*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 106581 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #84 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:06:56 μμ »
Η 43 νομιζω ειναι η β ! 100 αριθμους θα τυπωθουν!! Κάνω λάθος?
Φιλε μου, οπως βλεπεις στη δικαιολογηση το εκανα σε C και ειδα οτι ειναι 199. Και λογικα βγαινε: οι συνρτησεις που εχουν ορισμα απο 1 έως 99 τυπώνουν 2 φορές και η τελευταιοα με ορισμα 0 τυπωνει 1 φορα: 2*99+1=199

Επειδη το ζητησατε ανεβαζω το ανανεωμενες προτεινομενες απαντησεις, με πολλες αμφιβολιες. Οτι μπορουσα εκανα, μαζι με τη βοηθεια σας. 
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:39:58 »

Αποσυνδεδεμένος kokoras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #85 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:08:28 μμ »
Φίλε αρονιότη πολύ καλή η δουλειά που έκανες και μπράβο για τον κόπο σου...
Να τονίσουμε πάλι όμως ότι οι απαντήσεις που δίνονται δεν είναι και 100 % οι σωστές...
απλά είναι  αυτές με την μεγαλύτερη πιθανότητα να είναι σωστές. Στις περισσότερες μας βρίσκεις όλους σύμφωνους φαντάζομαι..

Απλά θέλω να κάνω μία παρατήρηση στην ερώτηση 30 που ρώταγε για τον πολυπρογραμματισμό.
Από όσα ξέρω και με μία γρήγορη ματιά στην βικυ πολυπρογραμματισμό έχουμε όταν στην μνήμη του υπολογιστή είναι φορτωμένα  πολλά προγράμματα και όχι όταν μοιράζονται τον χρόνο του επεξεργαστή πολλές διεργασίες όπως αναφέρεις. Άσχετα με τον όρο  εκ περιτροπής που όντως  όπως λές  δείχνει προς τον Ρόμπιν ο όρος  "ο χρόνος της cpu μοιράζεται" κάνει την απάντηση  γ  απαγορευτική μιας και πολυπρογραμματισμό μπορώ να έχω κάλλιστα και με αλγόριθμο  FCFS  όπου ο όρος  ο χρόνος μοιράζεται (πόσο μάλλον εκ περιτροπής)  δέν είναι και τόσο δόκιμος..

Επαναλαμβάνω όλα αυτά είναι προσωπικές απόψεις και αντιλήψεις.. κάλλιστα μπορεί να είμαι και λάθος .

Τέλος στην ερώτηση 40 η καλύτερη κατ εμέ επιλογή μιας και θέλει  να ικανοποιείται αποδοτικά κ η προσθήκη (λέξη κλειδί πιστεύω) είναι ξερό  η ταξινομημένη συνδεδεμένη λίστα... αλλά μιας και δεν υπάρχει σαν επιλογή    επέλεξα το                  δ)    Οποιαδήποτε από τις Β και Γ.


Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #86 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:38:12 μμ »

Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 (???) χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!
Συμφωνω και να προσθέσω ότι είναι απαράδεκτη η κατάσταση με την παιδαγωγική επάρκεια. Δεν μπορεί ένας μαθηματικός να έχει παιδαγωγική επάρκεια και εγώ που τέλειωσα επίσης σχολή θετικών επιστημών τμήμα πληροφορικής και έκανα τα ίδια παιδαγωγικά μαθήματα να μην έχω. Η μεγάλη απάτη του φετινού διαγωνισμού στον κλάδο μας είναι ότι τελικά ίσως δεν διοριστούν αυτοί που έγραψαν καλύτερα. Αλλά αφου δεν διαμαρτυρόμαστε καλά να πάθουμε.

Στο θέμα 40 δεν νομίζω να είναι το δ. Στο ισοζυγισμένο δένδρο δυαδικής αναζήτησης δεν πρέπει να είναι αποδοτική η διαγραφή.

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:38:25 μμ »
Η 43 νομιζω ειναι η β ! 100 αριθμους θα τυπωθουν!! Κάνω λάθος?
Φιλε μου, οπως βλεπεις στη δικαιολογηση το εκανα σε C και ειδα οτι ειναι 199. Και λογικα βγαινε: οι συνρτησεις που εχουν ορισμα απο 1 έως 99 τυπώνουν 2 φορές και η τελευταιοα με ορισμα 0 τυπωνει 1 φορα: 2*99+1=199

Επειδη το ζητησατε ανεβαζω το ανανεωμενες προτεινομενες απαντησεις, με πολλες αμφιβολιες. Οτι μπορουσα εκανα, μαζι με τη βοηθεια σας. 

