*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 481375 φορές)

sakissov και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 955
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2590 στις: Μάιος 19, 2024, 08:57:47 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:51:45 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2386
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2591 στις: Μάιος 21, 2024, 02:06:31 μμ »
Σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες.
Δεδομένα: σε κλάδο τεχνικής ειδικότητας δίνονται 0 κενά για μεταθέσεις. Κανένας δεν έρχεται, κανένας δεν φεύγει. Στις μετατάξεις δίνονται 0 κενά. Στη ρύθμιση υπεραριθμίας δίνονται δύο κενά και κανένα πλεόνασμα. Τα κενά δεν αφορούν τεχνολογία γυμνασίου αλλά ΕΠΑΛ. Πώς γίνεται αυτό;
Περιμένω απαντήσεις.
Υ.Γ. Υπάρχει απάντηση απλά γράφω τον γρίφο γιατί σε πολλούς φαίνεται παράξενο όταν το βλέπουν.

Απάντηση. Ίσως υπάρχουν σε 3 σχολεία πλεονάσματα 5-6 ωρών που δεν καθιστούν κάποιους αυτόματα υπεράριθμους αφού δεν παραβιάζεται το 12. Άρα σε επίπεδο μεταθέσεων έχουμε 3*6=18, στα δύο οργανικά πλέον έχουμε 2*12=24. Άρα ναι μεν δύο οργανικά για εσωτερική κατανάλωση αλλά 24-18=6 ώρες, επομένως 0 κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις, διορισμούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2024, 02:38:51 μμ από kapoioskapoukapote »
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2956
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2592 στις: Μάιος 21, 2024, 05:22:00 μμ »
Αλλιώς υπολογίζονται τα κενά για μεταθέσεις-μετατάξεις-διορισμούς κι αλλιώς για τις οριστικές τοποθετήσεις. Στις οριστικές παν ανά σχολείο. Στα πρώτα ομαδοποιούνται ανά διεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1816
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2593 στις: Μάιος 22, 2024, 08:09:57 πμ »
Σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες.
Δεδομένα: σε κλάδο τεχνικής ειδικότητας δίνονται 0 κενά για μεταθέσεις. Κανένας δεν έρχεται, κανένας δεν φεύγει. Στις μετατάξεις δίνονται 0 κενά. Στη ρύθμιση υπεραριθμίας δίνονται δύο κενά και κανένα πλεόνασμα. Τα κενά δεν αφορούν τεχνολογία γυμνασίου αλλά ΕΠΑΛ. Πώς γίνεται αυτό;
Περιμένω απαντήσεις.
Υ.Γ. Υπάρχει απάντηση απλά γράφω τον γρίφο γιατί σε πολλούς φαίνεται παράξενο όταν το βλέπουν.

