*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 136538 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #238 στις: Μαρτίου 26, 2008, 10:28:10 pm »
Οτι δεν είναι αυτός ο μοναδικός μας ρόλος δεν διαφωνούμε . Αλλα αν καταλαβαίνω καλά , εσύ θεωρείς οτι η αντιμετώπιση περιπτώσεων σαν και αυτές που ανέφερα δεν είναι δύσκολες . Φαντάζομαι οτι κάποια βιώματα σε έχουν οδηγήσει σε αυτό το συμπέρασμα . Ισως θα ήθελες να τα μοιραστείς μαζί μας .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:45 »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #239 στις: Μαρτίου 26, 2008, 10:47:01 pm »
Maryk, όσα έχεις γράψει από την αρχή της συζήτησης είναι πολύ ενδιαφέροντα και κυρίως δείχνουν υγιή εκπαιδευτική σκέψη και προσανατολισμό προς τη σωστή κατεύθυνση, δηλ. αυτήν των παιδιών.

Οφείλω όμως δυστυχώς να συνταχθώ με "την άλλη πλευρά" (k_k κλπ  ;D) - και εξηγούμαι:

Ένα από τα πράγματα που με εκνεύρισε ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ως νεοδιόριστος ήταν οι ατελείωτες ώρες που καθόμασταν στα ΠΕΚ και ακούγαμε τον κάθε πικραμένο (συγνώμη, αλλά έτσι ήταν) σχολικό σύμβουλο ή απλά "επιμορφωτή" γενικώς και αορίστως να μας λέει πόσο το προβλημα είμαστε τελικά εμείς οι εκπαιδευτικοί, και πόσο ΟΛΑ εξαρτώνται από εμάς, και πόσο τελικά για τα προβλήματα πειθαρχίας φταίμε εμείς που δεν κάνουμε το μάθημά μας αρκετά ενδιαφέρον ή δεν οργανώνουμε την τάξη μας κλπ κλπ κλπ...Προφανώς είναι η μοντέρνα τάση του "συστήματος" - όπως βλέπω ανάλογη κατεύθυνση ακολουθείται και στα σεμινάρια του ΠΙ που περιγράφει η mat.

Το πρόβλημα δε είναι ότι όταν είσαι "καινούριος" και άπειρος, ολα αυτά ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ και τα εσωτερικεύεις αμέσως γιατί ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ λογικά και "υγιή" με αποτέλεσμα α) ένα τρομερό, απίστευτο άγχος πριν από κάθε νέο ξεκίνημα στην τάξη και β) επαναλαμβανόμενα, απανωτά αισθήματα ενίοτε τραγικής αποτυχίας, όπου δεν καταλαβαίνεις γιατί, αφού εσύ ακολουθείς όλες τις αρχές της μοντέρνας παιδαγωγικής που σε δίδαξαν στα ΠΕΚ, στα σεμινάρια κλπ, τελικά, παρόλ' αυτά, ούτε την τάξη οργανώνεις, ούτε κανείς σε ακούει, ούτε ήσυχα κάθονται τα σκασμένα  ;D, ούτε ενδιαφέρον δείχνουν για το μάθημα ούτε τίποτα....Ένα κουρέλι έφευγα κάθε μέρα από το σχολείο, ένα ναυάγιο της ζωής  >:(...λίγο ακόμα και θα το έριχνα στον αλκοολισμό. Κι όταν στραφείς στους σχολικούς συμβούλους/επιμορφωτές κλπ, με συγκεκριμένα πια, πρακτικά ζητήματα και ερωτήματα, ξεμπερδεύουν γρήγορα μαζί σου: "Α συνάδελφε, δεν υπάρχουν συνταγές ούτε συγκεκριμένες λύσεις. Εσύ θα το βρεις μόνος σου πώς γίνεται....!"

