PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ειδική Αγωγή
Μαθησιακές δυσκολίες
(Συντονιστές:
tttzzz
,
Lucinda
)
Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 127 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 284 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 9.445 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 1.556 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης με μονοετή ή τετραετή θητεία σε Πειραματικά σχολεία Αβάθμιας Εκπαίδευσης
Ψηφοφορία
Θα έπρεπε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να βρίσκονται σε ΝΕΟ τμήμα Ε.Αγωγής;
Ναι
23 (40.4%)
Οχι
17 (29.8%)
Να δημιουργηθούν τμήματα ανάλογα της απόδοσης
11 (19.3%)
Κάτι άλλο
6 (10.5%)
Σύνολο ψηφοφόρων:
56
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
5
6
7
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών (Αναγνώστηκε 35524 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ritalamp
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1480
Φύλο:
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητ
«
Απάντηση #84 στις:
Μαρτίου 27, 2009, 08:54:57 am »
Tweet
Η αλλαγή ξεκινά σήμερα από εσένα, από εμένα, από όλους όσους έχουν βαθιά πεισθεί ότι αυτό που σύμβαίνει δεν είναι αρκετό ούτε ποιοτικό. Αυτά που μπορείς να κάνεις στην τάξη σου, οι συζητήσεις με τους συναδέλφους σου και οι διεκδικήσεις όλων μας θα αλλάξουν την κατάσταση. Χαίρομαι που είδες την ευρύτερη εικόνα, γιατί πράγματι δεν υπάρχει τίποτα έτοιμο και παραδεισένιο. Πρέπει να παλεύουμε και για τα αυτονόητα. Γιατί στη ζωή του ανθρώπου και στην επιστήμη δεν υπάρχουν αυτονόητα. Τα πάντα αλλάζουν και πρέπει να αλλάζουμε κι εμείς ανάλογα.
«
Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 27, 2009, 09:09:46 am από Ritalamp
»
Καταγράφηκε
ΠΕ60
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 23:23:27 »
happiness
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2158
Φύλο:
ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #85 στις:
Μαρτίου 27, 2009, 10:15:14 am »
Συνάδελφοι γιατί το κουράζουμε;
Μικτά τμήματα, έως 12 παιδιά ανά τάξη.
(και όχι το συμβιβαστικό 20 της ΟΛΜΕ)
υπάρχει κανένας που θα έχει πρόβλημα να ανταπεξέλθει στις διαφορετικές απαιτήσεις των παιδιών σε αυτή την περίπτωση; Εάν είναι να "κουραζόμαστε" για να διεκδικήσουμε κάτι, ας διεκδικούμε αυτό, που σίγουρα θα ανεβάσει το επίπεδο της παιδείας, αντί να αναρωτιόμαστε για την εφαρμογή ενός μέτρου (διαχωρισμός ανά επίδοση) που είναι αμφιλεγόμενο.
Και εκτός από αμφιλεγόμενο είναι και ανεφάρμοστο. Διότι τίθεται το πρακτικό ζήτημα: πως θα γίνει ο διαχωρισμός; απόλυτα με βάση την βαθμολογία; (δλδ ένα τμήμα για παιδιά του 15-20, ένα για 10-15, ένα για 5-10 και ένα για 0-5) ή σχετικά με βάση την απόδοση του συνόλου των παιδιών; (δλδ κατατάσουμε όλα τα παιδιά μιας τάξης με βάση τον βαθμό τους και μετά διαιρούμε δια 4. Το 1/4 με την μεγαλύτερη βαθμόλογία κάνει ένα τμήμα, το επόμενο 1/4 άλλο τμήμα κτλ).
Διότι εάν ακολουθηθεί ο πρώτος τρόπος, θα κλείσουν ένα σωρό σχολεία στις ακριτικές περιοχές. Διότι που θα βρεθούν 22 παιδιά με βαθμό 15-20 (ή 0-5) σε σχολείο που έχει λιγότερα από 50 παιδιά ανά τάξη; Θα πρέπει αναγκαστικά να "συμπτιχθούν" σχολεία.
