*

Αποστολέας Θέμα: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο  (Αναγνώστηκε 15054 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 06:49:08 μμ »
Εχω εναν προβληματισμο και θελω να συζητησουμε το θεμα με αλλους συναδελφους του Δημοσιου σχολειου και συναδελφους ΠΕ06. Ειμαι σε καινουριο σχολειο φετος και καλουμαι με μια αλλη συναδελφο Αγγλικων, επισης προσφατα τοποθετηθεισα, να εξετασω εναν μαθητη Α' ΓΥμνασιου στα Αγγλικα.
 Αρχιζει η προφορικη εξεταση, τον βαζουμε να διαβασει ενα κειμενο με σκοπο να του κανουμε ερωτησεις, το κειμενο που θα του βαζαμε και στην γραπτη εξεταση για να τον βοηθησουμε κιολας μηπως τις θυμηθει, Το παιδι μουγκα, δεν ξερει να διαβαζει ουτε το Ι, am, and, live και αλλες,απλες λεξουλες. Προφανως γι'αυτο κοπηκε κιολας! Αφηνουμε το διαβασμα και του κανουμε ερωτησεις στο κειμενο, παλι μουγκα, τιποτα δεν απαντησε. Τον ρωτησε η συναδελφος τι σημαινουν οι λεξεις mum, dad, brother, αυτες τις ηξερε. ΗΞερε αριθμους ως το 20, το ρημα be, have. Δεν ξερει να κανει πληθυντικο, απλο και διαρκη ενεστωτα. Εκτιμωντας αυτα που ξερει του βαζω προφορικα 10, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝ. Στο γραπτο εγραψε 5, αφου πιασαμε σωστες κατι ερωτησεις οπου εγραφε το μισο κειμενο συμπεριλαμβανομενης της απαντησης και αφου του ειπα να κοιταζει καλα τις λεξεις των ερωτησεων για να δει που υπαρχουν στο κειμενο ετσι ωστε να πετυχει την απαντηση. Οχι οτι ηξερε τι σημαινουν.Γραμματικη και λεξιλογιο τιποτα σωστο!!!
Το παιδι φυσικα κοβεται. Η αλλη συναδελφος, σαν να μην συμφωνει με το αποτελεσμα ενω αυτοι οι βαθμοι του αξιζαν. Ηθελε να του βαλουμε παραπανω να περασει. Της ειπα οτι αυτο το παιδι θα το εχω σε μια ταξη Β' ΓΥμνασιου και δεν θα μπορω να του προσφερω τιποτα γιατι δεν υπαρχουν γνωσεις να πατησει και μαθει αλλα πραγματα, τι θα τον  κανω, δεν υπαρχει τροπος να τον βοηθησω. στην Α' θα μπορω ομως γιατι αρχιζουμε τα Αγγλικα απο την αρχη!
Σημερα το συζητησαμε ξανα και μου ειπε οτι αν του ξεχειλωναμε λιγακι τους βαθμους θα περνουσε. Χαιρω πολυ, το θεμα ειν αι: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;Και αρχισε το γνωστο παραμυθι των απανταχου πονοψυχων εκπαιδευτικων, μα δεν ξερουμε τι εκανε ολη τη χρονια-ειναι προφανες τι εκανε, αφου κοπηκε- μπορει να εχει προβληματα, δεν εχει αντιληψη, θα του δημιουργησουμε ψυχολογικο αν μεινει κ.λ.π. ΣΥγνωμη βρε συναδελφοι, εγω θελω το κακο του παιδου δηλαδη; ΕΝα παιδι που περναει την ταξη με χαριστικους βαθμους, γιατι ετσι εγινε με τα αλλα του μαθηματα, πηρα πληροφοριες, του κανουμε καλο επειδη περναει την ταξη οπως οπως; Του μαθαινουμε τιποτα για τη ζωη την ιδια, ασε το γνωστικο μερος; Μαθαινει οτι καποιος θα το λυπαται και θα το βγαζει απ'τον κοπο να προσπαθησει, και η ζωη δεν ειναι ετσι, χωρια που βγαινει χωρις εφοδια, χωρις να ξερει να διαβαζει, να μετραει, να ξερει τα βασικα απο μια γλωσσα, χωρις να ξερει να παλευει. Δε λεω, καλο παιδι ειναι, αλλα εμεις που διαβασαμε μεχρι τελικης πτωσεως για να γινουμε κατι ηυμασταν κακα παιδια και τιμωρουμαστε;
Τα γραφω ολα αυτα γιατι η πλειοψηφια των συναδελφων εχει αυτη τη νοοτροπια, της συν-εξεταστριας μου. ΤΙ ειναι τελικα αυτο το φαινομενο; Συμπονοια;(οποτε εγω ειμαι σκυλα και συγνωμη για την εκφραση), ορθη σκεψη/ ρεαλισμος;ωχαδερφισμος; Τι ειναι; Εσεις πως σκεφτεστε σε περιπτωσεις παδιων που δεν αξιζει να περασουν;
Να σας πω οτι εχω βρεθει πολλες φορες στο διλημα, εχω περασει καποια παιδια που δεν το αξιζαν υπο την πιεση συναδελφων- ελα μωρε θα μεινει Αγγλικα;- και ειπα να βαλω ενα τελος. Πρωτη φορα ομως κοντραριστηκα με συναδελφο και θα ηθελα να ξερω αν υπαρχουν αλλοι που σκεφτονται σαν εμενα. Αν δεν υπαρχουν θα δω τι θα κανω!
Συγνωμη για το μακροσκελες μηνυμα, αλλα ηθελα να εκθεσω την κατασταση για να καταλαβετε πως οδηγηθηκα σ'αυτο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:06:07 »