Και σε ρωτώ maryk, εντελώς καλοπροαίρετα, πώς μπορείς έτσι απλά να λες για κάποιον ότι "δεν μπόρεσε να οργανώσει την τάξη του" ή "δεν έκανε τα παιδιά να δείξουν ενδιαφέρον για το μάθημά του" κλπ κλπ; ΠΩΣ κάνεις ένα παιδί να δείχνει ενδιαφέρον για το μάθημά σου; Πες μας κάτι ΠΡΑΚΤΙΚΟ όμως, κάτι από τη δική σου εμπειρία: πώς, επαναλαμβάνω, ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΩΣ μπόρεσες εσύ η ίδια να πείσεις ένα εντελώς απείθαρχο τμήμα να δείξει ενδιαφέρον για το μάθημά σου και να σε σεβαστεί; Σου έχει τύχει; Πώς "οργάνωσες αυτήν την τάξη";

Εγώ πάντως προσγειώθηκα πολύ γρήγορα: ναι, φταίμε για πολλά οι εκπαιδευτικοί. Αλλά όχι και για τον
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 26, 2008, 10:48:59 pm από daffyduck »
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #240 στις: Μαρτίου 26, 2008, 11:38:30 pm »
Kατ'αρχάς εγώ δε μπήκα σε διαδικασία του τύπου ποιος είναι καλύτερος εκπαιδευτικός παρά παρουσίασα προσωπικές μου απόψεις (και σημειώνω πάλι ότι ο καθένας διαμορφώνει γνώμη βάση προσωπικών εμπειριών και συζητήσεων)...Επιπλέον πιστεύω ότι ακόμα και αν αρχικά δυσκολευτούμε σε κάποια θέματα μέσω της εμπειρίας θα ανακαλύψουμε τον τρόπο προσέγγισης ενός τμήματος,ναι θα κουραστούμε κάποιες φορές θα χάσουμε ενδεχομένως τον ύπνο μας.. αλλά θα εξελιχθούμε,δε θα παθητικοποιηθούμε πίσω από οποιοδήποτε πρόβλημα ή από οποιοδήποτε "δύσκολο" τμήμα.
  Το ότι υπάρχουν κάποιες αρνητικές περιπτώσεις που αναφέρθηκαν (δεν αναφέρομαι σε κάποιον από εδώ αλλά σε εμπειρίες από τη μαθητική ζωή των μελών) για μένα δε σημαίνει ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι εν δυνάμει "άσχημες αναμνήσεις" .Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι είναι εν δυνάμει Παιδαγωγοί και τροφοδότες ψυχών και μυαλού.Μου είναι πολύ πιο ευχάριστο να ακούω ότι "είναι μεν δύσκολο αλλά παλεύω...δεν με πειράζει..θα τη βρώ την άκρη.." παρά να ακούω "πολύ ευκολα τα λες" ή "έξω απ'τον χορό" ειδικά από νέα παιδιά που είναι ακόμα στο ξεκίνημα γιατί καλώς ή κακώς πολλοί τώρα ξεκινάμε και αν δείχνουμε κουρασμένοι από τώρα τί θα κάνουμε σε λίγα χρόνια;;;;
  Πρακτικά πάντα ήμουν υπερ της άποψης ότι η αρχή είναι το ήμισι του παντός και κατά συνέπεια έδινα βάση στη "γνωριμία" της τάξης όχι μόνο σε ενδεχόμενα εκπαιδευτικά κενα αλλά αφιερώνοντας και χρόνο για να μάθω τις επιθυμίες τους φόβους τα όνειρα τις αδυναμίες(...)των μαθητών.Με μια προσωπική "χαρτογράφηση"  η διεύρεση μεθόδων γινόταν πιο εύκολη όχι βέβαια τέλεια γιατί επεσήμανα ότι με τον καιρό και την εμπειρία θα κατακτηθεί περισσότερη γνώση..αλλά με αυτόν τον τρόπο και έχοντας σφαιρική άποψη για τους μαθητές ο τρόπος διδασκαλίας δε θίγει μεν τους συνεπείς αλλά δραστηριοποιεί κάποιους απείθαρχους...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος xristiana