Εάν ακολουθεί ο δεύτερος τρόπος τότε δεν θα γίνουν ανακατατάξεις στα σχολεία, αλλά χάνεται το όποιο πλεονέκτημα του μέτρου, καθώς σε ένα σχολείο με χαμηλό μέσο όρο βαθμολογίας, το "καλύτερο" 1/4 μπορεί να περιλαμβάνει παιδιά με βαθμούς από 12-20, το οποίο είναι ουσιαστικά ανομοιόμορφο.
Καταγράφηκε
MARKOS
Συνδρομητής
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #86 στις:
Μαρτίου 27, 2009, 10:34:35 am »
απορω, γαιτι καποιοι συναδελφοι επιμενουν στο διαχωρισμο των μαθητων σε ταξεις αναλογα με την επιδοση!!!
που το διαβασαν? το θεμα δεν ειναι μονο πρακτικο αλλα και κοινωνιολογικο,ψυχολογικο.
αποκταμε ολοι τις ιδιες γνωσεις στο ιδιο βαθμο και μετρο? εχουμε ολοι τα ιδια ενδιαφεροντα? αφιερωνουμε ολοι τις ιδιες ωρες για μελετη? αφομοιωνουμε ολοι τα ιδια πραγματα ταυτοχρονα?
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
someone
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 100
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #87 στις:
Μαρτίου 27, 2009, 11:02:02 am »
Σαν γονιός, θα συμφωνήσω με τη happiness για μικρότερα τμηματα που θεωρω ότι θα δίνουν την ευκαιρία στον εκπαιδευτικό να ασχολείται περισσότερο και καλυτερα με κάθε παιδι...
Και αν μπορω να κανω ένα σχολιο - ας υποθεσουμε ότι ειναι παιδαγωγικά σωστός ο διαχωρισμος με βαση αποδοση του μαθητη και ας υποθεσουμε οτι εφαρμοζεται.
Φαντάζεστε τι θα γινόταν?
Οι δάσκαλοι δεν θα ήθελαν τα 'δυσκολα' τμηματα (εδω αυτη τη στιγμη υπαρχουν 2-3 δυσκολα παιδια σε ένα τμημα των 16 και δεν βρισκεται δάσκαλος για να του το 'φορτωσουν' - και το λεω απο προσωπικη εμπειρια),
Οι γονεις θα έστελναν τα παιδια σε ιδιαίτερα ήδη απο το νηπιαγωγειο, για να προχωρησουν και να μπορουν να μπουν στο 'καλο' τμημα,
και άλλα χαριτωμενα.....
Και τα μονα χαμενα απο την όλη κατάσταση θα ήταν τα παιδια.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 23:23:27 »
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3502
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #88 στις:
Δεκεμβρίου 01, 2017, 10:40:19 pm »
Επειδή με προβλημάτισε το θέμα για πολλοστή φορά, ψάχνοντας ανακάλυψα (με πολύ μεγάλη καθυστέρηση βεβαια) αυτό το topic εδώ στο forum. Διάβασα αρκετές απόψεις που ολες είναι ενδιαφέρουσες και σεβαστες!
Επειδή η θεωρία μερικές φορές διαφέρει απο την πράξη, θα ήθελα να μου πείτε την άποψή σας για το εξής:
Διδάσκω Μαθηματικά στην Γ Λυκείου κατεύθυνση.
Εχω μια ομάδα άριστων μαθητών που πάνε για βαθμό πανω απο 18 στις πανελλήνιες
Εχω μια ομάδα μαθητών με πολλές δυσκολίες που δεν γνωρίζουν βασικά πράγματα απο προηγούμενες τάξεις.
