Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Gwgaki

Σελίδες: 1 ... 3334353637 ... 41
477
Δυο από τους μαθητές μου στο α΄ ζητούμενο της παραγωγής λόγου (φαινόμενα) έγραψαν δύο παραγράφους που τις ανέπτυξαν με τη μέθοδο αιτίου-αποτελέσματος (αίτια->φαινόμενα έλλειψης ανθρωπιάς). Θεωρείτε ότι θα αξιολογηθούν αρνητικά δεδομένου ότι το θέμα δε ζητούσε αίτια;;;

478
Gwgaki, νoμίζω πως λαθος θα το παρουν  :(

apri, διαβαζοντας σε, θυμηθηκα το θέμα στις δεσμες με το "γέλιο"  ;D  Ναι, πιστευω πως τα "πρωτοτυπα" θεματα ειναι  σαφως καλυτερα.

Παντως, και το χθεσινο θέμα ηταν απο τα καλυτερα των τελευταιων ετων και πολυ πιο κοντα στους μαθητες.

υ.γ. Παναγιωτόπουλος ειναι κατανοητός, πού να τους έβαζαν Κορνήλιο Καστοριάδη !!
MARKO δυστυχώς συμφωνώ ότι είναι λάθος....  :( Επίσης, συμφωνώ ότι ήταν πολύ καλά διατυπωμένο και πολύ κοντά στην καθημερινότητα των μαθητών το θέμα! Κείμενα, άλλωστε, του Ι.Μ.Παναγιωτόπουλου διδάσκονται κατά τη σχολική χρονιά.... Καλή επιτυχία στα παιδάκια μας που βιώνουν τεράστια πίεση και άγχος αυτές τις μέρες...μάθατε για τον 18χρονο που αυτοκτόνησε;...

479
Δεν είναι λάθος, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο δόκιμη είναι αυτή η λέξη.
Εγώ θα προτιμούσα το "αυτοεπικυρώνεται" ή "αυτοεπιβεβαιώνεται".

Σκέτο το "επιβεβαιώνεται" θεωρείται ότι θα το πάρουν λάθος;;;;

480
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μαΐου 11, 2014, 04:11:03 pm »
 Καλησπέρα!
 Σε άσκηση

481
καρτα ανεργιας ή/και επιδομα ανεργιας; γιατι το επιδομα μπορεις να συνεχισεις να το παιρνεις αν εχεις (εως) 12 μερες αποσχολησης το μηνα.

Κάρτα ανεργίας 11 μηνών...

482
Αξίζει να χαλάσει κανείς την ανεργία του για 12 (συνολικά) ώρες διδασκαλίας;;;

483
Συνάδελφοι, το σεμινάριο 100 ωρών για Εκπαιδευτές Ενηλίκων το δηλώσατε ως επιμόρφωση στο ΣΔΕ ή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων;;;

484
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 14, 2014, 08:49:51 am »
Σχετικά με τη φράση που αναδιατυπώνεται ως θεματική περίοδο,πιστεύετε ότι υπολογίζεται ο αριθμός λέξεών της στο σύνολο της παραγράφου που ζητείται; :)

Όταν η φράση του κειμένου χρησιμοποιείται αυτούσια, εκτιμώ ότι οι λέξεις της δεν προσμετρούνται στο σύνολο της

485
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 13, 2014, 11:28:07 am »
Καλημέρα! Καμιά φορά επειδή το μυαλό κολλάει... θα μπορούσε να βοηθήσει δίνοντας κάποιες ιδέες για τους κινδύνους της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και ενημέρωσης; στην ουσία πρέπει να σταθούμε στους κινδύνους του διαδικτύου μονο; Ευχαριστω εκ των προτέρων....

Gwgaki νομίζω οτι στην ανάπτυξη παραγράφου η φράση που δίνεται πρέπει να χρησιμοποιηθεί αυτούσια ή ορθότερα αναδιατυπωμένη ως θεματική πρόταση. αλλα ας απαντήσει και κάποιος εμπειρότερος απο εμένα.

evi ευχαριστώ για την απάντηση, κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι, ωστόσο θέλω να το επιβεβαιώσω!

