Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Syllas

Σελίδες: 12
1
Επειδή όπως φαίνεται θα κάνουμε δηλώσεις για αναπληρωτές πριν δούμε την προϋπηρεσία 2010-2015 να προστίθεται προτείνω να δουλέψουμε τον πίνακα τουλάχιστον 4 άτομα (ενα για κάθε χρονιά 2010-2014). Ποιοι μπορούν να βοηθήσουν; Εγώ μπορώ να ειμαι ενα απο τα 4 άτομα.

2
Το ΦΕΚ με τις οδηγίες αξιολόγησης εχει ημερομηνία 15-5-2015. Οι μαθητές γνώριζαν όλη τη χρονιά ότι θα ειναι διδαγμένο κείμενο και λέγαμε ίσως και παράλληλο. Τωρα, 2 μερες αφού τελείωσαν τα μαθήματα, μας σερβίρουν και άγνωστο κείμενο που απλά αντί να κληρώνεται απο τράπεζα θα το επιλέγουμε εμείς. Τα παιδια όμως που δεν το γνώριζαν; Άντε εγώ έχω δυο μαθητές και τους ειδοποίησα, τους είχα δώσει ευτυχώς και οδηγίες για το πώς αναλύουμε άγνωστο ποίημα, αλλά με δεδομένο ότι θα ειναι διδαγμενο, δε δώσαμε βαρύτητα στο άγνωστο. Ειναι σωστό να αλλάζουν τελευταία στιγμή τον τροπο αξιολόγησης, 15 Μαΐου;

3
 
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
 
 
ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
 
    Η Π.Ε.Φ. με ιδιαίτερη ανησυχία πληροφορείται από τους φιλολόγους και δέχεται καταγγελίες από τους Συνδέσμους Φιλολόγων ότι, σε πολλά σχολεία της χώρας, παρατηρείται έλλειψη φιλολόγων, με αποτέλεσμα, ένα μήνα και πλέον από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, να παρακωλύεται η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και, συνακόλουθα, να υποβαθμίζονται τα φιλολογικά μαθήματα στο σύνολό τους και ιδιαίτερα το μάθημα της Ιστορίας.
    Επιπρόσθετα, σε πολλές περιοχές η περιθωριοποίηση των φιλολογικών μαθημάτων, με τις ισχύουσες ήδη αναθέσεις διδασκαλίας τους σε άλλες ειδικότητες, έχει ως άμεση συνέπεια τη μετακίνηση των φιλολόγων σε άλλα σχολεία της περιοχής τους, ακόμη και σε άλλους νομούς.
    Η Π.Ε.Φ. διαμαρτύρεται εντονότατα για την έκρυθμη κατάσταση και καλεί το Υπουργείο Παιδείας, να περιφρουρήσει τόσο τη διαφύλαξη των ανθρωπιστικών σπουδών όσο και τη στελέχωση των σχολικών μονάδων με τους απαραίτητους επιστήμονες ειδικοτήτων.
 
 
 
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
 
     Ο Πρόεδρος                                                   Η Γενική Γραμματέας
                Αναστάσιος Αγγ. Στέφος                                            Γεωργία Χαριτίδου

Σημερα στο σχολείο μου ηρθε ερώτημα απο το γραφείο συμβούλων και κάθε σχολείο πρέπει να δώσει στοιχεία για το πόσοι και ποιοι συνάδελφοι απο άλλες ειδικότητες έχουν ως β' ανάθεση φιλολογικά μαθήματα. Κάτι αρχίζει να κινείται. Ας εχουμε την ελπίδα ότι θα βελτιωθεί η κατάσταση στον κλάδο μας.