Εχω μια ομαδα μαθητών που ήταν θεωρητική στην
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 01, 2017, 11:25:41 pm από killbill
»
Καταγράφηκε
Έσπερος
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4966
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #89 στις:
Δεκεμβρίου 02, 2017, 09:52:29 am »
Υπό ιδανικές συνθήκες αυτό μόνο με μάθημα σε ομάδες θα μπορούσε να προσεγγιστεί. Δηλαδή γίνεται η παράδοση από τον καθηγητή και μετά κάθε ομάδα με την καθοδήγησή του επιλύει διαφορετικές ασκήσεις ανάλογα με το επίπεδο και τους στόχους των μελών της. Αυτό όμως προϋποθέτει κάποιον χρόνο που φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει σε αυτές τις τάξεις....
Καταγράφηκε
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3502
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #90 στις:
Δεκεμβρίου 02, 2017, 12:02:47 pm »
Ακριβώς! Έτσι όμως σε κάθε μάθημα θα λύνεις το πολύ 1 ή 2 ασκήσεις αφού θα έχεις να επιβλέψεις και να ασχοληθείς με πολλές διαφορετικές.
Αντίθετα, όταν το τμήμα είναι ομοιογενές και είναι όλοι στο ίδιο επίπεδο θα λύσεις πολύ περισσότερες σε 1 διδακτική ώρα.
Το έχω δοκιμάσει και αυτό, και κυλησε η 1 διδακτική ώρα λύνοντας 1 μόνο άσκηση για κάθε ομάδα, αφού είχα να επιβλέψω 4-5 ομάδες με διαφορετική άσκηση στην κάθε μία!
Λέτε να είναι χαζά τα φροντιστήρια που έχουν ταμπέλα "ομοιογενή τμήματα"; Αυτό επιζητούν και οι γονείς. Το παιδί τους, αν είναι άριστο, να είναι σε τμήμα με άριστους και όχι με άσχετους!
Καλά τα λέει ο Piaget αλλά δεν νομίζω ότι ο Piaget μπήκε ποτέ σε τάξη 25 ατόμων να διδάξει Μαθηματικά για Πανελλήνιες και να έχει και μαθητές του 20 και μαθητές του 5 και να πρέπει να βγάλει έναν μεγάλο όγκο ύλης σε συγκεκριμένο διάστημα.
Τα περι "χωρίζω το τμήμα σε ομάδες και κάθε ομάδα δουλεύει χωριστά", δουλεύει στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό και σε μαθήματα όπως καλλιτεχνικά και μουσική. Στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, ...άστο καλύτερα
Καταγράφηκε
Έσπερος
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4966
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #91 στις:
Δεκεμβρίου 02, 2017, 12:55:24 pm »
Αυτό το πρόβλημα υπάρχει από τη στιγμή που παριστάνουμε ότι θέλουμε λύκειο γενικής παιδείας αλλά ταυτόχρονα θεωρούμε αυτονόητη και την εντατική προετοιμασία για σκληρές εξετάσεις. Αυτά τα δύο δεν συμβαδίζουν και δεν κατσλαβαίνω και γιατί χρειάζεται να συμβαδίσουν. Η γενική παιδεία μπορεί να σταματά μετά την Α ή
Καταγράφηκε
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3502
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #92 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2017, 09:12:02 am »
Συμφωνώ με Έσπερος!
Μην ξεχνάτε ότι πριν λίγα χρόνια οι Πανελλήνιες ήταν υποχρεωτικές και μάλιστα ο βαθμός απολυτηρίου καθορίζονταν από αυτές! Έλεος! (ήταν η εποχή που βάζαμε 20 στους αδύνατους μαθητές γιατί θα έγραφαν 0 στις Πανελλήνιες, προκειμένου να πάρουν απολυτήριο).
Θέλουμε Γενικό Λύκειο, όμως όλοι θα δώσουν Πανελλήνιες.
