*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 105719 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostas_xania

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #196 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 03:02:51 πμ »
ΣΤΟΥ ΚΑΡΦΗ εχω ενστασεις !!!!!,   

θα μου πει κανεισ οτι  ο ΑΣΕΠ απο δευτερα θα εχει αποτελεσματα , απλα κουβεντα να γινεται  ;D και επιπλέον με Κολλιτζα έιμαι πάνω απο τη βάση με Καρφή ειμαι 2 κάτω απο τη βάση ( Lol ) xaxaxa)

Πειτε καμμια γνώμη στις επομενες απαντήσεις  να δώ αν ειμαι πανω η κάτω ..... (χωρις παρεξήγηση !!! :P)

στην 17 τελικα ειναι Γ(όπως το λέει ο Κολλιτζάς ) ή Δ του Καρφή?

στην 29 τελικα εναι το Α ή το Γ ?

ατην 32  είναι το Β ή το Γ ?

Στη 40 ειναι το Δ ή το β ?

Στην 54 είναι το Β ή το Γ?



 
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2009, 03:04:49 πμ από kostas_xania »
ΠΕ12.06 - ΠΕ.19

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:46:07 »

Αποσυνδεδεμένος Ptolemeos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #197 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 05:22:44 πμ »
Την 17 άστην! Καιει...  :D (Για να απαντήσω, εγώ έβαλα το Γ, αλλά λογικά το Δ είναι το σωστό.Μαθηματικά σκεφτόμενοι.)

Στην 29 εγώ έβαλα το (Γ) επειδή το μπέρδεψα με τον "ελεγκτή" συσκευής. Ο οδηγός συσκευής είναι καθαρά λογισμικό. Έτσι είναι γραμμενο στην βιβλιογραφία τουλάχιστον. Άρα το Α.  (Τα ορια "υλικό" - "λογισμικό" σε πολλές εφαρμογές δεν είναι σαφώς ορισμένα γεγονός που οδηγει στο υλικολογισμικό (firmware), οπότε καλο είναι τέτοιου είδους ερωτησεις να αποφεύγονται επειδή μπερδεύουν.)

Στην 54 το Β....(απότι έμαθα από σχετικό άτομο  ??? )...

Έδωσα εξετάσεις στο ΑΣΕΠ.....όχι για μένα,
αλλά για την φουκαριάρα την μάνα μου...

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #198 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 07:21:02 πμ »
Την αιτιολόγηση για την 17 την έχω δώσει σε προηγούμενα μου ποστ. Αν καταφέρουν να διαβάσουν κάποιοι αφήνοντας τους εγωισμούς τους στην άκρη (και αν φυσικά έχουν τις απαραίτητες γνώσεις) θα καταλάβουν το λάθος τους.

Συνοπτικά να τα αναφέρω : για να βρούμε πολυπλοκότητα μιας παράστασης - ενός αλγορίθμου επιλέγουμε την πράξη που έχει το μεγαλύτερο κόστος εκτέλεσης (εν προκειμένω η πράξη της πρόσθεσης) και υπολογίζουμε πόσες φορές εκτελείται.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα αν το n είναι π.χ. 5 τότε το άθροισμα ισούται με 1+2+3+4+5 οπότε έχουμε 4 πράξεις. Στην γενική περίπτωση του n έχουμε 1+2+3+...+n-1+n οπότε έχουμε n-1 προσθέσεις. Οπότε η πολυπλοκότητα είναι της τάξης του Ο(n) δηλαδή γραμμική.

Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης πήγαινε στο σχολικό βιβλίο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον κεφ.5 σελ 107. Έχει μια περίπτωση σχεδόν ίδια και την δίνει Ο(n2)
http://pi-schools.sch.gr/download/lessons/computers/lykeio/books/anaptyxh.html



Το πρόβλημα στο συλλογισμό σου είναι ότι θεωρείς ως βασικές πράξεις του αλγορίθμου τις προσθέσεις από το 1 μέχρι το 5. Θεωρείς ότι το 1+2+...+n είναι ο αλγόριθμος. Ότι δηλαδή σου δίνουν τον ίδιο τον αλγόριθμο ενώ στην πραγματικότητα σου δίνουν μια συνάρτηση με τις πράξεις που θα εκτελέσει ο αλγόριθμος σε σχέση με το μέγεθος εισόδου n. Κάθε αριθμός στα προβλήματα αυτά συμβολίζει ένα αριθμό από βασικές πράξεις π.χ συγκρίσεις στην περίπτωση της ταξινόμησης. Έτσι ο αριθμός των πράξεων δεν είναι n-1=4 αλλά 5+4+3+2+1=15 δηλαδή n*(n+1)/2.

Αν διπλασιάσουμε το μέγεθος εισόδου από n=5 σε n=10 τότε ο αριθμός των πράξεων είναι n*(n+1)/2=55 δηλαδή σχεδόν τετραπλασιάζεται γι' αυτό και η πολυπλοκότητα είναι Ο(n2)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2009, 08:54:34 πμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #199 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 08:06:09 πμ »
   Όλα τα παραπάνω ισχύουν αν θεωρήσουμε ότι η συγκεκριμένη ερώτηση σχετίζεται με αλγορίθμους και πολυπλοκότητα. Η ερώτηση όμως δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο. Αν θεωρήσουμε ότι απλώς ψάχνουμε την τάξη μιας συνάρτησης τότε το πρόβλημα είναι ακόμα πιο απλό. Δεν μας ενδιαφέρει πόσες βασικές πράξεις θα εκτελεστούν.  Μας ενδιαφέρει μόνο το αποτέλεσμα το οποίο π.χ για n=5 είναι 5+4+3+2+1=15 άρα n*(n+1)/2. Αφού ο τύπος της συνάρτησης είναι f(n)= n(n+1)/2=n2/2 +n/2 το σωστό είναι το Ο(n2)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:46:07 »

Αποσυνδεδεμένος kripintiris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #200 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 01:23:35 μμ »
Απάντηση για την ερώτηση 17.
Επειδή έχω παρατηρήσει αντιδικίες για τη συγκεκριμένη ερώτηση και αφού ο ΑΣΕΠ δεν έχει δώσει τελικές απαντήσεις, αναπτύσσω και εγώ την επιχειρηματολογία μου ελπίζοντας να μην παρεξηγηθώ με κανέναν…
Η διατύπωση της ερώτησης είναι η εξής:
Στις παρακάτω ισότητες θεωρήστε το αριστερό μέλος ως συνάρτηση του n. Ποια από τις ισότητες ισχύει;  (…και δίνει τις 4 επιλογές …)
Τα Α και Β είναι προφανώς λάθος.
Για τα Γ και Δ το άθροισμα του αριστερού μέλους αναπτύσσεται σε  1+2+3+…+n το οποίο είναι ίσο με n*(n+1)/2. Ο μεγαλύτερος όρος του πολυωνύμου αυτού είναι ο n^2/2, και το πολυώνυμο φράσσεται (άνω φράγμα) από το πολυώνυμο c*n^2, με c διάφορο του 0, δηλαδή είναι τάξης O(n^2) (δηλαδή απάντηση Δ).
Αυτή είναι η μαθηματική προσέγγιση την οποία και πρέπει να υιοθετήσουμε καθώς δε γίνεται καμία αναφορά στο ποιος αλγόριθμος υλοποιείται.
Πολλοί είναι εκείνοι που βλέπουν την ακολουθία 1+2+3+…+n και αυθαίρετα θεωρούν ότι έχουμε να κάνουμε με τον αλγόριθμο αθροίσματος n όρων. Ο αλγόριθμος αυτός όντως εκτελεί 1 πρόσθεση σε κάθε επανάληψη, οπότε αφού γίνονται n επαναλήψεις γίνονται ακριβώς n προσθέσεις, οπότε έχουμε πολυπλοκότητα O(n).

