Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - vassiliki K.

Σελίδες: 1
1
Άλλα μαθήματα / Αγγλικα Εσπερινου Γενικου Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2015, 05:01:24 μμ »
1η φορα φετος ειμαι σε εσπερινο γενικο Λυκειο. Βιβλιο δεν αγοραζουμε γιατι τα παιδια δεν εχουν χρηματα για βιβλια-δια στοματος διευθυντριας. Ο περσινος εκανε απο βιβλιο επιπεδου Β1, προφανως μονος του τα'λεγε μονος του τα ακουγε και δεν τον ενδιεφερε και πολυ αν τον ακουν. Εγω τι να κανω; Που πρεπει να γεφυρωσω το χασμα ηλικιων 50-35-17, και τα επιπεδα α2- ασχετος και να κανω και βιβλιο Β1? Οποιαδηποτε συμβουλη δεκτη!Ευχαριστω!!!

2
ΕΠΑΛ / Αγγλικα σε εσπερινο ΕΠΑ.Λ
« στις: Οκτώβριος 05, 2014, 05:28:29 μμ »
Καλησπερα. Εχω τοποθετηθει σε εσπερινο ΕΠΑ.Λ για να διδαξω Αγγλικα. Δεν καταλαβαινω τι μου γινεται. Ο συμβουλος μου εστειλε τα links με το υλικο απο το ψηφιακο σχολειο χωρις αλλη οδηγια. Στη Β εχω μηχανολογια και Οικονομια και Διοικηση, στη Δ Οικονομια και Διοικηση. Στον τομεα Οικ. και Διοικ. τα βιβλια ειναι 2, English for Office Clerks και English for Tourism. Ποιο απο τα 2 θα διδαξω; Ειναι και τα 2 για τον ιδιο τομεα ή υπαρχουν και υπο-τομεις.Στη Δ τι θα διδαξω; Τα links αφορουσαν Β και Γ, υποθετω ημερησιου ΕΠΑ.Λ. Στη Δ εσπερινου τι Αγγλικα κανουν; Μηπως κανουν γενικα Αγγλικα, γιατι νομιζω μεχρι περισυ δεν εκαναν Αγγλικα ειδικοτητας. Εχω καταμπερδευτει, απο το σχολειο δεν με κατατοπισαν, απλα μου ειπαν ταξεις και τομεις που θα διδαξω. Εκτιμω οποιαδηποτε βοηθεια. Ευχαριστω!

3
Σχολικά μαθήματα / Εσπερινα Σχολεια
« στις: Αύγουστος 31, 2014, 03:40:07 μμ »
Ενδιαφερομαι φετος να διδαξω σε εσπερινο γυμνασιο ή λυκειο της περιοχης μου και θα ηθελα μια κατατοπιση απο συναδελφους που εχουν εμπειρια σε αυτα τα σχολεια σχετικα με τη σταση που εχουν οι μαθητες απεναντι στα Αγγλικα και τι πρεπει να λαβει υποψη του ενας καθηγητης Αγγλικων σχετικα με τον σχεδιασμο του μαθηματος. Θα ηθελα να ξερω τι διδασκεται στο Γυμνασιο- το κρατικο βιβλιο;-και αν γινονται τμηματα αρχαριων- προχωρημενων. Στο Λυκειο τι επιπεδο θα ηταν ασφαλες να επιλεξει κανεις, καποιες σειρες που ισως θα ειχαν απηχηση σε mixed ability classes αυτου του ειδους- νεωτεροι και μεγαλυτεροι μαθητες;
Εκτος απο το γνωστικο κομματι θα ηθελα να διαμορφωσω καποια αποψη και οσον αφορα τα πιθανα προβληματα συμπεριφορας/ διαχειρισης της ταξης που ισως παρουσιαστουν και τι σταση μπορω να τηρησω απεναντι στους μαθητες. Ευχαριστω εκ των προτερων!

4
Ενδιαφερομαι φετος να διδαξω σε εσπερινο γυμνασιο ή λυκειο της περιοχης μου και θα ηθελα μια κατατοπιση απο συναδελφους που εχουν εμπειρια σε αυτα τα σχολεια σχετικα με τη σταση που εχουν οι μαθητες απεναντι στα Αγγλικα και τι πρεπει να λαβει υποψη του ενας καθηγητης Αγγλικων σχετικα με τον σχεδιασμο του μαθηματος. Θα ηθελα να ξερω τι διδασκεται στο Γυμνασιο- το κρατικο βιβλιο;-και αν γινονται τμηματα αρχαριων- προχωρημενων. Στο Λυκειο τι επιπεδο θα ηταν ασφαλες να επιλεξει κανεις, καποιες σειρες που ισως θα ειχαν απηχηση σε mixed ability classes αυτου του ειδους- νεωτεροι και μεγαλυτεροι μαθητες;
Εκτος απο το γνωστικο κομματι θα ηθελα να διαμορφωσω καποια αποψη και οσον αφορα τα πιθανα προβληματα συμπεριφορας/ διαχειρισης της ταξης που ισως παρουσιαστουν και τι σταση μπορω να τηρησω απεναντι στους μαθητες. Ευχαριστω εκ των προτερων!

