*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 105225 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:31:57 μμ »
Για το 36: Δεν το ήξερα καθόλου, αλλά σκέφτηκα πως επειδή συνήθως αναφέρεται σαν χαρακτηριστικό ενός δίσκου ο χρόνος περιστροφής του, μάλλον αυτό μας καίει επειδή είναι το μεγαλύτερο
Εδώ http://www.it.uom.gr/project/mycomputer/storage/magnetic/harddisk/p_in_pf1.html, γραφει ότι ο χρονος αναζήτησης στους συγχρονους δισκους ειναι 8 ως 12 ms.
Εδώ Αν δεις εδώ http://www.it.uom.gr/project/mycomputer/storage/magnetic/harddisk/p_in_pf2.html έχει ένα πίνακα με χρόνους περιστροφής. Για μιση περιστροφή (αυτη συνηθως μας ενδιαφερει) ειναι απο 3 εως 8.3 ms. Για ολοκληρη περιστροφή (worst case) ειναι απο 6 εως 16 ms. Εγω δεν βγαζω ακρη..
Στους περισσότερους δίσκους, ο χρόνος αναζήτησης (seek time) είναι πολύ μεγαλύτερος από τους άλλους δύο, επομένως αν μειώσουμε το μέσο χρόνο αναζήτησης, μπορούμε να βελτιώσουμε κατά πολύ την απόδοση του συστήματος ( Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη έκδοση, σελ 388 Κεφάλαιο Αλγόριθμοι χρονοπρογραμματισμού βραχίονα δίσκου).
Οπότε από τη στιγμή που το αναφέρει ο Tanenbaum, η σωστή απάντηση είναι το γ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:17:33 »

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:33:25 μμ »
Για το 36: Δεν το ήξερα καθόλου, αλλά σκέφτηκα πως επειδή συνήθως αναφέρεται σαν χαρακτηριστικό ενός δίσκου ο χρόνος περιστροφής του, μάλλον αυτό μας καίει επειδή είναι το μεγαλύτερο
Εδώ http://www.it.uom.gr/project/mycomputer/storage/magnetic/harddisk/p_in_pf1.html, γραφει ότι ο χρονος αναζήτησης στους συγχρονους δισκους ειναι 8 ως 12 ms.
Εδώ Αν δεις εδώ http://www.it.uom.gr/project/mycomputer/storage/magnetic/harddisk/p_in_pf2.html έχει ένα πίνακα με χρόνους περιστροφής. Για μιση περιστροφή (αυτη συνηθως μας ενδιαφερει) ειναι απο 3 εως 8.3 ms. Για ολοκληρη περιστροφή (worst case) ειναι απο 6 εως 16 ms. Εγω δεν βγαζω ακρη..
Στους περισσότερους δίσκους, ο χρόνος αναζήτησης (seek time) είναι πολύ μεγαλύτερος από τους άλλους δύο, επομένως αν μειώσουμε το μέσο χρόνο αναζήτησης, μπορούμε να βελτιώσουμε κατά πολύ την απόδοση του συστήματος ( Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη έκδοση, σελ 388 Κεφάλαιο Αλγόριθμοι χρονοπρογραμματισμού βραχίονα δίσκου).
Οπότε από τη στιγμή που το αναφέρει ο Tanenbaum, η σωστή απάντηση είναι το γ.
Θεός, το περνάω στις παρατηρήσεις μου
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:35:35 μμ »

Στο 31 νομίζω το Β (Οι παγιδεύσεις προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα, ενώ οι διακοπές από εξωτερικά.) γιατί τα interupts δημιουργούνται από μονάδες εισόδου ενώ τα traps από προγράμματα που είδη τρέχουν...


Οι διακοπές προκαλούνται και από εσωτερικά και από εξωτερικά συμβάντα.Αρά το β και το γ είναι λάθος.  Πιστεύω ότι το σωστό στην 31 είναι το α.