Αφού το κατάλαβαν αυτό μετά από χρόνια, κάπως διορθώθηκαν τα πράγματα. Η επίδοση στις Πανελλήνιες δεν καθορίζει πλέον τον βαθμό του απολυτηρίου, και οι Πανελλήνιες έγιναν προαιρετικές.
Εχει παραμείνει όμως ένα αγκάθι.
ΟΛΟΙ παρακολουθούν μαθήματα κατεύθυνησης, ακόμα και όσοι δεν θα δώσουν Πανελλήνιες!
Ελπίζω αυτό να διορθωθεί.
Στο θέμα μας. Γιατί πάνε φροντιστήριο τα παιδιά; Αν τα ρωτήσετε, οι κυριότεροι λόγοι είναι:
1) Είμαι μαθητής του 19 και θέλω μόνο μάθημα υψηλού επιπέδου, κάτι που στο σχολείο δεν γίνεται γιατί υπάρχουν και πολλοί αδύνατοι μαθητές και ο καθηγητής πολλές φορές καθυστερεί εξηγώντας τους πράγματα που για μένα είναι αυτονόητα.
2) Είμαι μαθητής του 5, και στο σχολείο δεν καταλαβαίνω τίποτα, αφού ο καθηγητής κάνει το μάθημα κυρίως για αυτούς που θα δώσουν Πανελλήνιες και είναι άριστοι, και δεν θα κάτσει να μου εξηγήσει εμένα τα κενά που έχω από το Γυμνάσιο
3) Χάνονται πολλές ώρες μαθήματος στο σχολείο.
Το (3) είναι μια άλλη ιστορία. Τα (1) και (2) αφορούν ακριβώς το μειονέκτημα που έχει μια μεικτή τάξη με μαθητές διαφορετικών επιδόσεων.
Αλήθεια, πείτε μου, πόσες φορές σας ρώτησε κάτι ένας πολύ αδύνατος μαθητής και απαντήσατε "μείνε λίγο στο διάλειμμα να στο εξηγήσω" γιατί δεν θέλατε να καθυστερήσατε την ροή του μαθήματος επειδή αυτό που ρώτησα ήταν κενό του μαθητή που είναι προφανές για τους καλούς μαθητές;
Αν το είπατε, τότε είστε "οπαδοί" του ότι καλύτερο θα ήταν οι τάξεις να ήταν χωρισμένες σε επίπεδα.
Αν δεν το είπατε ποτέ και κάτσατε και διακόψατε το μάθημα να του εξηγήσετε πως κάνουμε πρόσθεση, τότε είστε υποστηριχτές ότι οι τάξεις πρέπει να είναι ανομοιογενείς!
Διάβασα παραπάνω ότι "μα η ίδια η κοινωνία μας είναι ανομοιογενής. θα ήταν ρατσιστικό να χωρίσουμε τις τάξεις σύμφωνα με τις επιδόσεις. θα νιώσει άσχημα ο μαθητής".
Απαντώ:
1) ακόμα πιο ρατσιστικό θα είναι όταν δεν θα ασχοληθείς στη ανομοιογενή τάξη που υποστηρίζεις, με τους αδύνατους μαθητές γιατί θα σε καθυστερήσουν και θα δυσαρεστήσεις τους καλούς μαθητές.
2) ακόμα πιο ρατσιστικό θα είναι όταν εσύ θα λύνεις Πανελλαδικά θέματα στην τάξη, και θα βλέπεις τους αδύνατους μαθητές που δεν θυμούνται πως γίνεται η πρόσθεση και δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτούς.
3) ακόμα πιο ρατσιστικό θα είναι όταν θα έρθει στο διάλειμμα ο μαθητής και θα σου πει "κύριε εγώ έχω κενά από το δημοτικό ακόμα βοηθείστε με να μπορέσω να γράψω ένα 6 στις Πανελλήνιες τουλάχιστον" και εσύ δεν θα μπορείς.