5
Άλλα μαθήματα / Αγγλικα Λυκείου και προβολή ταινιών
« στις: Δεκέμβριος 15, 2013, 10:11:01 πμ »
Καλημέρα σας! Ξεκιναω καινουριο θέμα γιατι το άλλο εχει καιρο να κινηθει και σκεφτηκα οτι δεν θα δει κανεις το post μου. Ειμαι φετος πρωτη φορα σε Λυκειο, κανω μαθημα σε Β και Γ Λυκειου. Τα παιδια ειναι καλα και συνεργασιμα, δεν εχω σοβαρα προβληματα και τους αξιζει να βγουμε λιγο απο το βιβλιο, μου το ζητανε και επιμονα, γιατι η περσυνη καθηγητρια που ειχαν τους εδειχνε συνεχεια ταινιες και τους αρεσε πολυ.Θα μπορουσατε οι συναδελφοι των Αγγλικων να μου προτεινετε καποιες ταινιες που αρεσουν στα παιδια αυτης της ηλικιας για να τους δειξω; Δεν ειμαι καθολου σιγουρη τι τους αρεσει. Θα ηθελα αν εχτε την ευγενη καλοσυνη και εχετε δουλεψει συγκεκριμενες ταινιες και εχετε worksheets και οδηγιες να με συνδραμετε. Δεν ειναι οτι θελω ετοιμες λυσεις, αλλα θελει ψαξιμο το ζητημα και ωρες δουλειας και εχω ενα μικρο αγορακι 13 μηνων που δεν μου αφηνει χρονο για διαβασμα-ερευνα και πολυ ενασσχοληση με τη δουλεια. Αν βρισκετε υπερβολικο το τελευταιο αιτημα μου αγνοειστε το, εχω κατανοηση. Αλλα θα ημουν ευγνωμων για τις προτασεις σας!Ευχαριστω εκ των προτερων!

6
Δημοτικό / βοηθητικο υλικο απο Ελευθερο τυπο
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 12:25:44 μμ »
Καλημερα, καλη σχολική χρονια σε όλους! Μήπως αγορασε κανεις το βοηθητικο υλικο μαθηματων απο τον Ελευθερο τύπο χτες; Ξερετε πως λειτουργει; Αν μπορει καποιος ας βοηθησει παρακαλω, δεν καταλαβαινω. Το βαλαμε σε αυτοματη εκτελεση και μας συνδεει με ιντερνετ. Ανοιξαμε το περιεχομενο μας βγαζει ενα σωρο αρχεια που δεν ξερουμε τι ειναι. Θα εκτιμουσα τη βοηθειά σας!Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

