Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - petrosp_13

Σελίδες: 1 ... 20212223
295

Παράθεση
γιατί οι ώρες στο γυμνάσιο είναι 1;
γιατί μειώθηκαν με δραματικό τρόπο οι ώρες στα επαλ;
Τα 2 αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει ισχυρό συνδικαλιστικό όργανο που να απαιτεί πράγματα από το υπουργείο. Πως όμως να υπάρξει τέτοιο όργανο όταν κάποιοι εδώ μέσα προτείνουν να φύγουν από τον κλάδο της πληροφορικής οι μη πτυχιούχοι. Έτσι θα ενώσετε τον κλάδο και θα φτιάξετε μια ισχυρή ένωση?

Παράθεση
- γιατί θεωρούμαστε μη καθηγητική σχολή
όχι θεωρειστε, δεν είστε με προεδρικό διάταγμα. Δεν λέω ότι αυτό είναι σωστό ή λάθος αλλά χωνέψτε το. Δεν είστε καθηγητική σχολή βάση νόμου. Τώρα ότι και να λέτε εσείς ή εγώ δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει τι λέει ο νόμος


Πώς να σε θεωρήσω συνάδελφο ή μέλος του ΠΕ19 ρε φίλε, όταν απευθύνεσαι σε μας ως κάτι διαφορετικό, μιλώντας στο δεύτερο πληθυντικό;
Ο ίδιος σου, δεν θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή Πληροφορικής.
Έχεις καταλάβει τι είσαι; Και στο κάτω κάτω, διορισμένος είσαι, τι σε νοιάζει τόσο και ασχολείσαι με τα θέματα των αδιόριστων Πληροφορικών;
Τι φοβάσαι; Ότι θα σε διώξουμε από την θέση σου; Γιατί δεν έχεις τα απαιτούμενα και μπήκες από το παράθυρο;
Εκεί είναι το θέμα; Ανασφάλεια;
Άφησε μας να κάνουμε δημιουργικό διάλογο και όχι να ασχολούμαστε με τις προκλήσεις σου

296
Windows, Internet και Word δεν πιάνονται έτσι?


2.500 ώρες σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης σου φτάνουν;

Εσύ ρώτησες φιλαράκο αν είμαστε ικανοί να διδάξουμε σε Γυμνάσιο-Λύκειο
Αυτά που λες, έχουν κάποιο νόημα;
Αυτά ξέρεις να κάνεις εσύ και είσαι υπερήφανος που είσαι ΠΕ19;
Και δεν μου λέτε, κύριε καθηγητά, αν αύριο-μεθαύριο σας μεταθέσουν σε Λύκειο και σας αναθέσουν να διδάξετε ΑΕΠΠ, πώς θα το κάνετε;
Με το Διδακτορικό στην διδακτική της Πληροφορικής;
 :-X :-X :-X

297
Αλήθεια εσείς της πληροφορικής ξέρετε να κάνετε διδασκαλίες σε δημοτικό?
Εγώ αμφιβάλλω αν ξέρετε πως να διδάξετε και σε Γυμνάσιο ή Λύκειο (Εξαιρώ το τμήμα του Πειραία που είναι το μόνο με κατεύθυνση διδακτικής και παιδαγωγικών)

2.500 ώρες σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης σου φτάνουν;

298
Θα ήθελα να σε γνωρίσω πολύ από κοντά για να γελάσω και από κοντά με αυτά που λες