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Γυναίκα
  • i have a dream!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #241 στις: Μαρτίου 26, 2008, 11:43:15 pm »
καλησπερα σε ολους!πρωτη φορα στο φορουμ σας  και με την ευκαιρια της κουβεντας σας θα ηθελα να μας πληροφορησει καποιος ,εφοσον γνωριζει,εαν υπαρχει στα σχολεια καποιος αρμοδιος να χειριζεται θεματα ψυχολογιας κλπ.διαπιστωσα μια περιπτωση ,στην οποια θεωρω οτι ενας ειδικος,παιδοψυχολογος για παραδειγμα ,θα εκανε καλο στο παιδι,και πηρα το θαρρος να προτεινω εναν στη μητερα του παιδιου.φανηκε δεκτικη στην προταση .αλλα δεν ειμαι σιγουρη αν εχουμε τετοια αρμοδιοτητα,να συμβουλευουμε κατι τετοιο σε γονεις ,στελνοντας τους σε ιδιωτες επιστημονες.ειμαι ωρομισθια και δεν γνωριζω αν υπαρχει καποιος σχετικος θεσμος στα πλαισια του σχολειου..καποιος συμβουλος κλπ....ενιωσα ασχημα να μην της προτεινω κατι αλλα μετα ενιςσα εκτεθειμενη,γιατι σε μια αλλι περιπτωση ισωσ ο γονιος δεν θα αντιδρουσε ομοια.
γνωριζει κανεις τιποτα?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:45 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #242 στις: Μαρτίου 27, 2008, 12:15:53 am »
Aγαπητη χριστιανα, επειδη γνωρίζω το χώρο, ελπιζω να βγει σε καλο του παιδιου η ολη παρεμβαση σου. Καλυτερα ειναι ομως να αποφευγεις να συστηνεις ιδιωτες σε γονεις γιατι πολλα γινονται και κανεις δε ξερει που θα σε βγαλουν τετοιες πρωτοβουλιες.
Για να μπουμε στο θεμα, υπαρχει ολοκληρη διαδικασια για να δεχτει το παιδι υποστηρικτικη διαδικασια. Το ξερω οτι ολα αυτα τα γραφειοκρατικα αργουν να πραγματοποιηθουν με αποτελεσμα να χανεται πολυτιμος χρονος για το παιδι , επειδη ομως κανω χρονια αυτη τη δουλεια και εχουν δει πολλα τα ματια μου, πιστεψε με , καλυτερα να αποφευγεις να κανεις παραπομπες σε ιδιωτες ειδικους.
Καλως ή κακως υπαρχει μια σειρα που πρεπει να ακολουθειται. Αλλωστε υπαρχει και συμβουλος ειδικης αγωγης με τον οποιο πρεπει να επικοινωνησει ο διευθυντης σου για να κανει παραπομπη ειτε για ΚΔΑΥ ειτε για ειδικο σε δημοσιο ιατροπαιδαγωγικο σταθμο ή κεντρο ψυχικης υγιεινης. Λυπαμαι που θα σε στενοχωρησω αλλα μη παρακάμπτεις τη διαδικασια για να γινουν τα πραγματα σωστα και να μη μεινει κανεις εκτεθειμενος και πιο πολυ απ'ολους εσυ.

Αποσυνδεδεμένος xristiana

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Γυναίκα
  • i have a dream!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #243 στις: Μαρτίου 27, 2008, 12:19:41 am »
καλως!και μια ακομα ερωτηση:ο σχολικος συμβουλος της ειδικοτητας μας(πε06) τιρ ολο παιζει?μπορω να τον συμβουλευομαι?ειναι με το μερος μας ή με τους ''κακους'' ?! :D

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #244 στις: Μαρτίου 27, 2008, 12:34:34 am »
για να μάθω τις επιθυμίες τους φόβους τα όνειρα τις αδυναμίες(...)των μαθητών.Με μια προσωπική "χαρτογράφηση"  η διεύρεση μεθόδων γινόταν πιο εύκολη όχι βέβαια τέλεια γιατί επεσήμανα ότι με τον καιρό και την εμπειρία θα κατακτηθεί περισσότερη γνώση..αλλά με αυτόν τον τρόπο και έχοντας σφαιρική άποψη για τους μαθητές ο τρόπος διδασκαλίας δε θίγει μεν τους συνεπείς αλλά δραστηριοποιεί κάποιους απείθαρχους...

ποιές επιθυμίες, φόβους και όνειρα; μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος/η; θέλω να πω, εγώ όσες φορές έχω ανοίξει συζήτηση στην τάξη την γυρνάω πάντα γύρω από το "τι θα κάνετε μετά το λύκειο", εργασιακά ζητήματα, τι σκέφτονται για την φοιτητική ζωή κτλ. εσύ τι θέματα έχεις ανοίξει; ποιους φόβους και όνειρα έμαθες; και σε τι σε βοήθησαν πρακτικά αυτά που έμαθες; δλδ ποιά τακτική χρησιμοποίησες που στηριζόταν στις πληροφορίες αυτές; θα με ενδιέφερε να μάθω

