*

Ψηφοφορία

Στο γνωστικό του ΑΣΕΠ 2009 πιστεύω ότι έγραψα

Κάτω από 50
12 (21.4%)
[50,60)
21 (37.5%)
[60,70)
13 (23.2%)
[70, 80)
5 (8.9%)
[80, 90)
2 (3.6%)
Τουλάχιστον 90
3 (5.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 55

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;  (Αναγνώστηκε 21092 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 07:39:13 μμ »
Γεια σας παιδια,

για να απαντησω με τη σειρά μου στο ερώτημα του θέματος......ζήτημα να πιάνω βαση.....όπως προείπατε ήταν όντως δύσκολα τα περισσότερα  θέματα και πάρα πολλα.
Πιστέυω ότι αυτά τα θέματα θα τα έλυνε κάποιος όλα - για να πιάσει 100στάρι- μόνο αν είχε ρέντα.........δηλαδή να ξεκινούσε την κάθε άσκηση με τον τρόπο που θα τον οδηγούσε στη λύση......δε λέω το σωστό τρόπο......όλοι με σωστούς τρόπους δουλεύουμε αλλα δεν είναι πάντα οι ζητούμενοι....

Τέλοσπάντων.....ότι έγινε έγινε......
αυτό που θα με ενδιέφερε είναι να καταργηθεί ο ασεπ. Είναι εξαιρετικά κουραστικό και ψυχοφθόρο να δίνουμε εξετάσεις κάθε 2 χρονια......λες και τώρα θα αποδείξει ο καθένας τι αξιζει......
θα μπορούσα να μας παρομοιάσω με χάμστερ........ναι.......οπώς τα χάμστερ τα βάζουν να τρέχουν γύρω από μια ρόδα ετσι και εμείς .......τρέχουμε πίσω από τον ασεπ ........
και να πω και το αλλο......αν π.χ. κάποιος έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και είναι ικανος να φτάσει μεχρι αυτό το επίπεδο.....είναι λιγότερο ικανός να διδάξει σε σχολείο ώστε να χρειάζεται να δώσει εξετάσεις???? (δε μιλάω για τον εαυτό μου....)
πιστεύω πως με την επετηρίδα ήταν καλύτερα γιατί ήξερες οτι θα διοριζόσουν σε ....τόσα χρονια.......αλλα παράλληλα δούλευες και το σημαντικότερο δεν είχεςς το  αγχος των εξετάσεων.......τώρα στοιχηματιζω ότι πολλοι θα διαφωνείτε.......

ας το πάμε διαφορετικα......αν γινόταν ο διορισμός βάσει προσοντων? π.χ. βαθμός πτυχίου - μεταπτυχιακο - διδακτ -

Βέβαια για να το δούμε και πιο ρεαλιστικά.....πολύ δύσκολο να καταργηθεί ο ασεπ...... χρειάζεται να γίνει αναθεώρηση συντάγματος, κάτι που προϋποθέτει τουλάχιστον την ομοφωνία των 3/5 του αριθμού των βουλευτών....δηλ.180 βουλευτες.......

ελπίζω.....



Θα διαφωνήσω μαζί σου, εγώ που δεν έχω ούτε μεταπτυχιακό, ούτε διδακτορικό και μέτριο βαθμό στο πτυχίο είμαι καταδικασμένος; Και κάποιος που τα έχει αυτά, πως μας διαφυλάττει ότι μπορεί να τα μεταδώσει στα παιδιά; Προσωπικά ο θεσμός του Ασεπ για μένα είναι απαραίτητος, ευκαιρία, είναι ελπίδα για όλους τους εκπαιδευτικούς που τελειώνουν το πανεπιστήμιο... και τελικά από ότι έχω καταλάβει πολύ συμφωνούν σε αυτήν την άποψη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:53:59 »

Αποσυνδεδεμένος Sambora

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:05:54 πμ »
Θα διαφωνήσω μαζί σου, εγώ που δεν έχω ούτε μεταπτυχιακό, ούτε διδακτορικό και μέτριο βαθμό στο πτυχίο είμαι καταδικασμένος; Και κάποιος που τα έχει αυτά, πως μας διαφυλάττει ότι μπορεί να τα μεταδώσει στα παιδιά; Προσωπικά ο θεσμός του Ασεπ για μένα είναι απαραίτητος, ευκαιρία, είναι ελπίδα για όλους τους εκπαιδευτικούς που τελειώνουν το πανεπιστήμιο... και τελικά από ότι έχω καταλάβει πολύ συμφωνούν σε αυτήν την άποψη

