Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - spaceoddity

Σελίδες: 1
1
Σχολική ζώνη / Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« στις: Ιανουαρίου 18, 2007, 09:09:30 am »
Καλημέρα σε όλους, και (καθυστερημένες) ευχές για Καλή Χρονιά (και χρόνια πολλά σε Θανάσηδες-Αθανασίες!)
Λοιπόν, χτες το βράδυ, ούτε λίγο ούτε πολύ, ένας μαθητής μας βγήκε από το παράθυρο της αίθουσας (1ος όροφος) και πήδηξε στο προαύλιο. Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, συμβαίνουν κι αυτά... Δεν έπαθε τίποτα απολύτως, και ο λόγος που το έκανε ήταν ό ίδιος λόγος που κάνει οτιδήποτε: για χαβαλέ.
Αυτά συνέβησαν στο Εσπερινό Γυμνάσιο (με λυκειακές τάξεις), όπου είμαι νεοδιόριστη καθηγήτρια Πληροφορικής. Η πλάκα ότι χτες ήμουν εφημερία στον όροφο (ξέρω με τι αστέρια έχω να κάνω, και έκανα "περιπολίες" στον όροφο... αυτό συνέβη τη στιγμή ακριβώς που χτύπησε το κουδούνι για μέσα). Και απ'οτι έμαθα μετά από τις παλιότερες, ο καθηγητής σε εφημερία έχει ευθύνη γενικώς ότι και να συμβεί (όχι μόνο στο διάλειμμα-αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει κανείς;)
Απόψε θα κάνουμε σύσκεψη καθηγητών, και σε πρώτη φάση έχουμε σκοπό να του ρίξουμε αποβολή... το πρόβλημα όμως είναι γενικότερο: οι γονείς (ο πατέρας συγκεκριμένα απ'ότι μου έχουν πει, δεν τον έχω γνωρίσει η ίδια αλλά τον ξέρουν οι υπόλοιποι καθηγητές) είναι μονίμως μεσ'στη μαστούρα, οπότε καταλαβαίνετε τις "συνθήκες διαπαιδαγώγησης" που βιώνει στο σπίτι του... και έχουμε και άλλες 2-3 περιπτώσεις δύσκολες (για άλλους λόγους) στο σχολείο, οι υπόλοιποι ως ενήλικες είναι ευσυνείδητοι και γίνεται ωραίο μάθημα... όταν με φτάνουν στο νυν και αεί οι "προβληματικοί" απλά τους ρίχνω ωριαία αποβολή για να μπορέσω να συνεχίσω το μάθημα με τους υπόλοιπους που ενδιαφέρονται... και οι καλοί δείχνουν ανοχή σε γενικές γραμμές-τους θαυμάζω!-πλέον όμως έχουν αρχίσει να χάνουν κι αυτοί την υπομονή τους, και κινδυνεύουμε να χάσουμε και τους καλούς μαθητές (αν δεν διατηρήσει κάποια ελάχιστα μαθητών, θα πάει για φούντο το Εσπερινό...)
Το θέμα της συμπεριφοράς των παιδιών αυτών μας έχει απασχολήσει πολλές φορές στο σχολείο, και εγώ "ξηγήθηκα" μαζί τους όταν έβαλα βαθμούς στο πρώτο τρίμηνο (αυτά τα προβλήματα τα έχουμε μόνο Α'-

2
Εκεί που νόμιζα ότι είχα βγάλει άκρη...όχι!!! άντε πάλι από την αρχή.

Λοιπόν παλεύω από τότε που διορίστηκα (1 Σεπτ) να προσκομίσω τα σωστά χαρτιά στη δευτεροβάθμια για να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία μου από ΙΕΚ και ΤΕΙ. Αρχικώς μου δόθηκε η εντύπωση-και την έγραψα και εδώ στο φόρουμ-ότι πρέπει να τους πας χαρτί που να φαίνεται πράξη πρόσληψης και απόλυσης και σύνολο ωρών. Αφού λοιπόν ζάλισα τη γραμματέα του ενός τμήματος ΤΕΙ που δούλεψα, παίρνω στο χέρι το πολυπόθητο χαρτί και το πάω στη δευτεροβάθμια. Όχι μόνο δεν το δεχτηκαν, αλλά μου έγβαλαν "off" και το χαρτί του ΙΕΚ, το οποίο είχαν δεχτεί πριν μια βδομάδα!!! Και μου δίνει η υπεύθυνη ένα χαρτί του υπουργείου που εξηγεί το τι και πως-αν εσύ είσαι εκπαιδευτικός ωρομίσθιος σε δυο και τρία διαφορετικά ιδρύματα, πρέπει να τους πας αναλυτικό χαρτί ανά μήνα του κάθε ακαδημαΙκού έτους για να κάνουν την αναγωγή. Αγανάκτησα τόσο πολύ που της είπα στο τέλος "ξεχασέ το, ας μην αναγνωριστεί ποτέ η προϋπηρεσία μου!" και με κράτησε αυτή, λέγοντας προς Θεού, ΠΡΕΠΕΙ να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία του καθηγητή (αλλά με λίγα λόγια αν δεν είναι διατυπωμένη ΑΚΡΙ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32923
  • Τελευταία: Katsal
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185481
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 693
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 654
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.