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 07:04:20 μμ »
εγώ δεν θα το περνούσα. Θα στεναχωριόμουν αλλά... Εσείς είσαστε εκεί για να εξετάσετε τις γνώσεις του παιδιού και τίποτα άλλο. Την προσπάθεια του κτλ. την είδε η καθηγήτρια που τον είχε όλη την χρονιά και για να του έβαλε τέτοιους βαθμούς που να κόπηκε μάλλον δεν υπήρχε καμία προσπάθεια. Μέσα στην χρονιά φυσικά θα προσπαθήσεις να το βοηθήσεις για να μην ξανακοπεί αλλά και πάλι αυτό εξαρτάται και απο την δική του προσπάθεια.

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 07:13:42 μμ »
Εχω εναν προβληματισμο και θελω να συζητησουμε το θεμα με αλλους συναδελφους του Δημοσιου σχολειου και συναδελφους ΠΕ06. Ειμαι σε καινουριο σχολειο φετος και καλουμαι με μια αλλη συναδελφο Αγγλικων, επισης προσφατα τοποθετηθεισα, να εξετασω εναν μαθητη Α' ΓΥμνασιου στα Αγγλικα.
 Αρχιζει η προφορικη εξεταση, τον βαζουμε να διαβασει ενα κειμενο με σκοπο να του κανουμε ερωτησεις, το κειμενο που θα του βαζαμε και στην γραπτη εξεταση για να τον βοηθησουμε κιολας μηπως τις θυμηθει, Το παιδι μουγκα, δεν ξερει να διαβαζει ουτε το Ι, am, and, live και αλλες,απλες λεξουλες. Προφανως γι'αυτο κοπηκε κιολας! Αφηνουμε το διαβασμα και του κανουμε ερωτησεις στο κειμενο, παλι μουγκα, τιποτα δεν απαντησε. Τον ρωτησε η συναδελφος τι σημαινουν οι λεξεις mum, dad, brother, αυτες τις ηξερε. ΗΞερε αριθμους ως το 20, το ρημα be, have. Δεν ξερει να κανει πληθυντικο, απλο και διαρκη ενεστωτα. Εκτιμωντας αυτα που ξερει του βαζω προφορικα 10, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝ. Στο γραπτο εγραψε 5, αφου πιασαμε σωστες κατι ερωτησεις οπου εγραφε το μισο κειμενο συμπεριλαμβανομενης της απαντησης και αφου του ειπα να κοιταζει καλα τις λεξεις των ερωτησεων για να δει που υπαρχουν στο κειμενο ετσι ωστε να πετυχει την απαντηση. Οχι οτι ηξερε τι σημαινουν.Γραμματικη και λεξιλογιο τιποτα σωστο!!!
Το παιδι φυσικα κοβεται. Η αλλη συναδελφος, σαν να μην συμφωνει με το αποτελεσμα ενω αυτοι οι βαθμοι του αξιζαν. Ηθελε να του βαλουμε παραπανω να περασει. Της ειπα οτι αυτο το παιδι θα το εχω σε μια ταξη Β' ΓΥμνασιου και δεν θα μπορω να του προσφερω τιποτα γιατι δεν υπαρχουν γνωσεις να πατησει και μαθει αλλα πραγματα, τι θα τον  κανω, δεν υπαρχει τροπος να τον βοηθησω. στην Α' θα μπορω ομως γιατι αρχιζουμε τα Αγγλικα απο την αρχη!
