Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mars1

Σελίδες: 12
1


1) Το ανωτέρω που... κάπου βρήκες και παρέθεσες, αφορά τους συμβασιούχους του ιδιωτικού τομέα.

2) Για τον δημόσιο τομέα, το χρονικό διάστημα καθορίζεται στους 3 μήνες. Και πάλι, απίθανο να έχει εφαρμογή στους αναπληρωτές, όταν τον άλλο τον προσέλαβαν ξανά: 3/9, 12/10, 26/10, 9/11, 21/11, 3/12, 11/12 ανά έτος για 9, 8, 8.3, 7.6, 6.3, 5,1 μήνες/έτος στο 5ο Καρδίτσας, 7ο Σπάρτης, 18ο Φλώρινας, 33ο Χανίων και δεν συμμαζεύεται...

3) Όπως απάντησε και η Ε.Επ.: http://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-8-2019-001510-ASW_EL.html (αν και διπλωματικά στο τέλος), και απαντάει copy-paste στις πολυάριθμες σχετικές καταγγελίες, ήδη από το 2004 μέχρι σήμερα, η κοινοτική Οδηγία 1999/70/ΕΚ ΔΕΝ επιβάλλει υποχρέωση των κρατών μελών για τη μετατροπή συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου, σε περίπτωση κατάχρησης διαδοχικών συμβάσεων, (πράγμα που απαγορεύει ρητώς και το ελληνικό Σύνταγμα), αλλά τη θέσπιση ενός εκ των αναφερόμενων μέτρων-ρητρών στην Οδηγία. Για τον λόγο αυτό και ΔΕΝ έχει κινήσει καμία επιβολή κυρώσεων προς την Ελλάδα. Και ούτε πρόκειται, διότι το οικείο ΠΔ 164/04 ενσωμάτωσης, υπερκαλύπτει και με το παραπάνω την κοινοτική Οδηγία, ενσωματώνοντας όλες τις σχετικές της ρήτρες!

Πέραν αυτών, σε περίπτωση αποδεδειγμένης κατάχρησης, εφαρμογή έχουν και οι διατάξεις αυτού περί αποζημίωσης και ποινικών και πειθαρχικών κυρώσεων των υπευθύνων. Σάς σκέφτηκε ο Πάκης κιόλας, πέραν της Οδηγίας! Μην είστε και αχάριστοι! Γι’ αυτό πάτε παιδιά: Μέχρι αποζημίωση. Δυστυχώς για σας.

4) Τα αυτά έχει νομολογήσει το ΔΕΕ (212/2004), τα αυτά έχει νομολογήσει το ΣτΕ (1253-1259/2006), τα αυτά έχει νομολογήσει ο ΑΠ (18/2006).

- ΔΕΕ: Η ρητή συνταγματική απαγόρευση της μετατροπής συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου θα παραβίαζε την Οδηγία μόνο αν στο εθνικό δίκαιο δεν υπήρχε μέτρο-ρήτρα από τα αναφερόμενα στην Οδηγία. Πράγμα που ουδόλως συμβαίνει, βλ. το (3).
- ΣτΕ: Το ΠΔ 164 είναι πλήρως σύμφωνο τόσο με το Σύνταγμα όσο και με το Κοινοτικό Δίκαιο. Ανεπίτρεπη και απαράδεκτη σε κάθε περίπτωση η μετατροπή σύμβασης ορισμένου σε αορίστου.
- ΑΠ: Πέραν της συνταγματικής απαγόρευσης, δεν νοείται μετατροπή σύμβασης ορισμένου χρόνου σε αορίστου, χωρίς προηγούμενη επιτυχή συμμετοχή σε διαδικασία ΑΣΕΠ.

5) Όσον αφορά την απόφαση της Ιταλίας, άλλος τραγέλαφος από κει... Άλλο σύστημα διορισμών, άλλος τρόπος κατάρτισης πινάκων, τελείως διαφορετικός τρόπος σύναψης και ισχύς των συμβάσεων, μα πάνω και πέρα απ' όλα αυτά: Μη εφαρμογή από την Ιταλική Κυβέρνηση -μέχρι την εκδίκαση της απόφασης το 2014- της κοινοτικής Οδηγίας με τη θέσπιση ρητρών αποτροπής της κατάχρησης διαδοχικών συμβάσεων για το ιταλικό δημόσιο. Πράγμα που η ελληνική κυβέρνηση έχει ήδη θεσμοθετήσει από το... μακρινό 2004. Έχουν ήδη ειπωθεί αυτά ολοκάθαρα, αλλά ας όψεται.

