*

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 78910
82
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Τελευταίο μήνυμα από kosrous στις Οκτωβρίου 17, 2025, 08:16:06 am »
Καλημέρα,
αυτό που περιγράφεται και γίνεται μπορούμε να πούμε ότι επηρεάζει ένα ποσοστό ατόμων που βρίσκονται στον κάθε πίνακα. Με το φετινό έχουμε ανεβάσει το "κατώφλι εισόδου" οπότε παίζει ρόλο που βρίσκεσαι στον πίνακα, πόσους παίρνει κάθε χρονιά και το ποιες περιοχές δηλώνεις. Εμείς Κεντρική Μακεδονία που πονάμε και ψηλά να έχουμε θέσει πάλι περιμένουμε να μπούμε ενώ πέρυσι μπαίναμε από α φάση...
Να μειώσει θέλει αναπληρωτές; Έτσι είναι ο μόνος τρόπος; Με το να αφήνει περισσότερα και κρισιμότερα κενά από όταν έκανε συνήθως;
Η ειδική αγωγή καλώς η κακώς έχει γίνει διέξοδος για μερικούς και ίσως δεν τους "αρέσει" κιόλας.
Τι να πω, περιμένουμε Πατρέα όταν τρέξει η φάση να μας πει νούμερα να δούμε αν θα δουλέψουμε και φέτος 3η χρονιά πινάκων γενικής..... 3η...
83
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΑΕ/ΥΜΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από math4732 στις Οκτωβρίου 17, 2025, 07:31:04 am »
Οταν διορίζεσται σαν αναπληρωτές ΜΝΑΕ θα έπρεπε να ξέρετε ότι αποδέχεστε μία θέση για την οποία, δεν έχετε ΦΕΚ που να λέει τι ακριβώς κάνετε όταν απουσιάζει ο Υπεύθυνος Καθηγητής Μαθήματος.
Βεβαια στο ΦΕΚ μιλάει για τη διδασκαλία των μαθημάτων «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» με συνδιδασκαλία δύο εκπαιδευτικών της ίδιας ειδικότητας μέσα στην τάξη και ότι το αντικείμενο είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της συνδιδασκαλίας.
Η συνδιδασκαλία γίνεται και σε μαθήματα επιλογής της Α' τάξης(Αρχες Σύνθεσης και Αρχές Αρχιτεκτονικού Σχεδίου) και σε όλα τα εργαστηριακά μαθήματα Β' και Γ' τάξης ΕΠΑΛ.

Μήπως αντιλαμβάνεσαι τώρα ότι δεν χρειάζεσαι ΦΕΚ που να λέει τι κάνεις ακριβώς, γιατί απλά συμμετέχεις σε συνδιδασκαλία και δεν είσαι απλώς συμπλήρωμα του πρώτου καθηγητή.
Αν κάποιοι διευθυντές ΕΠΑΛ για έχουν την ησυχία τους δεν το αντιλαμβάνονται παίρνουν ένα ρίσκο.
Σαν εκπαιδευτικός ΜΝΑΕ δεν έχεις λιγότερες υποχρεώσεις από τους άλλους έχεις απλά ειδικό ρόλο μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Κατ' αρχάς δεν διορίστηκα, προσλήφθηκα. Δεύτερον μένει η έγγραφη απάντηση του Υπουργείου για να το λύσει. Η διαφορά της σκέψης μας αγαπητέ/ή συνάδελφε είναι ότι δεν υποθέτω όπως εσύ το (στην αντίληψή μου) ΜΗ ΠΡΟΦΑΝΕΣ αλλά ζητάω τους κανόνες του παιχνιδιού ώστε οτιδήποτε στραβό και αν συμβεί να έχω ένα αποδεικτικό. Δεν αρνήθηκα προφανώς να τους εφαρμόσω αλλά θέλω εγγράφως να ξέρω ποιοι είναι γιατί δημιουργούνται ερωτήσεις ως προς τη διατύπωσή τους. Όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα. Καλημέρα σας.
84
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΑΕ/ΥΜΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από geoarna στις Οκτωβρίου 17, 2025, 06:17:05 am »
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ! Είμαστε μία κοινωνία που ΠΑΣΧΟΥΜΕ από εφαρμογή των κανόνων. Αν δεν προβλέπεται να είμαι εκεί όταν λείπει ο πρώτος καθηγητής και χτυπήσει ένα παιδί το κεφάλι του ή δώσω ωριαία ενώ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ και πάει ο κηδεμόνας δικαστικά τι θα πω εγώ; Ε μωρέ ήμουν καθηγητής βρισκόμουν σε ένα σχολείο και δεν βαριέσαι είπα να μπω και ας πάρω πάνω μου μία ευθύνη που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να πάρω;;;; Είναι αναγκαίο λοιπόν να μάθουμε όλοι να τηρούμε τους κανόνες και να μην το παίζουμε χαλαροί ενώ όταν έρθει η κρίσιμη ώρα να κλαιγόμαστε. Ας υπάρξει έγγραφη απάντηση και μπαίνω με χαρά αλλά όχι με επιπόλαιες αβάσιμες κινήσεις επειδή ΜΑΛΛΟΝ είναι έτσι.