χμμμμ....δηλαδή είσαι σύμφωνος με το να περνάμε κάθε φορά την ίδια διαδικασία μέχρι να μας "κάτσει" το θέμα.......γιατι μη μου πεις ότι ειναι θέμα διαβάσματος μόνο......η τύχη ίσως να ναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στον ασεπ......δεν αμφισβητώ τα παιδιά που πέρασαν, σε καμία περιπτωση, με αυτό που λέω αλλά θεωρώ ότι όσοι πηγαίνουμε αποφασισμένοι να τα δώσουμε όλα.....είμαστε πολύ καλα διαβασμένοι......από εκεί και πέρα το παιχνίδι κρίνεται από την τύχη και μονο......

επίσης, δε λέω ότι κάποιος που δεν έχει καλό βαθμό πτυχιου ή μεταπτυχιακο δεν είναι ικανός να διδάξει, αλλά αν θέλουμε να βάλουμε ένα "μέτρο συγκρισης" όσο και αν αυτό δε μ' αρέσει, νομίζω ότι το πιο αντικειμενικό θα ήταν να γίνεται αξιολόγηση βάσει προσοντων......

όχι ότι αυτό που λέω δεν έχει κενα......θα πει κάποιος ΟΚ και τι θα γίνει μέχρι τα 30 θα σπουδάζω??? επίσης είναι γνωστο τοις πάσι τι συμβαίνει με το θέμα των μεταπτυχιακων και τι βίσματα χρειάζονται και εκεί , αλλα αν έχει κάποιος καλύτερη λύση ας την πει.....

και κάτι αλλο...έγραψες: "; Και κάποιος που τα έχει αυτά, πως μας διαφυλάττει ότι μπορεί να τα μεταδώσει στα παιδιά;"
κατα τη γνώμη μου ούτε ο ασεπ μας το παρέχει σίγουρα.......το πώς θα μεταδώσει κάποιος την υλή είναι συνάρτηση και της προσωπικότητας του εκπαιδευτικου.......δε σημαίνει ότι κάποιος που διάβασε 10 βιβλία για τις εξετάσεις, την επόμενη μέρα θα τα θέσει και σε εφαρμογή.......δεν ξέρω κατα πόσο συμφωνείς αλλα καθώς διάβαζα παιδαγωγικα φέτος και βλέποντας καποιες ερωτήσεις και τις σωστες απαντησεις, παρατηρούσα ότι .....οκ......αυτό που λεει δεν θα το είχα πράξει στην πραγματικοτητα.....

Αποσυνδεδεμένος Sambora

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:11:30 πμ »
και κάτι τελευταίο που ξέχασα να πω.......

αν και αδιάβλητος ο διαγωνισμος, ωστόσο εγώ θα βάλω ένα μεγάλο ερωτηματικο στο κομματι της ειδικής.......ειναι πολυ φλου για ενα τοσο σοβαρο διαγωνισμο.....και ισως είναι και το τρωτό σημείο του διαγωνισμου....

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 05:25:17 μμ »
Εγώ πάλι, αν και έχω και μεταπτυχιακό και καλό βαθμό πτυχίου, διαφωνώ στο ότι πρέπει να καταργηθεί ο ΑΣΕΠ.

Εξάλλου, αν θες να μιλήσουμε σοβαρά, δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά τα ίδια, πόσο μάλλον και όλα τα διδακτορικά. Ας αφήσουμε και το κατά πόσον όλοι μας έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες για να κάνουμε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό.

Επίσης, δέχομαι ότι υπάρχει ένα ποσοστό τύχης στον ΑΣΕΠ, αλλά δεν είναι μόνο τύχη.
Π.χ. κάποιος έγραψε εδώ στο φόρουμ για έναν υποψήφιο που διορίστηκε με τον προηγούμενο ΑΣΕΠ και είχε πάρει 3 φορές συνεχόμενες 100% στο γνωστικό. Δε νομίζω να είναι τυχαίο αυτό.

