*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 119305 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #252 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:08:01 μμ »
Δεν γνωρίζω ......... και ρωτάω : Δίνουν τα ΚΔΑΥ ψυχολογικές συμβουλές στις μαμάδες σε περιπτώσεις παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς και επιθετικότητα ?

Είχα την εντύπωση οτι στα ΚΔΑΥ παραπέμπουμε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες .



δεν ξερω πως ακριβως μιλάνε με τους γονείς στα κδαυ.  όταν ομως απεναντί σου έχεις μια κουρασμένη μητέρα το να την προσεγγίσεις μ αυτό τον τρόπο ώστε να μη νιώσει ότι το παιδί της έχει κάτι σοβαρό και ότι θα βοηθηθούν και οι 2 (εφόσον το παιδί ηρεμεί-ηρεμεί και η μητερα και αλληλεπιδρούν) νομιζω ότι βοηθά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:19:08 »

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #253 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:10:46 μμ »
Kathyk ............η θεία αντέδρασε σα γνήσια Ελληνίδα που της έθξες το ανήψι...................
Ενώ η μητέρα ως ξένη έχει μεγαλώσει με διαφορειτκή νοοτροπία.

 μόνο που το ανήψι το αποκαλούσε "το δικό μου το παιδί" και μόνο  που η θεια ειναι δασκάλα, δεν κατεβηκε τωρα από το χωριό στο βουνο

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #254 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:15:00 μμ »
Ε ναι καλέ............. θα την έβαλε η πεθερά της ξένης............. ;) ;) ;) ;) ;) ;)


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #255 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:17:25 μμ »
Δεν γνωρίζω ......... και ρωτάω : Δίνουν τα ΚΔΑΥ ψυχολογικές συμβουλές στις μαμάδες σε περιπτώσεις παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς και επιθετικότητα ?

Είχα την εντύπωση οτι στα ΚΔΑΥ παραπέμπουμε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες .



δεν ξερω πως ακριβως μιλάνε με τους γονείς στα κδαυ.  όταν ομως απεναντί σου έχεις μια κουρασμένη μητέρα το να την προσεγγίσεις μ αυτό τον τρόπο ώστε να μη νιώσει ότι το παιδί της έχει κάτι σοβαρό και ότι θα βοηθηθούν και οι 2 (εφόσον το παιδί ηρεμεί-ηρεμεί και η μητερα και αλληλεπιδρούν) νομιζω ότι βοηθά.

Δεν μου απάντησες στην ερώτηση μου . Ποια παιδιά παραπέμπουμε στα ΚΔΑΥ ?

Πάντως στο σχολείο που είμαι , έχουμε εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής που ασχολείται αποκλειστικά με παιδιά  με μαθησιακά προβλήματα (που έχουν διαγνωστεί απο τα ΚΔΑΥ) και οταν της ζητήθηκε απο τον διευθυντή (δεν συμπληρώνει ωράριο) να ασχοληθεί με παιδιά που παρουσιάζαν έντονα προβλήματα συμπεριφοράς , απάντησε οτι : Δεν είναι αυτή η δουλειά της .




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:19:08 »

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #256 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:25:06 μμ »
τα προβλήματα συμπεριφοράς ενδεχεται να προέρχονται και από μαθησιακές δυσκολίες. εγώ μπορεί να βλέπω τέτοια σημάδια όμως δεν μπορώ να μιλήσω στους γονείς γιαυτά γιατί δεν επιτρεπεται να κάνω διαγνωση. από κει και πέρα όταν το παιδί το δούνε ολοκληρωμένα θα διαπιστώσουν τί ακριβώς συμβαίνει. ΚΑΙ τα παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς πρεπει να παραπεμπονται. αυτοί θα κρίνουν και άν λόγω ανωριμότητας πρέπει να παρακολουθήσει ξανά την τάξη (με σύμφωνη γνώμη γονεα - συμβούλου βεβαια). φέτος έχω στο νηπιαγ ένα τέτοιο παιδί που θα έπρεπε να είναι πρωτη και κατά τη γνώμη μου ..ουτε του χρόνου θα ναι έτοιμο..