7
Σχολική ζώνη / Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 06:49:08 μμ »
Εχω εναν προβληματισμο και θελω να συζητησουμε το θεμα με αλλους συναδελφους του Δημοσιου σχολειου και συναδελφους ΠΕ06. Ειμαι σε καινουριο σχολειο φετος και καλουμαι με μια αλλη συναδελφο Αγγλικων, επισης προσφατα τοποθετηθεισα, να εξετασω εναν μαθητη Α' ΓΥμνασιου στα Αγγλικα.
 Αρχιζει η προφορικη εξεταση, τον βαζουμε να διαβασει ενα κειμενο με σκοπο να του κανουμε ερωτησεις, το κειμενο που θα του βαζαμε και στην γραπτη εξεταση για να τον βοηθησουμε κιολας μηπως τις θυμηθει, Το παιδι μουγκα, δεν ξερει να διαβαζει ουτε το Ι, am, and, live και αλλες,απλες λεξουλες. Προφανως γι'αυτο κοπηκε κιολας! Αφηνουμε το διαβασμα και του κανουμε ερωτησεις στο κειμενο, παλι μουγκα, τιποτα δεν απαντησε. Τον ρωτησε η συναδελφος τι σημαινουν οι λεξεις mum, dad, brother, αυτες τις ηξερε. ΗΞερε αριθμους ως το 20, το ρημα be, have. Δεν ξερει να κανει πληθυντικο, απλο και διαρκη ενεστωτα. Εκτιμωντας αυτα που ξερει του βαζω προφορικα 10, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝ. Στο γραπτο εγραψε 5, αφου πιασαμε σωστες κατι ερωτησεις οπου εγραφε το μισο κειμενο συμπεριλαμβανομενης της απαντησης και αφου του ειπα να κοιταζει καλα τις λεξεις των ερωτησεων για να δει που υπαρχουν στο κειμενο ετσι ωστε να πετυχει την απαντηση. Οχι οτι ηξερε τι σημαινουν.Γραμματικη και λεξιλογιο τιποτα σωστο!!!
Το παιδι φυσικα κοβεται. Η αλλη συναδελφος, σαν να μην συμφωνει με το αποτελεσμα ενω αυτοι οι βαθμοι του αξιζαν. Ηθελε να του βαλουμε παραπανω να περασει. Της ειπα οτι αυτο το παιδι θα το εχω σε μια ταξη Β' ΓΥμνασιου και δεν θα μπορω να του προσφερω τιποτα γιατι δεν υπαρχουν γνωσεις να πατησει και μαθει αλλα πραγματα, τι θα τον  κανω, δεν υπαρχει τροπος να τον βοηθησω. στην Α' θα μπορω ομως γιατι αρχιζουμε τα Αγγλικα απο την αρχη!
Σημερα το συζητησαμε ξανα και μου ειπε οτι αν του ξεχειλωναμε λιγακι τους βαθμους θα περνουσε. Χαιρω πολυ, το θεμα ειν αι: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;Και αρχισε το γνωστο παραμυθι των απανταχου πονοψυχων εκπαιδευτικων, μα δεν ξερουμε τι εκανε ολη τη χρονια-ειναι προφανες τι εκανε, αφου κοπηκε- μπορει να εχει προβληματα, δεν εχει αντιληψη, θα του δημιουργησουμε ψυχολογικο αν μεινει κ.λ.π. ΣΥγνωμη βρε συναδελφοι, εγω θελω το κακο του παιδου δηλαδη; ΕΝα παιδι που περναει την ταξη με χαριστικους βαθμους, γιατι ετσι εγινε με τα αλλα του μαθηματα, πηρα πληροφοριες, του κανουμε καλο επειδη περναει την ταξη οπως οπως; Του μαθαινουμε τιποτα για τη ζωη την ιδια, ασε το γνωστικο μερος; Μαθαινει οτι καποιος θα το λυπαται και θα το βγαζει απ'τον κοπο να προσπαθησει, και η ζωη δεν ειναι ετσι, χωρια που βγαινει χωρις εφοδια, χωρις να ξερει να διαβαζει, να μετραει, να ξερει τα βασικα απο μια γλωσσα, χωρις να ξερει να παλευει. Δε λεω, καλο παιδι ειναι, αλλα εμεις που διαβασαμε μεχρι τελικης πτωσεως για να γινουμε κατι ηυμασταν κακα παιδια και τιμωρουμαστε;
Τα γραφω ολα αυτα γιατι η πλειοψηφια των συναδελφων εχει αυτη τη νοοτροπια, της συν-εξεταστριας μου. ΤΙ ειναι τελικα αυτο το φαινομενο; Συμπονοια;(οποτε εγω ειμαι σκυλα και συγνωμη για την εκφραση), ορθη σκεψη/ ρεαλισμος;ωχαδερφισμος; Τι ειναι; Εσεις πως σκεφτεστε σε περιπτωσεις παδιων που δεν αξιζει να περασουν;
Να σας πω οτι εχω βρεθει πολλες φορες στο διλημα, εχω περασει καποια παιδια που δεν το αξιζαν υπο την πιεση συναδελφων- ελα μωρε θα μεινει Αγγλικα;- και ειπα να βαλω ενα τελος. Πρωτη φορα ομως κοντραριστηκα με συναδελφο και θα ηθελα να ξερω αν υπαρχουν αλλοι που σκεφτονται σαν εμενα. Αν δεν υπαρχουν θα δω τι θα κανω!
Συγνωμη για το μακροσκελες μηνυμα, αλλα ηθελα να εκθεσω την κατασταση για να καταλαβετε πως οδηγηθηκα σ'αυτο!

