*

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 78910
81
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Τελευταίο μήνυμα από filologos100 στις Απριλίου 29, 2025, 10:59:50 pm »
Πώς γίνεται κενά που δεν εμφανίστηκαν στις μεταθέσεις να εμφανίζονται τώρα στις μετατάξεις;
Οι μετατάξεις σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο έπονται των μεταθέσεων και προηγούνται των μόνιμων διορισμών. Βλέπω περιοχή και κλάδο που δεν έδωσε μετάθεση ξαφνικά στις μετατάξεις να εμφανίζει οργανικά κενά. Αυτά τα οργανικά κενά,εφόσον υφίστανται, έπρεπε σαφώς να είχαν δοθεί στις μεταθέσεις.  Ούτε μπορεί να τα έχουν κρατήσει για μόνιμους διορισμούς γιατί πολύ απλά η περιοχή κλειδώνει όταν δεν έγιναν μεταθέσεις.
82
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« Τελευταίο μήνυμα από leon. στις Απριλίου 29, 2025, 10:57:05 pm »
Να ρωτησω κατι: αυτα τα κενα για μεταταξεις πχ αν δεν καλυφθουν πως ξερουμε οτι δεν θα δωθουν για μετακινηση υπεραριθμων για εσωτερικες μετακινησεις αλλα οτι θα δωσθουν για μονιμο διορισμο;
Δεν είναι κενά σε σχολεία τα κενά των μετατάξεων. Είναι κενά μεταθέσεων-μετατάξεων-διορισμών. Ό,τι δε δοθεί για μετάταξη πάει κατευθείαν για διορισμό. Οι υπεράριθμοι πάνε σε κενά σχολείων. Άλλη τελείως ιστορία και τρόπος υπολογισμού.
83
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« Τελευταίο μήνυμα από apri στις Απριλίου 29, 2025, 10:55:48 pm »
Έχουμε δυο δεδομένα:

Το ένα είναι ότι η κύρια εκφέρεται με προστακτική.
Άρα, βάσει της απόδοσης η χρονική μπορεί να εκφέρεται είτε με οριστική είτε με υποτακτική.
 
Το δεύτερο είναι ότι το "παρακαλέσαντες" είναι μετοχή αορίστου.
Αν αναλυθεί με οριστική αορίστου  (επειδή παρεκαλέσατε= αφού παρακαλέσατε), η χρονική αναφέρεται στο παρελθόν.
Αν αναλυθεί με υποτακτική αορίστου (ἐπειδὰν παρακαλέσητε= αφού παρακαλέσετε), η χρονική αναφέρεται στο μέλλον.
Και στις δύο περιπτώσεις η πράξη της χρονικής είναι προτερόχρονη της κύριας.

Με βάση τα συμφραζόμενα, θεωρώ ότι η χρονική αναφέρεται σε μια πράξη που αναμένεται να γίνει στο μέλλον πριν από την πράξη της κύριας.
Άρα, εκφέρεται με υποτακτική αορίστου και είναι χρονικοϋποθετική.

Αυτή είναι η γνώμη μου.
84
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« Τελευταίο μήνυμα από Kostas_80 στις Απριλίου 29, 2025, 10:52:24 pm »
Να ρωτησω κατι: αυτα τα κενα για μεταταξεις πχ αν δεν καλυφθουν πως ξερουμε οτι δεν θα δωθουν για μετακινηση υπεραριθμων για εσωτερικες μετακινησεις αλλα οτι θα δωσθουν για μονιμο διορισμο;
85
Εργασιακά / Απ: εκπαιδευτικοί σε ΚΕΔΑΣΥ
« Τελευταίο μήνυμα από giannisn1991 στις Απριλίου 29, 2025, 09:38:33 pm »
29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη:  Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος


29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη:  Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος

Σε πλήρη ανασχεδιασμό και ψηφιακή αναβάθμιση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ( ΚΕΔΑΣΥ) προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ώστε να βελτιωθούν περαιτέρω οι σημαντικές υπηρεσίες που παρέχονται στους μαθητές και στις οικογένειές τους.

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται:

Ένταξη εννέα (9) σύγχρονων αξιολογικών εργαλείων που για πρώτη φορά θα αφορούν όλες τις επιστημονικές ειδικότητες των ΚΕΔΑΣΥ.
Η διεπιστημονική αξιολόγηση αποτελεί το πρώτο βήμα για την ολόπλευρη υποστήριξη και μέρος αυτής, ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες και ανάγκες, θα μπορεί να διενεργείται μέσα στο σχολείο. Τα μέλη των Διεπιστημονικών Ομάδων αποκτούν τη δυνατότητα να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για τακτικές επισκέψεις στις σχολικές μονάδες ευθύνης τους για υποστήριξη τόσο των μαθητών/τριών όσο και της σχολικής κοινότητας γενικότερα.
Δημιουργία Ψηφιακής Πλατφόρμας στην οποία θα κατατίθενται τα αιτήματα αξιολόγησης αλλά και ο ηλεκτρονικός φάκελος του μαθητή. Κάθε μέλος των Διεπιστημονικών Ομάδων των ΚΕΔΑΣΥ θα αναρτά τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του και τις προτάσεις υποστήριξης. Η ψηφιακή πλατφόρμα θα περιλαμβάνει επίσης πρωτόκολλα για τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ και την έκδοση Αξιολογικών Εκθέσεων με κοινά κριτήρια και κοινές διαδικασίες. Στην ίδια πλατφόρμα θα αναρτάται η Αξιολογική Έκθεση του ΚΕΔΑΣΥ και το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης κάθε μαθητή με αναπηρία ή εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως πρώτο βήμα στο πλαίσιο αναβάθμισης των ΚΕΔΑΣΥ,  το ΥΠΑΙΘΑ, προχωρά στον εξοπλισμό τους, με το αναγκαίο τεχνολογικό υλικό.