Δείτε το παρακάτω αρχείο στις σελίδες 42 και 45

www.it.teithe.gr/~kdiamant/OperSys1/OPS-01.ppt

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:45:01 μμ »
Στην ερώτηση 33, πιστεύω πως υπάρχει σφάλμα στη διατύπωση. Άλλος είναι ο αλγόριθμος δεύτερης ευκαιρίας ( ο οποίος είναι συνδυασμός της FIFO με τη NRU) και άλλος ο αλγόριθμος ρολογιού. Ο Tanenbaum τους αναφέρει ως δυο διακριτούς αλγόριθμους και μάλιστα γράφει πως "Αν και αλγόριθμος δεύτερης ευκαιρίας είναι πολύ λογικός, είναι ελάχιστα αποδοτικός [...]. Μια καλύτερη μέθοδος είναι να διατηρούνται όλες οι σελίδες σε μια κυκλική λίστα, η οποία έχει τη μορφή ρολογιού[...]" ( Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη έκδοση, σελ 274 Κεφάλαιο Αλγόριθμοι αντικατάστασης σελίδων).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:17:33 »

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:04:12 μμ »

Στο 31 νομίζω το Β (Οι παγιδεύσεις προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα, ενώ οι διακοπές από εξωτερικά.) γιατί τα interupts δημιουργούνται από μονάδες εισόδου ενώ τα traps από προγράμματα που είδη τρέχουν...


Οι διακοπές προκαλούνται και από εσωτερικά και από εξωτερικά συμβάντα.Αρά το β και το γ είναι λάθος.  Πιστεύω ότι το σωστό στην 31 είναι το α.

Δείτε το παρακάτω αρχείο στις σελίδες 42 και 45

www.it.teithe.gr/~kdiamant/OperSys1/OPS-01.ppt
Ναι μεν αλλά...
Οι διακοπές που προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα ονομάζονται παγιδεύσεις(σελ. 45 από τις διαφάνειες που έστειλες). Επίσης τις διακοπές τις ελέγχει ο ελεγκτής διακοπών τις οποίες τις στέλνουν οι οδηγοί ΕΕ συσκευών ( Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη έκδοση, σελ 60 Κεφάλαιο Εισαγωγή). Οπότε πιστεύω πως η σωστή απάντηση είναι η β.

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:10:54 μμ »

Στο 31 νομίζω το Β (Οι παγιδεύσεις προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα, ενώ οι διακοπές από εξωτερικά.) γιατί τα interupts δημιουργούνται από μονάδες εισόδου ενώ τα traps από προγράμματα που είδη τρέχουν...


Οι διακοπές προκαλούνται και από εσωτερικά και από εξωτερικά συμβάντα.Αρά το β και το γ είναι λάθος.  Πιστεύω ότι το σωστό στην 31 είναι το α.

Δείτε το παρακάτω αρχείο στις σελίδες 42 και 45

www.it.teithe.gr/~kdiamant/OperSys1/OPS-01.ppt
Ναι μεν αλλά...
Οι διακοπές που προκαλούνται από εσωτερικά συμβάντα ονομάζονται παγιδεύσεις(σελ. 45 από τις διαφάνειες που έστειλες). Επίσης τις διακοπές τις ελέγχει ο ελεγκτής διακοπών τις οποίες τις στέλνουν οι οδηγοί ΕΕ συσκευών ( Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη έκδοση, σελ 60 Κεφάλαιο Εισαγωγή). Οπότε πιστεύω πως η σωστή απάντηση είναι η β.
Που τα ξεθαβεις ολα! :D Μπραβο!
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος Elvenking

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:15:36 μμ »
Καλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους.
Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 (???) χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!

Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι τα όσα γράφει ο Bergo και όχι η αναζήτηση των απαντήσεων. Για ακόμη μια φορά αποπροσανατολιζόμαστε και ψάχνουμε ψεύτικες ελπίδες ότι μπορεί να είμαστε κάποιοι από τους 72/48 που θα διοριστούν, (με την προϋπόθεση βέβαια ότι όλοι όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση δε θα έχουν πιάσει το όριο της βάσης).
Όσο ο κλάδος μας παραμένει διασπασμένος, όσο ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, όσο οι προτάσεις για συντονισμένη δράση πέφτουν στο κενό γιατί η πλειοψηφία αδυνατεί να αντιληφθεί την υπάρχουσα κατάσταση, θα παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Και σε 4 χρόνια θα είμαστε πάλι εδώ (πλην των 72+48 που θα έχουν "βολευτεί"), για να ψάχνουμε αν η πολυπλοκότητα n6 είναι μικρότερη από τη 2n, μαζί με τους νέους συναδέλφους των αμέτρητων σχολών Πληροφορικής που αυξάνονται και πληθαίνουν κάθε χρόνο.

