*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 117169 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #112 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 08:39:27 pm »
Στην ερώτηση 32 το σωστό είναι το β και όχι το γ όπως αναφέρεται στο word αρχείο και εξηγώ:

Το κλειδί είναι στη φράση "εξαρτάται από τη σειρά εκτέλεσης τους". Αυτό σημαίνει ότι π.χ. την κοινόχρηστη μεταβλητή πρέπει πρώτα να την επισκεφτεί π.χ. η διεργασία 5, μετά η διεργασία 2 και τέλος η διεργασία 3. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να υπάρχει συγχρονισμός μεταξύ τους. Δηλαδή να περιμένει η κάθε μία να τελειώσει η αμέσως προηγούμενη της.

Όταν έχουμε race conditions όλες οι διεργασίες συναγωνίζονται για το ποια θα πάρει πρώτη έναν κοινόχρηστο πόρο με αποτέλεσμα να κερδίζει η πιο γρήγορη. Δηλαδή η σειρά εκτέλεσης τους δεν μας ενδιαφέρει και γίνεται τυχαία (ανάλογα με το ποια φτάνει πρώτη στο κρίσιμο τμήμα της).

Ελπίζω να σας κάλυψε η αιτιολόγηση μου.

Επίσης στην ερώτηση 17 σωστό είναι το γ και όχι το δ :
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2009, 09:08:41 pm από thymiaras »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:43:33 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #113 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 08:43:01 pm »
Το φροντιστήριο ΚΑΡΦΗ έχει αρχίσει να βάζει απαντήσεις. Έχει βάλει ήδη για ειδική διδακτική. Φαντάζομαι πως σύντομα θα βάλουν και γνωστικό.  Για να δούμε τι θα δώσουν κι αυτοί...

http://www.karfis.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=73

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #114 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 09:19:51 pm »
Στην ερώτηση 32 το σωστό είναι το β και όχι το γ όπως αναφέρεται στο word αρχείο και εξηγώ:

Το κλειδί είναι στη φράση "εξαρτάται από τη σειρά εκτέλεσης τους". Αυτό σημαίνει ότι π.χ. την κοινόχρηστη μεταβλητή πρέπει πρώτα να την επισκεφτεί π.χ. η διεργασία 5, μετά η διεργασία 2 και τέλος η διεργασία 3. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να υπάρχει συγχρονισμός μεταξύ τους. Δηλαδή να περιμένει η κάθε μία να τελειώσει η αμέσως προηγούμενη της.

Όταν έχουμε race conditions όλες οι διεργασίες συναγωνίζονται για το ποια θα πάρει πρώτη έναν κοινόχρηστο πόρο με αποτέλεσμα να κερδίζει η πιο γρήγορη. Δηλαδή η σειρά εκτέλεσης τους δεν μας ενδιαφέρει και γίνεται τυχαία (ανάλογα με το ποια φτάνει πρώτη στο κρίσιμο τμήμα της).

Ελπίζω να σας κάλυψε η αιτιολόγηση μου.

Οι προσωπικές αιτιολογήσεις χωρίς συγκεκριμένες αναφορές δεν πρέπει να καλύπτουν κανέναν.
"[...]οι καταστάσεις, στις οποίες δυο ή περισσότερες διεργασίες διαβάζουν ή γράφουν κοινά δεδομένα και το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από το πότε ακριβώς εκτελείτε η κάθε μία, ονομάζονται συνθήκες ανταγωνισμού" (Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη Έκδοση, Κεφάλαιο 2 Διεργασίες και νήματα, σελ. 143

" Η άλλη χρήση των σηματοφόρων αποσκοπεί στο συγχρονισμό. [...] εξασφαλίζουν ότι εμφανίζονται ή δεν εμφανίζονται συγκεκριμένες ακολουθίες συμβάντων. [...]" (Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη Έκδοση, Κεφάλαιο 2 Διεργασίες και νήματα, σελ. 154)

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #115 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 10:03:55 pm »
Επίσης στην ερώτηση 17 σωστό είναι το γ και όχι το δ :

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:43:33 »

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #116 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 10:12:27 pm »
Στην ερώτηση 32 το σωστό είναι το β και όχι το γ όπως αναφέρεται στο word αρχείο και εξηγώ:

Το κλειδί είναι στη φράση "εξαρτάται από τη σειρά εκτέλεσης τους". Αυτό σημαίνει ότι π.χ. την κοινόχρηστη μεταβλητή πρέπει πρώτα να την επισκεφτεί π.χ. η διεργασία 5, μετά η διεργασία 2 και τέλος η διεργασία 3. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να υπάρχει συγχρονισμός μεταξύ τους. Δηλαδή να περιμένει η κάθε μία να τελειώσει η αμέσως προηγούμενη της.

