Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Gwgaki

Σελίδες: 1 ... 333435363738
477
Ναι εγώ λάθος θα το θεωρούσα.

Επίσης το πολύ μακριά που το δίνουν ως επανάληψη, το θεωρώ αναδίπλωση, αν και οι περισσότεροι μαθητές μου επανάληψη το έδωσαν.

Κι εγώ αναδίπλωση τους το δίδαξα

478
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 22, 2013, 04:56:53 μμ »
Πόσα μόρια κόβονται λόγω περισσότερων λέξεων στην παραγωγή λόγου (περίπου 1000 λέξεις!);;;  Κάποιος σχολικός σύμβουλος μου είχε πει παλαιότερα ως -3 μόρια, αλλά τόνισε ότι αν είναι πολύ καλογραμμένο το κείμενο δε θα πρέπει να αφαιρεί κανείς μόρια, ως επιβράβευση της σωστής δομής-αβίαστης έκφρασης- πλούτου ιδεών....

479
Μια χαρά είναι η απάντησή της. Αυτό που ζητάμε σ΄αυτές τις ερωτήσεις είναι η ευστοχία στην επιλογή των παραδειγμάτων και η ακρίβεια στο σχολιασμό.

Ευχαριστώ για την απάντηση! Στηρίχτηκε στο " μια εικόνα" της εκφώνησης του ζητήματος και θα ήταν κρίμα να χάσει μόρια από μια τέτοια ερώτηση ενώ " λιώσαμε" και οι δύο όλη τη χρονιά...!!!

480
Θεωρώ ότι σίγουρα η εικόνα του καθενός από τα 2 δοθέντα αποσπασματα εκτείνεται  σε παραπανω από ένα στίχο,ο ένας στίχος δεν είναι αντιπροσωπευτικος...τι θα μπορουσε αλλωστε να σχολιάσει μετά για ένα στίχο;

Έγραψε ότι η πρώτη πρόκειται για οπτική εικόνα που δίνεται μέσω του χιαστού δέντρο-λουλούδι για να γίνει αισθητή η επίδραση του τραγουδιού της κόρης στη φύση, ενώ η δεύτερη ότι είναι επίσης οπτική, μέσω της οποίας εξωραϊζει το κρητικό τοπίο που, αν και φτωχό σε βλάστηση, στα μάτια του φαντάζει εξαίσιο. Ως προς τη λειτουργία τους προσέθεσε ότι προσδίδουν ζωντάνια και παραστατικότητα στο κείμενο και μεταφέρουν τα συναισθήματα του ήρωα. Όσοι υπήρξατε διορθωτές/ διορθώτριες, με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

481
Στην εύρεση εικόνων θεωρείς ότι αυτές υπάρχουν αυστηρά σε ορισμένους στίχους ή δεν έχει και τόση σημασία αν δοθουν 1-2 στίχοι παραπάνω ή λιγότεροι αρκεί να επικεντρωθεί ο μαθητής στην εικόνα;

Βλέποντας πολλές ενδεικτικές απαντήσεις για την εύρεση εικόνων, ομολογώ ότι άρχισα να αγχώνομαι: η μαθήτριά μου, θεώρησε σωστό, εφόσον το θέμα ζητούσε μία εικόνα από κάθε ομάδα στίχων, να αναφερθεί μόνο στις δύο οπτικές (δέντρο- λουλούδι & μαύρη πέτρα- ξερό χορτάρι)!!! Δε θα θεωρηθεί σωστή η επιλογή της;;;;

482
Και κάτι ακόμα,στην άσκηση που θέλει σχολιασμό,αν αντί να πει καποιος ότι υπάρχει αφηγηματικό κένο,πει οτι υπάρχει επιταχυνση,σας ακόυγεται σωστό;

Επειδή οι 120 λέξεις ήταν λίγες για τόσα πολλά που μπορούσαν να αναλυθούν (έλλειψη μελοδραματισμού, απότομο τέλος, σχήμα κύκλου, αντίθεση χαράς- θανάτου), αν κάποιο παιδί δεν αναφερθεί καν στο αφηγηματικό κενό, πόσα μόρια λέτε να του κόψουν;;;