299
Συγνώμη, προσπαθήστε να πείσετε τον διορισμένο "συνάδελφο" για τι;
Κατάλληλοι καθηγητές μπορεί να είναι πολλοί και διάφοροι. Το θέμα έγκειται στην νομιμότητα και την δικαιοσύνη.
Δεν μπορείς κύριε να διδάσκεις Πληροφορική αφού δεν είναι το βασικό σου πτυχίο γιατί:
1. Είναι παράνομο.
2. Είναι άδικο για αυτούς που έχουν τέτοιο πτυχίο.
Και ειδικά για έναν κλάδο ο οποίος έχει "μπουκώσει" όσο ο δικός μας, η αδικία είναι τόσο μεγάλη που μας πνίγει όλους.
Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες "μαργαριταριών" από τους εν λόγω καθηγητές κατά την "διδασκαλία" τους που δημιουργούν σύγχυση στους μαθητές μας.
Μερικοί από εμάς ξεκινήσαμε με όνειρο την εκπαίδευση, και όχι τις ιδιωτικές εταιρείες. Αυτό το όνειρο έσβησε από λάθη και αδικίες στους διορισμούς.
Αν αυτό δεν το καταλαβαίνει ο κύριος, σταματήστε να ασχολείστε μαζί του γιατί πολύ απλά μιλάει εκ του ασφαλούς, πίσω από την μονιμότητα του.
Θα σας πείθει με ψευτο-επιχειρήματα, αλλά δεν θα αγγίξει το πρόβλημα ποτέ στην ουσία του.
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΤΥΧΙΟ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

300
 Κλάδος ΠΕ 19 -20 Πληροφορικής

Οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα που αναφέρονται στην επόμενη ύλη:

   1.

      Θεωρία

-          Αλγορίθμων

-          Υπολογισιμότητας

-          Πολυπλοκότητας

-          Γλωσσών

-          Γραφημάτων

   2.

      Τεχνολογία υπολογιστών

-          Αρχιτεκτονική των υπολογιστών.

-          Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας, Μνήμη, Περιφερειακές Μονάδες.

-          Τεχνολογία πολυμέσων.

-          Δίκτυα υπολογιστών (Αρχιτεκτονικές, Πρωτόκολλα, Τύποι συνδέσεων, Εφαρμογές Client-Server, Διαχείριση δικτύου).

   3.

      Λειτουργικά συστήματα

-          Λειτουργίες και χαρακτηριστικά των Λειτουργικών Συστημάτων

-          Κατηγορίες Λειτουργικών Συστημάτων

-          Διαχείριση CPU, μνήμης και μονάδων Ι/Ο. Χρονοδρομολόγηση διεργασιών, επικοινωνία διεργασιών, σηματοφορείς. Αδιέξοδα και αποφυγή τους.

-          Σύστημα αρχείων

   4.

      Προγραμματισμός υπολογιστών

-          Ανάλυση προβλήματος.

-          Σχεδίαση λύσης προβλήματος.

-          Αλγοριθμική επίλυση προβλήματος.

-          Δομές Δεδομένων.

-          Βάσεις Δεδομένων (Έννοιες και αρχιτεκτονική συστημάτων βάσεων δεδομένων, μοντελοποίηση δεδομένων, σχεσιακό μοντέλο και σχεσιακή Άλγεβρα, εξαρτήσεις, κανονικοποίηση, SQL)

-          Κωδικοποίηση σε γλώσσα προγραμματισμού (σε οποιαδήποτε από αυτές που προβλέπονται στα Προγράμματα Σπουδών).

   5.

      Εφαρμογές λογισμικού

-          Κατηγορίες.

-          Γενικά χαρακτηριστικά.

 

   6.

      Τεχνολογίες Διαδικτύου

-          Αρχιτεκτονική Διαδικτύου – Πρωτόκολλα.

-          Πρότυπα βασικών υπηρεσιών

-          HTML, CGI, Java script, DHTML, PHP, XML.

301
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Μάιος 20, 2008, 11:30:30 μμ »
Επειδή πρέπει να βοηθήσω κάποιο παιδί που θα δώσει εξετάσεις την Παρασκευή, μπορεί κάποιος να αναφέρει ποια είναι η ύλη που καλύπτουν στην Γ' Γυμνασίου από το βιβλίο, για τι επίπεδο θεμάτων μιλάμε και μέχρι ποιο σημείο του προγραμματισμού φτάνουν τα παιδιά σε αυτή την τάξη;
Θα του είμαι ευγνώμων

302
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Απρίλιος 26, 2008, 01:23:02 πμ »
Αν εννοείς τις Πανελλαδικές εξετάσεις του μαθήματος της Τεχνολογικής, τότε σίγουρα δεν έχουν την δομή που αναφέρεις
Μπορείς να βρεις θέματα παλαιότερων ετών και θα καταλάβεις

