*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 64780 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #224 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 09:29:57 am »
Εγω ξερω καθηγητη μεσης εκπαιδευσης που διορθωνει γραπτα ασεπ, εκτος αν λεει ψεματα ;D τι να πω;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:36:35 »

Αποσυνδεδεμένος EVA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • ΠΕ 02 και ΠΕ 70
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #225 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 09:36:47 am »
Εγώ πιστεύω ότι αυτοί που βάζουν τα θέματα στην ειδική διδακτική είναι εκτός τόπου και χρόνου. Εξηγώ.

1. Ποιος ο λογος να βάλουν πανομοιότυπα θέματα στο 1ο και 2ο ερώτημα της ιστορίας;
2. Με αυτή την ύλη που έχουν να καλύψουν οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο, θεωρούν ότι έχουν την πολυτέλεια να ασχοληθούν μία διδακτική ώρα με το σχέδιο του Περικλή ή με το ειδικό καθεστώς σύνδεσης της χώρας μας με την ΕΟΚ;
3. Παράλληλα, τα θέματα στο γνωστικό της ιστορίας ήταν επιεικώς απαράδεκτα. Από τη μια μας θεωρούσαν ηλίθιους (βλέπε "από ποια πόλη καταγόταν ο Θρασύβουλος") και από την άλλη θεωρούσαν ότι ισχύει η μετεμψύχωση και είχαμε ζήσει σε προγενέστερες εποχές για να ξέρουμε τόσες  λεπτομέρειες

Και μια ερώτηση, αν γνωρίζει κάποιος: τα γραπτά στην ειδική διδακτική διορθώνονται από άτομα που έχουν ειδίκευση στο γνωστικό ή στην παιδαγωγική επιστήμη;

Το άλλο που επίσης μου κάνει εντύπωση είναι ότι από τη μια μας τονίζουν ότι πρέπει να προωθούμε την κριτική σκέψη και όχι την παπαγαλία και από την άλλη καλούμαστε εμείς να παπαγαλήσουμε τόσες ανούσιες πληροφορίες, οι οποίες εντέλει δεν αποδεικνύουν και τίποτα.Καλή επίτυχία σε όλους σας!

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #226 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 09:38:53 am »
Εγω ξερω καθηγητη μεσης εκπαιδευσης που διορθωνει γραπτα ασεπ, εκτος αν λεει ψεματα ;D τι να πω;
Αν είναι καθηγητές Μ.Ε πάει καλά. Φοτιητές μην είναι!  ;D ;D ;D ;D

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος cycle

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #227 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 07:54:29 pm »
Καλησπέρα συνάδελφοι . Μπορείτε να μου ξαναθυμήσετε πως βαθμολογούμαστε στην κάθε ενότητα αναλυτικά?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:36:35 »

Αποσυνδεδεμένος papagalia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #228 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 08:18:12 pm »
καλησπέρα. 60% η β΄ θεματική και 40% η α' θεματικη. Απο τη β', το 40% είναι τα πολλαπλής και το 60% η ειδική.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #229 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 09:13:43 pm »
καλησπέρα. 60% η β΄ θεματική και 40% η α' θεματικη. Απο τη β', το 40% είναι τα πολλαπλής και το 60% η ειδική.
δηλαδή η ενότητα του γνωστικού ( θεματα σαββάτου ) δεν είναι ισοδύναμη βαθμολογικά  με την ενότητα διδακτικής( θέματα διδακτικής);; δεν είναι δηλ 50-50;
μακάρι να μην ήταν δηλαδή καθώς εγώ έγραψα καλύτερα στη διδακτική,αλλά φοβάμαι πως είναι..
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 06, 2009, 10:01:41 pm από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #230 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 09:45:03 pm »
Όχι, βρε παιδιά. Ισοδύναμες είναι βαθμολογικά η Α' θεματική ενότητα (γνωστικό), με τη δεύτερη θεματική (παιδαγωγικά), δηλαδή:
50% γνωστικό
20% γενική διδακτική
30% ειδική διδακτική

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος araxni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #231 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 09:54:14 pm »
Λάθος αυτο με την πρώτη θεματική ενότητα, ότι χωρίζεται σε 60% και 40%. Αυτό ισχύει μόνο στη

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #232 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 09:55:49 pm »
ευχαριστώ. :)

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #233 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 10:34:43 pm »
Να σας ρωτήσω κάτι; Στη διδακτική αρχαίων στο 1ο ερώτημα (Ιλιάδα) βάλατε στο τέλος του σχεδίου και ερωτήσεις στους μαθητές;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #234 στις: Φεβρουαρίου 06, 2009, 10:40:52 pm »
Να σας ρωτήσω κάτι; Στη διδακτική αρχαίων στο 1ο ερώτημα (Ιλιάδα) βάλατε στο τέλος του σχεδίου και ερωτήσεις στους μαθητές;
Εγω έβαλα...αλλά κανείς δεν είναι ούτως ή άλλως σίγουρος για το τί στο καλό θελουν..

