*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 60204 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nepheli

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #126 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 05:46:18 μμ »
Δεν είναι η πρώτη φορά που στη διδακτική μπαίνουν θέματα που ουσιαστικά αφορούν το γνωστικό αντικείμενο. Θα έπρεπε λοιπόν να διαμαρτυρόμαστε εδώ και χρόνια γι' αυτό, προκειμένου να μην το ξαναβρούμε μπροστά μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:52:49 »

Αποσυνδεδεμένος ZOYZOY

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #127 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 05:53:27 μμ »
ΕΠΕΛΕΞΑ ΑΡΧΑΙΑ, ΗΤΑΝ ΒΑΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ Κ ΕΙΧΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙ΄ΑΥΤΑ

Αποσυνδεδεμένος LEYKOTHEA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #128 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 06:23:55 μμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Αποσυνδεδεμένος Νίκος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #129 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:00:36 μμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Δυστυχώς όμως έτσι είναι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:52:49 »

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #130 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:25:31 μμ »
Δεν είναι η πρώτη φορά που στη διδακτική μπαίνουν θέματα που ουσιαστικά αφορούν το γνωστικό αντικείμενο. Θα έπρεπε λοιπόν να διαμαρτυρόμαστε εδώ και χρόνια γι' αυτό, προκειμένου να μην το ξαναβρούμε μπροστά μας.
Καιρός λοιπόν να αρχίσουμε να το κάνουμε...απ' ότι βλέπετε τα θέματα ξεφεύγουν όλο και πιό πολύ...Δε μπορεί να δημοσιεύεις κύριε, ύλη παιδαγωγικών και Διδακτικής και να ζητάς γνωστικό....Το μέλλον μας παίζεται εδώ....Οφείλουν αφού ζητούν γνωστικό να το εντάξουν στην ύλη της Διδακτικής αν είναι έτσι!!!! Πόσο άσχετοι είναι πια οι θεματοθέτες!!! όσοι κάναμε διδακτικές στο Πανεπιστήμιο ΠΟΤΕ δεν εξεταζόμασταν στο γνωστικό...πάντα μας έδιναν το μάθημα κι εμείς κάναμε το σχέδιο. Ακόμα κι αν το δεχτώ οτι φυσικά θα χρησιμοποιήσεις και τις γνώσεις σου στην ανάπτυξη ενός μαθήματος , δεν μπορέι ωστόσο να βασίζεις τη μισή Διδακτική στην προέλευση  ενός στίχου!!! Απορώ πόσο έψαξαν να βρουν αυτό το θέμα!!! Αν δεν είναι άσχετοι αυτοί που επιλέγουν τα θέματα είναι επικινδυνα ανόητοι....Γιατί δε δημοσιεύεται η επιστημονική ιδιότητα του καθενός που κρίνει ποια θέματα κρίνουν τους καλούς εκπαιδευτικούς...Ποιοι είναι αυτοί τελοσπάντων; Γιατί παιδαγωγοί δεν είναι ΣΙΓΟΥΡΑ!!
Ουφ !
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #131 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:20:00 πμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Δυστυχώς όμως έτσι είναι!
δεν χρειαζοταν να αναζητησουμε στα ομηρικα επη. οποιαδηποτε ερμηνευτικη εκδοση τυπου γεωργουλης, σκουτεροπουλος, το ανεφερε. δεν λεω οτι ηταν καλο που το εβαλαν απλα οτι υπηρχε.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #132 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:24:02 πμ »
Μα τι λές ; αφού από την Οδύσσεια είχαμε μόνο την ε ραψωδία....τότε τί νόημα έχει η ρημάδα η ύλη; διακοσμητικό;
μηπως η swtia νομίζει πως λέμε εκτός ύλης το χωρίο του πλάτωνα κ όχι του ομήρου;; μάλλον αυτο συμβαίνει...γιατί του ομήρου , όντως ήταν εκτος υλης..
εννοειτε στην ειδικη διδακτικη το 2α?

Αποσυνδεδεμένος Nepheli

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #133 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 09:14:57 πμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Δυστυχώς όμως έτσι είναι!
δεν χρειαζοταν να αναζητησουμε στα ομηρικα επη. οποιαδηποτε ερμηνευτικη εκδοση τυπου γεωργουλης, σκουτεροπουλος, το ανεφερε. δεν λεω οτι ηταν καλο που το εβαλαν απλα οτι υπηρχε.

Με κάλυψε η swtia... Στο πανεπιστήμιο μας έμαθαν να αξιοποιούμε και τη βιβλιογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας. Κι ας μην αδικούμε τους συναδέλφους μας που είχαν διαβάσει τόσο και έτσι που κατάφεραν να απαντήσουν στο θέμα (γιατί υπήρχαν άνθρωποι ποιυ γνώριζαν το θέμα). Φανταστείτε πως ακούγονται σε αυτούς τα σενάρια περί ακύρωσης του θέματος! Δεν έχω να πω κάτι άλλο, γιατί μάλλον για άλλα μια φορά απ' ότι καταλαβαίνω τα πνεύματα οξύνονται όταν δεν μας αρέσει αυτό που ακούμε...