303
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: SOS-Τεστ δεξιοτήτων
« στις: Φεβρουάριος 18, 2008, 12:32:22 πμ »
Η σελίδα του ΑΣΕΠ έχει μπλοκάρει πλέον τις ηλεκτρονικές αιτήσεις σαν εκπρόθεσμες. Λέει ότι η προθεσμία έληξε
Τι παίζει; Πλάκα μας κάνουν; Υποτίθεται ότι η τελευταία μέρα είναι αύριο

304
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 11, 2008, 11:36:36 πμ »
Όταν ο ορισμός της συνάρτησης είναι αυστηρός ότι η μόνη τιμή που επιστρέφεται στο πρόγραμμα είναι η τιμή της συνάρτησης, τι ψάχνεις παραπάνω; Το σχολικό βιβλίο είναι κάκιστο, οπότε ο καθένας κάνει ότι μπορεί, ανάλογα με τις γνώσεις προγραμματισμού που έχει.
Σε πείραξε αυτό το πράγμα, το οποίο είναι προφανές σε κάθε γλώσσα προγραμματισμού και δεν σε πειράζουν άλλοι συνάδελφοι που δεν ξέρουν ότι μπορούμε να κλείσουμε ένα Αλλιώς_αν χωρίς Αλλιώς, ή που υποχρεώνουν τους μαθητές να βάζουν "Ναι" δεξιά και "Όχι" αριστερά στις συνθήκες των διαγραμμάτων ροής;
Το θέμα των συναρτήσεων είναι καθαρό, όχι επειδή το λέει το βιβλίο, αλλά επειδή θα πρέπει να υπάρχει υποπρόγραμμα που να επιστρέφει τιμή με call by value και όχι με call by reference.
Πιστεύω ότι συμφωνείς πώς όποιος διδάσκει προγραμματισμό (δεν μιλάω στενά για μάθημα) πρέπει να ξεφεύγει από τα στενά όρια ενός άχρηστου βιβλίου..

305
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 10, 2008, 04:50:08 πμ »
Σοβαρά? μήπως μπορείς να μας πεις και που το λέει αυτό στο βιβλίο??? Γιατί στο βιβλίο εξηγεί μόνο έναν τρόπο περάσματος ορισμάτων που είναι στην παράγραφο 10.5.3

Η άσκηση είναι λάθος!!!!!!
Ποτέ δεν πειράζεις την παράμετρο μέσα σε συνάρτηση, αν ήθελες να της αλλάξεις τιμή έπρεπε να κάνεις διαδικασία
Οποιος βάζει τέτοια θέματα είναι άσχετος με το μάθημα


10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α

Γιατί να είναι άσχετος με το μάθημα; Δεν το κατάλαβα
Οι παράμετροι μιας συνάρτησης μπορούν να αλλάζουν τιμή, αλλά οι αλλαγές δεν θα μεταφερθούν στο πρόγραμμα
Όποιος βάζει τέτοιου τύπου ασκήσεις, όχι μόνο δεν είναι άσχετος, αλλά κάνει και πολύ καλά την δουλειά του, αφού δεν δίνει τυποποιημένα μια συνάρτηση και ζητάει τι θα εμφανίσει, αλλά εξετάζει την κρίση των μαθητών και πώς μπορούν να εφαρμόσουν αυτό που έμαθαν

306
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 05:53:41 μμ »
10 σίγουρα
Η συνάρτηση δεν μπορεί να αλλάξει το Α

307
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: SOS-Τεστ δεξιοτήτων
« στις: Φεβρουάριος 02, 2008, 01:40:49 μμ »
Παιδιά θα μπορούσε να μου πει κάποιος που μπορώ να βρω τη λίστα με τους κωδικούς των ειδικοτήτων τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ? Καλή σας μέρα.

Στο ΦΕΚ του Τεστ Δεξιοτήτων

308
Εσύ δεν μπορείς να το κατεβάσεις;

Σελίδες: 1 ... 20212223

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159595
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 343
Σύνολο: 369

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.