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:28:58 μμ »
Καλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους.
Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 (???) χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!

Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι τα όσα γράφει ο Bergo και όχι η αναζήτηση των απαντήσεων. Για ακόμη μια φορά αποπροσανατολιζόμαστε και ψάχνουμε ψεύτικες ελπίδες ότι μπορεί να είμαστε κάποιοι από τους 72/48 που θα διοριστούν, (με την προϋπόθεση βέβαια ότι όλοι όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση δε θα έχουν πιάσει το όριο της βάσης).
Όσο ο κλάδος μας παραμένει διασπασμένος, όσο ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, όσο οι προτάσεις για συντονισμένη δράση πέφτουν στο κενό γιατί η πλειοψηφία αδυνατεί να αντιληφθεί την υπάρχουσα κατάσταση, θα παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Και σε 4 χρόνια θα είμαστε πάλι εδώ (πλην των 72+48 που θα έχουν "βολευτεί"), για να ψάχνουμε αν η πολυπλοκότητα n6 είναι μικρότερη από τη 2n, μαζί με τους νέους συναδέλφους των αμέτρητων σχολών Πληροφορικής που αυξάνονται και πληθαίνουν κάθε χρόνο.
Τις απαντήσεις δεν τις ψάχνουμε μόνο για να βρούμε πόσο καλά γράψαμε αλλά και επειδή μας ενδιαφέρει να διορθώσουμε τυχόν παρανοήσεις που είχαμε στις γνώσεις ή και για να μάθουμε και κάτι παραπάνω. Όσο αφορά τα συνδικαλιστικά, η λύση είναι η ενίσχυση των οργάνων μας, δηλαδή για τους Πληροφορικούς ΑΕΙ, η ενίσχυση  της ΕΠΕ. Η ΕΠΕ και προτάσεις κάνει και αγωνίζεται συνεχώς για τα δικαιώματα του κλάδου. Αν σε ενδιαφέρει η συνδικαλιστική δράση δεν έχεις παρά να ενισχύσεις με την εγγραφή σου και τη συμμετοχή σου την ΕΠΕ.

Αποσυνδεδεμένος stelllios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:46:25 μμ »
Παιδια επειδη πιστευω πως πολλοι ειμαστε οριακαποσο ακριβως ειναι η βαση?
ξαναειδα την προκηρυξη και λεει : "Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προ−
κηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον πενήντα πέντε (55) μονάδες στον
τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως πενήντα (50) μονάδες στην κάθε θεματική ενότητα."
Στον προηγουμενο ηταν 55 και 60 σωστα?
Καλο που μειωθηκε η βαση αν εχω δικιο

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:48:41 μμ »
Παιδια επειδη πιστευω πως πολλοι ειμαστε οριακαποσο ακριβως ειναι η βαση?
ξαναειδα την προκηρυξη και λεει : "Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προ−
κηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον πενήντα πέντε (55) μονάδες στον
τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως πενήντα (50) μονάδες στην κάθε θεματική ενότητα."
Στον προηγουμενο ηταν 55 και 60 σωστα?
Καλο που μειωθηκε η βαση αν εχω δικιο
Όντως η βάση μειώθηκε. Πλέον είναι 50% για τα επιμέρους και 55% στο σύνολο.

Αποσυνδεδεμένος Mugen

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20 ...και καταϊδρωμένο
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:52:57 μμ »
Λόγω δουλειάς (ακομα εκεί είμαι) δεν μπόρεσα να ακολουθήσω στο "ξεψάχνισμά" σας παιδιά, αν μπορεί κάποιος ας ποστάρει τις ερωτήσεις που ΔΕΝ ξέρουμε και αυτές που έχουμε αμφιβολίες, καθώς και τον ανανεωμένο πλέον doc ώστ να βοηθήσω όσο μπορώ... ευχχαριστώ...