Σημερα το συζητησαμε ξανα και μου ειπε οτι αν του ξεχειλωναμε λιγακι τους βαθμους θα περνουσε. Χαιρω πολυ, το θεμα ειν αι: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;Και αρχισε το γνωστο παραμυθι των απανταχου πονοψυχων εκπαιδευτικων, μα δεν ξερουμε τι εκανε ολη τη χρονια-ειναι προφανες τι εκανε, αφου κοπηκε- μπορει να εχει προβληματα, δεν εχει αντιληψη, θα του δημιουργησουμε ψυχολογικο αν μεινει κ.λ.π. ΣΥγνωμη βρε συναδελφοι, εγω θελω το κακο του παιδου δηλαδη; ΕΝα παιδι που περναει την ταξη με χαριστικους βαθμους, γιατι ετσι εγινε με τα αλλα του μαθηματα, πηρα πληροφοριες, του κανουμε καλο επειδη περναει την ταξη οπως οπως; Του μαθαινουμε τιποτα για τη ζωη την ιδια, ασε το γνωστικο μερος; Μαθαινει οτι καποιος θα το λυπαται και θα το βγαζει απ'τον κοπο να προσπαθησει, και η ζωη δεν ειναι ετσι, χωρια που βγαινει χωρις εφοδια, χωρις να ξερει να διαβαζει, να μετραει, να ξερει τα βασικα απο μια γλωσσα, χωρις να ξερει να παλευει. Δε λεω, καλο παιδι ειναι, αλλα εμεις που διαβασαμε μεχρι τελικης πτωσεως για να γινουμε κατι ηυμασταν κακα παιδια και τιμωρουμαστε;
Τα γραφω ολα αυτα γιατι η πλειοψηφια των συναδελφων εχει αυτη τη νοοτροπια, της συν-εξεταστριας μου. ΤΙ ειναι τελικα αυτο το φαινομενο; Συμπονοια;(οποτε εγω ειμαι σκυλα και συγνωμη για την εκφραση), ορθη σκεψη/ ρεαλισμος;ωχαδερφισμος; Τι ειναι; Εσεις πως σκεφτεστε σε περιπτωσεις παδιων που δεν αξιζει να περασουν;
Να σας πω οτι εχω βρεθει πολλες φορες στο διλημα, εχω περασει καποια παιδια που δεν το αξιζαν υπο την πιεση συναδελφων- ελα μωρε θα μεινει Αγγλικα;- και ειπα να βαλω ενα τελος. Πρωτη φορα ομως κοντραριστηκα με συο και θα ηθελα να ξερω αν υπαρχουν αλλοι που σκεφτονται σαν εμενα. Αν δεν υπαρχουν θα δω τι θα κανω!
Συγνωμη για το μακροσκελες μηνυμα, αλλα ηθελα να εκθεσω την κατασταση για να καταλαβετε πως οδηγηθηκα σ'αυτο!
To να αφήσεις το παιδι στην ιδια τάξη και μάλιστα στη ξένη γλώσσα δεν θα έχει κανενα οφελος για το παιδι. Ο καθε καθηγητής νομιζει οτι το μάθημα του είναι το α και το ω.  αλλα δεν είναι ετσι ολα τα μαθήματα είναι χρησιμαα. Αν μεσα απο την εξέταση πήρε το κατι αυτο είναι οφελος. Για σκεψου ποσοι περνουν το lower και δεν ξέρουν να μιλήσουν;

