Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - sikat

Σελίδες: 1
1
Ήδη έχουν γραφεί σε άλλα θέματα εντυπώσεις από τους διαμορφωμένους νέους πίνακες με το νόμο Γαβρόγλου.
Με μία γρήγορη ανάγνωση σε αρκετές ειδικότητες όσο αφορά την κατάταξη και τα χαρακτηριστικά (προϋπηρεσία, προσόντα, ηλικία κλπ) των εκπαιδευτικών σε θέσεις προσλήψεων και πιθανόν διορισμών παρατηρώ ότι υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα αναφέρω την καλή θέση όσων έχουν διδακτορικά (εντυπωσιακό το πλήθος τους) πίσω από αυτούς που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία.
Με τον τίτλο του θέματος προσδοκώ να καταγράψουμε κυρίως τάσεις για το μέλλον (επόμενη προκήρυξη) και να γίνουν προβλέψεις για την βιωσιμότητά του νόμου αυτού (διατήρηση ή αλλαγές ή αντικατάστασή του). Ίσως να προκύψουν και συμπεράσματα τα οποία θα μας βοηθήσουν στις αποφάσεις και τος επιλογές μας στην πορεία.

Θα παρακαλούσα όλους και όλες να σεβαστούν τους άλλους/ες στην συζήτηση αυτή και να αποφύγουν τις κλαδικές αντιπαλότητες. Ας αποφευχθούν οι συνήθεις αντιπαλότητες με τους/τις γνωστούς στα άλλα θέματα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μένουμε στο θέμα και να σεβόμαστε τον/την συνομιλητή/τρια και τους άλλους κλάδους και ειδικότητες.

Προσωπικά θα επανέλθω με τεκμηριωμένα στοιχεία μετά από μία καλύτερη μελέτη των πινάκων.

2
έκδοση 6

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.


Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση , τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους  παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις, με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται και τοποθετούνται σε αυτά με καθυστέρηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. Κατά συνέπεια, ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον και επιπλέον να γνωρίσουν τους 200,  κατά μέσο όρο, νέους μαθητές τους σε ένα έως και σε περισσότερα από τρία σχολεία. Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που εντάσσονται στα σχολεία εβδομάδες ή και μήνες μετά την έναρξη τη σχολικής χρονιάς προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των νέων αναπληρωτών με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία, τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Λαμβάνοντας υπόψιν και σχετικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού έχετε χρέος απέναντι στους σημερινούς και τους μελλοντικούς πτυχιούχους να δώσετε συνέχεια στο φυσικό κύκλο συνταξιοδοτήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση, ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία στον τομέα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Αυτό επιφέρει την όξυνση του προβλήματος της μετανάστευσης που οδηγεί σε απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού, για του οποίου την εκπαίδευση το κράτος έχει ήδη δαπανήσει σημαντικά ποσά.


 Τα τελευταία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, αλλά τώρα και  εσείς, μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Εντούτοις, κάθε φορά που αλλάζει ο Υπουργός Παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Δυστυχώς, κάθε φορά έχουμε την έναρξη ενός νέου διαλόγου που δεν ολοκληρώνεται ποτέ. Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:


1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας, αλλά και της Πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.


2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.


Κύριε Υπουργέ, εμείς θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή της με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να δούμε έργα, πράξεις και ειλικρινή διάλογο. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.


Με εκτίμηση

Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ονόματα

3
Διαβάζω στο διαδίκτυο ότι είναι μία καλή ευκαιρία η εξαγορά της στρατιωτικής θητείας, ετών σπουδών και παιδιών έως 31.12.2016. Μετά την ημερομηνία αυτή η αγορά των ενσήμων τριπλασιάζεται.

Γνωρίζει κανείς τι ισχύει για εμάς που είμαστε ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ και έχουμε ένσημα ως αναπληρωτές; Τι δικαιολογητικά χρειάζονται και που/πως τα καταθέτουμε;

Παραθέτω μία δημοσίευση για να σας κατατοπίσω:
https://www.alfavita.gr/arthron/yparhei-mia-teleytaia-eykairia-gia-fthini-exagora-plasmatikon-hronon-sto-dimosio

4
Ανοίγω αυτό το θέμα για να μελετήσουμε τις επιπτώσεις και ανακατατάξεις που θα επιφέρει το άνοιγμα των πινάκων με τις αλλαγές που προωθούνται.

Παρακαλώ, συνάδελφοι απαιτείται η συνεργασία μας στην πορεία με τα ψηφισμένα σε λίγο καιρό. Επίσης ας αποφεύγουμε τις αντεγκλήσεις. Υπάρχουν άλλα θέματα για προτάσεις και απόψεις. Εδώ καλό είναι να μελετάμε τεχνικά το θέμα.