6) Κοντολογίς, μια χαμένη υπόθεση...
α) Το Σύνταγμα απαγορεύει ρητά τη μετατροπή συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου (άρ. 103, παρ. 8 ),
β) Η 527/15_ΟλΣτΕ απαγορεύει ρητά τη μονιμοποίηση εκπαιδευτικών με μόνο κριτήριο την προϋπηρεσία, και
γ) Το ΠΔ προβλέπει ρητά όλες τις ρήτρες που απαιτεί η Οδηγία και η Ε.Επ. για την αποτροπή καταχρηστικών ανανεώσεων συμβάσεων.

7) Είπαμε. Μέχρι χρηματική αποζημίωση. Αν δηλαδή καταφέρετε και αποδείξετε ότι υπήρξε κατάχρηση. Που απίθανο στην περίπτωσή σας.

Αν ισχύουν όλα αυτά και βγουν παραέξω σε fb κτλ. θα γκρεμιστούν συνδικαλιστικές καριέρες και wannabe εργατοπατέρες αναπληρωτών.

2
Με το περιβόητο 36μηνο τελικά τί έγινε σε Ιταλία και Κύπρο?? Μονιμοποιήθηκαν οι εκεί αναπληρωτές/συμβασιούχοι?? Κάπου είχα διαβάσει πριν πολύ καιρό ότι το φρέναραν οι κυβερνήσεις τους αλλά κάλυψαν κάποιους με βάση την κοινοτική οδηγία της Ε.Ε. Πρόσφατα η Κύπρος πήγε να κάνει γραπτό ΑΣΕΠ αλλά ναυάγησε το σύστημα με διαρροές των θεμάτων πριν τις εξετάσεις...  Εδώ υπάρχει εκ νέου κινητικότητα με το 36μηνο?? Αν ναι, σε ποιο επίπεδο?? Σχετίζεται με την παρέμβαση τη ΔΟΕ στην Ε.Ε.;

3
  Δεν  έχουν  σχέση  με  την  πραγματικότητα  αυτά.    Οι  διορισμοί  από  το  2009  έως  το  2014  δεν  ήταν  μηδέν  όπως  λες  αλλά  γύρω  στις  11.000  με  το  μεγαλύτερο  αριθμό  το  2009  πάνω  από    6.000.  Και  από  το  2010  έως  2014  γύρω  στους   4.500.

Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών και των διορισμών του τελευταίου ΑΣΕΠ εννοώ προφανώς.  Έχω την εντύπωση πως έγραφε 0 το κοντέρ στη συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου..

4
   Τα  ψέμματα  και  οι  αλήθειες  φαίνονται  στην  πράξη  και  ο  ΣΥΡΙΖΑ   πέρασε  τον  πήχη  από  κάτω.  Πιστεύω  ότι  η  Ν.Δ.  θα  περάσει  από  πάνω  τον  πήχη.  Μένει  να  επαληθευτεί.

Μακαρι να πάνε όλα καλά. Θα περιμένουμε να δούμε τον φετινό προϋπολογισμό που θα κατατεθεί τον Οκτώβριο για τη μεθεπόμενη (ουσιαστικά) σχολική χρονιά. Ο κακός ΣΥΡΙΖΑ από τις 14000 προσλήψεις αναπληρωτών το 2014 πάντως, έφτασε φέτος στις 30000 προσλήψεις και άφησε αποδεδειγμένα πιστώσεις για ακόμη περισσότερες προσλήψεις αναπληρωτών του χρόνου. Έβαλε στον προϋπολογισμό και προχώρησε 4.500 διορισμούς στην ειδική. Επίσης επαναπροσέλαβε τους 2000 εκπαιδευτικούς της τεχνικής εκπαίδευσης που είχαν μπει σε καθεστώς διαθεσιμότητας από τη συγκυβέρνηση ΝΔ/ΠΑΣΟΚ. Σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων διόρισε τέλος εκπαιδευτικούς Αθμιας και Δθμιας από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ προ 10ετίας

 Από ΝΔ/ΠΑΣΟΚ εγώ προσωπικά θυμάμαι διαθεσιμότητες, ελάχιστες και καθυστερημένες προσλήψεις αναπληρωτών και μηδενικούς διορισμούς από το 2009-10 μέχρι το 2015. Δεν σχολιάζω κάτι τραγελαφικές σκέψεις για κάλυψη κενών με πληρωμές με μόρια προϋπηρεσίας αντί χρημάτων που έλεγε ο Λοβέρδος γιατί ήταν Πασόκος υπουργός στην τότε συγκυβέρνηση, ενώ τώρα υπάρχει αυτοδύναμη ΝΔ.

Δικαιολογίες δεν θα υπάρχουν, ο πήχης είναι πράγματι ψηλά και η νέα κυβέρνηση ισχυρή και αυτοδύναμη.