Και εγώ σκέφτηκα με αυτό το τρόπο (2*99 + 1) και απάντησα 199. Αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι η δεύτερη printf δεν εκτελείται αφού είναι μετά από τη f(n-1). Πως βγαίνει 199 όταν το τρέχουμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:39:58 »

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:44:28 μμ »
Και βέβαια εκτελείται! Δεν έκανες καμιά exec εκει, απλά καλείς μια συνάρτηση. Σκέψουν την απλή περίπτωση που καλεις την f(1). Αυτή η συναρτηση θα Καλέσει την f(0) και όταν επιστρεψει η f(0), θα τυπώσει το δεύτερο printf. Παμε τωρα στην f(2). H f(2) θα καλεσει και θα περιμενει την f(1) , η οποια θα περιμένει την f(0) και μολις επιστρεψε τιμηι η f(0), θα τυπωσει η f(1) και θα επιστρεψει τιμή, άρα θα τυπώσει κι η f(2). Δεν ξερω αν σε μπερδεψα, αλλα αυτό είναι σίγουρο. Κι οπως εχω πει (αν διαβασατε) το ετρεξα και ηταν ετσι.
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:51:33 μμ »
Ναι μωρέ. Ευτυχώς έχεις δίκιο... άρα το απάντησα σωστά.

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #90 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:53:36 μμ »
Στο θέμα 40 δεν νομίζω να είναι το δ. Στο ισοζυγισμένο δένδρο δυαδικής αναζήτησης δεν πρέπει να είναι αποδοτική η διαγραφή.
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ, η ενημέρωση σε ισοζυγισμένο δέντρο είναι πολύ δύσκολη, σε σχέση με τη λίστα. Αλλά ποια είναι τότε η απάντηση; Δεν έχει απάντηση να είναι μόνο συνδεδεμένη λίστα! Επίσης, ο πίνακας αποκλείεται να έιναι μόνος του. Άρα;;; Η μόνη απάντηση που βάζει μέσα την λίστα είναι η δ! Θεωρω ότι είναι πολύ κακώς διατυπωμένη
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #91 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 11:56:00 μμ »
Ρε παιδιά με τη 41 μπορεί κάποιος να δώσει μια καλή απάντηση;;; Εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #92 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:07:29 πμ »
Στο θέμα 40 δεν νομίζω να είναι το δ. Στο ισοζυγισμένο δένδρο δυαδικής αναζήτησης δεν πρέπει να είναι αποδοτική η διαγραφή.
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ, η ενημέρωση σε ισοζυγισμένο δέντρο είναι πολύ δύσκολη, σε σχέση με τη λίστα. Αλλά ποια είναι τότε η απάντηση; Δεν έχει απάντηση να είναι μόνο συνδεδεμένη λίστα! Επίσης, ο πίνακας αποκλείεται να έιναι μόνος του. Άρα;;; Η μόνη απάντηση που βάζει μέσα την λίστα είναι η δ! Θεωρω ότι είναι πολύ κακώς διατυπωμένη
Η απάντηση πρέπει  να είναι το ισοζυγισμένο δυαδικό δέντρο. Στη σελίδα http://www.csee.umbc.edu/202/Lectures/ChangSynopses/modules/m33-big-O/slides.php?print αναφέρει πολυπλοκοτητες για αναζήτηση, εισαγωγή διαγραφή και το δέντρο υπερέχει.
Όσον αφορά για το αν θεωρείται ένα php script εκτελέσιμο ή όχι, σίγουρα είναι αν θεωρήσουμε ότι και ένα ρχειο Bytecode είναι και αυτό με τη σειρά του εκτελέσιμο αφού υπάρχει μια μηχανή η οποία το διερμηνεύει. Ώστοσο δεν έχω ακούσει κανένα να αναφέρουν τα αρχεία bytecode εκτελέσιμα. Σίγουρα υπάρχει μια ασάφεια στην ερώτηση οπότε καλό είναι να περιμένουμε τις επίσημες απαντήσεις του ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος h1rok1c1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #93 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:10:02 πμ »

Ρε παιδιά με τη 41 μπορεί κάποιος να δώσει μια καλή απάντηση;;; Εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά

το Ο είναι το πάνω όριο όπως είπες και σε προηγούμενη ερώτηση. συμμφωνα με wiki ΄΄Hash tables are often used to implement associative arrays, sets and caches. Like arrays, hash tables provide constant-time O(1) lookup on average, regardless of the number of items in the table. While theoretically the worst-case lookup time can be as bad as O(n)''

χειρότερη περίπτωση δηλαδή Ο(n) , αλλά και το Ο(nlogk)  δεν είναι ακόμη ψηλότερο όριο ? άποψή μου είναι αν δεν είναι το α είναι το δ.

