*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 106586 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #112 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 08:39:27 μμ »
Στην ερώτηση 32 το σωστό είναι το β και όχι το γ όπως αναφέρεται στο word αρχείο και εξηγώ:

Το κλειδί είναι στη φράση "εξαρτάται από τη σειρά εκτέλεσης τους". Αυτό σημαίνει ότι π.χ. την κοινόχρηστη μεταβλητή πρέπει πρώτα να την επισκεφτεί π.χ. η διεργασία 5, μετά η διεργασία 2 και τέλος η διεργασία 3. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να υπάρχει συγχρονισμός μεταξύ τους. Δηλαδή να περιμένει η κάθε μία να τελειώσει η αμέσως προηγούμενη της.

Όταν έχουμε race conditions όλες οι διεργασίες συναγωνίζονται για το ποια θα πάρει πρώτη έναν κοινόχρηστο πόρο με αποτέλεσμα να κερδίζει η πιο γρήγορη. Δηλαδή η σειρά εκτέλεσης τους δεν μας ενδιαφέρει και γίνεται τυχαία (ανάλογα με το ποια φτάνει πρώτη στο κρίσιμο τμήμα της).

Ελπίζω να σας κάλυψε η αιτιολόγηση μου.

Επίσης στην ερώτηση 17 σωστό είναι το γ και όχι το δ :
Βασικά η αιτιολόγηση είναι εντελώς λάθος. Το Σ είναι άθροισμα οπότε στο γ άθροισμα από κ=1 μέχρι κ=n σημαίνει 1+2+3+...+ n-1 + n δηλαδή n-1 πράξεις δηλαδή O(n).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:08:41 μμ από thymiaras »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:00:48 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #113 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 08:43:01 μμ »
Το φροντιστήριο ΚΑΡΦΗ έχει αρχίσει να βάζει απαντήσεις. Έχει βάλει ήδη για ειδική διδακτική. Φαντάζομαι πως σύντομα θα βάλουν και γνωστικό.  Για να δούμε τι θα δώσουν κι αυτοί...

http://www.karfis.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=73

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #114 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:19:51 μμ »
Στην ερώτηση 32 το σωστό είναι το β και όχι το γ όπως αναφέρεται στο word αρχείο και εξηγώ:

Το κλειδί είναι στη φράση "εξαρτάται από τη σειρά εκτέλεσης τους". Αυτό σημαίνει ότι π.χ. την κοινόχρηστη μεταβλητή πρέπει πρώτα να την επισκεφτεί π.χ. η διεργασία 5, μετά η διεργασία 2 και τέλος η διεργασία 3. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να υπάρχει συγχρονισμός μεταξύ τους. Δηλαδή να περιμένει η κάθε μία να τελειώσει η αμέσως προηγούμενη της.

Όταν έχουμε race conditions όλες οι διεργασίες συναγωνίζονται για το ποια θα πάρει πρώτη έναν κοινόχρηστο πόρο με αποτέλεσμα να κερδίζει η πιο γρήγορη. Δηλαδή η σειρά εκτέλεσης τους δεν μας ενδιαφέρει και γίνεται τυχαία (ανάλογα με το ποια φτάνει πρώτη στο κρίσιμο τμήμα της).

Ελπίζω να σας κάλυψε η αιτιολόγηση μου.

Οι προσωπικές αιτιολογήσεις χωρίς συγκεκριμένες αναφορές δεν πρέπει να καλύπτουν κανέναν.
"[...]οι καταστάσεις, στις οποίες δυο ή περισσότερες διεργασίες διαβάζουν ή γράφουν κοινά δεδομένα και το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από το πότε ακριβώς εκτελείτε η κάθε μία, ονομάζονται συνθήκες ανταγωνισμού" (Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη Έκδοση, Κεφάλαιο 2 Διεργασίες και νήματα, σελ. 143

" Η άλλη χρήση των σηματοφόρων αποσκοπεί στο συγχρονισμό. [...] εξασφαλίζουν ότι εμφανίζονται ή δεν εμφανίζονται συγκεκριμένες ακολουθίες συμβάντων. [...]" (Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη Έκδοση, Κεφάλαιο 2 Διεργασίες και νήματα, σελ. 154)