5
   Όπως  όλοι  γνωρίζουμε  ο  ΣΥΡΙΖΑ  δεν  έκανε  κανένα  διορισμό  στην  εκπαίδευση  ενώ  μπορούσε.   Τελικά  και  της  ειδικής  4.500  και  της  Γενικής  σίγουρα  πάνω  από  10.500  θα  τους  κάνει  τα  επόμενα  4  χρόνια  η  Ν.Δ.   Αυτή  και  μόνο  είναι  η   αλήθεια.     Και  στην  δευτερολογία  του  ο  Μητσοτάκης  αυτό  ακριβώς  άφησε  να  εννοηθεί

Για την ακρίβεια είπε οτι θα ολοκληρώσει τη διαδικασία για τους 4500 που δρομολογηθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ και ήταν ήδη στον προϋπολογισμό και απο εκεί και πέρα ΘΑ υπάρξει κάποια λύση σε βάθος χρόνου για τη γενική αγωγή. Άντε να δούμε...

Για να τα λέμε όλα πάντως επι ΣΥΡΙΖΑ έγιναν και οι επανα-προσλήψεις για τους 2000 εκπαιδευτικούς τεχνικής εκπαίδευσης που είχαν μπει από τον Μητσοτάκη αν θυμάμαι καλά σε καθεστώς διαθεσιμότητας. Διορίστηκαν επίσης εκπαιδευτικοί Αθμιας και Δθμιας σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ προ 10ετίας.

6
Μακάρι να μας κάνει ρόμπα η νδ και να κάνει μαζικούς μόνιμους διορισμούς αλλά με τη νεοφιλελέ στροφή που έχει κάνει στη μετα-καραμανλική εποχή, είναι σχεδόν απίθανο.

7
Εδώ ο Γαβρογλου πέρασε σύστημα με ακαδημαϊκά προσόντα και κόντεψε να "γκρεμιστεί" το υπουργείο λόγω της παρατεταμένης αδιοριστιας και του αιτήματος για προσλήψεις  με βάση την προϋπηρεσία. Φανταστείτε να βάλει + γραπτό ΑΣΕΠ η νδ για  απειροελάχιστες προσλήψεις... Δεν ξέρω αν το συνειδητοποιούν ορισμένοι, αλλά η πραγματικότητα που θα αντικρίσουν οι όποιοι κυβερνωντες στους δρόμους και έξω από το υπουργείο δεν θα έχει προηγούμενο.

8
Δεν έχω καταλάβει κάτι και θέλω να ρωτήσω αν γνωριζει καποιος: Οι ΠΕ71 εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής του παμακ που με το ίδιο πτυχίο θεωρούνται ταυτόχρονα και δάσκαλοι ειδικής και κοινωνιολόγοι και είναι γεγονός πως μπορούν να διοριστουν και να δηλωσουν στην ίδια προκήρυξη και τους δύο κλάδους, που δεν είναι και συναφείς, παίρνουν τελικά μόρια 2 πτυχίων με το ένα πτυχίο (δηλαδή 20+7), πέρα από τη μεταφορά προϋπηρεσίας της εαε στην κοινωνιολογία??  Γνωρίζει κανείς?? Θέλω να πιστεύω πως δεν ισχύει το 20 + 7 δηλαδή να μετράει ένα 4ετές πτυχίο σαν διπλό. Η ΟΛΜΕ πάντως είδα έβγαλε σκληρή ανακοίνωση για το θεμα... 

9
Αναφορικά με το θέμα της προϋπηρεσίας υποστηρίζουν κάποιοι(μεταξύ των οποίων και αιρετοί ) πως είναι καλο να δηλώσουμε με στρογγυλοποίηση προς τα πάνω (δηλαδή +1 μήνα) εφόσον έχουμε πάνω από 15 ημέρες. Τί γίνεται με αυτό το θέμα τελικά;

10
Οι κλάδοι 70-60 προυπαρχουν των κλάδων 71-61 στην ειδική. Οι μόνιμοι με οργανικές θέσεις στην εαε είναι πε70-πε60. Αν όχι τώρα πάντως είναι πιθανό να δοθεί με κάποια εξομοίωση ενδεχομενως δυνατότητα και στους 71-61 να μπουν και στη γενικη.