Όταν έχουμε race conditions όλες οι διεργασίες συναγωνίζονται για το ποια θα πάρει πρώτη έναν κοινόχρηστο πόρο με αποτέλεσμα να κερδίζει η πιο γρήγορη. Δηλαδή η σειρά εκτέλεσης τους δεν μας ενδιαφέρει και γίνεται τυχαία (ανάλογα με το ποια φτάνει πρώτη στο κρίσιμο τμήμα της).

Ελπίζω να σας κάλυψε η αιτιολόγηση μου.

Οι προσωπικές αιτιολογήσεις χωρίς συγκεκριμένες αναφορές δεν πρέπει να καλύπτουν κανέναν.
"[...]οι καταστάσεις, στις οποίες δυο ή περισσότερες διεργασίες διαβάζουν ή γράφουν κοινά δεδομένα και το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από το πότε ακριβώς εκτελείτε η κάθε μία, ονομάζονται συνθήκες ανταγωνισμού" (Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη Έκδοση, Κεφάλαιο 2 Διεργασίες και νήματα, σελ. 143

" Η άλλη χρήση των σηματοφόρων αποσκοπεί στο συγχρονισμό. [...] εξασφαλίζουν ότι εμφανίζονται ή δεν εμφανίζονται συγκεκριμένες ακολουθίες συμβάντων. [...]" (Tanenbaum, Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα, Δεύτερη Αμερικάνικη Έκδοση, Κεφάλαιο 2 Διεργασίες και νήματα, σελ. 154)

Όταν η άποψη κάποιου είναι τεκμηριωμένη δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητες οι αναφορές σε ξένες πηγές. Επίσης δεν ξέρω αν αναφέρεις τα συγκεκριμένα παραδείγματα για να υποστηρίξεις τα λεγόμενα μου ή για να τα απορρίψεις. Σε περίπτωση που ισχύει το δεύτερο εξηγώ:
η πρώτη αναφορά που κάνεις και ιδιαίτερα το σημείο που έχεις με bold λέει ότι το αποτέλεσμα της εκτέλεσης των διεργασιών εξαρτάται από τη σειρά που εκτελέστηκαν οι διεργασίες, δηλαδή ΔΕΝ ξέρουμε τη σειρά εκτέλεσης τους πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με το ζητούμενο της εκφώνησης.
Ενώ το δεύτερο σημείο που αναφέρεις έρχεται ακριβώς να με δικαιώσει λέγοντας ότι όταν έχουμε συγχρονισμό μπορούμε να έχουμε συγκεκριμένες ακολουθίες συμβάντων.


Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #117 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 10:15:40 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2009, 10:42:25 pm από thymiaras »

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #118 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 10:37:59 pm »
Πραγματικά είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει.
Αυτό που λες είναι απολύτως λάθος και επιμένεις κιόλας. Αναρωτιέμαι ποια σχολή έχεις βγάλει? έτσι από περιέργεια τι πτυχίο έχεις? Ρωτάω γιατί αυτό που ζητάει η άσκηση δεν είναι η πολυπλοκότητα όπως την αντιλαμβάνεσαι αλλά η τάξη της συνάρτησης, δηλαδή το ελαχίστου βαθμού πολυώνυμο από το οποίο είναι φραγμένο το δοσμένο άθροισμα. Αυτά που λέει λοιπόν ο nobody είναι απολύτως σωστό.

Εσύ έχεις μπερδέψει το άθροισμα με τον αλγόριθμο. Το Σ δεν είναι ο αλγόριθμος του οποίου ζητάμε την πολυπλοκότητα. Τον αλγόριθμο δεν τον ξέρουμε, ξέρουμε μόνο ότι το πλήθος των πράξεων δίνεται από το Σ το οποίο είναι της τάξης του n^2.

Καλό θα ήταν αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι και δεν ξέρουμε να μην είμαστε απόλυτοι γιατί το φόρουμ το παρακολουθουν συνάδελφοι που μόλις έχουν δώσει ΑΣΕΠ και όσες γνώσεις και να έχεις με τέτοιο άγχος πολλές φορές αμφιβάλλεις ακόμα και για τα προφανή.

Για αυτό λοιπόν καλύτερα να παραδεχόμαστε την ασχετοσύνη μας, παρά να προσπαθούμε να κάνουμε το άσπρο μαύρο.

Δεν μας νοιάζει με τι ισούται αλλά πόσες πράξεις πρέπει να εκτελεστούν για να υπολογιστεί. Αυτό σημαίνει πολυπλοκότητα. Αν μετρήσεις τον αριθμό των προσθέσεων βγαίνει n-1 οπότε είναι Ο(n).

