιδρά στο ιερατείο κ.λ.π.). Ιδιαίτερα αν έχεις και κάποια λίγο πιό 'επαναστατικά" παιδάκια θα χαρούν τη συζήτηση πίστεψέ με
2. Σχετικά με την μετάνοια μπορείτε να συζητήσετε τι συμβαίνει όταν δεν ζητάμε συγνώμη ακόμη και στους φίλους και συμμαθητές μας, πώς μπορούμε να ζούμε στον ίδιο χώρο και να βλέπουμε ο ένας τον άλλον καθημερινά χωρίς αυτήν, πόσο πιό ωραία νιώθουμε όταν μας συγχωρούν για κάτι κ.λ.π. δεν χρειάζεται να αναλύσεις τη φιλοσοφία του χριστιανισμού στο θέμα φαντάζομαι απλώς με απλά λόγια και παραδείγματα να τους βάλεις κυρίως να νιώσουν και όχι τόσο ίσως να καταλάβουν.
3. το 'ο θεός μας' δεν κατάλαβα αν έχει να κάνει και με άλλες θρησκείες ή όχι κ.λ.π. δεν ξέρω δηλαδή τί θέλει να πει, ίσως το αναλυτικό πρόγραμμα το περιγράφει.
Με αφορμή αυτό να πω πως κάποιοι δάσκαλοι δεν διδάσκουν το μάθημα στο δημοτικό καθόλου με αποτέλεσμα να έρχονται παιδιά στο γυμνάσιο αγνοώντας βασικά στοιχεία όχι θρησκευτικά θα έλεγα αλλά πολιτισμικά και παγκόσμια,  π.χ. τί είναι η εκκλησία ως ναός, γενικά τα διδάγματα του Ιησού κ.λ..π.
Χαίρομαι αν μπορώ να φανώ χρήσιμος, ακολούθησε το ένστικτό σου και μην πιέζεσαι άστο να βγει μόνο του, ορισμένες φορές τα ίδια τα παιδιά σου δείχνουν τον δρόμο. Απλώς δυστυχώς εκνευριζόμαστε ορισμένες φορές αν τα συμπεράσματά τους δεν μας αρέσουν...

3
η παραλληλη είναι μέλος του συλλόγου εφόσον ο συλλόγος δεν έχει πάρει απόφαση διότι απείχε απο την συνεδρίαση  ο διευθυντής δεν μπορεί να τοποθετήσει κανενα συνάδελφο σε δράση διότι δεν έχει την αρμοδιότητα. Αν θελει να κάνει την αξιολόγηση ας την κάνει μόνος του!!
Ανώτατο όργανο στην σχολική μονάδα ειναι ο σύλλογος διδασκόντων! Γι αυτο και ζητούν πρακτικό συλλόγου για την έναρξη της αξιολόγησης... η απόφαση είναι συλλογική και όχι ατομική
Νομίζω ότι κάνεις λάθος, ο τελευταίος νόμος δίνει αρμοδιότητα στον διευθυντή αν αρνηθεί ο σύλλογος να μοιράσει αυτός τις εργασίες στο προσωπικό(άλλο αν δεχτεί ο κάθε ένας συνάδελφος την εργασία που του δίδεται ή όχι, αυτό είναι άλλο ζήτημα). Δυστυχώς οι εξουσίες που είχε ο σύλλογος σιγά σιγά περιορίζονται προς όφελος του διευθυντή... άλλο τι θα θέλαμε και άλλο τί συμβαίνει

4
ναι το κάναμε αυτό κ δεν είπε κάτι. το ήξερε κι από πέρσι. απλώς είπε ότι σε δέκα μέρες θα αναθέσει κ θεωρούσε ότι εκεί πρέπει να εκτελέσουμε. Εκείνος μετά αναθέτει σε όλους ή μόνο σ αυτούς που δεν απέχουν;
αναθέτει σε όλους, είναι αναγκασμένος  να το κάνει αυτό,  συνήθως αναθέτει σε ζευγάρι ή περισσότερους σε κάθε δείκτη. Απο κει και πέρα αν κάποιοι θέλουν να κάνουν τη δουλειά συμμετέχουν και ετοιμάζουν τη δουλειά του δείκτη που τους έχει ανατεθεί. Όποιος δεν θέλει λέει στον διευθυντή ότι ισχύει το έγγραφο που έχει υπογράψει  την συμμετοχή στην απεργία και ότι συνεχίζει να συμμετέχει,εμείς έτσι κάναμε. Ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του

5
Ο Φίλης έχει πλάκα που υπόσχεται αν ξαναγίνει υπουργός να 'σβήσει' όποιες ποινές πιθανόν επιβληθούν τώρα στους απεργούς... με έναν νόμο και ένα άρθρο....χαχαχαχ

6
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2021, 07:22:31 μμ »
δυστυχώς μόνο Ημέρα

7
Ενστάσεις πάνω στην μοριοδότηση αυτών που μπήκαν στο ο στάδιο του μητρώου δεν θα γίνουν???

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Β΄ φάση αναπληρωτών 2021-2022
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2021, 05:14:07 μμ »
Νομίζω μεγαλύτερο ξεφτιλικι απο τους ΠΕ 11 ( Γυμναστές ) με μόλις 59 προσλήψεις στην πρωτοβάθμια και 1 στη δευτεροβάθμια δεν υπάρχει !!! Καταργήθηκε η Γυμναστική και δε το ξέρουμε ! Ντροπή !!!
Θεολόγοι... δεν πήραν ούτε έναν...

