0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: gPE19 στις Φεβρουαρίου 04, 2009, 10:11:36 amΤι να πω...έμεινα άφωνη με την πρώτη ματιά των θεμάτων...Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι για άλλη μια φορά το υπουργείο μας εμπαίζει(και μας βάζει και τσακωνόμαστε μεταξύ μας ...δείτε τα προηγούμενα post..δεν αξίζει βρε παιδιά)..το γνωστικό είχε 2-3 γελοίες ερωτήσεις ναι μπορούσε να μην τις έχει ...είχε όμως ερωτήσεις παγίδες που νομίζω απλά υποτιμάνε τη νοημοσύνη μας...είχε θεωρία αλγορίθμων πολύ που κανα δυό απο αυτές ήταν οκ αλλά οι κατά πλειοψηφία αυτά ήταν θέματα για να μας κόψουν ..απλά είπαν όταν κάθησαν να βάλουν τα θέματα πόσους θέλουμε να κόψουμε?2600 απο τους 2700..Η θεωρία Αλγορίθμων, η θεωρία Γλωσσών και αυτομάτων και οι Δομές Δεδομένων αποτελούν τα πιο βασικά μαθήματα σε κάθε σχολή Πληροφορικής. Προσωπικά, που έδωσα και στον προηγούμενο ΑΣΕΠ, θεωρώ τα θέματα αυτά πιο βατά από τον προηγούμενο και πιο "καθαρά" Πληροφορικής.Παράθεση από: gPE19 στις Φεβρουαρίου 04, 2009, 10:11:36 am Θα έπρεπε κάποιος απο τον κόσμο των πληροφορικών να βγεί κάποια στιγμή και να μιλήσει...δεν έχουμε συνδικαλισμό σαν κλάδος...κακώς..ακόμα και στις ειδήσαεις που έβλεπα προχθές σε κρατικό κανάλι έλεγαν τα ποσοστά συμμετοχής για όλους τους κλάδους εκτός απο τον δικό μας..έπαθα πλάκα..είμαστε ανύπαρκτοι φαίνεται και όποτε μας χρειάζονται (ακόμα και εκεί δλδ μας εμπαίζουν) τότε μας παρακαλάνε ή βάζουν αλλους στη θέση μας..Συνδικαλιστικό όργανο υπάρχει και είναι η ΕΠΕ η οποία και αγωνίζεται και διεκδικεί τα δικαιώματα των πληροφορικών. Η ΕΠΕ όμως δεν είναι ένας μακρινός οργασνισμός, προστάτης των πληροφορικών. Η ΕΠΕ είμαστε εμείς. Αν εμείς δεν ενισχύουμε την ΕΠΕ, δεν συμμετέχουμε και δεν διεκδικούμε, τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει. Γι'αυτο συναδέρφισσα, αν σε ενδιαφέρουν τα διακαιώματα σου, γράψου στην ΕΠΕ.
Τι να πω...έμεινα άφωνη με την πρώτη ματιά των θεμάτων...Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι για άλλη μια φορά το υπουργείο μας εμπαίζει(και μας βάζει και τσακωνόμαστε μεταξύ μας ...δείτε τα προηγούμενα post..δεν αξίζει βρε παιδιά)..το γνωστικό είχε 2-3 γελοίες ερωτήσεις ναι μπορούσε να μην τις έχει ...είχε όμως ερωτήσεις παγίδες που νομίζω απλά υποτιμάνε τη νοημοσύνη μας...είχε θεωρία αλγορίθμων πολύ που κανα δυό απο αυτές ήταν οκ αλλά οι κατά πλειοψηφία αυτά ήταν θέματα για να μας κόψουν ..απλά είπαν όταν κάθησαν να βάλουν τα θέματα πόσους θέλουμε να κόψουμε?2600 απο τους 2700..
Θα έπρεπε κάποιος απο τον κόσμο των πληροφορικών να βγεί κάποια στιγμή και να μιλήσει...δεν έχουμε συνδικαλισμό σαν κλάδος...κακώς..ακόμα και στις ειδήσαεις που έβλεπα προχθές σε κρατικό κανάλι έλεγαν τα ποσοστά συμμετοχής για όλους τους κλάδους εκτός απο τον δικό μας..έπαθα πλάκα..είμαστε ανύπαρκτοι φαίνεται και όποτε μας χρειάζονται (ακόμα και εκεί δλδ μας εμπαίζουν) τότε μας παρακαλάνε ή βάζουν αλλους στη θέση μας..
Για μένα τα θέματα στο γνωστικό ήταν έτσι όπως έπρεπε να είναι!!Επιτέλους να ξεχωρίσει κάποιος που έχει σπουδάσει την επιστήμη της Πληροφορικής απο όσους αφου τελειώσανε μια σχολή που έχει μέσα και την ρίζα Πληροφορ- , πήρανε 2-3 βιβλία εκ των υστέρων για να προετοιμαστούν..τσαλαβουτώντας απο εδώ και απο εκεί...Με αυτά τα θέματα στο γνωστικό ο άριστος Πληροφορικός θα προηγηθεί....