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #119 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 10:48:03 pm »
Πραγματικά είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει.
Αυτό που λες είναι απολύτως λάθος και επιμένεις κιόλας. Αναρωτιέμαι ποια σχολή έχεις βγάλει? έτσι από περιέργεια τι πτυχίο έχεις? Ρωτάω γιατί αυτό που ζητάει η άσκηση δεν είναι η πολυπλοκότητα όπως την αντιλαμβάνεσαι αλλά η τάξη της συνάρτησης, δηλαδή το ελαχίστου βαθμού πολυώνυμο από το οποίο είναι φραγμένο το δοσμένο άθροισμα. Αυτά που λέει λοιπόν ο nobody είναι απολύτως σωστό.

Εσύ έχεις μπερδέψει το άθροισμα με τον αλγόριθμο. Το Σ δεν είναι ο αλγόριθμος του οποίου ζητάμε την πολυπλοκότητα. Τον αλγόριθμο δεν τον ξέρουμε, ξέρουμε μόνο ότι το πλήθος των πράξεων δίνεται από το Σ το οποίο είναι της τάξης του n^2.

Καλό θα ήταν αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι και δεν ξέρουμε να μην είμαστε απόλυτοι γιατί το φόρουμ το παρακολουθουν συνάδελφοι που μόλις έχουν δώσει ΑΣΕΠ και όσες γνώσεις και να έχεις με τέτοιο άγχος πολλές φορές αμφιβάλλεις ακόμα και για τα προφανή.

Για αυτό λοιπόν καλύτερα να παραδεχόμαστε την ασχετοσύνη μας, παρά να προσπαθούμε να κάνουμε το άσπρο μαύρο.

Δεν μας νοιάζει με τι ισούται αλλά πόσες πράξεις πρέπει να εκτελεστούν για να υπολογιστεί. Αυτό σημαίνει πολυπλοκότητα. Αν μετρήσεις τον αριθμό των προσθέσεων βγαίνει n-1 οπότε είναι Ο(n).

batman μην ζορίζεσαι αν το έχεις λάθος  :P . Όλος ο κόσμος ξέρει τη σημαίνει το Σ εκτός από σένα μου φαίνεται.

Αποσυνδεδεμένος kokoras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #120 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 11:04:57 pm »
χαχαχα παιδιά κ εγώ την έχω 20 ίντσες και στην 1  έβαλα το α... Τί λέτε ρε συγκεντρωθείτε... μας  τις μέτρησε ο ασεπ δεν χρειάζεται να τις μετρήσουμε και μόνοι μας...
Συνέλθετε ρε και κρατήστε το επίπεδό πάνω απ την βάση και ας γράψαμε από κάτω..

batman

  • Επισκέπτης

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #122 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 11:23:26 pm »
Πραγματικά είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει.
Αυτό που λες είναι απολύτως λάθος και επιμένεις κιόλας. Αναρωτιέμαι ποια σχολή έχεις βγάλει? έτσι από περιέργεια τι πτυχίο έχεις? Ρωτάω γιατί αυτό που ζητάει η άσκηση δεν είναι η πολυπλοκότητα όπως την αντιλαμβάνεσαι αλλά η τάξη της συνάρτησης, δηλαδή το ελαχίστου βαθμού πολυώνυμο από το οποίο είναι φραγμένο το δοσμένο άθροισμα. Αυτά που λέει λοιπόν ο nobody είναι απολύτως σωστό.

Εσύ έχεις μπερδέψει το άθροισμα με τον αλγόριθμο. Το Σ δεν είναι ο αλγόριθμος του οποίου ζητάμε την πολυπλοκότητα. Τον αλγόριθμο δεν τον ξέρουμε, ξέρουμε μόνο ότι το πλήθος των πράξεων δίνεται από το Σ το οποίο είναι της τάξης του n^2.

Καλό θα ήταν αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι και δεν ξέρουμε να μην είμαστε απόλυτοι γιατί το φόρουμ το παρακολουθουν συνάδελφοι που μόλις έχουν δώσει ΑΣΕΠ και όσες γνώσεις και να έχεις με τέτοιο άγχος πολλές φορές αμφιβάλλεις ακόμα και για τα προφανή.

Για αυτό λοιπόν καλύτερα να παραδεχόμαστε την ασχετοσύνη μας, παρά να προσπαθούμε να κάνουμε το άσπρο μαύρο.