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #257 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:28:22 μμ »
Ε ναι καλέ............. θα την έβαλε η πεθερά της ξένης............. ;) ;) ;) ;) ;) ;)

 μη το γελας καθόλου. η μητέρα είπε, ότι με τη μητέρα της και τον άντρα της συμφώνησαν να μην ακυρώνει ο ένας τον άλλον και να μην επεμβαίνουν όταν μιλάει στο παιδί κάποιος και η πεθερα έιναι όλο γλύκες και χαιδεματα όταν του κάνουν παρατήρηση :-\

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #258 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:34:18 μμ »
Δεν γνωρίζω ......... και ρωτάω : Δίνουν τα ΚΔΑΥ ψυχολογικές συμβουλές στις μαμάδες σε περιπτώσεις παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς και επιθετικότητα ?

Είχα την εντύπωση οτι στα ΚΔΑΥ παραπέμπουμε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες .



δεν ξερω πως ακριβως μιλάνε με τους γονείς στα κδαυ.  όταν ομως απεναντί σου έχεις μια κουρασμένη μητέρα το να την προσεγγίσεις μ αυτό τον τρόπο ώστε να μη νιώσει ότι το παιδί της έχει κάτι σοβαρό και ότι θα βοηθηθούν και οι 2 (εφόσον το παιδί ηρεμεί-ηρεμεί και η μητερα και αλληλεπιδρούν) νομιζω ότι βοηθά.

Δεν μου απάντησες στην ερώτηση μου . Ποια παιδιά παραπέμπουμε στα ΚΔΑΥ ?

Πάντως στο σχολείο που είμαι , έχουμε εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής που ασχολείται αποκλειστικά με παιδιά  με μαθησιακά προβλήματα (που έχουν διαγνωστεί απο τα ΚΔΑΥ) και οταν της ζητήθηκε απο τον διευθυντή (δεν συμπληρώνει ωράριο) να ασχοληθεί με παιδιά που παρουσιάζαν έντονα προβλήματα συμπεριφοράς , απάντησε οτι : Δεν είναι αυτή η δουλειά της .
Ο όρος μαθησιακά προβλήματα είναι όρος "ομπρέλα" για μια σειρά από ζητήματα που μπορεί να οδηγούν σε μαθησιακά προβλήματα. Μαθησιακό πρόβλημα μπορεί να έχουν όχι μόνο τα παιδιά με δυσλεξία αλλά και παιδιά με ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματική Προσοχή και Υπερκινιτηκότητα) ή σύνδρομο αυτισμού και ένα σωρό άλλα. Έτσι τα ΚΔΑΥ καλούνται να αξιολογήσουν τι είδους πρόβλημα έχει ένας μαθητής και απο το οποίο πολλές φορές πηγάζουν όχι μόνο τα μαθησιακά του προβλήματα αλλά και τα προβλήματα συμπεριφοράς μέσα στο σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή δεν είναι ούτε ψυχολόγοι ούτε θεραπευτές δηλαδή δεν έχουν τέτοιες εξειδικευμένες γνώσεις παρέμβασης σε προβληματική συμπεριφορά. Ίσως γι' αυτό αρνήθηκε να ασχοληθεί γιατί δηλαδή δεν ξέρει πως να το αντιμετωπίσει.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #259 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:54:37 μμ »
Το ένα παιδί πάντως σύμφωνα με την μητέρα , είχε υπερκινητικότητα (το είχε πάει σε ψυχολόγους, αλλα στο σχολείο δεν ειχε φέρει κάποιο έγγραφο) . Σε μια τέτοια περίπτωση , τι λύση προτείνουν τα ΚΔΑΥ ?