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:13:27 μμ »
δεν κοβουμε παιδια..............ελεος, δεν θα γινουν γιατροι.....αγγλικα ειναι....μην τρελλενομαστε :P :P :P :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:06:07 »

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:22:45 μμ »
Δεν σκεφτομαι εγωιστικα σε σχεση με το μαθημα μου,εξετασα ενα παιδι που δεν ξερει Αγγλικα! Και ειμαι σιγουρη οτι δεν ξερει τιποτα απο κανενα αλλο μαθημα αφου ειδα τους βαθμους του και ειναι οσοι του επετρεπαν να περασει χωρις προβληματα, αρα θα επρεπε να εχει κοπει σε πολλα!Ποιο το οφελος προηγουμενη χρονια; Κανενα απολυτως. Τι πηρε απο αυτη την εξεταση; Τιποτα σε σχεση με αυτο που εχει να αντιμετωπισει στην Β' Γυμνασιου και με τις τωρινες-ανυπαρκτες-γνωσεις του δεν θα τα καταφερει. Οσοι διδασκουν το ιδιο μαθημα με μενα καταλαβαινουν για τι "παλουκια" μιλαμε.
Εν ολιγοις δεν θελω να μου πειτε τι να κανω, αλλα θελω να δω τι σκεφτονται κι αλλοι συναδελφοι πανω στο να βοηθαμε τα παιδια να περνουν την ταξη ακομη και χωρις γνωσεις. Παιρνουν κανενα μαθημα ουσιαστικο με τη βοηθεια μας ή εντεινουμε την αδιαφορια τους, την απαξιωση τους και τελικα σκαβουμε τον δικο μας λακο γιατι δεν μας παιρνουν στα σοβαρα;

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:26:07 μμ »
Συγγνώμη, αλλά δεν έχουν όλοι οι γονείς τη δυνατότητα να πληρώνουν φροντιστήρια, ειδικά όταν πρόκειται για χαμηλόμισθους....Γιατί κανείς δε σκέφτεται αυτή την παράμετρο;Είχα τέτοια συμμαθήτρια, η οποία έμαθε αγγλικά, με τα χρήματα από την εργασία της στα 26....Σκέψου λίγο, τα παιδιά είναι ευαίσθητα και ντροπαλά με ένα τέτοιο θέμα....Και μην το κόψετε, αλλά σε κάθε τμήμα, είναι στο χέρι σας να κάνετε επίπεδο αρχαρίων και προχωρημένων....

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:33:26 μμ »
Προς mpesg: 1. Μονο οι γιατροι χρησιμοποιουν Αγγλικα; Σε κανενα αλλο τομεα της ζωης τους δεν θα τα χρειαστουν; 2. Τι ειδικοτητα εχεις; φανταζομαι οτι για να μπαινεις εδω εισαι εκπαιδευτικος. Τι νομιζεις οτι τους προσφερεις με το να μην κοβεις παιδια; Και κατι αλλο: δεν τα κοβουμε εμεις, αυτα κοβονται γιατι δεν διαβαζουν!
Το θεμα μου δεν ηταν τα Αγγλικα μονο! Το θεμα μου ειναι οτι ολοι θελουν να περνουν τα παιδια για να μην εχουν προβληματα στο κεφαλι τους! Εγω αυτο εχω καταλαβει! Ειμαστε χρησιμοι ετσι;
adigoni: Ποιος μιλησε για φροντιστηριο; Προσωπικα δεν με ενδιαφερει αν τα παιδια πανε φροντιστηριο. Αλλα ενα παιδι που εχει παρακολουθησει 4 χρονια Αγγλικα στο Δημοτικο, στο Γυμνασιο τα ξεκινησε απο την αρχη και παλι κοβεται, εχει ευθυνη που κοβεται. Ειναι μεσα στην ταξη και οφειλει να κανει μια μικρη προσπαθεια να μαθει κατι και ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ του καθηγητη να περασει το μαθημα.