9
Ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του, πολύ σωστά. Όμως η παροιμία  λέει, θα γυρίσει ο τροχός, θα μ... σει και ο φτωχός.

Όσοι αποφασίσουν να στηρίξουν την συγκεκριμένη αξιολόγηση και δεν δηλώσουν αποχή-απεργία, ας έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους ότι ενδέχεται να λάβουν μηδέν ως βαθμό συνέντευξης στην επερχόμενη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, στην (πολύ πιθανή) περίπτωση που πέσει η κυβέρνηση του κούλη και αντικατασταθεί από κάποιους άλλους που δεν συμφωνούν  με την συγκεκριμένη κουλο-αξιολόγηση.

Η επερχόμενη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης δεν πρόκειται να γίνει άμεσα, γιατί ο κούλης και η κεραμέως θεωρούν ότι πολύ ευκολότερα θα εισπραχθεί το παραδάκι ΕΣΠΑ με διοικητικά στελέχη διορισμένα κατευθείαν από τον κομματικό σωλήνα όπως είναι τα σημερινά, παρά με διοικητικά  στελέχη που διορίζονται ακολουθώντας μια οποιαδήποτε νόμιμη διαδικασία.
Γιατί όσο και καλά να είναι σχεδιασμένη αυτή η νομική διαδικασία ώστε να ευνοήσει του ημέτερους, ο διορισμός εν λευκό είναι πάντα καλύτερος όταν θες να εισπράξεις το ΕΣΠΑ παραδάκι.
Ακριβώς για αυτό το λόγο, ας μην περιμένουν οι τωρινοί διευθυντές να κριθούν από τον κούλη και την κεραμέως. Οι επόμενοι θα τους κρίνουν, και θα τους κρίνουν αρνητικά όχι επειδή συμμετείχαν στην απεργία για την αξιολόγηση, αλλά επειδή ΔΕΝ συμμετείχαν.

Αυτό βέβαια αν γίνει δείχνει ότι ο κλάδος είναι για τον παραπέοντα και δικαιολογημένα ο κόσμος μας κατηγορεί για ό,τι μας κατηγορεί. Υποτίθεται ότι ο καθένας εκφράζει τη γνώμη του ειδικά σε συλλόγους που αποτελούνται από ιδιαίτερα προσοντούχους δημοσίους υπαλλήλους και δεν υπάρχουν στοιχεία αντεκδίκησης. Μήπως όμως έχει δίκιο ο Μίκης για  τον αριστερόστροφο φασισμό???? και τέλος πάντων μας αξίζει το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται ο κλάδος?

10
Ο καθένας αποφασίζει αυτό που θεωρεί σωστό αφού ενημερωθεί πλήρως και αντικειμενικά για το σκοπό της απεργίας, τις συνέπειες κ.λ.π. Οποιαδήποτε προσπάθεια εκφοβισμού από κάθε πλευρά για μένα δηλώνει ξεκάθαρα μη δημοκρατική αντίληψη με χαρακτηριστικά άλλων καθεστώτων... ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις θέσεις του και όπως είναι φυσικό δεν είναι όλοι υποχρεωμένοι να σκέπτονται με τον ίδιο τρόπο. Αυτό που για σένα είναι αυτονόητο πρέπει να ξέρεις ότι μπορεί να μην είναι για τον άλλον... τόσο απλά...

11
Νομιζω οτι η ακυρωση εχει σχεση με τυπικα ζητηματα και δεν θιγει τον πυρηνα της υποθεσης.

12
Η εγκύκλιος που αναφέρω μίλάει για αναγνώριση της προϋπηρεσίας από τις σχολές μαθητείας ΟΑΕΔ στην β' θμια εκπαίδευση, όχι στις ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, μάλλον έκανα λάθος καθώς ο συνάδελφος πιό πάνω απ' ο,τι κατάλαβα ενδιαφέρεται για τις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ, που δεν ανήκουν σε δευτεροβάθμιες του υπουργείου παιδείας. Τι τρόπος υπάρχει ώστε να ανεβάσω την εγκύκλιο να την δούμε ?

13
Απορία που δεν ήξερα πού να την εντάξω και την παραθέτω εδώ,η προϋπηρεσία μας στον ΟΑΕΔ εκτός από μισθολογικά,μας μειώνει ωράριο στα ΕΠΑΛ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αρ. πρωτοκόλου, βαθμός προτεραιότητας
Φ. 361.23/12/ 123995 /Γ1 σύμφωνα με αυτήγ την εγκύκλιο με ημερομηνία 20/12/2010, η προύπηρεσία σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ μετράει για την αναγνώριση χρόνου για μείωση ωρών διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για κοιτάξτε το, αν δεν μπορείτε να την βρείτε στείλτε μου μήνυμα να σας την στείλω. Δεν γνωρίζω όμως ΑΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΙΡΕΙ

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2021, 12:33:08 μμ »
Για τις θεσεις που δεν καλυφθηκαν ουτε με αυτη την προκηρυξη θα κανει νεα ή  θα προσκαλεσει ωρομισθιους?

Σελίδες: 123 ... 49

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30788
  • Τελευταία: Nora01
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1088749
  • Σύνολο θεμάτων: 18273
  • Σε σύνδεση σήμερα: 449
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 383
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.