Οταν διορίζεσται σαν αναπληρωτές ΜΝΑΕ θα έπρεπε να ξέρετε ότι αποδέχεστε μία θέση για την οποία, δεν έχετε ΦΕΚ που να λέει τι ακριβώς κάνετε όταν απουσιάζει ο Υπεύθυνος Καθηγητής Μαθήματος.
Βεβαια στο ΦΕΚ μιλάει για τη διδασκαλία των μαθημάτων «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» με συνδιδασκαλία δύο εκπαιδευτικών της ίδιας ειδικότητας μέσα στην τάξη και ότι το αντικείμενο είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της συνδιδασκαλίας.
Η συνδιδασκαλία γίνεται και σε μαθήματα επιλογής της Α' τάξης(Αρχες Σύνθεσης και Αρχές Αρχιτεκτονικού Σχεδίου) και σε όλα τα εργαστηριακά μαθήματα Β' και Γ' τάξης ΕΠΑΛ.

Μήπως αντιλαμβάνεσαι τώρα ότι δεν χρειάζεσαι ΦΕΚ που να λέει τι κάνεις ακριβώς, γιατί απλά συμμετέχεις σε συνδιδασκαλία και δεν είσαι απλώς συμπλήρωμα του πρώτου καθηγητή.
Αν κάποιοι διευθυντές ΕΠΑΛ για έχουν την ησυχία τους δεν το αντιλαμβάνονται παίρνουν ένα ρίσκο.
Σαν εκπαιδευτικός ΜΝΑΕ δεν έχεις λιγότερες υποχρεώσεις από τους άλλους έχεις απλά ειδικό ρόλο μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
85
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Τελευταίο μήνυμα από Grgiwn στις Οκτωβρίου 17, 2025, 04:01:05 am »
Ένα σχόλιο περι συνολικού αριθμού προσλήψεων. Είναι αναμενόμενο με δεδομένο την αναλογία για 1 αποχώρηση να γίνονται 2 διορισμοί ο συνολικός αριθμός αναπληρωτών να μειώνεται. Πέρυσι αυτή η μείωση δεν φάνηκε. Φέτος όμως ήταν αναπόφευκτο μάλλον, οπότε μια μείωση τον συνολικών προσλήψεων κατα 4 με 5 χιλιάδες μπορεί να εξηγηθεί όχι να δικαιολογηθεί (αυτό είναι άλλη ιστορία). Αρα το τελικό νούμερο αν είναι κοντά στις 44 με 45 χιλιάδες θα είναι αντίστοιχο των περσινών προσλήψεων που ηταν 49000 στο τέλος της χρονιάς. Βέβαια τα πράγματα μπορεί να μην είναι τόσο απλά καθώς μπορεί να υπαρχει σταδιακα αυξανόμενη ζήτηση στην ειδίκη αγωγή. Αυτη τη στιγμή λέγεται πως συνολικά υπάρχουν άλλες 5000 περίπου πιστώσεις. Αν αυτές εξαντληθούν ο συνολικός αριθμός προσλήψεων θα φθάσει τις 41 προς 42 χιλιάδες. Αυτο ειναι σημαντικά χαμηλότερο νούμερο απο το 44 με 45 αρα αρκετός κόσμος θα μείνει άνεργος δυστυχώς.
86
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« Τελευταίο μήνυμα από Dwrina στις Οκτωβρίου 16, 2025, 11:51:39 pm »
Από το κείμενο του ψηφιακού φροντιστηρίου έχω και κάποιες άλλες απορίες.

