Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Gwgaki

Σελίδες: 1 ... 3233343536 ... 41
463
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.
« στις: Μαΐου 06, 2015, 11:53:26 am »
Καλημέρα! Σας καταθέτω εμπειρία συγγενικού μου προσώπου: έφτιαξε τμήμα με 11 άτομα, το έστειλε στην υπεύθυνη του Νομού και η υπεύθυνη του είπε να μην ξαναστείλει αιτήσεις, γιατί από Μάιο δεν δέχονται πλέον άλλες!!! Ξέρετε κάτι ανάλογο; Είναι λογικό/ορθό;;;;

464
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Απριλίου 01, 2015, 12:41:02 pm »
Eίναι έγκριση δαπάνης και εχει βγει στο διαύγεια εδώ και δυο βδομάδες. Το έβγαλαν για να μην καθυστερήσουν (!) όταν θα βρουν τα χρήματα.
Καλημέρα & καλό μήνα!
Μακάρι να ισχύει το "όταν"  και να μην είναι "εάν"....!

465
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.
« στις: Μαρτίου 12, 2015, 09:12:29 am »
Αρχές Φεβρουαρίου είχε βγει μία ανακοινωση για τα ΚΔ

466
Στάλθηκε σήμερα σε όλα τα ΣΔΕ email κινητοποίησης για όλους τους ωρομισθίους ΣΔΕ όσον αφορά τα αιτήματα μας (άμεση καταβολή των δεδουλεύμενων μας, ασφάλιση ΙΚΑ, κτλ.), email το οποίο ξεκίνησε από τους συναδέλφους του ΣΔΕ Περιστερίου. Παρακαλώ φροντίστε να ενημερωθείτε, ζητήστε να δείτε το mail από τους διευθυντές σας.

Καλή κίνηση, εκφράζει την πλειονότητα - αν όχι το σύνολο- των ωρομισθίων που έχουν εργαστεί σε δομές ΣΔΕ.
Ωστόσο, δεν γίνεται πουθενά λόγος για άλλη μια βασική διεκδίκηση: την αναγνώριση της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε στα ΣΔΕ κατά τα έτη 2010-2011.  Απαξιώνεται το διδακτικό έργο και τα έξοδα για την αυτασφάλιση στον ΟΑΕΕ (δεν υπήρχε τότε δυνατότητα για ΑΕΔ) για εκατοντάδες ωρομισθίους εκπαιδευτικούς!

467
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 30, 2015, 09:39:32 pm »
Και γω πιστεύω πώς δεν υπάρχει κατακλείδα διότι δεν είναι κάποιο συμπερασμα αλλά συνέχεια των όσων είπε στα σχόλια  :)

mariagal90 ευχαριστώ για την απάντησή σου

468
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 21, 2015, 09:17:24 am »
  Συνάδελφοι θα ήθελα τη βοήθειά σας αναφορικά στην παρατήρηση Α2 του θέματος "Οι κούφιες λέξεις" (Τράπεζα θεμάτων, 11194): "Να βρείτε τα δομικά στοιχεία της δεύτερης παραγράφου (Εκεί...νόημά τους) του κειμένου". Η παράγραφος είναι η ακόλουθη:

   "Εκεί κυρίως όπου οι λέξεις πρόκειται να εκφράσουν αφηρημένες έννοιες, η πλάνη (όχι σπάνια και η απάτη) είναι αρκετά συνηθισμένη. Τόσο περισσότερο μάλιστα, όσο τα λεκτικά σύμβολα που μεταχειριζόμαστε έχουν κατά κάποιον τρόπο εγκατασταθεί μόνιμα στη γλώσσα μας και κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να εξετάσει την προέλευση, την κατασκευή και τη χρήση τους. Τότε καταλαβαίνουμε "περίπου" τι εννοούν, τα δεχόμαστε όμως και τα επαναλαμβάνουμε με την πεποίθηση ότι και αυτός που μας ακούει καταλαβαίνει "αρκετά" το νόημά τους.".

   Θεωρώ ότι δεν υπάρχει κατακλείδα, καθώς η τελευταία περίοδος αποτελεί συμπέρασμα όσων αναφέρονται στις λεπτομέρειες και δεν έχει σχέση με τη θεματική περίοδο της παραγράφου... Η δική σας γνώμη, παρακαλώ...;;;;;

Καμμία/Κανείς;;;

469
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 16, 2015, 03:06:20 pm »
  Συνάδελφοι θα ήθελα τη βοήθειά σας αναφορικά στην παρατήρηση Α2 του θέματος "Οι κούφιες λέξεις" (Τράπεζα θεμάτων, 11194): "Να βρείτε τα δομικά στοιχεία της δεύτερης παραγράφου (Εκεί...νόημά τους) του κειμένου". Η παράγραφος είναι η ακόλουθη:

   "Εκεί κυρίως όπου οι λέξεις πρόκειται να εκφράσουν αφηρημένες έννοιες, η πλάνη (όχι σπάνια και η απάτη) είναι αρκετά συνηθισμένη. Τόσο περισσότερο μάλιστα, όσο τα λεκτικά σύμβολα που μεταχειριζόμαστε έχουν κατά κάποιον τρόπο εγκατασταθεί μόνιμα στη γλώσσα μας και κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να εξετάσει την προέλευση, την κατασκευή και τη χρήση τους. Τότε καταλαβαίνουμε "περίπου" τι εννοούν, τα δεχόμαστε όμως και τα επαναλαμβάνουμε με την πεποίθηση ότι και αυτός που μας ακούει καταλαβαίνει "αρκετά" το νόημά τους.".