4
Καλημέρα σε όλους..Είμαι νέα φιλόλογος,χωρίς προϋπηρεσία και έχω ήδη αρχίσει να διαβάζω για τον επικείμενο ΑΣΕΠ. Διαβάζοντας όλα τα ποστ, απογοητεύτηκα αρκετά. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι : Όταν και εφόσον γίνει νέος διαγωνισμός, κάποιος που δεν έχει προϋπηρεσία πρακτικά δεν μπορεί να διεκδικήσει θέση διορισμού/αναπληρωτή; είναι τόσα πολλά τα μόρια της προϋπηρεσίας που ακόμα κι αν γράψει καλά θα είναι πολύ κάτω στους πίνακες; Να ξεχάσουμε το διορισμό οι καινούργιοι και να σκεφτόμαστε μόνο τον ιδιωτικό τομέα;
Επειδή κάνεις την ερώτηση αυτή, αλλά και επειδή ο συνάδελφος panos2 παρακάλεσε να μην απογοητεύουμε τους νέους, να παραθέσω μερικούς αριθμούς:
μέχρι τη σειρά 1400 στον πίνακα αναπληρωτών (κλειδωμένος από το '10) υπάρχουν 530 περίπου άτομα (λέω 'περίπου' γιατί μέτρησα ένα- ένα και όχι με excel) που έχουν έναν καλό ασεπ (προηγούμενο ή προ-προηγούμενο) με 68 μονάδες και πάνω, σε αυτές προστίθενται τα προσόντα και οι προύπηρεσίες.
Μέχρι τη σειρά 2500 υπάρχουν 40 τρίτεκνοι που έχουν προηγούμενα ασεπ από 68 και πάνω.
Αν υποθέσουμε ότι από αυτούς τους 530 οι μισοί, λέω εγώ, έχουν προύπηρεσίες κοντά στους 55-60 μήνες (αυτό είναι δύσκολο να υπολογιστεί γιατί οι πίνακες κλείδωσαν 2010). Έτσι λοιπόν έχουμε αυτούς τους 250 περίπου να έχουν έναν ασεπ μέσο όρο 70 + 2 μέσο όρο πτυχίο + προϋπηρεσία πολλών μηνών και χωρίς να προσθέτω μεταπτυχιακά, κοινωνικά κριτήρια και ξένη γλώσσα, έχουν φτάσει ήδη στο 90. Εγώ πιστεύω ότι τα άτομα με πάνω από 90 σε επικείμενο ασεπ μπορεί να φτάσουν και τους 300.
Οι νέοι θα πρέπει να ξέρετε ότι η βάση διορισμού του ασεπ 2007 ήταν 74,70 και του ασεπ 2009 73,70. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι διοριστέοι γράφουν καθαρό βαθμό από 72-78. Αυτοί που γράφουν πάνω από 80 είναι ελάχιστοι. Και το 72-78 κατακτιέται με πολύ προσωπικό διάβασμα, εμπειρία, με πολύ κόπο. Άρα, εάν η δυσκολία ενός νέου ασεπ είναι ίδια με τα προηγούμενα χρονια, στην καλύτερη περίπτωση να πάρει κανείς χωρίς προϋπηρεσία σύνολο 87. ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ. Δε συζητάμε για διορισμό, οι διοριστέοι θα είναι 200-300 άτομα, παρακολουθείτε πόσους αναπληρωτές πήρε πέρυσι και πόσους φέτος μέχρι στιγμής.
Αν βέβαια κάποιοι θέλουν να συνεχίζουν να ζουν στον ωραίο κόσμο τους ή σε ένα ρόζ συννεφάκι μπορούν να κάνουν πως δεν ακούν.
Ας συνεχίσουν βέβαια να διαβάζουν, αν έχουν ξεκινήσει, αυτό τουλάχιστον δεν πάει χαμένο  ;)