Και διαφωνώ με την άποψη που επικρατεί ότι τα θέματα δεν ανταποκρίνονται στην ύλη που πρόκειται να διδάξουμε κλπ.
Για μένα τα θέματα στο γνωστικό ήταν έτσι όπως έπρεπε να είναι!!Επιτέλους να ξεχωρίσει κάποιος που έχει σπουδάσει την επιστήμη της Πληροφορικής απο όσους αφου τελειώσανε μια σχολή που έχει μέσα και την ρίζα Πληροφορ- , πήρανε 2-3 βιβλία εκ των υστέρων για να προετοιμαστούν..τσαλαβουτώντας απο εδώ και απο εκεί...Με αυτά τα θέματα στο γνωστικό ο άριστος Πληροφορικός θα προηγηθεί....Και για όσους έχουν την σωστή ένσταση πως δεν αρκούν οι γνώσεις για να γίνεις καλός Καθηγητής θα συμφωνήσω, αλλά θα πώ πως η διδακτική και τα παιδαγωγικά εξετάζονται και αυτά με την σειρά τους...Και θα συμφωνήσω πως απο τους 3500 εν ενεργεία Πληροφορικούς οι 2500(και λίγους λέω) θα κοβότανε με αυτά τα θέματα...Αλλά πως να μην κοπούνε, όταν οι 1000 δεν έχουνε τελειώσει καν Πληροφορική...και άλλοι 1000 έχουν τελειώσει ΤΕΙ του στυλ Πληροφορικής και Διοίκησης, που τελευταίο έτος οι απόφοιτοι πληρώνουν για να τους κάνουν εργασίες στο Excel και διοριστηκαν προ 4ετις με προυπηρεσία ενός έτους στα Δημοτικά...Αλλά επειδή ήταν χάλια το συστημα ώς τώρα πρέπει να συνεχιστεί η ίδια ιστορία??? ΟΧΙ
ΑΡΙΣΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ? ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΜΟΝΟ...ΜΑΛΙΣΤΑ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΔΛΔ ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ?
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παράθεση από: gPE19 στις Φεβρουαρίου 04, 2009, 12:15:16 pmΑΡΙΣΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ? ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΜΟΝΟ...ΜΑΛΙΣΤΑ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΔΛΔ ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ?Αν δεν ξέρεις θεωρία αλγορίθμων και πολυπλοκότητας που είναι η βάση της πληροφορικής δεν είσαι επιστήμονας πληροφορικής. Ασχολείσαι απλά με εφαρμογές όπως και αυτοί που τελειώνουν ένα ΙΕΚ.ΠαράθεσηΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Α και έτσι θα ξεχώριζαν οι καλύτεροι? Δηλαδή σπούδασες 4 χρόνια για να αποδείξεις ότι ξέρεις τη σχολική ύλη?
παιδιά εγώ ως απόφοιτη ΤΕΙ έχω να πω οτι περάσαμε και δεν ακουμπήσαμε από τέτοια πράγματα στη σχολή μας όπως νομίζω και στα περισσότερα αν όχι σε όλα τα ΤΕΙ. Πολυπλοκότητα?? Γράφοι??? ΤΙΠΟΤΑ!!!! δεν είναι δυνατόν να ζητάνε τέτοια πράγματα από αποφοίτους σαν εμένα και ντρέπομαι που το λέω αλλά έτσι είναι...
Δε θα πω φυσικά να δίνονται διαφορετικά θέματα όπως υποστηρίζουν πολλοί..Ας αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών, ας αξιολογήσουν τους καθηγητές που στα ΤΕΙ πάνε για την πλάκα τους - ναι ναι είναι ελάχιστοι εκείνοι που πραγματικά ενδιαφέρονται, και μετά ας μας δώσουν το δικαίωμα να μπορούμε να παίρνουμε μέρος σε ΑΣΕΠ κ δεν ξέρω κ εγώ τι... Γιατί να μην είχαν δοθεί οι 40τόσες θέσεις σε κάποιους ΠΕ19 που το αξίζουν στο κάτω κάτω.. γιατί σίγουρα πήγαν χαμένες σε μας τόσες θέσεις..
ΚΡΙΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ
για μισό ένας επιστήμονας πληροφορικής είναι αυτός που ασχολείται με θεωρία αλγορίθμων; Και ένας που έχει βγάλει ΙΕΚ έχει τις ίδιες γνώσεις με έναν που κάνει μεταπτυχιακά διδακτορικά αλλά δεν ασχολείται με πολυπλοκότητες και δομές... θα τρελαθούμε...
pragmatika exas pitsirikas pou den exei ptyxio k exei trela me ta pc akomi k se net cafe na doyleuei einai se polu kaliteri moira apoti enas dyktyas tou tei mou pragmatika!!! Symfwnw apolyta me osa les, lypamai gia tis spoudes pou ekana k nomizw pws anti na teleiwsw to metaptyxiako mou prepei na koitaksw na dwsw katataktiries se AEI giati den yparxei lysi... oxi gia to thema tou diorismou se sxoleio alla gia na ksestravwthw panw se pragmata pou agapaw krimaeyxomai se olous osous aksizoun na ta kataferoun!!!