Για τους κινδύνους του διαδικτύου, ενδεικτικά:
►  Παρά το γεγονός των δυνατοτήτων για πολύπλευρη ενημέρωση, παραποιείται πιο εύκολα η πληροφορία(παραπληροφόρηση, κίνδυνος μαζικής χειραγώγησης)
►  Υπέρμετρη ελευθερία στη διακίνηση μη ηλεγμένου υλικού στις ιστοσελίδες του διαδικτύου(κίνδυνος για κυκλώματα πορνείας, παιδεραστίας, κλπ)
►  Πιθανή παραβίαση προσωπικών δεδομένων, κλοπή της πνευματικής ελευθερίας, ηλεκτρονικός εκφοβισμός, "ηλεκτρονικό έγκλημα"
►  Η απομόνωση και η αλλοτρίωση από το συνάνθρωπο που παρατηρείται στις σύγχρονες κοινωνίες έχει ως συνέπεια την αναζήτηση επικοινωνίας μέσω διαδικτύου, προκειμένου να υπάρχει κάποια ανθρώπινη επαφή.
Αντιθέτως, συνήθως οι σχέσεις που δημιουργούνται είναι επιδερμικές και επικρατεί  η ανωνυμία.
► Καλλιεργείται η εσωστρέφεια (εθισμός, εξάρτηση από το διαδίκτυο)
► Η αδυναμία χρήσης του διαδικτύου από όλους οδηγεί σε μια νέα μορφή κοινωνικής ανισότητας, την "πληροφοριακή ανισότητα" αλλά και τον "τεχνολογικό αναλφαβητισμό"

486
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 13, 2014, 10:59:15 am »
Καλημέρα και καλή μας εβδομάδα!
Θα ήθελα την άποψή σας για τα ακόλουθα:
Στην Παρατήρηση

487
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοεμβρίου 18, 2013, 03:18:06 pm »
" o χρόνος συμβίωσης στο σπίτι περιορίζεται και πολλοί αναζητούν την ξεκούραση και την ψυχαγωγία εξω απο την οικογενειακή εστία"
Μπορείτε να βοηθήσετε με την αλλαγή της σύνταξης ειδικά στο μαυρισμένο τμήμα της περιόδου; Ευχαριστώ!!!

"Ο χρόνος συμβίωσης στο σπίτι περιορίζεται" : το υποκείμενο της ενεργητικής σύνταξης είτε θα το αντλήσεις από όσα αναφέρονται στην παράγραφο ΠΡΙΝ από τη συγκεκριμένη περίοδο είτε θα το εννοήσεις (π.χ.: Ο σύγχρονος τρόπος ζωής περιορίζει το χρόνο συμβίωσης στο σπίτι).

488
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοεμβρίου 12, 2013, 06:12:44 pm »
Αρκεί το ένα από τα δύο, τουλάχιστον εγώ αυτό διδάσκω στα παιδιά και με αυτό το κριτήριο διορθώνω τις ασκήσεις.

Κι εγώ αυτό τα διδάσκω, ωστόσο ο καθηγητής τους τούς ζητάει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και τα δύο! Όταν απαντήσουν ότι πρόκειται για επίκληση στη λογική (με μοναδικό μέσο πειθούς τεκμήρια), διαγράφει την απάντηση!!!

489
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοεμβρίου 12, 2013, 06:05:40 pm »
Καλησπέρα!
Επειδή...τα νεύρα μου δεν είναι καλά με όσα ακούω τελευταία :o, μπορεί κανείς να με διαφωτίσει αν, για να χαρακτηρίσω έναν τρόπο πειθούς ως επίκληση στη λογική, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υπάρχει ΚΑΙ επιχείρημα ΚΑΙ τεκμήριο/τεκμήρια;;;;;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

Σελίδες: 1 ... 3334353637 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32928
  • Τελευταία: Special ed
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185784
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 609
Σύνολο: 612

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.