Αυτά που πρέπει να καταργηθούν (και θα έπρεπε να είχαν ήδη καταργηθεί) είναι τα υπόλοιπα και να παίρνει 100% από ΑΣΕΠ. Φυσικά, έτσι όπως τα έχουν κάνει τώρα θα είναι άδικο για τους 24μηνίτες, όπως άδικο ήταν για κάποιους που ήταν στο όριο όταν καταργήθηκε η επετηρίδα.

Αν τους έπαιρνε όλους από ΑΣΕΠ δεν θα ήταν 1/15, θα ήταν 1/6.
Αντ'αυτού, παίρνει κάποιους που έγραψαν καλά και παίρνει και κάποιους που διορίζονται γιατί είχαν κολλητούς διευθυντές σχολείων ή διευθύνσεων και τους έγραψαν ώρες ΠΔΣ που μπορεί και να μην έγιναν καν. Τρομερό κριτήριο για να διαλέξεις ποιούς θα προσλάβεις...

Μπορεί η μορφή του ΑΣΕΠ να πρέπει να αλλάξει (δεν υποστηρίζω ότι είναι τέλειος ο διαγωνισμός).
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:53:59 »

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 14, 2009, 02:27:04 πμ »
και κάτι τελευταίο που ξέχασα να πω.......

αν και αδιάβλητος ο διαγωνισμος, ωστόσο εγώ θα βάλω ένα μεγάλο ερωτηματικο στο κομματι της ειδικής.......ειναι πολυ φλου για ενα τοσο σοβαρο διαγωνισμο.....και ισως είναι και το τρωτό σημείο του διαγωνισμου....

δυστυχώς ο διαγωνισμός δεν είναι αδιάβλητος...
Μου είχε γίνει πρόταση, επι λέξη¨"πες μου όταν δώσεις γιατί μπορώ να σου πω τι να διαβάσεις(για τη δεύτερη θεματική, έχω άνθρωπο στην επιτροπή θεμάτων)"....οπότε βγάλτε συμπεράσματα....(δεν έγινε πράξη αυτό ποτέ γιατί ο άνθρωπος αυτός πέθανε...)

Επίσης,  ο άντρας μιας φίλης είναι διορθωτής στον ΑΣΕΠ-πανεπιστημιακός είναι-και το 2005 μου είχε πει ...ότι είχε δοθεί γραμμή να πέσει τσεκούρι.....βγάλτε συμπεράσματα....

Η ίδια αυτή φίλη μου έχει διδακτόρικό στη διδακτική και το 2005 έγραψε διδακτική 27,5....παρόλο που το θέμα αυτό με τη γεωμετρία το είχαν κάνει στο μεταπτυχιακό.....βγάλτε συμπεράσματα....

Ο ξαδερφος μου εκπαιδευτικός, διευθυντής, μου είπε φέτος να μη διαβάσω γιατί είναι μούφα ο φετινός διαγωνισμός.....βγάλτε συμπεράσματα....

Πώς μετά όλα αυτά να περιμένω έναν διαγωνισμό να με κρίνει σαν ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ?
Το γράφω και το ξαναγράφω αυτό...άλλο έχω φοβερές γνώσεις στα μαθηματικά και άλλο μπορώ να τις μεταδώσω και να είμαι και σε θέση να ψυχολογήσω τα παιδιά....

Και ξαναρωτάω:''Πόσοι από τους καθηγητές του πανεπιστημίου είχαν μεταδοτικότητα και ήταν κοντά μας, παρόλο που όλοι θα αρίστευαν σε όλους του ΑΣΕΠ που έχουν περάσει''

Ο καθένας από μας δε θα έπρεπε να κρίνεται από μια τετράωρη εξέταση...που εντάξει μπορεί να είναι ενδεικτικό των γνώσεων κάποιου, αλλά καθόλου ενδεικτίκο των ικανοτήτων του....γιατί στην τελική αν δε θυμάσαι κατι που πρέπει να παραδώσεις  κάθεσαι και το διαβάζεις...όλοι το κάνουμε αυτό.....Γιατί λοιπόν αν δε σου έρθει στο μυαλο κάτι που πρέπει να γράψεις μέσα σε ένα τετράωρο να κριθεί το μέλλον σου και φτού κι από την αρχή πάλι να διαβάζεις.....να κοντέυεις 40 χρονών, να ονειρεύεσαι από παιδί να είσαι "καθηγητής " και να μη μπορείς να το πραγματοποιήσεις?