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Βάση διορισμού φιλολόγων
« στις: Ιούνιος 20, 2009, 08:32:41 μμ »
Πιστεύω ότι η διακύμανση της βάσης καθορίζεται από τον αριθμό των θέσεων , από τη δυσκολία των θεμάτων, αλλά και από την αυστρότητα στη διόρθωση των ερωτήσεων  ανάπτυξης. Βέβαια αυτή η αυστηρότητα συνήθως επιβάλλεται σε κλειστούς κλάδους με πολλούς υποψήφιους και λίγες θέσεις. Στον πίνακα κάτω φαίνεται ότι παρά την μείωση των θέσεων σε όλους τους κλάδους  στους μισούς η βάση ανέβηκε και στους μισούς έπεσε. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τη δυσκολία των θεμάτων κυρίως.
      2005         2007                2009
Φυσικοί   75,99      72,93         77,22
Χημικοί            70,16         78,4
Γεωλόγοι            75,64         75,2
Βιολόγοι            77,11         72,03
Γυμναστές   74,88      81,22         75,98
Νομικών   78,49      64,9                 74,51
Το 2009 οι πιο πάνω ειδικότητες είχαν τις εξής επιδόσεις κατά μέσο όρο:
      Α’ θεμ ενότητα      Διδακτική      Παιδαγωγικά   βάση   
Φυσικοί   64,5         63         75 (θέσεις 157)   77,22
Χημικοί   67         61         77 (θέσεις 79)   78,04
Γεωλόγοι   61         63         75 (θέσεις 25)   75,2
Βιολόγοι   61         59         75 (θέσεις 53)   72,03
Γυμναστές   59         60         71 (θέσεις 48)   75,98
Νομικών   76         60         75 (θέσεις 31)   74,51
Από τη σύγκριση βιολόγων γυμναστών φαίνεται ότι με περίπου ίδιες επιδοσεις και ίδιο αριθμό θέσεων η βάση είναι ίδια. Αντίστοιχα, αν συγκρίνουμε τους γεωλόγους με τους βιολόγους θα δούμε ότι με ίδιες σχεδον επιδόσεις έχουν διαφορά στη βάση ανάλογα με τη διαφορά και στις θέσεις, περισσότερες θέσεις= μικροτερη βάση. Οι μειωμένες θέσεις από μόνες τους όμως δεν επιφέρουν πτώση της βάσης (βλ. γυμναστές, βιολόγοι), αλλά οι επιδόσεις μαζί με τον αριθμό των θέσεων καθορίζουν τη βάση. Οι επιδόσεις έχουν να κάνουν με τη δυσκολία των θεμάτων και την αυστηρότητα της διόρθωσης.
Γι’ αυτό με βάση αυτά που άκουσα εδώ για το ποσο δύσκολασας φάνηκαν τα θέματα εκτίμησα σε τι βαθμό μπορεί το κάθε αντικείμενο να σημειώσει πτώση ή άνοδο στην επίδοση και έτσι κατά πόσο επηρεάζει την τελική βάση (με προσαυξήσεις πάντα). Ακολούθησα τη λογκή του συναδέλφου ovidius που πριν από 2 χρόνια μας έδωσε την καταπληκτική πρόβλεψη για 74,81 στο http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2211.90.
ΑΡΧΑΙΑ      Τα θέματα ήταν δυσκολότερα ως προς τις πολλαπλές, αλλά ευκολότερα ως προς τα πραγματολογικά. Η διόρθωση θα είναι το ίδιο αυστηρή όπως το 2007, γιατί το 2007 έτσι κατάφεραν και έριξαν τις επιδόσεις γενικά χαμηλά. Άρα τα αρχαία θα επηρεάσουν τη βάση 0%
ΝΕΑ      Τα θέματα ήταν σαφώς δυσκολότερα, μη αναμενόμενα (πολλά γλώσσας και λιγότερο εκθεσης και  ταυτόχρονα δύσκολα). Πιστεύω ότι οι επιδόσεις θα πέσουν από -8  έως -15. Άρα η πτώση των επιδόσεων των νέων θα επηρεάσε τη βάση κατά -1,2 έως -2,3. Μέσος όρος περίπου -1,6
ΙΣΤΟΡΙΑ      Τα θέματα ήταν το ίδιο δύσκολα με το 2007, άρα η ιστορία δεν επηρεάζει τη βάση= 0%
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ   Ήταν κάπως δυσκολότερα σε σχέση με το 2007. Μέσος όρος στους άλλους κλάδους φέτος είναι 75. Εκτιμώ το ίδιο και για μας , ότι οι επιδόσεις θα πέσουν από -5 έως -10. Δηλαδή τα παιδαγωγικά θα επηρεάσουν τη βαση από -1 έως -2 (20% του συνολικού βαθμού)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ   Τα θέματα ήταν πιο απαιτητικά, πιο περίεργα διατυπωμένα, αναμένουμε  ψηλούς, αλλά και αρκετά χαμηλούς βαθμούς, με την ίδια αυστηρότητα στη βαθμολόγηση. Εκτιμώ ότι θα έχουμε πτώση στις επιδόσεις από -2 έως -4, δηλαδή η διδακτική επηρεάζει τη βάση κατά -0,6 έως -1,2 (30% του συνολικού βαθμού)
Από Β’ θεματική η βάση επηρεάζεται  από -1,6 ως -3,2
Άρα:
 θα έχουμε βάση από -2,8 ως -5,5 με μέσο όρο αυτών -4,15
Έτσι πιστεύω ότι η βάση θα πέσει στο (77,25-4,15)= 73,10    (όπου 77,25 τελικός βαθμός του 480ου διοριστέου του ασεπ 2007.

Θα ήταν καλύτερα να είχαμε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα επίδοσης, αλλά όπως έχουμε πει και παλιά αυτό είναι δύσκολο να εξασφαλιστεί, γι' αυτό βασίστηκα σε προσωπικές εκτιμήσεις.