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #260 στις: Απρίλιος 10, 2008, 08:58:24 μμ »
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ΚΔΑΥ ή ΚΕΔΥΥ σύμφωνα τη νέα τους ονομασία ρίξτε μια ματιά στο προσχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή (http://www.ypepth.gr/el_ec_page8915.htm) κι εκεί θα σας λυθούν αρκετές απορίες σχετικά με το ποιοι μαθητές θεωρούνται μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Αρθρο 3) και στο Αρθρο 4 θα βρείς  πληροφορίες για τους Διαγνωστικούς Αξιολογικούς και Υποστηρικτικούς Θεσμούς.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #261 στις: Απρίλιος 10, 2008, 09:09:21 μμ »
Το ένα παιδί πάντως σύμφωνα με την μητέρα , είχε υπερκινητικότητα (το είχε πάει σε ψυχολόγους, αλλα στο σχολείο δεν ειχε φέρει κάποιο έγγραφο) . Σε μια τέτοια περίπτωση , τι λύση προτείνουν τα ΚΔΑΥ ?
Η Διαταραχή της υπερκινητικότητας ή της ελλειματικής προσοχής είναι εγγενές πρόβλημα , βιολογικό και σε μερικές περιπτώσεις δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο με ψυχολογική υποστηριξη χρειάζονται και φάρμακα. Η διάγνωση της ΔΕΠΥ δεν είναι κάτι απλό γι αυτό και θα πρέπει να γίνεται από μια σειρά ειδικών όπως και νευρολόγων κ.α. Στο σχολείο να ξέρεις ότι έγκυρο θεωρείται μόνο το χαρτί διάγνωσης από τα ΚΔΑΥ και από κάποια Δημόσια Κέντρα Ψυχικής Υγείας που είναι αναγνωρισμένα από το ΥΠΕΠΘ (Λίστα των οποίων έχουν στα συρτάρια τους οι διευθυντές των σχολείων). Ανάλογα με την περίπτωση και την έκταση του προβλήματος αντιμετωπίζεται η κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Δεν μπορώ να σου πω τι προτείνουν τα ΚΔΑΥ μόνο κάποιος που εργάζεται σε ΚΔΑΥ μπορεί να σου απαντήσει εφόσον γνωρίζει την περίπτωση :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2008, 09:15:18 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #262 στις: Νοέμβριος 05, 2009, 08:36:51 μμ »
Επαναφέρω το θέμα γιατί θα ήθελα τη γνώμη σας στο εξής:
Προσλήφθηκα ως ωρομισθια και ανάμεσα στα μαθήματα που μου έδωσαν είναι και τα αρχαία γενικής στη Γ' Λυκείου, ο γνωστός μας δηλ Επιτάφιος του Θουκυδίδη. Το μάθημα είναι εντελώς απαξιωμένο από τους μαθητές από τότε που το έκαναν γενικής παιδείας με αποτέλεσμα να μην ενδιαφέρονται καθόλου.
Αδιαφορούν, μιλάνε μεταξύ τους συνεχώς, λύνουν ασκήσεις για το... φροντιστήριο που έχουν το απόγευμα και γενικά γίνεται μεγάλη φασαρία και πανικός στο μάθημα.
Δυστυχώς πιαστηκα εξ απροόπτου, δεν την περίμενα τόση απαξίωση και δεν το χειρίστηκα σωστά την 1η και μοναδική μέχρι τώρα φορά που μπήκα στην τάξη :(
Σκοπεύω να τους φερθώ εντελώς διαφορετικά στο επόμενο (το 2ο δηλ) μάθημα. Αλλά ανησυχώ μήπως είναι αργά πια για να τους επιβληθώ και τουλάχιστον να περνά η ώρα του μαθήματος αξιοπρεπώς; Σκέφτομαι να τους πω ότι πρώτη και τελευταία φορά ανέχτηκα να γίνεται αυτός ο χαμός στην τάξη, ότι ξέρω πως δεν τους ενδιαφέρει το μάθημα αλλά εγώ πληρωνομαι για να τους κάνω Θουκυδίδη και από τη στιγμή που είναι μαθημά τους, αν θέλουν βαθμό, οφείλουν να δείξουν κάποιο ενδιαφέρον... αλλιώς θα βρεθώ στη δυσάρεστη θέση να βάλω βαθμούς κάτω από τη βάση και να βγάζω έξω κόσμο με μονόωρες....
Πώς σας φαίνεται αυτή η προσέγγιση; θα πιάσει; Τι λέτε οι πιο έμπειροι; Γιατί δεν είναι δυνατόν να κυλήσει έτσι όλη η χρονιά! Μιλάμε γινεται τρελός πανικός! Οι άλλοι καθηγητές που δουλεύουν στο σχολείο μου είπαν ότι αύτό είναι το πιο ζωηρό τμήμα -και μάλλον γι' αυτό μου το έδωσαν για να τοξεφορτωθούν ::)
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #263 στις: Νοέμβριος 05, 2009, 08:54:21 μμ »
εμπειρια δεν εχω αλλα δεν θα ειχα αυτην την αντιμετωπιση. εξαλλου μια μονο ωρα εκανες. δεν ειναι οτι εχεις μπει 5-10 φορες κ η κατασταση αυτη συνεχιζεται. στη θεση σου θα ελεγα τα εξης:
"την προηγουμενη φορα που ηρθα η κατασταση ηταν απαραδεκτη. κατανοω οτι επειδη το μαθημα ειναι γενικης παιδειας δε σας ενδιαφερει οπως τα μαθηματα κατευθυνσης αλλα δε μπορειτε να συμπεριφερεστε ετσι. τουλαχιστον πριν ξεγραψετε το μαθημα, δωστε του μια ευκαιρια. προσεξτε λιγο κ αν δειτε οτι οντως δε σας ενδιαφερει κ δεν εχει τιποτα να σας προσφερει τοτε ειναι δικη σας επιλογη. απο τη μερια μου θα κανω ο,τι μπορω για να σας ειναι ευχαριστο αλλα θελω κ τη δικη σας συμμετοχη. εγω εχω ολη την καλη διαθεση να σας βοηθησω. κ μην ξεχνατε οτι καθε μαθημα εχει κατι να σας προσφερει κ μαθαινετε πραγματα"
αν το τμημα που εχεις ειναι θεωρητικης κατευθυνσης ειναι ακομη καλυτερα αφου μπορεις να τους πεις οτι θα τους βοηθησει στη γνωση τους στα αρχαια. αν εισαι επιεικης στην αρχη κ δεν πιασει ουτε αυτο τοτε μπορεις να γινεις πιο σκληρη κ ν'αρχισεις τις απειλες. κατα την ταπεινη μου αποψη παντως ειναι ακομη πολυ νωρις για να γινεις τοσο αυστηρη. ασε που μπορει να σου γυρισει μπουμερανγκ. αλλα επειδη η θεωρια απεχει πολυ απο την πραξη οι πιο εμπειροι θα σου απαντησουν καλυτερα.
παντως τα παιδια εκτιμουν την ειλικρινεια... ;)