Από το έργο του στην τάξη θα έπρεπε να κρίνεται ο εκπαιδευτικός.....και ήδη από το πανεπιστήμιο θα έπρεπε να υποχρεούται ο καθένας να διαλέξει "κατεύθυνση εκπαιδευτικός".....και έτσι θα είμασταν "οι ταγμένοι "στην εκπαίδευση πιο λίγοι και ίσως η επετηρίδα να μην είχε μπλοκάρει τόσο....
Και επίσης θεωρώ πως δε μπορεί ένα παιδί 24 χρονών που μόλις τελείωσε να διοριστεί και να αποδίδει καλύτερα στην τάξη σε σχέση με πολλούς από μας που διδάσκουμε εδώ και 10 τουλάχιστον χρόνια.....

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 14, 2009, 06:13:38 πμ »
Το 2005 δεν είχε πέσει κανένα τσεκούρι στη διδακτική.
Εδώ εγώ είχα πάρει 60% χωρίς να έχω ιδέα τι είναι καν το σχέδιο μαθήματος και μια φίλη που έγραψε το μάθημα όπως το κάνει στο φροντιστήριο (χωρίς να έχει διαβάσει βιβλία διδακτικής) είχε πάρει 85%. Και γενικά, νομίζω ότι το 2007 ήταν πολύ χαμηλότερος ο μέσος όρος στη διδακτική απ'ότι το 2005.

Συμφωνώ ότι δεν φτάνει να είσαι αετός στο γνωστικό για να μπορείς να σταθείς σε μιά τάξη και ότι πρέπει να έχεις και άλλες παιδαγωγικές και διδακτικές δεξιότητες.

Συμφωνώ επίσης ότι ο διαγωνισμός δεν είναι δυνατόν να μετρήσει με ακρίβεια το πόσο καλός είναι η δεν είναι κάποιος στο γνωστικό και στη διδακτική.
Υπό αυτήν την έννοια, ποτέ δε θα μπορέσουμε να πούμε ότι έγινε 100% δίκαια επιλογή διορισμών.

Ωστόσο, επισημαίνω τα εξής :

1) Το "10 χρόνια φροντιστήριο" ή το 20 ή το 25, από μόνο του δεν μου λέει κάτι, γιατί π.χ. στην περιοχή που μένω, σε φροντιστήριο που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια ο ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να λύσει τα θέματα των πανελληνίων και του τα έλυσαν οι μαθητές του. Και αυτό το έχω ακούσει για πολλά φροντιστήρια και δεν νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα τιμητικό. Και στα χρόνια που έχω περάσει στα φροντιστήρια και ως μαθητής και ως καθηγητής, έχω δει και καλούς παιδαγωγούς και απαράδεκτους. Έχω δει και 20 χρόνια φροντιστές να διορίζονται και ξαφνικά να μετατρέπονται στους μεγαλύτερους κοπρίτες, λες και έχουν πάρει ήδη την σύνταξη. Όπως και το ανάποδο φυσικά.

2) Όπως είπα, συμφωνώ ότι δεν επαρκεί η άριστη γνώση του αντικειμένου σου. Αυτό όμως το λέει και ο ΑΣΕΠ, γιαυτό σε εξετάζει και στα υπόλοιπα. Ξαναλέω κι εγώ, ότι ένας άνθρωπος πήρε 3 συνεχόμενες φορές 100% στο γνωστικό. Αν με το πρώτο 100άρι τον είχαν πάρει, τότε γιατί ξανάδινε; Από χόμπι;
Ωστόσο, να μην αποκλείουμε την περίπτωση κάποιος να σκίζει στο γνωστικό και να είναι και καλός παιδαγωγός.
Υπάρχει κάποιος κανόνας που λέει ότι ο καλός παιδαγωγός είναι μέτριος στο γνωστικό;