6
Άκουσα χθες ότι στον επικείμενο ανασχηματισμό ο Αβραμόπουλος είναι υποψήφιος για το υπεπθ. Είναι λεει από τους λίγους που θέλει να μετατεθεί εκεί σε αντίθεση μ άλλους που δε θέλουν να αλλάξουν υπουργείο. Εμένα πάντως δεν μου εμπνέει καθόλου εμπιστοσύνη. Αλλά μάλλον μικρή θα είναι η διαμονή του εκεί, αφού ακολουθούν εκλογές. Πώς τον βρίσκετε;

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Πόσο σας επηρεάζουν τα γεγονότα;
« στις: Δεκέμβριος 08, 2008, 10:37:03 μμ »
Δεν ξέρω συνάδελφοι τι τελικά θα γίνει, όμως εμένα με επηρέασαν πολύ τα γεγονότα και δυσκολεύομαι να διαβάσω. Λέω είναι τώρα ώρα για φιλολογίες; Μήπως πρέπει να αναβάλουν το διαγωνισμό; Είναι δυνατόν να δίνουμε εξετάσεις και έξω να γίνονται όλα αυτά, αφού έχει δολοφονηθεί ένα παιδί και όλοι έχουν εξοργιστεί;

8
Με ενδιαφέρει η άποψή σας, για να δω πόσο έχω εκτιμήσει και εγώ τα ενδεχόμενα.
Εγώ πιστεύω ότι γενικά τα θέματα θα είναι πολύ δύσκολα, πρώτον γιατί πάντα στους Πε02 είναι δύσκολα και ακόμη περισσότερο φέτος επειδή θα είναι λιγότερες οι θέσεις. Είχα διαβάσει κάποιες εκτιμήσεις, που τις θεωρώ και σωστές, ότι δηλαδή χρονιές που είναι πολλές οι θέσεις σε ένα κλάδο τα θέματα είναι πιο εύκολα, η επίδοση ανεβαίνει και οι βάσεις επίσης. Αντίθετα, χρονιές που σε κλάδους είναι πολύ λίγες οι θέσεις, τα θέματα δυσκολεύουν, το ηθικό και η απόδοση πέφτει και οι βάσεις επίσης.
παράθεση από stratos91:
- Πάντως αν βάλουν σαν τα προηγούμενα παιδαγωγικά θα είναι τέλεια. Ή τουλάχιστον και έτσι να μην είναι, ασ βάλουν το 75% των ερωτήσεων με βάση τη λογική και μόνο το 25% για θεωρίες και βλακείες, που στο κάτω κατω νόημα δεν έχουν, αφού ειδικά αυτά δεν θα τα ξαναδούμε μπροστά μας. Τουλάχιστον ιστορία π.χ. θα τη χρησιμοποιήσουμε και στο μέλλον, αλλά το τι είπε ο Piaget και ο Rogers, τι να τα κάνουμε;-
Πιστεύω ότι φέτος τα θέματα στα παιδαγωγικά θα είναι πολύ πιο δύσκολα από περυσι, γιατί φέτος δίνουμε ίδια μέρα με ειδικότητες που παλιά τους έβαζαν δύσκολα θέματα (τους δασκάλους τους βγάζω, θα τους δώσουν άλλα θέματα πιο εύκολα), τα παιδαγωγικά των φιλολόγων το 2002, 2005 ήταν από τα πιο δύσκολα. Το 2007 για λόγους οικονομίας έδωσαν ίδια θέματα για όλους την ίδια μέρα και έτσι το επίπεδο δυσκολίας έπεσε για εμάς.
Στην ιστορία πιστεύω ότι θα είναι πολύ δύσκολα, γιατί το έχουν δοκιμασμένο κα τους βγήκε καλά το 2007.
Νέα και Αρχαία πιστεύω ότι θα έχουν πάνω-κάτω τον ίδιο βαθμό δυσκολίας.
Πιστεύω τελικά ότι  οι βάσεις και η επίδοση θα πέσει λόγω δύσκολων παιδαγωγικών και λόγω γενικότερης απογοήτευσης από μειωμένο αριθμό θέσεων.

9
Προσκαλούμε όλους τυς συναδέλφους αδιόριστους εκπαιδευτικούς σε διαμαρτυρία αύριο 2.07 μπροστά στο υπεπθ στις 12.00. Απαιτούμε μαζικούς διορισμούς! Τα κενά είναι πολύ περισσότερα και οι ανάγκες της εκπαίδευσης μεγαλύτερες! Πάρτε πίσω τις θέσεις-ψίχουλα!

10
Εγώ υπολόγισα περίπου 1000 ευρώ μέχρι στιγμής, χωρίς τις φωτοτυπίες. Εγώ λέω να κρατήσουμε όσα βιβλία αγοράσουμε φέτος για ασεπ και να τα στείλουμε στο υπουργείο.