τυφλοῦται γὰρ περὶ τὸ φιλούμενον ὁ φιλῶν, ὥστε τὰ δίκαια καὶ τὰ ἀγαθὰ καὶ τὰ καλὰ κακῶς
 κρίνει, τὸ αὑτοῦ πρὸ τοῦ ἀληθοῦς ἀεὶ τιμᾶν δεῖν ἡγούμενος
: το τιμᾶν θεωρείται συγκριτική λέξη, δηλαδή μπορώ να αναγνωρίσω το  πρὸ τοῦ ἀληθοῦς  ως β΄ όρο σύγκρισης; Αν όχι, ως τι εμπρόθετος χαρακτηρίζεται; (Αντικατάστασης θα έλεγα, γιατί το εμπρόθετος σύγκρισης δεν μου ταιριάζει).  Το LSJ  γράφει of Preference.

οὔτε γὰρ ἑαυτὸν οὔτε τὰ ἑαυτοῦ χρὴ τόν γε μέγαν ἄνδρα ἐσόμενον στέργειν, ἀλλὰ τὰ δίκαια, ἐάντε παρ’ αὑτῷ ἐάντε παρ’ ἄλλῳ μᾶλλον πραττόμενα τυγχάνῃ: οι εμπρόθετοι τι ακριβώς δηλώνουν; Η μετάφραση του ψηφιακού φροντιστηρίου «κοντά σε αυτόν» και «κοντά σε άλλον» δεν πολυστέκει. Μήπως θέλει να πει «είτε τυχαίνει να πράττονται στον δικό του περίγυρο, στον δικό του κύκλο, είτε σε άλλον»; Και μήπως αυτός είναι ο λόγος που ο Πλάτων επιλέγει να μην βάλει ποιητικό αίτιο (αν και το μεταφράζουν ως ποιητικό αίτιο) αλλά έναν εμπρόθετο που δηλώνει το πλησίον, δηλαδή για να συμπεριλάβει και τους οικείους τους; 

