*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 117191 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fzappa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τη μουσική
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:17:34 pm »
Στην 7 για παράδειγμα λέει ότι "διπλασσιάζει το μέγεθος των δεδομένων", όχι το πλήθος- ποσότητα
το n αναφέρεται στον αριθμό των δεδομένων; Άρα για μένα σωστό το β. Ο χρόνος δεν αλλάζει. Κάνω λάθος;

και εγω έτσι το σκέφτηκα και έβαλα το β.

Πολύ καλή δουλειά έκανες aroniotis. Πολλά μπράβο!!!
Frank Zappa
Remember, information is not knowledge; knowledge is not wisdom; wisdom is not truth; truth is not beauty; beauty is not love; love is not music; music is the best.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:10:46 »

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:17:55 pm »
Στην 7 για παράδειγμα λέει ότι "διπλασσιάζει το μέγεθος των δεδομένων", όχι το πλήθος- ποσότητα
το n αναφέρεται στον αριθμό των δεδομένων; Άρα για μένα σωστό το β. Ο χρόνος δεν αλλάζει. Κάνω λάθος;
Εγώ θεωρώ ότι εννοεί το πλήθος  ???
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:19:47 pm »
Στην 8 δε μας λέει αν το πλήθος n είναι μεγάλο ή μικρό. εγώ θεωρώ ότι σωστό είναι το n!
Κι εγω έβαλα 2^n, γιατί είναι σχετικά μικρό για μικρό n, αλλα μάλλον πρέπει να πούμε για n πολύ μεγάλο. Φοβούμαι ότι το χασαμε κι οι δυο μας
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος angela_p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:20:52 pm »
http://www.it.teithe.gr/~theochim/GlwssesKaiMetaglwttistes/theoria/KavovikesEkfraseis.pdf

Το 5 πιστεύω πως είναι το β, γιατί οι τελεστές αριθμητικών πράξεων χρησιμοποιούνται με άλλη σημασία στις κανονικές εκφράσεις.

Η παράθεση και η επανάληψη χρησιμοποιούνται standard.

Οπότε καταλήγω στο β.

Δίνω μια μικρή πιθανότητα και στο δ, αλλά τότε είναι εντελώς παγίδα. Δηλαδή, οκ, τα σύμβολα των αριθμητικών τελεστών χρησιμοποιούνται μεν, αλλά όχι ως αριθμητικοί τελεστές δε.

Εσείς τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:10:46 »

Αποσυνδεδεμένος augp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:24:59 pm »
Στην 7 για παράδειγμα λέει ότι "διπλασσιάζει το μέγεθος των δεδομένων", όχι το πλήθος- ποσότητα
το n αναφέρεται στον αριθμό των δεδομένων; Άρα για μένα σωστό το β. Ο χρόνος δεν αλλάζει. Κάνω λάθος;
Κι εγώ πιστεύω πως ο χρόνος δεν αλλάζει, οπότε β.

Αποσυνδεδεμένος Fortino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:25:41 pm »
Πληθος δεδομένων = μεγεθος. Πιστεύω οτιι το σωστο στην 7.είναι το Δ.

Για το 32 είστε σίγουροι? Μάλλον το Δ. βλέπω.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:31:50 pm από Fortino »

Αποσυνδεδεμένος augp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:27:16 pm »
Στην 8 δε μας λέει αν το πλήθος n είναι μεγάλο ή μικρό. εγώ θεωρώ ότι σωστό είναι το n!
Νομίζω ότι το n^6 ήταν το σωστό

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:30:07 pm »
Για το 32 είστε σίγουροι? Μάλλον το Δ. βλέπω.
Μωρε λεει για ορθοτητα πραξεων, Στα race conditions εχουμε τετοιο προβημα οταν πχ πανε δυο διεργασιες να αυξησουν εναν κοινο μετρητη χωρις να εχουν κρισιμες περιοχες. Τοτε μπορει να εχουμε προβλημα (βλ. σημαφορους κλπ)
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:33:16 pm »
Νομίζω ότι το n^6 ήταν το σωστό
Δυστυχως για μενα και ευτυχως για σενα, μαλλον αυτο ειναι, για πολυ μεγαλα n π.χ. για N=10^6 το 2^n δεν θελετε να δειτε ποσο ειναι (το ειδα σε mathematica, καμια 50αρια γραμμες ψηφια). Το ιδιο και το n!. Αντιθετως, το n^6 παει ακριβως στο 10^36 (μονο 36 ψηφια εχει σχεση με τα χιλιαδες των αλλων)
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:38:34 pm »
http://www.it.teithe.gr/~theochim/GlwssesKaiMetaglwttistes/theoria/KavovikesEkfraseis.pdf

Το 5 πιστεύω πως είναι το β, γιατί οι τελεστές αριθμητικών πράξεων χρησιμοποιούνται με άλλη σημασία στις κανονικές εκφράσεις.

Η παράθεση και η επανάληψη χρησιμοποιούνται standard.

Οπότε καταλήγω στο β.

Δίνω μια μικρή πιθανότητα και στο δ, αλλά τότε είναι εντελώς παγίδα. Δηλαδή, οκ, τα σύμβολα των αριθμητικών τελεστών χρησιμοποιούνται μεν, αλλά όχι ως αριθμητικοί τελεστές δε.

Εσείς τι λέτε;
Τωρα που ξαναβλεπω καλυτερα την ερώτηση, μάλλον έχεις δικιο. Θα έπρεπε να λεει λογικους τελεστές. Θα βαλω β στις απαντησεις μας λοιπον, εκτος αν βρεθει μια πολυ καλη εξηγηση
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 03:58:37 pm »
Σε αυτο το αρχείο έχουν καλυφτεί όλες οι παραπάνω 9 απαντησεις που δεν βρηκαμε εμεις, με τις απαντησεις τις Κολλιντζα. Αν μπορειτε να τις επιβεβαιωσετε ή να τις διαψεύσετε στειλτε τις απαντησεις
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος marianad

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 04:07:07 pm »
Για την 16: Γιατί νομίζω ότι είναι Ο(logn)<O(nlogn); Νομίζω ότι και στην σελ.106 του Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον οι πολυπλοκότητες είναι κατα αύξουσα σειρά.
Αν είναι έτσι, πάει

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 04:16:34 pm »
Για την 16: Γιατί νομίζω ότι είναι Ο(logn)<O(nlogn); Νομίζω ότι και στην σελ.106 του Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον οι πολυπλοκότητες είναι κατα αύξουσα σειρά.
Αν είναι έτσι, πάει
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος marianad

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 04:24:58 pm »
Για το 28: Συμφωνώ πως είναι το δ. Αφού λέει ένα δίαυλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 552
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.