Σύνολο ψηφοφόρων: 465
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η επετηριδα με τα οποια στραβα της ειχε μια δικαιοσυνη και ισοτητα που δεν τις διαθετει ο διαγωνισμος με τις συνθηκες που διεξαγεται και που διαρκως χειροτερευουν και δε βελτιωνονται. Αλλωστε αυτη τη στιγμη 240 ανθρωποι θα διοριστουν με το διαγωνισμο και περιπου τριπλασιοι με αμφιβολου προελευσεως επετηριδες. Ο περιορισμενος αριθμος προσληψεων δημιουργει το προβλημα - ας ελπισουμε οτι με το πιλοτικο προγραμμα των ολοημερων γυμνασιων κατι θα αλλαξει (στο μελλον). Παντως οι δασκαλοι στην ουσια με επετηριδα διοριζονται, αφου ο διαγωνισμος σε αυτους δεν εχει καποιο νοημα, και λειτουργει αψογα στους τοσους πολλους διορισμους αν θεωρησουμε οτι στους φιλολογους δεν μπορει να λειτουργησει. Σκεφτειτε ομως οτι και ο διαγωνισμος περα απο μια ψευδαισθηση ελπιδας δεν προσφερει και πολλα αφου συνηθως χρειαζονται 3,4 διαγωνισμοι, πολυ αγχος, εξοδα και διαξιφισμοι με συναδελφους !
Αλλωστε αυτη τη στιγμη 240 ανθρωποι θα διοριστουν με το διαγωνισμο και περιπου τριπλασιοι με αμφιβολου προελευσεως επετηριδες. Ο περιορισμενος αριθμος προσληψεων δημιουργει το προβλημα
ποια ολοημερα?ζω στην στερεα και απ'οτι ξερω τα ολοημερα που λειτουργουν πραγματικα ειναι ελαχιστα και συνεχεια μειωνεται ο αριθμος των μαθητων μιας και στην ουσια απλως τα παιδια "παρκαρονται" καπου μεχρι να τελειωσει η δουλεια των γονιων.στην πεπροχη που μενω ο διευθυντης κανει προπαγανδα για να μαζεψει μαθητες για να λειτουργησει το ολοημερο.οσο για τους δασκαλους δεν δουλευουν αλλα κρατουν παρεα στα παιδια.το θεμα μας δεν θαπρεπε ναναι πως να διοριστει κανεις αλλα ποιος αξιζει να διοριστει.οι περισσοτεροι καθηγητες ειναι αναξιοι να δουλεψουν.εχουν χασει το νοημα.ενδιαφερονται μονο για το μονιμο μισθο και αδιαφορουν για τα παιδια.οι περισσοτεροι απλα περασαν σε μια σχολη και μετα θελουν το σιγουρακι του δημοσιου.γινεται καποια αξιολογηση?πρεπει να βρεθει τροπος να εξεταζουν ποιος κανει σωστη δουλεια και να επιβραβευεται.οι υπολοιποι να απολυονται,να πανε να κανουν κατι που να τους αρεσει και οχι να ζουν εις βαρος των μαθητων και των γονιων που δουλευουν για να πληρωσουν τα φροντιστηρια για να διδαχθουν τα οσα δεν διδασκονται στο σχολειο.να ΑΡΘΕΙ η μονιμοτητα μπας και παμε μπροστα
για όποιους επιμένουν να ξεθάβουν το θέμα της επετηρίδαςας μην υποτιμάται και η δική μας λογική...
και εγώ είμαι υπέρ της άρσης της μονιμότητας!το δύσκολο όμως μετά θα είναι τα κριτήρια τα οποία θα πρέπει να υπάρχουν ώστε να κρίνονται ποιοι είναι ικανοί να μείνουν στο δημόσιο και ποιοι όχι!και ποιος θα κρίνει αν ο καθηγητής πληρεί ή όχι τα κριτήρια αυτά!
Παιδιά φαντάζεστε όσοι είναι στη λίστα του Knkn να είναι σαν κάτι καθηγητές που δε θέλαμε να βλέπουμε?Καλός ο διαγωνισμός βρε knkn,αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομόσματος.Μάθημα δεν κάνεις ούτε με πολλαπλής επιλογής,ούτε με εκθέσεις ειδικής διδακτικής.Είσαι όρθιος στον πίνακα και δίνεις παράσταση.Τι γίνεται αν κάποιοι επιτυχώντες είναι απαίσιοι τύποι,με άθλια φωνή?Τη φωνή,το στήσιμο στην τάξη,το εξετάζει κανείς?Δε λέω ότι είμαι κατά του διαγωνισμού,απλά και αυτός μπάζει.