8
Νιωθετε ποτε οτι ειστε απογοητευμενοι απ τα παιδια, απο τους μαθητες σας; Νιωθετε οτι δεν μπορειτε να τα προσεγγισετε, να τα επηρεασετε, να τα εμπνευσετε; Ειμαι στην εκπαιδευση εδω και 15 χρονια περιπου, στην αρχη με φροντιστηρια και τα τελευταια 10 χρονια σε σχολεια και πραγματικα κουραζομαι παρα πολυ προσπαθωντας να εχω με τα παιδια μια σωστη σχεση. Δεν εννοω να με λατρευουν, εννοω ομως να γινομαι κατανοητη σε αυτα που ζηταω, να τηρουνται τα ορια που θετω, να υπαρχει μια σειρα στα τμηματα που διδασκω. Τα καταφερνω, εξαρταται και απο τα ιδια τα παιδια σε πολλες περιπτωσεις- τμηματα με παιδια προτυπα και τμηματα με δυσκολα παιδια που δεν πειθαρχουν- ομως κουραζομαι πολυ!Χρειαζεται πολυ δυναμη και πειθαρχεια εκ μερους μου για να το καταφερω και συνηθως με αφηνει χωρις ενεργεια. Και οταν τα καταφερνω δεν με χαροποιει οσο θα επρεπε γιατι εχω κουραστει. Φταιει λιγο και το μαθημα που διδασκω, Αγγλικα, γιατι υπαρχει μια καθορισμενη νοοτροπια σχετικα με αυτο το μαθημα, αλλα προσπαθω να μην καταθετω τα οπλα και να δουλευω σωστα για να μαθαινουν τα παιδια κατι.
Γιατι τα γραφω ολα αυτα; Αφορμη η επιτηρηση στις Πανελλαδικες σημερα οπου επεσα σε ενα δυσκολο τμημα.Καποια παιδια δεν εγραφαν τιποτα και προσπαθουσαν να κανουν αισθηση με αλλους τροπους, και παρολες τις παρατηρησεις μου συνεχιζαν την τακτικη τους- σημειωτεον οτι μονο εγω εκανα παρατηρησεις, ο αλλος συναδελφος δεν ελεγε τιποτα. Κουραστηκα για να σταματησουν, αγχωθηκα μεχρι να τους δωσω να καταλαβουν οτι ενοχλουν. Συνειρμικα εφερα στο μυαλο μου και το διδακτικο ετος και μου βγηκε τετοια στενοχωρια που σκεφτηκα μηπως δεν κανω γι'αυτο το επαγγελμα, μηπως δεν εχω το κυρος που απαιτειται γι'αυτο που κανω;
Παραδεχομαι οτι ειμαι ευαισθητη σαν ανθρωπος, πληγωνομαι ευκολα και απο την αλλη ειμαι και τελειομανης- π.χ. αν δεν σταματησει το παιδι με την πρωτη παρατηρηση το φερω βαρεως, οτι δεν με υπολογιζει κ.τ.λ. Θα ηθελα να ακουσω αποψεις πανω σ'αυτα.
Υπαρχουν αλλοι συναδελφοι που νιωθουν ετσι; Γιατι αν ολοι οι αλλοι κανουν περιπατο και ολα ειναι ροδινα δεν φταινε οι μαθητες, φταιω εγω και καλα θα κανω να τα παρατησω! (Εχω σκεφτει και το ενδεχομενο παραιτησης πολλες φορες, παντως!)
Δεν ξερω αν εκανα καλα που τα εγραψα ολα αυτα, ομως ειμαι στενοχωρημενη σημερα οπως και καθε φορα που στρεσσαρομαι και θεωρω οτι δεν εκανα τη δουλεια μου οσο καλα θα επρεπε. Ευχαριστω εκ των προτερων σε οποιον κανει τον κοπο να απαντησει.

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Βιβλία για προετοιμασία CPE
« στις: Απρίλιος 25, 2010, 05:22:55 μμ »
Εχω εναν μαθητη, ο οποιος δινει για FCE τωρα τον Μαιο, και σαφως θα περασει, μπορει και με A, ειναι πολυ καλος. Θελει να συνεχισει για CPE και το χρονοδιαγραμμα των μαθηματων μας ειναι: μαθ. το καλοκαιρι εως τελη Ιουλιου, και μετα Σεπτ-εως Μαιο. Θελω να δωσει C1 to Δεκεμβριο και μετα CPE τον Μαιο. Τι βιβλια να κανω και ποσες ωρες;Σκεφτομαι το Upstream Proficiency, εχουμε κανει ολη τη σειρα απο Elementary με αριστα αποτελεσματα αλλα δεν ξερω για  συνοδευτικο υλικο. π.χ, Γραμματικη, λεξιλογιo η writing.
Ο μονος λογος που το κανω ειναι γιατι ξερω το παιδι, δεν θα ανακατευομουν με τοσο απαιτητικο ιδιαιτερο γιατι εχει πολυ διαβασμα και η αμοιβη εδω στην μικρη επαρχιακη πολη που ζω θα ειναι πενιχρη, ουτε 15Ε δεν θα παρω.Επειδη τον εχω απο μικρο και ηταν μαζι με αλλο παιδακι φετος του παιρνω 11Ε, τα 15 θα τους φανουν πανακριβα.
Θα ηθελα τις προτασεις σας σχετικα με τις αποριες μου. Ευχαριστω εκ των προτερων.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29646
  • Τελευταία: art1985
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1021045
  • Σύνολο θεμάτων: 17558
  • Σε σύνδεση σήμερα: 348
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 45
Επισκέπτες: 270
Σύνολο: 315

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.