Σύνολο ψηφοφόρων: 153
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ πιστεύω ότι αυτοί που βάζουν τα θέματα στην ειδική διδακτική είναι εκτός τόπου και χρόνου. Εξηγώ.1. Ποιος ο λογος να βάλουν πανομοιότυπα θέματα στο 1ο και 2ο ερώτημα της ιστορίας; 2. Με αυτή την ύλη που έχουν να καλύψουν οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο, θεωρούν ότι έχουν την πολυτέλεια να ασχοληθούν μία διδακτική ώρα με το σχέδιο του Περικλή ή με το ειδικό καθεστώς σύνδεσης της χώρας μας με την ΕΟΚ; 3. Παράλληλα, τα θέματα στο γνωστικό της ιστορίας ήταν επιεικώς απαράδεκτα. Από τη μια μας θεωρούσαν ηλίθιους (βλέπε "από ποια πόλη καταγόταν ο Θρασύβουλος") και από την άλλη θεωρούσαν ότι ισχύει η μετεμψύχωση και είχαμε ζήσει σε προγενέστερες εποχές για να ξέρουμε τόσες λεπτομέρειεςΚαι μια ερώτηση, αν γνωρίζει κάποιος: τα γραπτά στην ειδική διδακτική διορθώνονται από άτομα που έχουν ειδίκευση στο γνωστικό ή στην παιδαγωγική επιστήμη;
Εγω ξερω καθηγητη μεσης εκπαιδευσης που διορθωνει γραπτα ασεπ, εκτος αν λεει ψεματα τι να πω;
καλησπέρα. 60% η β΄ θεματική και 40% η α' θεματικη. Απο τη β', το 40% είναι τα πολλαπλής και το 60% η ειδική.
Να σας ρωτήσω κάτι; Στη διδακτική αρχαίων στο 1ο ερώτημα (Ιλιάδα) βάλατε στο τέλος του σχεδίου και ερωτήσεις στους μαθητές;
γραφει οτι προερχεται απο τη νεκυια τη λ ηλαδη.τιποτα παραπανω. ηταν στη δικη σου κριση πως να το αναπτυξεις.και στο κατω κατω στην ερμηνεια κειμενων δεν υπαρχουν ολα ετοιμα δοσμενα. οι παραλληλισμοι αυτοι εγκεινται στη δικη μας πρωτοβουλια