Αποσυνδεδεμένος miltosmpi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:04:24 πμ »
Αν αυτό το παιδί σταματήσει το σχολείο, αφού θα μείνει στην ίδια τάξη, θα είσαι ικανοποιημένη;;;

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:19:14 πμ »
Δεν σταματανε το σχολειο αν μεινουν στην ιδια ταξη τα παιδια εκτος και εχουν μεινει πολλες φορες! Σου δινω την εντυπωση οτι θα ειμαι ικανοποιημενη; Γι'αυτο λες να ανοιξα αυτο το θεμα για να νιωσω εγω ικανοποιημενη; Θα νιωσω ικανοποιημενη αν του προσφερω κατι, εστω και ενα μαθημα ζωης, οτι χωρις να εχεις κοπιασει για κατι δεν θα ανταμοιφθεις και ειναι καλυτερο να σου δοθει η ευκαιρια να μαθεις κατι εστω και με διπλο κοπο παρα να περνουν οι ταξεις και τα χρονια χωρις να μαθαινεις τιποτα ουσιαστικα!Νομιζω οτι αυτο το σχολιο ειναι τραβηγμενο σε υφος miltosmpi. Αφησα καπου να φανει οτι στοχευω σε προσωπικη ικανοποιηση;

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 04:48:39 πμ »
Νομίζω οτι μετά απο κάποιες απαντήσεις είναι σαφές γιατί υπάρχουν τόσοι συνάδελφοι που θα περνούσαν το παιδί. Πρώτον κάποιος είπε οτι το παιδί μπορεί να μην έχει λεφτά για φροντιστήριο. Άρα κάποιοι συνάδελφοι έχουν απαξιώσει το μάθημα των Αγγλικών στο σχολείο. Πιστεύουν οτι είναι ανούσιο κάποιος μαθητής να περιμένει να μάθει το I am, το live κτλ στο σχολείο. Μα καλά δεν έχετε δει τι καλά που τα πάνε μερικοί μαθητές που είναι απο φτωχές οικογένειες ή οικονομικοί μετανάστες (και μιλάω συγκεκριμένα για τα Αγγλικά). Μπορεί να μην πάρεις το Lower  απο το σχολείο αλλά φυσικά και μαθαίνεις να παρουσιάζεις τον εαυτό σου, την οικογενειά σου, να λές που μένεις (ορίστε το live :) ) απο την Γ' δημοτικου! Το βιβλίο της Α' Γυμνασίου ξεκινάει απο εκεί για το αρχάριο τμήμα (ξανά όλα απο την αρχή) κάτι που δεν συμβαίνει στο βιβλίο της Β' Γυμνασίου. Οπότε νομίζω οτι μπορεί κάτι να κάνει ο μαθητής τώρα που θα μείνει και επιτέλους να μάθει κάποια βασικά. Και αμα τον έχεις και εσύ θα του αποδείξεις οτι το ότι έμεινε στην τάξη δεν ήταν τιμωρία ήταν μια δεύτερη ευκαιρία. Κάποιος άλλος είπε οτι δεν είναι παιδαγωγικά σωστό. Αυτό το λέμε για την πρωτοβάθμια, για την δευτεροβάθμια δεν ισχύει. Εκεί εστιάζουμε όχι μόνο στην κοινωνικοποιήση αλλά και στην γνώση. Όσο για το σχόλιο οτι είναι Αγγλικά και όχι Ιατρική, έχω να πω οτι ο καθένας έχει την δική του άποψη για το ρόλο της παιδείας. Θεωρώ οτι οι μαθητές πρέπει να μάθουν να προσπαθούν να κατακτήσουν την γνώση στο σχολείο και όχι απλά να είναι θεατές στο μάθημα. Πρέπει να καταλάβουν οτι κάθετι που γνωρίζουμε είναι σημαντικο και έχει κάτι να μας προσφέρει. Οπότε και η Ιατρική είναι σημαντική αλλά και η μουσική και η πληροφορική κτλ.