Και ρωτάω εγώ (έχοντας αναφέρει παραπάνω την ακριβή διατύπωση της ερώτησης 17):
 «Ποιος αναφέρθηκε σε συγκεκριμένο αλγόριθμο, ή σε συγκεκριμένο πρόβλημα;»
ή αλλιώς:
«Ποιος βλέπει το άθροισμα Σ και συμπεραίνει ότι έχουμε να κάνουμε με άθροισμα n όρων;»
Αν τον βρείτε τότε προφανώς έχετε απαντήσει το Γ.
Αν ωστόσο ακολουθήσει κανείς το μαθηματικό συλλογισμό, τότε ορθώς έχει επιλέξει το Δ.
Παραθέτω ένα αντιπαράδειγμα (για το Γ) που μας κατευθύνει στο Δ.

Παράδειγμα:
Έστω ότι έχουμε τον παρακάτω αλγόριθμο (σε ψευδοκώδικα):
sum <-- 0   
Για k από 1 έως n 
   Για i από 1 έως k
      sum <-- sum+i
      (/* Το i αυξάνεται νομίζω αυτόματα κι έτσι δεν γράφω i <-- i+1)
   Τέλος_Επανάληψης
   (/* Το k αυξάνεται νομίζω αυτόματα κι έτσι δεν γράφω k <-- k+1)
Τέλος_Επανάληψης
Ο αλγόριθμος αυτός έχει δύο loop (το ένα μέσα στο άλλο) και στο εσωτερικό υλοποιεί το άθροισμα από 1 έως k, εκτελώντας k προσθέσεις. Το εσωτερικό loop εκτελείται n φορές.
Έτσι εύκολα υπολογίζουμε ότι:
Στο 1ο βήμα του εξωτερικού loop,  όπου k=1, το εσωτερικό κάνει 1 πρόσθεση.
Στο 2ο βήμα του εξωτερικού loop,  όπου k=2, το εσωτερικό κάνει 2 προσθέσεις.
Στο 3ο βήμα του εξωτερικού loop,  όπου k=3, το εσωτερικό κάνει 3 προσθέσεις.

Στο n-οστό βήμα του εξωτερικού loop,  όπου k=n, το εσωτερικό κάνει n προσθέσεις.

Επομένως έχουμε συνολικά 1+2+3+…+n προσθέσεις, δηλαδή για n = 10 έχουμε 55 προσθέσεις, το οποίο φυσικά δε μας οδηγεί σε πολυπλοκότητα O(n)…
Θέλω να επισημάνω ότι στον παραπάνω αλγόριθμο δεν υλοποιείται κάτι σημαντικό, δε με ενδιαφέρει τι τιμή έχει μέσα το sum, δεν στέκει δηλαδή σαν αλγόριθμος, αλλά κάνει ακριβώς τόσες πράξεις όσες είπα.
Αν θέλετε αλγόριθμο που στέκει μπορείτε να δείτε τον παρακάτω, θεωρώντας την εκτύπωση ενός αριθμού σαν 1 πράξη.
Για k από 1 έως n 
   Για i από 1 έως k
      Εκτύπωσε i
   Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
Ο αλγόριθμος αυτός κάνει συνολικά 1+2+3+…+n εκτυπώσεις, δηλαδή O(n^2) εκτυπώσεις.

Επομένως θεωρώ σίγουρο ότι η σωστή απάντηση είναι το Δ και κάνω την ευχή ο ΑΣΕΠ να διαβάζει όλα όσα γράφονται σε αυτά τα forum
(άρα και όσα έγραψα παραπάνω …) πριν ανακοινώσει τις τελικές απαντήσεις …  :-))

Άλλωστε αυτό πιστεύω ότι κάνει 8 μέρες τώρα…

Αποσυνδεδεμένος GeorgeX

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #201 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 02:05:27 μμ »
Υπάρχει κανένας που να απάντησε το Δ στην ερώτηση 54;

Θεώρησα αυτό σαν σωστή απάντηση γιατί παρόλο που τα scripts PHP είναι interpreted στον server, δεν θα τα ονόμαζα και "εκτελέσιμα".
Βέβαια αυτό είναι προσωπική εκτίμηση.