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #245 στις: Μαρτίου 27, 2008, 01:04:30 am »
καλως!και μια ακομα ερωτηση:ο σχολικος συμβουλος της ειδικοτητας μας(πε06) τιρ ολο παιζει?μπορω να τον συμβουλευομαι?ειναι με το μερος μας ή με τους ''κακους'' ?! :D



O συμβουλος της ειδικοτητας είναι υπευθυνος να καθοδηγει σε οτιδηποτε εχει σχεση με τη διδακτικη και τη μεθοδολογια της ειδικοτητας του. Αν εχεις παιδι που για διαφορους λογους απαιτειται ειδικη αντιμετωπιση καλυτερα να ζητησεις απο το διευθυντη την παρεμβαση του συμβουλου ειδικης αγωγης . Αυτος θα σου δωσει κατευθυνσεις για τις ιδιαιτερες περιπτωσεις.

Οι συμβουλοι -θελω να πιστευω  στο συνολο τους - ειναι με το μερος του παιδιου. Δε ξερω αν ειμαι τυχερη αλλα εγω δυο τρεις που ξερω ενδιαφερονται πραγματικα για το παιδι και βοηθουν οσο μπορουν. Ποιους εννοεις εσυ "κακους"? Τους συναδελφους σου ? Δεν εχω καταλαβει ακριβως τι συμβαινει :-\

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #246 στις: Μαρτίου 27, 2008, 10:51:24 am »
λογω μικρης εμπειριας φοβομουν τους συμβουλους.τελικα διαπιστωσα οτι δεν ειναι "μπαμπουλες" οπως ισως εχουμε καποιοι στο μυαλο μας.σε πολλες περιπτωσεις καταλαβαινουν τους καθηγητες και προσπαθουν να τους βοηθησουν.ελπιζω ο συμβουλος που γνωρισα εγω να μην ειναι η εξαιρεση και να ειναι ετσι οι περισσοτεροι...

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #247 στις: Μαρτίου 27, 2008, 11:01:45 am »
maryk ειναι πολυ ωραιο αυτο που λες να καταλαβαινουμε καθε παιδι, τα ονειρα του, τις επιθυμιες, τους φοβους του..απλα σε μια σχολικη ταξη με 22 παιδια, με 2 ωρες την εβδομαδα που τα βλεπεις και εχεις να κανεις τοσα πραγματα....αυτο ειναι πολυ δυσκολο.Σε μια ταξη φροντιστηριου οπου τα παιδια συνηθως ειναι λιγοτερα απο 10 και τα βλεπεις συχνα..αυτο μπορει να γινει.Θα συμφωνησω με τον daffyduck οτι θα πρεπει να μιλαμε πιο πρακτικα...ετσι θα βοηθηθουμε πιο πολυ.Οταν παραπανω ειχα πει οτι η δικη μου μεθοδος μπορει να μην ειναι σωστη αλλα να προτεινει τουλαχιστον καποιος τι θα μπορουσε κανεις να κανει σε ενα τμημα ανησυχο...καποιοι μου ειπαν οτι δεν υπαρχουν συνταγες.Έτσι ομως δεν προχωραμε.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #248 στις: Μαρτίου 27, 2008, 04:47:02 pm »
[color=blue]Ένα από τα πράγματα που με εκνεύρισε ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ως νεοδιόριστος ήταν οι ατελείωτες ώρες που καθόμασταν στα ΠΕΚ και ακούγαμε τον κάθε πικραμένο (συγνώμη, αλλά έτσι ήταν) σχολικό σύμβουλο ή απλά "επιμορφωτή" γενικώς και αορίστως να μας λέει πόσο το προβλημα είμαστε τελικά εμείς οι εκπαιδευτικοί, και πόσο ΟΛΑ εξαρτώνται από εμάς, και πόσο τελικά για τα προβλήματα πειθαρχίας φταίμε εμείς που δεν κάνουμε το μάθημά μας αρκετά ενδιαφέρον ή δεν οργανώνουμε την τάξη μας κλπ κλπ κλπ...[/color]

συμφωνώ απόλυτα, ότι και να γίνει πάντα μιλάνε για την ψυχή του εκπαιδευτικού.. ε πόσο να αντεξει και αυτή η ψυχή;;  τις προάλλες μας μιλούσε μια συμβουλος για τον τρόπο διδασκαλίας αλλά και την ενσυναισθηση.. ε λοιπόν όταν εφυγε από το θεμα και μιλήσα με για τα προβλήματά μας όχι μόνο ενσυναισθηση δεν έδειξε αλλά ίσα που δεν μας κατηγόρησε κιόλασ!!!  απόρώ δηλ γιατί τετοια άτομα πρεπει να¨" συμβουλευουν" εμενα!!!