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 09:09:42 πμ »
Προς mpesg: 1. Μονο οι γιατροι χρησιμοποιουν Αγγλικα; Σε κανενα αλλο τομεα της ζωης τους δεν θα τα χρειαστουν; 2. Τι ειδικοτητα εχεις; φανταζομαι οτι για να μπαινεις εδω εισαι εκπαιδευτικος. Τι νομιζεις οτι τους προσφερεις με το να μην κοβεις παιδια; Και κατι αλλο: δεν τα κοβουμε εμεις, αυτα κοβονται γιατι δεν διαβαζουν!
Το θεμα μου δεν ηταν τα Αγγλικα μονο! Το θεμα μου ειναι οτι ολοι θελουν να περνουν τα παιδια για να μην εχουν προβληματα στο κεφαλι τους! Εγω αυτο εχω καταλαβει! Ειμαστε χρησιμοι ετσι;
adigoni: Ποιος μιλησε για φροντιστηριο; Προσωπικα δεν με ενδιαφερει αν τα παιδια πανε φροντιστηριο. Αλλα ενα παιδι που εχει παρακολουθησει 4 χρονια Αγγλικα στο Δημοτικο, στο Γυμνασιο τα ξεκινησε απο την αρχη και παλι κοβεται, εχει ευθυνη που κοβεται. Ειναι μεσα στην ταξη και οφειλει να κανει μια μικρη προσπαθεια να μαθει κατι και ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ του καθηγητη να περασει το μαθημα.
ειμαι συναδελφος σου , των αγγλικων και ποτε δεν εκοψα παιδι. Την γλωσσα καποια στιγμη θα την μαθει δεν ειναι αναγκη στα αγγλικα να το κοψουμε, εαν δεν ανοιγει βιβλιο τοτε θα εχει ηδη κοπει σε ολα τα βασικα μαθηματα, εαν εχει προβλημα στα αγγλικα τοτε σιγουρα μεριδιο ευθυνης φερνει και ο καθηγητης/τρια

Αποσυνδεδεμένος charm_quark

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 10:25:16 πμ »
Έχω μία παρόμοια περίπτωση σε ιδιαίτερο αυτή την περίοδο. Μόνο που δεν χρωστάει μόνο Αγγλικά, αλλά και άλλα 9 μαθήματα και προσπαθεί να περάσει στην Γ' λυκείου.
Είναι η πρώτη φορά που έχω μετεξεταστέο σε τόσο μεγάλη τάξη με τόσα πολλά μαθήματα και ανάμεσα σε αυτά και τα μαθήματα κατεύθυνσης (φυσική και μαθηματικά)!!!
Η γνώμη μου είναι ότι φταίνε πολλοί, εκτός απο το παιδί.
1ον. Πως έφτασε μέχρι την 3η λυκείου στην τεχνολογική κατεύθυνση παιδί που δεν ξέρει την προπαίδεια...
2ον. Πως έφτασε μέχρι την 3η λυκείου στην τεχνολογική κατεύθυνση παιδί που δεν έχει ακούσει τι είναι ο Νεύτωνας.
3ον. Πως έφτασε.....(τα γνωστά) που δεν ξεχωρίζει το W από το V και το U (κάνουμε και αγγλικά στην προσπάθεια μας να μάθουμε τις μονάδες).
και διάφορα άλλα τέτοια με απασχολούν....
Οι απορίες μου λύθηκαν όταν έδωσε το πρώτο μάθημα την περασμένη Παρασκευή. Τους είπε ο μαθηματικός τι να γράψουν.
Οσο και να το συμπαθώ το παιδί, γεννιόνται άλλα ερωτήματα....που δεν θέλω να αναφέρω.
Κατα τη γνώμη μου λοιπόν....
Όσο και να πονάει, θεωρώ ότι καλώς έπραξες.
Τα πάντα όλα... και τα κοάλα τίποτα;;


Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 11:24:30 πμ »
η απόφαση είναι πάντα δύσκολη και ποτέ η προφανής. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τη Vasiliki. Δεν είναι θέμα μαθήματος είναι θέμα στοιχειωδών γνώσεων. Πώς θα προβιβάσεις ένα παιδί που δεν προσπαθεί όλη τη χρονιά? Πώς θα ανταπεξέλθει την επόμενη χρονιά? Και κυρίως: τί μήνυμα του στέλνουμε για την επόμενη χρονιά? Δε θέλω να αξίζει για 20. ουτε καν για 15! 'Εχω όμως την απαίτηση να προσπαθεί και να ενδιαφέρεται. Αυτά είναι και τα κριτήριά μου για να τον περάσω στην επόμενη χρονιά. Προφανώς η πλειοψηφία διαφωνεί γι'αυτό και η τόση αντιπαράθεση.
Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το μάθημά μου να θεωρείται κατώτερο >:( >:( >:(
'Εβγαλα μια σχολή όπως όλοι σας με 4ετή φοίτηση. Εμβάθυνα στη γλώσσα , την ιστορία της, τη θεωρία της, τη λογοτεχνία της... ατο πανεπιστήμιο. Εξιδικεύτηκα στη διδακτική της σε μεταπτυχιακό. Γιατί το μάθημα που κάνω αντιμετωπίζεται σα δευτερεύουσα ειδικότητα? Ξέρετε πολλούς που να τους ήταν άχρηστα τα αγγλικά σε κάποια στιγμή της ζωής τους και σίγουρα στα επαγγελματικά? Αγγλικά βρίσκετε όλοι παντού μπροστά σας. Σε βιβλιογραφία, στο διαδίκτυο, σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.... Δεν το παίζω ανώτερη ειδικότητα.  Διεκδικώ να αντιμετωπίζομαι ίσα με τις υπόλοιπες ειδικότητες. Η έλλειψη στοιχειωδών γνώσεων στη γλώσσα, στα μαθηματικά, στα αγγλικά και στα περισσότερα -αν όχι όλα- τα μαθήματα που διδάσκονται στο γυμνάσιο είναι εγκληματική.
Στο λύκειο η εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική. Γι'αυτό και διαχωρίζω το γυμνάσιο από το λύκειο. Εκεί συνεχίζεις αν θέλεις και εφόσον μπορείς. Δε θα περάσω  παιδί που δεν αξίζει αλλά δε θα κόψω και παιδί που έχει πρόβλημα μόνο στο δικό μου μάθημα. Αυτά ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2011, 11:35:32 πμ από effie3s »
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 11:47:04 πμ »
Προσωπικά είμαι φιλόλογος Γερμανικής. Στην θέση σου vassiliki K. θα έκανα ακριβώς το ίδιο..για πολλούς λόγους.
Ενδεικτικά:
1) Κατά την γνώμη μου δεν θα προσέφερες τίποτε σε αυτόν τον μαθητή περνώντας τον. Για την ακρίβεια κακό θα του έκανες, μιας και στην β' γυμνασίου δεν θα μπορούσε καν να παρακολουθήσει το μάθημα, μιας και δεν έμαθε ούτε τα βασικά. Και συμφωνώ μαζί σου ότι περνώντας τον, θα του έδινες κακό παράδειγμα..τι θα του δίδασκες;; Αυτός δεν έκανε τίποτα όλη την χρονιά και πέρασε έστω και τον Σεπτέμβρη...Αν υποθέσουμε ότι στην α' τάξη διάβαζε έστω και λίγο, στην β' θα το έκοβε και αυτό.
2) Το φαινόμενο προσωπικά δεν το ονομάζω συμπόνοια. Το ονομάζω αντιεπαγγελματισμό. Δηλαδή εγώ που θα τον έκοβα, μιας και δεν έδειξε ούτε καν καλή θέληση προσπαθώντας να διαβάσει λίγο παραπάνω θα ήμουν άπονη; Αν τον περνούσα δεν θα ήταν αδικία σε βάρος των παιδιών που διαβάσαν κανονικά; Ακόμη πιστεύω ότι μεγάλο μέρος των συναδέλφων περνάνε τέτοιους μαθητές για να μην έχουν τους γονείς μετά πάνω από το κεφάλι τους. 'Εχουν αλλάξει οι γονείς, αν βάλεις χαμηλούς βαθμούς μπορεί και να έρθουν να σου ζητήσουν τον λόγο..κατ' επέκταση έχουν αλλάξει και τα παιδιά, νομίζουν ότι με λίγη (εώς και καθόλου) προσπάθεια θα περνάνε τα μαθήματα. Συγνώμη αλλά δεν είναι έτσι και με προβληματίζει πολύ το γεγονός ότι αναπαράγουμε ένα μοντέλο αυριανού τεμπέλη πολίτη, ο οποίος θεωρεί ότι θα τα έχει όλα έτοιμα στο πιάτο, χωρίς να κουνήσει ούτε το μικρό του δαχτυλάκι.
3) Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται φυσιολογικό να κόβεται κάποιος στην φυσική, τα αρχαία, τα μαθηματικά, αλλά όχι στην ξένη γλώσσα. Δηλαδή πιστεύετε ότι η ξένη γλώσσα θέλει λιγότερο κόπο και διάβασμα; Όλα αυτά ξεκινάνε από το γεγονός ότι εκπαιδευτικοί (ξενόγλωσσοι και μη), γονείς και μαθητές θεώρουν την ξένη γλώσσα ''ώρα του παιδιού'' στο δημόσιο σχολείο. Αν εγώ σαν ξενόγλωσση υποβαθμίζω τόσο το μάθημα μου, περνώντας τον κάθε μαθητή που δεν διαβάζει τι κάνω στην ουσία; Τους επιβεβαιώνω ότι είναι η ώρα του παιδιού και εγώ η διορισμένη κλόουν τους. Και ο μαθητής που ήρθε να εξεταστεί Σεπτέμβριο ΠΑΛΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ επιβεβαιώνει ότι αφού ξέρει ότι δεν θα κοπεί, έχει παντελώς γραμμένα και τα Αγγλικά και τον καθηγητή. Αυτό κάπου πρέπει να σταματήσει.