3) Στο πανεπιστήμιο η διδασκαλία είναι τελείως διαφορετική, διότι δεν απευθύνεται στο μέσο μαθητή γενικής παιδείας, αλλά σε μαθηματικούς. Οπότε συγκρίνεις μάλλον ανόμοια πράγματα. Αν εσύ π.χ. κάνεις ένα ιδιαίτερο σε έναν φοιτητή, θα έχεις το ίδιο στυλ με αυτό προς έναν μαθητή Β' Λυκείου;
Αλλά και χάλια να είναι (που, ίσως είναι), ποιος σου είπε ότι θα περνούσαν στον ΑΣΕΠ; Μπορεί να έγραφαν 0 στα παιδαγωγικά γιατί δεν τους έχει απασχολήσει το όλο θέμα.
Άσε που δεν νομίζω ότι πρέπει να είσαι καθηγητής πανεπιστημίου για να γράψεις καλά στο γνωστικό, ειδικά το 2007 (θα μου φωνάξετε πάλι, αλλά δεν πειράζει).

4) Έστω, τώρα, ότι κάνω λάθος παντού και εσύ έχεις παντού δίκιο. Θεωρείς πιο σωστό το διορισμό μέσω του πίνακα και της ΠΔΣ;  Όσο λάθος και να είναι στημένος ο ΑΣΕΠ, εμένα που δεν έχω κανέναν γνωστό διορθωτή ή θεματοδότη, μου επέτρεψε να διοριστώ, άρα αποκλείεται να είναι εντελώς διαβλητός. Είχα μιλήσει πέρυσι με μια φιλόλογο που έκανε ΠΔΣ σε ένα σχολείο και την ρώτησα αν θα δώσει και ΑΣΕΠ. Η απάντηση; "Αχ, σιγά μην δώσω ΑΣΕΠ! Είναι δύσκολα! Θα κάνω 11 ώρες ΠΔΣ και τα ιδιαιτεράκια μου για 3-4 χρονάκια, μετά θα με πάρουν αναπληρώτρια δίπλα στο σπίτι μου και θα διοριστώ έτσι."
Έτσι είναι..... εμείς τα έχουμε όλα έτοιμα και άσε τα κορόιδα να διαβάζουνε για τον 1 στους 15.....
Αλλά, τουλάχιστον, τα παιδιά της ΠΔΣ τα ξέρουμε, είναι καλοί παιδαγωγοί.......


Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Λουλου

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 14, 2009, 08:57:27 πμ »
Αυτα περι γνωστου που πεθανε και δεν προλαβε να με περασει ειναι για γελια.Σοβαρεψου λιγο και μη λες τετοιες μπουρδες, εγω που περασα με ΑΣΕΠ δεν ειχα μεσο ουτε για μια ωρα ΠΔΣ,δικαιωματικα μου δωσαν 2-3 ωρες την δευτερη χρονια που ειχα μια επιτυχια στον προηγουμενο ΑΣΕΠ και την χρησιμοποιησα ως μεσο πιεσης.Ο ΑΣΕΠ ,δεν ειναι φυσικα ο καλυτερος διαγωνισμος,αλλα ειναι σιγουρα αδιαβλητος, γι αυτο ακριβως εχουν βρει αλλους πλαγιους τροπους για να βαζουν τους δικους τους ,βλεπε ΠΔΣ κλπ.