Επίσης μία άλλη σκέψη είναι γιατί να γράφει για "σενάριο (script) CGI" και να μη γράφει και για "σενάριο (script) PHP"...

Αποσυνδεδεμένος georgia_84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #202 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 05:14:08 μμ »
Εδώ και μέρες διαβάζω αυτό το θέμα και είπα να αναφέρω την περιπτωσή μου μιας και με πονάει..
Εγώ έδωσα το γνωστικό με διάβασμα πολυ χαλαρό δύο μήνες περίπου..
Απογοητεύτηκα και δεν πήγα να δώσω παιδαγωγικά μιας και είδα εκείνο το πρωί τις απαντήσεις του Κολλίντζα και είχα μόλις 31 σωστές απαντήσεις οποτε κοβόμουν..
Πλέον με όλες τις διορθώσεις είδα ότι πιανω 36-37 σωστά πράγμα που σημαίνει πως περνούσα..
Ειλικρινά τραβάω τα μαλλιά μου γιατί και παιδαγωγικά είχα διαβάσει και από ό,τι είδα ηταν φυσιολογικά..!
Μπορείτε να μου δώσετε το βραβείο της ανοιχτής παλάμης πιστεύω πως το αξίζω..!
Απλά ένιωσα τόσο άσχημα την πρώτη μέρα, τόσο να αμφισβητείται το πτυχίο μου που με τόσο κόπο απέκτησα (όπως όλοι μας βέβαια) που μπλόκαρε το μυαλό μου..
Το χειρότερο ειναι πως για μένα αποτελέι όνειρο ζωής να γίνω καθηγήτρια οποτε είμαι αδικαιολογητη που τα παράτησα τόσο έυκολα..

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #203 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 05:32:40 μμ »
Εδώ και μέρες διαβάζω αυτό το θέμα και είπα να αναφέρω την περιπτωσή μου μιας και με πονάει..
Εγώ έδωσα το γνωστικό με διάβασμα πολυ χαλαρό δύο μήνες περίπου..
Απογοητεύτηκα και δεν πήγα να δώσω παιδαγωγικά μιας και είδα εκείνο το πρωί τις απαντήσεις του Κολλίντζα και είχα μόλις 31 σωστές απαντήσεις οποτε κοβόμουν..
Πλέον με όλες τις διορθώσεις είδα ότι πιανω 36-37 σωστά πράγμα που σημαίνει πως περνούσα..
Ειλικρινά τραβάω τα μαλλιά μου γιατί και παιδαγωγικά είχα διαβάσει και από ό,τι είδα ηταν φυσιολογικά..!
Μπορείτε να μου δώσετε το βραβείο της ανοιχτής παλάμης πιστεύω πως το αξίζω..!
Απλά ένιωσα τόσο άσχημα την πρώτη μέρα, τόσο να αμφισβητείται το πτυχίο μου που με τόσο κόπο απέκτησα (όπως όλοι μας βέβαια) που μπλόκαρε το μυαλό μου..
Το χειρότερο ειναι πως για μένα αποτελέι όνειρο ζωής να γίνω καθηγήτρια οποτε είμαι αδικαιολογητη που τα παράτησα τόσο έυκολα..

