0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: daffyduck στις Νοεμβρίου 18, 2009, 10:37:08 pmΦίλε ή φίλη legend, έχεις διδάξει Επιτάφιο σε τμήμα Γ.Π. της Γ' Λυκείου;Και ενώ όσα λες ακούγονται ωραιότατα, έχω πολλές απορίες: "αν ο καθηγητής το υποστηρίξει" --δηλαδή πώς ακριβώς να γίνει αυτό (συγκεκριμένα!)"να μην περιχαρακωθεί το μάθημα στις οδηγίες του Π.Ι" -- ωραία, αλλά τότε σε τι πλαίσιο να γίνει το μάθημα;;; Επίσης, εμένα μου κανει ολοένα και μεγαλύτερη έκπληξη ακριβώς το πόσα παιδιά ΔΕΝ ενδιαφέρονται - πολλές φορές "ούτε και λίγο" για όλα αυτά που περιγράφεις.Επειδή το μάθημα φέτος με κουράζει περισσότερο και από μαθήματα κατεύθυνσης, και έχω λίγο αγανακτήσει να ψάχνω λύσεις, πραγματικά με ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι συγκεκριμένες προτάσεις και εμπειρίες σου - δηλ. εάν όντως έκανες το μάθημα με τον τρόπο που περιγράφεις, σε τί πλαίσια κινήθηκες και εάν τελικά κατάφερες να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των παιδιών.+ επισης να προσθεσω και το οτι δεν εχεις 1,2,3 παιδια να "βρεις το κουμπι τους" αλλα περιπου 30!!!!! δεν κανουμε εξατομικευμενο μαθημα, δεν ειναι ιδιαιτερο. ουτε ηλεκτρολογος δεν θα εβρισκε να πατησει τοσα κουμπια... επιπλεον δεν μπορω να μπαινω να κανω μαθημα και να πρεπει να αποδεικνυω καθε φορα γιατι το κανουμε αυτο το μαθημα σε αυτο το πλαισιο και κυριως οταν κανενας φιλολογος δεν εχει πεισει ουτε τον εαυτο του.υγ.1 με πονο ψυχης τα γραφω ολα αυτα, καθως ο επιταφιος ηταν και παραμενει για μενα Το κορυφαιο μαθημα. ειναι ομως μαθημα απαιτησεων, πως να το κανουμε τωρα...! πραγματικα, πες μου πως να τους μυησω και να τους καταστησω συνομιλητες μου στο κειμενο που αγαπω τοσο πολυ; ειμαι προθυμη να ακουσω πραγματικες και συγκεκριμενες προτασεις διδασκαλιας του συγκεκριμενου μαθηματος 1 ωρας γενικης παιδειας.
Φίλε ή φίλη legend, έχεις διδάξει Επιτάφιο σε τμήμα Γ.Π. της Γ' Λυκείου;Και ενώ όσα λες ακούγονται ωραιότατα, έχω πολλές απορίες: "αν ο καθηγητής το υποστηρίξει" --δηλαδή πώς ακριβώς να γίνει αυτό (συγκεκριμένα!)"να μην περιχαρακωθεί το μάθημα στις οδηγίες του Π.Ι" -- ωραία, αλλά τότε σε τι πλαίσιο να γίνει το μάθημα;;; Επίσης, εμένα μου κανει ολοένα και μεγαλύτερη έκπληξη ακριβώς το πόσα παιδιά ΔΕΝ ενδιαφέρονται - πολλές φορές "ούτε και λίγο" για όλα αυτά που περιγράφεις.Επειδή το μάθημα φέτος με κουράζει περισσότερο και από μαθήματα κατεύθυνσης, και έχω λίγο αγανακτήσει να ψάχνω λύσεις, πραγματικά με ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι συγκεκριμένες προτάσεις και εμπειρίες σου - δηλ. εάν όντως έκανες το μάθημα με τον τρόπο που περιγράφεις, σε τί πλαίσια κινήθηκες και εάν τελικά κατάφερες να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των παιδιών.