Απάντηση. Ίσως υπάρχουν σε 3 σχολεία πλεονάσματα 5-6 ωρών που δεν καθιστούν κάποιους αυτόματα υπεράριθμους αφού δεν παραβιάζεται το 12. Άρα σε επίπεδο μεταθέσεων έχουμε 3*6=18, στα δύο οργανικά πλέον έχουμε 2*12=24. Άρα ναι μεν δύο οργανικά για εσωτερική κατανάλωση αλλά 24-18=6 ώρες, επομένως 0 κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις, διορισμούς.
Ομως αν ηταν το ενα απο τα δυο -12 σε μια δευτερη ομαδα σχολειων τοτε απο την1η ομαδα= +18-12=6 που δεν βγαζει κατι και στην  2η ομαδα= -12 δινει ενα ελλειμμα σε επιπεδο περιοχης μεταθεσης για μεταθεση/διορισμο.
Κι αν ηταν το ετερο -12 σε μια τριτη ομαδα τοτε 1η ομαδα= =18 δηλ 1 πλεονασμα, 2η ομαδα= -12 δηλ 1 ελλ και 3η ομαδα= 1 ελλ και συνολικα 1 πλεονασμα - 2 ελλειμμ= 1 ελλειμμα για μεταθεση.
Κι αν ηταν τα 3 εξαρια πλεονασματα σε τρεις διαφορετικες ομαδες σχολειων και τα δυο ελλειμμτικα 12αρια το καθενα σε διαφορετικη ομαδα, δηλ συνολικα 5 ομαδες σχολειων τοτε θα εβγαιναν 2 κενα για μεταθ/διορ.
Γενικα δεν μπορει να βγει ακρη κοιταζοντας μεμονωμενα τα κενα για μεταθεσεις ή τα κενα για οργανικες τοποθετησεις σε σχολεια γιατι μπορει να δεις σε μια περιοχη μεταθεσης μηδεν κενα για τοποθετησεις σε σχολειο και στην ιδια περιοχη 20 κενα για μεταθεση[ δεν ειναι υπερβολικο το σχημα γιατι μπορει να συμβει στην πραγματικοτητα] και να ακουμε φωνες του τυπου "πηραμε 20 μεταθεση και δεν βρηκαμε ουτε ενα κενο για τοποθετηση αρα αυτη η διευθυνση δεν ξερει τι της γνεται", ενω η αληθεια ηταν οτι μια χαρα ηξερε τι της γινεται καθως και το αναποδο δηλ 20 οργανικα κενα για τοποθετηση σε σχολειο και μηδεν κενα για μεταθεση/διορισμο και να υπαρχουν φωνες "τα κρυψανε τα κενα".
Μονο αν εχουμε την εικονα του καθε σχολειου χωριστα και το πως ειναι κατανεμημενα ανα ομαδες μπορουμε να ειμαστε ακριβεις στις διαμαρτυριες μας
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2024, 08:18:35 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:51:45 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2594 στις: Μάιος 22, 2024, 09:38:08 μμ »
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο. Ας υποθέσουμε ότι τοποθετείται οριστικά ένας φυσικός με ωράριο 21 ώρες σε ένα ΓΕΛ όπου υπάρχουν για αυτόν 12 ώρες Φυσική και 9 ώρες Χημεία, οι 6 εκ των οποίων στη Γ ΓΕΛ. Γίνεται, εφόσον το επιθυμεί ο φυσικός, να δηλώσει ο διευθυντής ως έλλειμμα τις 6 ώρες της Χημείας Γ ΓΕΛ με σκοπό να έρθει χημικός και ο φυσικός να διατεθεί αλλού για συμπλήρωση ωραρίου;

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2956
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2595 στις: Μάιος 22, 2024, 09:56:54 μμ »
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο. Ας υποθέσουμε ότι τοποθετείται οριστικά ένας φυσικός με ωράριο 21 ώρες σε ένα ΓΕΛ όπου υπάρχουν για αυτόν 12 ώρες Φυσική και 9 ώρες Χημεία, οι 6 εκ των οποίων στη Γ ΓΕΛ. Γίνεται, εφόσον το επιθυμεί ο φυσικός, να δηλώσει ο διευθυντής ως έλλειμμα τις 6 ώρες της Χημείας Γ ΓΕΛ με σκοπό να έρθει χημικός και ο φυσικός να διατεθεί αλλού για συμπλήρωση ωραρίου;
Ναι. Μάλιστα αυτή η λύση προτιμάται συνήθως. Τα μαθήματα των εισαγωγικών να διδάσκονται απ' την ειδικότητα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2024, 09:59:59 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2596 στις: Μάιος 22, 2024, 10:16:47 μμ »
Ναι. Μάλιστα αυτή η λύση προτιμάται συνήθως. Τα μαθήματα των εισαγωγικών να διδάσκονται απ' την ειδικότητα.

Οπότε το λέει στην περίπτωση μας ο φυσικός στο διευθυντή να στείλει έλλειμμα τις ώρες της Χημείας της Γ ΓΕΛ και να ζητήσει χημικό και ο φυσικός περιμένει να βγουν τα λειτουργικά για να δηλώσει για συμπλήρωση ωραρίου;

