0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: rorygr στις Ιανουαρίου 23, 2010, 06:28:23 pmΠαράθεση από: marianthid στις Ιανουαρίου 23, 2010, 06:21:46 pmαν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...Γιατί το βλέπετε σαν συναλλαγή ή σαν business?Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!
Παράθεση από: marianthid στις Ιανουαρίου 23, 2010, 06:21:46 pmαν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...θα συμφωνησω μαζι σου..ρε παιδια ελεος οχι τετοιες νοοτροπιες...με ολη την καλη διαθεση το λεω.οχι και τα 2Οαρια σε τιμη ευκαιριας..κατι τετοια εχουν μετατρεψει τα απολυτηρια σε κουρελοχαρτα και εχουν επιτρεψει να μπαινουν στις υπηρεσιες ατομα που δεν ξερουν να γραφουν σωστα ουτε το ονομα τους...
αν το να τους πω ότι θα τους βάλω 20 είναι το κλειδί για να μου πουν... ποιο είναι το ύφος του κειμένου, Ε ΟΧΙ! δεν είναι μόνο ότι δίνει ο εκπαιδευτικός γη και ύδωρ, είναι ότι απαξιώνει και την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια στεγνή δοσοληψία και μάλιστα.. σε τιμή ευκαιρίας...
Παράθεση από: killbill στις Ιανουαρίου 24, 2010, 11:50:03 amΕξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!ενταξει εγω προτεινω να τους δινουμε και κανενα 20ευρω σαν χαρτζηλικι ,οι καθηγητριες να τους κανουν ενα στριπτιζακι στην ταξη μπας και μας αφησουν να κανουμε μαθημα και ενδιαφερθουν και λιγο ....
Εξάλλου ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Έτσι δεν είναι; Εγώ πέτυχα με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά της θεωρητικής της Γ Λυκείου να είναι καθηλωμένα και να παρακολουθούν μαθηματικά και να ενδιαφέρονται. Αυτό είναι που με νοιάζει και αυτός είναι ο στόχος μου. Όσον αφορά την βαθμολογία ούτε που με ενδιαφέρει. Ναί βάζω 20άρια. Τσάμπα είναι! Εγώ ένα ξέρω: τον στόχο μου τον πέτυχα! Τα παιδιά της θεωρητικής μπορούν να κάνουν 10 πράγματα στα μαθηματικά! και αυτό μου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση που μπορεί να έχει ένας εκπαιδευτικός!