Υ.Γ. Ξέρω ότι πολλοί θα σκεφτείτε ''Γερμανικά κάνεις κοπελιά, χαλάρωσε''. Δεν με αφορά, δεν θα μπω σε διαδικασία υποβάθμισης ΚΑΝΕΝΟΣ μαθήματος..για μένα όλα χρειάζονται. Πολλοί θα σκεφτείτε ότι είμαι αναίσθητη σκύλα, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Αν το παιδί τον Σεπτέμβρη μου έδειχνε ότι το προσπάθησε, ναι να το βοηθήσω. Το λέω πάντα στους μαθητές μου: Για να σας βοηθήσω πρέπει να με βοηθήσετε προσπαθώντας. Αν όμως και τον Σεπτέμβρη, έρθει αδιάβαστο θα το κόψω και φυσικά και θα στεναχωρεθώ. Η δική μου αντίληψη μου λέει ότι στην τάξη δεν είμαι απλά καθηγήτρια γερμανικών, αλλά και ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ. Για μένα παιδαγωγός όμως δεν είναι αυτός που θα σου φερθεί με το γάντι εφόσον δεν το αξίζεις, αλλά αυτός που θα σου δείξει ότι πήρες λάθος δρόμο, με την ελπίδα αυτό να διορθωθεί..έστω και χάνοντας μια χρονιά. Θυμάμαι κάτι που λένε για συγγενείς/φίλους, αλλά εγώ το λέω και για τα παιδιά μου στο σχολείο....αυτός που σε αγαπάει/νοιάζεται πραγματικά, σε κάνει καμιά φορά να κλαις. Και καλύτερα να κλάψεις όσο είσαι μικρός και θα μπορέσεις πιο εύκολα να αποβάλλεις αυτήν την άρρωστη και τεμπέλικη νοοτροπία από πάνω σου.....

Τώρα μπορείτε να πέσετε να με φάτε!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 387
Σύνολο: 392

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.