Δεν μας νοιάζει με τι ισούται αλλά πόσες πράξεις πρέπει να εκτελεστούν για να υπολογιστεί. Αυτό σημαίνει πολυπλοκότητα. Αν μετρήσεις τον αριθμό των προσθέσεων βγαίνει n-1 οπότε είναι Ο(n).

batman μην ζορίζεσαι αν το έχεις λάθος  :P . Όλος ο κόσμος ξέρει τη σημαίνει το Σ εκτός από σένα μου φαίνεται.
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος kostas_xania

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #123 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 11:33:06 pm »
Πρωτη φορά γράφω στο forum αν και καιρό το παρακολουθώ, είμαι απόφοιτος Ηλεκτρονικών Μηχανικών κ Μηχανικών Υπολογιστών στο Πολυτεχνείο Κρητης , έδωσα στον ΑΣΕΠ τώρα , υπολογίζω περίπου 34/60 σωστα με 26 λάθη (τα λέω αυτά για να μη θεωρηθει οτι έγγραψα και καλα... ή οτι ειμαι διάννοια Lol !!!) απλά γράφω για ενα και μονο λόγο , καλό ειναι να ακούγονται απόψεις του καθενός για τις λύσεις και καλά κανει ο καθένας και επιμένει για το σωστο απο τη δικιά του πλευρά . Η διαλεκτική κάθε επιστήμης ειναι το πλέον γόνιμο να προχωρά η επιστήμη αλλα και να γινόμαστε καλύτεροι αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ αν μαλώνει εδώ ο καθένας ποιος είναι ο πιο επιστήμονας βάση του πώς έγγραψε ή βάση του τί ΠΤΥΧΙΟΥ πήρε ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ κατεφεραμε αυτο που θέλει και ο ΑΣΕΠ και  ο κάθε ΑΣΕΠ δλδ να πατήσουμε επι πτωμάτων για τι ? για μια θεση εργασίας .... ΕΛΕΟΣ . ΞΥΠΝΗΣΤΕ

Ασχετο , http://codepad.org/  ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΚΩΔΙΚΕΣ ONLINE για όποιον θέλει να επιβαιβεώσει τις απαντήσεις του σχετικα με τους κώδικες του ΑΣΕΠ
ΠΕ12.06 - ΠΕ.19

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #124 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 11:35:37 pm »
Πρωτη φορά γράφω στο forum αν και καιρό το παρακολουθώ, είμαι απόφοιτος Ηλεκτρονικών Μηχανικών κ Μηχανικών Υπολογιστών στο Πολυτεχνείο Κρητης , έδωσα στον ΑΣΕΠ τώρα , υπολογίζω περίπου 34/60 σωστα με 26 λάθη (τα λέω αυτά για να μη θεωρηθει οτι έγγραψα και καλα... ή οτι ειμαι διάννοια Lol !!!) απλά γράφω για ενα και μονο λόγο , καλό ειναι να ακούγονται απόψεις του καθενός για τις λύσεις και καλά κανει ο καθένας και επιμένει για το σωστο απο τη δικιά του πλευρά . Η διαλεκτική κάθε επιστήμης ειναι το πλέον γόνιμο να προχωρά η επιστήμη αλλα και να γινόμαστε καλύτεροι αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ αν μαλώνει εδώ ο καθένας ποιος είναι ο πιο επιστήμονας βάση του πώς έγγραψε ή βάση του τί ΠΤΥΧΙΟΥ πήρε ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ κατεφεραμε αυτο που θέλει και ο ΑΣΕΠ και  ο κάθε ΑΣΕΠ δλδ να πατήσουμε επι πτωμάτων για τι ? για μια θεση εργασίας .... ΕΛΕΟΣ . ΞΥΠΝΗΣΤΕ

Ασχετο , http://codepad.org/  ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΚΩΔΙΚΕΣ ONLINE για όποιον θέλει να επιβαιβεώσει τις απαντήσεις του σχετικα με τους κώδικες του ΑΣΕΠ
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #125 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 11:36:15 pm »
Παιδιά επειδή είστε μεγάλοιι άσχετοι τελικά: το n(n+1)/2 είναι ο τύπος υπολογισμού του αθροίσματος, δηλαδή μας βρίσκει το ζητούμενο αποτέλεσμα. Ο υπολογιστής όμως ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. Εκτός και αν είσαστε π.χ. σε κάνα Matlab. Αλλά ακόμα και αν ήξερε τότε η πολυπλοκότητα θα ήταν Ο(3) γιατί θα έπρεπε ο υπολογιστής να κάνει ΜΟΝΟ 3 ΠΡΑΞΕΙΣ, μία πρόσθεση, ένα πολλαπλασιασμό και μία διαίρεση. Αισθάνομαι βλάκας που κάθομαι και το αναλύω σε τέτοιο βαθμό αλλά αφού δεν μπορείται να το καταλάβετε από μόνοι σας, τι να πω. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε αυτό το πολύ απλό πράγμα ε τότε σε λάθος φόρουμ πρέπει να είμαι. Έλεος, σας δίνουν και πτυχία.

Υ.Γ. Σταματώ μέχρι να μου ζητήσουν συγνώμη αυτοί που με προσέβαλαν ...
Υ.Γ.2 Καλά τώρα σοβαρά δεν υπάρχει κάποιος που να συμφωνεί με αυτά που γράφω? ΗΜΑΡΤΟΝ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2009, 11:46:30 pm από thymiaras »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182628
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 629

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.