*

Αποστολέας Θέμα: Πώς γράψατε; - ΠΕ60  (Αναγνώστηκε 30246 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #84 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 10:50:29 pm »
thanks my love :-* :-* :-*
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:16:44 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #85 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 01:09:27 am »
Για μένα τα θέματα δεν έστεκαν..Το θέμα τις διδακτικής(που θα πρεπε να είναι στο γνωστικό) δεν είναι θέμα που αντικατοπρίζει τα ενδιαφέροντα και τα βιώματα των 5 χρονων παιδιών στα οποια απευθυνεται ένα νηπιαγωγός σήμερα! Ποιος απο μας θα το έκανε σε μια τάξη και τι θα επεδίωκε;;
Γενικότερα απο Παιδαγωγικης αποψης δεν στέκει. Αυτη είναι η ταπεινή μου γνώμη... Όσο για το ερώτημα με το ΔΕΠΠΣ και πάλι διαβάζω διάφορα(στο φορουμ και στα φροντιστηρια) που εγω δεν τα έγραψα και δεν θεώρησα οτι τα ζητάει το θέμα..

Για να απαντησω λοιπόν στο ερώτημα: Δεν ξέρω πως έγραψα


Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #86 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 01:15:51 am »
VasilikiP συμφωνώ απολύτως με τη γνώμη σου για τα θέματα!!!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 01:25:09 am »
Καταρχήν τα παιδιά που συμετείχαν στο πείραμα(το οποίο έγραψα κι εγώ) έπρεπε να έχουν κατακτήσει την έννοια της σφαιρικής διάστασης της γης.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:16:44 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 01:27:24 am »
Καταρχήν τα παιδιά που συμετείχαν στο πείραμα(το οποίο έγραψα κι εγώ) έπρεπε να έχουν κατακτήσει την έννοια της σφαιρικής διάστασης της γης.
Και εγω πείραμα έγραψα..με τη διαπολιτισμική είμαι περίεργη πως το συνδιάσατε εσεις(εγω έβαλα μερικές βασικές αρχές) γιατί το θέμα ήταν ο συνδιασμός... Να ήταν γλώσσα να το καταλάβω αλλά φυσική >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 01:37:26 am »
Αν είχα παραπάνω χρόνο στο συγκεκριμένο θα 'γραφα πολύύύύύύύύύ καλύτερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Γιατί ήξερα τι να γράψω σ' αυτό το θέμα!!! Το είχα κάνει μάθημα στη σχολή και γ...........η εργασία!!! Cool..... 8)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #90 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 01:43:43 am »
Kαι το θέμα του χρόνου που αναφέρεις είναι πολυ σημαντικό...Πότε να προλάβεις τόσααα πράγματα που ζητούσε;;

Τελοσπάντων βγήκα εκτός θέματος πάλι, αλλά προσπάθησα να εξηγήσω γιατί δεν ξέρω πως έγραψα! Καλά αποτελέσματα να χουμε

Αποσυνδεδεμένος npanag

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #91 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 08:22:30 am »
οσον αφορα τις πολλαπλης πελαγωσα παιδια , πολλες παγιδες και απορω πως λετε οτι σας φανηκαν ευκολες
απογοητευτηκα και στενοχωρηθηκα το σαββατο αλλα μετα σκεφτηκα οτι πριν 2 χρονια ειχαν βαλει 25 τη μια και 25 την αλλη πολλαπλης οποτε το ιδιο ειναι απλα της εβαλαν σε μια μερα μαζι Plus 10 τεσπαντων
MairyLiscious ναι, αλλά με μια ποιοτική διαφορά.
Στον προηγούμενο ΑΣΕΠ οι πολλαπλές ήταν απλώς 1 στα 3 θέματα. Αρα η μέγιστη βαθμολογία τους ήταν 33,3. Αν απαντούσες τα δυο άλλα θέματα σωστά και τις 25 πολλαπλές λάθος τότε θα είχες (λαμβανομένης υπόψη και της αρνητικής βαθμολογίας: 33.3 + 33.3 + (-6.25) = 60.35.  Την ίδια θαθμολογία θα είχες αν έκανες και την άλλη μέρα λάθος πάλι και τις 25 πολλαπλές.

Δηλαδή με 50 ερωτήσεις λάθος διασωζόσουνα.
Τώρα με 27 ερωτήσεις λάθος είσαι καρφωτά αποτυχούσα.