Αποσυνδεδεμένος Antonio

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 14, 2009, 08:29:08 μμ »
Αυτα περι γνωστου που πεθανε και δεν προλαβε να με περασει ειναι για γελια.Σοβαρεψου λιγο και μη λες τετοιες μπουρδες, εγω που περασα με ΑΣΕΠ δεν ειχα μεσο ουτε για μια ωρα ΠΔΣ,δικαιωματικα μου δωσαν 2-3 ωρες την δευτερη χρονια που ειχα μια επιτυχια στον προηγουμενο ΑΣΕΠ και την χρησιμοποιησα ως μεσο πιεσης.Ο ΑΣΕΠ ,δεν ειναι φυσικα ο καλυτερος διαγωνισμος,αλλα ειναι σιγουρα αδιαβλητος, γι αυτο ακριβως εχουν βρει αλλους πλαγιους τροπους για να βαζουν τους δικους τους ,βλεπε ΠΔΣ κλπ.
Προσωπικά ήμουν επιτυχών στους τρεις τελευταίους ΑΣΕΠ και ότι "μέσο πίεσης" και να χρησιμοποίησα δεν είδα φως!Για μένα δεν υπάρχει περίπτωση,ειδικά στην ΠΔΣ,να πάρεις δικαωματικά 2-3 ώρες.Καλό είναι να μην αμφισβητούμε όποιον λέει κάτι γιατί δεν ξέρουμε τις πηγές του και τι αγώνα έχει κάνει.Συμφωνώ απόλυτα με την anna4, ο ΑΣΕΠ υπάρχει καθαρά για να σου μεταθέσουν την ευθύνη του μη διορισμού σου και από τη στιγμή που εκδίδονται ένα σωρό φωτογραφικές προκηρύξεις το βρίσκω πολύ ρομαντικό και αφελές να πιστεύεις ότι είναι "σίγουρα αδιάβλητος".

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 15, 2009, 10:53:11 πμ »
Να υπενθυμίσω ότι ο τίτλος του θέματος είναι:  " ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό; "

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 15, 2009, 12:56:48 μμ »
Αυτα περι γνωστου που πεθανε και δεν προλαβε να με περασει ειναι για γελια.Σοβαρεψου λιγο και μη λες τετοιες μπουρδες, εγω που περασα με ΑΣΕΠ δεν ειχα μεσο ουτε για μια ωρα ΠΔΣ,δικαιωματικα μου δωσαν 2-3 ωρες την δευτερη χρονια που ειχα μια επιτυχια στον προηγουμενο ΑΣΕΠ και την χρησιμοποιησα ως μεσο πιεσης.Ο ΑΣΕΠ ,δεν ειναι φυσικα ο καλυτερος διαγωνισμος,αλλα ειναι σιγουρα αδιαβλητος, γι αυτο ακριβως εχουν βρει αλλους πλαγιους τροπους για να βαζουν τους δικους τους ,βλεπε ΠΔΣ κλπ.
Εκφράσεις, "για γέλια", "σοβαρέψου λίγο", "μην λες μπούρδες" δεν αρμόζουν σε αυτό τον χώρο και για το επίπεδο της κουβέντας που θέλουμε να κρατήσουμε... περιττό να πω ότι το ανάφερα στον συντονιστή! Όποιος δεν έχει υπομονή να δεχτεί και να συζητήσει με ηρεμία τις απόψεις που έχουν οι συνάδελφοι και τις τεκμηριώνουν με τον δικό τους τρόπο (ασχέτως αν συμφωνούμε ή όχι), νομίζω ότι δεν μπορεί να κατέχει θέση σε αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 16, 2009, 03:20:53 πμ »
Το 2005 δεν είχε πέσει κανένα τσεκούρι στη διδακτική.
Εδώ εγώ είχα πάρει 60% χωρίς να έχω ιδέα τι είναι καν το σχέδιο μαθήματος και μια φίλη που έγραψε το μάθημα όπως το κάνει στο φροντιστήριο (χωρίς να έχει διαβάσει βιβλία διδακτικής) είχε πάρει 85%. Και γενικά, νομίζω ότι το 2007 ήταν πολύ χαμηλότερος ο μέσος όρος στη διδακτική απ'ότι το 2005.

Συμφωνώ ότι δεν φτάνει να είσαι αετός στο γνωστικό για να μπορείς να σταθείς σε μιά τάξη και ότι πρέπει να έχεις και άλλες παιδαγωγικές και διδακτικές δεξιότητες.

Συμφωνώ επίσης ότι ο διαγωνισμός δεν είναι δυνατόν να μετρήσει με ακρίβεια το πόσο καλός είναι η δεν είναι κάποιος στο γνωστικό και στη διδακτική.
Υπό αυτήν την έννοια, ποτέ δε θα μπορέσουμε να πούμε ότι έγινε 100% δίκαια επιλογή διορισμών.