Αποσυνδεδεμένος kokoras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #94 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:15:50 πμ »
ΣΤο θέμα 41  με λίγο τύχη  με λίγο φαντασία και λίγο χόλυγουντ σκέφτηκα το εξής..

Γίνονται 2 αναζητήσεις ΄πρώτη γίνεται σε ν στοιχεία (κλειδιά)  σε πίνακα τα οποία είναι ταξινομημένα  επειδή μας λέει ότι ψάχνουμε με κριτηριο το πρωτεύον κλειδί οπότε εκεί έχω κάτι σε Ο(ν)
και μετά πάει σε μία από τις κ θέσεις και το ψάχνει εκει μέσα όπου δεν  είναι ταξινομημένο ...
Εγώ διάλλεξα το δ. γιατί μάλλον μου γυάλιζε καλύτερα   ταέιχε όλα και συνέφερε......  Τα παραπάνω τα λέω τώρα που έχω κατεβάσει και 3 ουισκάκια και έχω διάυγεια...

Μήν βαράτε μια ιδέα είπα

Αποσυνδεδεμένος Ptolemeos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #95 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:43:28 πμ »
Η 43 νομιζω ειναι η β ! 100 αριθμους θα τυπωθουν!! Κάνω λάθος?
Φιλε μου, οπως βλεπεις στη δικαιολογηση το εκανα σε C και ειδα οτι ειναι 199. Και λογικα βγαινε: οι συνρτησεις που εχουν ορισμα απο 1 έως 99 τυπώνουν 2 φορές και η τελευταιοα με ορισμα 0 τυπωνει 1 φορα: 2*99+1=199
οκ . Ναι εχεις δικιο. Μπράβο σου πάντως που αφιέρωσες τόση ωρα για το word


Έδωσα εξετάσεις στο ΑΣΕΠ.....όχι για μένα,
αλλά για την φουκαριάρα την μάνα μου...

Αποσυνδεδεμένος GeorgiaHD

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #96 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:54:29 πμ »
Για την ερώτηση 30 σύμφωνα με τον Tanembaum "Πολυπρογραμματισμός: η συνεχής και ταχύτατη εναλλαγή της CPU από πρόγραμμα σε πρόγραμμα που δίνει την ψευδεύσθηση του παραλληλισμού"

Για κάποιο λόγο εγώ το παραπάνω το ερμηνεύω ως απάντηση γ, αλλά άβυσσος η ψυχή του ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #97 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 01:52:22 πμ »
(..)Ο αριθμός των συμμετεχόντων μιλάει από μόνος του...Κατά τα άλλα κανένας δεν ενδιαφέρεται για το Δημόσιο...και όλοι είναι "πανεπιστήμονες" προγραμματιστές.
πάντως άσχετα με τα προηγούμενα που λες να σημειώσουμε ότι ο τελευταίος ασεπ έγινε το 2005 με 3000 αιτήσεις πε19 και αυτός 4 χρόνια μετά, παρά την πληθώρα αποφοίτων γίνεται με 2600 αιτήσεις.

άρα ήδη μια μεγάλη μερίδα συναδέρφων απαξίωσε το διαγωνισμό
επίσης, είναι γεγονός ότι μικρή μερίδα διάβασε σοβαρά και δεν ήταν λίγοι αυτοί που δεν διαβάσαν καθόλου και δώσαν για την εμπειρία και με λιγότερες ή περισσότερες ελπίδες για τη βάση. Απο εκεί και πέρα προσαυξάνω:

Καλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους.
Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 (???) χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!

Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι τα όσα γράφει ο Bergo και όχι η αναζήτηση των απαντήσεων. Για ακόμη μια φορά αποπροσανατολιζόμαστε και ψάχνουμε ψεύτικες ελπίδες ότι μπορεί να είμαστε κάποιοι από τους 72/48 που θα διοριστούν, (με την προϋπόθεση βέβαια ότι όλοι όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση δε θα έχουν πιάσει το όριο της βάσης).
Όσο ο κλάδος μας παραμένει διασπασμένος, όσο ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, όσο οι προτάσεις για συντονισμένη δράση πέφτουν στο κενό γιατί η πλειοψηφία αδυνατεί να αντιληφθεί την υπάρχουσα κατάσταση, θα παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Και σε 4 χρόνια θα είμαστε πάλι εδώ (πλην των 72+48 που θα έχουν "βολευτεί"), για να ψάχνουμε αν η πολυπλοκότητα n6 είναι μικρότερη από τη 2n, μαζί με τους νέους συναδέλφους των αμέτρητων σχολών Πληροφορικής που αυξάνονται και πληθαίνουν κάθε χρόνο.

http://www.facebook.com/group.php?gid=39911821787

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162175
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 758
Σύνολο: 772

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.