Αυτό σημαίνει ότι έγινε πιο δύσκολος ο τρόπος βαθμολόγησης. Αν γράψεις τα μισά σωστά σε θεωρητικό θέμα παίρνεις ας πούμε 15, 16 μονάδες. Αν αποτύχεις τελείως στην απάντηση του θεωρητικού θέματος ας πούμε παίρνεις 0, αλλά δεν αποκλείεσαι, γιατί υπάρχουν άλλα δυο θέματα. Με μόνο πολλαπλές το Σάββατο, γράφοντας λιγότερες απ' μισές ερωτήσεις λάθος (27), είσαι εκτός.
 

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #92 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 10:27:14 am »
Για μένα αυτά που λέτε δείχνουν την πασιφανή αποτυχία του οδηγού να κατατοπίσει τις νηπιαγωγούς, για να μην πω ολόκληρου του προγράμματος. Ένας καλά δομημένος οδηγός θα έδειχνε ακριβώς με ποιο τρόπο η διαπολιτισμική και η ειδική διατρέχουν ολόκληρο το πρόγραμμα, ενώ η εναλλαγή μέρας και νύχτας δε θα σήμαινε αυτομάτως φυσικές επιστήμες, αλλά και γλωσσικές σπουδές καλές τέχνες, μαθηματικά, θεατρική αγωγή κ.λ.π. Επιπλέον περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις στις πολλαπλής για να δω αν όντως υποστηρίζουν το θεωρητικό πλαίσιο που υποτίθεται ότι αξιοποιείται στον οδηγό.
Θα φανεί. Ξεκουραστείτε λίγο βρε και απεμπλακείτε από αυτό το πράγμα το άθλιο. Να βγουν οι απαντήσεις του ΑΣΕΠ και τότε συζητάμε σε επίπεδο επιστημονικής εγκυρότητας πια.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος runaway

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #93 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 10:30:11 am »
Ναι θα συμφωνήσω πως οι πολλαπλής για μια ολόκληρη θεματική ενότητα, ήταν ότι χειρότερο θα μπορούσε να πέσει. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον χρόνο διόρθωσης των γραπτών.
Κάθε Δύση μια Ανάμνηση
Κάθε Ανατολή κι Ελπίδα!

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #94 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 12:22:51 pm »
Για μένα αυτά που λέτε δείχνουν την πασιφανή αποτυχία του οδηγού να κατατοπίσει τις νηπιαγωγούς, για να μην πω ολόκληρου του προγράμματος. Ένας καλά δομημένος οδηγός θα έδειχνε ακριβώς με ποιο τρόπο η διαπολιτισμική και η ειδική διατρέχουν ολόκληρο το πρόγραμμα, ενώ η εναλλαγή μέρας και νύχτας δε θα σήμαινε αυτομάτως φυσικές επιστήμες, αλλά και γλωσσικές σπουδές καλές τέχνες, μαθηματικά, θεατρική αγωγή κ.λ.π. Επιπλέον περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις στις πολλαπλής για να δω αν όντως υποστηρίζουν το θεωρητικό πλαίσιο που υποτίθεται ότι αξιοποιείται στον οδηγό.
Θα φανεί. Ξεκουραστείτε λίγο βρε και απεμπλακείτε από αυτό το πράγμα το άθλιο. Να βγουν οι απαντήσεις του ΑΣΕΠ και τότε συζητάμε σε επίπεδο επιστημονικής εγκυρότητας πια.

παρα πολυ χαιρομαι που εχεις αυτη την αποψη γιατι διαβαζοντας τις απαντησεις κοριτσιων αναρωτιεμαι γιατι κολλησαν τοσο πολυ ?
δεν ξερω αν ειδες το θεματακι ριτακι μου αλλα για μενα προσωπικα αυτο που θελουν να δουν οι ανθρωποι ειναι να γραφουμε και να τονισουμε το πως θα βοηθησουμε τα 2 παιδια που δεν μπορουν να παραγουν λογο
και στην θεωρητικη μου τεκμηριωση αυτο και εκανα
  ''μεσα σε ενα ασφαλες , λειτουργικο και πλουσιο σε ερεθισματα περιβαλλον - η κλασσικη ατακα ;D -  ο νηπιαγωγος θα δημιουργησει ανομοιογενεις ομαδες με ελληνοφωνα και αλβανοφωνα βοηθωντας τα παιδια που δεν παραγουν λογο να αλληλεπιδρασουν και να συνεργαστουν και ετσι μεσω της αποδοχης και του σεβασμου να ενισχυθει η αυτοπεποιηθηση τους και να αποκτησουν κινητρα να μιλησουν''