Η Υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, υπέγραψε απόφαση να ενταχθούν και τα ΚΕΔΑΣΥ στο πρόγραμμα διάθεσης υπολογιστών, laptop και λοιπών υποστηρικτικών μέσων, συνολικού προϋπολογισμού 2.800.000 ευρώ.

Ειδικότερα  στα 71 ΚΕΔΑΣΥ που λειτουργούν στη χώρα θα διατεθούν:

2.000 laptop
192 σταθεροί υπολογιστές, ισάριθμες κάμερες και μικρόφωνα
118 πολυμηχανήματα πολλαπλών χρήσεων ( εκτύπωση, σκανάρισμα, λειτουργία σε δίκτυο)
71 φωτοαντιγραφικά
118 εξωτερικοί δίσκοι για αποθήκευση δεδομένων.
 

 Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε σχετικά: «Αλλάζουμε τη φιλοσοφία λειτουργίας των ΚΕΔΑΣΥ με  σκοπό να ενισχύσουμε την παρουσία των διεπιστημονικών ομάδων στα σχολεία, καθώς η συστηματική και ολιστική αξιολόγηση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για την παροχή εξατομικευμένης και αποτελεσματικής εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης. H καλύτερη και άμεση συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, που γνωρίζουν τα παιδιά, τις ανάγκες τους αλλά πολλές φορές και την καθημερινότητα της οικογένειας είναι κομβικής σημασίας. Η δυνατότητα που δίνεται η αξιολόγηση να γίνεται μέσα στο σχολείο θα επιλύσει και το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες όταν πρέπει να μετακινηθούν για να βρεθούν σε κάποιο ΚΕΔΑΣΥ μακριά από το χώρο κατοικίας τους. Επιπλέον, με τα νέα ψηφιακά εργαλεία, τον νέο τεχνολογικό εξοπλισμό, ενισχύουμε περαιτέρω το έργο των ειδικών επιστημόνων ώστε να διασφαλίσουμε ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση και αρμονική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη όλων των παιδιών. Τα ΚΕΔΑΣΥ είναι πολύτιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στη συμβουλευτική υποστήριξη της οικογένειας και η ουσιαστική αναβάθμισή τους, αποτελεί κυβερνητική αλλά και προσωπική μου μέριμνα»
86
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« Τελευταίο μήνυμα από gagarin_3 στις Απριλίου 29, 2025, 08:12:43 pm »
Δηλαδή με τέτοια νούμερα πως θα γινουν οι διορισμοί στα νούμερα που ακούγονται. Ακόμα και 2.500-3000 να πάρει στη Ββαθμια με τετοια νούμερα σε κενά μεταταξεων στις βασικές ειδικότητες (φιλόλογοι, μαθηματικοί) δεν βγαίνει. Ακόμα και αν διορίσει σε λειτουργικά δεν βγαίνει, γιατί οι ανοιχτές περιοχές είναι πολύ λίγες

Που να δούμε και τα οργανικά της β/θμιας στην ειδική! Αν δεν λάβουν υπόψη τους τα κενά για τις παράλληλες ή/και των κεδασυ δεν μπορώ να φανταστώ πως θα γίνουν διορισμοί.
87
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« Τελευταίο μήνυμα από paprika στις Απριλίου 29, 2025, 08:04:33 pm »
Ναι, μπορεί.  Οι αποσπάσεις ξεκινούν από 01/09, άλλωστε. Δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος είναι αποσπασμένος σε φορέα θέλει και την επόμενη χρονιά να είναι εκεί ή αλλιώς θα πρέπει να πάει στην οργανική του.

Ευχαριστώ πολύ.
88
Μεταθέσεις / Απ: Υπηρέτηση οργανικής και δικαίωμα για μετάθεση
« Τελευταίο μήνυμα από Solaris στις Απριλίου 29, 2025, 08:00:38 pm »
Την έχεις ήδη υπηρετήσει και άρα έχεις τα χέρια σου λυμένα (απόσπαση/βελτίωση θέσης).
89
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« Τελευταίο μήνυμα από erietta στις Απριλίου 29, 2025, 07:12:21 pm »
Γιατί να θεωρηθεί χρονικουποθετική; Πρέπει να προηγηθεί χρονικά αυτό που δηλώνει η μετοχή παρακαλέσαντες  (Αφού παρακινήσετε ο ένας τον άλλον, βοηθήστε / ενισχύστε τους νόμους...
90
Μεταθέσεις / Απ: Υπηρέτηση οργανικής και δικαίωμα για μετάθεση
« Τελευταίο μήνυμα από jimys στις Απριλίου 29, 2025, 06:57:19 pm »
Αν διορίστηκα και έμεινα στην διάθεση του πυσδε για τα δύο πρώτα χρόνια.. και πάρω οργανική τον τρίτο χρόνο πρέπει να την υπηρετήσω οπωσδήποτε η την υπηρέτησα όταν ήμουν σε διάθεση και μπορώ να πάρω απόσπαση και ταυτόχρονα κάνω και αίτηση βελτίωσης και μετάταξης κλπ;
Σελίδες: 1 ... 78910

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 636

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.