Καλησπέρα.
Κατ'αρχάς δεν πρέπει να απογοητεύεσαι από τίποτα. Ακόμη κι έτσι, την επόμενη φορά, θα προσπαθήσεις καλύτερα και ότι κάνεις. Άλλωστε και μόνο το ότι δεχόμαστε να φαγωθούμε μεταξύ μας σε ένα διαγωνισμό για μονο 70 θέσεις, όταν χιλιάδες θέσεις στα σχολεία είναι πιασμένες από ΑΣΧΕΤΟΥΣ, είναι μια τεράστια ήττα του κλάδου μας

Επίσης, ελπίζω να γίνει μάθημα σε πολλούς εδώ μέσα πως τα φροντιστήρια μόνο λεφτά ξέρουν να παίρνουν και μετά δεν μπορούν ούτε τις σωστές απαντήσεις να δώσουν. Και αυτός ήταν ο λόγος που κι εγώ νευρίασα και αποφάσισα να βγάλω τις απαντήσεις, χωρίς να περιμένω τα φροντιστήρια. Ελπίζω να τα είχα βγάλει μια μέρα νωρίτερα για να πήγαινες να δώσεις.

Το παράσημο δεν πρέπει να το λάβεις εσύ, αλλά μάλλον κάποιοι άλλοι. Βέβαια  αυτοί οι άλλοι δεν έχασαν κάτι, και δεν νομίζω και ποτέ να συνειδητοποιήσουν πόση ευθύνη έχουν.

Κουράγιο Γεωργία, και όταν θα ανοίξουν τα Δημοτικά θα γίνει το όνειρο σου πραγματικότητα. Ούτως ή άλλως σε αυτό το διαγωνισμό οι πιθανότητες ήταν πολύ περιορισμένες
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος georgia_84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #204 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 05:57:39 μμ »
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ aronioti για την απάντησή σου και το κουράγιο που μου δίνεις..
Σίγουρα η προσπάθεια μου ήταν ελάχιστη, αλλά δεν είχα περισσότερο χρόνο μιας και πήρα πτυχίο λίγες μέρες πριν λήξουν οι αιτήσεις..
Απο την αρχή πήγα μόνο και μόνο για την εμπειρία που τελικά δεν μου άρεσε καθόλου..(η διαδικασία,η ψυχολογία,το κλίμα,ο ανταγωνισμός (τον οποίο σιχάινομαι) κτλ)
Απλά αν κατάφερνα να πιάσω λίγα μόρια πάνω απο τη βάση θα ξεκινούσα σιγα σιγα να μαζεύω μόρια..
Το μάθημα που πήρα απο αυτον το διαγωνισμό ειναι οτι φροντιστήριο δεν θα πάω ποτέ μου (θεωρητικά το απέριπτα όμως τώρα το είδα με τα ίδια μου τα μάτια) μιας και είναι γελοιο να έχουν τόσα λάθη αυτοί που και καλά μας "διδάσκουν"..
Επιπλέον οφείλω να σου πω ότι εκτίμησα πάρα πολύ την προσπαθεία σου να δώσεις έγκυρες απαντήσεις..
Είναι πολύ ελπιδοφόρο να υπάρχουν άνθρωποι στον κλάδο μας που κάνουν κάτι για όλους...

Ελπίζω τώρα που μπαίνω στην αγορά εργασίας σιγα σιγά να είμαι πιο δυναμική και να μην ξαναφήσω καμία μάχη να χαθεί σηκώνοντας λευκή σημαία..!

Ευχαριστώ και πάλι μέσα απο την καρδιά μου,τα λόγια σου με βοήθησαν πάρα πολυ :)