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #115 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:03:55 μμ »
Επίσης στην ερώτηση 17 σωστό είναι το γ και όχι το δ :
Βασικά η αιτιολόγηση είναι εντελώς λάθος. Το Σ είναι άθροισμα οπότε στο γ άθροισμα από κ=1 μέχρι κ=n σημαίνει 1+2+3+...+ n-1 + n δηλαδή n-1 πράξεις δηλαδή O(n).
Το συγκεκριμένο άθροισμα ισούται με n*(n+1)/2 = Θ(n2).
Αιτιολόγηση: Οποιοδήποτε βιβλίο μαθηματικών ή βιβλίο αλγορίθμων π.χ
I. Μανωλόπουλος, Δομές Δεδομένων, σελ. 30
T. H. Cormen, C. E. Leiserson, R. L. Rivest  Introduction to Algorithms, Second Edition, The MIT Press, Appendix: Mathematical Background.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:00:48 »

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #116 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:12:27 μμ »
Στην ερώτηση 32 το σωστό είναι το β και όχι το γ όπως αναφέρεται στο word αρχείο και εξηγώ:

Το κλειδί είναι στη φράση "εξαρτάται από τη σειρά εκτέλεσης τους". Αυτό σημαίνει ότι π.χ. την κοινόχρηστη μεταβλητή πρέπει πρώτα να την επισκεφτεί π.χ. η διεργασία 5, μετά η διεργασία 2 και τέλος η διεργασία 3. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να υπάρχει συγχρονισμός μεταξύ τους. Δηλαδή να περιμένει η κάθε μία να τελειώσει η αμέσως προηγούμενη της.

Όταν έχουμε race conditions όλες οι διεργασίες συναγωνίζονται για το ποια θα πάρει πρώτη έναν κοινόχρηστο πόρο με αποτέλεσμα να κερδίζει η πιο γρήγορη. Δηλαδή η σειρά εκτέλεσης τους δεν μας ενδιαφέρει και γίνεται τυχαία (ανάλογα με το ποια φτάνει πρώτη στο κρίσιμο τμήμα της).

Ελπίζω να σας κάλυψε η αιτιολόγηση μου.

Οι προσωπικές αιτιολογήσεις χωρίς συγκεκριμένες αναφορές δεν πρέπει να καλύπτουν κανέναν.
"[...]οι καταστάσεις, στις οποίες δυο ή περισσότερες διεργασίες διαβάζουν ή γράφουν κοινά δεδομένα και το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από το πότε ακριβώς εκτελείτε η κάθε μία, ονομάζονται συνθήκες ανταγωνισμού" (Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη Έκδοση, Κεφάλαιο 2 Διεργασίες και νήματα, σελ. 143

" Η άλλη χρήση των σηματοφόρων αποσκοπεί στο συγχρονισμό. [...] εξασφαλίζουν ότι εμφανίζονται ή δεν εμφανίζονται συγκεκριμένες ακολουθίες συμβάντων. [...]" (Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη Έκδοση, Κεφάλαιο 2 Διεργασίες και νήματα, σελ. 154)

Όταν η άποψη κάποιου είναι τεκμηριωμένη δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητες οι αναφορές σε ξένες πηγές. Επίσης δεν ξέρω αν αναφέρεις τα συγκεκριμένα παραδείγματα για να υποστηρίξεις τα λεγόμενα μου ή για να τα απορρίψεις. Σε περίπτωση που ισχύει το δεύτερο εξηγώ:
η πρώτη αναφορά που κάνεις και ιδιαίτερα το σημείο που έχεις με bold λέει ότι το αποτέλεσμα της εκτέλεσης των διεργασιών εξαρτάται από τη σειρά που εκτελέστηκαν οι διεργασίες, δηλαδή ΔΕΝ ξέρουμε τη σειρά εκτέλεσης τους πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με το ζητούμενο της εκφώνησης.
Ενώ το δεύτερο σημείο που αναφέρεις έρχεται ακριβώς να με δικαιώσει λέγοντας ότι όταν έχουμε συγχρονισμό μπορούμε να έχουμε συγκεκριμένες ακολουθίες συμβάντων.


Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #117 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:15:40 μμ »
Επίσης στην ερώτηση 17 σωστό είναι το γ και όχι το δ :
Βασικά η αιτιολόγηση είναι εντελώς λάθος. Το Σ είναι άθροισμα οπότε στο γ άθροισμα από κ=1 μέχρι κ=n σημαίνει 1+2+3+...+ n-1 + n δηλαδή n-1 πράξεις δηλαδή O(n).
Το συγκεκριμένο άθροισμα ισούται με n*(n+1)/2 = Θ(n2).
Αιτιολόγηση: Οποιοδήποτε βιβλίο μαθηματικών ή βιβλίο αλγορίθμων π.χ
I. Μανωλόπουλος, Δομές Δεδομένων, σελ. 30
T. H. Cormen, C. E. Leiserson, R. L. Rivest  Introduction to Algorithms, Second Edition, The MIT Press, Appendix: Mathematical Background.