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #264 στις: Νοέμβριος 05, 2009, 09:49:05 μμ »
....παντως ειναι ακομη πολυ νωρις για να γινεις τοσο αυστηρη. ασε που μπορει να σου γυρισει μπουμερανγκ. αλλα επειδη η θεωρια απεχει πολυ απο την πραξη οι πιο εμπειροι θα σου απαντησουν καλυτερα.
παντως τα παιδια εκτιμουν την ειλικρινεια... ;)

Αυτό σκέφτομαι, μήπως κάνω τα πράγματα χειρότερα, αλλά πόσο χειρότερα; μιλάμε για πλήρη αδιαφορία και γράψιμο.... αυτά που λες τους τα είπα. ησύχασαν για 3 λεπτά και μετά ξανά τα ίδια... πετάχτηκε μια μαθητρια και άρχισαν να συζητάνε για το... πότε θα ήταν καλύτερα να κάνουν το χορό του σχολείου! Κι όχι συζητώντας ήρεμα αλλά ουρλιάζοντας! βλέπεις διαφωνούσαν τα μπουμπούκια μου!
Τελοσπάντων, θα είμαι πιο αυστηρή την επόμενη φορά και... θα δούμε... :-\
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #265 στις: Νοέμβριος 06, 2009, 10:52:36 πμ »
maryvas έμπειρη δεν είμαι, αλλά διαφωνώ. Απ' ότι έχω κατάλάβει, ΠΟΤΕ δεν είναι πολύ νωρίς για να γίνεις αυστηρός. Πολύ αργά , ίσως  ;)
olgalia καλά αυτά που σου έγραψε ο/η maryvas , αλλά εγώ θα σου έλεγα να προσθέσεις μετά και τα εξής λόγια: "ακόμα όμως και εάν αποφασίσετε πως το μάθημα δεν σας ενδιαφέρει, να σας ξεκαθαρίσω ότι ΔΕΝ μπορείτε να διαταράσσετε την διαδικασία του μαθήματος. Επίσης, εάν θέλετε προβιβάσιμο βαθμό, θα πρέπει να κάνετε το λιγότερο μερικά βασικά πράγματα (όπως πχ τις μισές ασκήσεις, αυτό θα το ορίσεις εσύ)."
Επίσης, εάν πέσεις μπροστά στο επιχείρημα "δεν προλαβαίνουμε κυρία", τότε μπορείς να απαιτήσεις την συμμετοχή στην τάξη ("αφού είστε που είστε εδώ μέσα στην ώρα του μαθήματος, άμα μου λέτε πως δεν προλαβαίνετε να διαβάσετε εκτός τάξης, τότε θα πρέεπι να δείξετε το ενδιαφέρον σας για το μάθημα εντός")

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161209
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 597

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.