Αποσυνδεδεμένος Ptolemeos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #205 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 08:34:03 μμ »
Απογοητεύτηκα και δεν πήγα να δώσω παιδαγωγικά μιας και είδα εκείνο το πρωί τις απαντήσεις του Κολλίντζα και είχα μόλις 31 σωστές απαντήσεις οποτε κοβόμουν..
Κάτσε γιατι μπερδευτηκα τώρα.
Τί πειραζε που ειχες 31 σωστές? Πέρασες το 50%. Αυτό θα σε υποχρέωνε την επόμενη μερα να γράψεις 60% ώστε να περάσεις! Κάνω λάθος?
Έστω ότι δεν κάνω λάθος: Άρα, με ποιά παράλογη λογική δεν πήγες την επόμενη μέρα? Ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι δεν το γνωριζες το παραπανω. Αλλα και πάλι:
(Έστω ότι κάνω λάθος). Τί θα έχανες αν πήγαινες και την επόμενη μερα να δωσεις εξετασεις? Τα λεφτά στο ταξί ή στο λεοφωρείο ή στην βενζίνη? Τι? Μόνο θα κέρδιζες: Εμπειρια/ γνώση / γνωριμίες κλπ κλπ. Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την λογική σου!
Εγώ δεν θα σου χαιδέψω τα αυτιά (ή καλύτερα τα μάτια), αλλα θα σου πω ενα: Αν κάθε φορά που απογοητεύεσαι τα παρατάς, τότε κάτσε σπίτι και μαγείρευε ή βρες έναν πλούσιο να παντρευτεις! Αυτό σαν συμβουλή. Άλλωστε το κατάλαβες και μόνη σου: Ελπίζω τώρα που μπαίνω στην αγορά εργασίας σιγα σιγά να είμαι πιο δυναμική και να μην ξαναφήσω καμία μάχη να χαθεί σηκώνοντας λευκή σημαία..!


Όσο για τα φροντιστήρια εγώ κατάλαβα ένα πράμα:
1.ΜΟΝΟ ΛΕΦΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!
2. ΔΙΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΝΑΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ: "Ρε σεις, το ταδε φροντιστήριο εδωσε την ταδε απαντηση σε εκεινη την ερώτηση" ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΜΕΣΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ!
Αν 5 φροντιστήρια διναν τις ιδιες ακριβως απαντησεις, και τα  5 θα ηταν στην αφάνεια.
Αν εβγαινε ενα 6ο και ελεγε κατι διαφορετικο, αμέσως απο στομα σε στομα ή από διαδυκτιακά μέσα συζήτησης όπως αυτός ο χώρος, θα διαφημιζονταν το συγκεκριμενο φροντιστήριο εντελώς δωρεαν!! Οπως και διαφημίστηκαν 2-3 φροντιστήρια εδω μεσα...
Το θεμα ειναι αλλο: Γιατι ο ΑΣΕΠ αργει να βγάλει αποτελέσματα? Για να βοηθαει ετσι την βιομηχανια των φροντιστηρίων? Τί να πώ ....




« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2009, 08:39:13 μμ από Ptolemeos »
Έδωσα εξετάσεις στο ΑΣΕΠ.....όχι για μένα,
αλλά για την φουκαριάρα την μάνα μου...

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #206 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 08:45:47 μμ »
Κάτσε γιατι μπερδευτηκα τώρα.
Τί πειραζε που ειχες 31 σωστές? Πέρασες το 50%. Αυτό θα σε υποχρέωνε την επόμενη μερα να γράψεις 60% ώστε να περάσεις! Κάνω λάθος?
Κάνεις λάθος γιατί δεν υπολογίζεις την αρνητική βαθμολογία. Αν έχεις 31 σωστές και 29 λάθος ο βαθμός σου θα είναι : 31*5/3-29*5/12=39,58. Για να περάσεις θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον 36 σωστές ερωτήσεις οπότε θα έχεις 50%. (Οπότε όποιος έχει κάτω από 12 σωστές απαντήσεις θα έχει βαθμό κάτω από το 0 ;) )