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:25:11 μμ »
Το pc που κάθομαι αυτή τη στιγμή είναι λίγο αρχαίο :-[ και δεν μπορώ να δω τις σελίδες! Θέλουν plug-ins που δεν εγκαθίστανται!
Για το 54 πάντως είμαι σίγουρη πως τα php τρέχουν στην μεριά του εξυπηρετητή.
Ναι μεν τρέχουν αλλά είναι scripts δηλαδή αρχεία κειμένου με κάποιες εντολές. Δεν είναι εκτελέσιμα αρχεία. Οπότε πιστεύω το α είναι η απάντηση στην 54.

Τα scripts ΕΙΝΑΙ εκτελέσιμα αρχεία. Εκτελούνται στον web server (μιλάω για php συγκεκριμένα) και παράγουν κάποιο αποτέλεσμα το οποίο βλέπει ο χρήστης στον browser του. Το ότι δεν είναι pre-compiled και το ότι είναι σε plain text δεν σημαίνει ότι δεν είναι εκτελέσιμα. Απλά γίνονται interpreted real-time στον server όποτε αυτά χρειάζονται

Και κάποια σχόλια από μένα για τα θέματα. Εγώ ξεκίνησα διάβασμα όταν ανακοινώθηκε η ημερομηνία των εξετάσεων (γύρω στα μισά Ιανουαρίου νομίζω) και με 2-3 ώρες δίαβασμα την ημέρα έχω γράψει πάνω από 65. Βέβαια ήμουν και τυχερός επειδή είχα δώσει βάρος σε θεωρία γλωσσών και αυτομάτων αλλά και επειδή είχα κάνει μια μεγάλη εργασία όταν ήμουν στην σχολή πάνω στις πολυπλοκότητες, NP-Complete προβλήματα κτλ.

Πιστεύω πως το κλειδί της επιτυχίας στον κλάδο μας είναι η εμπειρική μάθηση και όχι το διάβασμα. Δεν είμαστε ούτε φιλόλογοι ούτε ιστορικοί ή τί άλλο ξέρω εγώ που απλά διαβάζεις κάποια πράγματα τα μαθαίνεις και πας τα γράφεις. Η πληροφορική θέλει ΠΡΑΚΤΙΚΗ εμπειρία, να ασχολείσαι δηλαδή από μόνος σου, να σε ενδιαφέρει πραγματικά το αντικείμενο και να μαθαίνεις συνέχεια καινούρια πράγματα, όχι επειδή στο επιβάλλουν αλλά επειδή σου αρέσει.

Υ.Γ. Στην ερώτηση 18 ξέρει κανείς την απάντηση αιτιολογημένα ? Από ότι θυμάμαι για modulo-2 το πιο σημαντικό bit δείχνει το πρόσημο του αριθμού οπότε ο 10000000 είναι ο αριθμός 0. Επίσης απότι θυμάμαι από το δημοτικό ο αριθμός 0 δεν έχει  αντίθετο. Οπότε το σωστό είναι το δ ???

Υ.Γ.2  Για όλες τις υπόλοιπες ερωτήσεις μπορώ να σας απαντήσω με σιγουριά (στις περισσότερες τουλάχιστον) οπότε αν ψάχνετε κάποια συγκεκριμένη απάντηση ρωτήστε με !!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:30:48 μμ από thymiaras »

Αποσυνδεδεμένος kokoras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:26:44 μμ »
Ζήτω στους ύψιστους καθηγητές μας που έβγαλαν τα θέματα και  για άλλη μια φορά απέδειξαν το επίπεδο των γνώσεων τους  και την ανικανότητα των φοιτητών τους
Ζήτω στο κάθε είδους φροντιστήριο που του σκάσαμε τα ωραία μας ευρουλάκια με το τσουβάλι και  δεν μπορεί να πληρώσει 5 καθηγητάδες να μας πούν τις απαντήσεις (μπορεί και να μην βρίσκει εδώ που τα λέμε αλλά δεν με νοιάζει)
Ζήτω στο Ασεπ που δεν σέβεται την αγωνία μας και κραταεί τις απαντήσεις σαν κρατικό μυστικό..
Ζήτω στην ωρομισθία ..
Ζήτω στην εργασιακή  εκμετάλλευση..