Ρώτησε πιο πάνω κάποιος "και ποιός θα κρίνει το πως θα γίνει ο διαχωρισμός των μαθητών σε τμήματα;"
Απαντώ:
Οι ίδιοι οι μαθητές!
Κάθε μαθητής θα επιλέγει αν είναι καλύτερο για αυτόν να πάει στο δυνατό ή στο αδύνατο τμήμα. Πιστεύω όλοι θα το δεχθούν και με χαρά! Και θα μπορεί ο μαθητής και μέσα στη χρονιά αν νιώσει ότι μπορεί να πάει στο δυνατό τμήμα, να πάει, και αντίθετα αν νομίζει ότι έχει χάσει την μπάλα στο δυνατό τμήμα, να πάει στο αδύνατο.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 03, 2017, 09:15:26 am από killbill
»
Καταγράφηκε
Έσπερος
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4966
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #93 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2017, 09:46:54 am »
Αν μιλάμε για διαχωρισμό μόνο στις τελευταίες τάξεις και σε επίπεδο κατεύθυνσης (δεν ξέρω αν θα αυμφωνούσα αν μιλούσαμε για άλλες τάξεις), σαφώς και οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν. Δεν χρειάζεται να τεθεί θέμα δυνατού και αδύναμου τμήματος, μπορεί να ονομαστεί τμήμα απλό και τμήμα εμβάθυνσης πχ χωρίς αξιολογικούς χαρακτηρισμούς. Κάπως σαν μάθημα επιλογής δλδ. Οι μαθητές σαφώς γνωρίζουν το επίπεδο και τους στόχους τους σε αυτήν την φάση. Για τους γονείς τους δεν είμαι σίγουρη...
Για τα φροντιστήρια είναι σωστά όλα αυτά, προσθέτω και μιαν άλλη παράμετρο: οι μαθητές των ιδιωτικών γιατί κάνουν ιδιαίτερα και φροντιστήρια ( συνήθως και τα δύο) παρόλο που στο σχολείο τους κάνουν παραπάνω ώρες και έχουν μεγαλύτερη ομοιογένεια; Είναι γιατί όσο θεωρείται τόσο μεγάλη αξία η εισαγωγή σο πανεπιστήμιο (αξία για το πρεστίζ της οικογένειας κυρίως), οι γονείς που μπορούν να διαθέσιυν, θα διαθέσουν ώστε να είναι βέβαιοι ότι το καμάρι τους θα έχει μια ελπίδα να κάνει το 12.5 13, το 16 17 και το 19 19.5. Οπότε και με όρους φροντιστηρίου να λειτουργούσε το δημόσιο σχολείο, αυτοί που είναι να πληρώσουν για το παραπάνω, θα πληρώσουν. Ίσως όχι όλοι, αλλά σίγουρα θα συνεχίσουν να υπάρχουν.
Καταγράφηκε
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3502
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #94 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2017, 10:07:41 am »
Θεωρώ ότι ο διαχωρισμός θα πρέπει να είναι σε όλες τις τάξεις μόνο και μόνο για τα "δυνατά" μαθήματα (Μαθηματικά, Αρχαία, Φυσική), και
με επιλογή του μαθητή σε ποιό τμήμα επιθυμεί να είναι.
Όσον αφορά τα ιδιωτικά:
1) Τα ιδιωτικά ακολουθούν την ίδια νομοθεσία με τα δημόσια και εκεί τα τμήματα χωρίζονται αλφαβητικά και όχι με βάση την επίδοση.
2) Στα ιδιωτικά δεν πάνε μόνο άριστοι αλλά και αδύναμοι, οπότε δεν νομίζω οτι υπαρχει ομοιογένεια. Το σκεπτικό είναι, γιατί να τα δίνω στα φροντηστήρια. Πιο φθηνά θα μου βγεί στα ιδιωτικά.