Αποσυνδεδεμένος georgia_84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #207 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 09:17:48 μμ »
Φίλε μου Ptolemee μην είσαι τόσο απόλυτος..
Δεν χρειάζεται κανένας να μου χαιδέψει τα αυτιά και τα μάτια :)
Δυστυχώς ο πιο σκληρός κριτής του ευατού μου είμαι εγω..
Εχεις δίκιο σε κάποια πράγματα που λες αλλά δεν τελειώσα ενα Πολυτεχνείο με τόσο μόχθο
και προσωπικές θυσίες για να γίνω χαρωπή νοικοκυρά και να τρώω τα λεφτά ενός πλούσιου συζύγου(δεν μου άρεσε και πολύ η συμβουλή σου..χεχεχε) :)
Μοιράστηκα απλά την εμπειρία μου και αντιλαμβάνομαι το λάθος μου..
Σιγουρα την επόμενη φορά θα χειριστώ τα πράγματα διαφορετικά και θα είναι καλύτερα!
Εξάλλου δεν ειναι λίγο το κέρδος των 3000(και βαλε) ευρώ που θα έχω στον επόμενο διαγωνισμό που απέρριψα τα φροντιστηρια
μιας και η μοναδική φορά που τα χρησιμοποίησα ήταν για να δω τις απαντήσεις τους και κάηκα..
Ηταν το πρώτο βήμα που έκανα με το που τελείωσα τη σχολή μου το να δώσω ΑΣΕΠ και σίγουρα δεν το χειριστηκα σωστα..
Κρατάω το συμπερασμα που έβγαλα και συνεχίζω δυναμικά απο εδώ και πέρα..

Nobody, έχεις απόλυτο δίκιο :) Δεν τις είχα απαντήσει και όλες τις ερωτήσεις οπότε ηταν κάτι παραπάνω απο 50% :)

Εύχομαι σε όλους μέσα απο την καρδιά μου καλά αποτελέσματα κ επιτέλους ο ΑΣΕΠ να βγάλει τις επίσημες απαντήσεις να λάβει τέλος αυτή η αγωνία  :)

Αποσυνδεδεμένος kmarios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #208 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 09:31:33 μμ »
Στην ερώτηση 52
====================
Υποθέστε ότι ανοίγετε έναν υπολογιστή, ανοίγετε έναν φυλλομετρητή (browser) και πηγαίνετε στην ιστοσελίδα http://www.asep.gr. Ποιο από τα παρακάτω πρωτόκολλα πιθανότατα δεν θα χρησιμοποιηθεί κατά την εκτέλεση αυτής της πλοήγησης;
α) HTTP
β) UDP
γ) IP
δ) SMTP
====================
σωστή απάντηση είναι η β και όχι η δ. To SMTP είναι σαφές ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί - το UDP όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για DNS, μπορεί και όχι.

Πιστεύω ότι είναι η δ. Το "πιθανότατα" μάλλον πηγαίνει στο γεγονός ότι κατά πάσα πιθιανότητα δεν θα στείλουμε κάποιο email στο ΑΣΕΠ πατώντας κάποιο link του στυλ "επικοινωνία".
αυτό που λές δεν είναι δουλειά του browser, είναι του mail client...
Στην 52 σωστή απάντηση είναι η β.

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #209 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 11:55:09 μμ »
αυτό που λές δεν είναι δουλειά του browser, είναι του mail client...
Στην 52 σωστή απάντηση είναι η β.

   Η απάντηση είναι αποτέλεσμα της ερμηνείας της ερώτησης. Η ερμηνεία που δίνεις λόγω της λέξης "πιθανότατα" προσωπικά μου φαίνεται τραβηγμένη. Αν πάντως έχεις δίκιο, θα έχουν καταφέρει με ένα γρίφο, να απαντήσουν λάθος ακόμα και αυτοί που γνωρίζουν άριστα και τα 4 πρωτόκολλα που δίνονται ως εναλλακτικές απαντήσεις.  Νομίζω πάντως πως κανένα φροντιστήριο ούτε κανείς εδώ μέσα έχει δώσει σαν απάντηση τη β.Όσο αναξιόπιστα κι αν είναι τα φροντιστήρια νομίζω πως αυτό κάτι λέει...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2009, 11:56:49 μμ από Alexhs_27 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 699
Σύνολο: 707

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.