483
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2012, 10:27:36 μμ »
Να ζητήσω τη συνδρομή σας κι εγώ: όταν οι μαθητές καλούνται να συντάξουν περίληψη ενός κειμένου το περιεχόμενο του οποίου καλούνται να μεταφέρουν π.χ. στους συμμαθητές τους (τους ζητείται να την εντάξουν στο κατάλληλο επικοινωνιακό πλαίσιο), πρέπει να γράψουν προσφώνηση; Π.χ. "Αγαπητοί συμμαθητές, σε άρθρο που διάβασα πρόσφατα..." ;;; Τι προτείνετε;;;

Ναι.

Ευχαριστώ!

484
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2012, 04:40:59 μμ »
Να ζητήσω τη συνδρομή σας κι εγώ: όταν οι μαθητές καλούνται να συντάξουν περίληψη ενός κειμένου το περιεχόμενο του οποίου καλούνται να μεταφέρουν π.χ. στους συμμαθητές τους (τους ζητείται να την εντάξουν στο κατάλληλο επικοινωνιακό πλαίσιο), πρέπει να γράψουν προσφώνηση; Π.χ. "Αγαπητοί συμμαθητές, σε άρθρο που διάβασα πρόσφατα..." ;;; Τι προτείνετε;;;

485
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2012, 04:32:32 μμ »
Καλημέρα! Ξέρω ότι έχω κουράσει με το ίδιο παράδειγμα κάθε φορά, αλλά σπάω το κεφάλι μου.

Προβάλλεται συχνά το επιχείρημα ότι η ηλεκτρονική συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών απειλεί το ανθρώπινα δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες. Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων διευκολύνεται αλλά δεν εξαρτάται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους. Αποδείχθηκε πολλές φορές ότι, και χωρίς αυτές, παραβιάζονται θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες. Συνεπώς, το κύριο θέμα είναι η διαρκώς βαθύτερη και απ' όλες τις κατευθύνσεις εδραίωση της υπεύθυνης και σταθερής λειτουργίας της δημοκρατίας.

Ο ισχυρισμός είναι ή όχι πειστικός;  :-[

Διάβασα την άποψη -κι ευχαριστώ πολύ- ότι οι αιτίες που απειλούν τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι επαρκείς, άρα αυτό δεν τον καθιστά και τόσο πειστικό.
Μήπως υπάρχει κάποια άλλη άποψη επί του θέματος;

 Καλησπέρα moagniko!
 Πολύ ωραίο παράθεμα, με έβαλες σε πολλή σκέψη :-) Να καταθέσω και τη δική μου ταπεινή γνώμη:
 Ουσιαστικά στο εξεταζόμενο παράθεμα μπορούν να διακριθούν δύο συλλογισμοί, εκ των οποίων το συμπέρασμα του πρώτου λειτουργεί ως προκείμενη του δεύτερου.

 Ο πρώτος είναι έμμεσος και έχει ως προκείμενη το επιχείρημα που θέλει να ανασκευάσει ο γράφων :
1η προκείμενη:  "Υποστηρίζεται ότι η ηλεκτρονική συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών απειλεί το ανθρώπινα δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες."
2η προκείμενη: "Αποδείχθηκε πολλές φορές ότι, και χωρίς αυτές, παραβιάζονται θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες."
Συμπέρασμα: Άρα, "Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων διευκολύνεται αλλά δεν εξαρτάται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους".
Αυτός ο συλλογισμός ως προς τη συλλογιστική πορεία είναι αναλογικός διότι ξεκινά τη σκέψη του από τις σύγχρονες ηλεκτρονικές μεθόδους και καταλήγει σε ένα συμπέρασμα που αφορά και πάλι σε αυτές. Η λέξη "ενδεχόμενο" δεικνύει τον πιθανολογικό χαρακτήρα της αναλογίας.

