*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 173235 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:22:37 pm »
Ο Ιωάννης ο Ε΄

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:05:02 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:25:36 pm »
LK που ήσουν καλά διαβασμένη...ο κολιντζάς αναλύει όλο το τυπικό της σκηνής της φιλοξενίας..δεν έπρεπε να εστιάσουμε κυρίως στη σκηνή του φαγητου κ να μην αναλύσουμε ολο το τυπικο της φιλοξεν ( πχ το λούσιμο..)αφου αυτο ρωτούσε η εκφώνηση;; ???

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:30:31 pm »
Στην ειδική διδακτική αρχαίων το χωρίο αφορά στην Νέκυια του Οδυσσέα, όπου συνομιλεί με τον Αχιλλέα και πρόκειται για τον στ.551 από την ραψ.λ

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:31:35 pm »
δεν θεωρω οτι μπορουμε να εμπιστευομστε τα φροντιστηρια. οσο για το τυπικο της φιλοξενιας δεν νομιζω να ισχυει γιατι δεν θα ταιριαζε με την σκηνη του δευτερου παραθεματος απο την ε.
για μας που ειχαμε ζησει την ιδια τραγωδια και στον προηγουμενο τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου.
οσο για τα αρχαια ολοι βατα εως ευκολα τα θεωρησαν.. περιμενετε ομως να δειτε το τσεκουρεμα που δεν θα ξερουμε απο που θα ρθει στη βαθμολογηση... μετα την εμπειρια του προηγουμενου να περιμενετε τα παντα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:05:02 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:32:15 pm »
LK που ήσουν καλά διαβασμένη...ο κολιντζάς αναλύει όλο το τυπικό της σκηνής της φιλοξενίας..δεν έπρεπε να εστιάσουμε κυρίως στη σκηνή του φαγητου κ να μην αναλύσουμε ολο το τυπικο της φιλοξεν ( πχ το λούσιμο..)αφου αυτο ρωτούσε η εκφώνηση;; ???
Θεωρώ ότι έπρεπε να αναφέρεις ότι η τυπική σκηνή της παράθεσης δείπνου εντάσσεται στην τυπική σκηνή της φιλοξενίας. Θα έπρεπε να πεις τα στάδια κανονικά και να πεις ότι από τις δύο σκηνές της ε παραλείπονται κάποια στάδια, γιατί τα πρόσωπα είναι οικεία στην Καλυψώ. Να σχολιάσεις ότι στην πρώτη σκηνή διαφέρουν τα εδέσματα, γιατί είναι θεός, τι κοινό υπάρχει κτλ.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:35:56 pm »
Νομίζω ότι αυτό στην Οδύσσεια δίνεται σε όλα τα βοηθήματα του Γυμνασίου και σίγουρα ανέφερε την απάντηση ένα βοήθημα για το διαγωνισμό του Πατάκη, δηλαδή ανέφεραν όλα ότι εντάσσεται στη σκηνη της φιλοξενίας, αλλά διαφέρουν οι σκηνές για τους λόγους που ανέφερα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:38:55 pm »
ναι ειναι μερος του μοτιβου αλλα ειναι διαφορετικη σκηνη.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:39:44 pm »
Νομίζω ότι αυτό στην Οδύσσεια δίνεται σε όλα τα βοηθήματα του Γυμνασίου και σίγουρα ανέφερε την απάντηση ένα βοήθημα για το διαγωνισμό του Πατάκη, δηλαδή ανέφεραν όλα ότι εντάσσεται στη σκηνη της φιλοξενίας, αλλά διαφέρουν οι σκηνές για τους λόγους που ανέφερα.
ευχαριστώ!! το ανέφερα αυτο,αλλά όχι τους λόγους διαφοράς...
πάντως προσέξτε στην ιστορία είδατε πόσες αναπάντητες έχει ο κολιτζας;; κ η αλφαβήτα που εβγαζε απαντήσεις άλλα χρονια, φέτο τίποτα..ουτε αυτοι δεν ξέρουν ποιες είναι οι σωστες απαντησεις..τι να πω...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:39:57 pm »
Σήμερα, κατάλαβα την πραγματική δυσκολία των θεμάτων, που μπήκα στο φόρουμ. Ο κάθε άγνωστος έξω από το εξεταστικό μπορεί να σου λέει ότι τα πήγε περίφημα, όμως σήμερα βλέπω παιδιά με τις ίδιες αμφιβολίες με εμένα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:41:58 pm »
Ακόμη και στα φαινομενικά "εύκολα" παιδαγωγικά, υπήρχαν παγιδούλες..(ευτυχώς δεν έβαλαν σχολές κ.τ.λ.)
Να σας πώ και κάτι που μας ανέφεραν? Μία επισήμανση που κανονικά έπρεπε να μας δοθεί από εχτές! Το σκάνερ δεν αναγνώριζε την απάντηση 11 των νέων και μας το είπαν σήμερα! Το ασέπ υποσχέθηκε να το διορθώσει εξεταστής και όχι το σκάνερ..
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:42:33 pm »
ναι ειναι μερος του μοτιβου αλλα ειναι διαφορετικη σκηνη.
Για να την πιάσεις και να μην έχεις φόβο, θεωρώ ότι έπρεπε να πεις γιατί διαφέρει από την αντίστοιχη σκηνή με τη φιλοξενία του Τηλέμαχου. Όλα αυτά είναι υποκειμενικά. Εγώ δε διορθώνω, δυστυχώς. Ας περιμένουμε τους βαθμολογητές και τότε θα καταλάβουμε τι ήθελαν.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Νίκος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:44:00 pm »
Σήμερα, κατάλαβα την πραγματική δυσκολία των θεμάτων, που μπήκα στο φόρουμ. Ο κάθε άγνωστος έξω από το εξεταστικό μπορεί να σου λέει ότι τα πήγε περίφημα, όμως σήμερα βλέπω παιδιά με τις ίδιες αμφιβολίες με εμένα.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:44:17 pm »
Ακόμη και στα φαινομενικά "εύκολα" παιδαγωγικά, υπήρχαν παγιδούλες..(ευτυχώς δεν έβαλαν σχολές κ.τ.λ.)
Να σας πώ και κάτι που μας ανέφεραν? Μία επισήμανση που κανονικά έπρεπε να μας δοθεί από εχτές! Το σκάνερ δεν αναγνώριζε την απάντηση 11 των νέων και μας το είπαν σήμερα! Το ασέπ υποσχέθηκε να το διορθώσει εξεταστής και όχι το σκάνερ..
α καλά!!!!!!!! :o

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουαρίου 01, 2009, 10:47:08 pm »
Στα παιδαγωγικα κάτι μου λέει ότι, όταν δούμε τις απαντήσεις, θα ευχόμασταν να είχαν βάλει θεωρίες μάθησης  ;)

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182612
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 626

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.