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #235 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 02:58:32 pm »
γραφει οτι προερχεται απο τη νεκυια τη λ ηλαδη.τιποτα παραπανω. ηταν στη δικη σου κριση πως να το αναπτυξεις.
και στο κατω κατω στην ερμηνεια κειμενων δεν υπαρχουν ολα ετοιμα δοσμενα. οι παραλληλισμοι αυτοι εγκεινται στη δικη μας πρωτοβουλια
Στην απαντηση 2β της διδακτικης αρχαιων κανω εναν παραλληλισμο λιγο διαφορετικο απο αυτους που βλεπω στις απαντησεις των φροντιστηριων, αλλα που εμενα  μου φανηκε λογικος. Λεω λοιπον με λιγα λογια οτι οπως ο Αχιλλεας, οταν απο μια ανωτερη ποιοτητα ζωης κατεβαινει στον αδη, δεν μπορει να παρηγορηθει απο τις τιμες  και τα βραβεια του κατω κοσμου ετσι και ο δεσμωτης που εχει απελευθερωθει και εχει αντικρυσει το αγαθο, δεν μπορει να ικανοποιηθει απο τις τιμες του σπηλαιου και σε καμια περιπτωση δε θα θελει να μεινει εκει. Και επισης γινεται αντιληπτο γιατι οι φιλοσοφοι βασιλεις δε χρειαζονται ουτε περιουσιες, ουτε προνομια, αφου και ο πρωτος των Αχαιων που για χαρη των προνομιων και του σεβασμου ειχε θυμωσει (μηνις), τα απαρνιεται ολα αυτα και προτιμαει να ζει ως ο τελευταιος στην αληθινη ζωη ( αυτην που αντιλαμβανεται ως αληθινη) ειναι λογικο οτι αυτος που εχει αντικρυσει τον κοσμο των ιδεων και το αγαθο να μην μπορει να δελεαστει απο κανενα προνομιο και βραβειο στον κοσμο της εικασιας της σπηλιας. Με λιγα λογια δεν εχω στηριξει το συσχετισμο σε διαφορα αλλα σε ομοιοτητα, σε παραλληλισμο αναλυοντας βεβαια τα διαφορετικα δεδομενα. Θα ηθελα τη γνωμη σας...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 07, 2009, 03:00:04 pm από zizoulis »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #236 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 03:42:42 pm »
κ εγω κατι παρομοια εκανα. οπως δλδ ο αχιλλεας προτιμα να βρισκεται πανω στη γη κ ας μην εχει τιποτα ετσι κ οι δεσμωτες που εχουν ελευθερωθει δεν θελουν να κατεβουν κ ας εχουν τιμες κ επαινους κτλ. εν τω μεταξυ ειχα μονο ενα τεταρτο να γραψω ολη το β ερωτημα κ εχω γραψει κ κατι αλλα που ουτε ξερω πώς τα εχω γραψει. εγραψα δλδ οτι η ψυχη στον ομηρο ειναι διαφορετικη απο ο,τι στον πλατωνα. στον ομηρο η ψυχη ανηκει στον κατω κοσμο ενω η ψυχη στον πλατωνα  βλεπει στο αγαθο κ κατι τετοια. κ δεν ξερω καθολου τωρα που το σκεφτομαι ψυχραιμα αν επρεπε να τα γραψω αυτα. κ ουτε θυμαμαι κ καλα καλα τι εγραφα.... :-\

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #237 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 05:07:17 pm »
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι αναγκαία προϋπόθεση να στηριχτεί κανείς αποκλειστικά στη διαφορά ή στην ομοιότητα ανάμεσα στα δύο κείμενα, αλλά όποια απάντηση να στοιχειοθετηθεί όσο το δυνατόν ολοκληρωμένα και ίσως να συνδεθεί κάπως  με τη διδασκαλία, εφόσον αποτελούσε θέμα διδακτικής, αν και για το τελευταίο οι απόψεις διίστανται. Zizoulis και Maryvas, θέλω να πιστεύω ότι δε θα σας στοιχίσει βαθμολογικά η τοποθέτησή σας, αφού ευσταθεί! Ήδη έχω αναφέρει ότι φίλη μου απάντησε με ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας, καλά στοιχειοθετημένο γνωστικά μεν, συσχετίζοντας όμως το χωρίο του Πλάτωνα όχι με τη Νέκυια αλλά με το διάλογο Οδυσσέα-Καλυψώς! Σε αυτή την περίπτωση, δυστυχώς, είναι πιθανό να θεωρηθεί όλη η απάντηση εκτός θέματος και να διαγραφεί! Έτσι δεν είναι;!
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182609
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 482
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.