Δεν μας νοιάζει με τι ισούται αλλά πόσες πράξεις πρέπει να εκτελεστούν για να υπολογιστεί. Αυτό σημαίνει πολυπλοκότητα. Αν μετρήσεις τον αριθμό των προσθέσεων βγαίνει n-1 οπότε είναι Ο(n).


Σκέψεις για την ερώτηση 26 :
Από τα 2 παρακάτω links
http://www.teiser.gr/icd/staff/chilas/files/D_III/02_RetransmisionProtocols.pdf
http://www.cn.ntua.gr/~ioanna/chapter3_PartB.pdf

συμπέρανα ότι αφού η απόδοση εξαρτάται από το W (αριθμός πλαισίων που μπορούν να αποσταλούν χωρίς επιβεβαίωση) (ο τύπος στον οποίο αναφέρομαι βρίσκεται στο πρώτο link) το οποίο με τη σειρά του εξαρτάται από την απόσταση πομπού δέκτη (βλ. δεύτερο link πρώτη διαφάνεια για το συγκεκριμένο πρωτόκολλο) το σωστό πρέπει να είναι το α (δυστυχώς εγώ είχα απαντήσει το β :( ).
Περιμένω τα σχόλια σας ...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:42:25 μμ από thymiaras »

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #118 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:37:59 μμ »
Πραγματικά είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει.
Αυτό που λες είναι απολύτως λάθος και επιμένεις κιόλας. Αναρωτιέμαι ποια σχολή έχεις βγάλει? έτσι από περιέργεια τι πτυχίο έχεις? Ρωτάω γιατί αυτό που ζητάει η άσκηση δεν είναι η πολυπλοκότητα όπως την αντιλαμβάνεσαι αλλά η τάξη της συνάρτησης, δηλαδή το ελαχίστου βαθμού πολυώνυμο από το οποίο είναι φραγμένο το δοσμένο άθροισμα. Αυτά που λέει λοιπόν ο nobody είναι απολύτως σωστό.

Εσύ έχεις μπερδέψει το άθροισμα με τον αλγόριθμο. Το Σ δεν είναι ο αλγόριθμος του οποίου ζητάμε την πολυπλοκότητα. Τον αλγόριθμο δεν τον ξέρουμε, ξέρουμε μόνο ότι το πλήθος των πράξεων δίνεται από το Σ το οποίο είναι της τάξης του n^2.

Καλό θα ήταν αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι και δεν ξέρουμε να μην είμαστε απόλυτοι γιατί το φόρουμ το παρακολουθουν συνάδελφοι που μόλις έχουν δώσει ΑΣΕΠ και όσες γνώσεις και να έχεις με τέτοιο άγχος πολλές φορές αμφιβάλλεις ακόμα και για τα προφανή.

Για αυτό λοιπόν καλύτερα να παραδεχόμαστε την ασχετοσύνη μας, παρά να προσπαθούμε να κάνουμε το άσπρο μαύρο.

Δεν μας νοιάζει με τι ισούται αλλά πόσες πράξεις πρέπει να εκτελεστούν για να υπολογιστεί. Αυτό σημαίνει πολυπλοκότητα. Αν μετρήσεις τον αριθμό των προσθέσεων βγαίνει n-1 οπότε είναι Ο(n).

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #119 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:48:03 μμ »
Πραγματικά είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει.
Αυτό που λες είναι απολύτως λάθος και επιμένεις κιόλας. Αναρωτιέμαι ποια σχολή έχεις βγάλει? έτσι από περιέργεια τι πτυχίο έχεις? Ρωτάω γιατί αυτό που ζητάει η άσκηση δεν είναι η πολυπλοκότητα όπως την αντιλαμβάνεσαι αλλά η τάξη της συνάρτησης, δηλαδή το ελαχίστου βαθμού πολυώνυμο από το οποίο είναι φραγμένο το δοσμένο άθροισμα. Αυτά που λέει λοιπόν ο nobody είναι απολύτως σωστό.