   Θεωρώ ότι δεν υπάρχει κατακλείδα, καθώς η τελευταία περίοδος αποτελεί συμπέρασμα όσων αναφέρονται στις λεπτομέρειες και δεν έχει σχέση με τη θεματική περίοδο της παραγράφου... Η δική σας γνώμη, παρακαλώ...;;;;;

470
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση
« στις: Νοεμβρίου 16, 2014, 01:51:50 pm »
 Καλησπέρα!
 Όντως απαιτητικά τα θέματα...προβληματίζω κι εγώ ως προς τη διαχείριση του χρόνου που θα έχουν στη διάθεσή τους τα παιδιά...
 Όταν ζητείται να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένες λέξεις του κειμένου και με αυτές να γράψουν μία παράγραφο, πρέπει να τις χρησιμοποιήσουν στον αριθμό-πτώση-πρόσωπο που τις συναντούν ή μπορούν να διαφοροποιήσουν το γραμματικό τύπο;;; :-\

471
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Οκτωβρίου 16, 2014, 12:01:36 pm »
Αυτό είναι υποκειμενικό. Αν είσαι ήδη ελεύθερος επαγγελματίας συμφέρει. Αν είσαι με ΙΚΑ και δουλεύεις με ένσημα κάπου δεν συμφέρει. Αν είσαι άνεργος αναγκαστικά γίνεσαι ελευθερος επαγγελματίας και πληρώνεις από την τσέπη σου ουσιαστικά την πλήρη ασφαλισή σου χωρίς να δουλεύεις 25 ημερομίσθια το μήνα 8 ώρες κάθε μέρα, αλλά δε σου μένει φράγκο από τα λεφτά που θα πάρεις, εκτός και αν πάρεις πολλές ώρες.

Αν είσαι άνεργος και ασφαλισμένος σε οικογενειακό βιβλιάριο τι ισχύει;;;

472
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Οκτωβρίου 15, 2014, 03:04:40 pm »
Σε συναδελφους που πηραν επιπλεον ωρες το 2014 τους εγινε νεα συμβαση για αυτες τις ωρες με τη και νουργια αντιμισθια δηλ 20

473
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Οκτωβρίου 14, 2014, 01:55:10 pm »
Πόση είναι η αμοιβή/ώρα για φέτος;;;

474
Siobaras, greedo, συμμερίζομαι τις απόψεις σας, απλά ρώτησα αν υπάρχουν οδηγίες, θορυβημένη από δημοσιεύματα που θέλουν έναν στους δύο υποψήφιους να είναι κάτω από τη βάση διότι "είναι εκτός θέματος"...!!!

475
Χαιρετω ολους τους συναδελφους! Θα ηθελα να σας ρωτησω αν στο φετινο θεμα στο δευτερο ζητουμενο απαντησεις οπως ανθρωπιστικη παιδεια ή οικογενεια ειναι εκτος θεματος συμφωνα με το οδηγιες που δοθηκαν απο το υπουργειο! Αναφερομαι κυριως σε αυτους που διορθωνουν γραπτα! Δεν ειμαι καθηγητης εκθεσης αλλα πολλοι μαθητες μου ακουω οτι γραψαν κυριως αυτα και οπως καταλαβαινετε αγχωθηκα και εγω! Σας ευχαριστω για τον χρονο σας! ▪

Πού μπορούμε να βρούμε τις οδηγίες που δόθηκαν από το Υπουργείο στους διορθωτές;;; Θα μπορούσε κάποιος διορθωτής να τις αναρτήσει;

476
Δε νομίζω, αρκεί βέβαια να μην έχουν αναλύσει πολύ τα αίτια αλλά να έχουν εστιάσει στα αποτελέσματα.

Εμένα πάλι που μια μαθήτρια μου έβαλε τον τρόπο ανάπτυξης σύγκριση αντίθεση;; Ξέρει κανείς αν έχει ελπίδες να της το πάρουν σωστό;;
ευχαριστώ, non-stop, εύχομαι να έχουν εστιάσει στα αποτελέσματα....

Σελίδες: 1 ... 3233343536 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185352
  • Σύνολο θεμάτων: 19494
  • Σε σύνδεση σήμερα: 838
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 631
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.