0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλά δεν ξέρουν τι τους γίνεται για εμένα και θα έπρεπε να υπάρχει αποκλειστικά ενας κλάδος που να περιλαμβάνει και τις δυο ηλικίες...
η γνωμη μου ειναι οτι επιφανειακα μπορουν να κανουν τη δουλεια της νηπιαγωγου και αλλοι οπως και μεις αλλων. δεν υπαρχει ομως η παιδαγωγικη εκπαιδευση που υπαρχει στο πανεπιστημιο και δεν υπαρχουν και οι γνωσεις των προγραμματων που δουλευουμε εμεις. εξαλλου δεν ανηκουν στο υπουργειο παιδειας για να ξερουν τα δικα μας προγραμματα. συμφωνω ότι καποιος που εχει ορεξη κανει προγραμμα και στον παιδικο αλλα απο τη στιγμη που δεν ειναι υποχρεωτικο απο το υπουργειο που ανηκουν ειναι μεμονομενο γεγονος. απο την αλλη κ εμεις στην ψυχολογια διδασκομαστε και για μεγαλυτερους-εφηβους,αυτο δεν μας κανει ειδικους για το λυκειο
Πιστέυω οτι αν ήμουν νηπιαγωγός ούτε εγώ θα ήθελα οι βρεφονηπιοκόμοι να διεκδικήσουν τη θέση μου... λογικό είναι. Επίσης για να κάνουμε πρακτικη σε νήπια σημαίνει οτι έχουμε και θεωρητικό υπόβαθρο εφόσον απαιτούν να κάνουμε και σε αυτήν την ηλικία πρακτικη, είναι δηλαδή υποχρεωτικό. Απο την άλλη θεωρώ αδικία να κην μπορούμε να υπαγόμαστε στο ΥΠΕΠΘ... το ξέρω δεν σας αρέσει αλλα αυτή είναι η αποψή μου. Εγώ προσωπικά έχω κάνει πρακτική μόνο σε νήπια 5χρονα επειδή εκεί με είχε ανάγκη ο παιδικός σταθμός. Έχουμε διδαχθεί ότι κ εσείς, έχουμε σχεδόν τα ίδια βιβλία και κάποια απο αυτά είναι ίδια... για αυτο θεωρώ μεγαλη αδικία αυτο για εμας οσον αφορα το ΥΠΕΠΘ αλλα καταλαβαινω και εσάς.
Παράθεση από: Nansoula στις Δεκέμβριος 02, 2008, 09:12:52 μμΠιστέυω οτι αν ήμουν νηπιαγωγός ούτε εγώ θα ήθελα οι βρεφονηπιοκόμοι να διεκδικήσουν τη θέση μου... λογικό είναι. Επίσης για να κάνουμε πρακτικη σε νήπια σημαίνει οτι έχουμε και θεωρητικό υπόβαθρο εφόσον απαιτούν να κάνουμε και σε αυτήν την ηλικία πρακτικη, είναι δηλαδή υποχρεωτικό. Απο την άλλη θεωρώ αδικία να κην μπορούμε να υπαγόμαστε στο ΥΠΕΠΘ... το ξέρω δεν σας αρέσει αλλα αυτή είναι η αποψή μου. Εγώ προσωπικά έχω κάνει πρακτική μόνο σε νήπια 5χρονα επειδή εκεί με είχε ανάγκη ο παιδικός σταθμός. Έχουμε διδαχθεί ότι κ εσείς, έχουμε σχεδόν τα ίδια βιβλία και κάποια απο αυτά είναι ίδια... για αυτο θεωρώ μεγαλη αδικία αυτο για εμας οσον αφορα το ΥΠΕΠΘ αλλα καταλαβαινω και εσάς.εννοειται οτι ολοι θα προτιμουσαμε μα ανηκετε στο υπουργειο και να γινεται εκπαιδευση κ επισημα. σ αυτο δεν νομιζω να εχει αντιρρηση κανεις. οσο για τα βιβλια και τις γνωσεις κτλ προσωπικα δεν συμφωνω, θα μπορουσε ομως να το συγκρινει καποιος που εβγαλε και τις 2 σχολες. στη σχολη μας πχ καναμε πολλα για δυσλεξια , ειδικη αγωγη κτλ. θεωρω ότι με επιπλεον διαβασμα καποιος μπορει να γινει πολυ καλος σ αυτο. ομως δεν μπορουμε να δουλεψουμε σαν λογοθεραπευτες
Η λύση είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία: Ενιαία προσχολική 0-6 που θα παρέχεται από ενιαίο φορέα (ΥΠΕΠΘ) και ενιαίος φορέας εκπαίδευσης εκπαιδευτικών (ΑΕΙ). Μέχρι τώρα μας βόλευε "να αλλάζουν τις πάνες", τώρα που εξισώνονται τα πτυχία μας ιδρώσαμε. Πού ήμασταν όταν παλεύανε για το επίπεδο σπουδών τους; Πού ήμασταν όταν δεν είχαν καθηγητές και συγγράμματα; Καμαρώναμε γιατί είχαμε κάποιον πιο κάτω από εμάς, ό,τι μας κάνουν οι φιλόλογοι δηλαδή. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να διεκδικήσουμε ένα ενιαίο πλαίσιο γιατί αλλιώς χαθήκαμε. Ο κατακερματισμός δημιουργεί αντιπαλότητες και δεν προάγει την ποιότητα της εκπαίδευσης.
Η λύση είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία: Μέχρι τώρα μας βόλευε "να αλλάζουν τις πάνες", τώρα που εξισώνονται τα πτυχία μας ιδρώσαμε. Πού ήμασταν όταν παλεύανε για το επίπεδο σπουδών τους; Πού ήμασταν όταν δεν είχαν καθηγητές και συγγράμματα; Καμαρώναμε γιατί είχαμε κάποιον πιο κάτω από εμάς, ό,τι μας κάνουν οι φιλόλογοι δηλαδή.
[Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλα μου φαίνεται απιστευτα δύσκολο να γίνει αυτο τουλάχιστον σύντομα... Αυτό σίγουρα θα ήταν το ιδανικό!
Παράθεση από: Ritalamp στις Δεκέμβριος 02, 2008, 11:38:06 μμΗ λύση είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία: Μέχρι τώρα μας βόλευε "να αλλάζουν τις πάνες", τώρα που εξισώνονται τα πτυχία μας ιδρώσαμε. Πού ήμασταν όταν παλεύανε για το επίπεδο σπουδών τους; Πού ήμασταν όταν δεν είχαν καθηγητές και συγγράμματα; Καμαρώναμε γιατί είχαμε κάποιον πιο κάτω από εμάς, ό,τι μας κάνουν οι φιλόλογοι δηλαδή. Μράβο!!! Ετσι ειναι. Παράθεση από: Nansoula στις Δεκέμβριος 02, 2008, 11:43:08 μμ[Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλα μου φαίνεται απιστευτα δύσκολο να γίνει αυτο τουλάχιστον σύντομα... Αυτό σίγουρα θα ήταν το ιδανικό! Ενιαία προσχολική 0-6 όμως δεν υπάρχει περίπτωση. Αφού πολεμάνε σιγα-σιγα να ενταξουν τον ενα χρόνο του νηπιαγωγείου στο Δημοτικό. Και εκεί μας βλέπω να "φωνάζουμε" εμείς, να μας πάρουνε στα σοβαρά οι δάσκαλοι, που μας βλέπουνε πολλές φορές κατώτερους...