Εσύ έχεις μπερδέψει το άθροισμα με τον αλγόριθμο. Το Σ δεν είναι ο αλγόριθμος του οποίου ζητάμε την πολυπλοκότητα. Τον αλγόριθμο δεν τον ξέρουμε, ξέρουμε μόνο ότι το πλήθος των πράξεων δίνεται από το Σ το οποίο είναι της τάξης του n^2.

Καλό θα ήταν αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι και δεν ξέρουμε να μην είμαστε απόλυτοι γιατί το φόρουμ το παρακολουθουν συνάδελφοι που μόλις έχουν δώσει ΑΣΕΠ και όσες γνώσεις και να έχεις με τέτοιο άγχος πολλές φορές αμφιβάλλεις ακόμα και για τα προφανή.

Για αυτό λοιπόν καλύτερα να παραδεχόμαστε την ασχετοσύνη μας, παρά να προσπαθούμε να κάνουμε το άσπρο μαύρο.

Δεν μας νοιάζει με τι ισούται αλλά πόσες πράξεις πρέπει να εκτελεστούν για να υπολογιστεί. Αυτό σημαίνει πολυπλοκότητα. Αν μετρήσεις τον αριθμό των προσθέσεων βγαίνει n-1 οπότε είναι Ο(n).

batman μην ζορίζεσαι αν το έχεις λάθος  :P . Όλος ο κόσμος ξέρει τη σημαίνει το Σ εκτός από σένα μου φαίνεται. Βάλε κάτω τα δάχτυλα σου και μέτρα αν δεν μπορείς να το υπολογίσεις. Όσο για τη σχολή που έχω βγάλει είναι σίγουρα ανώτερη από τη δική σου (Αριστοτέλειο Τμήμα Πληροφορικής) και επίσης δουλεύω σε Τ.Ε.Ι. ως εργαστηριακός συνεργάτης οπότε χαλάρωσε για το ποιος είναι άσχετος και το ποιος όχι. Επίσης σε πληροφορώ ότι στο γνωστικό έχω γράψει από 75 μέχρι 85 οπότε κάτι παραπάνω από σένα θα ξέρω.
Αυτά τα ολίγα ...

Αποσυνδεδεμένος kokoras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #120 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:04:57 μμ »
χαχαχα παιδιά κ εγώ την έχω 20 ίντσες και στην 1  έβαλα το α... Τί λέτε ρε συγκεντρωθείτε... μας  τις μέτρησε ο ασεπ δεν χρειάζεται να τις μετρήσουμε και μόνοι μας...
Συνέλθετε ρε και κρατήστε το επίπεδό πάνω απ την βάση και ας γράψαμε από κάτω..

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #121 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:21:42 μμ »
Βάλε κάτω τα δάχτυλα σου και μέτρα αν δεν μπορείς να το υπολογίσεις.
Ε πες το ντε τόση ώρα ότι στη σχολή σας έμαθαν να μετράτε την πολυπλοκότητα με τα δάκτυλα, για αυτό μπερδεύτηκες

Παράθεση
Όσο για τη σχολή που έχω βγάλει είναι σίγουρα ανώτερη από τη δική σου (Αριστοτέλειο Τμήμα Πληροφορικής)
έλα ρε ανώτερε κόψε κάτι

Παράθεση
και επίσης δουλεύω σε Τ.Ε.Ι. ως εργαστηριακός συνεργάτης οπότε χαλάρωσε για το ποιος είναι άσχετος και το ποιος όχι. Επίσης σε πληροφορώ ότι στο γνωστικό έχω γράψει από 75 μέχρι 85 οπότε κάτι παραπάνω από σένα θα ξέρω.
Αυτά τα ολίγα ...
Καλά πως ξέρεις τους βαθμούς σου, αφού δεν έχουν βγει ακόμα τα αποτελέσματα :-X

Κοίτα δεν με ενδιαφέρει αν έχεις και 100 διδακτορικά, ο ορισμός της πολυπλοκότητας παραμένει ο ίδιος. Τώρα αν δεν μπορείς να καταλάβεις ότι το θέμα μιλάει για τάξη συνάρτησης και ότι το Ο(n) δεν έχει σχέση με αλγορίθμους αλλά με φράγμα συνάρτησης τι να πω.
Ελπίζω τουλάχιστον αυτοί που διάβαζουν να έχουν καταλάβει ότι μπήκες εδώ για να αγχώσεις τον κόσμο, βγάζοντας τα μισά σωστά λάθος.