Ωστόσο, επισημαίνω τα εξής :

1) Το "10 χρόνια φροντιστήριο" ή το 20 ή το 25, από μόνο του δεν μου λέει κάτι, γιατί π.χ. στην περιοχή που μένω, σε φροντιστήριο που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια ο ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να λύσει τα θέματα των πανελληνίων και του τα έλυσαν οι μαθητές του. Και αυτό το έχω ακούσει για πολλά φροντιστήρια και δεν νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα τιμητικό. Και στα χρόνια που έχω περάσει στα φροντιστήρια και ως μαθητής και ως καθηγητής, έχω δει και καλούς παιδαγωγούς και απαράδεκτους. Έχω δει και 20 χρόνια φροντιστές να διορίζονται και ξαφνικά να μετατρέπονται στους μεγαλύτερους κοπρίτες, λες και έχουν πάρει ήδη την σύνταξη. Όπως και το ανάποδο φυσικά.

2) Όπως είπα, συμφωνώ ότι δεν επαρκεί η άριστη γνώση του αντικειμένου σου. Αυτό όμως το λέει και ο ΑΣΕΠ, γιαυτό σε εξετάζει και στα υπόλοιπα. Ξαναλέω κι εγώ, ότι ένας άνθρωπος πήρε 3 συνεχόμενες φορές 100% στο γνωστικό. Αν με το πρώτο 100άρι τον είχαν πάρει, τότε γιατί ξανάδινε; Από χόμπι;
Ωστόσο, να μην αποκλείουμε την περίπτωση κάποιος να σκίζει στο γνωστικό και να είναι και καλός παιδαγωγός.
Υπάρχει κάποιος κανόνας που λέει ότι ο καλός παιδαγωγός είναι μέτριος στο γνωστικό;

3) Στο πανεπιστήμιο η διδασκαλία είναι τελείως διαφορετική, διότι δεν απευθύνεται στο μέσο μαθητή γενικής παιδείας, αλλά σε μαθηματικούς. Οπότε συγκρίνεις μάλλον ανόμοια πράγματα. Αν εσύ π.χ. κάνεις ένα ιδιαίτερο σε έναν φοιτητή, θα έχεις το ίδιο στυλ με αυτό προς έναν μαθητή Β' Λυκείου;
Αλλά και χάλια να είναι (που, ίσως είναι), ποιος σου είπε ότι θα περνούσαν στον ΑΣΕΠ; Μπορεί να έγραφαν 0 στα παιδαγωγικά γιατί δεν τους έχει απασχολήσει το όλο θέμα.
Άσε που δεν νομίζω ότι πρέπει να είσαι καθηγητής πανεπιστημίου για να γράψεις καλά στο γνωστικό, ειδικά το 2007 (θα μου φωνάξετε πάλι, αλλά δεν πειράζει).

4) Έστω, τώρα, ότι κάνω λάθος παντού και εσύ έχεις παντού δίκιο. Θεωρείς πιο σωστό το διορισμό μέσω του πίνακα και της ΠΔΣ;  Όσο λάθος και να είναι στημένος ο ΑΣΕΠ, εμένα που δεν έχω κανέναν γνωστό διορθωτή ή θεματοδότη, μου επέτρεψε να διοριστώ, άρα αποκλείεται να είναι εντελώς διαβλητός. Είχα μιλήσει πέρυσι με μια φιλόλογο που έκανε ΠΔΣ σε ένα σχολείο και την ρώτησα αν θα δώσει και ΑΣΕΠ. Η απάντηση; "Αχ, σιγά μην δώσω ΑΣΕΠ! Είναι δύσκολα! Θα κάνω 11 ώρες ΠΔΣ και τα ιδιαιτεράκια μου για 3-4 χρονάκια, μετά θα με πάρουν αναπληρώτρια δίπλα στο σπίτι μου και θα διοριστώ έτσι."
Έτσι είναι..... εμείς τα έχουμε όλα έτοιμα και άσε τα κορόιδα να διαβάζουνε για τον 1 στους 15.....
Αλλά, τουλάχιστον, τα παιδιά της ΠΔΣ τα ξέρουμε, είναι καλοί παιδαγωγοί.......




Συμφωνώ και στα 4 σημεία που αναφέρεις...αυτά που γράφεις συμπληρώνουν αυτά που έγραψα....τα ίδια πράγματα λέμε αλλά από άλλη οπτική΄,  η ουσία όμως είναι ίδια...