ἐκ ταὐτοῦ δὲ ἁμαρτήματος τούτου καὶ τὸ τὴν ἀμαθίαν τὴν παρ’ αὑτῷ δοκεῖν σοφίαν εἶναι γέγονε πᾶσιν: η δοτική πᾶσιν τι είναι; Προσωπική της αναφορά μου φαίνεται. Πάντως όχι προσωπική κτητική, όπως άκουσα  στο ψηφιακό φροντιστήριο· εμένα τουλάχιστον δεν μου βγαίνει ως κτητική με τίποτα (ακόμη και αν θεωρήσω ότι  το τὸ δοκεῖν = ἡ δόξα). 
87
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Γ Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« Τελευταίο μήνυμα από Zbbt στις Οκτωβρίου 16, 2025, 11:39:20 pm »
Έχω την αίσθηση ότι μένουν εκτός στατιστικά όσοι προσλαμβάνονται Δεκέμβριο.
Χωρίς να έχω η ίδια εμπειρία μιας και δεν έχω δουλέψει στο δημόσιο. Φέτος το περιμένω... λογικά!
88
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΑΕ/ΥΜΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από math4732 στις Οκτωβρίου 16, 2025, 11:06:04 pm »
Αν και δε με ενδιαφέρει προσωπικά, καθώς έχω διοριστεί, αν πάρεις σαφή απάντηση, καλό θα ήταν να τη δημοσιεύσεις για να γνωρίζουν οι επόμενοι. Καλή αρχή!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!
89
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΑΕ/ΥΜΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από math4732 στις Οκτωβρίου 16, 2025, 11:04:52 pm »
Και εγώ αυτό σου έγραψα. Ας σοβαρευτούμε λίγο.
Είσαι καθηγητής σε σχολείο, άσχετα με τον τρόπο πρόσληψης. Οταν η τάξη σου είναι εκεί οφείλεις να είσαι και εσύ εκεί για να κάνεις μάθημα. Θέλεις ΦΕΚ για αυτό; Καταγράφεις και τις απουσίες. Θέλεις ΦΕΚ για αυτό; Οσο και να ψάξεις δεν υπάρχει.
Αν ο Διευθυντής σου δώσει ρητή εντολή, κατά προτίμηση έγγραφη, να μην μπεις, τότε δεν μπαίνεις και κάνεις κενό. Και μάντεψε, ποιός έχει την ευθύνη των μαθητών όταν κάνουν κενό, ενώ στο πρόγραμμα του σχολείου γράφει το όνομά σου;
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ! Είμαστε μία κοινωνία που ΠΑΣΧΟΥΜΕ από εφαρμογή των κανόνων. Αν δεν προβλέπεται να είμαι εκεί όταν λείπει ο πρώτος καθηγητής και χτυπήσει ένα παιδί το κεφάλι του ή δώσω ωριαία ενώ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ και πάει ο κηδεμόνας δικαστικά τι θα πω εγώ; Ε μωρέ ήμουν καθηγητής βρισκόμουν σε ένα σχολείο και δεν βαριέσαι είπα να μπω και ας πάρω πάνω μου μία ευθύνη που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να πάρω;;;; Είναι αναγκαίο λοιπόν να μάθουμε όλοι να τηρούμε τους κανόνες και να μην το παίζουμε χαλαροί ενώ όταν έρθει η κρίσιμη ώρα να κλαιγόμαστε. Ας υπάρξει έγγραφη απάντηση και μπαίνω με χαρά αλλά όχι με επιπόλαιες αβάσιμες κινήσεις επειδή ΜΑΛΛΟΝ είναι έτσι.
90
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΑΕ/ΥΜΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από Meg4 στις Οκτωβρίου 16, 2025, 10:27:45 pm »
Και εγώ αυτό σου έγραψα. Ας σοβαρευτούμε λίγο.
Είσαι καθηγητής σε σχολείο, άσχετα με τον τρόπο πρόσληψης. Οταν η τάξη σου είναι εκεί οφείλεις να είσαι και εσύ εκεί για να κάνεις μάθημα. Θέλεις ΦΕΚ για αυτό; Καταγράφεις και τις απουσίες. Θέλεις ΦΕΚ για αυτό; Οσο και να ψάξεις δεν υπάρχει.
Αν ο Διευθυντής σου δώσει ρητή εντολή, κατά προτίμηση έγγραφη, να μην μπεις, τότε δεν μπαίνεις και κάνεις κενό. Και μάντεψε, ποιός έχει την ευθύνη των μαθητών όταν κάνουν κενό, ενώ στο πρόγραμμα του σχολείου γράφει το όνομά σου;
Δεν είναι τόσο απλό το ζήτημα. Αρχικά αν δε ξεκαθαριστεί αν μπορεί ο ΜΝΑΕ να βάζει απουσίες και να δίνει ωριαίες, ποιος θα αναλάβει την ευθύνη αν οι γονείς ενός μαθητή που μένει από απουσίες πάνε δικαστικά; Δε λέει κανείς να μη κάνει μάθημα ο ΜΝΑΕ, αλλά να στείλουν μια διευκρίνηση γιατί κάθε διευθυντής κάνει ότι θέλει. Στη δική μου περίπτωση, όταν ήμουν ΜΝΑΕ, με υποχρέωνε ένας διευθυντής να αφήσω το τμήμα μου και να πάω σε όποιο τμήμα του σχολείου είχε κενό και να κάνω κανονικό μάθημα. Αυτό είναι κάτι σαφώς παράνομο, και επικαλεστηκα το ΦΕΚ για να σταματήσει. Καλό είναι να δοθούν γραπτά διευκρινίσεις και να τις ακολουθούν όλα τα σχολεία.
Σελίδες: 1 ... 78910

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33112
  • Τελευταία: kallp.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193520
  • Σύνολο θεμάτων: 19565
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.