Α και να μην το ξεχάσω

http://en.wikipedia.org/wiki/Big_O_notation

δες το και κλάψε, αν μπορείς φυσικά να καταλάβεις τι λέει, γιατί εγώ πάω στοίχημα ότι ούτε ΑΣΕΠ έχεις δώσει ούτε πτυχίο από το ΑΠΘ έχεις απλά μπήκες να κάνεις πλάκα εδώ μέσα

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #122 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:23:26 μμ »
Πραγματικά είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει.
Αυτό που λες είναι απολύτως λάθος και επιμένεις κιόλας. Αναρωτιέμαι ποια σχολή έχεις βγάλει? έτσι από περιέργεια τι πτυχίο έχεις? Ρωτάω γιατί αυτό που ζητάει η άσκηση δεν είναι η πολυπλοκότητα όπως την αντιλαμβάνεσαι αλλά η τάξη της συνάρτησης, δηλαδή το ελαχίστου βαθμού πολυώνυμο από το οποίο είναι φραγμένο το δοσμένο άθροισμα. Αυτά που λέει λοιπόν ο nobody είναι απολύτως σωστό.

Εσύ έχεις μπερδέψει το άθροισμα με τον αλγόριθμο. Το Σ δεν είναι ο αλγόριθμος του οποίου ζητάμε την πολυπλοκότητα. Τον αλγόριθμο δεν τον ξέρουμε, ξέρουμε μόνο ότι το πλήθος των πράξεων δίνεται από το Σ το οποίο είναι της τάξης του n^2.

Καλό θα ήταν αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι και δεν ξέρουμε να μην είμαστε απόλυτοι γιατί το φόρουμ το παρακολουθουν συνάδελφοι που μόλις έχουν δώσει ΑΣΕΠ και όσες γνώσεις και να έχεις με τέτοιο άγχος πολλές φορές αμφιβάλλεις ακόμα και για τα προφανή.

Για αυτό λοιπόν καλύτερα να παραδεχόμαστε την ασχετοσύνη μας, παρά να προσπαθούμε να κάνουμε το άσπρο μαύρο.

Δεν μας νοιάζει με τι ισούται αλλά πόσες πράξεις πρέπει να εκτελεστούν για να υπολογιστεί. Αυτό σημαίνει πολυπλοκότητα. Αν μετρήσεις τον αριθμό των προσθέσεων βγαίνει n-1 οπότε είναι Ο(n).

batman μην ζορίζεσαι αν το έχεις λάθος  :P . Όλος ο κόσμος ξέρει τη σημαίνει το Σ εκτός από σένα μου φαίνεται. Βάλε κάτω τα δάχτυλα σου και μέτρα αν δεν μπορείς να το υπολογίσεις. Όσο για τη σχολή που έχω βγάλει είναι σίγουρα ανώτερη από τη δική σου (Αριστοτέλειο Τμήμα Πληροφορικής) και επίσης δουλεύω σε Τ.Ε.Ι. ως εργαστηριακός συνεργάτης οπότε χαλάρωσε για το ποιος είναι άσχετος και το ποιος όχι. Επίσης σε πληροφορώ ότι στο γνωστικό έχω γράψει από 75 μέχρι 85 οπότε κάτι παραπάνω από σένα θα ξέρω.
Αυτά τα ολίγα ...
Ρε παιδια, μην το διαλύσουμε! Είπαμε τώρα.
Για την ιστορία, όπως είχα γράψει και σε προηγούμενο ποστ, υπάρχει συνάρτηση n^2 να φράζει το Σ. Δεν λέει ζητάει πολυπλοκότητα, άλλα τάξη συνάρτησης. Είναι n(n+1)/2=O(n^2).
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος kostas_xania