Αποσυνδεδεμένος anna4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 16, 2009, 03:26:55 πμ »
Αυτα περι γνωστου που πεθανε και δεν προλαβε να με περασει ειναι για γελια.Σοβαρεψου λιγο και μη λες τετοιες μπουρδες, εγω που περασα με ΑΣΕΠ δεν ειχα μεσο ουτε για μια ωρα ΠΔΣ,δικαιωματικα μου δωσαν 2-3 ωρες την δευτερη χρονια που ειχα μια επιτυχια στον προηγουμενο ΑΣΕΠ και την χρησιμοποιησα ως μεσο πιεσης.Ο ΑΣΕΠ ,δεν ειναι φυσικα ο καλυτερος διαγωνισμος,αλλα ειναι σιγουρα αδιαβλητος, γι αυτο ακριβως εχουν βρει αλλους πλαγιους τροπους για να βαζουν τους δικους τους ,βλεπε ΠΔΣ κλπ.
Εκφράσεις, "για γέλια", "σοβαρέψου λίγο", "μην λες μπούρδες" δεν αρμόζουν σε αυτό τον χώρο και για το επίπεδο της κουβέντας που θέλουμε να κρατήσουμε... περιττό να πω ότι το ανάφερα στον συντονιστή! Όποιος δεν έχει υπομονή να δεχτεί και να συζητήσει με ηρεμία τις απόψεις που έχουν οι συνάδελφοι και τις τεκμηριώνουν με τον δικό τους τρόπο (ασχέτως αν συμφωνούμε ή όχι), νομίζω ότι δεν μπορεί να κατέχει θέση σε αυτό το θέμα.

θα είμαι εκτός θέματος...συγγνώμη...

Σε ευχαριστώ για την "υποστήριξη"....μιας και ό,τι έγραψα ήταν απλά  παράθεση κάποιων γεγονότων...αν μη τι άλλο να έχουμε και λίγο ανθρωπιά, όταν διαβάζουμε κάτι τέτοιο...

Εδώ ο  "καημενος" ο Siobaras δεν ειρωνεύτηκε που τον έχουμε φάει από τη μέρα που άρχισε αυτό το θέμα....

Αποσυνδεδεμένος mac190604

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 266
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, όπως την έχω φανταστεί!
    • Προφίλ
    • http://lisari.blogspot.com
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 16, 2009, 08:50:28 μμ »
Να μας επαναφέρω στο θέμα, η καμπύλη συχνοτήτων της ψηφοφορία μας είναι ασύμμετρη θετική, έχει κορυφή στο διάστημα 50-60 και τελικά αρχίζω να πιστεύω ότι τελικά δεν πατώσαμε... τι λέτε;; Σωστά διάβασα την καμπύλη; Τι λες Siobara;

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 - Πόσο πιστεύετε ότι γράψατε στο γνωστικό;
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 05:00:16 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι και τα αποτελέσματα (στο γνωστικό) θα είναι σχετικά παρόμοια με του 2005 και ίσως λίγο καλύτερα. Θα υπάρχουν αρκετοί βαθμοί κάτω από τη βάση, αλλά θα υπάρχουν και γραπτά με βαθμούς πάνω από 80%.
Χωρίς να το έχω ψάξει καθόλου, ποντάρω σε μια κανονική κατανομή με κέντρο το 55-60% και s=12%.
Έτσι όπως τα ακούω και από εσάς, όποιος έχει πάρει μεγάλο βαθμό στο γνωστικό έχει τρομερό πλεονέκτημα για διορισμό.

Βέβαια, σε αντίθεση με το 2005 (όπου η βαθμολόγηση στη διδακτική ήταν αρκετά χαλαρή - τουλάχιστον στο να πιάσεις τη βάση), φέτος η διδακτική είναι ύποπτη (υπάρχει και το δεδικασμένο του 2007, όπου, με παρόμοιο στυλ θεμάτων, έπεσαν κεφάλια στη διδακτική).
Ίδωμεν...
Καλά αποτελέσματα παιδιά...

Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 782
Σύνολο: 792

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.