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2956
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2597 στις: Μάιος 22, 2024, 10:43:48 μμ »
Οπότε το λέει στην περίπτωση μας ο φυσικός στο διευθυντή να στείλει έλλειμμα τις ώρες της Χημείας της Γ ΓΕΛ και να ζητήσει χημικό και ο φυσικός περιμένει να βγουν τα λειτουργικά για να δηλώσει για συμπλήρωση ωραρίου;
Ναι.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1816
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2598 στις: Μάιος 22, 2024, 11:01:20 μμ »
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο. Ας υποθέσουμε ότι τοποθετείται οριστικά ένας φυσικός με ωράριο 21 ώρες σε ένα ΓΕΛ όπου υπάρχουν για αυτόν 12 ώρες Φυσική και 9 ώρες Χημεία, οι 6 εκ των οποίων στη Γ ΓΕΛ. Γίνεται, εφόσον το επιθυμεί ο φυσικός, να δηλώσει ο διευθυντής ως έλλειμμα τις 6 ώρες της Χημείας Γ ΓΕΛ με σκοπό να έρθει χημικός και ο φυσικός να διατεθεί αλλού για συμπλήρωση ωραρίου;
Το πυσδε κατα την εναρξη του σχολ ετους θα καταρτισει πινακα λειτουργ κενων/πλεονασματων. Στον πινακα του συγκεκριμ σχολειου θα καταγραψει  μηδενικα  στη γραμμη ωρων φυσικης και χημειας [εαν υποθεσουμε οτι ολοι οι πε04 του σχολειου συμπληρωνουν ωραριο]. Στη συνεχεια θα ζητηθουν απο τους επκους δηλωσεις προτιμησης σχολειων για συμπληρ ωραριου. Εστω οτι ο φυσικος εχει καταθεσει αιτηση επεξηγωντας σε αυτη ρητα το αίτημά του. Το πυσδε αρχικα θα πρεπει να τοποθετησει τους λειτουργικα υπεραριθμους [δηλ οσους δε συμπληρωνουν το ωραριο τους στο σχολειο οργανικης] και μετα τους διαθεσιτες κλπ. Απ την αλλη βεβαια υπαρχει η βουληση/μεριμνα του συμβουλιου για να διευθετηθουν, προς το συμφερον των μαθητων, ολα τα ζητηματα των πανελλαδικως εξεταζομενων μαθηματων. Ομως εφοσον ο εκπκος δεν ειναι λειτουργικα υπεραριθμος εχει τυπικο κωλυμα [το πυσδε], σε πρωτη φαση, να τον μετακινησει σε αλλο σχολειο μιας και προηγουνται στη συμπληρωση ωραριου οι φυσικοι που δε συμπληρωνουν ωραριο στο σχολειο τους και στη συνεχεια οι διαθεσιτες και οι οποιοι θα εκαναν ενσταση που θα την κερδιζαν αν τυχον τους επαιρνε τις ωρες ο φυσικος που δε θα ηταν λειτ υπεραριθμος*. Μετα το τελος των τοποθετησεων, εαν και εφοσον υπαρχουν διαθεσιμες ωρες στα σχολεια που δήλωσε ο φυσικος και ταυτοχρονα υπαρχει και διαθεσιμος [με ασυμπληρωτο ωραριο] χημικος , τοτε θα γινουν οι αλλαγες. Αν δεν υπαρχει διαθεσιμος χημικος θα μετακινηθει ο φυσικος οταν βρεθει χημικος. Δεν αρκει δηλ να θελει ο φυσικος και να δηλωσει ελλειμμα ο διευθυντης [οι πινακες των διευθυντων δεν ειναι, σε καμμια περιπτωση, δεσμευτικοι για το πυσδε/ ακομα κι αν ο διευθντης κατεγραφε ελλειμμα το πυσδε οφειλε να αναρτησει στον κεντρικο πινακα μηδενικο υπολοιπο]. Σε γενικες γραμμες ομως και εφοσον θελει ο φυσικος, που ειναι το βασικο προαπαιτουμενο, γινονται τετοιου ειδους μετακινησεις.
*
Αν πχ ημουν λειτουργικα υπεραρ φυσικος ενος σχολειου και εβλεπα να τοποθετουνταν, πριν απο μενα, σε ενα σχολειο της επιλογης μου ενας φυσικος απο σχολειο που δεν θα ειχε πλεονασμα στον συνολικο πινακα κενων/πλεονασματων της δδε, θα εκανα κατευθειαν ενσταση και θα την κερδιζα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2024, 11:36:41 μμ από g.t »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160911
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 730
Σύνολο: 738

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.