11
Επειδή μας έφτασε η πληροφορία ότι μπορεί τελικά να επιλέγουμε 2 από τα τρία γνωστικά αντικείμενα όπως στους ασεπ 2000, 2002 και όλα αυτά ακούγονται λογικά στα πλαίσια της μείωσης της ύλης, εμένα με προβληματίζει αρκετά. Η πρώτη μου σκέψη είναι ιστορία και νέα ή ιστορία και αρχαία.

12
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μας ενημερώσει μέχρι πού έχουν φτάσει οι προσλήψεις ωρομισθίων στην Κεντρική Μακεδονία;

13
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 11:54:30 μμ »
Τι έμαθα πρόσφατα: Μία κοπέλα φιλόλογος έκανε φέτος αίτηση στον ασεπ για να ελέγξει όλα τα δικαιολογητικά των ατόμων που είναι πάνω από την ίδια. Με ποια βάση: Το 2002 φίλη της φιλόλογος για λίγο μη διοριστέα έκανε τέτοια αίτηση και έγινε δεκτή. Την κάλεσαν και πήγε στον ασεπ. Μίλησε με τον υπεύθυνο των γραπτών διαγωνισμών και της έδωσαν τους πρώτους 15-20 φακέλους. Στους 15-20 αυτούς φακέλους βρήκε 10 με λάθη στις καταχωρήσεις. Ο υπεύθυνος της λέει: ψάξτε τα όλα, είναι όλα σωστά και του απαντάει ότι 'πως είναι σωστά αφού στους πρώτους 15 φακέλους οι δέκα έχουν λάθη;' Έκπληκτος και αμήχανος της λέει να μην ανησυχεί, ότι θα διοριστεί με τους επιλαχόντες, γιατί άτομα πίσω απο αυτήν είναι παιδιά δικαστικών και πιέζουν για παραπάνω διορισμούς. Και πράγματι τη χρονιά εκείνη πήραν αρκετά άτομα εξτρά (ή κάνω λάθος;). Αυτό όμως που έχει σημασία είναι ότι με βάση αυτή την αίτηση η κοπέλα φέτος ελπίζει και θα επιμείνει να γίνει δεκτή. Έχει προετοιμαστεί να ελέγξει αυτά ακριβώς που και εμάς μας φαίνονται ύποπτα, πώς δηλαδή σε τόσα πολλά άτομα φέτος έκαναν μόνο ένα λάθος! Νομίζω ότι θα βρεί πολλά! Πάντως εγώ δεν ήξερα ότι μπορεί κανείς να κάνει τέτοιου είδους αίτηση. Εκτός κι αν φέτος πονηρευτούν και της το αρνηθούν καθώς όταν την κατέθετε μία υπάλληλος της είπε 'τι θέλετε κυρία μου να αντικαταστήσετε τον ασεπ στη δουλειά του;'

14
Αναθέσεις/Ωράριο / Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2007, 01:50:35 μμ »
Διάβασα στο άλφαβητα ότι η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γυμνασίου/Λυκείου μπορεί να ανατεθεί και στις ειδικότητες ΠΕ01, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07 και ΠΕ13. Αν είναι έτσι τότε ας τους εξετάζουν και αυτούς όσους θέλουν τετοια ανάθεση σε 100 πολλαπλές ιστορίας σαν τις δικές μας, ή να μην μας εξετάζουν εμάς στην Ιστορία. Ή όσοι από εμάς ΠΕ02 έχουμε Proficiency, Sorbonne, Grosse, ΚΠγ και άλλα σχετικά με τα ξενόγλωσσα να διδάσκουμε τα δικά τους με ανάθεση. Δηλαδή πως γίνεται αυτό; Έχουμε πχ πέντε ΠΕ07 που δεν συμπληρώνουν ωράριο και τους δίνουμε ιστορία 5 ώρες; Έχω ακούσει ότι τέτοιες περιπτώσεις είναι συχνές. Είναι αλήθεια, γνωρίζει κανείς; Αν σε ένα σχολείο έχει 5 ώρες ιστορίας και δεν έχουν φιλόλογο τότε να πάρουν έναν ωρομίσθιο ή τελοσπάντων σε έναν αναπληρωτή που να πηγαίνει σε δύο σχολεία με σύνολο το πλήρες ωράριο. Στα ξενόγλωσσα πως δίνουν ώρες σε περισσότερα του ενός σχολεία; Αυτό το θεωρώ άδικο!!!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30175
  • Τελευταία: nik kar
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1047361
  • Σύνολο θεμάτων: 17878
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 346
Σύνολο: 347

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.