 Ο δεύτερος συλλογισμός είναι επίσης έμμεσος:
1η προκείμενη: "Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων διευκολύνεται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους"
2η προκείμενη: "Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων δεν εξαρτάται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους".
Συμπέρασμα: "Συνεπώς, το κύριο θέμα είναι η διαρκώς βαθύτερη και απ' όλες τις κατευθύνσεις εδραίωση της υπεύθυνης και σταθερής λειτουργίας της δημοκρατίας".
Ο συλλογισμός ως πος τη συλλογιστική πορεία είναι επαγωγικός και αναπτύσσεται με τη μέθοδο της γενίκευσης. Τα δεδομένα είναι επαρκή διότι για την παραβίαση π.χ. της προστασίας προσωπικών δεδομένων δεν είναι υπεύθυνες οι ηλεκτρονικές μέθοδοι αλλά ο εκάστοτε χειριστής που επιλέγει να παρανομήσει. Επομένως η επαγωγή είναι ασφαλής και ο συλλογισμός αποδεκτός.

 Περιμένω τα σχόλια και προτάσεις σας με ειλικρινές ενδιαφέρον!

486
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 07, 2012, 01:27:55 μμ »
Προβάλλεται συχνά το επιχείρημα ότι η ηλεκτρονική συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών απειλεί το ανθρώπινα δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες. Το ενδεχόμενο τέτοιων καταχρήσεων διευκολύνεται αλλά δεν εξαρτάται από τις προχωρημένες ηλεκτρονικές μεθόδους. Αποδείχθηκε πολλές φορές ότι, και χωρίς αυτές, παραβιάζονται θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες. Συνεπώς, το κύριο θέμα είναι η διαρκώς βαθύτερη και απ' όλες τις κατευθύνσεις εδραίωση της υπεύθυνης και σταθερής λειτουργίας της δημοκρατίας.Ιω. Πεσμαζόγλου
Δομή παραγράφου: Θεματική: Προβάλλεται ... ελευθερίες. Σχόλια: Το ενδεχόμενο ... ελευθερίες. Κατακλείδα: Συνεπώς ... δημοκρατίας.
Αποδεκτική μέθοδος: Επίκληση στη λογική.
Μέσα πειθούς: Επιχείρημα.
Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω αν συμφωνείτε και, εν συνεχεία, σε ερώτημα αν είναι πειστικός ο ισχυρισμός, ποια η γνώμη σας;;

Πού μπορούμε να δούμε ολόκληρο το κείμενο ώστε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη;

487
Αν μπορείς, διασταύρωσε αν αυτό συμβαίνει και σε άλλους που δούλεψαν σε ΣΔΕ τη χρονιά 2010-2011. Αν δε βγάζεις άκρη, πάρε τηλ στο υπουργείο ή πήγαινε σε ένα γραφείο. Δε μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.

Ευχαριστώ πολύ! Θα δείξει... ???

488
Τα μόρια από προϋπηρεσία σε ΣΔΕ δεν μετρούν για το 2011-2012;;
Δε γνωρίζω, αν και λογικά θα έπρεπε. Γιατί όμως; Δεν σου τα εμφανίζει στην τελευταία στήλη; (Δίπλα στο έτος 2009-2010)

Όχι, μηδενικά είναι τα μόριά μου!

489
Φαντάζομαι το είδατε ότι στους πίνακες ωρομισθίων (που ανακοινώθηκαν μόλις σήμερα) περιλαμβάνεται και η προϋπηρεσία του 2011-2012 χωρίς όμως να υπολογίζεται στα συνολικά μόρια και χωρίς διπλασιασμό των δυσπρόσιτων.
Εδώ έχουμε εξελίξεις...
froski των προηγούμενων ετών τα διπλά μόρια παραμένουν;

Τα μόρια από προϋπηρεσία σε ΣΔΕ δεν μετρούν για το 2011-2012;;

490
Εργασιακά / Απ: Διορθωτής σε πανελλήνιες
« στις: Νοέμβριος 05, 2012, 01:09:36 μμ »
Καλησπέρα!
Αν κάποιος υπήρξε τις προηγούμενες χρονιές διορθωτής σε Πανελλήνιες εξετάσεις, παρακαλώ ας επικοινωνήσει μαζί μου με μήνυμα!

Σελίδες: 1 ... 333435363738

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 241
Σύνολο: 241

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.