Ώσπου να ξεκαθαρίσει το θέμα αν και ποιες προϋπηρεσίες δεν θα προσμετρηθούν στον πίνακα, προτείνω να συζητήσουμε το θέμα των δυσπρόσιτων. Αναφέρομαι μόνο στις αλλαγές στην σειρά μας που θα επιφέρει η προσμέτρηση διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα. Θα αναγκαστώ προς το παρόν να θεωρήσω ότι θα περάσει η παράγραφος 2, άρθρο 47 του υπουργείου που προβλέπει προσμέτρηση μόνο για το 2014-2015. Από εδώ όμως θα καταλάβουμε τις συνέπειες αν προσμετρηθούν για όλο το διάστημα 2010-2015. Επίσης δυσπρόσιτα θεωρώ αυτά σύμφωνα με τον παλιό ορισμό. Από 9 μόρια δηλαδή και πάνω.

Με ένα πρόχειρο υπολογισμό και από τις περιοχές πρόσληψης, μέτρησα κάπου 50 ΠΕ04.01 σε δυσπρόσιτα. Οι προώθηση ενός συναδέλφου με δυσπρόσιτο είναι από λίγες έως 200 θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών! Αυτό εξαρτάται κυρίως από την σειρά που έχει αυτός στον πίνακα και λιγότερο από την ημερομηνία κλήσης του. Οι πολλές κλήσεις έγιναν μέχρι 17.09.2014.

Περιμένω την δική σας άποψη για το θέμα!

5
Σχολική ζώνη / Αθλητισμός εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 13, 2011, 09:18:54 μμ »
Πέρισυ σε πόλη της Δυτικής Μακεδονίας με πρωτοβουλία εκπαιδευτικών δημιουργήσαμε ομάδα βόλλεϊ στην οποία μπορούσαν να πάρουν μέρος εκπαιδευτικοί, φοιτητές, μαθητές και κάτοικοι της περιοχής.
Το εγχείρημα είχε μεγάλη επιτυχία και τον Ιούνιο οργανώσαμε ένα μεγάλο τουρνουά στο κλειστό της πόλης στο οποίο συμμετείχαν 4 ομάδες. Μία εκπαιδευτικών, μία φοιτητών, μία μαθητών και μία ανάμεικτη. Στις ομάδες συμμετείχαν άντρες και γυναίκες.

Είμαι σίγουρος ότι και σε άλλες πόλεις υπάρχουν ομάδες βόλεϊ εκπαιδευτικών. Σε μία τέτοια περίπτωση έχω να προτείνω συνεργασία μεταξύ μας και διοργάνωση τουρνουά στο οποίο θα συμμετάσχουν πάνω από όλα ομάδες εκπαιδευτικών από διάφορες περιοχές.

Ελπίζω να είμαι θεματικά εντός ορίων του pde  και εφόσον είμαι και υπάρχει ενδιαφέρον να ανοίξουμε μία νέα υποκατηγορία με τίτλο αθλητισμός και ψυχαγωγία εκπαιδευτικών.

6

Ποιος είπε ότι τα παράθυρα καταργούνται;

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=57042950

7
Δημοτικό / Φυσική στο Δημοτικό
« στις: Ιούνιος 06, 2009, 03:34:47 μμ »
Μαθητής κάποιας τάξης του Δημοτικό αφού πρώτα διδάχθηκε από το δάσκαλο τους νόμους της τριβής, και αφού άκουσε ότι η επιφάνεια επαφής δεν παίζει ρόλο στην τριβή, διατύπωσε την εξής ερώτηση:
Ο πατέρας μου είπε ότι έχει στην μοτοσυκλέτα έχει φαρδιά λάστιχα για να σταματά πιο εύκολα και τις στροφές να τις παίρνει με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Ο δάσκαλος έδωσε απάντηση με επιφύλαξη όμως. Ρωτά λοιπόν εμένα και εγώ εσάς, διότι και εγώ δεν είμαι σίγουρος...
Η άποψη μου είναι η εξής:
1. Ο νόμος της τριβής ισχύει όπως έχει αλλά θα πρέπει να πάρουμε υπόψη και άλλους παράγοντες.
2. Το φαρδύ λάστιχο δίνει μεγαλύτερη πιθανότητα στο φρενάρισμα να υπάρξει επαφή με το δρόμο στην περίπτωση που ο δρόμος έχει π.χ. άμμο.
3. Τα φαρδιά λάστιχα πιθανόν να έχουν άλλη γόμωση δηλαδή άλλο υλικό με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής.

περιμένω απόψεις από συναδέλφους δασκάλους ή φυσικούς...

8
Τα θέματα της πληροφορικής ή Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Τεχνολογικής Κατεύθυνσης σήμερα την Τετάρτη θα πρέπει να ήταν απαιτητικά. Θα ήθελα μερικά σχόλια από τους συνάδελφους της Πληροφορικής....

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30720
  • Τελευταία: dimitrakarak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1086271
  • Σύνολο θεμάτων: 18225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 262
Σύνολο: 265

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.