4)
Καταγράφηκε
Έσπερος
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4966
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #95 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2017, 10:23:11 am »
Στο τελευταίο για την ενισχυτική διδασκαλία συμφωνώ απόλυτα και πιστεύω ότι σωστή εφαρμογή της από το δημοτικό θα έλυνε αρκετά προβλήματα ανομοιογένειας. Όχι όλα, αλλά σίγουρα δεν θα είχαμε αναλφάβητους μαθητές μετά από 6 τάξεις δημοτικού. Γι' αυτό λέω ότι δεν μου αρέσει η ιδέα των επιπέδων σε μικρότερες τάξεις, πιστεύω ότι υπάρχουν προςφορότερες λύσεις. Τώρα για τα μαθήματα που λες, ίσως επίπεδα θα μπορούσαν να υπάρχουν από τη γ γυμνασίου, σαν προπαρασκευή για το λύκειο.
Για τα ιδιωτικά να διευκρινίσω ότι δεν θεωρώ ότι λειτουργούν καλύτερα λόγω οργάνωσης ή καλυτερων κσθηγητων ή αξιολόγησης ή όποιου αλλου λογου επικαλούνται οι υποστηρικτές τους. Ομως γενικά έχουν πιο ομοιογενη τμήματα λογω των γονεων που επιλεγουν να στειλουν τα παιδια τους εκει, δεν υπαρχουν λοιπον παιδια που το οικογενειακο τους περιβαλλον, η καταγωγη ή η κατασταση της υγειας τους τους αποτρεπει απο την ενταξη στο σχολικο κλιμα. Επισης ειναι κοινο μυστικο οτι κινουνται στα ορια της νομιμοτητας ως προς την εφαρμογη των αναλυτικων προγραμματων και του ωρολογιου προγραμματος, ωστε να εξασφαλιζουν εμφαση σε σημεια της υλης που ειναι αναγκαια για τη συνεχεια (αυτο το κανουν απο το γυμνασιο ηδη), και να κανουν κ περισσοτερες ωρες τα μαθηματα κατευθυνσης. Κι ομως, ακομα και με αυτους τους ορους, οι περισσοτεροι μαθητες τους κανουν φροντιστηρια και ιδιαιτερα και απο τα πιο ακριβοπληρωμενα μαλιστα, ακριβως για το κατι παραπανω που ειπες κι εσυ.
Καταγράφηκε
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3502
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών
«
Απάντηση #96 στις:
Δεκεμβρίου 03, 2017, 11:29:51 am »
Έχω διδάξει και σε ιδιωτικό μια περίοδο. Είναι ομοιογενή ως προς την οικογενειακή οικονομική κατάσταση και μόνο! Τελεία!
Απλά εκεί εφαρμόζουν την ενισχυτική, και καλά κανουν, κάτι που αδυνατεί, δυστυχώς, το δημόσιο σχολείο.
Τι να κάνουμε. Δώσανε εκατομμύρια για δωρεάν λαπτοπ στους μαθητές (τα λεγόμενα netbooks), για βιντεοπροβολείς κλπ, και για την ουσία της μάθησης τίποτα. Όχι ότι δεν είναι χρήσιμος ο τεχνολογικός εξοπλισμός, απλά έπρεπε να μπουν κάποιες προτεραιότητες και δεν νομίζω ότι το πρόβλημα στην εκπαίδευση ήταν η έλλειψη λαπτοπς και εξοπλισμού. Όλα αυτά έγιναν για να κονομήσουν κάποια εκατομμύρια κάποιες εταιρίες, και για να βγει η εικόνα ότι "να στηνΕλλάδα εκσυχρονίζεται η παιδεία"!
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
5
6
7
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ειδική Αγωγή
Μαθησιακές δυσκολίες
(Συντονιστές:
tttzzz
,
Lucinda
)
Δημιουργία ξεχωριστών τμημάτων με βάση: Μαθησιακές δυσκολίες ή Απόδοση μαθητών