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #249 στις: Απριλίου 10, 2008, 06:53:47 pm »
στο νηπιαγωγειο μου έχω ένα παιδί που έχει κάποια προβληματάκια συμπεριφορας... γενίκά είναι πολύ πολύ επιμονο ..  μπορεί να λεει κάτι για ενα τεταρτο η 1 ώρα συνεχεια, δεν πειθαρχει ευκολα σε κανόνες συμπεριφορας και στη ταξη  κάποια επιθετικότητα και ανωριμότητα. ..
η μητέρα του αν και ξενη θελει να βοηθήσει το παιδί και είναι πολύ συνεργάσιμη. της μίλησα λοιπόν για τα κδαυ και της είπα πολύ ηρεμα και απλά ότι θα μπορούσε να κλείσει ένα ραντεβού, να μην αγχώνεται και αν τελικά παει, οι συμβουλες που θα της δωσουν θα την βοηθήσουν και αυτή και το παιδί γιατί και η ίδια λεει ότι κουράζεται ψυχολογικά μαζί του. δεν χαρακτήρισα εννοείται το παιδί, της είπα ότι μπορεί να τονίσει στο τηλ λίγο το πρόβλημα συμπεριφοράς του παιδιού, ελπίζοντας ότι θα της κλείσουν ραντεβού. χτες έφυγε ικανοποιημένη και πιστευω ένιωσε ότι μπήκε σε ένα δρόμο.....
σήμερα η συναδελφος δεχτηκε ένα τηλεφώνημα από τη θεία (!) του παιδιού. μας κατηγόρησε ότι θεωρούμε το παιδί καθυστερημένο και ότι το στέλνουμε σε γιατρό και ότι αυτή το ξέρει το παιδί και ότι είναι πολύ έξυπνό απλά είναι ζωηρό.  ..
το απόγευμα ήρθε η μητέρα και πριν προλάβω να ρωτήσω μου ζήτησε συγνώμη για την παρέμβαση της θείας η οποία επέμενε να πάρει τηλ σε μας γιατί η μάνα "σαν ξενη που έιναι" δεν θα κατάλαβε καλά...
το εντυπωσιακό στην υπόθεση είνιαι ότι η εν λόγω θεία του παιδιου, είναι συνάδελφος δασκάλα, σχετικά νέα σε ηλικία, που σημαίνει πληροφόρηση, ευγενεια, ακριβεις ερωτήσεις και όχι κατηγορίες. τι να πω.. ότι πριν μάθω την ιδιότητα απορρούσα με ποιο δικαίνωμα τηλεφωνεί να μας κατηγορήσει ότι θεωρούμε το παιδί καθυστερημένο;; ότι δεν ρωτησε όπως είπε στη μητέρα αλλά με υφος τα έσουρε στη συναδελφο;; ότι είναι δασκάλα;;;
συγνώμη αλλά το θεωρώ το λιγότερο ντροπή 1ον να μην ξερει τι σημαινει προβλημα συμπεριφοράς παιδιού ( απορώ στις δικές της μαμάδες τί λέει δηλ..) και 2ον να απαξιώνει με τέτοιο τρόπο τις συναδελφισσές της τη στιγμή μάλιστα που εμείς έχουμε το παιδί 8 ώρες και αυτή το βλέπει όταν ερχεται στην αθήνα...

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #250 στις: Απριλίου 10, 2008, 07:24:30 pm »
Δεν γνωρίζω ......... και ρωτάω : Δίνουν τα ΚΔΑΥ ψυχολογικές συμβουλές στις μαμάδες σε περιπτώσεις παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς και επιθετικότητα ?

Είχα την εντύπωση οτι στα ΚΔΑΥ παραπέμπουμε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες .


Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #251 στις: Απριλίου 10, 2008, 07:58:40 pm »
Kathyk ............η θεία αντέδρασε σα γνήσια Ελληνίδα που της έθξες το ανήψι...................
Ενώ η μητέρα ως ξένη έχει μεγαλώσει με διαφορειτκή νοοτροπία.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182685
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 651
Σύνολο: 658

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.