Και ένα μικρό μπράβο μακάκα σε όλους μας που διαβάζουμε τόσο καιρό και παλεύουμε με το ζόρι να πιάσουμε την βάση τους....... σαν δεν ντρέπονται οι ΑΛΗΤΕΣ...

Υ.Γ Συνάδελφε αν και λάθος σκεπτόμενος το πέτυχες.... ο  10000000 είναι το -128 και ο αντιθετός του είναι το +128 το οποίο στην περίπτωσή μας δεν υπάρχει.. φτάνουμε μόνο μέχρι 127    01111111
 

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:35:43 μμ από kokoras »

Αποσυνδεδεμένος Ptolemeos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 08:53:07 μμ »
Την 47 την έτρεξες? Το Ε1 είναι σίγουρα 6, ΑΛΛΑ στο Ε2 λείπει ο τελεστής (ισότητας, <, >, κλπ) πριν το ΙΝ οπότε δεν δίνει αποτέλεσμα, άρα μμμμμάλλον είναι το Γ (Ε1: {(6)} και Ε2: ∅ )
αυτά τα ολίγα πάνω στο έργο σου... συγχαρητήρια για την υπομονή σου...
Μια χαρα ειναι η εντολή στο E2 πριν το IN

54: σιγουρη;;;;

Ε δεν κόβω και το κεφάλι μου! έτσι λέω.....κανένας άλλος;
54 είναι το β. Ρώτησα εναν ειδικό στην javascript. Αν κανει λάθος αυτός, τί να πω...

48 είναι το δ. ¨Ολες οι εκφρασεις ειναι σωστες.

Και κάποια σχόλια από μένα για τα θέματα. Εγώ ξεκίνησα διάβασμα όταν ανακοινώθηκε η ημερομηνία των εξετάσεων (γύρω στα μισά Ιανουαρίου νομίζω) και με 2-3 ώρες δίαβασμα την ημέρα έχω γράψει πάνω από 65. Βέβαια ήμουν και τυχερός επειδή είχα δώσει βάρος σε θεωρία γλωσσών και αυτομάτων αλλά και επειδή είχα κάνει μια μεγάλη εργασία όταν ήμουν στην σχολή πάνω στις πολυπλοκότητες, NP-Complete προβλήματα κτλ.

Πιστεύω πως το κλειδί της επιτυχίας στον κλάδο μας είναι η εμπειρική μάθηση και όχι το διάβασμα. Δεν είμαστε ούτε φιλόλογοι ούτε ιστορικοί ή τί άλλο ξέρω εγώ που απλά διαβάζεις κάποια πράγματα τα μαθαίνεις και πας τα γράφεις. Η πληροφορική θέλει ΠΡΑΚΤΙΚΗ εμπειρία, να ασχολείσαι δηλαδή από μόνος σου, να σε ενδιαφέρει πραγματικά το αντικείμενο και να μαθαίνεις συνέχεια καινούρια πράγματα, όχι επειδή στο επιβάλλουν αλλά επειδή σου αρέσει.
Συμφωνω σε όλα. Εγώ δεν διαβασα σχεδον καθόλου το γνωστικό και επικεντρωθηκα να διαβαζω τους Πιαζεταδες, τους Αουσούμπελ τους Σκινερ και δεν συμμαζευεται!! Εκει εχανα 2-3 ωρες την ημερα και την επομενη ημερα δεν θυμομουν τι διαβασα την προηγουμενη :) Αντε πάλι πισω να δω τι υποστηριζει η σχολή του ταδε ή του αλλου..
Όσο για την ερώτηση 18, απάντησες σωστά αλλα με λαθος λογική οπως ειπε και ο kokoras

Η 43 νομιζω ειναι η β ! 100 αριθμους θα τυπωθουν!! Κάνω λάθος?
Έδωσα εξετάσεις στο ΑΣΕΠ.....όχι για μένα,
αλλά για την φουκαριάρα την μάνα μου...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 590
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 578

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.