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 955
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #134 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 09:33:15 πμ »
καλημερα!να ρωτησω λιγο τη γνωμη σας. στο 2ο ερωτημα της διδακτικης αρχαιων εγραψα οτι ο στιχος εξεφραζε την κοινη επιθυμια των νεκρων κ οχι οτι τον ειπε μονο ο αχιλλεας.λετε να κοψουν πολυ;

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #135 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 09:55:54 πμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Δυστυχώς όμως έτσι είναι!
δεν χρειαζοταν να αναζητησουμε στα ομηρικα επη. οποιαδηποτε ερμηνευτικη εκδοση τυπου γεωργουλης, σκουτεροπουλος, το ανεφερε. δεν λεω οτι ηταν καλο που το εβαλαν απλα οτι υπηρχε.

Με κάλυψε η swtia... Στο πανεπιστήμιο μας έμαθαν να αξιοποιούμε και τη βιβλιογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας. Κι ας μην αδικούμε τους συναδέλφους μας που είχαν διαβάσει τόσο και έτσι που κατάφεραν να απαντήσουν στο θέμα (γιατί υπήρχαν άνθρωποι ποιυ γνώριζαν το θέμα). Φανταστείτε πως ακούγονται σε αυτούς τα σενάρια περί ακύρωσης του θέματος! Δεν έχω να πω κάτι άλλο, γιατί μάλλον για άλλα μια φορά απ' ότι καταλαβαίνω τα πνεύματα οξύνονται όταν δεν μας αρέσει αυτό που ακούμε...

 Μπράβο στους συναδελφους που απάντησαν το θέμα....αλλά αυτό είναι το θέμα;    Τα πνεύματα δεν οξύνονται εναντίον των συναδέλφων που απάντησαν αλλά εξαιτίας ενός συστήματος που εξετάζει γνωστικό αντί για παιδαγωγική επάρκεια!!! Εσείς μάλλον θέλετε να δημιουργηθεί πρόβλημα γιατί κανείς μας δεν κινήθηκε εναντίον των συναδέλφων.....Ποιός διαφωνεί οτι το θέμα αυτό ΔΕΝ ήταν ειδική διδακτική;... Σε αυτό τοποθετηθείτε, γιατί αυτό είναι το θέμα...όλα τα άλλα συσκοτίζουν την κατάσταση και δεν ευνοούν κανέναν...και για όσους απάντησαν σωστά μπράβο τους , αλλά ίσως με τέτοια θέματα στον επόμενο ασεπ  να βρεθούν αυτοί προ εκπλήξεως.....Ας μην κοιτάμε το δέντρο αλλά το δάσος...
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #136 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:09:47 πμ »
καλημερα!να ρωτησω λιγο τη γνωμη σας. στο 2ο ερωτημα της διδακτικης αρχαιων εγραψα οτι ο στιχος εξεφραζε την κοινη επιθυμια των νεκρων κ οχι οτι τον ειπε μονο ο αχιλλεας.λετε να κοψουν πολυ;

Καλημέρα! Δε νομίζω να τους ενδιέφερε τόσο το ποιος το είπε όσο το γιατί το είπε (δηλαδή ότι στον Όμηρο η ζωή εξυμνείται σε αντίθεση με τον κάτω κόσμο που προκαλούσε αποστροφή) και πώς σχετίζεται με την αλληγορία.
Βέβαια, αν σκεφτούμε ότι ο Αχιλλέας δεν είναι κανένας τυχαίος, αλλά ένας τιμημένος άνθρωπος στον κάτω πλέον κόσμο, αυτό έρχεται και δένει με όσα λέει ο Σωκράτης για τις τιμές που λαμβάνουν οι πιο οξυδερκείς των δεσμωτών.. Προκειμένου δηλαδή να γίνει η αντίθεση πιο αισθητή έπρεπε να τονιστεί αυτό το στοιχείο, ότι δηλαδή δεν επρόκειτο για μια απλή ζωή στην αμάθεια αλλά για μια ζωή στην αμάθεια που επιβραβεύεται, όπως και με τον Αχιλλέα που δεν ήθελε το θάνατο, παρόλο που λάμβανε τις μέγιστες των τιμών.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #137 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:10:43 πμ »
εγώ παιδιά συμφωνώ παρ' ο τι το απάντησα..διδακτική δεν ήταν..!!!!
κ κακώς εντάχθηκε στη β θεματική ενότητα..
συνάδελφοι είπαν πως το ίδιο ίσχυε κ στον προηγούμενο διαγωνισμό..εγώ δεν είχα δώσει κ δεν το ήξερα..αλλά οτι δεν είναι τυπικά κ ηθικά σωστό δεν είναι..αλλά πάλι μακάρι να ήταν το μόνο παράλογο σ αυτον τον διαγωνισμο...