11
Το ΣτΕ βάζει όρια όχι μορια. Τα σαφη όρια είναι πως δεν γίνεται να υπαρχει απόλυτη πρόταξη κανενός, ούτε των 70.εαε/60.εαε έναντι των 71/61 όπως ίσχυε μέχρι το 2014 ούτε το αντίστροφο όπως ίσχυε μετά και έως πρόσφατα, γιατί πολύ απλά θα οδηγούσε σε αφανισμό κλάδων που εργάζονται στις ίδιες θέσεις.  Πάντως πλέον ο ΠΕ71 με μεταπτυχιακό (που δεν του αναγνωριζόταν έως τώρα) θα ξεκινάει με +7 έναντι του 70.ΕΑΕ.

12
Συγνωμη αλλα αυτο που αναφερεις συνεχως για τη συντριπτικη πλειοψηφία των αναπληρωτων απο που προκυπτει; Με ποια δικαιοδοσια μιλας εξ ονομοατος μιας συντριπτικής πλειοψηφίας; Προσωπικα ειμαξ απο αυτους τους αναπληρωτες πιυ ειμαι 100% υπερμαχη του γραπτου ΑΣΕΠ , πως εσυ με χαρακτηριζεις μειοψηφια;

Οι δυο ομοσπονιες ολμε δοε αλλα και ολοι οι επισημοι συλλογοι και συλλογικοτητες αναπληρωτων ειναι κατα του γραπτου ασεπ. Αν κανω καπου λαθος δεν εχω προβλημα να αναθεωρησω αλλα οι συσχετισμοι αυτο δειχνουν νομιζω.

13
Τόσο δυσμενές θα είναι, λοιπόν, το νέο σύστημα διορισμών, που θα προτείνει το Υπουργείο, ώστε φοβάται τα αποτελέσματα των εκλογών της επόμενης εβδομάδας;

Το τωρινό ενιαίο σύστημα για μόνιμους διορισμους και προσλήψεις αναπληρωτών του ν.3848 που ψηφίστηκε από πασόκ και στηρίχτηκε από νδ προβλέπει (αν και δεν πρόλαβε να εφαρμοστεί λόγω μνημονίων και αντιδράσεων) 100% γραπτό ασεπ με μοριοδότηση  τυπικών προσόντων και προσμέτρηση προυπηρεσίας με χαμηλότατους συντελεστές και ταβάνι του 60 μήνες. Όλα αυτά σαν στοιχεία προσαυξησης στον τελικό βαθμό, εφόσον βέβαια ο εκάστοτε εκπαιδευτικός πιάσει την βάση στον γραπτό ασεπ, δοκιμασία στην οποία θα μπαίνει ανα 2 (ή 3 χρόνια) αν θυμάμαι καλά μέχρι να καταφέρει (αν καταφέρει ποτέ) να διοριστεί. Καθεστώς ανακύκλωσης εκπαιδευτικών (παλιών και νέων) κατά την άποψή μου.

Η συντριπτική πλειοψηφία των αναπληρωτών θέλει κατάργηση του ν.3848 και του παραπάνω συστήματος
Η συντριπτική πλειοψηφία των αναπληρωτών δεν θέλει γραπτό ασεπ.
Η συντριπτική πλειοψηφία των αναπληρωτών θέλει στήριξη της προυπηρεσίας χωρίς ταβάνι και προφανώς με σοβαρό συντελεστή ώστε να αποτελεί το κυρίαρχο κριτήριο για μονιμοποίηση.

Θα κριθεί από την συντριπτική πλειοψηφία των αναπληρωτών με γνώμονα αυτά λοιπόν η όποια επιλογή συστήματος αν και η αλήθεια είναι πως οι αποφάσεις του ΣτΕ έχουν φτιάξει ένα πλέγμα μέσα στο οποίο τα περιθώρια ελιγμών καλώς ή κακώς είναι συγκεκριμένα.

14
Η πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ στην Ειδική κατοχυρώνει τα ισχύοντα. Από εκεί και πέρα τα μεταπτυχιακά υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Είναι αντικειμενικά κριτήρια που αναγνωρίζονται σε όλη την Ευρώπη, της οποίας είμαστε κράτος μέλος. Αυτό που μπορεί και πρέπει να γίνει βέβαια σε σχέση με αυτό που λες, είναι είτε η επαναλειτουργία των διδασκαλείων που έκλεισαν επί πασοκ για μετεκπαίδευση στην ΕΑΕ (για όσους ενδιαφέρονται για την Ειδική) είτε η αναμόρφωση των σπουδών με ένα επιπλέον έτος 4+1 των Παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών επίσης για όσους ενδιαφερονται να ασχοληθούν με την ΕΑΕ.

ΥΓ) η Γενική έχασε από άλλες ρυθμίσεις (π.χ. Ολοήμερο στην Αθμια) και όχι από την Ειδική.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29930
  • Τελευταία: nikkipapa
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1036141
  • Σύνολο θεμάτων: 17734
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 496
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.