 και τεσπαντων για να μην σας κουραζω εγραψα περιπου αυτα και αλλα στην θεωρητικη τεκμηριωση  , μετα εγραψα τις επιδιωξεις , την αφορμηση , τα υλικα , διαρκεια , χρονικη περιοδο υλοποιησης--->εγραψα το φθινοπωρο οταν αλλαζει η ωρα και οι αλλαγες στη φυση ειναι εντονες ;)
μεθοδο -->ομαδοσυνεργατικη

αφορμηση , σχεδιασμο , δραστηριοτητα, επεκταση , αξιολογηση

το μονο που δεν ανεφερα και στενοχωρηθηκα ειναι η θεμελιωδης εννοια μεταβολη  :( αλλα ενταξει το ξεχασα τι να κανω απο τις 3 μεχρι τις 5 μιση εγραφα για να παρουσιασω μια ωραια δραστηριοτητα που δεν θα κουρασει τον εξεταστη και θα ναι ωραια δομημενη με τα διαχωριστικα που ανεφερα και παραπανω
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #95 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 12:30:51 pm »
οσον αφορα τις πολλαπλης πελαγωσα παιδια , πολλες παγιδες και απορω πως λετε οτι σας φανηκαν ευκολες
απογοητευτηκα και στενοχωρηθηκα το σαββατο αλλα μετα σκεφτηκα οτι πριν 2 χρονια ειχαν βαλει 25 τη μια και 25 την αλλη πολλαπλης οποτε το ιδιο ειναι απλα της εβαλαν σε μια μερα μαζι Plus 10 τεσπαντων
MairyLiscious ναι, αλλά με μια ποιοτική διαφορά.
Στον προηγούμενο ΑΣΕΠ οι πολλαπλές ήταν απλώς 1 στα 3 θέματα. Αρα η μέγιστη βαθμολογία τους ήταν 33,3. Αν απαντούσες τα δυο άλλα θέματα σωστά και τις 25 πολλαπλές λάθος τότε θα είχες (λαμβανομένης υπόψη και της αρνητικής βαθμολογίας: 33.3 + 33.3 + (-6.25) = 60.35.  Την ίδια θαθμολογία θα είχες αν έκανες και την άλλη μέρα λάθος πάλι και τις 25 πολλαπλές.

Δηλαδή με 50 ερωτήσεις λάθος διασωζόσουνα.



Τώρα με 27 ερωτήσεις λάθος είσαι καρφωτά αποτυχούσα.

Αυτό σημαίνει ότι έγινε πιο δύσκολος ο τρόπος βαθμολόγησης. Αν γράψεις τα μισά σωστά σε θεωρητικό θέμα παίρνεις ας πούμε 15, 16 μονάδες. Αν αποτύχεις τελείως στην απάντηση του θεωρητικού θέματος ας πούμε παίρνεις 0, αλλά δεν αποκλείεσαι, γιατί υπάρχουν άλλα δυο θέματα. Με μόνο πολλαπλές το Σάββατο, γράφοντας λιγότερες απ' μισές ερωτήσεις λάθος (27), είσαι εκτός.
 


ναι βρε το ξερω αλλα το πα να παρηγορηθω οτι και αλλη χρονια ειχαμε πολλαπλης

σου λεω το σαββατο στενοχωρηθηκα πολυ γιατι ηταν για καθαροξεκαθαρισμα και να καει κοσμος και κοσμακης :-\ :-\
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος efterpi2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #96 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 02:13:42 pm »
εγω εγραψα απλα θεμα ,γνωστικο αντικειμενο, υλικα,περιγραφη και ξιολογηση μαλλον επρεπε να γραψω περισσοτερα  :'( και στη δευτερη εγραψα 13 χαρακτηριστικα ..τι λετε ειναι αρκετα?????? εχω απελπιστει σνιφ σνιφ

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #97 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 02:21:36 pm »
γεια σου ευτερπη με ολο το θαρρος γιατι απελπιζεσαι και γιατι δεν πιστευεις σε σενα?
οσα αναφερεις ακουγονται καλα δεν καταλαβαινω γιατι επηρρεαζεστε απο το τι εχει γραψει ο ενας και ο αλλος
πιστεψτε σε σας βρε κοριτσια , οταν γραφαμε τα δωσαμε ολα τουλαχιστον εγω αυτο εκανα και ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο τον εαυτο μου και δεν θα συγκρινω με το τι εκανε ο καθενας
ο καθενας ειναι ξεχωριστος
για μενα οι απαντησεις ειναι τοσες οσες και οι ανθρωποι που εδωσαν χονδρικα μιλωντας μια που πρεπει να πληρεις προυποθεσεις ετσι ? καταλαβαινετε ;) μια σωστη δομη , γραφη να πει ο εξεταστης χμμ ωραιο εξυπνο to the point που λεμε  ;D ;D γνωμη μου παντα ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.