Αποσυνδεδεμένος PATIK

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #138 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:11:00 πμ »
Καλημερα.Σχετικα με την διδακτικη των Αρχαιων: Εδινα πρωτη φορα και θα ηθελα τα φωτα σας. Οσο αφορα το ερωτημα α τους στοχους διδασκαλιας επρεπε να τους ενταξουμε στα 3 ειδη αναλυσεων που γραφει ο Κακριδης στο βιβλιο του, δηλαδη 1)Μορφολογικη, 2)Ιδεολογικη και 3)Ανθρωπογνωστικη?Εγω τουλαχιστον αυτο εκανα. Οσο αφορα το β ερωτημα επειδη πραγματικα δεν ειχα ιδεα τι να γραψω απλα ανεφερα τη Νεκυια και εγραψα οτι στον Ομηρο με την Νεκυια ο Οδυσσεας κατεβαινει στον Αδη για να εκμαιεύσει το νοστο του και ετσι απο εκεινο το σημειο και μετα νοστος και θανατος συμπορευονται.Εκανα και μια φευγαλεα αναφορα στον Αχιλλεα.

Αποσυνδεδεμένος Nepheli

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #139 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:59:59 πμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Δυστυχώς όμως έτσι είναι!
δεν χρειαζοταν να αναζητησουμε στα ομηρικα επη. οποιαδηποτε ερμηνευτικη εκδοση τυπου γεωργουλης, σκουτεροπουλος, το ανεφερε. δεν λεω οτι ηταν καλο που το εβαλαν απλα οτι υπηρχε.

Με κάλυψε η swtia... Στο πανεπιστήμιο μας έμαθαν να αξιοποιούμε και τη βιβλιογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας. Κι ας μην αδικούμε τους συναδέλφους μας που είχαν διαβάσει τόσο και έτσι που κατάφεραν να απαντήσουν στο θέμα (γιατί υπήρχαν άνθρωποι ποιυ γνώριζαν το θέμα). Φανταστείτε πως ακούγονται σε αυτούς τα σενάρια περί ακύρωσης του θέματος! Δεν έχω να πω κάτι άλλο, γιατί μάλλον για άλλα μια φορά απ' ότι καταλαβαίνω τα πνεύματα οξύνονται όταν δεν μας αρέσει αυτό που ακούμε...

 Μπράβο στους συναδελφους που απάντησαν το θέμα....αλλά αυτό είναι το θέμα;    Τα πνεύματα δεν οξύνονται εναντίον των συναδέλφων που απάντησαν αλλά εξαιτίας ενός συστήματος που εξετάζει γνωστικό αντί για παιδαγωγική επάρκεια!!! Εσείς μάλλον θέλετε να δημιουργηθεί πρόβλημα γιατί κανείς μας δεν κινήθηκε εναντίον των συναδέλφων.....Ποιός διαφωνεί οτι το θέμα αυτό ΔΕΝ ήταν ειδική διδακτική;... Σε αυτό τοποθετηθείτε, γιατί αυτό είναι το θέμα...όλα τα άλλα συσκοτίζουν την κατάσταση και δεν ευνοούν κανέναν...και για όσους απάντησαν σωστά μπράβο τους , αλλά ίσως με τέτοια θέματα στον επόμενο ασεπ  να βρεθούν αυτοί προ εκπλήξεως.....Ας μην κοιτάμε το δέντρο αλλά το δάσος...

Σαφώς και δεν αμφισβητώ ότι το θέμα δεν ήταν διδακτικής αλλά γνωστικού αντικειμένου και δεν νομίζω ότι άφησα να εννοηθεί το αντίθετο, τουλάχιστον με τα ελληνικά που γνωρίζω... Από κει και πέρα θέματα που δεν ήταν διδακτικής αλλά γνωστικού αντικειμένου έχουμε ξανασυναντήσει - δεν ήταν λοιπόν αυτή η έκπληξη του φετινού διαγωνισμού - αλλά μάλλον δεν μας "ξεβόλευαν" τόσο και γι' αυτό δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς. Και αυτό κατά τη γνώμη μου δεν είναι το πιο παράλογο πράγμα που έχουμε συναντήσει στο διαγωνισμό. Όσο για τους συναδέλφους που γνώριζαν το θέμα και απάντησαν ενώ γνώριζαν ότι ήταν ερώτηση γνωστικού αντικειμένου, μάλλον θα πρέπει να τους θεωρήσουμε "παράπλευρες απώλειες" που χάθηκαν επειδή θέλουμε να χτυπήσουμε αυτό το απαράδεκτο σύστημα... Ο διαγωνισμός άλλωστε κάθε χρόνο μας εκπλήσσει και η ατυχία του ενός είναι αυτή που κάνει τον άλλο τυχερό δυστυχώς...
Δεν είχα πρόθεση να συσκοτίσω την κατάσταση σε καμία περίπτωση ούτε είπα ποτέ ότι στρέφεται κανείς εναντίον όσων απάντησαν στο θέμα, απλά να μπούμε λίγο και στη δική τους θέση. Νομίζω ότι αυτό ήταν ξεκάθαρο...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161979
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 433
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.