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #123 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:33:06 μμ »
Πρωτη φορά γράφω στο forum αν και καιρό το παρακολουθώ, είμαι απόφοιτος Ηλεκτρονικών Μηχανικών κ Μηχανικών Υπολογιστών στο Πολυτεχνείο Κρητης , έδωσα στον ΑΣΕΠ τώρα , υπολογίζω περίπου 34/60 σωστα με 26 λάθη (τα λέω αυτά για να μη θεωρηθει οτι έγγραψα και καλα... ή οτι ειμαι διάννοια Lol !!!) απλά γράφω για ενα και μονο λόγο , καλό ειναι να ακούγονται απόψεις του καθενός για τις λύσεις και καλά κανει ο καθένας και επιμένει για το σωστο απο τη δικιά του πλευρά . Η διαλεκτική κάθε επιστήμης ειναι το πλέον γόνιμο να προχωρά η επιστήμη αλλα και να γινόμαστε καλύτεροι αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ αν μαλώνει εδώ ο καθένας ποιος είναι ο πιο επιστήμονας βάση του πώς έγγραψε ή βάση του τί ΠΤΥΧΙΟΥ πήρε ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ κατεφεραμε αυτο που θέλει και ο ΑΣΕΠ και  ο κάθε ΑΣΕΠ δλδ να πατήσουμε επι πτωμάτων για τι ? για μια θεση εργασίας .... ΕΛΕΟΣ . ΞΥΠΝΗΣΤΕ

Ασχετο , http://codepad.org/  ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΚΩΔΙΚΕΣ ONLINE για όποιον θέλει να επιβαιβεώσει τις απαντήσεις του σχετικα με τους κώδικες του ΑΣΕΠ
ΠΕ12.06 - ΠΕ.19

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #124 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:35:37 μμ »
Πρωτη φορά γράφω στο forum αν και καιρό το παρακολουθώ, είμαι απόφοιτος Ηλεκτρονικών Μηχανικών κ Μηχανικών Υπολογιστών στο Πολυτεχνείο Κρητης , έδωσα στον ΑΣΕΠ τώρα , υπολογίζω περίπου 34/60 σωστα με 26 λάθη (τα λέω αυτά για να μη θεωρηθει οτι έγγραψα και καλα... ή οτι ειμαι διάννοια Lol !!!) απλά γράφω για ενα και μονο λόγο , καλό ειναι να ακούγονται απόψεις του καθενός για τις λύσεις και καλά κανει ο καθένας και επιμένει για το σωστο απο τη δικιά του πλευρά . Η διαλεκτική κάθε επιστήμης ειναι το πλέον γόνιμο να προχωρά η επιστήμη αλλα και να γινόμαστε καλύτεροι αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ αν μαλώνει εδώ ο καθένας ποιος είναι ο πιο επιστήμονας βάση του πώς έγγραψε ή βάση του τί ΠΤΥΧΙΟΥ πήρε ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ κατεφεραμε αυτο που θέλει και ο ΑΣΕΠ και  ο κάθε ΑΣΕΠ δλδ να πατήσουμε επι πτωμάτων για τι ? για μια θεση εργασίας .... ΕΛΕΟΣ . ΞΥΠΝΗΣΤΕ

Ασχετο , http://codepad.org/  ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΚΩΔΙΚΕΣ ONLINE για όποιον θέλει να επιβαιβεώσει τις απαντήσεις του σχετικα με τους κώδικες του ΑΣΕΠ
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #125 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:36:15 μμ »
Παιδιά επειδή είστε μεγάλοιι άσχετοι τελικά: το n(n+1)/2 είναι ο τύπος υπολογισμού του αθροίσματος, δηλαδή μας βρίσκει το ζητούμενο αποτέλεσμα. Ο υπολογιστής όμως ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. Εκτός και αν είσαστε π.χ. σε κάνα Matlab. Αλλά ακόμα και αν ήξερε τότε η πολυπλοκότητα θα ήταν Ο(3) γιατί θα έπρεπε ο υπολογιστής να κάνει ΜΟΝΟ 3 ΠΡΑΞΕΙΣ, μία πρόσθεση, ένα πολλαπλασιασμό και μία διαίρεση. Αισθάνομαι βλάκας που κάθομαι και το αναλύω σε τέτοιο βαθμό αλλά αφού δεν μπορείται να το καταλάβετε από μόνοι σας, τι να πω. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε αυτό το πολύ απλό πράγμα ε τότε σε λάθος φόρουμ πρέπει να είμαι. Έλεος, σας δίνουν και πτυχία.

Υ.Γ. Σταματώ μέχρι να μου ζητήσουν συγνώμη αυτοί που με προσέβαλαν ...
Υ.Γ.2 Καλά τώρα σοβαρά δεν υπάρχει κάποιος που να συμφωνεί με αυτά που γράφω? ΗΜΑΡΤΟΝ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:46:30 μμ από thymiaras »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 674
Σύνολο: 690

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.