0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η 43 νομιζω ειναι η β ! 100 αριθμους θα τυπωθουν!! Κάνω λάθος?
Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 () χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!
Παράθεση από: Ptolemeos στις Φεβρουάριος 02, 2009, 08:53:07 μμΗ 43 νομιζω ειναι η β ! 100 αριθμους θα τυπωθουν!! Κάνω λάθος?Φιλε μου, οπως βλεπεις στη δικαιολογηση το εκανα σε C και ειδα οτι ειναι 199. Και λογικα βγαινε: οι συνρτησεις που εχουν ορισμα απο 1 έως 99 τυπώνουν 2 φορές και η τελευταιοα με ορισμα 0 τυπωνει 1 φορα: 2*99+1=199Επειδη το ζητησατε ανεβαζω το ανανεωμενες προτεινομενες απαντησεις, με πολλες αμφιβολιες. Οτι μπορουσα εκανα, μαζι με τη βοηθεια σας.
Στο θέμα 40 δεν νομίζω να είναι το δ. Στο ισοζυγισμένο δένδρο δυαδικής αναζήτησης δεν πρέπει να είναι αποδοτική η διαγραφή.
Παράθεση από: giak στις Φεβρουάριος 02, 2009, 11:38:12 μμΣτο θέμα 40 δεν νομίζω να είναι το δ. Στο ισοζυγισμένο δένδρο δυαδικής αναζήτησης δεν πρέπει να είναι αποδοτική η διαγραφή.Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ, η ενημέρωση σε ισοζυγισμένο δέντρο είναι πολύ δύσκολη, σε σχέση με τη λίστα. Αλλά ποια είναι τότε η απάντηση; Δεν έχει απάντηση να είναι μόνο συνδεδεμένη λίστα! Επίσης, ο πίνακας αποκλείεται να έιναι μόνος του. Άρα;;; Η μόνη απάντηση που βάζει μέσα την λίστα είναι η δ! Θεωρω ότι είναι πολύ κακώς διατυπωμένη
Ρε παιδιά με τη 41 μπορεί κάποιος να δώσει μια καλή απάντηση;;; Εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά
Παράθεση από: Ptolemeos στις Φεβρουάριος 02, 2009, 08:53:07 μμΗ 43 νομιζω ειναι η β ! 100 αριθμους θα τυπωθουν!! Κάνω λάθος?Φιλε μου, οπως βλεπεις στη δικαιολογηση το εκανα σε C και ειδα οτι ειναι 199. Και λογικα βγαινε: οι συνρτησεις που εχουν ορισμα απο 1 έως 99 τυπώνουν 2 φορές και η τελευταιοα με ορισμα 0 τυπωνει 1 φορα: 2*99+1=199
(..)Ο αριθμός των συμμετεχόντων μιλάει από μόνος του...Κατά τα άλλα κανένας δεν ενδιαφέρεται για το Δημόσιο...και όλοι είναι "πανεπιστήμονες" προγραμματιστές.
Παράθεση από: Bergo στις Φεβρουάριος 02, 2009, 04:48:32 μμΚαλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους. Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 () χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι τα όσα γράφει ο Bergo και όχι η αναζήτηση των απαντήσεων. Για ακόμη μια φορά αποπροσανατολιζόμαστε και ψάχνουμε ψεύτικες ελπίδες ότι μπορεί να είμαστε κάποιοι από τους 72/48 που θα διοριστούν, (με την προϋπόθεση βέβαια ότι όλοι όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση δε θα έχουν πιάσει το όριο της βάσης). Όσο ο κλάδος μας παραμένει διασπασμένος, όσο ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, όσο οι προτάσεις για συντονισμένη δράση πέφτουν στο κενό γιατί η πλειοψηφία αδυνατεί να αντιληφθεί την υπάρχουσα κατάσταση, θα παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Και σε 4 χρόνια θα είμαστε πάλι εδώ (πλην των 72+48 που θα έχουν "βολευτεί"), για να ψάχνουμε αν η πολυπλοκότητα n6 είναι μικρότερη από τη 2n, μαζί με τους νέους συναδέλφους των αμέτρητων σχολών Πληροφορικής που αυξάνονται και πληθαίνουν κάθε χρόνο.
Καλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους. Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 () χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!